Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kulda debitē ar uzvaru

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kulda debitē ar uzvaru
Artūrs Kulda aiz ''Thrashers'' vārtiem
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Nacionālajā hokeja līgā (NHL) debitēja latviešu aizsargs Artūrs Kulda. Laukumā pavadot aptuveni desmit minūtes, Kulda atzīmējās ar vienu metienu pa pretinieku vārtiem. Viņa pārstāvētais Atlantas ''Thrashers'' viesos ar 3:2 uzveica Minesotas ''Wild''.

Šonakt NHL debitējis aizsargs Artūrs Kulda, palīdzot Atlantas ''Thrashers'' viesos ar 3:2 pārspēt Minesotas ''Wild''. Jau pēc pirmajām 20 minūtēm rezultāts bija 2:2, taču uzvaras vārti tika gūti vien trešās trešdaļas beigās, izceļoties Niklasam Bergforsam. Artūrs Kulda spēlēja nepilnas 10 minūtes (9:36), kas bija mazākais rādītājs starp aizsargiem, 13 sekundes laukumā pavadot mazākumā. Tāpat Kuldam metiens pa pretinieku vārtiem, neitrāls lietderības koeficients, divi bloķēti metieni un četri spēka paņēmieni.

Latvijas izlases aizsarga Oskara Bārtuļa pārstāvētais Filadelfijas ''Flyers'' klubs savā laukumā ar identisku rezultātu 3:2 uzvarēja Monreālas ''Canadiens'' hokejistus. Spēles gaitā mājiniekiem bija daudz vairāk iespēju gūt vārtus, tāpat viņi bija vadībā ar 3:0, taču, sākoties trešajam periodam, ''Flyers'' gandrīz pārsvaru pazaudēja. Spēles beigās starp abu komandu spēlētājiem izcēlās kautiņš, tomēr tas spēles galaiznākumu nemainīja - mājinieku uzvara ar 3:2.

Oskars Bārtulis spēlēja 14 minūtes un deviņas sekundes, reizi meta pa pretinieku vārtiem, bloķēja četrus pretinieku metienus, kā arī nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -1. Uzvara šodienas spēlē ''Flyers'' ļauj ieņemt 6. vietu, par punktu apsteidzot šodien zaudējušo Monreālas vienību.

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2010-02-13 17:15, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Hangover varētu būt arī basketbola izlases mīļākā filma.
Domāju, tā viņiem nav "filma" tā jau ir ikdiena...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-13 17:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī ne par pašlaik jaunajiem, bet piemērs, manupārt, pietiekoši uzskatāms un labs: Aleksandrs Ņiživijs.

Spēlētājs labs, pietiek tehnikas, ātruma utt., taču NHL, visdrīzāk, viņš nespēlētu, arī pats atzīst, ka tas nav viņa hokejs.

NHL ir ļoti specifiska līga (kā viss Ziemeļamerikas hokejs), līdz ar to izvirzīt spēlēšanu NHL kā galveno spēlētāja kvalitātes noteikšanas mēru ir visai... nepareizi.
Starp citu viens krievu komentātors (kaut kādā KHL spēlē) Sašku pat nosauca par vienu no KHL tehniskākajiem spēlētājiem.... ka tie nav tukši vārdi, domāju, var pārliecināties uz laukuma pavērojot Ņiživija spēli un arī tos pašus pēcsspēles metienus... kaut arī tur šad tad Saškam pa kādam "brāķim" gadās, bet es neatceros, kad Saška būtu "nopūdelējis" piem. divus bullīšus pēc kārtas....

     [+] [-]

, 2010-02-13 18:08, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Starp citu viens krievu komentātors (kaut kādā KHL spēlē) Sašku pat nosauca par vienu no KHL tehniskākajiem spēlētājiem.... ka tie nav tukši vārdi, domāju, var pārliecināties uz laukuma pavērojot Ņiživija spēli un arī tos pašus pēcsspēles metienus... kaut arī tur šad tad Saškam pa kādam "brāķim" gadās, bet es neatceros, kad Saška būtu "nopūdelējis" piem. divus bullīšus pēc kārtas....
Ja vēl uz vārtiem mērķtiecīgāk ietu, tad cenas šamam nebūtu!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-13 18:14, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu Kuldu kādreiz esi redzējis darbībā? Ja būtu, tad nepārsteigtu
Tici man, esmu viņu redzējis vairāk darbībā nekā tu
Bet ir atšķirība šajās darbībās, vai tās notiek AHL vai NHL!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-13 18:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja vēl uz vārtiem mērķtiecīgāk ietu, tad cenas šamam nebūtu!
Es piekrītu tam, ka viņš ir tehnisks, BET tās kustības kuras viņš veic nav ātras/zibenīgas (nerunāju par slidošanu), līdz ar to NHL viņu nonestu no kājām uz līdzenas vietas.

     [+] [-]

, 2010-02-13 18:45, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es piekrītu tam, ka viņš ir tehnisks, BET tās kustības kuras viņš veic nav ātras/zibenīgas (nerunāju par slidošanu), līdz ar to NHL viņu nonestu no kājām uz līdzenas vietas.
Tieši te ir runa par to ko teicu sākumā. Tas nav viņa hokejs, un viņš uz turieni nemaz neiet.

     [+] [-]

, 2010-02-13 19:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši te ir runa par to ko teicu sākumā. Tas nav viņa hokejs, un viņš uz turieni nemaz neiet.
Jā, bet specefisks tas hokejs ir tikai skatoties no mūsu redzesloka. Ziemeļamerikāņi uz mums tieši tāpat skatās.

     [+] [-]

, 2010-02-13 19:08, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet specefisks tas hokejs ir tikai skatoties no mūsu redzesloka. Ziemeļamerikāņi uz mums tieši tāpat skatās.
Un kā ziemeļamerikāņi iejūtas Eiropas hokejā?
Klasiskam "Kanādas hokeja" pārstāvim (proporcionāli tādam kāds Ņiživijs ir Eiropas hokeja pārstāvis), Eiropā arī īsti nav ko darīt.

     [+] [-]

, 2010-02-13 19:15, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kā ziemeļamerikāņi iejūtas Eiropas hokejā?
Klasiskam "Kanādas hokeja" pārstāvim (proporcionāli tādam kāds Ņiživijs ir Eiropas hokeja pārstāvis), Eiropā arī īsti nav ko darīt.
Nu kā to ņem. Vācijā, Šveicē, Somijā tīri labi iejūtas. Pat KHL. Cita lieta cik izteikti Kanādas skolas pārstāvji viņi ir.

     [+] [-]

, 2010-02-13 19:20, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Tici man, esmu viņu redzējis vairāk darbībā nekā tu
Bet ir atšķirība šajās darbībās, vai tās notiek AHL vai NHL!
Kāpēc esi tik pārliecināts?
Varbūt noraksturosi atšķirības? Cik esmu novērojis, gan AHL gan NHL spēlē ziemeļamerikāņu stila hokeju, vai varbūt esmu ko palaidis garām? Un pie reizes arī paskaidro, KĀPĒC tieši Tevi pārsteidza Kuldas sniegums?

     [+] [-]

, 2010-02-13 19:59, pirms 15 gadiem
Vareeja taa Stulbaa LAvinja vietaa ielikt KULDU jo stabilaaks un labaaks aizsargs par RADŽU!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-13 21:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu kā to ņem. Vācijā, Šveicē, Somijā tīri labi iejūtas. Pat KHL. Cita lieta cik izteikti Kanādas skolas pārstāvji viņi ir.
Vācijā un Šveicē kā reiz tiek spēlēts Ziemeļamerikas hokejs (atceroties uz kā rēķina viņi pacēla savu līmeni). Somijā... tur jau arī pēdējos gados hokejs ir kļuvis daudz asāks, vairāk uz Kanādas stilu balstīts (ta ka daļēji var "ieskaitīt").

Zviedrija, Krievija, Čehija - te Eiropas stils ir saglabājies vairāk.

     [+] [-]

, 2010-02-13 21:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vācijā un Šveicē kā reiz tiek spēlēts Ziemeļamerikas hokejs (atceroties uz kā rēķina viņi pacēla savu līmeni). Somijā... tur jau arī pēdējos gados hokejs ir kļuvis daudz asāks, vairāk uz Kanādas stilu balstīts (ta ka daļēji var "ieskaitīt").

Zviedrija, Krievija, Čehija - te Eiropas stils ir saglabājies vairāk.
Čehiem un slovākiem tādi leģionāri vispār nav plaši izplatīta lieta. Un par iepriekš minētājiem čempionātiem runājot, tas labi apliecina Ziemeļamerikas hokeja invāziju Eiropā.

     [+] [-]

, 2010-02-14 13:14, pirms 15 gadiem
pavāju sniegumu rādija!