Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daniels Sedins iegūst Ārta Rosa trofeju

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Daniels Sedins iegūst Ārta Rosa trofeju
Daniels Sedins
Foto: AP/Scanpix

Lai arī ierastā NHL balvu pasniegšanas ceremonija Lasvegasā vienmēr risinās pēc Stenlija kausa izcīņas noslēguma, dažas no trofejām tiek pasniegtas, balstoties uz regulārā čempionāta statistiku, tāpēc jau tagad zināms, ka šī gada Ārta Rosa balvas ieguvējs būs Vankūveras ''Canucks'' zviedru uzbrucējs Daniels Sedins, kamēr Morisa Ričarda trofeja pienāksies Anaheimas ''Ducks'' snaiperim Korijam Perijam.

Ārta Rosa trofeja tiek piešķirta regulārās sezonas rezultatīvākajam hokejistam, un šosezon šādu godu izpelnījies Vankūveras ''Canucks'' zviedru uzbrucējs Daniels Sedins, kurš 82 spēlēs sakrāja 104 punktus (41 vārtu guvums un 63 rezultatīvas piespēles), cīņā par šo titulu apsteidzot Tampabejas ''Lightning'' reaktīvo uzbrucēju Martinu Sentluī (99 punkti) un Anaheimas ''Ducks'' snaiperi Koriju Periju (98). ''Man jāatzīst - pēdējās pāris spēles biju par to nedaudz satraucies. Zināju, ka sacensība būs spraiga, bet pārāk daudz par to neuztraucos,'' sacīja 30 gadus vecais zviedrs, kura brālis Henriks Ārta Rosa trofeju ieguva pagājušajā sezonā.

Iepriekš minētais Perijs tukšām rokām nepaliks, jo ar 50 gūtiem vārtiem ir kļuvis par sezonas labāko vārtu guvēju, kuram ierasti tiek piešķirta Morisa Ričarda trofeja. Perijs ir 1. ''Ducks'' komandas pārstāvis, kuram izdevies izcīnīt šo titulu kopš 1999. gada, kad to savā īpašumā ieguva soms Tēmu Selāne. Perijs cīņā par Ričarda balvu apsteidza tādus hokejistus kā Stīvenu Stemkosu (45) un Džeromu Iginlu (43).

Vankūveras ''Canucks'' vārtsargu duets - Roberto Luongo un Korijs Šnaiders - ticis pie Dženingsa trofejas, ko piešķir sezonas labākajam NHL vārtsargu tandēmam. Abi vārtsargi ''Canucks'' vārtos šosezon ielaida tikai 185 ripas, kas bija labākais rādītājs visā NHL. Šī ir 1. reize, kad šo balvu izcīna Vankūveras kluba pārstāvji. Ironiski, ka kluba pamatvārsargs netiek pārāk bieži minēts kā viens no kandidātiem uz Vezina trofeju, ko piešķir individuāli labākajam vārtsargam. Pieredzējušais kanādietis šosezon piedalījies 60 mačos, atvairot 92,8% pretinieku metienu un savos vārtos ielaižot 2,11 ripas.

Izmantotie resursi:
Montreal Gazette - Breaking News, Quebec,...
ProHockeyTalk

1 2 3 77 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2011-04-11 14:44, pirms 14 gadiem
brāļi Sedini ir īsts triecienspēks!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-04-11 14:48, pirms 14 gadiem
Apsveicu, tomēr šo titulu abi ieguva tikai tāpēc, ka Krosbijs bija savainots!

 +19 [+] [-]

, 2011-04-11 14:51, pirms 14 gadiem
bildee ir Henriks
Slēpts komentārs: strayik

  -1 [+] [-]

, 2011-04-11 14:56, pirms 14 gadiem
bildee henriiks

  +5 [+] [-]

, 2011-04-11 14:59, pirms 14 gadiem
Bildē tiešām ir Henriks=) Daniels nav kapteinis)

  +8 [+] [-]

, 2011-04-11 15:00, pirms 14 gadiem
Interesanti, ka tieši pusi no saviem vārtiem Perijs guvis brīžos, kad rezultāts bijis vai nu jāizlīdzina, vai komanda jāizvirza vadībā.Tas liecina par to, ka viņš arī Geclafa un Hillera prombūtnes laikā bijis īsts komandas līderis.
Šis aspekts varētu būt pluspunkts viņa nominēšanai starp Hārta balvas ieguvējiem.

     [+] [-]

, 2011-04-11 15:02, pirms 14 gadiem
kaads, kurš vairāk zin par nhl, nevar pateikt, kas notika ar Stemkosu? Sezonas sākumā tā plosījās, bet beigās pavisam noklusa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-11 15:05, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: skatos ka Tu baigi rubī fišku par hokeja lietām. Tas ir forši...
Nu par NHL varu drusciņ padiskutēt, pārējais mani tā īpaši nesaista.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-11 15:06, pirms 14 gadiem
strayik rakstīja: Nepiekrītu. Kad Crosby vēl nebija savainots, viņš ne vienmēr bija augšgalā, turklāt arī pagājušajā sezonā iemeta tik pat cik Stamkoss. Tā kā piedod, nav viņš TIK nepārspējams
Nu, vispār pirms savainojuma viņš bija pirmais visos rādītājos, ja tā būtu turpinājis, viennozīmīgi dabūtu gan Rišāru, gan Ārtu Rosu. Sezonas sākums viņam bija fenomenāls. Ovečkins pa visu sezonu sameta tikpat daudz, cik viņš pa pussezonu, tā kā tas ir rādītājs. Bet nu, ja liktens nebija lēmis, neko darīt. Tāda ir dzīve
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-11 15:10, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu, vispār pirms savainojuma viņš bija pirmais visos rādītājos, ja tā būtu turpinājis, viennozīmīgi dabūtu gan Rišāru, gan Ārtu Rosu. Sezonas sākums viņam bija fenomenāls. Ovečkins pa visu sezonu sameta tikpat daudz, cik viņš pa pussezonu, tā kā tas ir rādītājs. Bet nu, ja liktens nebija lēmis, neko darīt. Tāda ir dzīve
Man liekas, ka reizēm mēs ieejam tādā dzīves filozofijā no sērijas " kā būtu ja būtu"... utt.Daudziem hokejistiem daļa no sezonas ir bijusi fenomenāla, Krosbijs nav izņēmums.
Skatīsimies, kas notiks tālāk, cik zinu, SC nav vēl gatavs piedalīties pirmajā kārtā pret Tampu.Vispār man šķiet, ka šosezon Pitsburgai pirmā kārta arī paliks pēdējā.

 +10 [+] [-]

, 2011-04-11 15:11, pirms 14 gadiem
Abus uz Dinamo vajag

  -3 [+] [-]

, 2011-04-11 15:17, pirms 14 gadiem
Perijs - snaiperis, sasmīdināja.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-11 15:23, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man liekas, ka reizēm mēs ieejam tādā dzīves filozofijā no sērijas " kā būtu ja būtu"... utt.Daudziem hokejistiem daļa no sezonas ir bijusi fenomenāla, Krosbijs nav izņēmums.
Skatīsimies, kas notiks tālāk, cik zinu, SC nav vēl gatavs piedalīties pirmajā kārtā pret Tampu.Vispār man šķiet, ka šosezon Pitsburgai pirmā kārta arī paliks pēdējā.
Vai tik tā nebija Lasmiņa kas jau janvārī Stemkosam droši garantēja mvp, viena puse sanāca super, bet otra nekāda, Perijam bija otrādi. Tāpēc piekrītu tev par to kā butu ja būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-04-11 15:29, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: HK Latgalei arī trūkst spēlētāju, ja kas.
+ vēl abus Ruutu un Hossas klāt

  +1 [+] [-]

, 2011-04-11 15:31, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Perijs - snaiperis, sasmīdināja.
Nu Tu jau vari smieties, cik gribi, viņam no tā sliktāk nepaliek.
Kas tad Tavā izpratnē ir snaiperis, kāds kas iemet ap 30 vārtiem sezonā, vai ? Varbūt kāds no Montreal Canadiens ?

  +5 [+] [-]

, 2011-04-11 15:33, pirms 14 gadiem
autoram derētu iemācīties balvu nosaukumus...konkrēti Morisa Rišāra nevis Ričarda!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-11 15:41, pirms 14 gadiem
Viena no trofejām nosaukta slavenā kanādiešu hokejista Morisa Rišāra vārdā (Maurice Richard).

  +2 [+] [-]

, 2011-04-11 15:42, pirms 14 gadiem
Boxy rakstīja: autoram derētu iemācīties balvu nosaukumus...konkrēti Morisa Rišāra nevis Ričarda!
Tiko gribēju teikt! Morisu Rišāru ''raķeti'' nosaukt par Ričardu nav īsti korekti!
Kas attiecās uz Koriju Periju, tad pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-11 15:50, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man liekas, ka reizēm mēs ieejam tādā dzīves filozofijā no sērijas " kā būtu ja būtu"... utt.Daudziem hokejistiem daļa no sezonas ir bijusi fenomenāla, Krosbijs nav izņēmums.
Skatīsimies, kas notiks tālāk, cik zinu, SC nav vēl gatavs piedalīties pirmajā kārtā pret Tampu.Vispār man šķiet, ka šosezon Pitsburgai pirmā kārta arī paliks pēdējā.
Nu nezinu, es uz lietām skatos daudz optimistiskāk. Bet tā ir vienmēr., es citādāk nemāku Tad jau redzēs, kā būs, bet nav arī īpaša pamata domāt, ka Tampa bez problēmām uzvarēs. Anyway, hokejs paliek hokejs, kāds vienmēr būs zaudētājs un dzīve neapstājas pēc dažām neveiksmēm hokeja spēlēs, kuras mēs paši nu nekādi nevaram ietekmēt.

     [+] [-]

, 2011-04-11 15:51, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Vai tik tā nebija Lasmiņa kas jau janvārī Stemkosam droši garantēja mvp, viena puse sanāca super, bet otra nekāda, Perijam bija otrādi. Tāpēc piekrītu tev par to kā butu ja būtu.
Tu maldies gan, es nevienu brīdi neesmu garantējusi Stemkosam drošu MVP titulu, pat ne tuvu.

     [+] [-]

, 2011-04-11 15:52, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man liekas, ka reizēm mēs ieejam tādā dzīves filozofijā no sērijas " kā būtu ja būtu"... utt.Daudziem hokejistiem daļa no sezonas ir bijusi fenomenāla, Krosbijs nav izņēmums.
Skatīsimies, kas notiks tālāk, cik zinu, SC nav vēl gatavs piedalīties pirmajā kārtā pret Tampu.Vispār man šķiet, ka šosezon Pitsburgai pirmā kārta arī paliks pēdējā.
Pievienojos, Pens bez Džīno un SC nav gatava cīņai par kausu.

Vispār Sedīnu bračkas ir fenomenāli. Danielam pēdējās piecās sezonās 84, 74, 82, 85 (63 spēlēs!) un nu 104 punkti. Henrikam 81, 76, 82, 112 un 94. Cits jautājums, ka individuālās balvas neko negarantē Canucks - jau 1.kārtā jātiekas ar neērto Čikāgu. Tomēr es jūtu, ka sis gads būs izņēmums un Vankūvera tiks, kā minimums, līdz Rietumu finālam. Kauss? varbūt. te ir labs raksts:
Hawks, Canucks ready for Round 3 of their...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-11 15:56, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Perijs - snaiperis, sasmīdināja.
muļķis esi? Laikam neseko kā viņš šosezon spēlē, reāli jāsmejās ir par tevi, jo Perijs ir vienkārši monstruāls.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-11 15:57, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Sedīnus?... neslikti. laba humora izjūta
Vai Tev tādas nav

     [+] [-]

, 2011-04-11 16:08, pirms 14 gadiem
āris spāre rakstīja: Pievienojos, Pens bez Džīno un SC nav gatava cīņai par kausu.
Ja tā būtu, tad viņi bez viņiem pat PO neiekļūtu, bet tomēr ne tikai tur iekļuva, bet iekļuva iegūstot atkārtu franšīzes rekordu sezonā gūto punktu skaita ziņā, sezonu pabeidza ar labāko PK, atkārtotu rekordu uzvarās izbraukumos un līdz pēdējam vēl cīnījās par iespēju iegūt divīzijas titulu. Un tas viss pussezonu aizvadot bez trim saviem labākajiem spēlētājiem un vēl krietnu laiku bez citiem labiem spēlētājiem (tikai Letangs un Talbots ir nospēlējuši visas 82 spēles). Bet nu, nav vērts te kko stāstīt, tāpat te nevienam nepatīk tā komanda

  -2 [+] [-]

, 2011-04-11 16:15, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Tu maldies gan, es nevienu brīdi neesmu garantējusi Stemkosam drošu MVP titulu, pat ne tuvu.
Varbūt par Stemkosu neteici, bet par Krosbiju gan Ja Stemkoss janvārī būtu guvis traumu vai Lāsmiņa patreiz arī rakstītu: aj.. tas Perijs rišāru dabūja nepelnītu, butu Semkoss viņam nebūtu izredžu.

     [+] [-]

, 2011-04-11 16:16, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ja tā būtu, tad viņi bez viņiem pat PO neiekļūtu, bet tomēr ne tikai tur iekļuva, bet iekļuva iegūstot atkārtu franšīzes rekordu sezonā gūto punktu skaita ziņā, sezonu pabeidza ar labāko PK, atkārtotu rekordu uzvarās izbraukumos un līdz pēdējam vēl cīnījās par iespēju iegūt divīzijas titulu. Un tas viss pussezonu aizvadot bez trim saviem labākajiem spēlētājiem un vēl krietnu laiku bez citiem labiem spēlētājiem (tikai Letangs un Talbots ir nospēlējuši visas 82 spēles). Bet nu, nav vērts te kko stāstīt, tāpat te nevienam nepatīk tā komanda

Man brīnišķīgi patīk Penguins, bet saliekot kopā visus par un pret, uzskatu, ka pirmajā kārtā viņi Tampai zaudēs.

     [+] [-]

, 2011-04-11 16:17, pirms 14 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: kaads, kurš vairāk zin par nhl, nevar pateikt, kas notika ar Stemkosu? Sezonas sākumā tā plosījās, bet beigās pavisam noklusa
Sezonas otrajā pusē iespēlējās un par līderi kļuva Lekavaljē,arī Senluī teicama sezona,vēl Ganjē arī atdzīvojās,bija kam mest arī Stemkossa.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-11 16:20, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu jau vari smieties, cik gribi, viņam no tā sliktāk nepaliek.
Kas tad Tavā izpratnē ir snaiperis, kāds kas iemet ap 30 vārtiem sezonā, vai ? Varbūt kāds no Montreal Canadiens ?
Stemkoss, Večkins.
Perijs ir izcils spēka uzbrucējs ar veiklām rokām vārtu priekšā. Esmu redzējis visus 50 viņa vārtus un vienīgie vārti kurus viņš guva no distances lielākas par 2-3 metriem no vārtusarga bija kad pretiniekiem bija tukši vārti. Snaiperis manā izpratnē ir spēlētājs ar labu (precīzs+spēcīgs) vidējas/tālas distances metienu. Tāpēc Perijs manā izpratnē nav snaiperis.
1 2 3 77 komentāri