Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Skrastiņam uzvara pret "Coyotes"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Skrastiņam uzvara pret "Coyotes"
Luī Eriksons
Foto: AP/Scanpix

Uzvaru Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārā čempionāta spēlē izcīnījusi Latvijas aizsarga Kārļa Skrastiņa pārstāvētā Dalasas "Stars", kas savā laukumā ar 6:3 pieveica Fīniksas "Coyotes".

"Stars" četrus no sešiem vārtiem guva vairākumā. Ar 2+2 izcēlās Luī Eriksons, kurš abas savas ripas iemeta tieši skaitliskajā vairākumā. Vieni vārti Brendona Morova kontā, viņam 200. vārti NHL. Skrastiņš nospēlēja 21 minūti un 19 sekundes, spēli pabeidzot ar neitrālu lietderības koeficientu un diviem bloķētiem metieniem. Dalasai 16 punkti 12 mačos un 5. vieta Rietumu konferencē, kur līderes godā ar 18 punktiem Losandželosas "Kings".

Joprojām spēlējot bez Raita Ivanāna, zaudējumu ar 1:2 izbraukumā pret Minesotas "Wild" piedzīvoja Kalgari "Flames". Uzvaras vārti pēdējā periodā Martinam Havlatam. "Flames" ar 13 mačos sakrātiem 12 punktiem ieņem 12. vietu rietumos. Kalgari četri zaudējumi pēc kārtas.

NHL regulārā sezona, 6. novembris

SpēleRez.
Devils – Rangers0:3
Capitals – Bruins5:3
Sabres – Canadiens2:3
Panthers – Hurricanes7:4
Wild – Flames2:1
Stars – Coyotes6:3
Oilers – Red Wings1:3
Ducks – Penguins3:2

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 47 komentāri

     [+] [-]

, 2010-11-06 08:29, pirms 14 gadiem
Geclafs pret Krozbiju.

Ui, kā Krozbijs negribētu dabūt ''līdz ar zemi'' Anaheimā.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 08:43, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Geclafs pret Krozbiju.

Ui, kā Krozbijs negribētu dabūt ''līdz ar zemi'' Anaheimā.
Nu Krosbijs kkā pēdējā laikā tāds nervozs palicis...
Labi, ka nesakāvās.Žēl būtu pēc tam uz viņu skatīties.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 08:58, pirms 14 gadiem
balsojam par musejiem
Кубок Вызова 2011
Гудлевскис Кристерс Gudļevskis
Яковлев Мартиньш Jakovļevs
Порейс Мартиньш Porejs
Вилкойтс Раймондс Vilkoits
Упитис Юрис Upītis
Добренький Владислав Dobrenkijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 09:49, pirms 14 gadiem
Selānē šonakt aizvadīja 1 200 maču NHL, ja nemaldos tad tikai 10 Eiropiešiem tas ir izdevies!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-06 09:56, pirms 14 gadiem
prieks par Detroitas Sarkano Spārnu kārtējo uzvaru, šogad viņi ir iesākuši vienkārši vareni! tā tik tur[ināt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-06 11:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Gribētos vēl Kino komentāru par šo. Patīk man šie kronētāji,kas jau sezonas sākumā nosaka kas kam būs un nebūs. Kad minēju pērnā gada Kopitara izrāvienu sezonas sākumā,bija mistisks izskaidrojums ka Stemkos nav tas gadījums. Bet Kopitars pat ilgaku laiku gozējās saulītē. Vēl kādas pāris spēles un viņu neviens neatcerēsies tāpat kā Kopitaru Kā arī teicu,viss nostājās savās vietās Sid @ Ovi savās vietās. Drīz jādaida pievienojamies Malkinu,Bekstrēmu un Torntonu
Ar Torntonu viss kārtībā 11 rezultatīvākais līgā, bet Bekstrēms ar Malkinu trešie savos klubos,vienīgais pārsteidz ,ka abi nav līgas 30 rezultatīvāko vidū un ,ka Malkinam tomēr tikai[priekš viņa] 9 punkti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 11:41, pirms 14 gadiem
6.vieta, nevis 5.ta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 12:17, pirms 14 gadiem
Krosbijam biški galvā sakāpis, iedomājies ka ir baigais kauslis, vienu pirmgadnieku atslānījis...šādi turpinot ātri atrausies no kāda pamatīgi!

     [+] [-]

, 2010-11-06 12:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ka viņš vienu sezonu bija 5 rezultatīvākais viņam galīgi neko negarantē. Viņam līdz Ovi un Sida līmenim kā rakom līdz Ķīnai,tie puiši savu latiņu tur no NHL karjeras sākuma.Tādu viengadnieku izšāvēju NHL ir 101. Un kur viņi paliek pēc tam ?! Visi tie nākamie Grecki. Stāls,Lekaveljē utt ..................... Tad jau Teivs ir daudz tuvāk duetam Sid @ Ovi.
Es prognozēju,ka Stemkos noteikti nebūs šosezon starp labākajiem.
Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Ir diezgan liels pamats runāt par Stemkosu kā spēlētāju, kurš rezultativitātes ziņā būs līdzās Sidam un Ovi. Viņš ir tīrs skorers, tāds kā kādreiz bija Brets Hals. Taču, Stamkoss nav complete player un tāpēc viņa lomu komandā diez vai varēs salīdzināt ar šiem diviem. Teivzs, savukārt, domāju ir pielīdzināms Sidam un Ovi, taču ne jau punktu ziņā.

     [+] [-]

, 2010-11-06 12:22, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ka viņš vienu sezonu bija 5 rezultatīvākais viņam galīgi neko negarantē. Viņam līdz Ovi un Sida līmenim kā rakom līdz Ķīnai,tie puiši savu latiņu tur no NHL karjeras sākuma.Tādu viengadnieku izšāvēju NHL ir 101. Un kur viņi paliek pēc tam ?! Visi tie nākamie Grecki. Stāls,Lekaveljē utt ..................... Tad jau Teivs ir daudz tuvāk duetam Sid @ Ovi.
Es prognozēju,ka Stemkos noteikti nebūs šosezon starp labākajiem.
Es domāju ka tu kļūdies, un domāju ka neesi redzējis nevienu tampas spēli, jo ja būtu tad tā neteiktu!
Domāju ka Stemkoss noteikti sezonas beigās būs top 10, protam ja nebū nekādas traumas vai kaut kas tāds, jo viņā spēle tiešākm ir laba! Un tas ka pagājušo sezon viņš bija bomardieru topā nr viens nebija nejaušība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 12:51, pirms 14 gadiem
Baigi foršā diskusija.Būtu laiks, pievienotos.
Interesanti, kāpēc, piemēram, par hokeja dievu Kovaļčuku neviens pat neieminas.Hm, kur viņš nez būs sezonas beigās ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 13:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ar to jau arī ir jauka dzīve,ka no mūsu domām spēlētāju meisterības līmenis un spēle nemainās. Tavu versiju es izlasīju,tu manu arī,sezonas beigās redzēsim kam bija taisnība. Ovijs un Sids savu latiņu tur jau 6 sezonu pēc kārtas. Pārakstot daudzus NHL rekordus. Stemkos vēl galīgi neko nav paveicis. Viņa kontā pagaidām ir tikai viena lieliska sezona,tāpēc neredzu iemeslu tik lieliem avansiem. Cita lieta ka daudziem ir hobijs kronēt,bez gala un jēgas
Es nesaku ka Stemkos nav talantīgs un viņam nav pa spēkam mēroties
ar šo duetu. Bet tie izrakstītie avansi gan man liekās pārsteidzīgi un pārspīlēti.
Jā katram savs viedoklis, un es jau arī netaisos viņu pašlaik kronēt un celt augstāk kā Krosbiju un Ovi, vienkārši es pagaidām neredzu pamatu tam, lai es teiktu ka nebūs arī otrā veiksmīgā sezona!
Un pats pareiz pateici, ka tagad jēga maza strīdēties, jo rezultātu mēs redzēsim tikai sezonas beigu daļā

     [+] [-]

, 2010-11-06 13:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man vēl liekās domāt,ka Devils atgūsies. Nu nevar komanda ar tādiem spēlētajiem tik zemu krist. Kur būs Kovi redzēs. Tas arī ir no tiem spēlētajiem,kas var atrāvienu 10 - 20 punkti visai ātri nodeldēt. Iespējams šī būs Kovi sliktākā NHL sezona.
Man gribās ticēt ka Kovi spēs atgūties, jo viens no maniem mīļākajiem spēlētājiem, un nav jau tik traki, 8 punkti viņam ir, nav jau pa nullēm!
Domāju ka savu 60 punktu robežu jau viņš pārspēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 13:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur lieta nav tikai Kovi. Visa komanda ir bedrē. Un spēlējot 2-3 maiņā ir visai pagrūti būt līderim visā līgā. Te man jāatceras savu mīluli Sjominu.
Tas spēlējot otrajā maiņā regulāri ir NHL top 30. Vai to spētu tie mūsdienu dievi ? Sjoma pērn 73 spēlēs guva 84 punktus. Bet jaunkronētais Stemkos 82 spēlēs tikai 95. Kurs no viņiem vēl ir daudzsološāks,liels jautājums
Ko tev Stemkoss nedod mieru,pēc lieliskās pagājušās sezonas un kā viņš ir sācis šo ,reti kurš šaubās , ka viņš ir viens no līgas labākajiem uzbrucējiem, precīzāk snaiperiem, te jau viens viņu salīdzināja ar Bretu Halu un es tam piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 13:53, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tev Stemkoss nedod mieru,pēc lieliskās pagājušās sezonas un kā viņš ir sācis šo ,reti kurš šaubās , ka viņš ir viens no līgas labākajiem uzbrucējiem, precīzāk snaiperiem, te jau viens viņu salīdzināja ar Bretu Halu un es tam piekrītu.
Vinam Stemkoss nedod mieru tapec, ka ir kanadietis!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 13:54, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Vinam Stemkoss nedod mieru tapec, ka ir kanadietis!
nevar nepiekrist. būtu Stemkoss krievs uhh,kādas slavadziesmas te dzirdētu. Mjā, bet nu es personīgi pirmo reizi redzu tādu krievu pakaļlaižu..

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kaut ar Maudzedunu Tas ka tu piekrīti tā viena viedoklim Stemkosu vēl napadara par Bretu Halu Biju domājis ka tu nedaudz nobriedušāks cilvēks.
Viņus var droši salīdzināt abiem spēcīgs un precīzs metiens, kas ir viņu abu galvenais trumpis, tehnikā Stemkoss pat ir spēcīgāks. Vispār jau grūti salīdzināt spēlētājus , tavs pat favorīts Harlamovs bija ļoti labs uzbrucējs, bet kā snaiperis daudz labāks bija Mihailovs, kurš ar skaistu spēli neizcēlās.

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:19, pirms 14 gadiem
Piekrītu kharlamovam, ka pagaidām par Stamkosu ir pāragri runāt kā par vienlīdzīgu ar Sidu un Ovi. Jā neviens neapšauba viņa talantu un potenciālu, bet tiešām viss ko pagaidām viņš ir izdarijis ir nospēlējis vienu labu sezonu un šo iesācis labi. Pagaidīsim, kad viņš nospēlēs šo tāpat kā iepriekšējo + vel kādas 2 sezonas tādā līmenī, tad arī varēs likt viņu klāt pie sida un ovi.

Runājot par krievu pakaļlaižām, tad man savkārt smieklīgi liekas, ka ļoti daudzi krievus pārlieku nīst turklāt bez īpaša iemesla ( No sērijas āa krievs nu značet l-hs.)

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:32, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Piekrītu kharlamovam, ka pagaidām par Stamkosu ir pāragri runāt kā par vienlīdzīgu ar Sidu un Ovi. Jā neviens neapšauba viņa talantu un potenciālu, bet tiešām viss ko pagaidām viņš ir izdarijis ir nospēlējis vienu labu sezonu un šo iesācis labi. Pagaidīsim, kad viņš nospēlēs šo tāpat kā iepriekšējo + vel kādas 2 sezonas tādā līmenī, tad arī varēs likt viņu klāt pie sida un ovi.

Runājot par krievu pakaļlaižām, tad man savkārt smieklīgi liekas, ka ļoti daudzi krievus pārlieku nīst turklāt bez īpaša iemesla ( No sērijas āa krievs nu značet l-hs.)
Ja Latvija nebūtu bijusi PSRS sastāvā bijusi un šeit nedzīvotu 40% krievu , tad iespējams iemēslu nebūtu un lielākā daļa fanotu par Krieviju tāpat kā par Lietuvu basketbolā ,vai par Igauniju motosportā.

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kaut ar Maudzedunu Tas ka tu piekrīti tā viena viedoklim Stemkosu vēl napadara par Bretu Halu Biju domājis ka tu nedaudz nobriedušāks cilvēks.
kāpēc nesalīdzināt? Neviens jau nesaka, ka SS paveicis tik cik Hals, bet gan norāda uz paralēlēm. Turklāt, potenciāls čalim ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bērns mani tavi izteicieni galīgi nespēj kratīt. Es vismaz runāju par hokeju un hokejistiem. Viss ar ko aprobežojas tavs prāts,ar Krievu pakaļlaižām.
Varam saligt mieru - tu nenoliec kanadiesus un es fanoju par Vityaz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 47 komentāri