Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Leģenda Dinamo

Šī filma ir par hokeju. Par sviedriem un asinīm. Par to, kā rodas hokeja personības un dzimst hokeja leģendas - Helmuts Balderis, Mihails Vasiļonoks, Juris Reps, Artūrs Irbe un citi Latvijas labākie hokejisti, kuri ir gājuši cauri tieši Padomju hokejam. Šī filma ir par hokeja leģendas Sanda Ozoliņa pēdējo sezonu un Arta Ābola pirmo sezonu galvenā trenera amatā. Par līdz šim veiksmīgāko Rīgas Dinamo sezonu KHL. Par spēlētāju māņticību un līdzjutēju kaisli. Ar emocijām un skaistiem vārtiem. Par hokeju kā cīņu ar sevi. Sandija Semjonova dokumentālā filma par to kā tapusi hokeja leģenda - “ Leģenda Dinamo”.
Paldies Rīgas Dinamo vadībai par to ka mēs joprojām varam baudīt augstākās raudzes hokeju arī Latvijā.
Mums jāpriecājas ka mums ir šāds hokeja klubs, kurš var cīnīties pasaules otrā spēcīgākā hokeja līgā.
Pēdējā laikā Rīgas Dinamo nav veicies īpaši labi, bet tam visam ir savs attaisnojums, mēs spēlējam Eiropas spēcīgākajā hokeja līgā un Rīgas Dinamo ir pats mazākais budžets KHL sistēmā un lielākoties Dinamo kodolu veido arī labākie Latvijas izlases spēlētāji, līdz ar ko esam mazi un melni uz pārējo komandu fona. Toties mēs varam būt plecu pie pleca ar labākajiem pasaulē.
Tikai Rīga, Tikai Dinamo. Par lielu Latviju un Latvijas hokeju kopumā, jo pateicoties tieši Rīgas Dinamo sistēmai mums arī ir iespēja jaunatnei attīstīties un augt hokeja vidē.
Vērtējums:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 19:49, pirms 8 gadiem
Tev hokejs ir tik ļoti pāri visam, ka esi gatavs aizmirst visus pāridarījumus? Nu, tāds pats kā funis.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 19:51, pirms 8 gadiem
Vai tik tu neesi mīkstā Jura dēls..

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 19:53, pirms 8 gadiem
Lai gan muļķīgi vispār šim kegebešņiku trio uzdot tamlīdzīgus jautājumus.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 20:02, pirms 8 gadiem
Man ir informācija no drošiem avotiem, ka sv. Jurijs īstenībā ir maskējusies taizemiešu transvestītu prostitūta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 20:42, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Kādu laiku atpakaļ kad biju jaunāks un laikā kad nedomāju ar galvu, bet ar vienu citu vietu, biju līdzīgās domās ar jums, "krievi okupanti, krievi slepkavas utt.,", bet tad gadiem ejot es sapratu ka uz šīs pasaules katrs otrais ir okupētājs un slepkava, paskatamies kas tik nenotiek pasaulē, tās ir šausmas. Jā saprotu tie notikumi 40.gados nebija nekas patīkams Latvijas tautai kā tādai, bet tur vairs neko nepadarīsi, bet tas notikās un Latvija tika okupēta, tam pilnīgi piekrītu, bet Latvija netika okupēta tāpat vien aiz kāda jauka krieva vēlmes, tur bija iesaistīts kautkas pilnība cits, visu to jezgu izveidoja Staļins ar Hitlers, kuram beigu beigās nācās vēl kapitulēt,pastudējat vēsturi. To visu uzturēja viens liels komunisms, kas bija kā ēde cilvēkos, bet ticiet man ar laiku šī slimība pazuda un ticiet man mūsdienu krievi arī Krievijā nosoda komunismu, kā arī vācieši fašismu. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Nosauc mūsdienās kādu krievu par komunistu,noteikti ka viņš apvainosies,jo nekas labs tas nebija.

"Kā saka, es jau tevi nenosodīšu ka tavs brālis bija slikts pret mani un darīja man pāri, bet tu taču esi labs cilvēks!"

Jā mēs varam gānīt un ienīst tos krievus, bet visā visumā laiki ir mainījušies un nemaz tik traki arī tiem Latviešiem nebija tajos "sliktajos laikos"., īstenībā bija diezgan labi. Cilvēkiem nekā netrūka,tauta dzīvoja labi, neviens nesūdzējās ka kautkas trūka un beigu beigās arī iedeva mums to brīvību, kuras laikā Latvija kā tauta sāka iet bojāt. Tur manuprāt jums ir jāpiekrīt.

Saprotu ka mūsdienās politika ir saistīta ar sportu, bet mēģināsim to labot un nepaliksim tādi paši kā pārējie,nejauksim šīs divas lietas kopā. Mums jādzīvo draudzīgi.

Runājot par Dinamo Rīga, es par šo komandu esmu kritis un cēlies, tā bija un tā būs. Jo tas ir mūsu tautas klubs,mūsu himna, mūsu puiši un mūsu krāsas. Tāpēc arī es būšu par viņiem. Nav nozīmes kas viņiem maksā, bet gan nozīmē par ko viņi spēlē, un viņi spēlē par Latviju un Latvijas faniem un spēlē kā vien var un prot,tur jau vairs neko nepadarīsi.

Tikai Rīga, Tikai Dinamo!
Īpaši Debīlais Jenot, mazāk tirs un necenties te ķert muļķus, jo pārāk cauri tam spīd tavi patiesie mērķi!

     [+] [-]

, 2016-12-28 21:52, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Kādu laiku atpakaļ kad biju jaunāks un laikā kad nedomāju ar galvu, bet ar vienu citu vietu, biju līdzīgās domās ar jums, "krievi okupanti, krievi slepkavas utt.,", bet tad gadiem ejot es sapratu ka uz šīs pasaules katrs otrais ir okupētājs un slepkava, paskatamies kas tik nenotiek pasaulē, tās ir šausmas. Jā saprotu tie notikumi 40.gados nebija nekas patīkams Latvijas tautai kā tādai, bet tur vairs neko nepadarīsi, bet tas notikās un Latvija tika okupēta, tam pilnīgi piekrītu, bet Latvija netika okupēta tāpat vien aiz kāda jauka krieva vēlmes, tur bija iesaistīts kautkas pilnība cits, visu to jezgu izveidoja Staļins ar Hitlers, kuram beigu beigās nācās vēl kapitulēt,pastudējat vēsturi. To visu uzturēja viens liels komunisms, kas bija kā ēde cilvēkos, bet ticiet man ar laiku šī slimība pazuda un ticiet man mūsdienu krievi arī Krievijā nosoda komunismu, kā arī vācieši fašismu. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Nosauc mūsdienās kādu krievu par komunistu,noteikti ka viņš apvainosies,jo nekas labs tas nebija.

"Kā saka, es jau tevi nenosodīšu ka tavs brālis bija slikts pret mani un darīja man pāri, bet tu taču esi labs cilvēks!"

Jā mēs varam gānīt un ienīst tos krievus, bet visā visumā laiki ir mainījušies un nemaz tik traki arī tiem Latviešiem nebija tajos "sliktajos laikos"., īstenībā bija diezgan labi. Cilvēkiem nekā netrūka,tauta dzīvoja labi, neviens nesūdzējās ka kautkas trūka un beigu beigās arī iedeva mums to brīvību, kuras laikā Latvija kā tauta sāka iet bojāt. Tur manuprāt jums ir jāpiekrīt.

Saprotu ka mūsdienās politika ir saistīta ar sportu, bet mēģināsim to labot un nepaliksim tādi paši kā pārējie,nejauksim šīs divas lietas kopā. Mums jādzīvo draudzīgi.

Runājot par Dinamo Rīga, es par šo komandu esmu kritis un cēlies, tā bija un tā būs. Jo tas ir mūsu tautas klubs,mūsu himna, mūsu puiši un mūsu krāsas. Tāpēc arī es būšu par viņiem. Nav nozīmes kas viņiem maksā, bet gan nozīmē par ko viņi spēlē, un viņi spēlē par Latviju un Latvijas faniem un spēlē kā vien var un prot,tur jau vairs neko nepadarīsi.

Tikai Rīga, Tikai Dinamo!
Tik tiešām,kas tik nenotiek pasaulē,Alepo tiek kauti cilvēki,bet šie vēl sūta orķestri jaunā gada svinībām

     [+] [-]

, 2016-12-28 21:53, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Kādu laiku atpakaļ kad biju jaunāks un laikā kad nedomāju ar galvu, bet ar vienu citu vietu, biju līdzīgās domās ar jums, "krievi okupanti, krievi slepkavas utt.,", bet tad gadiem ejot es sapratu ka uz šīs pasaules katrs otrais ir okupētājs un slepkava, paskatamies kas tik nenotiek pasaulē, tās ir šausmas. Jā saprotu tie notikumi 40.gados nebija nekas patīkams Latvijas tautai kā tādai, bet tur vairs neko nepadarīsi, bet tas notikās un Latvija tika okupēta, tam pilnīgi piekrītu, bet Latvija netika okupēta tāpat vien aiz kāda jauka krieva vēlmes, tur bija iesaistīts kautkas pilnība cits, visu to jezgu izveidoja Staļins ar Hitlers, kuram beigu beigās nācās vēl kapitulēt,pastudējat vēsturi. To visu uzturēja viens liels komunisms, kas bija kā ēde cilvēkos, bet ticiet man ar laiku šī slimība pazuda un ticiet man mūsdienu krievi arī Krievijā nosoda komunismu, kā arī vācieši fašismu. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Nosauc mūsdienās kādu krievu par komunistu,noteikti ka viņš apvainosies,jo nekas labs tas nebija.

"Kā saka, es jau tevi nenosodīšu ka tavs brālis bija slikts pret mani un darīja man pāri, bet tu taču esi labs cilvēks!"

Jā mēs varam gānīt un ienīst tos krievus, bet visā visumā laiki ir mainījušies un nemaz tik traki arī tiem Latviešiem nebija tajos "sliktajos laikos"., īstenībā bija diezgan labi. Cilvēkiem nekā netrūka,tauta dzīvoja labi, neviens nesūdzējās ka kautkas trūka un beigu beigās arī iedeva mums to brīvību, kuras laikā Latvija kā tauta sāka iet bojāt. Tur manuprāt jums ir jāpiekrīt.

Saprotu ka mūsdienās politika ir saistīta ar sportu, bet mēģināsim to labot un nepaliksim tādi paši kā pārējie,nejauksim šīs divas lietas kopā. Mums jādzīvo draudzīgi.

Runājot par Dinamo Rīga, es par šo komandu esmu kritis un cēlies, tā bija un tā būs. Jo tas ir mūsu tautas klubs,mūsu himna, mūsu puiši un mūsu krāsas. Tāpēc arī es būšu par viņiem. Nav nozīmes kas viņiem maksā, bet gan nozīmē par ko viņi spēlē, un viņi spēlē par Latviju un Latvijas faniem un spēlē kā vien var un prot,tur jau vairs neko nepadarīsi.

Tikai Rīga, Tikai Dinamo!
Tu, vēsturniek, nepūt te vēstures faktus, ja nespēj atšķirt, ka Vācijā no 1933.gada līdz 1945.gadam bija NACISTU režīms. Fašisti bija Itālijā.

Un izbeidz demagoģiju, ka padomju laikos viss bija ''labi''. Jā, cilvēkiem nebija jāuztraucas, vai dabūsi darbu, jo jebkurā brīdī varēja aiziet uz kolhozu pastrādāt, bet tas arī pamatīgi degradēja sabiedrību, jo nevajadzēja pa dzīvi domāt līdzi.

Un par to, ka padomju okupācija ļoti strauji nobremzēja Latvijas valstisko attīstību, manuprāt, nav vērts diskutēt, jo tas tāpat visiem ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2016-12-28 22:06, pirms 8 gadiem
doktors doks rakstīja: Tu, vēsturniek, nepūt te vēstures faktus, ja nespēj atšķirt, ka Vācijā no 1933.gada līdz 1945.gadam bija NACISTU režīms. Fašisti bija Itālijā.

Un izbeidz demagoģiju, ka padomju laikos viss bija ''labi''. Jā, cilvēkiem nebija jāuztraucas, vai dabūsi darbu, jo jebkurā brīdī varēja aiziet uz kolhozu pastrādāt, bet tas arī pamatīgi degradēja sabiedrību, jo nevajadzēja pa dzīvi domāt līdzi.

Un par to, ka padomju okupācija ļoti strauji nobremzēja Latvijas valstisko attīstību, manuprāt, nav vērts diskutēt, jo tas tāpat visiem ir skaidrs.
Vatņikam laikam biški smagi te dzīt savu duļķi, jo šeit apgrozās cilvēki, kuri ir faktiski dzīvojuši un strādājuši PSRS laikos, un zin tos laikus ne tikai pēc nostāstiem. Tāpat kā, ka šeit apgrozās cilvēki, kuri pietiekoši labi zin patieso vēsturi, un nevis to, kuru PSRS laikā kādam iekala skolā.

     [+] [-]

, 2016-12-28 22:16, pirms 8 gadiem
Ak dies'
Cirvis, kas cirvis! Kā saka paša autora priekšnieki "V semje ņe bez uroda".
Ko var bāzties ar to RD, lai viņi paši rāpjas no Jurkas sūdiem ārā!? Par RD runāsim kad mīkstie pierādīs sevi, jebšu pirms spēlēm.
A varbūt tu pats esi mīkstais Juris?

     [+] [-]

, 2016-12-28 23:28, pirms 8 gadiem
Gājuši cauri tieši Padomju hokejam... Tajos laikos, kad tevis nosauktie spēlēja vai sāka spēlēt, nebija jau kam citam hokejā cauri iet, muļķi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-29 16:17, pirms 8 gadiem
Manuprāt, Dinamo šosezon ir pilnīgi nekāds Es fanoju par Dinamo, bet tas nenozīmē, ka esmu kaut kāds prokrieviski noskaņotais! Esmu latvietis un ir patīkami redzēt spēlējot savējos labā līmenī Protams, ka SKA šosezon uzveiktu jebkuru Eiropas klubu ja patiešām tas būtu nepieciešams, bet visi pārējie puslīdz ir vienādi ar pārējo Eiropas līgu klubiem Vienīgā atšķirība ir tā, ka KHL ir lielākas algas kā citās Eiropas līgās nu varbūt algu ziņā NLA vēl var konkurēt

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 16:23, pirms 8 gadiem
Nākamsezon būtu ideāli ja Rīgas Dinamo novāktu skaistu sastāvu

uzbrukumā: M.Karsums, L.Dārziņš, E.Kulda, R.Lipsbergs, L.Videls, J.Sprukts, M.Bičevskis, R.Ābols, P.Šehura, G.Golovkovs, M.Rēdlihs, M.Indrašis, G.Meija, M.Hossa, R.Jekimovs.

Aizsardzība: G.Galviņš, K.Sotnieks, A.Reķis, R.Freibergs, U.Balinskis, K.Rēdlihs, J.Rēdlihs, O.Cibuļskis, G.Pujacs

GK: J.Kalniņš, E.Masaļskis, G.Grigals

Treneri: A.Ābols, S.Ozoliņš, A.Cipruss, J.Klodāns

Tad varbūt arī rezultāts būtu un domāju skatītājus arī atgrieztu tribīnēs, jo uz Masaļska vienu no pēdējām sezonām varētu būt daudz skatītāju

     [+] [-]

, 2016-12-29 16:40, pirms 8 gadiem
utopija, īpaši par 1979.un 1981.g.dz. Arvīdu un Marselu, kā redzams čehi- Roberts un Andris aizmirsti, sāc pārskaitīt $ no Sēlijas mēra fonda st.Jura kabatai

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 17:12, pirms 8 gadiem
Krievu okupācija pamatīga nobremzēja Latvijas attīstību visās sfērās, laupot cilvēku un citus resursus, daudzas Latvijas hokeja leģendas bija spiestas emigrēt. Nebūtu okupācija, Latvijas hokejs būtu kā minimums somu līmenī. Atceramies, ka urāli, tādu hokeja ripu redzējuši nebija, tieši latvieši viņiem parādīja un iemācija. Ja nebūtu latviešu, tie deģenerāti hokeju spēlētu kaut kādā apvienotajā aziātu/čigānu līgas ž divizijā

  -2 [+] [-]

, 2016-12-29 18:29, pirms 8 gadiem
Ar jauno gadu okupantiem deretu ieviest maksas komentesanu,vismaz butu kads labums no tiem kraniem

  -2 [+] [-]

, 2016-12-29 19:06, pirms 8 gadiem
Padomju laikos dinamo sastāvu vairumā veidoja sovjetu salašņas visādi tolstihi,koržilovi,popihini,akuļiņini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja