Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Lightning" uzvara pagarinājumā

Jānis Celmiņš

"Lightning" uzvara pagarinājumā
Kriss Osgūds
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī tika izspēlētas kārtējās piecas Nacionālās Hokeja līgas regulārā čempionāta spēles. Vienā no tām Tampabejas "Lightning" pagarinājumā ar 2:1 pieveica Toronto "Maple Leafs" vienību. Citā spēlē Kriss Osgūds aizvadīja 50. sauso spēli karjerā palīdzot Detroitas "Red Wings" komandai tikt galā ar Bostonas "Bruins".

Pēc nospēlētām 20 spēles minūtēm Tampabejas "Lightning" un Toronto "Maple Leafs" komandu mačā rezultāts vēl nebija atklāts. Tas tika izdarīts vien otrā perioda beigu daļā, kad "Lightning" komandu vadībā izvirzīja Vinsents Lekaveljērs. Jau trešā perioda ievadā "Maple Leafs" atspēlējās – vārtus guva Aijans Vaits un kā vēlāk izrādījās viss šajā mačā izšķīrās vien tā pagarinājumā. Uzvaras vārtus Tampabajas kluba labā papildlaika trešajā minūtē guva Raiens Melons – 2:1.

Citā, vēl maz rezultatīvākā spēlē Detroitas "Red Wings" ar 2:0 apspēlēja Bostonas "Bruins" vienību. Sarkano spārnu labā pa vieniem vārtiem guva Henriks Zetebergs un Tomass Holmstēms, abos vārtu guvumos rezultatīvi asistēja Pāvels Dacuks. Kriss Osgūds Detroitas kluba vārtos atvairīja visu 29 "Bruins" kluba spēlētāju metienus. Osgūds aizvadīja savu 50 sauso spēli karjerā, 39 no tām viņš stāvējis "Red Wings" vārtos.

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2009-11-04 08:41, pirms 15 gadiem
vareja sakt ar AHL rezultatiem tas ka Karsumam pirmais gols jau

  -3 [+] [-]

, 2009-11-04 08:49, pirms 15 gadiem
Tanguay rakstīja: vareja sakt ar AHL rezultatiem tas ka Karsumam pirmais gols jau
Varēji PATS uzrakstīt...
p.s. cik Irbem bij sauso spēļu NHL>???

  +5 [+] [-]

, 2009-11-04 08:50, pirms 15 gadiem
Tanguay rakstīja: vareja sakt ar AHL rezultatiem tas ka Karsumam pirmais gols jau
Pagaidi autors tagad raksta, pie tam koificents skatos +2 Mārčam, moš ieskrējies? Cerams.
Skatos MOnitobas sastāvā spēlē Širokovs Sergejs, kuršs pārmuka no CSKA laikam, bet čalim -2 koificents, izskatās jau nekas dižs, ka tik nemūk atpakaļ uz Krieviju.

     [+] [-]

, 2009-11-04 08:55, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Varēji PATS uzrakstīt...
p.s. cik Irbem bij sauso spēļu NHL>???
nu sorry nav jau uzreiz jabļauj!es jau ieminējos nevis pavēlēju taka muti vareji pievaldīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-04 08:59, pirms 15 gadiem
hecs rakstīja: Pagaidi autors tagad raksta, pie tam koificents skatos +2 Mārčam, moš ieskrējies? Cerams.
Skatos MOnitobas sastāvā spēlē Širokovs Sergejs, kuršs pārmuka no CSKA laikam, bet čalim -2 koificents, izskatās jau nekas dižs, ka tik nemūk atpakaļ uz Krieviju.
No sākuma paskaties Širokova kopējo sezonas statistiku un tad Karsuma! Širokovs laikam jau pirmajā spēlē savāca tik pat punktus, cik Karsums šosezon kopumā.

     [+] [-]

, 2009-11-04 09:18, pirms 15 gadiem
Par jubilejām runājot var izcelt, ka Korijs Perijs guva savus 100 vārtus karjerā.

Atlantai laikam Kovaļčuku nemaz nevajag, viņiem ir Paverlijs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-04 09:31, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Varēji PATS uzrakstīt...
p.s. cik Irbem bij sauso spēļu NHL>???
33 regulārajā un 1 PO
hockeygoalies.org: Arturs Irbe (1991-present)

     [+] [-]

, 2009-11-04 10:01, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Autor,parlabo virsrakstu!!!
Jā virsraksts ir klūdains un arii Dacjuks buutu pareizak.

     [+] [-]

, 2009-11-04 11:06, pirms 15 gadiem
Krosbijs un Stemkoss šoreiz tukšā, toties ļoti labas spēles Nītimeki, Osgudam un Reikroftam, kurš joprojām turās statistikas ailītes augšgalā !
Bostonai gan neiet, par Toronto nemaz nerunājot... Kesels centās kā traks, bet ar to vien ir par maz..
Pitsburgai 7. uzvara pēc kārtas izbraukumā.

     [+] [-]

, 2009-11-04 11:30, pirms 15 gadiem
Nu, ja pat Pitsburgas komentētāji sāka smieties, kad pret Anaheimu biju pārmetiens viņu zonā (icing), viņi pat atzina, ka Koivu pirmais bija pie ripas, nemaz nerunājot par Koivu, kurš bija šokā. Un protams nemaz nerunājot, ka Pitsburgai knapi varēja pieskarties, savādāk noraidījums.
Bet spēle laba, RPG maiņa pīlēm sāk atgūt savu reputāciju, tikai no otrās maiņas gaidu vairāk. Vispār visu spēli Anaheima izskatījās krietni labāk. Nemaz nerunājot par to, ka laikā kad spēlēja pirmās maiņas viena pret otru. Tāpēc arī Krosbijs sausā.

     [+] [-]

, 2009-11-04 11:35, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu, ja pat Pitsburgas komentētāji sāka smieties, kad pret Anaheimu biju pārmetiens viņu zonā (icing), viņi pat atzina, ka Koivu pirmais bija pie ripas, nemaz nerunājot par Koivu, kurš bija šokā. Un protams nemaz nerunājot, ka Pitsburgai knapi varēja pieskarties, savādāk noraidījums.
Bet spēle laba, RPG maiņa pīlēm sāk atgūt savu reputāciju, tikai no otrās maiņas gaidu vairāk. Vispār visu spēli Anaheima izskatījās krietni labāk. Nemaz nerunājot par to, ka laikā kad spēlēja pirmās maiņas viena pret otru. Tāpēc arī Krosbijs sausā.
Perijs malacis, bet Geclafam jāsāk mest iekšā pašam ne tikai piespēlēt

     [+] [-]

, 2009-11-04 12:14, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Krosbijs un Stemkoss šoreiz tukšā, toties ļoti labas spēles Nītimeki, Osgudam un Reikroftam, kurš joprojām turās statistikas ailītes augšgalā !
Bostonai gan neiet, par Toronto nemaz nerunājot... Kesels centās kā traks, bet ar to vien ir par maz..
Pitsburgai 7. uzvara pēc kārtas izbraukumā.
Toronto spēle vispār bija šedevrs Leafs dominēja visu trešo periodu, bet Nītimeki izvilka Bolts. 3min līdz spēles beigām Toronto noturēja ripu zonā pilnas 2 minūtes bez svilpes, nedodot Tampai iespēju nomainīties, bet vārtus tāpat neguva. Vārti pagarinājumā nebija bez veiksmes. Vispār Gustavsons nebija sliktāks par Nītemeki.

     [+] [-]

, 2009-11-04 12:19, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Toronto spēle vispār bija šedevrs Leafs dominēja visu trešo periodu, bet Nītimeki izvilka Bolts. 3min līdz spēles beigām Toronto noturēja ripu zonā pilnas 2 minūtes bez svilpes, nedodot Tampai iespēju nomainīties, bet vārtus tāpat neguva. Vārti pagarinājumā nebija bez veiksmes. Vispār Gustavsons nebija sliktāks par Nītemeki.
Kā Tev patika Wilsona fizionomija pēc tam , kad Tampa iemeta overtaimā...?Gustavsons ne par kapeiku nebija sliktāks, vienīgi Nītimeki bija daudz vairāk darba.

     [+] [-]

, 2009-11-04 12:30, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Perijs malacis, bet Geclafam jāsāk mest iekšā pašam ne tikai piespēlēt
Jā, Perijs tiešām priecē, viņam 2 vārti spēlē sāk kļūt jau par patīkamu ieradumu.
Arī Raijens sak ''kustēties'', bet vēl nedaudz pietrūkst, arī šajā spēlē viņš jau bija teju guvis vārtus, kad Stāls pēdējā brīdi piemeta nūju
Piekrītu arī par Getzlafu, dažreiz gribas, lai met pats, nevis dod piespēli, jo metiens viņam ir ļoti labs.

Un tiko apstījos NHL.com
Krosbijs atkal ir nenormālais varonis, izvilcis spēli nobloķējot metienu. Jā, tajā epizodē viņš nospēlēja ļoti labi, bet tad vēl bija vairāk kā 3min līdz spēles beigām, pēc tam Anaheimai bija vēl daudzas labas iespējas, bet nē, ko nu, tas taču ir Krosbijs, NHL viņu stumj visur iekšā, tāpat kā tiesneši diezgan uzskatāmi ir Pitsburgas pusē. Grrr, nekad man tā komanda nav patikusi, bet tagad es viņu tiešām jau gandrīz vai ienīstu.

Bet nu būs jau labi, galvenais lai Anaheima tiek play off, tālāk visam vajadzētu iet ''gludāk''

     [+] [-]

, 2009-11-04 13:39, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā, Perijs tiešām priecē, viņam 2 vārti spēlē sāk kļūt jau par patīkamu ieradumu.
Arī Raijens sak ''kustēties'', bet vēl nedaudz pietrūkst, arī šajā spēlē viņš jau bija teju guvis vārtus, kad Stāls pēdējā brīdi piemeta nūju
Piekrītu arī par Getzlafu, dažreiz gribas, lai met pats, nevis dod piespēli, jo metiens viņam ir ļoti labs.

Un tiko apstījos NHL.com
Krosbijs atkal ir nenormālais varonis, izvilcis spēli nobloķējot metienu. Jā, tajā epizodē viņš nospēlēja ļoti labi, bet tad vēl bija vairāk kā 3min līdz spēles beigām, pēc tam Anaheimai bija vēl daudzas labas iespējas, bet nē, ko nu, tas taču ir Krosbijs, NHL viņu stumj visur iekšā, tāpat kā tiesneši diezgan uzskatāmi ir Pitsburgas pusē. Grrr, nekad man tā komanda nav patikusi, bet tagad es viņu tiešām jau gandrīz vai ienīstu.

Bet nu būs jau labi, galvenais lai Anaheima tiek play off, tālāk visam vajadzētu iet ''gludāk''
Ienīsti tāpēc,ka viņi uzvarēja Anaheimu ??
Krosbijs patiešām ir varonis, bet vari iedomāties kas būtu NHL komā, ja tādu lietu būtu izdarījis Avečkins ??Varu uzreiz atbildēt, - tieši tas pats ar entajiem hailaitiem un intervijām.
Par Anaheimu, - šobrīd joprojām labi spēlē tikai Geclafa maiņa.Kas attiecas uz Koivu, tad viņš patlaban savu atrašanos tur neattaisno.Tāpat neefektīvs ir kļuvis Selanne.Par pārējiem nemaz nerunājot.Jūtama ir Prongera prombūtne; ja agrāk zemo galu balstīja Nīdermaijers, Pālsons un Moens, ta tagad to vairs nav.

     [+] [-]

, 2009-11-04 14:07, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ienīsti tāpēc,ka viņi uzvarēja Anaheimu ??
Krosbijs patiešām ir varonis, bet vari iedomāties kas būtu NHL komā, ja tādu lietu būtu izdarījis Avečkins ??Varu uzreiz atbildēt, - tieši tas pats ar entajiem hailaitiem un intervijām.
Par Anaheimu, - šobrīd joprojām labi spēlē tikai Geclafa maiņa.Kas attiecas uz Koivu, tad viņš patlaban savu atrašanos tur neattaisno.Tāpat neefektīvs ir kļuvis Selanne.Par pārējiem nemaz nerunājot.Jūtama ir Prongera prombūtne; ja agrāk zemo galu balstīja Nīdermaijers, Pālsons un Moens, ta tagad to vairs nav.
Nē nē nē, nesaprati domu. Anaheima ir uzvarējusi visas un zaudējusi visām NHL komandām, visas jau es ''neienīstu''. Runa ir par Pitsburgu. Par to, ka visi viņu bīda uz priekšu (dēļ Krosbija). Viņš ir labs, loti labs, bet ir daudzi vēl labāki. Jā, nu viņam ir tikai 22, bet nu tas tāpat izskatās nedaudz smieklīgi.
Jā, sava ''vaina'' ir arī tiesnesim (šajā gadījumā - Kriss Lī) Visus noraidījumus iedeva viņš. Internetā izlasīju šo - ''there was a lot of bad calls and no calls. its funny, i'm watching the replay when i got home and even Hasley was concern about some calls..''.
No calls pārsvarā ir tēmēts uz Pitsburgu.
Un tas Hazlijs ir otrs tiesnesi, un diezgan pieredzējis.
Ir jau ir tas NHL liels bizness, bet nu tas jau sāk palikt smieklīgi. Ja vakardienas spēlē Pitsburga nespēlētu pret Anaheimu, es spēli jau sen būtu izslēdzis.
Bāc, Anaheima bija vadībā, tai bija liels pārsvars, un ja pēkšņi iedod 4 PK pēc kārtas, vēl pāris svilpes uztaisa tādas, ka pat Pitsburgas komentētāji sāka smieties un atzina, ka nu ''te jau nu gan bija Anaheimas ripa, bet nu nekas'', YTas ļoti izsit no ritma. ļoti!
Kopā spēlē noraidījumi 6 pret 2. Pie tam tie 2 Pitsburgai bija abi vienā laikā, kad anaheimai arī viens bija noraidīts. T.i. Anaheima tikai 2 min bija vairākumā.

No sākuma, kad Anaheimai bija 2. izvēles tiesības 2005. gada draftā domāju, eh, nu kāpēc nevarēja būt pirmās, paņemtu Krosbiju, būtu viss štokos. Tagad es priecājos, ka tā nenotika, paņēma Raijenu.

Nu Koivu 13 sezonas nospēlējies pa ''Īst koustu'', vienā komandā, ticu, ka tas ir tikai laika jautājums kad viņš sāks gūt vairāk punktus. Starp citu nespēlē viņš slikti. Tas ka viņam dod muļķīgus noraidījumus, ir cits stāsts. Bet Koivu labi dara melno darbu. Un Selanē - nu viņam ir 39 gadi, bet neteiktu, ka spēlē slikti. Viņš dabūja uzvaru pret Filadelfiju. Viņam ir, ja nemaldos, 6 vārti.
Bet jā, kopā ar Lupulu ir vēl daudz kur augt viņiem kā maiņai.

Ai baigo pātari uzrakstīju, bet nu biju nedaudz šaškrobījies.

     [+] [-]

, 2009-11-04 15:45, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā Tev patika Wilsona fizionomija pēc tam , kad Tampa iemeta overtaimā...?Gustavsons ne par kapeiku nebija sliktāks, vienīgi Nītimeki bija daudz vairāk darba.
Vilsona fizionomija bija pilnīgi nopietna, manējā, kā visiem Leafs faniem, arī bija līdzīga , jo pirmajā brīdī izskatījās, ka Melons nogāza Gustavsonu un izskustināja vārtus pirms ripa iekrita vārtos.

Starpcitu būtu jāpriecājās par to vien, ka Vilsona fizionomija bija redzema, jo parasti viņš pēc zaudētām spēlēm kā lode līdz ar svilpi ižšaujas uz ģērbtuvēm

     [+] [-]

, 2009-11-04 17:04, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Vilsona fizionomija bija pilnīgi nopietna, manējā, kā visiem Leafs faniem, arī bija līdzīga , jo pirmajā brīdī izskatījās, ka Melons nogāza Gustavsonu un izskustināja vārtus pirms ripa iekrita vārtos.

Starpcitu būtu jāpriecājās par to vien, ka Vilsona fizionomija bija redzema, jo parasti viņš pēc zaudētām spēlēm kā lode līdz ar svilpi ižšaujas uz ģērbtuvēm
Nekādi nevaru piespiest sevi būt par TML fanu, diemžēl, izstiepies vai saraujies...Tagad, kad Sundins beidzis spēlēt, gribētu tāds būt, bet nezinu par ko fanot.Par Toskalu ?Kaberli, Samuelsonu?
Vismaz pagaidām neredzu iemesla, spēli arī viņi , nu, teiksim nerāda...

     [+] [-]

, 2009-11-04 17:54, pirms 15 gadiem
Vakar skatijos ,Parsvars bija Detrojidam

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:02, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nekādi nevaru piespiest sevi būt par TML fanu, diemžēl, izstiepies vai saraujies...Tagad, kad Sundins beidzis spēlēt, gribētu tāds būt, bet nezinu par ko fanot.Par Toskalu ?Kaberli, Samuelsonu?
Vismaz pagaidām neredzu iemesla, spēli arī viņi , nu, teiksim nerāda...
Man vienmēr ir simpatizējušas pastarīšu komandas, kurām ir potenciāls, Pirms pāris gadiem fanoju par Vašingtonu, bet nu jau Caps uzvaras ir tik ierastas, ka paliek garlaicīgi. Toronto var kļūt par vēlvienu from zero to hero un no pēdējās vietas iespēlēties play off.

Par Toskalu gan nebūtu vērts fanot, viņš šobrīd nav nekas vairāk par nestabilu otro vārtsargu, pēc pēdējām divām spēlēm to jau var teikt diezgan droši. Bez Kabarles zvaigžņu tiešām nav un arī Samuelsons šogad ir Vankūverā. Par Toronto vispār saka, ka pietrūkstot pirmās maiņas. Komandā ir tikai sekundārie skoreri. Bet tagad ir Kesels, kurš savā pirmajā spēlē pārspēja savu rekordu pa vārtu virzienā metot 20 reizes (četrstūrī trāpija 10). Ir Šens, Stalbergs, Hansons, Tlustijs, Bozaks... Pie kam tā ir Burka komanda, kurai patīk spēlēt asi.

Viens no maniem favorītiem ir Vaits. Vēl pagāšgad viņš nevarēja būt drošs par vietu komandā, bet šogad jau spēlē gandrīz vai vairāk nekā jebkurš cits un ūsas ir uz 10 ballēm

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:03, pirms 15 gadiem
Pie kam Toronto ir viena no labākajām vairākuma komandām un spēlē labu uzbrukuma hokeju, par spīti tam, ka Vilsons atnākot solīja, ka būs dzelžāins aizsardzības hoķis

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:08, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Man vienmēr ir simpatizējušas pastarīšu komandas, kurām ir potenciāls, Pirms pāris gadiem fanoju par Vašingtonu, bet nu jau Caps uzvaras ir tik ierastas, ka paliek garlaicīgi. Toronto var kļūt par vēlvienu from zero to hero un no pēdējās vietas iespēlēties play off.

Par Toskalu gan nebūtu vērts fanot, viņš šobrīd nav nekas vairāk par nestabilu otro vārtsargu, pēc pēdējām divām spēlēm to jau var teikt diezgan droši. Bez Kabarles zvaigžņu tiešām nav un arī Samuelsons šogad ir Vankūverā. Par Toronto vispār saka, ka pietrūkstot pirmās maiņas. Komandā ir tikai sekundārie skoreri. Bet tagad ir Kesels, kurš savā pirmajā spēlē pārspēja savu rekordu pa vārtu virzienā metot 20 reizes (četrstūrī trāpija 10). Ir Šens, Stalbergs, Hansons, Tlustijs, Bozaks... Pie kam tā ir Burka komanda, kurai patīk spēlēt asi.

Viens no maniem favorītiem ir Vaits. Vēl pagāšgad viņš nevarēja būt drošs par vietu komandā, bet šogad jau spēlē gandrīz vai vairāk nekā jebkurš cits un ūsas ir uz 10 ballēm
Man arī patīk komandas, kas parasti netiek uzskatītas par favorītiem.Piem., pēdējā laikā sekoju līdz Kolumbusai, tur ir forši spēlētāji, kurus diezgan augsti vērtēju, Nešs, Meisons, utt., iepaticies man šosezon ir Kolorādo, jau pērn fanoju par Andersonu, teikdams, ka rezervē būt nav viņam īstā vieta, Juris mani par to izsmēja...
Vienmēr esmu bijis par Islēm, tas gan vairāk saistīts ar vēsturiskām atmiņām.Bet Toronto, -par ko tur balsot ?
Kas attiecas uz Toskalu, fanoju, kad viņš spēlēja Sanhosē un spieda Nabokovu uz beņķa.Līdzko pārvācās uz Toronto- še tev !
Par Samuelsonu sajaucu, reizēm jūk visi tie zviedri...

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:09, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Pie kam Toronto ir viena no labākajām vairākuma komandām un spēlē labu uzbrukuma hokeju, par spīti tam, ka Vilsons atnākot solīja, ka būs dzelžāins aizsardzības hoķis
Tik ilgi, kamēr viņi spēlēs uzbrukuma hokeju, viņi būs pēdējā vietā.

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:23, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Man arī patīk komandas, kas parasti netiek uzskatītas par favorītiem.Piem., pēdējā laikā sekoju līdz Kolumbusai, tur ir forši spēlētāji, kurus diezgan augsti vērtēju, Nešs, Meisons, utt., iepaticies man šosezon ir Kolorādo, jau pērn fanoju par Andersonu, teikdams, ka rezervē būt nav viņam īstā vieta, Juris mani par to izsmēja...
Vienmēr esmu bijis par Islēm, tas gan vairāk saistīts ar vēsturiskām atmiņām.Bet Toronto, -par ko tur balsot ?
Kas attiecas uz Toskalu, fanoju, kad viņš spēlēja Sanhosē un spieda Nabokovu uz beņķa.Līdzko pārvācās uz Toronto- še tev !
Par Samuelsonu sajaucu, reizēm jūk visi tie zviedri...
Kolumbusa vispār ir pārvērtusies pēc Hičkoka atnākšanas, nu un arī Meisonam bija sava loma Par Kolorado arī piekrītu, sezonas pašā sākuma skatījos, jutu līdzi, bet nu jau ir tas pats, kas ar Vašingotnu - Avs tiek uzskatīti par favorītiem gandrīz jebkurā spēlē un, ja nebūs traumu, tad tā arī varētu būt visu sezonu.

Nu Toronto skaisti darbojās uzbrukumā, gandrīz jebkuru pretinieku var iespiest zonā, tikai trūkst snaipera. Ja Kesels metīs iekšā tāpat kā Bostonā, tad viss būs labi. Aizsardzība jau arī ir krietni pastiprināta, pagaidām klibo tikai daudzu uzbrucēju spēle aizsardzībā, bet aizsargi jau ir ar skaļiem uzvārdiem.

     [+] [-]

, 2009-11-04 18:34, pirms 15 gadiem
Red Wings pamazām sāk kāpt uz augšu, par spīti daudzajiem savainojumiem, tas priecē.