Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

"Capitals" sestā neveiksme pēc kārtas

"Capitals" sestā neveiksme pēc kārtas
Aleksandrs Ovečkins un Brendons Dubinskis skaidro attiecības
Foto: AP/Scanpix

Sesto zaudējumu pēdējos sešos Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārā čempionāta mačos piedzīvojusi Vašingtonas "Capitals" komanda, kas aizvadītajā naktī viesos kapitulēja Ņujorkas "Rangers" priekšā – 0:7.

Mača liktenis tika izšķirts jau tā otrajā periodā, kad Artjoms Aņisimovs, Marians Gaboriks, Brendons Dubinskis un Marks Stāls guva četrus bezatbildes vārtus un panākot jau piecu vārtu pārsvaru (pirmajā spēles periodā vienu ripu "Capitals" vārtos raidīja Brendons Prasts). Trešajā mača periodā Raiens Kalahans izcēlās vēl ar diviem vārtu guvumiem un "Rangers" sagrāva "Capitals" ar 7:0.

Henriks Lungkvists "Rangers" vārtos atvairīja 31 metienu, tiekot atzīts par otro spožāko mača zvaigzni. Pirmās tituls Markam Stālam, kura kontā ne tika vārti, bet arī rezultatīva piespēle.

Šis bija "Capitals" komandas sestais zaudējums pēc kārtas. "Domāju, ka mums nav jākrīt panikā, jānomierinās un jāuzlabo sniegums," pēc mača pauda Aleksandrs Ovečkins, kurš otrā perioda vidū izvicināja dūres ar jau pieminēto Brendonu Dubinski. "Zinu, ka uz spēlētāju prātiem gulstas smaga nasta, bet ir jānomierinās un jāizcīna uzvara. Apzinos, ka viegli nav ne treneriem, ne spēlētājiem," pauda "Capitals" komandas līderis.

Tikmēr citā aizvadītās nakts spēlē karjeras pirmo "hat trick" guva Korijs Perijs, palīdzot Anaheimas "Ducks" gūt uzvaru pār Minesotas "Wild" – 6:2.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League


, 2010-12-13 09:52, pirms 14 gadiem
vēlreiz pierādās kāds Ovečkins ir pid ars... low hit un tad vēl uzmetās šim virsū... labi ka ierija Caps...
, 2010-12-13 09:55, pirms 14 gadiem
Perija ''piecīts'', tajā skaitā vārti jau 19. sekundē;
Geclafa ''atkal vadībā izvirsīšana'' 32 sekundes pēc tam, kad Wild izlīdzināja;
Rajena vārti ar M.Koivu nūju; - Ducks spēle bija interesanta.
, 2010-12-13 10:04, pirms 14 gadiem
Vai tad tas Ovi hip checks bija kaut kas neatļauts?
, 2010-12-13 10:05, pirms 14 gadiem
vašingtonai pēc Flaiscmena aizmainišanas nejiet!!!
bet ja godīgi tad kad beigs capitals slimot ar vīrusu kurš tagad parņēmis visu komandu tad viss būss ok!!!! veselību Capitals un viss būs bumbās!!!!
, 2010-12-13 10:17, pirms 14 gadiem
6 vārti pīlēm arī nav maz, Ja Kārlis Anaheimā būtu jau tagad- droši, ka viņam arī kāds punts būtu ķešā!
, 2010-12-13 10:20, pirms 14 gadiem
Saimonss rakstīja: 6 vārti pīlēm arī nav maz, Ja Kārlis Anaheimā būtu jau tagad- droši, ka viņam arī kāds punts būtu ķešā!
Ja tevi māte bērnībā nebūtu barojusi ar pīlēs gaļu, no tevis būtu sanācis normāls cilvēks, bet par cik baroja, tad esi kāds esi!!!!
, 2010-12-13 10:23, pirms 14 gadiem
Mjaa, Varlamovam ne ta labaka spele. 3 un 4 varti bija janem. Divaini, ka netika mainits nost, bet lava Rangeriem lidz galam vinu saplosit.
, 2010-12-13 10:56, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: pid ars ir tavai mātei dēls
tev bērns nav skolā jābūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-13 11:10, pirms 14 gadiem
Kad ieraudziju rezultatu, neticaju savam acim! Graujosi!
, 2010-12-13 11:13, pirms 14 gadiem
Riks Nash,īsti nesaprotu viņu,itkā punkti maz sezonā,bet,ja vajag tad viņa skils ir vnk unikāls.
, 2010-12-13 11:29, pirms 14 gadiem
žēl ka Ovečkinam seju nesadauzija
, 2010-12-13 11:30, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: vašingtonai pēc Flaiscmena aizmainišanas nejiet!!!
bet ja godīgi tad kad beigs capitals slimot ar vīrusu kurš tagad parņēmis visu komandu tad viss būss ok!!!! veselību Capitals un viss būs bumbās!!!!
A kur viņs tika aizmainīts un,kas vietā nācis?
, 2010-12-13 11:35, pirms 14 gadiem
Spēli,kautiņu zaudēja,bet reāli es domāju komandu sapurināja.
cerams Ārčija krēsls nav sašūpojies pēc šiem zaudējumiem.
, 2010-12-13 11:54, pirms 14 gadiem
Žēl,kad ovečkinam vēl redeli neparetināja!
Bet prieks,kad viņus salika,tak ovečkinam ir janolaižas uz zemes,viņš redz,kad krosbijs močī punktus,un pats sēž malā,un bimbā noskatoties,kā varlamovam jalasa tas ripas ārā no vārtiem!
, 2010-12-13 12:03, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Mjaa, Varlamovam ne ta labaka spele. 3 un 4 varti bija janem. Divaini, ka netika mainits nost, bet lava Rangeriem lidz galam vinu saplosit.
Vārliju nevarēja nomainīt tāpēc, ka tieši pirms spēles Noiverts nejuties labi, jo saslimis ar to pašu nelaimīgo vīrusu. Pats Vārlijs gan arī tāds nevesels izskatījās.
Vispār grūti pateikt kas notiek ar Capitals...baigā melnā svītra viņiem iestājusies. Flaišmena aizmainīšana, vīruss, zaudējumi Dalasā, Toronto, playoff rētas, goli nekrīt un gan jau vēl kaut kas komandas iekšienē.
Sporta kulāros jau runā ka Budro jāatlaiž, bet es nepiekrītu, ka pie šīs zaudējumu sērijas būtu vainīgs treneris. Spēlētāji šosezon vairs nerāda to sniegumu kāds tas bija agrāk-pazudis tas mežonīgais Capitals cīņasspars..komanda necīnās līdz galam. Ja ne Noiverts,tad šāda zaudējumu sērija varēja būt jau arī oktobrī.
Būtu baigi žēl ja šitā Capitals blice sāktu jukt laukā
Vismaz Ovi šosezon, ja ne golu ziņā, tad kā komandas kapteinis noteikti ir progresējis.
, 2010-12-13 12:07, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: vēlreiz pierādās kāds Ovečkins ir pid ars... low hit un tad vēl uzmetās šim virsū... labi ka ierija Caps...
vai maz redzeeji,kas tur notika!? Oveckins pret Girardi pielietoja speeka panemienu, un peec taa Dubinskis metas Oveckinam virsuu!
, 2010-12-13 12:11, pirms 14 gadiem
Zajacs rakstīja: vai maz redzeeji,kas tur notika!? Oveckins pret Girardi pielietoja speeka panemienu, un peec taa Dubinskis metas Oveckinam virsuu!
kur tev Dubinskis metās virsū? kurš pirmais cimdus nometa un sāka sist? tas ka viņš tur pieslidoja neko nenozīmē! un kā jau teicu tas hits bija netīrāks par pašu Ovečkinu.
, 2010-12-13 12:27, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: žēl ka Ovečkinam seju nesadauzija
tev seju sadauziis,ja daudz te kleposi saatan jobanais !
, 2010-12-13 13:10, pirms 14 gadiem
"Capitals" šajā spēlē aizsardzība nekāda...agrāk viņi iztika tikai ar uzbrukumu, bet tagad arī tas sācis buksēt.
, 2010-12-13 13:16, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Perija ''piecīts'', tajā skaitā vārti jau 19. sekundē;
Geclafa ''atkal vadībā izvirsīšana'' 32 sekundes pēc tam, kad Wild izlīdzināja;
Rajena vārti ar M.Koivu nūju; - Ducks spēle bija interesanta.
Wow, Geca maiņa trijatā pārstaigāja pāri Minesotai... Perijam pirmais hattrick mūžā un faifpoint nakts.
, 2010-12-13 13:21, pirms 14 gadiem
Fleišmans no Wašingtonas tika aizmainīts uz Kolorādo, kur jau paspējis gūt dažus vārtus.Pretī Caps dabūja Hennenu, - te nu džekam reāli nenospīdēja, sācis spēlēt jaunā komandā, pirmās 6 spēles un visās zāģi !!

Wašingtonas 6 zaudējumu sērija garākā kopš 2007 g. sezonas.
Nezinu, vai Avečkins ir progresējis kā kapteinis, ļoti iespējams.Bet kā uzbrucējs viņš nupat jau sāk regresēt, - uzaudzējis 107 kg lieko svaru , palicis lēnāks, metieni, kā parasts, vismaz puse pienā...
, 2010-12-13 13:39, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: un kā jau teicu tas hits bija netīrāks par pašu Ovečkinu.
neesi pārskatījies daiļslidošanu? normāls hipčeks, normālā laikā pēc piespēles izdarīšanas, no priekšas izdarīts, viss pēc noteikumiem
, 2010-12-13 13:43, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: neesi pārskatījies daiļslidošanu? normāls hipčeks, normālā laikā pēc piespēles izdarīšanas, no priekšas izdarīts, viss pēc noteikumiem
un atkārtoju vēlreiz LOW HIT!!!! kā tev nepielec.. šādi hiti ir aizliegti!
, 2010-12-13 13:45, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: un atkārtoju vēlreiz LOW HIT!!!! kā tev nepielec.. šādi hiti ir aizliegti!
hips pret hipu, ja būtu iebraucis ceļos tad būtu low hit
, 2010-12-13 13:48, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Fleišmans no Wašingtonas tika aizmainīts uz Kolorādo, kur jau paspējis gūt dažus vārtus.Pretī Caps dabūja Hennenu, - te nu džekam reāli nenospīdēja, sācis spēlēt jaunā komandā, pirmās 6 spēles un visās zāģi !!

Wašingtonas 6 zaudējumu sērija garākā kopš 2007 g. sezonas.
Nezinu, vai Avečkins ir progresējis kā kapteinis, ļoti iespējams.Bet kā uzbrucējs viņš nupat jau sāk regresēt, - uzaudzējis 107 kg lieko svaru , palicis lēnāks, metieni, kā parasts, vismaz puse pienā...
Jā, šī acīmredzami nav Ovi sezona. Par lieko to svaru gan negribētu saukt, bet, iespējams, vasarā par daudz party bijuši un pamaz krosiņi skrieti. Lai gan, protams, 36 punkti 34 spēlēs būtu izcils sasniegums gandrīz katram NHL hokejistam
, 2010-12-13 14:19, pirms 14 gadiem
Nabokovs atpakaļ uz NHL ???
, 2010-12-13 15:14, pirms 14 gadiem
Lindross rakstīja: Žēl,kad ovečkinam vēl redeli neparetināja!
Bet prieks,kad viņus salika,tak ovečkinam ir janolaižas uz zemes,viņš redz,kad krosbijs močī punktus,un pats sēž malā,un bimbā noskatoties,kā varlamovam jalasa tas ripas ārā no vārtiem!
Tur tacu nav divu runu,Krosbijis,Oveckinu pazemo visos raditajos!
Lai Oveckins padoma par savu ego un savu atieksmi,nav neaizvietojamu speletaju,nav vinsh pirmais kursh atkaljis NHL,taka tadi ka vinsh naks un ies,bet isti lideri un zvaignes paliek!
Ja varbut uzaicinas vinu slavas zale,bet par vinu nekad nerunas ta ka runa par Grezki,Espozito,Roy,Hasheku(Dominatoru),bet tadi ka Ovi,Kovalcuks ir tikai paris sezonu uzplaiksnijums,par Kovi pat to nevar teikt,tadu zvaigznu NHL ir pilns!
, 2010-12-13 15:31, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tur tacu nav divu runu,Krosbijis,Oveckinu pazemo visos raditajos!
Lai Oveckins padoma par savu ego un savu atieksmi,nav neaizvietojamu speletaju,nav vinsh pirmais kursh atkaljis NHL,taka tadi ka vinsh naks un ies,bet isti lideri un zvaignes paliek!
Ja varbut uzaicinas vinu slavas zale,bet par vinu nekad nerunas ta ka runa par Grezki,Espozito,Roy,Hasheku(Dominatoru),bet tadi ka Ovi,Kovalcuks ir tikai paris sezonu uzplaiksnijums,par Kovi pat to nevar teikt,tadu zvaigznu NHL ir pilns!
Paskaties iepriekšējās sezonas. Ovi ir one of kind un, pieņemu, kā šādas nesezonas (nav pat teikts, ka tāda būs sezona) gadās katram, tādēļ, maigi sakot, ir pāragri, teikt, ka viss ar viņu ir cauri. Pēdējos 3 gados viņš neapšaubāmi ir bijis planētas labākais hokejists un nešaubos, ka tam būs turpinājums.
Protams, Krosbijs šobrīd ir superformā un demonstrē fantastisku sniegumu.
, 2010-12-13 15:40, pirms 14 gadiem
Halogens rakstīja: Paskaties iepriekšējās sezonas. Ovi ir one of kind un, pieņemu, kā šādas nesezonas (nav pat teikts, ka tāda būs sezona) gadās katram, tādēļ, maigi sakot, ir pāragri, teikt, ka viss ar viņu ir cauri. Pēdējos 3 gados viņš neapšaubāmi ir bijis planētas labākais hokejists un nešaubos, ka tam būs turpinājums.
Protams, Krosbijs šobrīd ir superformā un demonstrē fantastisku sniegumu.
planētas labākais hokejists pēdējos 3 gadus ??
Pēdējo gadu labākais vārtu guvējs gan, nav divu domu.Bet tas nav gluži viens un tas pats.
, 2010-12-13 15:48, pirms 14 gadiem
Halogens rakstīja: Paskaties iepriekšējās sezonas. Ovi ir one of kind un, pieņemu, kā šādas nesezonas (nav pat teikts, ka tāda būs sezona) gadās katram, tādēļ, maigi sakot, ir pāragri, teikt, ka viss ar viņu ir cauri. Pēdējos 3 gados viņš neapšaubāmi ir bijis planētas labākais hokejists un nešaubos, ka tam būs turpinājums.
Protams, Krosbijs šobrīd ir superformā un demonstrē fantastisku sniegumu.
Pagajushos gadu vinsh iemeta mazak golu ka Stamkos un rezultativo punktu bija mazak ka Sedinam!
Pie visa PO izkrita jau pirmaja karta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-13 16:02, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Nesmuka spļe no Ovi puses. Šādi viņš savus līdzjutējus īpaši neiepriecina. Vispār traka spēle - Capitals 4 vārtu stabiņi, divi kautiņi, zaudējums ar 7:0 un 6.zaudējums pēc kārtas. Nav tā kā kaut kas jāpamaina? Irbe ar Varlamovu vispār strādā?
Savus līdzjutējus viņš jau sen vairs neiepriecina.Pietiek, ja palasa krievu presi.Kas vakar bija elks, šodien ar dubļiem nolīdzināts.
, 2010-12-13 18:36, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: un atkārtoju vēlreiz LOW HIT!!!! kā tev nepielec.. šādi hiti ir aizliegti!
nu galiigs tunelis, tiesnesi blakaam staav un redz ka tiirs hip check un viss ir kaartiibaa - kur tev low hit? uzvelc brilles!!!!
, 2010-12-13 18:52, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Wašingtonas 6 zaudējumu sērija garākā kopš 2007 g. sezonas.
Nezinu, vai Avečkins ir progresējis kā kapteinis, ļoti iespējams.Bet kā uzbrucējs viņš nupat jau sāk regresēt, - uzaudzējis 107 kg lieko svaru , palicis lēnāks, metieni, kā parasts, vismaz puse pienā...
Ū ja, 107 kg pa virsu jau pa daudz.

Nē, bet ja nopietni, tad ar Caps kaut kas jocīgs notiek. Cenšās visi cenšās, bet kaut kas nav. Kā pazūd atsevišķi melnā darba darītāji, tā nekas nesanāk. Gan jau. Visu sezonu jau arī nezaudēs, skils viņiem ir. Ovi cimdus arī nometa, neviens viņu sevišķi netraucēja, bet dabūja iekšā arī. Nākamo spēli gan viņi lai vēl turpina iesāktajā garā, jo nākamā spēle ir pret Ducks.

Bet vakarnakt bija fantastiska spēle.
Lai gan agri bija jāceļās un svarīga diena šodien, nenāca miegs, un tikai ap 5.00 ''ar mokām'' iemigu. Katrā gadījumā rezultāts jau bija 5:2. Labi ka bija tāda spēle, vismaz bija ar ko bezmiegā nodarboties Fauleram atkal jau 0+1. Pagaidām tur ritmu ~0,5 punkti spēlē, kas 19 gadīgam, svaigi draftētam nebūt nav slikti.

Interesanti ka Ducks vakar spēlēja ar 7 aizsargiem un 11 uzbrucējiem. Uzbrukumā kopā ar Parosu bija ielikt Satons. Abi divi buldozeri.

Ā un, jā, es tikai pagājušonedēļ uzzināju Wild logo ''noslēpumu'' ar lāci. Visu laiku nespēju iebraukt, kāpēc laiku pa laikam kāds piemin lāci sakarā ar to logo
, 2010-12-13 18:57, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Riks Nash,īsti nesaprotu viņu,itkā punkti maz sezonā,bet,ja vajag tad viņa skils ir vnk unikāls.
Tas ir meistarības līmenis. Un tajā pašā laikā arī sava veida nolaidība, jo ne vienmēr viņš izliek sevi visu. Tieši tāpat ir ar Neša labo draugu Geclafu. Vairākas spēles pēc kārtas fani var būt nikni uz to, cik viņš slinks, bet tad vair'qakas spēles pēc kārtas rādīt ko tādu, ko var retais. Tas pats attiecas uz izšķirošajām spēlēm. Līdzīgi bija arī ar Kanādas olimpiādi, kur Gecs reg. turnīrā pāris punktus saknapināja, bet izslēgšanas spēlēs, ja nemaldos, bija rezultatīvākais. Ja atmiņa neviļ, tad ar Nešu bija līdzīgi.
Bet tam var būt visdažādākie iemesli, un labi ka vismaz uz īstajām spēlēm māk atvērties.

Ā un Gecs vakar ar M.Koivu kaut ko nesadalīja un pārmija dažus vārdus.

Un vispār, Ducks vakar spēlēja bez Koivu un Selanē.
, 2010-12-13 19:08, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Pagajushos gadu vinsh iemeta mazak golu ka Stamkos un rezultativo punktu bija mazak ka Sedinam!
Pie visa PO izkrita jau pirmaja karta!
Paseko līdzi statistikai pirms raksti komentārus.

Pavisam peimirsi, ka viņam bija vairāku spēļu DSQ pagājušā sezonā par to knee hit. Kopumā par 9 spēlēm mazāk nekā Sidam un par 10 mazāk kā Stamkosam. Neskatoties uz to tikai par vienu golu mazāk nekā viņiem 50 pret 51 + pērno sezonu noebidza ar 109p., kas ir vienlīdzīgi ar Krosbiju un vairāk nekā Stamkosam. Kas attiecas uz 2008/2009 tad Ovi ir otrajā vietā līgas līderos ar 56 vārtiem (visvairāk visā līgā) un 110 punktiem zaudējot Malkinam tikai par trim. Tajos statos Stamkos vispār nefigurē pie līgas līderiem. Un runājot par 2007/2008 gada sezonu tad Ovi bija līgas līderis pēc punktiem = 112, iemestajām ripām = 65 un spēles uzvaras vārtiem = 11
Sedins, redz ir ļoti daudz pielicis klāt savai spēlei tieši kā team player. Viņš māk uzņemt un atdot piespēles fantastiski labi tāpēc arī punkti seonas garumā sakrājās. Pavēro status peispēlēm pērnajā sezonā = 83.
Atpakaļ pie ovi un viņa snieguma - viņš pēdējos trīs gados ir bijis TOP līgas līderu sarakstā pēc punktiem un iemestajām ripām tā kā viņa sniegums ir fantastisks.

Runājot par to, ka Caps zaudēja habs jau pirmajā play-off kārtā tad atceries, ka tieši Habs bija visneērtākais pretinieks Capitals. Caps bija tikai 11 zuadētas mājas spēles un piecas no tām pret Canadiens. Piedevām Halaks nomainot Praisu vārtos rādīja fantastisku sniegumu. Play-off'ā pret Capitals tas bija Canadiens trumpis. Ritot pēdējām regulārās sezonas spēlēm bija skaidrs viens - ja Caps spēlēs pret Habs tad viegla pastaiga nebūs. Tā arī sanāca. Pat 3:1 vadībā sērijā neko nedeva.

Kas attiecās uz ''Leflērs'' komentāru. Ja tev nepatīk Ovi tad tā arī pasaki nevis te sāc ar ''apbēdina savus fanus, Krievija, viss skaidrs''. Viņš arvien vairāk iepriecina savus fanus (mani tai skaitā). Neviens nav šķīsts paraugs, katrs dara kādus dirty moves un citas lietas kas ''piblikai'' var nepatikt. Un kas par to? Tas tāpēc, ka spēlētājs populārs - tikko ko sliktu izdara tā jāmet akmens viņa dārzā. Tā diemžēl masas reaģē, bet tā vis brēkšana nav pat uzmanības vērta un īstajiem faniem tas pat liekas smieklīgi.
, 2010-12-13 19:37, pirms 14 gadiem
Valdizzz

Tas , ka man nepatīk Avečkins, nav nekāds jaunums, to sen jau zina visi.Nenoliedzot to, ka viņš ir meistarīgs hokejists un lielisks vārtu guvējs. Nu, vismaz BIJA.
Tavs vēsturiskais ekskurss pa iepriekšējām sezonām ir pareizs, bet šobrīd jau nevienu tas neinteresē.Būtiski ir tas, kas notiek tagad.

Starp citu, man ļoti daudzi nepatīk, bet patīk tikai daži.Ja vēlies, ej apķeries savam mīlulim ap kaklu, bet neliec citiem viņu mīlēt.
Tas tā, nekā personīga.
, 2010-12-13 19:41, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tas ir meistarības līmenis. Un tajā pašā laikā arī sava veida nolaidība, jo ne vienmēr viņš izliek sevi visu. Tieši tāpat ir ar Neša labo draugu Geclafu. Vairākas spēles pēc kārtas fani var būt nikni uz to, cik viņš slinks, bet tad vair'qakas spēles pēc kārtas rādīt ko tādu, ko var retais. Tas pats attiecas uz izšķirošajām spēlēm. Līdzīgi bija arī ar Kanādas olimpiādi, kur Gecs reg. turnīrā pāris punktus saknapināja, bet izslēgšanas spēlēs, ja nemaldos, bija rezultatīvākais. Ja atmiņa neviļ, tad ar Nešu bija līdzīgi.
Bet tam var būt visdažādākie iemesli, un labi ka vismaz uz īstajām spēlēm māk atvērties.

Ā un Gecs vakar ar M.Koivu kaut ko nesadalīja un pārmija dažus vārdus.

Un vispār, Ducks vakar spēlēja bez Koivu un Selanē.
Nu ja Nešs vēl druscītiņ piestrādātu aizsardzībā, tad būtu pavisam labi...
Geclafs nenoliedzami ir cita plāna spēlētājs, es pat teiktu, zināmā mērā klasi augstāks..
( nu man jau patīk centri, pats zini...)
, 2010-12-13 19:49, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ā un, jā, es tikai pagājušonedēļ uzzināju Wild logo ''noslēpumu'' ar lāci. Visu laiku nespēju iebraukt, kāpēc laiku pa laikam kāds piemin lāci sakarā ar to logo
Un kas tad tur ir ar to lāci?Cik man zināms, tad lācis ir viens no Minesotas štata simboliem, vai ne tā ?
, 2010-12-13 20:14, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Un kas tad tur ir ar to lāci?Cik man zināms, tad lācis ir viens no Minesotas štata simboliem, vai ne tā ?
Vai simbols, nezinu gan, bet lāči Minesotā ir. Pieļauju ka viņi ar to lepojas arī, gan jau.
Bet es nebiju pamanījis, ka Wild logo ir iekļauta lāča galva (logo kontūra). Zini, pat kauns sametās, ja komandas logo zini jau 10 gadus, un ir samērā bieži redzēts, bet nepamani, ka logo viss nesastāv no pāris kokiem, sauli un strauta
, 2010-12-13 20:15, pirms 14 gadiem
Nedēļas varoņi- Klovs, MAFs un Nešs.
, 2010-12-13 20:19, pirms 14 gadiem
Tā kā tādas tās lietas, nav ko aizstāvēt Ovi, kuram tiešam ir liekais svars.
, 2010-12-13 20:19, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu ja Nešs vēl druscītiņ piestrādātu aizsardzībā, tad būtu pavisam labi...
Geclafs nenoliedzami ir cita plāna spēlētājs, es pat teiktu, zināmā mērā klasi augstāks..
( nu man jau patīk centri, pats zini...)
Njā, Nešs kaut kam taupās
, 2010-12-13 20:20, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Vai simbols, nezinu gan, bet lāči Minesotā ir. Pieļauju ka viņi ar to lepojas arī, gan jau.
Bet es nebiju pamanījis, ka Wild logo ir iekļauta lāča galva (logo kontūra). Zini, pat kauns sametās, ja komandas logo zini jau 10 gadus, un ir samērā bieži redzēts, bet nepamani, ka logo viss nesastāv no pāris kokiem, sauli un strauta
Tikai tagad pamanīji?
, 2010-12-13 20:22, pirms 14 gadiem
Valdizzz rakstīja: Kas attiecas uz 2008/2009 tad Ovi ir otrajā vietā līgas līderos ar 56 vārtiem (visvairāk visā līgā) un 110 punktiem zaudējot Malkinam tikai par trim. Tajos statos Stamkos vispār nefigurē pie līgas līderiem.
Zini, no tikko draftēta jaunekļa prasīt 50+ vārtus būtu nedaudz jocīgi.
Ovi lokauta dēļ savu 18-gadīgo sezonu izlaida. Tā kā abi turpat blakus vien ir.
, 2010-12-13 20:24, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu ja Nešs vēl druscītiņ piestrādātu aizsardzībā, tad būtu pavisam labi...
Geclafs nenoliedzami ir cita plāna spēlētājs, es pat teiktu, zināmā mērā klasi augstāks..
( nu man jau patīk centri, pats zini...)
Ja grib, tad viņš tiešām paceļas klasi augstāk par 90% spēlētāju. Bet šosezon tas vēl nav diez kā manīts. Vakar sameta 2 golus, bet vairāk Perijs ar Raienu visu nokārtoja.
Jāgaida sezonas beigas, tad parasti var vērot konfektes no Geclafa arsenāla.
, 2010-12-13 20:25, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tikai tagad pamanīji?
Jā. Nekad nebiju iedziļinājies. Biju kaut ko dzirdējis, ka tur kaut kāds sakars ar lāci, taču nekad nebiju centies uzzināt kas tieši.
, 2010-12-13 20:26, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Njā, Nešs kaut kam taupās
Ja Kolumbusa tā turpinās, tad Nešs tiešām varētu taupīties PO.
Vai varbūt PČ?
, 2010-12-13 20:33, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ja Kolumbusa tā turpinās, tad Nešs tiešām varētu taupīties PO.
Vai varbūt PČ?
Man jau gan liekas, ka Nešs Pasaules Čempionātos jau ir " pārspēlējis jēgu"...
Kas attiecas uz Kolumbusu, tad tik labi viņi līdz šim vēl nav spēlējuši.Diemžēl neredzu viņiem pārāk lielas izredzes tikt tālāk par PO 1.kārtu.Tieši tāpat arī Anaheimai.Viena maiņa visu uz saviem pleciem neizvilks.Somi ir mūžīgi slimi un traumēti un joprojām tā pa īstam nespēlē.
, 2010-12-13 20:39, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man jau gan liekas, ka Nešs Pasaules Čempionātos jau ir " pārspēlējis jēgu"...
Kas attiecas uz Kolumbusu, tad tik labi viņi līdz šim vēl nav spēlējuši.Diemžēl neredzu viņiem pārāk lielas izredzes tikt tālāk par PO 1.kārtu.Tieši tāpat arī Anaheimai.Viena maiņa visu uz saviem pleciem neizvilks.Somi ir mūžīgi slimi un traumēti un joprojām tā pa īstam nespēlē.
Piekrītu.Kolumbusa tāpat kā Avs pagājušosezon uzplaiksnī, taču šādas komandas parasti PO neaizkavējas. Par Ducks šosezon arī. Pagaidām uzvaru procents smagi atpaliek no PO komandām. Ja nu beigās tiks, tad būs grūti. Nez, jāskatās. Pagaidām vēl nepārdzīvoju. Redzēs kā būs.
, 2010-12-13 21:04, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: A kur viņs tika aizmainīts un,kas vietā nācis?
uz Colorado aizmanija preti sanemot kautkadu vecu visuēju aizsargu neaceros ka viņu sauca!!! a Flaicmens jau tur ir iespēlejies gusvis punbktus Colorado, kamēr Capitals buksējas
, 2010-12-13 21:36, pirms 14 gadiem
mmm, gaidu 24/7 winter classic pa HBO amerikā. jābūt labai drāmai ar pacelto noskaņojumu Pens nometnē pret ne tik pozitīvo noskaņojumu Caps nometnē
, 2010-12-13 21:38, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: uz Colorado aizmanija preti sanemot kautkadu vecu visuēju aizsargu neaceros ka viņu sauca!!! a Flaicmens jau tur ir iespēlejies gusvis punbktus Colorado, kamēr Capitals buksējas
Tas, ka Hannans ir spēlējis Kolorado, kas nevienu šaipus okeānam neinteresē nenozīmē, ka viņš ir viduvējs aizsargs.
, 2010-12-13 23:42, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: mmm, gaidu 24/7 winter classic pa HBO amerikā. jābūt labai drāmai ar pacelto noskaņojumu Pens nometnē pret ne tik pozitīvo noskaņojumu Caps nometnē
Līdz jaungadam vēl laiks. Visu laiku pašreizējie ''straiki'' neturpināsies, ap to laiku jau varētu būt vienlīdzīgi, ja ne otrādāk. Būs interesanti enīvej
, 2010-12-14 01:14, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Līdz jaungadam vēl laiks. Visu laiku pašreizējie ''straiki'' neturpināsies, ap to laiku jau varētu būt vienlīdzīgi, ja ne otrādāk. Būs interesanti enīvej
nu bet filmē to dokumentālo jau pašlaik - šonedēļ sāks rādīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-14 18:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Valdizzz

Tas , ka man nepatīk Avečkins, nav nekāds jaunums, to sen jau zina visi.Nenoliedzot to, ka viņš ir meistarīgs hokejists un lielisks vārtu guvējs. Nu, vismaz BIJA.
Tavs vēsturiskais ekskurss pa iepriekšējām sezonām ir pareizs, bet šobrīd jau nevienu tas neinteresē.Būtiski ir tas, kas notiek tagad.

Starp citu, man ļoti daudzi nepatīk, bet patīk tikai daži.Ja vēlies, ej apķeries savam mīlulim ap kaklu, bet neliec citiem viņu mīlēt.
Tas tā, nekā personīga.
Zini es sportacentrs.com nedzīvoju, bet pa laikam palasu te ziņas tā kā sorry, bet man ne mazākās jausmas par to ko ''sen visi zina''.

Vispār es atbildi rakstīju Modritim (par statistiku un pērnajām sezonām runājot). Ja tevi neinteresē vēsture, bet kas notiek tagad, tad tev arī nebija uz to komentāra daļu vispār jāatbild.

Kas attiecas uz tavu ekscesīvo tieksmi pārākajās pakāpēs pārvērst cilvēku patiku ko izrāda pret kādu spēlētāju, klubu, sportu, aktieri, cilvēku kā tādu, tad ielāgo - es ne liku vai lieku kādam ''mīlēt'' (citējot tevi) cilvēkus, ne es arī ''iešu ķerties kādam ap kaklu''. Man vienkārši imponē šis spēlētājs tā pat kā tev tīk kāds cits sportists, sporta veids, clvēks vai arī kas cits, lai kas tas būtu.
, 2010-12-14 22:31, pirms 14 gadiem
Valdizzz rakstīja: Kas attiecās uz ''Leflērs'' komentāru. Ja tev nepatīk Ovi tad tā arī pasaki nevis te sāc ar ''apbēdina savus fanus, Krievija, viss skaidrs''. Viņš arvien vairāk iepriecina savus fanus (mani tai skaitā). Neviens nav šķīsts paraugs, katrs dara kādus dirty moves un citas lietas kas ''piblikai'' var nepatikt. Un kas par to? Tas tāpēc, ka spēlētājs populārs - tikko ko sliktu izdara tā jāmet akmens viņa dārzā. Tā diemžēl masas reaģē, bet tā vis brēkšana nav pat uzmanības vērta un īstajiem faniem tas pat liekas smieklīgi.
Mazliet neloģisks komentārs. Varētu padomāt, ka Ovečkins ir vienīgais populārais hokejists. Kāpēc nekad tādi komentāri nav par Malkinu vai Dacjuku? Acīmredzot, aiz lielās patikšanas tā arī neesi sapratis, kāpēc viena no Ovečkina iesaukām ir ''great ape'' (great eight vietā).
, 2010-12-15 11:23, pirms 14 gadiem
Tieis otradi ,zel ka Ovi vinam nesasita muti, ka man patik vina speles stils ,vins nemiz neviena bridii, respect, iests lideris!