Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Izmaiņas "Sabres": Hodžsons atgriežas, Grigorenko pretojas norīkojumam pie junioriem

Izmaiņas "Sabres": Hodžsons atgriežas, Grigorenko pretojas norīkojumam pie junioriem
Koudijs Hodžsons
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Bufalo "Sabres" paziņojis par vairākām sastāva izmaiņām. Krievijas U20 izlases uzbrucējs Mihails Grigorenko ir nosūtīts uz Kvebekas junioru hokeja līgu (QMJHL), savukārt no savainoto spēlētāju saraksta izņemts centrs Koudijs Hodžsons.

Latvijas hokeja izlases galvenā trenera Teda Nolana un uzbrucēja Zemgus Girgensona pārstāvēto klubu Bufalo "Sabres" skārušas jūtamas sastāva izmaiņas. Viena no tām ir komandas centra Koudija Hodžsona atgriešanās ierindā.

19.decembra spēlē pret "Bruins" viens no "Sabres" līderiem Hodžsons iedzīvojās savainojumā un bija spiests izlaist astoņas spēles. Šodien Bufalo vienība paziņojusi par 23 gadus vecā centra izņemšanu no savainoto spēlētāju saraksta.

Hodžsona dalību nākamajā spēlē (12.janvārī pret "Capitals") apstiprināja arī "Sabres" treneris Teds Nolans, norādot, ka uzbrucējs bija gatavs spēlēšanai jau iepriekšējā mačā, tomēr komandas vadība izvēlējās drošāko ceļu. "Sabres" treneris atklāja, ka ierindā būs arī Ville Leino, kurš tika savainots 31.decembra mačā ar "Jets".

Neskatoties uz spēļu izlaišanu, Hodžsons joprojām ir "Sabres" rezultatīvākais hokejists ar 19 (8+11) punktiem 33 spēlēs. Metam Mulsonam ir 18 (8+10) punkti 30 mačos, Taileram Enisam – 43 spēlēs 16 (8+8), Kristianam Ērhofam 42 spēlēs izdevies tikt pie 15 (2+13) punktiem, bet Bufalo rezultatīvāko spēlētāju piecinieku noslēdz Girgensons ar 14 (4+10) punktiem 42 mačos.

Sakarā ar abu uzbrucēju – Hodžsona un Leino – atgriešanos ierindā loģiski rodas kāds, kuram mazinās spēles laiks, un "Sabres" jau paziņojis par divu uzbrucēju nosūtīšanu uz zemāku līgu klubiem. Uz Amerikas Hokeja līgu (AHL) devies Juhans Larsons, Ročesteras "Americans" uzņems arī pasaules U20 čempionu Rasmusu Ristolainenu, kura vietā "Sabres" no AHL izsauca Breidenu Maknebu. Jāpiebilst, ka Ristolainens AHL uzturas jau kopš pagājušā gada novembra.

Otrais uzbrucējs ir Krievijas U20 valstsvienības spēlētājs Mihails Grigorenko, kurš sezonu turpinās Kvebekas junioru hokeja līgas (QMJHL) klubā Kvebekas "Remparts". Pirms U20 pasaules čempionāta "Sabres" vēlējās Grigorenko norīkot uz "Americans", tomēr tas nebija saskaņā ar līgas noteikumiem.

Arī šoreiz ar jauno Krievijas hokejistu situācija solās nebūt vienkārša. Īsi pēc komandas paziņojuma par Grigorenko norīkošanu uz QMJHL parādījās informācija, ka 19 gadus vecais uzbrucējs negrasās pakļauties šim "Sabres" lēmumam. To "Buffalo News" apliecinājis hokejista aģents Džejs Grosmans, tiesa, Grigorenko pārstāvis nekomentēja, kā situācija varētu attīstīties tālāk. Daudz variantu gan nav - viens no tādiem ir Grigorenko došanās uz Kontinentālo hokeja līgu (KHL).

Grigorenko spēlēšana NHL šobrīd būtībā netiek apsvērta kā iespējams situācijas variants - tā varēja noprast no Nolana komentāriem. "Sabres" treneris plašsaziņas līdzekļiem atklāja, ka jaunie uzbrucēji (Grigorenko un Larsons) tiek sūtīti uz zemāku līgu komandām, lai tiktu pie liela spēles laika un gūtu pieredzi. Tāpat Nolans norādīja, ka, neskatoties uz jauno hokejistu, īpaši Grigorenko, sarūgtinājumu, šis lēmums nav diskutējams.

Izmantotie resursi:
The Official Web Site - Buffalo Sabres
The Buffalo News | Buffalo's Number One Source...

1 2 3 87 komentāri

 +23 [+] [-]

, 2014-01-11 23:21, pirms 11 gadiem
Te nu bija Harlamova izcilais krievu "prospekts"!

  +8 [+] [-]

, 2014-01-11 23:21, pirms 11 gadiem
haha

  +6 [+] [-]

, 2014-01-11 23:22, pirms 11 gadiem
Spuras pa gaisu iekš Sabres sistēmas
Mihails Grigorenko atsakās doties uz junioru...

 +20 [+] [-]

, 2014-01-11 23:40, pirms 11 gadiem
Nolans pāraudzina Grigorenko!

 +16 [+] [-]

, 2014-01-11 23:41, pirms 11 gadiem
Nāksies semkai braukt uz kolhozu

  -1 [+] [-]

, 2014-01-11 23:47, pirms 11 gadiem
Man liekas, ka Nolans neapjēdz situācijas nopietnību, ja viņu tagad nosūtīs uz junioriem, tad Kalders ir apdraudēts.

 +10 [+] [-]

, 2014-01-11 23:51, pirms 11 gadiem
Anisins nr. 2

  +7 [+] [-]

, 2014-01-11 23:52, pirms 11 gadiem
Bam Bam rakstīja: Anisins nr. 2
Nu nē, viņš jau nelidina savus kulakus kā miša

  +6 [+] [-]

, 2014-01-11 23:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka Nolans neapjēdz situācijas nopietnību, ja viņu tagad nosūtīs uz junioriem, tad Kalders ir apdraudēts.
Man liekas, ka Kalderu Miša izcīnīja jau pagājušogad. Šķiet nepieciešamās 25 spēles tur bija. Tagad viņš kopā ar Jakupovu cīnas par visvairak progresējošā otrgadnieka balvu, bronzā izlietu Atlantijas lasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:08, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Man liekas, ka Kalderu Miša izcīnīja jau pagājušogad. Šķiet nepieciešamās 25 spēles tur bija. Tagad viņš kopā ar Jakupovu cīnas par visvairak progresējošā otrgadnieka balvu, bronzā izlietu Atlantijas lasi
Wow, es arī gribu tādu balvu

  +9 [+] [-]

, 2014-01-12 00:12, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: krievi ierada vietu
Drīz tam krievam ierādīs vietu un vēlāk raudās, ka viņš tā ir lecis acīs un vairs netiks uz NHL, jo neviens vienkārši viņu negribēs

  +4 [+] [-]

, 2014-01-12 00:16, pirms 11 gadiem
Bam Bam rakstīja: Anisins nr. 2
Ar to, ka tev no dzimšnas, kāds spārniņus pielīmējis vien nepietiek...ir jākapā, cerams Nolans izdzīs puikam čuras no galvas un beigās sanāks lietaskoks.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:18, pirms 11 gadiem
Grigorenko vieta ir KHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-01-12 00:21, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Man liekas, ka Kalderu Miša izcīnīja jau pagājušogad. Šķiet nepieciešamās 25 spēles tur bija. Tagad viņš kopā ar Jakupovu cīnas par visvairak progresējošā otrgadnieka balvu, bronzā izlietu Atlantijas lasi
Zīmīgi,ka slikti spēlējošais Jakupovs ir tāpat rezultatīvāks par ahūni labo,cerīgo Girgensonu.
Kā man patīk šeit esošie nelgas.
Kad dodas uz ZA,tad ko tik nemurgo. Pareizi darīja,jāaug utt,tā teikt gaviles un fanfāri.
Un līdz ko tie progresīvie aptiršas,tā Harlamovs

Es biju un būšu par vienu,ja tev ir mājās sava laba hokeja skola,perspektīvas,tad sākumā pierādi sevi tur. Brauc uz NHL,nevis CHL,AHL. Bet nu avansi tik saldi,ka grūti noturēties.

Tas pats Kučerovs,pakavējās KHL un tagad ir NHL.
Tarasenko Ņičuškins Jemeļins Bobrovskis Ņikitins utt
Visi NHL. Lūk ko maksā tā steiga.

Runājot par tēmu - tad laikam jau pareizi dara,nav ko viņam vairs CHL darīt. Tas ka uz AHL nevar nosūtīt,nav viņa vaina.
Un ja viņš vēlās izsisties,tad jāstāv uz sava.
Kabanovs jau tā izaudzis tajā CHL,ka laikam vairs pat tajā nevilktu.
Lai izīrē uz CSKA,nāks par labu visiem. Domāju ieguvēji būtu abas puses. Ja jau viņu nav kur likt. Bet te jau cits variants - saucās suns uz siena kaudzes. Labāk - kur sliktāk,ka tik nepieļaut iespēju zaudēt savu drafta izvēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-12 00:27, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: grigorenko kluda bija ka vins lokauta nespeleja khl un vispar nekad nav spelejis. redz jakupovs uzspeleja un pec lokauta grieza vislabak no rukijiem. ta pat nicuskins un tarasenko. bet grigorenko ta vieta lai pagajuso sezonu uzkapatu khl tika nosutits uz jenku juniroru ligam. luk ari rezultats
Patiesībā saņem ko pelnījis.
Un lai kā viņam asti neceltu,slinks un bez degsmes.
Iedomājies,ka viņam visu laiku dos spēlēt avansā.
Ja jau tik labs,bija vairāk kā laika sevi apliecināt. Un NHL tas jādara nekavējoties. Daudz to iespēju tur nebūs.
Tagad - kā viņš tur teica ? Katrs krievu bērns sapņo spēlēt NHL.
Izskatās,ka ar sapņiem viss varētu arī beigties. Tagad viņu pamarinēs atlikušo līguma laiku un izmetīs mēslainē.
Viņa gadījumā tas ir KHL. Jo katrs krievu bērns sapņo ...... ?
Burmistrovs arī sapņoja un pensionāru līgā grasījās spēlēt ap 40.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:28, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Grigorenko vieta ir KHL!
tad tava vieta pie atkritumu urnam

  +1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:32, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: Lauris Gorsans, 00:12, pirms 4 minūtēm

itka vins to baigi pardzivos ka netiks uz nhl. radulovs, kovalcuks ka redzam nepardzivo
Psc... tu ko viņu salīdzini ar tevis minētajiem džekiem ??? , kuri ir var teikt hokeja leģendas

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:38, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Zīmīgi,ka slikti spēlējošais Jakupovs ir tāpat rezultatīvāks par ahūni labo,cerīgo Girgensonu.
Kā man patīk šeit esošie nelgas.
Kad dodas uz ZA,tad ko tik nemurgo. Pareizi darīja,jāaug utt,tā teikt gaviles un fanfāri.
Un līdz ko tie progresīvie aptiršas,tā Harlamovs

Es biju un būšu par vienu,ja tev ir mājās sava laba hokeja skola,perspektīvas,tad sākumā pierādi sevi tur. Brauc uz NHL,nevis CHL,AHL. Bet nu avansi tik saldi,ka grūti noturēties.

Tas pats Kučerovs,pakavējās KHL un tagad ir NHL.
Tarasenko Ņičuškins Jemeļins Bobrovskis Ņikitins utt
Visi NHL. Lūk ko maksā tā steiga.

Runājot par tēmu - tad laikam jau pareizi dara,nav ko viņam vairs CHL darīt. Tas ka uz AHL nevar nosūtīt,nav viņa vaina.
Un ja viņš vēlās izsisties,tad jāstāv uz sava.
Kabanovs jau tā izaudzis tajā CHL,ka laikam vairs pat tajā nevilktu.
Lai izīrē uz CSKA,nāks par labu visiem. Domāju ieguvēji būtu abas puses. Ja jau viņu nav kur likt. Bet te jau cits variants - saucās suns uz siena kaudzes. Labāk - kur sliktāk,ka tik nepieļaut iespēju zaudēt savu drafta izvēli.
Tu tos Kučerovam pamestos nepilnus 30 mačus saic par pakavēšanos KHL? Reāli jau kā padsmitgadnieks viņš bija prom uz ZA un tagad jau kļuvis par tavu jauno varoni.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:42, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Zīmīgi,ka slikti spēlējošais Jakupovs ir tāpat rezultatīvāks par ahūni labo,cerīgo Girgensonu.
Kā man patīk šeit esošie nelgas.
Kad dodas uz ZA,tad ko tik nemurgo. Pareizi darīja,jāaug utt,tā teikt gaviles un fanfāri.
Un līdz ko tie progresīvie aptiršas,tā Harlamovs

Es biju un būšu par vienu,ja tev ir mājās sava laba hokeja skola,perspektīvas,tad sākumā pierādi sevi tur. Brauc uz NHL,nevis CHL,AHL. Bet nu avansi tik saldi,ka grūti noturēties.

Tas pats Kučerovs,pakavējās KHL un tagad ir NHL.
Tarasenko Ņičuškins Jemeļins Bobrovskis Ņikitins utt
Visi NHL. Lūk ko maksā tā steiga.

Runājot par tēmu - tad laikam jau pareizi dara,nav ko viņam vairs CHL darīt. Tas ka uz AHL nevar nosūtīt,nav viņa vaina.
Un ja viņš vēlās izsisties,tad jāstāv uz sava.
Kabanovs jau tā izaudzis tajā CHL,ka laikam vairs pat tajā nevilktu.
Lai izīrē uz CSKA,nāks par labu visiem. Domāju ieguvēji būtu abas puses. Ja jau viņu nav kur likt. Bet te jau cits variants - saucās suns uz siena kaudzes. Labāk - kur sliktāk,ka tik nepieļaut iespēju zaudēt savu drafta izvēli.
Neviens jau nespieda viņu parakstīt līgumu. Labi zināja, ka AHL spēlēt nevar, ka pēc būtības ir visu vai neko. Tagad ir iestrēdzis un vēl arī izrunājies. Varbūt aizmainīs vai izīrēs uz CSKA, redzēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:43, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tu tos Kučerovam pamestos nepilnus 30 mačus saic par pakavēšanos KHL? Reāli jau kā padsmitgadnieks viņš bija prom uz ZA un tagad jau kļuvis par tavu jauno varoni.
Jā tie ir 30 mači pie večiem. Un tā ir prakse.
Neiešu te strīdēties,ja tev ir citas domas,lūdzu. Un ne jau par Kučeru tiek runāts - tu saprati,ko minēju.

Grigorenko bija talantīgs slinks Krievijā,tāds viņš bija CHL,tāds ir NHL.
Viss bez izmaiņām. Augstpratīgs,niķīgs.
Tas pats ar Jakupovu. Totāla nevēlēšanās pildīt trenera uzdevumus un atstrādāt aizsardzībā.
Nu drafta No - 1 taču.
Bet tās ir rakstura iezīmes. Raksturīgas lielai daļai Rus,un ļoti neraksturīgas musulmanim.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:44, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tie ir 30 mači pie večiem. Un tā ir prakse.
Neiešu te strīdēties,ja tev ir citas domas,lūdzu.
Tev vienkārši patīk dziedāt par to, ka jaunajiem krieviem NHL neviens pienācīgi nedod iespējas, bet fakts ir tas, ka reizēm tās nedod arī paši krievi. 30 mači pei večie, 4.maiņā ar limitētu spēles laiku.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:45, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Neviens jau nespieda viņu parakstīt līgumu. Labi zināja, ka AHL spēlēt nevar, ka pēc būtības ir visu vai neko. Tagad ir iestrēdzis un vēl arī izrunājies. Varbūt aizmainīs vai izīrēs uz CSKA, redzēs.
Un ko tagad ? Braukt uz CHL,ko viņš pāraudzis un kur būs regress ?
Abas puses to parakstīja un tomēr tas ir viņu nākotnes prospekts.
Lai kāds viņš arī nebūtu.
Tāpēc jāmeklē optimālākais variants. Un tas grozi,negrozi ir KHL,ja NHL viņš tagadnē nav vajadzīgs.
Domāju brauks uz CHL,nekur d neliksies.
Paraudās kopā ar aģentu un aidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:47, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tev vienkārši patīk dziedāt par to, ka jaunajiem krieviem NHL neviens pienācīgi nedod iespējas, bet fakts ir tas, ka reizēm tās nedod arī paši krievi. 30 mači pei večie, 4.maiņā ar limitētu spēles laiku.
Zini Krievijā ir garantētas vietas,atšķirībā no NHL.
Un tomēr tā iespēja ir lielāka,kā negrozi. Kaut ne visiem,piekrītu.
Un to ka braukt uz NHL gatavam un pa taisno ir sliktāk,kā sisties caur CHL,AHL apstrīdēt vari tikai tu
Bet fakti kā uz delnas. Viņš sevi pierādīja Rus hokejā ?
Nē. CHL - daļēji. NHL - nē.
Vienīgi avansi,nekas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:50, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Zini Krievijā ir garantētas vietas,atšķirībā no NHL.
Un tomēr tā iespēja ir lielāka,kā negrozi. Kaut ne visiem,piekrītu.
Un to ka braukt uz NHL gatavam un pa taisno ir sliktāk,kā sisties caur CHL,AHL apstrīdēt vari tikai tu
Bet fakti kā uz delnas.
Ņičuškins parāda, ka tas viss ir case by case.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:52, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ņičuškins parāda, ka tas viss ir case by case.
Lēnāk pār tiltu, viņam jau vēl tikai pirmais gads, redzēs kāds būs otrgadnieka sindroms.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:53, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ņičuškins parāda, ka tas viss ir case by case.
Runā latviski.
Siers pret sieru ?

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:53, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ko tagad ? Braukt uz CHL,ko viņš pāraudzis un kur būs regress ?
Abas puses to parakstīja un tomēr tas ir viņu nākotnes prospekts.
Lai kāds viņš arī nebūtu.
Tāpēc jāmeklē optimālākais variants. Un tas grozi,negrozi ir KHL,ja NHL viņš tagadnē nav vajadzīgs.
Domāju brauks uz CHL,nekur d neliksies.
Paraudās kopā ar aģentu un aidā.
Vai tad ne uz QMJHL ??? Gāja runa par Kvebekas līgu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:55, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Lēnāk pār tiltu, viņam jau vēl tikai pirmais gads, redzēs kāds būs otrgadnieka sindroms.
Kurš gads Girgensonam ?
Cik uz šodienu 14 pts ?
Nu šosezon iespējams OK. Ar to pietiks nākamajās,lai turēties vadošajās maiņās ? Nav dzirdēts,ka par to kāds te runātu.

     [+] [-]

, 2014-01-12 00:56, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Vai tad ne uz QMJHL ??? Gāja runa par Kvebekas līgu.
Es neminu konkrētu līgu. Minu ka spēlē Kanādas junioru līgās.
Nav nozīmes kādā,visas viņas viņš ir pāraudzis.
Tas ir solis atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-12 00:57, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tu tos Kučerovam pamestos nepilnus 30 mačus saic par pakavēšanos KHL? Reāli jau kā padsmitgadnieks viņš bija prom uz ZA un tagad jau kļuvis par tavu jauno varoni.
Ko tur tur di**????
Reāli nemuldi, ja nezini ko runā. Pirmā sezona Ziemeļamerikā QMJHL viņam bija pagājušā, 19 gados... Pirms tam MHL/KHL. Pie tam tā sezona bija viena, 33 spēles, tāds kā transitional laiks un šogad jau viņš ir NHL/AHL

Kāds tur ZA produkts tev?? Reāli ja nejēdz neko, tad nerunā.
1 2 3 87 komentāri