Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Andersons karjeru turpinās Ukrainā

Andersons karjeru turpinās Ukrainā
Jānis Andersons
Foto: Romāns Kokšarovs

Nu jau bijušais Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Jānis Andersons parakstījis līgumu ar Ukrainas augstākās līgas klubu Kijevas ''Kompanion'', vēsta kluba oficiālā mājas lapa internetā.

Ukrainas augstākās līgas klubā Kijevas ''Kompanion'' sastāvā tagad ir jau četri latviešu hokejisti - Agris Saviels, Armands Bērziņš, Juris Štāls un Jānis Andersons.

"Kompanion" kluba pirmsākumi meklējami 2000. gadā, kad tika dibināta organizācija HK "Kiev", bet 2006. gadā tā tika pārdēvēta par "Kompanion". Profesionālā Hokeja līga tika dibināta pirms gada un pirmajā sezonā turnīrā piedalījās septiņas komandas, bet jaunajā sezonā dalībnieču skaits pieaugs par vienu.

Pirmajā PHL sezonā "Kompanion" regulāro turnīru noslēdza ceturtajā pozīcijā, bet pusfināla sērijā komanda ar 2:4 atzina Kijevas "Sokil" pārākumu. Uzvaru turnīrā izcīnīja "Donbass-2".

Pirms nepilnām trīs nedēļām Jānis Andersons uz pārbaudes laiku pievienojās Čehijas Ekstralīgas vienībai Homutovas ''Pirati'', tomēr pēc divām aizvadītām pārbaudes spēlēm klubs ar latviešu aizsargu neparakstīja līgumu.

Iepriekšējās divas sezonas Andersons aizvadīja Rīgas "Dinamo" rindās, tajā aizvadot vien desmit spēles, kuru laikā ar rezultativitātes punktiem neizcēlās. Aizsargs šo divu sezonu laikā aizvadīja arī 26 spēles Baltkrievijas atklātajā čempionātā (BAČ), pārstāvot "Liepājas metalurga" komandas krāsas.

Latvijas hokeja izlases sastāvā Andersons piedalījies trijos iepriekšējos pasaules čempionātos.

Izmantotie resursi:
Kompanyon & neftegaz -...

  +4 [+] [-]

, 2012-09-09 09:25, pirms 12 gadiem
pa četriem stutēs ukraiņu klubu! Lai veicas!

žēl, ka viņam Dinamo nesanāca noturēties.

  +8 [+] [-]

, 2012-09-09 09:28, pirms 12 gadiem
"Kompanion" laikam latvieši tīk..
Vēlu veiksmi mūsējiem tur!

  -4 [+] [-]

, 2012-09-09 09:45, pirms 12 gadiem
Noturēties var tikai Laviņš,Ankipāns,Bukarts un vēl daži.
Slēpts komentārs: archy0

 +13 [+] [-]

, 2012-09-09 10:43, pirms 12 gadiem
Ja šie spēlētāji varētu spēlēt Somijas SM, tad tur ar spēlētu. ņem vērā Andersons nenoturējās čehijas ekstralīgā nez vai pārāk labas spēles dēļ. Tas ka kāds musu spēlētajs nospēlējis pāris spēles KHL vai ir spēlējis 3 vai 4 maiņā Dinamo nenozīmē ka pēc viņa būs liels pieprasījums Somijā, Zviedrijā. Nevajag pārspīlēt.
Diemžēl Andersonam Dinamo sačakarēja karjeru, pirms tam spēlēja vaiksmīgi čehijas ekstralīgā, bet palika bez spēļu prakses Dinamo un rezultātā spēlē Ukrainā.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-09 11:11, pirms 12 gadiem
Ukrainas augstākās līgas klubā Kijevas ''Kompanion'' sastāvā tagad ir jau četri latviešu hokejisti - Agris Saviels, Armands Bērziņš, Juris Štāls un Jānis Andersons.

Tur kadam ir vajiba uz izbraketajiem Dinamo speletajiem.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-09 11:38, pirms 12 gadiem
airgix24 rakstīja: Diemžēl Andersonam Dinamo sačakarēja karjeru, pirms tam spēlēja vaiksmīgi čehijas ekstralīgā, bet palika bez spēļu prakses Dinamo un rezultātā spēlē Ukrainā.
Arī pirms Dinamo viņš Čehijā sezonas laikā tāpat nereti tika sūtīts uz otro līgu un nekas vairāk pa 3. maiņas džeku nebija... arī uz izlasi neviens rautin nerāvās viņu ņemt tā, ka te arī nevajag pārspīlēt... kas attiecas uz ukraiņu līgu, tad līmenis tur visticamāk būs BAČ lielumos un līga attīstās, valsts ir liela un naudu var sakasīt hokejam tā, ka lai tik spēlē tur mūsējie.

Par SM Liiga, Elitserien piekrītu- JA tur būtu latviešu klubi, tad protams, ka viņi varētu tur spēlēt, bet pret ārzemniekiem visur ir bik citas prasības (izņemot MnD, Barys, Donbass un citus tādus perversuļus, kam pof** ko ņemt)... arī mēs RD jau izvirzām pretenzijas pret Šrempu un Žirū un gribam dzīt prom- ja viņi būtu letiņi, tad neviens par ko tādu pat neiepīkstetos. Un Šrempam ar Žirū ir bik cits svars hokejā kā tadam Andersonam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-09-09 11:56, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Arī pirms Dinamo viņš Čehijā sezonas laikā tāpat nereti tika sūtīts uz otro līgu un nekas vairāk pa 3. maiņas džeku nebija... arī uz izlasi neviens rautin nerāvās viņu ņemt tā, ka te arī nevajag pārspīlēt... kas attiecas uz ukraiņu līgu, tad līmenis tur visticamāk būs BAČ lielumos un līga attīstās, valsts ir liela un naudu var sakasīt hokejam tā, ka lai tik spēlē tur mūsējie.

Par SM Liiga, Elitserien piekrītu- JA tur būtu latviešu klubi, tad protams, ka viņi varētu tur spēlēt, bet pret ārzemniekiem visur ir bik citas prasības (izņemot MnD, Barys, Donbass un citus tādus perversuļus, kam pof** ko ņemt)... arī mēs RD jau izvirzām pretenzijas pret Šrempu un Žirū un gribam dzīt prom- ja viņi būtu letiņi, tad neviens par ko tādu pat neiepīkstetos. Un Šrempam ar Žirū ir bik cits svars hokejā kā tadam Andersonam....
Tik Andersonam taja alikā bija ap 20 gadu un 20 gados būt kaut vai čehijas ekstralīgas kluba 3 maiņā bija labs sasniegums, ar iespeju gūt labu spēlu praksi. Pēc Ukrainas, Baltkrievijas līgām uz Somiju, Zviedriju tikt ir diezgan grūti, piemērs Saulietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-09 13:03, pirms 12 gadiem
airgix24 rakstīja: Tik Andersonam taja alikā bija ap 20 gadu un 20 gados būt kaut vai čehijas ekstralīgas kluba 3 maiņā bija labs sasniegums, ar iespeju gūt labu spēlu praksi. Pēc Ukrainas, Baltkrievijas līgām uz Somiju, Zviedriju tikt ir diezgan grūti, piemērs Saulietis.
20 gadu vecumā viņš tur debitēja, taču nospēlēja tur vēl 4 sezonas un nevienā tā arī ne par ko vairāk kā 3 pāra aizsargu nekļuva, turpinot ceļot no pirmās līgas un otro. Ja tu Čehijā 24 gadu vecumā vēl aizvien spēlē tādu pašu lomu kā 20 gadu vecumā, tad acīm redzot progresa nav.

     [+] [-]

, 2012-09-09 13:03, pirms 12 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Līmeņa ziņā manlieks Ukraina varētu ielikt Kazahstānai
Cik KAZ un cik UKR līgu spēles esi redzējis ja vari tā salīdzināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-09 15:12, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: lai tik spēlē un krāj pieredzi, ar laiku vrbūt , ja gribēs, tiks augstāk.
Oho, tu arī vari uzrakstīt komentāru bez tizlībām!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-09 15:20, pirms 12 gadiem
Šī četrinieka nonākšana Ukrainā vēlreiz pierāda, ka Latvijai vajag vairāk par 1. profesionālu klubu BAČ līmeņa čempionātā. Ja paskatās cik mums spēlē labu spēlētāju ne jau tajās top līgās, tad sanāktu vismaz 2 LM līmeņa komandas. Un ne jau aiz augsta līmeņa Andersons, Štāls vai Bērziņš spēlē Ukrainā, vai Raitums, Brahmanis vai Smirnovs Kazahstānā. Vienkārši tur ir kur spēlēt un par to maksā normālu naudu. Diemžēl izskatā, ka šobrīd visus iespējamos sponsorus kas varētu uzturēt vel vismaz 1 LM līmeņa komandu Latvijā ir nosmēlis Dinamo projekts...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-09 16:38, pirms 12 gadiem
DM rakstīja: Diemžēl izskatā, ka šobrīd visus iespējamos sponsorus kas varētu uzturēt vel vismaz 1 LM līmeņa komandu Latvijā ir nosmēlis Dinamo projekts...
Kurš no Dinamo sponsoriem jebkad būtu izteicis tādu vēlēšanos? Vienīgi dzelzceļš atbalstīja "Latgali", bet viņi to dara arī tagad.

Tas, par to nosmelšanu, ir absolūta muldēšana, lai kaut kā maskētu savu nevarēšanu sponsoru piesaistē. Tos tagadējos Dinamo sponsorus maz interesē hokejs kā tāds, viņiem vajag tās cilvēku masas, kuras pavelkas uz šo hokeju. Tāpēc viņus nekad neinteresēs kaut kāds LAČ vai BAČ pat tad, ja tāda Dinamo vairs nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-09 17:30, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kurš no Dinamo sponsoriem jebkad būtu izteicis tādu vēlēšanos? Vienīgi dzelzceļš atbalstīja "Latgali", bet viņi to dara arī tagad.

Tas, par to nosmelšanu, ir absolūta muldēšana, lai kaut kā maskētu savu nevarēšanu sponsoru piesaistē. Tos tagadējos Dinamo sponsorus maz interesē hokejs kā tāds, viņiem vajag tās cilvēku masas, kuras pavelkas uz šo hokeju. Tāpēc viņus nekad neinteresēs kaut kāds LAČ vai BAČ pat tad, ja tāda Dinamo vairs nebūs.
Beidz - ja LM arī piesaistīs sev līdzvērtīgus sponsorus, nevienam klubs vairs nepatiks, jo tad tas jau būs kārtējais ''krievu'' projekts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-09 21:00, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kurš no Dinamo sponsoriem jebkad būtu izteicis tādu vēlēšanos? Vienīgi dzelzceļš atbalstīja "Latgali", bet viņi to dara arī tagad.

Tas, par to nosmelšanu, ir absolūta muldēšana, lai kaut kā maskētu savu nevarēšanu sponsoru piesaistē. Tos tagadējos Dinamo sponsorus maz interesē hokejs kā tāds, viņiem vajag tās cilvēku masas, kuras pavelkas uz šo hokeju. Tāpēc viņus nekad neinteresēs kaut kāds LAČ vai BAČ pat tad, ja tāda Dinamo vairs nebūs.
Nevar noliegt, ka Dinamo lielākais sponsors ir tieši pakļauts Krievijai un Iteras "vēlmi" guldīt milzīgu naudu Dinamo nosaka politiski lēmumi.

Tomēr LDZ, Aldaris kopā ar LM un Grindeksu vienmēr bija lielāki naudas guldītāji vietējā hokejā.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-09 21:34, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: 20 gadu vecumā viņš tur debitēja, taču nospēlēja tur vēl 4 sezonas un nevienā tā arī ne par ko vairāk kā 3 pāra aizsargu nekļuva, turpinot ceļot no pirmās līgas un otro. Ja tu Čehijā 24 gadu vecumā vēl aizvien spēlē tādu pašu lomu kā 20 gadu vecumā, tad acīm redzot progresa nav.
Nu baigie spečuki jūs visi, un visu valstu un līgu pārzinātāji. Rodas sajūta , ka jums nav noslēpumu un pilnīgi pārzinat visu un visur. Hokeja Dievi vienvārd sakot. Smiekli nāk. Gan Čehiem, gan Zviedriem, gan Somiem visiem un kā vienam ir savi apsvērumi kādēļ jaunie 20 gadnieki nedominē pirmajās maiņās. Pirmkārt nav jābūt ģēnijam lai aizdomātos, ka tādā veidā viņi sargā savu spēlētāju tirgu un saglabā hokeja nacionālās intereses un identitāti. Ja tiek piepirkts kāds jauns talantīgs leģionārs un spēj noturēties čeras sezonas pēc kārtas, jau vien liecina par to, kad tiek izrādīta interese un ir sasniegums pašam spēlētājam, jo konkurence ir pietiekami liela ņemot vērā, ka paši iekšzemnieki labprāt spēlē extra līgās, superlīgās un elit līgās. Andersonam parakstot līgumu ar extralīgu Čehijā, bija punkts par obligātu spēļu skaitu spēlēšanu fārmklubā, kas ir zemākā līgā. Tā, kad statistiski jums spečukiem arī izskatās, ka čalis trinas pa zemākām līgām un nevar vien tikt pie šprices. Pie tam konkurence uz šobrīdi pieaug vēl dēļ gaidāmā lokauta, kur vietas tiek taupītas priekš mega zvaigznēm ar kurām Andersonam tik tiešām grūti konkurēt. Tā, kad tie jūsu izteikumi ir tikai kkādu emociju līmenī un nepamatoti aprunājoši, kā jau latviešem piemītoši, pats neko nedara, bet visu zin.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-09 23:33, pirms 12 gadiem
DM rakstīja: Nevar noliegt, ka Dinamo lielākais sponsors ir tieši pakļauts Krievijai un Iteras "vēlmi" guldīt milzīgu naudu Dinamo nosaka politiski lēmumi.

Tomēr LDZ, Aldaris kopā ar LM un Grindeksu vienmēr bija lielāki naudas guldītāji vietējā hokejā.
Ne Aldaris (pirms Dinamo), ne Grindex nekad nav atbalstījuši konkrētu hokeja klubu, tie ir federācijas sponsori. Aldaris tāpēc, ka viņiem vajadzēja (un joprojām vajag) izlases pavasara līdzjutējus, Grindex tāpēc, ka = Kirovs.

Nevajag nevienam, ne tādu LAČ, ne BAČ. Tie nedaudzie, kas tur kaut kādu naudu ieliek, dara to tāpēc, ka paši nākuši no hokeja aprindām vai kaut kā saistīti ar tām, bet ar to ir krietni par maz, lai būtu kaut kas nopietnāks par esošo situāciju. Savulaik R2000 bija ļoti labs projekts, bet, būsim reāli, pastāvēja tikai dēļ Viestura ambīcijām un politiskām iespējām piesaistīt naudu.

     [+] [-]

, 2012-09-10 23:08, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Arī pirms Dinamo viņš Čehijā sezonas laikā tāpat nereti tika sūtīts uz otro līgu un nekas vairāk pa 3. maiņas džeku nebija... arī uz izlasi neviens rautin nerāvās viņu ņemt tā, ka te arī nevajag pārspīlēt... kas attiecas uz ukraiņu līgu, tad līmenis tur visticamāk būs BAČ lielumos un līga attīstās, valsts ir liela un naudu var sakasīt hokejam tā, ka lai tik spēlē tur mūsējie.

Par SM Liiga, Elitserien piekrītu- JA tur būtu latviešu klubi, tad protams, ka viņi varētu tur spēlēt, bet pret ārzemniekiem visur ir bik citas prasības (izņemot MnD, Barys, Donbass un citus tādus perversuļus, kam pof** ko ņemt)... arī mēs RD jau izvirzām pretenzijas pret Šrempu un Žirū un gribam dzīt prom- ja viņi būtu letiņi, tad neviens par ko tādu pat neiepīkstetos. Un Šrempam ar Žirū ir bik cits svars hokejā kā tadam Andersonam....
Tev,viszini, laikam piemirsies,ka tajā pat komandā spēlēt mēģināja gan Galviņš,gan Dārziņš,gan Bērzinš vienlaicīgi ,bet visus palaida atpakaļ uz Rīgu,jo neizturēja konkurenci.Vienīgais Andersons tur nospēlēja 4 sezonas un būtu tur turpinājis speļēt,ja vien nebūtu pierunāts atnākt uz RD.

Par izlasi runājot,arī laikam esi piemirsis,ka Andersons šogad nopelnīja labāko spēlētāju spēlē pret zviedriem.Par Andersona lietderību iesaku noklausīties Pučes interviju ar Znaroku.