Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" bez Krosbija atzīst "Bruins" pārākumu

Jānis Celmiņš

"Penguins" bez Krosbija atzīst "Bruins" pārākumu
Bostonas "Bruins" hokejisti
Foto: AP/Scanpix

Spēlējot bez sava līdera Sidnija Krosbija zaudējumu aizvadītās nakts Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kārtējā spēlē piedzīvoja Pitsburgas "Penguins" komanda, kas savā laukumā atzina Bostonas "Bruins" pārākumu – 2:4.

Līgas rezultatīvākais hokejists Sidnijs Krosbijs, kurš atlabst pēc smadzeņu satricinājuma, kuru guva vienā no iepriekšējām spēlēm sadursmē ar zviedru hokejistu Vktoru Hedmanu. Neskatoties uz sava līdera prombūtni spēli veiksmīgāk iesāka "Penguins", spēles sākumā uzbrukot krietni vairāk. Vārtus gan laukuma saimnieki guva tikai otrā perioda 12. minūtē, kad no asa leņķa Tūka Rasku pārspēja Maikls Raps. Pēc brīža Kriss Letangs, pēc lieliskas Jevgēņija Malkina piespēles, realizēja skaitlisko vairākumu un panāca jau 2:0. "Bruins" komanda tomēr prata atspēlēties. Trešajā periodā komanda guva četrus bezatbildes vārtus (divus no tiem vairākumā) un izcīnīja uzvaru pār "Penguins".

Citās aizvadītās nakts spēlē pie panākumiem tika Fīnikas "Coyotes", Kolorado "Avalanche" un Toronto "Maple Leafs" komandas.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-11 10:02, pirms 14 gadiem
Jā, kas to būtu domājis, ka Krosbija prombūtne tik ļoti ietekmēs komandu - sākums bija labs, bet beigas vienkārši drausmīgas. Kunics un Dupuī bez Krosbija centrā vispār ne pēc kā neizskatās un ko, pie velna, dara Malkins? Viņam ir bija jābūt tam, kas vada komandu, kad Krosbija nav, bet šogad viņš galīgi nerāda to sniegumu, ko no viņa gaida...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-11 11:36, pirms 14 gadiem
Chara'm smuks vārtu guvums. Prieks par lāčiem.

     [+] [-]

, 2011-01-11 13:39, pirms 14 gadiem
Nezinu, kas tur Haram tik smuks, brīnos, ka viņam līga neiedeva diskvalifikāciju par izlēcieniem iepriekšējā spēlē pēc tam, kad Monreāla guva uzvaras vārtus.Neaizskaramais.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-11 14:19, pirms 14 gadiem
Pingviniem ir beigas bez Sida ceru ad atri adgrieziisies ierindaa Sids

  +2 [+] [-]

, 2011-01-11 14:25, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, kas to būtu domājis, ka Krosbija prombūtne tik ļoti ietekmēs komandu - sākums bija labs, bet beigas vienkārši drausmīgas. Kunics un Dupuī bez Krosbija centrā vispār ne pēc kā neizskatās un ko, pie velna, dara Malkins? Viņam ir bija jābūt tam, kas vada komandu, kad Krosbija nav, bet šogad viņš galīgi nerāda to sniegumu, ko no viņa gaida...
Malkinam prasmes ir, man tikai šķiet, ka viņam jāpiedomā pie emociju koncentrēšanas. Un tu tiešām domāji, ka bez Krosbija ies baigi viegli?

     [+] [-]

, 2011-01-11 14:26, pirms 14 gadiem
EUcerin rakstīja: Chara'm smuks vārtu guvums. Prieks par lāčiem.
Nebija ne vainas, bet tad jau man patika Letanga vārti.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-11 14:26, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nezinu, kas tur Haram tik smuks, brīnos, ka viņam līga neiedeva diskvalifikāciju par izlēcieniem iepriekšējā spēlē pēc tam, kad Monreāla guva uzvaras vārtus.Neaizskaramais.
Neesmu redzējis, kaut kas īpašs?

     [+] [-]

, 2011-01-11 14:47, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Neesmu redzējis, kaut kas īpašs?
Nekas īpaš, bet no Charas puses nesmuks gājiens.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-11 15:20, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kunics un Dupuī bez Krosbija centrā vispār ne pēc kā neizskatās un ko, pie velna, dara Malkins?
Tas jau sen bija skaidrs, ka Kunics un Dupuī bez Sida centra nemaz navnekādi top spēlētāji.

Neskatoties uz to, ka Kunicam ir jau 2 stenlija kausi, abi iegūti spēlējot 1. maiņā. Bet ar attiecīgiem partneriem.

     [+] [-]

, 2011-01-11 15:49, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Neesmu redzējis, kaut kas īpašs?
Kā parasts, sapsihojās.Es saprastu, ja Monreāla sarīkotu Bruins vārtu priekšā svinības, bet viss notika laukuma stūrī.Hara pieslidoja un sāka mētāt stilu.Beigās vēl pat tiesnešus lamāja un grūstīja.Pasties hailaitus.Var jau būt, ka kāds no Habs viņam kādus fakus sūtīja...

     [+] [-]

, 2011-01-11 15:49, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nezinu, kas tur Haram tik smuks, brīnos, ka viņam līga neiedeva diskvalifikāciju par izlēcieniem iepriekšējā spēlē pēc tam, kad Monreāla guva uzvaras vārtus.Neaizskaramais.
Leflēr, vai Tu maz redzēji visu to spēles epizodi jeb tikai noskatījies highlightus?
noskaties šeit video;
YouTube
- 1/8/2011 - Boston Bruins Vs...

sākot no 2:21 un tad pasaki kurš te ir izlēcējs Chara vai tomēr Pacioretty??
Šādu grūdienu mugurā jau nu gan grūti nosaukt par sportista cienīgu rīcību. Man nav nekas pret to hokeju kādu rāda Canadiens, bet Montreālas komandu ar visu Subban un Cammaleri priekšgalā ļoti labi raksturo viens angļu vārdiņš-C.O.C.K.Y.

     [+] [-]

, 2011-01-11 15:53, pirms 14 gadiem
Vari neatbildēt Leflēr!
Tavs pēdējais koments jau atbildēja uz manu jautājumu cik Tu "labi" analizē spēles epizodes!

P.S. neesmu pat Bruins fans

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:00, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Leflēr, vai Tu maz redzēji visu to spēles epizodi jeb tikai noskatījies highlightus?
noskaties šeit video;
YouTube
- 1/8/2011 - Boston Bruins Vs...

sākot no 2:21 un tad pasaki kurš te ir izlēcējs Chara vai tomēr Pacioretty??
Šādu grūdienu mugurā jau nu gan grūti nosaukt par sportista cienīgu rīcību. Man nav nekas pret to hokeju kādu rāda Canadiens, bet Montreālas komandu ar visu Subban un Cammaleri priekšgalā ļoti labi raksturo viens angļu vārdiņš-C.O.C.K.Y.
Varēji nepūlēties un jūtubes te man nesūtīt, es to visu lieliski zinu un esmu en reizes redzējis.Man pilnīgi vienalga, kā tiek raksturota Monreālas komanda, ne par to iet runa.
Milzīgais Pacioretty nabaga mazo Hariņu bortā iegrūda, ak dievs, kādas šausmas...Sak nemaisies pa kājām , mazais susuri, ļauj svinēt vārtu guvumu...
Nopietni runājot, Hara ir diezgan psihiski nelīdzsvarots, ja jau milzeni no līdzsvara var izsist šāds neliels starpgadījums, jau pēc tam, kad spēle ir beigusies.Sliktākais ir tas, ka pēc visa tā viņš nekautrējās lamāt tiesnešus.Tieši tāpēc es nedaudz brīnos, ka viņam neiedeva diskvu.

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:21, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Malkinam prasmes ir, man tikai šķiet, ka viņam jāpiedomā pie emociju koncentrēšanas. Un tu tiešām domāji, ka bez Krosbija ies baigi viegli?
Nu jā, vispār Tev taisnība, Malkins viennozīmīgi ir talantīgs, bet vaina laikam šoreiz tiešām slēpjas galvā. Un es neesmu teikusi, ka pingvīniem bez Krosbija būs viegli, uzreiz jau bija skaidrs, ka būs grūti, bet, ka tik grūti - tas gan mani pārsteidz.

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:24, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tas jau sen bija skaidrs, ka Kunics un Dupuī bez Sida centra nemaz navnekādi top spēlētāji.

Neskatoties uz to, ka Kunicam ir jau 2 stenlija kausi, abi iegūti spēlējot 1. maiņā. Bet ar attiecīgiem partneriem.
Jā, viņi arī nekad nav bijuši top spēlētāji, tomēr Sids viņus ir tādus padarījis un liekas jocīgi, kā viens spēlētājs var tik ļoti ietekmēt divus citus, bet Sids laikam jau tāpēc ir vairāk nekā parasts spēlētājs...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-11 16:37, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tas jau sen bija skaidrs, ka Kunics un Dupuī bez Sida centra nemaz navnekādi top spēlētāji.

Neskatoties uz to, ka Kunicam ir jau 2 stenlija kausi, abi iegūti spēlējot 1. maiņā. Bet ar attiecīgiem partneriem.
Tur jau tas prieks, ka ir spēlētāji, kuri citus padara labākus.
Bet jāsaka, ka arī viņi vienmēr būs vērtīgi - pieliksi klāt tādam un tādam spēlētājam un zini, ka kaut kas būs.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-11 16:41, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu jā, vispār Tev taisnība, Malkins viennozīmīgi ir talantīgs, bet vaina laikam šoreiz tiešām slēpjas galvā. Un es neesmu teikusi, ka pingvīniem bez Krosbija būs viegli, uzreiz jau bija skaidrs, ka būs grūti, bet, ka tik grūti - tas gan mani pārsteidz.
Varbūt, ka tās traumas sit ārā, bet varbūt otrādi - varbūt tieši tāpēc bija tās traumas. Katrā ziņā, kad viņam uznāk, var paveikt apbrīnojamas lietas. Bet tā savaldīšanās... Tieši atmiņā palicis no tām "Winter Classic" reklāmfilmām, kad Budro pirms spēles teica, lai pret Malkinu pabeidz visus spēka paņēmienus, izdara visu līdz galam, pēc tam viņš pretī uztaisīs kādu stulbu noraidījumu "un mums būs vairākums."
Par Krosbiju - šosezon viņš piedalījies gandrīz pusē komandas vārtu guvumos, šis īpatsvars ir palielinājies, tāpēc tieši vārtu gūšanas ziņā var nebūt tik vienkārši.

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:50, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā parasts, sapsihojās.Es saprastu, ja Monreāla sarīkotu Bruins vārtu priekšā svinības, bet viss notika laukuma stūrī.Hara pieslidoja un sāka mētāt stilu.Beigās vēl pat tiesnešus lamāja un grūstīja.Pasties hailaitus.Var jau būt, ka kāds no Habs viņam kādus fakus sūtīja...
Iebakstīt iekstīja, var jau teikt, ka sapsihojās, tik tāds "sīkums", ka viņi ielaida sev zaudējumu nesošu golu. Vienīgais traki, ka viņš tur pret gandrīz veselu maiņu gāja kasīties, vo, cienīgs pretinieks Gills pretī parādījās.
Bet ar Čaru jau ir tā auklēšanās - tad viņam vajag iesist pretiniekam, kad tiesnesis otru tur, tad uztaisa paņēmienu un rāda, ka nesaprot, kas tur tāds, tad sapsihojas tā, ka četriem tiesnešiem viņu "jāmierina", tad iet kauties ar kādu superkausli, kuru abas reizes sev uzrauj virsū, bet kapteinis taču savu ir padarījis - "izkāvies".

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:58, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Iebakstīt iekstīja, var jau teikt, ka sapsihojās, tik tāds "sīkums", ka viņi ielaida sev zaudējumu nesošu golu. Vienīgais traki, ka viņš tur pret gandrīz veselu maiņu gāja kasīties, vo, cienīgs pretinieks Gills pretī parādījās.
Bet ar Čaru jau ir tā auklēšanās - tad viņam vajag iesist pretiniekam, kad tiesnesis otru tur, tad uztaisa paņēmienu un rāda, ka nesaprot, kas tur tāds, tad sapsihojas tā, ka četriem tiesnešiem viņu "jāmierina", tad iet kauties ar kādu superkausli, kuru abas reizes sev uzrauj virsū, bet kapteinis taču savu ir padarījis - "izkāvies".
Tieši tā.Ne jau nu Pacioretty pieskāriens viņam bija īstais iemesls, lai paskandalētos.

     [+] [-]

, 2011-01-11 16:59, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Varēji nepūlēties un jūtubes te man nesūtīt, es to visu lieliski zinu un esmu en reizes redzējis.Man pilnīgi vienalga, kā tiek raksturota Monreālas komanda, ne par to iet runa.
Milzīgais Pacioretty nabaga mazo Hariņu bortā iegrūda, ak dievs, kādas šausmas...Sak nemaisies pa kājām , mazais susuri, ļauj svinēt vārtu guvumu...
Nopietni runājot, Hara ir diezgan psihiski nelīdzsvarots, ja jau milzeni no līdzsvara var izsist šāds neliels starpgadījums, jau pēc tam, kad spēle ir beigusies.Sliktākais ir tas, ka pēc visa tā viņš nekautrējās lamāt tiesnešus.Tieši tāpēc es nedaudz brīnos, ka viņam neiedeva diskvu.
Ja būtu to epizodi redzējis,tad domātu pirms kaut ko rakstītu!!

     [+] [-]

, 2011-01-11 17:03, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Varbūt, ka tās traumas sit ārā, bet varbūt otrādi - varbūt tieši tāpēc bija tās traumas. Katrā ziņā, kad viņam uznāk, var paveikt apbrīnojamas lietas. Bet tā savaldīšanās... Tieši atmiņā palicis no tām "Winter Classic" reklāmfilmām, kad Budro pirms spēles teica, lai pret Malkinu pabeidz visus spēka paņēmienus, izdara visu līdz galam, pēc tam viņš pretī uztaisīs kādu stulbu noraidījumu "un mums būs vairākums."
Par Krosbiju - šosezon viņš piedalījies gandrīz pusē komandas vārtu guvumos, šis īpatsvars ir palielinājies, tāpēc tieši vārtu gūšanas ziņā var nebūt tik vienkārši.
Jā, par Malkinu tiesa. Tomēr es ceru, ka drīz atkal "atdzims" vecais labais Malkins, tāds, kāds viņš bija 2009. gada play-offos.
Nu jā, pat šitās pēdējās spēles viņi pa vārtiem meta krietni mazāk nekā pretinieki - kad bija Sids, vienmēr bija pāri par 30, reizēm pat 40 metienu, bet tagad tikai pāri 20...

     [+] [-]

, 2011-01-11 17:13, pirms 14 gadiem
Bez Krosbija diezko labi neskokās 1 spēlē bez Krosbija nespēja vārtus gūt pret Minesotu tagad 2 spēlē kāda muļķīgi izlaista uzvara..

     [+] [-]

, 2011-01-11 17:18, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: Bez Krosbija diezko labi neskokās 1 spēlē bez Krosbija nespēja vārtus gūt pret Minesotu tagad 2 spēlē kāda muļķīgi izlaista uzvara..
Jā, šajās spēlēs bez Krosbija 0 uzvaras, 2 zaudējumi un 1 zaudējums pendelēs un vārtu attiecība 3 gūti vārti pret 10 zaudētiem...tā jau ir pavisam cita komanda. kaut nu Krosbijs saārstētos pēc iespējas ātrāk un atgrieztos, lai izvilktu savu komandu ārā no bezdibeņa

     [+] [-]

, 2011-01-11 17:18, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: Bez Krosbija diezko labi neskokās 1 spēlē bez Krosbija nespēja vārtus gūt pret Minesotu tagad 2 spēlē kāda muļķīgi izlaista uzvara..
2:0 pēc 1.perioda vēl nav uzvara, taču turpinājums tiešām nebija tik daudzsološs kā 1.periods.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-11 17:20, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ja būtu to epizodi redzējis,tad domātu pirms kaut ko rakstītu!!
Vai tiešām Tu esi tik milzīgs Haras fans ? Vai tad nav skaidrs, ka viņš vienmēr atradīs vismazāko ieganstu, lai nolaistu tvaiku un iztrakotos ? Laikam tikai Tu vienīgais domā, ka P-etty sitiens bija īstenais trača cēlonis.