Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Matulis

Beresņevs: "Nevis pateicoties LHF, bet par spīti"

Beresņevs: "Nevis pateicoties LHF, bet par spīti"
Leonīds Beresņevs un Kirovs Lipmans. Vēl pie viena galda...
Foto: Mārtiņš Aiše

Gan pirms Pasaules čempionāta, gan šobrīd pirms Olimpiskā kvalifikācijas turnīra, tā vietā, lai maksimāli koncentrētos darbam, bija nelietderīgi jātērē enerģija, nervi un laiks visādām muļķībām, jo viss notika intrigu, strīdu un apvainojumu gaisotnē. Uzskatu, ka tas, ko Latvijas hokejisti līdz šim ir sasnieguši ir nevis pateicoties LHF, bet par spīti visiem radītajiem šķēršļiem! Atklāti runā Latvijas Hokeja izlases bijušais galvenais treneris Leonīds Beresņevs. Turpinājumā - tikai trenera teiktais.

25.08.2016. es uzrakstīju iesniegumu Latvijas Hokeja Federācijas valdei par to, ka atkāpjos - Latvijas izlases trenera amata un iesniegumā pamatoju savu lēmumu, tādēļ esmu ļoti izbrīnīts, ka sabiedrība tiek dezinformēta par maniem atkāpšanās iemesliem.

23.08.2016. notika LHF valdes sēde, kurā es atskaitījos par sagatavošanās darbu Olimpiskajam kvalifikācijas turnīram, kas notiks Rīgā no 1. - 4.septembrim, kā arī informēju LHF valdi par plānoto izlases sastāvu un saņēmu atzinīgus vārdus. Vienlaikus informēju LHF valdi arī par aktuālām problēmām, t.i. par faktu, ka izlases spēlētājiem vēl arvien nav izmaksātas Pasaules čempionātā Maskavā apsolītās prēmijas, kā arī par to, ka LHF nepilda manā darba līgumā noteiktās saistības, un konkrēti - kopš Pasaules čempionāta Maskavā maijā neizmaksā man darba algu.
Ņemot vērā, ka pēc LHF valdes sēdes nekas nemainījās, pieņēmu lēmumu izbeigt šo darba līgumu, jo mans pacietības mērs bija pilns, saņemot tikai tukšus solījumus un nekontrolētu dusmu laikā apvainojumus no Kirova Lipmana.

Parakstot darba līgumu ar LHF pirms 2016.gada Pasaules čempionāta, es uzņēmos saistības sagatavot Latvijas izlases komandu gan startam Maskavā maijā, gan Olimpiskajam kvalifikācijas turnīram septembrī. Es godprātīgi pildīju savus pienākumus, un uzskatu, ka mūsu treneru komanda labi sagatavoja izlasi, par ko liecināja komandas saturīgā spēle. Galveno LHF un K.Lipmana uzdevumu - palikt A grupā mēs izpildījām, bet iekļūt Pasaules stiprāko komandu desmitniekā, diemžēl, neizdevās, un iemesli tam bija vairāki. Pirmkārt, ir jāsalīdzina visu spēlējošo komandu sastāvs, spēlētāju meistarības un pieredzes līmenis, kā arī konkrētā sporta veida attīstības līmenis valstī, otrkārt, sportiskā veiksme līdz galam arī nebija mūsu pusē.

Lai sasniegtu augstus rezultātus sportā ir nepieciešama ļoti labi noorganizēta šī sporta veida menedžmenta sistēma, kurā katrs precīzi un noteiktā laikā pilda savus pienākumus, lai gan spēlētāji, gan treneri varētu maksimāli fiziski un psiholoģiski koncentrēties noteikto sportisko mērķu sasniegšanai. Tādēļ liels paldies Savicka kungam, kurš piešķīra Rīgas „Dinamo” ģērbtuves Latvijas nacionālās hokeja izlases sagatavošanai 2016.gada Pasaules čempionātam, jo arī kvalitatīvām ģērbtuvēm ir liela nozīme sportā.

Diemžēl, gan pirms Pasaules čempionāta, gan šobrīd pirms Olimpiskā kvalifikācijas turnīra, tā vietā, lai maksimāli koncentrētos darbam, bija nelietderīgi jātērē enerģija, nervi un laiks visādām muļķībām, jo viss notika intrigu, strīdu un apvainojumu gaisotnē. Uzskatu, ka tas, ko Latvijas hokejisti līdz šim ir sasnieguši ir nevis pateicoties LHF, bet par spīti visiem radītajiem šķēršļiem!

Es publiski gribu pateikt paldies mūsu hokejistiem par sadarbību un pašaizliedzību gan U-20, gan nacionālā hokeja izlasē! Liels paldies par darbu maniem palīgiem - treneriem Ģirtam Ankipānam, Kārlim Zirnim un Jurim Klodānam - manuprāt, mums izveidojās laba treneru komanda. Īpaša pateicība Jurim Štālam, kas bija U-20 izlases un arī nacionālās hokeja izlases menedžeris, un par kura atlaišanas iemesliem no darba nekas nav zināms.

Trenerim Haraldam Vasiļjevam no sirds gribu novēlēt veiksmi un izturību, kā arī to, lai Kirovs Lipmans izpildītu savus solījumus viņam!
Es ticu, ka Latvijas hokeja izlase var uzvarēt Olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā
, jo spēlētāji ir labā formā un treneris ir ļoti pieredzējis. Ceru, ka arī hokeja fani mani sapratīs kā treneri un kā cilvēku, jo Latvijas hokejs ir visa mana dzīve, un man sāp sirds par visu notiekošo Latvijas hokejā. Es centos darīt visu, lai sagādātu kārtējos hokeja svētkus Latvijas sabiedrībai, taču apstākļi neļāva man to izdarīt!


, 2016-08-28 15:34, pirms 9 gadiem
Lipman atkāpies!
, 2016-08-28 15:36, pirms 9 gadiem
''un konkrēti - kopš Pasaules čempionāta Maskavā maijā neizmaksā man darba algu.''

PILNĪGS KOLHOZS!
, 2016-08-28 15:37, pirms 9 gadiem
Kirovs Lipmans number1 Kirovs Lipmans superfan!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2016-08-28 15:38, pirms 9 gadiem
Bardaks.
, 2016-08-28 15:39, pirms 9 gadiem
Kirovs Lipmans nav number one.
, 2016-08-28 15:44, pirms 9 gadiem
Tūlīt saradīsies tie, kas uz Lipmana atkāpšanās saukļiem atbildēs ar "ko likt vietā?", "kur tad ir tie kandidāti?" utt. Ja visu notikušo pēdējos 6 gados LV hokeja saimniecībā ilustrētu, tad tas varētu būt kuģis, kuru vētras centrā stūrē prātu aptumšojies Lipmans, kamēr pārējie, redzot vētru pie sevis tikai nosaka, nav jau cita, kas gribētu stūrēt kuģi. post-soviet management lvl +5000
, 2016-08-28 15:45, pirms 9 gadiem
Gaidu Kirova komentāru par savu neaizvietojamību, nepateicīgajiem cilvēkiem un dzīves ziedošanu hokejm.
, 2016-08-28 15:45, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''Malacis'',Beresņevs!
Gala rezultātā viņa cīņām ar Lipmanu vislielākie zaudētāji iespējams ka paliks hokeja līdzjutēji,kuri ļoti iespējams neieraudzīs LV izlasi Korejā OS laikā..
Lai nu kurš tagad tēlotu apvainoto, bet Beresņevam vajadzētu stipri paklusēt, jo lai nu kurš, bet viņš ļoti labi zināja ar kādu personību viņš parakstīja līgumu par darbu ar LV hokeja izlasi.
Pēc 4 mēnešiem nesamaksātas darba algas baigi jau nav jācenšas tēlot apvainoto, tas sanāk diezgan dabīgi
, 2016-08-28 15:46, pirms 9 gadiem
Un vienmēr viss haips notiek pirms nozīmīgākajiem turnīriem...
, 2016-08-28 15:50, pirms 9 gadiem
Pavisam vienkārši ar Lipmanu cīnīties.Oficiāli noslēgtos kontraktus publicēt presē un nekādu problēmu.Skaidri būs redzams ,ko kurš kā pilda.
, 2016-08-28 15:52, pirms 9 gadiem
Kirovs rīktīgs intrigants!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2016-08-28 15:52, pirms 9 gadiem
Ogres federācija rakstīja: Un vienmēr viss haips notiek pirms nozīmīgākajiem turnīriem...
tas ir nozīmīgākais turnīrs četru gadu laikā, jo pašas OS jau ir tikai pārkāpt pāri astei, kad suns jau pārkāpts
, 2016-08-28 15:53, pirms 9 gadiem
a pa kuru laiku Štālu atlaida?
, 2016-08-28 15:53, pirms 9 gadiem
>>>Ernijzz
Tev vajag Lipmaņa komentāru.Lūdzu-Lipmans: "Ja es būtu latvietis, nevis ebrejs, mani nēsātu uz rokām".
, 2016-08-28 15:55, pirms 9 gadiem
Kirov ,atkāpies !!!!
Laid savā vietā Ozoliņu vai Irbi , pietiek cūkoties !!!!!!
, 2016-08-28 15:56, pirms 9 gadiem
Kirovs turpina gremdēt Lv hokeju
, 2016-08-28 15:58, pirms 9 gadiem
Lipman, Loti Ludzam steidzami aizvakties ar visam parpalaam no LAT hokeja.
, 2016-08-28 15:58, pirms 9 gadiem
Tiem,kas tagad apd...īs L.Beresņevu iesaku noskatīties filmu "Sapņu komanda 1935" filma nav par hokeju,bet parādīs kāds ir bardaks.Un cik puķaini runā tur augšā sēdošie.Beresņevam paldies par darbu gribēju jau redzēt kā viņš aizbāž muti Lipmanim izcīnot ceļazīmi uz OS bet.....Lai veicas Vasiļjevam.Lai Lipmanim nav ko teikt.
, 2016-08-28 15:59, pirms 9 gadiem
Lipman, Loti Ludzam steidzami aizvakties no LAT hokeja.
, 2016-08-28 16:00, pirms 9 gadiem
Kaut nevar noliegt Lipmana kunga ieguldījumu Latvijas hokejā, šoreiz esmu Beresņeva pusē...tā nedrīkst rīkoties.
Slēpts komentārs: kristaps30
, 2016-08-28 16:00, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''Malacis'',Beresņevs!
Gala rezultātā viņa cīņām ar Lipmanu vislielākie zaudētāji iespējams ka paliks hokeja līdzjutēji,kuri ļoti iespējams neieraudzīs LV izlasi Korejā OS laikā..
Lai nu kurš tagad tēlotu apvainoto, bet Beresņevam vajadzētu stipri paklusēt, jo lai nu kurš, bet viņš ļoti labi zināja ar kādu personību viņš parakstīja līgumu par darbu ar LV hokeja izlasi.
Tieši otrādi Berja kā reiz šoreiz ir malacis, jo tikai tā iespējams patreiz ir vienīgais veids kā pievērst arī sabiedrības uzmanību LHF (lasi Kiras) nejēdzībām ap izlasi un LV hoķa bardakam kopumā.... un kas nu kas, bet tieši (nu jau bijušais) izlases treneris zina un var izcelt visas tās nejēdzības gaismā, lai beidzot varbūt plašāka sabiedrība pievērstu tām visām lietām savu uzmanību un Kira vairs nevarētu izlocīties kā zutis! Viena lieta, ja par to "tantes tirgū" vai hokejisti "caur puķēm" un atteikumiem runā... cita lieta ja to atklāti tagad pasaka izlases treneris.
, 2016-08-28 16:01, pirms 9 gadiem
EUcerin rakstīja: Kirovs turpina gremdēt Lv hokeju
Tā arī ir, Kirovs dara visu lai LV izlidotu no hokeja elites - Pajautāsim katrs sev, kam tas ir izdevīgi?? nu, tā globāli skatoties....
Slēpts komentārs: FUNS
, 2016-08-28 16:04, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: a pa kuru laiku Štālu atlaida?
Acīmredzot kārtējo reizi "ķiharā"! Man arī tā ir pirmā dzirdēšana...
, 2016-08-28 16:05, pirms 9 gadiem
Lipman, ATKĀPIES! Un nav ko muldēt, ka Tavā vietā nav kam stāties. Kad atkāpsies, tad arī kāds stāsies tavā vietā. Tukša vieta jau nepaliks..
, 2016-08-28 16:08, pirms 9 gadiem
ej pensijā, Kiriņ....pietiek ...esi nopelnījis, slavens palicis-bet nevajag vairs.....vajag jaunu, ar citu skatījumu u dzīvi..pietiek blatņiki,solījumi, štelles....tas nav bizness...daudziem tas ir kas vairāk...
Par LHF prez ieliekam sc komentātoru apvienoto brigādi..hehe..visi lēmumi tiks pieņemti komentāros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''Malacis'',Beresņevs!
Gala rezultātā viņa cīņām ar Lipmanu vislielākie zaudētāji iespējams ka paliks hokeja līdzjutēji,kuri ļoti iespējams neieraudzīs LV izlasi Korejā OS laikā..
Lai nu kurš tagad tēlotu apvainoto, bet Beresņevam vajadzētu stipri paklusēt, jo lai nu kurš, bet viņš ļoti labi zināja ar kādu personību viņš parakstīja līgumu par darbu ar LV hokeja izlasi.
loooohs
, 2016-08-28 16:12, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tieši otrādi Berja kā reiz šoreiz ir malacis, jo tikai tā iespējams patreiz ir vienīgais veids kā pievērst arī sabiedrības uzmanību LHF (lasi Kiras) nejēdzībām ap izlasi un LV hoķa bardakam kopumā.... un kas nu kas, bet tieši (nu jau bijušais) izlases treneris zina un var izcelt visas tās nejēdzības gaismā, lai beidzot varbūt plašāka sabiedrība pievērstu tām visām lietām savu uzmanību un Kira vairs nevarētu izlocīties kā zutis! Viena lieta, ja par to "tantes tirgū" vai hokejisti "caur puķēm" un atteikumiem runā... cita lieta ja to atklāti tagad pasaka izlases treneris.
To cik vērts vai nevērts ir šis Beresņeva solis mēs varēsim spriest pēc nākošā LHF kongresa. Ja Lipmans tiks atkal pārvēlēts par LHF prezidentu, tad Beresņeva demaršs būs pupu mizas.
Interesanti, kurš no LV sabiedrības,kuri interesējas par hokeju, līdz šim nezināja par bardaku LHF? Man jau šķiet ka tādu nav, bet tas nekādi līdz šim nav ietekmējis tos,kuri balso par LHF prezidentu.
, 2016-08-28 16:22, pirms 9 gadiem
Nu tad lai uz OS brauc tie kuriem maksaa proti Vaacija
, 2016-08-28 16:22, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tieši otrādi Berja kā reiz šoreiz ir malacis, jo tikai tā iespējams patreiz ir vienīgais veids kā pievērst arī sabiedrības uzmanību LHF (lasi Kiras) nejēdzībām ap izlasi un LV hoķa bardakam kopumā.... un kas nu kas, bet tieši (nu jau bijušais) izlases treneris zina un var izcelt visas tās nejēdzības gaismā, lai beidzot varbūt plašāka sabiedrība pievērstu tām visām lietām savu uzmanību un Kira vairs nevarētu izlocīties kā zutis! Viena lieta, ja par to "tantes tirgū" vai hokejisti "caur puķēm" un atteikumiem runā... cita lieta ja to atklāti tagad pasaka izlases treneris.
Ko sabiedrības informēšana šajā gadījumā dod?
Kamēr LHF biedri negribēs/nevarēs nogāzt Kirovu, tikmēr nekas nemainīsies un varēs treneri nākt un iet, spēlētāji atteikties no spēlēšanas vai atkal spēlēt, lasīt televīzijā no lapiņas savus domrakstus, bet NEKAS NEMAINĪSIES!

Vienīgais veids kā apiet šo LHF nevarību/negribību ir valstij, t.i., LSFP, atņemt tiesības LHF pārstāvēt valsti starptautiskā līmenī. Taču tas ir ĻOTI nopietns solis un to, 99.99999% neviens un nekad nedarīs.
, 2016-08-28 16:24, pirms 9 gadiem
nepārmet man un sev, bet diezgan jocīgi skan salikums- prēmija par 13. vietu, drīz spēlētājs paprasīs materiālo atlīdzību par, piem., izcīnītu 2. vietu OQ, bet attiecībā pret treneriem no LHF puses sistemātiska skopošanās, žņaugšana un uzmešana, laiks iet pensijā vai impīčmentā !..
, 2016-08-28 16:25, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To cik vērts vai nevērts ir šis Beresņeva solis mēs varēsim spriest pēc nākošā LHF kongresa. Ja Lipmans tiks atkal pārvēlēts par LHF prezidentu, tad Beresņeva demaršs būs pupu mizas.
Interesanti, kurš no LV sabiedrības,kuri interesējas par hokeju, līdz šim nezināja par bardaku LHF? Man jau šķiet ka tādu nav, bet tas nekādi līdz šim nav ietekmējis tos,kuri balso par LHF prezidentu.
Protams, ka Kiram patreiz LHF "vsjo shvačenno" kā krievi saka un valde dzied pēc viņa stabules (jo vidrīzākais arī barojas no viņa "siles"), bet ja neviens nekad neko nemēģinās darīt, tad arī nekad nekas nemainīsies... šo Beresņeva soli var vērtēt tikai kā mēginājumu beidzot kaut ko darīt lietas labā, lai Kira vismaz, ja ne gluži atkāptos(diezgan nereāli pie pasreizējās valdes), tad vismaz pildītu savus solijumus... ja jau Beresņevam ir(bija) darba līgums un viņam netika izmaksāta darba alga, tad te Kiram kā minimums spīd pēc kādas morāli materiālās kompensācijas Berjam un/vai arī pat pēc tiesu darbiem....
, 2016-08-28 16:26, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko sabiedrības informēšana šajā gadījumā dod?
Kamēr LHF biedri negribēs/nevarēs nogāzt Kirovu, tikmēr nekas nemainīsies un varēs treneri nākt un iet, spēlētāji atteikties no spēlēšanas vai atkal spēlēt, lasīt televīzijā no lapiņas savus domrakstus, bet NEKAS NEMAINĪSIES!

Vienīgais veids kā apiet šo LHF nevarību/negribību ir valstij, t.i., LSFP, atņemt tiesības LHF pārstāvēt valsti starptautiskā līmenī. Taču tas ir ĻOTI nopietns solis un to, 99.99999% neviens un nekad nedarīs.
kādi ieteikumi,lai bardaks beigtos?
, 2016-08-28 16:26, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau šādus jautājumus parasti risina caur tiesu, kur Beresņeva iespējas uzvarēt ir ļoti lielas.
Ja tā nebūtu hroniska slimība LHF (lasi-Lipmanam), tad es vel saprastu, bet tas, ka Kira regulāri visus uzmet ar naudu, nevienam nebija noslēpums.
Protams, ka es Lipmanu neattaisnoju, bet Beresņevs ļoti labi zināja what is what.
Gribot iespītēt Lipmanam paliek atklāts jautājums kuram tad galu galā viņš vairāk iespītēs-Lipmanam vai hokeja līdzjutējiem.
Kas te vispār ko apsrpiest Beresņeva rīcību? Brīvs cilvēks var pamest darbu jebkurā brīdī. Ja darba devējs ir pildījis savas saistības, tad, protams, varētu prasīt atstrādāt mēnesi, bet, ja reiz nav, tad par ko tur vairs diskutēt.
Vienīgais, kas šobrīd interesanti, vai mēs vēl piedzīvosim, ka visi sevi cienošie spēlētāji atteiksies spēlēt un par izlases bāzes klubu kļūs Mogo, vai arī Nemirstīgais Kaščejs aizies un mūs no tā atpestīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:32, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Protams, ka Kiram patreiz LHF "vsjo shvačenno" kā krievi saka un valde dzied pēc viņa stabules (jo vidrīzākais arī barojas no viņa "siles"), bet ja neviens nekad neko nemēģinās darīt, tad arī nekad nekas nemainīsies... šo Beresņeva soli var vērtēt tikai kā mēginājumu beidzot kaut ko darīt lietas labā, lai Kira vismaz, ja ne gluži atkāptos(diezgan nereāli pie pasreizējās valdes), tad vismaz pildītu savus solijumus... ja jau Beresņevam ir(bija) darba līgums un viņam netika izmaksāta darba alga, tad te Kiram kā minimums spīd pēc kādas morāli materiālās kompensācijas Berjam un/vai arī pat pēc tiesu darbiem....
Ja Beresņevs būtu mēģinājis caur tiesu piedzīt sev pienākošo algu no LHF, tad viņš vismaz Lipmanam personiski būtu nopietni iegriezis, bet tā..............
Lipmanam jau tik bieza āda, ka viņu viens skandāls vairāk vai mazāk maz spēj ietekmēt.
, 2016-08-28 16:34, pirms 9 gadiem
antuuns rakstīja: Kas te vispār ko apsrpiest Beresņeva rīcību? Brīvs cilvēks var pamest darbu jebkurā brīdī. Ja darba devējs ir pildījis savas saistības, tad, protams, varētu prasīt atstrādāt mēnesi, bet, ja reiz nav, tad par ko tur vairs diskutēt.
Vienīgais, kas šobrīd interesanti, vai mēs vēl piedzīvosim, ka visi sevi cienošie spēlētāji atteiksies spēlēt un par izlases bāzes klubu kļūs Mogo, vai arī Nemirstīgais Kaščejs aizies un mūs no tā atpestīs.
Kā jau rakstīju-kamēr nerīkosies tie,kuriem ir balsstiesības LHF kongresā ievēlot LHF prezidentu, tikmēr visi demarši ir bezjēdzīgi.
, 2016-08-28 16:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko sabiedrības informēšana šajā gadījumā dod?
Tikai to, ka Kiram būs jāpilda uzņemtās sasitības! Ja viņš Berjam nav maksājis algu, kaut Berja joprojām skaitijās izlases streneris tad vai tas nav darba likumdošanas pākāpums galu galā...? Ok par'neizmaksātām prēmijam tur neko visdrīz piesiet nevarēs, jo tās "bierdība/sabierdība" var izmaksāt var neizmaksāt, bet darba alga ir noteikta ar likumdošanu un ja Berjam tagad 3 mēnešus nav darba alga izmaksāta kaut viņš joprojām skaitijās izlases treneris, tad Kiram kā minimums vajadzēs viņu samaksāt(es vēl arī kādu kompensāciju par morālo kaitējumu pieprasītu), jo savādāk Kiram var spīdēt pat tiesu darbi!
, 2016-08-28 16:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko sabiedrības informēšana šajā gadījumā dod?
Kamēr LHF biedri negribēs/nevarēs nogāzt Kirovu, tikmēr nekas nemainīsies un varēs treneri nākt un iet, spēlētāji atteikties no spēlēšanas vai atkal spēlēt, lasīt televīzijā no lapiņas savus domrakstus, bet NEKAS NEMAINĪSIES!

Vienīgais veids kā apiet šo LHF nevarību/negribību ir valstij, t.i., LSFP, atņemt tiesības LHF pārstāvēt valsti starptautiskā līmenī. Taču tas ir ĻOTI nopietns solis un to, 99.99999% neviens un nekad nedarīs.
Jā, bet..................kamēr Lipamana čoms Fazels sēdēs IIHF prezidenta tronī, tikmēr arī šis solis diez vai spētu nostrādāt, ja pat to kāds mēģinātu realizēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:36, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nepārmet man un sev, bet diezgan jocīgi skan salikums- prēmija par 13. vietu, drīz spēlētājs paprasīs materiālo atlīdzību par, piem., izcīnītu 2. vietu OQ, bet attiecībā pret treneriem no LHF puses sistemātiska skopošanās, žņaugšana un uzmešana, laiks iet pensijā vai impīčmentā !..
ja bija solits, tad jāpilda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:40, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tikai to, ka Kiram būs jāpilda uzņemtās sasitības! Ja viņš Berjam nav maksājis algu, kaut Berja joprojām skaitijās izlases streneris tad vai tas nav darba likumdošanas pākāpums galu galā...? Ok par'neizmaksātām prēmijam tur neko visdrīz piesiet nevarēs, jo tās "bierdība/sabierdība" var izmaksāt var neizmaksāt, bet darba alga ir noteikta ar likumdošanu un ja Berjam tagad 3 mēnešus nav darba alga izmaksāta kaut viņš joprojām skaitijās izlases treneris, tad Kiram kā minimums vajadzēs viņu samaksāt(es vēl arī kādu kompensāciju par morālo kaitējumu pieprasītu), jo savādāk Kiram var spīdēt pat tiesu darbi!
Nu beigu beigās, patiesāsies LHF ar kādu un? No tā kaut kas mainīsies? Tiesa normālā sabiedrībā nav iebiedēšanas līdzeklis, bet gan normāls attiecību skaidrošanas instruments.

Pat ja LHF zaudē un viņiem liek maksāt. Kas mainās? Precīzāk, vai LHF tēls ir sabojāts? Kur vēl vairāk? Vai tas liek mainīties vadībai? Nē! Kas mainās?

Daudzu kļūda ir tāda, ka viņi federācijas asociē ar valsti un valsts pārvaldes institūcijām, lai gan tā ir parasta biedrība, kas saņēmusi tiesības pārstāvēt valsti, t.i., tā ir privāta struktūra ar zināmām privilēģijām. Savukārt kā darbs notiek privātās struktūrās?

Kādi piedāvājumā ir risinājumi, ko te prasīja? Risinājums ir viens - pašiem LHF biedriem vajag GRIBĒT šīs pārmaiņas. Ja neviens to negrib un konstanti balso par vienu kandidātu vēlēšanās vai arī vispār ir tikai viens kandidāts uz vadītāja vietu, tad... piedodiet, bet neko labāku šāda biedrība arī nav pelnījusi.
, 2016-08-28 16:41, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet..................kamēr Lipamana čoms Fazels sēdēs IIHF prezidenta tronī, tikmēr arī šis solis diez vai spētu nostrādāt, ja pat to kāds mēģinātu realizēt.
Nu tur tā shēma ir cita, jo arī Fāzels nav visvarens un viņu kontrolē gan SOK, gan citas sporta virsorganizācijas.
Turklāt Fāzela čomošanos ar Lipmanu Latvijā zina tikai no paša Lipmana stāstiem... .
, 2016-08-28 16:41, pirms 9 gadiem
pūce rakstīja: ja bija solits, tad jāpilda
Vispār jau LV izlase (lasi-Beresņevs) neizpildīja LHF (lasi-Lipmans) uzdevumu pēdējā PČ ieņemt ne zemāku par 10. vietu.
Takā šeit ir tēma diskusijai par to vai ieņemot 13. vietu izlasei pienākas prēmijas.
LHF valdes sēdes 2. maija lēmumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:45, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tur tā shēma ir cita, jo arī Fāzels nav visvarens un viņu kontrolē gan SOK, gan citas sporta virsorganizācijas.
Turklāt Fāzela čomošanos ar Lipmanu Latvijā zina tikai no paša Lipmana stāstiem... .
Arī fakts.
Jebkurā gadījumā apvērsumu LV hokejā var veikt LV hokeja sabiedrības cilvēki.Tomēr mani nepamet sajūta, ka lielāko daļu LV hokeja sabiedrību pilnībā apmierina Lipmana darbošanās. Citādāk nevaru izskaidrot, ka viņš joprojām stabili sēž savā krēslā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 16:51, pirms 9 gadiem
nekontrolētu dusmu laikā apvainojumus no Kirova Lipmana.
-------------------
Kirovs: Esmu mierīgs
, 2016-08-28 16:52, pirms 9 gadiem
Labāk jau skan - maksā algu par konkrētu vietu sākot no 16. vietas līdz pirmajai PČ. Nevis prēmijas bet algu. Arī par izkrišanu (15.un 16.vietu maksā algu) Algu vienkārši nedrīkst nemaksāt). Autoomātiski paredz par katru nākošo vietu lielāku algu trneriem un spēlētājiem. Tieši tā bija Anglijas premjerlīgā Leicester trenerim. Par 1.vietu (ko protams neviens neiedomājās līguma slēgsanas brīdī) sanāca ļoti iespaidīga summa.
Tad nebūs diskusijas par prēmijām un tml. Prēmijas nav vispār kā tādas . Ir algas - jo augstāka vieta jo lielāka alga.
, 2016-08-28 16:59, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Ja cilveks sver 90kg+ vinsh benkim ir kaa pieliemets!!! Fakts
Eģik--ej par LHF prezi...sliktāk nebūs....tik totto nemauc, tad gan nebūs par ko maksāt prēmijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:02, pirms 9 gadiem
Cieņu Beresņevam, šis solis nedaudz lej cerību, ka situācija labosies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:10, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu beigu beigās, patiesāsies LHF ar kādu un? No tā kaut kas mainīsies? Tiesa normālā sabiedrībā nav iebiedēšanas līdzeklis, bet gan normāls attiecību skaidrošanas instruments.

Pat ja LHF zaudē un viņiem liek maksāt. Kas mainās? Precīzāk, vai LHF tēls ir sabojāts? Kur vēl vairāk? Vai tas liek mainīties vadībai? Nē! Kas mainās?

Daudzu kļūda ir tāda, ka viņi federācijas asociē ar valsti un valsts pārvaldes institūcijām, lai gan tā ir parasta biedrība, kas saņēmusi tiesības pārstāvēt valsti, t.i., tā ir privāta struktūra ar zināmām privilēģijām. Savukārt kā darbs notiek privātās struktūrās?

Kādi piedāvājumā ir risinājumi, ko te prasīja? Risinājums ir viens - pašiem LHF biedriem vajag GRIBĒT šīs pārmaiņas. Ja neviens to negrib un konstanti balso par vienu kandidātu vēlēšanās vai arī vispār ir tikai viens kandidāts uz vadītāja vietu, tad... piedodiet, bet neko labāku šāda biedrība arī nav pelnījusi.
Protams bez LHF valdes gribēšanas ko tādu beidzot izdarīt, Kiru nevarēs nostumt no troņa, jo Kiru ievēl LHF Valde nevis līdzjutēji vai Ministru kabinets.... šāds Beresņeva demaršs ar publisku izteikšanos ir diezgan paliels "fui" LHF kā organizācijai (un Kiram kā šis organizācijas vadītājam), kurai varbūt beidzot būtu kaut kas jādāk darīt sava tēla sporināšanai un jāsāk darīt no iekšienes tiem kas var tur kaut ko izdarīt.... cita lieta vai viņi paši to tagad grib...?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:14, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Es LAcaa iemestu savu privaato komi un mauktu TOTO.
4 gadu laikaa butu tik daudz pikis LHF, ka no ielas varetu vakt talantus un skolot par federacijas naudu!! Tada gadienaa pielauju ka pec 8 gadiem mes speletu OS finala, jo perspektivakie kadri nereti rok graavjus kamer bagatnieku berneli kas pec dabas ir miiksti un izlutinati, tiek laisti klat taadai vechu spelei kaa hokejs

Viizija ir, atliek tikai Zhiidu gaazt


Ko tu???
es neko...saprotu arvien vairāk, ka esi mazs nejēga...fantazētājs...
ar otru aci olympicā cashu spēlēju...sen nav te būts....viesmīles un dīleres ruls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:18, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Vot beidzot tev japiekrit. Tad arii PEDEJA spele par vietu kaa piemeram sogad butu motivacija sisties nevis kaa sogad dogmens pasaka - ai pedeja spele par neko nekapajamies, atslidojam un gajam uz viesnicu plovu eest

Tad arii varetu redzet ko naudas del iespej musu staari! Pat karsums speletu
Šajā gadījumā pēdējai spēlei cik sapratu bija liela nozīme finansiālā ziņā, bet sportistiem pašiem bija grūti saņemties ,jo nauda nebija tik būtiska. Par 10.vietu visi saņemtu daudz lielāku naudu nekā par 13. Uz to brīdi spēlētāji bija sarūgtināti par netikšanu astotniekā. Pēdējā spēle parād aka mūsu hokejistiem vieta astotniekā svarīgāka par iespēju nopelnīt.
, 2016-08-28 17:18, pirms 9 gadiem
nu pajolis esi tu...hehe..
zini daudz olympic, kurš cash spēlē????????hahahaha
, 2016-08-28 17:20, pirms 9 gadiem
Padomā tikai, personīgi iemesli! Izrādās, Ļoņa algu gribot!

Simona Vīzentāla centrs izvērtēs, vai L. Beresņeva kunga izteikumus nevar uzskatīt par antisemītiskiem.
, 2016-08-28 17:23, pirms 9 gadiem
M rakstīja: Padomā tikai, personīgi iemesli! Izrādās, Ļoņa algu gribot!

Simona Vīzentāla centrs izvērtēs, vai L. Beresņeva kunga izteikumus nevar uzskatīt par antisemītiskiem.
galīgi afigel....prasa naudu no izredzētās tautas kunga...vajag atvainoties un vēl piemaksāt No1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:31, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: pajol pasaki kuraa olympic ir cash pokers! Sikais kepon nosauc konkreti
ja tu kaut reizi būtu casino-zinātu...sīkais???wow..prieks drirdēt no tīņa lamzaka Mazās, tavas vienaudzes, gan vēl man ķeras--tad jau izskatos jauns..sorry---drāžu tavas vienaudzes, lamzakkepon.....
un nomierinies---esi rāms, Eģik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:35, pirms 9 gadiem
Oho, pat Štāls pa kluso atlaists... Kira, tinies prom un ļauj beidzot Latvijas hokejam augt un attīstīties. Un gan jau tās netīrās samazgu cīņas arī tad reiz beigsies. Cerība mirst pēdējā, ja kas.
, 2016-08-28 17:36, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Jebal tu toch esi siiks pakis. Ja esi royalaa, tad velu tev pagrust visu, lai gan kur tu esi

Majas seedi, luri p0rnukus un tizli te vel smirdi
paldies, Eģik...nezinu, kas ir royal...bet zinu, ka Rīgā tik vienā Olympic ir pokers..a tu--turpini dzert tēju, Mazais....
kāds tev ir dzīves mērķis?....tavos 18.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:41, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: nuu tur centraa uz brivibenes pie pieminekla, vai ne??? Tur ir vienigais
ka ir tavs dzīves mērķis, tavos 18?pļūtīt netā-sevi par klaunu taisīt?
un kas the f ir royal?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:44, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Tu naapli kuraa olympic esi, dir-seejs
skaidrs ar tevi, pokera guru un totto master
apnika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 17:48, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Ja satiec uldriki pasaki ka sveicieni no zaldatpuikas
Vins sapratis!!!
Uldriķis nav.. kaut kad šo sestdien deepaaa izbāzu...Tevi te laiž? neticami...tu un zaldāts? jomajo....tad es esmu CIP aģents Malders
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 18:18, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Labāk jau skan - maksā algu par konkrētu vietu sākot no 16. vietas līdz pirmajai PČ. Nevis prēmijas bet algu. Arī par izkrišanu (15.un 16.vietu maksā algu) Algu vienkārši nedrīkst nemaksāt). Autoomātiski paredz par katru nākošo vietu lielāku algu trneriem un spēlētājiem. Tieši tā bija Anglijas premjerlīgā Leicester trenerim. Par 1.vietu (ko protams neviens neiedomājās līguma slēgsanas brīdī) sanāca ļoti iespaidīga summa.
Tad nebūs diskusijas par prēmijām un tml. Prēmijas nav vispār kā tādas . Ir algas - jo augstāka vieta jo lielāka alga.
klubu čempionātā, protams, jāmaksā algas, bet izlasē TIKAI prēmijas vai neko
, 2016-08-28 18:22, pirms 9 gadiem
patriotismu nepārdod
, 2016-08-28 18:24, pirms 9 gadiem
Identiski ir ar futbolu Latvijā!!! Sēž gadiem, savu sistēmu sataisījuši divi Oligarhi un tēlo svētos, lai nāk viņu vietā strādāt, tiri piri kur tad ir tie kandidāti utt... mafija!!! MAFIJA!!! Vai kāds riskēs ar savu ģimeni un karjeru, lai ienāktu MAFIJAS, M A F I J A S biznesā??? Ceru, ka atradīsies kādi, jo viens nebūs racējs, kuri novāks no skatuves, šos ..... pat nav komentāru, būtnes!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 19:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ''Malacis'',Beresņevs!
Gala rezultātā viņa cīņām ar Lipmanu vislielākie zaudētāji iespējams ka paliks hokeja līdzjutēji,kuri ļoti iespējams neieraudzīs LV izlasi Korejā OS laikā..
Lai nu kurš tagad tēlotu apvainoto, bet Beresņevam vajadzētu stipri paklusēt, jo lai nu kurš, bet viņš ļoti labi zināja ar kādu personību viņš parakstīja līgumu par darbu ar LV hokeja izlasi.
Tas nebūs Ivars, ja neies principiāli pret kopējo viedokli. Tā vārdā par pašu Kiru 'caur puķēm' var padarīt par labo tēlu šajā stāstā
, 2016-08-28 19:22, pirms 9 gadiem
Kaut kā liekas, ka Beresņevs būs Dinamo treneris. Labi vārdi par svēto + sliktais starts....
, 2016-08-28 19:58, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tikai to, ka Kiram būs jāpilda uzņemtās sasitības! Ja viņš Berjam nav maksājis algu, kaut Berja joprojām skaitijās izlases streneris tad vai tas nav darba likumdošanas pākāpums galu galā...? Ok par'neizmaksātām prēmijam tur neko visdrīz piesiet nevarēs, jo tās "bierdība/sabierdība" var izmaksāt var neizmaksāt, bet darba alga ir noteikta ar likumdošanu un ja Berjam tagad 3 mēnešus nav darba alga izmaksāta kaut viņš joprojām skaitijās izlases treneris, tad Kiram kā minimums vajadzēs viņu samaksāt(es vēl arī kādu kompensāciju par morālo kaitējumu pieprasītu), jo savādāk Kiram var spīdēt pat tiesu darbi!
Nu principā jau Kira agri vai vēlu kko izmaksā. Nu tas ir tā...kamēr var tikmēr čakarē, kad galīgi vairs nevar, tad paņem un samaksā un visiem paziņo - par ko viņš tur ārdās? Viss ir samaksāts, bija aizkavēšanās, bet es personīgi garantēju, ka vis būs ok, un arī ir. Acīmredzot šocilvēku interesēja rikai nauda nevis hokejs utt. Kira tač to visu māk apgriezt kājām gaisā elementāri. Absolūti lielāko daļu LV žurnālistu ar savu demagoģiju viņš arī māk maisā iebāzt, tā kā kuģis tik mauc uzņemtajā kursā utt. Vēl kādā intervijā sarunās, ka Beresņevam jau no paša sākuma visi jautājumi tilai par naudu bijuši, bet kad šamais prasījis konkrētu vietu, tad Bera - nevaru garantēt. ...Un tas viss Kiru jau no sākta gala darījis bažīgu un tāpēc arī vēlējies atlaist Beru pēc PČ, taču valde izlēmusi dot Beram vēl vienu iespēju. Bet kira tomēr jutis, ka Bera varētu būt ļauns un uzmest viņu pirms turnīra, tāpēc jau laicīgi gatavojis plānu B situācijas glābšanai, un visiem tagad jākrīt kiram pie ceļiem, jo sameklēt treneri tik īsā posmā, tik atbildīgā brīdī ne kurš katrs spēj utt. Nu tas tač ir kira...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:01, pirms 9 gadiem
krapaalis rakstīja: Kaut kā liekas, ka Beresņevs būs Dinamo treneris. Labi vārdi par svēto + sliktais starts....
tieši tā arī izskatās ar augstu iespējamības pakāpi, bet st. Gasman arī var žņaugties, kmr nebūs galīgi auzās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:02, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Slimniek, 4 menesi neko nemaksa - tas skaitas normali??? Davai paaki nac uz manu Biroju podus berzt, pec 4 menesiem varbut kko izmaksasu
Jums, veselais cilvēk, ar uztveri laikam kkas klibo, ja nespējat uztvert manis rakstītā komentāra jēgu un kontekstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:09, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Tu izlasi velreiz savu izcili bezsakarigo vervelejumu
Piedod, mana kļūda, nebiju paspējis vēl Tevi ignorēt. Bye, bye...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:14, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Jums, veselais cilvēk, ar uztveri laikam kkas klibo, ja nespējat uztvert manis rakstītā komentāra jēgu un kontekstu.
Hulis mums tāds mazs un reizēm palēns puika, šad un tad gadās iebraukt auzās.
Kiram demagoģija spēcīga, bet mums jau arī sporta žurnālistikā ar tiem kadriem ir tā kā ir. Kiram pat pārāk nav jācenšas, lai viņus maisā iebāztu. Kkas reiz teica, ka LV sporta sabiedrība esot tik niecīga, ka neviens žurnālists pat necenšas uzdod neērtus jautājumus, uzrakt un publicēt info utt., jo tas draudot ar to, ka vairs nevienu interviju varētu arī pēc tam nedabūtu.. cik tur taisnība, ej nu sazin, bet muļķīgi jebkurā gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:21, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Hulis mums tāds mazs un reizēm palēns puika, šad un tad gadās iebraukt auzās.
Kiram demagoģija spēcīga, bet mums jau arī sporta žurnālistikā ar tiem kadriem ir tā kā ir. Kiram pat pārāk nav jācenšas, lai viņus maisā iebāztu. Kkas reiz teica, ka LV sporta sabiedrība esot tik niecīga, ka neviens žurnālists pat necenšas uzdod neērtus jautājumus, uzrakt un publicēt info utt., jo tas draudot ar to, ka vairs nevienu interviju varētu arī pēc tam nedabūtu.. cik tur taisnība, ej nu sazin, bet muļķīgi jebkurā gadījumā.
Tā ir. Vēl viens ir vēlme, otrs ir spējas. Mims ir ļotiaz sporta žurnālisti, muri spētu tādu kiru izkratīt. Puče spēj, bet arī viņš tik tā, līdz vairāk vai mazāk visām pusēm pieņemamām robežām. Vēl kādam varbūt ir vēlme, bet pagaidām tālāk par uz apiņu uzrakstītam vienam neertam jautājumam netiek...uz to pretī nober demagoģiju in viss, mute ciet...nespēj sarunas gaitā reaģēt ja viss nenotiek pēc izplānotā scenārija.
, 2016-08-28 20:23, pirms 9 gadiem
Tas Kira jau konkrēti zaxebal!!!
, 2016-08-28 20:36, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Tā ir. Vēl viens ir vēlme, otrs ir spējas. Mims ir ļotiaz sporta žurnālisti, muri spētu tādu kiru izkratīt. Puče spēj, bet arī viņš tik tā, līdz vairāk vai mazāk visām pusēm pieņemamām robežām. Vēl kādam varbūt ir vēlme, bet pagaidām tālāk par uz apiņu uzrakstītam vienam neertam jautājumam netiek...uz to pretī nober demagoģiju in viss, mute ciet...nespēj sarunas gaitā reaģēt ja viss nenotiek pēc izplānotā scenārija.
Savulaik es par Puči biju ļoti augstās domās, bet ar laiku viņas ir kritušās. Konkrētus iemeslus nenosaukšu, tā tāda vispārēja sajūta, ka tāds pats muldoņa vien viņš ir, nevis lielisks žurnālists. Mūsu pīļu dīķī sakaru gan jau ka viņam ir, to noliegt nevar.
Es joprojām ceru, ka pieaugot šī brīža jaunajai paaudzei, kurai nav respekta ne pret vienu, varbūt starp viņiem atradīsies arī kāds bezkaunīgs sporta žurnālists, kas nebaidīties no konfliktiem un labprāt nodarbosies arī ar pētniecisko žurnālistiku (vēlams par sportu nevis valodniecību).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-28 20:39, pirms 9 gadiem
Comanchero, 16:01, pirms 4 stundām
Izlasot tavu komentāru,gribu negribu,atcerējos arī LFF,tur viss tas pats,ka tik nauda rullē pašu kabatās.
Var paralēles novilkt starp LHF un LFF ! Sēdēs krēslos tik ilgi,kamēr >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
, 2016-08-28 20:41, pirms 9 gadiem
Ar Puči arī ir tā, ka līdz ko šie neērtie jautājumi ir jauzdod mūsu sportistiem, kas pasaules mērogā kontējas ļoti augstu ( kā tas bija ar Sandi Ozoliņu, Kristapu Porziņģi, Sergeju Žoltoku, Kārli Skrastiņu u.c), tā arī vinš sabīstas vai arī vēlas ar šiem cilvēkiem būt labās attiecībās. Latvijā no žurnālistiem, kas māk kaut ko izvilk un uzdot ļoti neērtus jautājumus ir J. Domburs. Žē, ka viņš nav sporta žurnālists.
killo2000 rakstīja: Tā ir. Vēl viens ir vēlme, otrs ir spējas. Mims ir ļotiaz sporta žurnālisti, muri spētu tādu kiru izkratīt. Puče spēj, bet arī viņš tik tā, līdz vairāk vai mazāk visām pusēm pieņemamām robežām. Vēl kādam varbūt ir vēlme, bet pagaidām tālāk par uz apiņu uzrakstītam vienam neertam jautājumam netiek...uz to pretī nober demagoģiju in viss, mute ciet...nespēj sarunas gaitā reaģēt ja viss nenotiek pēc izplānotā scenārija.
, 2016-08-28 20:43, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Savulaik es par Puči biju ļoti augstās domās, bet ar laiku viņas ir kritušās. Konkrētus iemeslus nenosaukšu, tā tāda vispārēja sajūta, ka tāds pats muldoņa vien viņš ir, nevis lielisks žurnālists. Mūsu pīļu dīķī sakaru gan jau ka viņam ir, to noliegt nevar.
Es joprojām ceru, ka pieaugot šī brīža jaunajai paaudzei, kurai nav respekta ne pret vienu, varbūt starp viņiem atradīsies arī kāds bezkaunīgs sporta žurnālists, kas nebaidīties no konfliktiem un labprāt nodarbosies arī ar pētniecisko žurnālistiku (vēlams par sportu nevis valodniecību).
Mums analītiskā, pētnieciskā žurnālistika valstī vispār ir bērnu autiņos. Viens pats žurnāls "ir" un raidījums nekā personīga...nu varbūt vēl kkur kkādi fragmenti...ja liekam pretī cik ir "Santa" veidīgo žurnālu, tad...tā kā cerības, ka tieši sporta žurnālistikā kkas parādīsies ir laikam niecīgas, bet nu cerēsim.
, 2016-08-28 20:45, pirms 9 gadiem
Nu par to ''Nekā personīga'' es varētu ar Tevi pastrīdēties, pēc tā sižeta par pedofīliem, es šo raidījumu vairāk neskatos.
killo2000 rakstīja: Mums analītiskā, pētnieciskā žurnālistika valstī vispār ir bērnu autiņos. Viens pats žurnāls "ir" un raidījums nekā personīga...nu varbūt vēl kkur kkādi fragmenti...ja liekam pretī cik ir "Santa" veidīgo žurnālu, tad...tā kā cerības, ka tieši sporta žurnālistikā kkas parādīsies ir laikam niecīgas, bet nu cerēsim.
, 2016-08-28 20:46, pirms 9 gadiem
Kirovs kā burvju mākslinieks nebeidz mūs pārsteigt un priecēt. Tikai grūti izsekot līdzi viņa neadekvātajam darbībām, lai gan ko neizdarīsi, lai lieku reizi kādam nesamaksātu.
, 2016-08-28 20:47, pirms 9 gadiem
Un arī žurnāls ''IR'' šķiet šad tad mazliet tendenciozs, jo redaktores vīrs ir no partijas Vienotība.
, 2016-08-28 20:51, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Un arī žurnāls ''IR'' šķiet šad tad mazliet tendenciozs, jo redaktores vīrs ir no partijas Vienotība.
Protams, nav ideāli, bet nu manis nosauktie ir vismaz tie, kuri mēģina kko.
, 2016-08-28 20:51, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Mums analītiskā, pētnieciskā žurnālistika valstī vispār ir bērnu autiņos. Viens pats žurnāls "ir" un raidījums nekā personīga...nu varbūt vēl kkur kkādi fragmenti...ja liekam pretī cik ir "Santa" veidīgo žurnālu, tad...tā kā cerības, ka tieši sporta žurnālistikā kkas parādīsies ir laikam niecīgas, bet nu cerēsim.
Nezinu kā ir ar žurnālu ''Ir'', bet ''Nekas personiski'' gadījumā točna zinu, ka tas kurš maksā tas pasūta mūziku.
, 2016-08-28 20:53, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Mums analītiskā, pētnieciskā žurnālistika valstī vispār ir bērnu autiņos. Viens pats žurnāls "ir" un raidījums nekā personīga...nu varbūt vēl kkur kkādi fragmenti...ja liekam pretī cik ir "Santa" veidīgo žurnālu, tad...tā kā cerības, ka tieši sporta žurnālistikā kkas parādīsies ir laikam niecīgas, bet nu cerēsim.
Parasti jau saka- kāds pieprasījums, tāds piedāvājums. Mēs, kā sabiedrība lēnām, bet pieaugam, līdz ar to arī pieaug pieprasījums pēc pētnieciskās žurnālistikas, tagad tik atliek cerēt, ka šis pieprasījums tiks apmierināts.
, 2016-08-28 20:53, pirms 9 gadiem
Pievienojos.
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā ir ar žurnālu ''Ir'', bet ''Nekas personiski'' gadījumā točna zinu, ka tas kurš maksā tas pasūta mūziku.
, 2016-08-28 20:56, pirms 9 gadiem
Te kaut kas nav tīrs. Neaizstāvēšu Lipmanu, taču tas, kā izdara Beresņevs iegāž izlases čaļus un līdzjutējus. Visu laiku nemaksāja algu, bet tieši pirms paša turnīra Ļoņa aiziet. Varēja turnīru uzvarēt un tad pateikt: "Sorry, guys, es darbu daru pec vislabākās sirdsapziņas, man nemaksā algu, es aizeju!" Bet tagad viņš zem vilcienu visu komandu met.
, 2016-08-28 20:58, pirms 9 gadiem
Lai pieprasījumu varētu apmierināt ir nepieciešami labi pasniedzēji augstskolās, piedodiet, bet no tādiem pasniedzējiem kā A. Svece un I. Ījabs nekas labāks arī neizaugs. Un vēl ļoti liela problēma mūsu sabiedrībā ir tā, ka mēs nespējam pieņemt šos ''trakos'' cilvēkus, viņiem bieži tiek aizcirstas durvis dēļ viņu īpašībām, tā vietā tiek paņemti paklausīgie.
neputns rakstīja: Parasti jau saka- kāds pieprasījums, tāds piedāvājums. Mēs, ka sabiedrība lēnām, bet pieaugam, līdz ar to arī pieaug pieprasījums pēc pētnieciskās žurnālistikas, tagad tik atliek cerēt, ka šis pieprasījums tiks apmierināts.
, 2016-08-28 20:59, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Parasti jau saka- kāds pieprasījums, tāds piedāvājums. Mēs, kā sabiedrība lēnām, bet pieaugam, līdz ar to arī pieaug pieprasījums pēc pētnieciskās žurnālistikas, tagad tik atliek cerēt, ka šis pieprasījums tiks apmierināts.
Nu tur vajag tā teikt fanātus, jo tā nav vieglā nauda. Vieglā nauda ir uzcept žurnālu par to kurš ar kuru guļ, kādu prasto interviju un viss.
, 2016-08-28 21:04, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tur vajag tā teikt fanātus, jo tā nav vieglā nauda. Vieglā nauda ir uzcept žurnālu par to kurš ar kuru guļ, kādu prasto interviju un viss.
Lai kaut kas radikāli mainītos ir nepieciešamas vel vismaz 2-3 paaudzes. Kamēr lielākā daļa LV sabiedrības būs ar pēcpadomju domāšanu, un ar tādu domāšanu izaudzinās vel vismaz 2 paaudzes, tikmēr ir naivi cerēt uz radikālām izmaiņām. Plus patreiz LV sabiedrība ir ļoti materializēta.
, 2016-08-28 21:07, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tur vajag tā teikt fanātus, jo tā nav vieglā nauda. Vieglā nauda ir uzcept žurnālu par to kurš ar kuru guļ, kādu prasto interviju un viss.
Pa lielam jau visas tiešām labās lietas turas uz fanātiem.
, 2016-08-28 21:11, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kaut kas radikāli mainītos ir nepieciešamas vel vismaz 2-3 paaudzes. Kamēr lielākā daļa LV sabiedrības būs ar pēcpadomju domāšanu, un ar tādu domāšanu izaudzinās vel vismaz 2 paaudzes, tikmēr ir naivi cerēt uz radikālām izmaiņām. Plus patreiz LV sabiedrība ir ļoti materializēta.
Neņemos tik smalki spriest cik paaudzes, kas un kā...nav jau arī tā, ka būru mums sabiedrībā viss paka**, vienkārši mums jāapzinās, ka mums ir maza valsts un jo šaurāka specializācija, jo mazāka iespēja, ka būs tur kāds augsta kalibra speciālists.
, 2016-08-28 21:17, pirms 9 gadiem
Dūmi bez uguns ir TIKAI DŪMU SVECĒS - bet te ja atceras ko jau paris gadu atpaklaj saka runat atsevishkji hokejisti, Balderis .. tagad Beresnjevs - nu tatad TUR NAV TIIRI - un vadonis, jau cik gadi Kira. Un tagad viens jautajums - kas ir zaudeetaajs? un kas par to maxaas?
, 2016-08-28 21:33, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Lai pieprasījumu varētu apmierināt ir nepieciešami labi pasniedzēji augstskolās, piedodiet, bet no tādiem pasniedzējiem kā A. Svece un I. Ījabs nekas labāks arī neizaugs. Un vēl ļoti liela problēma mūsu sabiedrībā ir tā, ka mēs nespējam pieņemt šos ''trakos'' cilvēkus, viņiem bieži tiek aizcirstas durvis dēļ viņu īpašībām, tā vietā tiek paņemti paklausīgie.
Īstajiem trakajiem aizcirstas durvis nav nekas, arī aizbultēti logi ne, jo katrai mājai ir skurstenis vai ventilācijas lūka. Tas tā, tēlaini runājot arī izglītības trūkums pie mūsdienu iespējām vairs nav adekvāts arguments. Atliek tik sagaidīt īsto trako, kas darīs, nevis gaudīsies, ka redz, visādi šķēršļi esot.
, 2016-08-28 21:46, pirms 9 gadiem
Ivars rakstīja: Kirov ,atkāpies !!!!
Laid savā vietā Ozoliņu vai Irbi , pietiek cūkoties !!!!!!
vai Tu viņiem prasīja ka ies un vadīs LHF???cik zinu tad Ozoliņam pat tāda doma prāta nav ienākusi,par Irbi nezinu bet nu nedomāju...
, 2016-08-28 22:03, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ar Puči arī ir tā, ka līdz ko šie neērtie jautājumi ir jauzdod mūsu sportistiem, kas pasaules mērogā kontējas ļoti augstu ( kā tas bija ar Sandi Ozoliņu, Kristapu Porziņģi, Sergeju Žoltoku, Kārli Skrastiņu u.c), tā arī vinš sabīstas vai arī vēlas ar šiem cilvēkiem būt labās attiecībās. Latvijā no žurnālistiem, kas māk kaut ko izvilk un uzdot ļoti neērtus jautājumus ir J. Domburs. Žē, ka viņš nav sporta žurnālists.
viņš (Puče) ''Rampas ugunīs'' tā arī teica, ka neuzdos nekādus neērtus jautājumus šīm lielajām zivīm, droši vien tāpēc, ka nauda čalim jau tāpat vien nenāk kabatā...
, 2016-08-28 22:21, pirms 9 gadiem
Zini, kas ir interesantākais, ka valsts, iespējams, labākais žurnālists J. Domburs, nav beidzis nevienu no LV augstskolām, līdz viņa kvaliātēm pārējiem ir kur tiekties. Taisnība, bet jaunatnei, lai arī nekaunīgākai ar to lasīšanu un rakstīšanu iet grūtāk. Diemžēl, nelasot grāmatas par labu žurnālistu vēl neviens nav kļuvis. Es tiešām, ceru, ka parādīsies kāds trakais, kas interesēsies par pētniecisko žurnālistiku.
neputns rakstīja: Īstajiem trakajiem aizcirstas durvis nav nekas, arī aizbultēti logi ne, jo katrai mājai ir skurstenis vai ventilācijas lūka. Tas tā, tēlaini runājot arī izglītības trūkums pie mūsdienu iespējām vairs nav adekvāts arguments. Atliek tik sagaidīt īsto trako, kas darīs, nevis gaudīsies, ka redz, visādi šķēršļi esot.
, 2016-08-28 22:22, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nepārmet man un sev, bet diezgan jocīgi skan salikums- prēmija par 13. vietu, drīz spēlētājs paprasīs materiālo atlīdzību par, piem., izcīnītu 2. vietu OQ, bet attiecībā pret treneriem no LHF puses sistemātiska skopošanās, žņaugšana un uzmešana, laiks iet pensijā vai impīčmentā !..
Neviens jau neprasa neko vairāk kā vien to, par ko slēgti līgumi un saņemti solījumi. Nevajaga solīt, bet, ja soli, tad turi solīto vārdu!
, 2016-08-28 22:23, pirms 9 gadiem
Jā, drošvien. Katrā ziņā agrāk es ļoti cienīju viņa darbu.
Janis Cietsmaidis rakstīja: viņš (Puče) ''Rampas ugunīs'' tā arī teica, ka neuzdos nekādus neērtus jautājumus šīm lielajām zivīm, droši vien tāpēc, ka nauda čalim jau tāpat vien nenāk kabatā...
, 2016-08-28 23:09, pirms 9 gadiem
Ko Lipmans var pateikt, neko. Pateiks to pashu ko par Spruktu, zuliks neizglitots u.t.t.
Sen to briesmoni vajadzeeja padziit no amata, maak tik areenaa beernus biedeet..., tas bij mans viedoklis varu arii kljuuduutues
, 2016-08-28 23:11, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Tu izlasi velreiz savu izcili bezsakarigo vervelejumu
ej irst, tracina shitaadi, kuri veel aizstaav to purva ziidu
, 2016-08-28 23:13, pirms 9 gadiem
kalibubs rakstīja: Tūlīt saradīsies tie, kas uz Lipmana atkāpšanās saukļiem atbildēs ar "ko likt vietā?", "kur tad ir tie kandidāti?" utt. Ja visu notikušo pēdējos 6 gados LV hokeja saimniecībā ilustrētu, tad tas varētu būt kuģis, kuru vētras centrā stūrē prātu aptumšojies Lipmans, kamēr pārējie, redzot vētru pie sevis tikai nosaka, nav jau cita, kas gribētu stūrēt kuģi. post-soviet management lvl +5000
Njizivijs par treneri
, 2016-08-28 23:15, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Protams, nav ideāli, bet nu manis nosauktie ir vismaz tie, kuri mēģina kko.
reBaltica
, 2016-08-29 02:30, pirms 9 gadiem
Elitē mēs turamies pateicoties, spēlētāju vecākiem kuri guldija bērnos naudu un laiku, retais kurš izsak par Lipmani kādu labu vārdu
, 2016-08-29 07:57, pirms 9 gadiem
Pilnīgi piekrītu. Berseņevs, maigi sakot, nekorekti rīkojās. Varēja to nedēļu vēl pagaidīt un nospēlēt OS kvalifikāciju. Tagad viņš zem tanka pameta gan spēlētājus, gan līdzjutējus. Visus mēnešus nemaksāja algu, bet tieši tagad es nolēmu aiziet... Nebūšu pārsteigts, ja izrādīsies, ka Beresņevam ir piedāvāts trenera darbs Dinamo sistēmā un tāpēc viņš tieši tagad aizgāja (intervijā paslavēja Savicka kungu, kurš pārdotu visu krieviem, ja viņam tik vara būtu).
Nezinu, kas un kā tur konkrēti ir un negribu aizsāvēt Lipmanu, taču tas, ko mēs varam verot šodien - cīņa par LHF vadību. Tie, kuri grib nomest Lipmanu, izmanto presi un hokejistus, samaksājot viņiem. Tas ir acīmredzami.
NAMEJS 9999 rakstīja: ''Malacis'',Beresņevs!
Gala rezultātā viņa cīņām ar Lipmanu vislielākie zaudētāji iespējams ka paliks hokeja līdzjutēji,kuri ļoti iespējams neieraudzīs LV izlasi Korejā OS laikā..
Lai nu kurš tagad tēlotu apvainoto, bet Beresņevam vajadzētu stipri paklusēt, jo lai nu kurš, bet viņš ļoti labi zināja ar kādu personību viņš parakstīja līgumu par darbu ar LV hokeja izlasi.
, 2016-08-29 07:59, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Mums analītiskā, pētnieciskā žurnālistika valstī vispār ir bērnu autiņos. Viens pats žurnāls "ir" un raidījums nekā personīga...nu varbūt vēl kkur kkādi fragmenti...ja liekam pretī cik ir "Santa" veidīgo žurnālu, tad...tā kā cerības, ka tieši sporta žurnālistikā kkas parādīsies ir laikam niecīgas, bet nu cerēsim.
Tu vēl piemini Ašeradenu un Ēlerti! Atradis analītiķus sporta portālā.
, 2016-08-29 08:47, pirms 9 gadiem
Ejam ielās pret Kirovu!
, 2016-08-29 09:40, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Berseņevs, maigi sakot, nekorekti rīkojās. Varēja to nedēļu vēl pagaidīt un nospēlēt OS kvalifikāciju. Tagad viņš zem tanka pameta gan spēlētājus, gan līdzjutējus. Visus mēnešus nemaksāja algu, bet tieši tagad es nolēmu aiziet... Nebūšu pārsteigts, ja izrādīsies, ka Beresņevam ir piedāvāts trenera darbs Dinamo sistēmā un tāpēc viņš tieši tagad aizgāja (intervijā paslavēja Savicka kungu, kurš pārdotu visu krieviem, ja viņam tik vara būtu).
Nezinu, kas un kā tur konkrēti ir un negribu aizsāvēt Lipmanu, taču tas, ko mēs varam verot šodien - cīņa par LHF vadību. Tie, kuri grib nomest Lipmanu, izmanto presi un hokejistus, samaksājot viņiem. Tas ir acīmredzami.
Lipmanam visi ir slikti-tāds bija gan Sandis Ozoliņš menedžera amatā,gan Nolans kā galvenais treneris,gan Irbe -tikai viņš tas labais-Tev tas neliekas dīvaini?Un droši vien jau Beresņevs arī visu nepateica žurnālistiem-kas bija sakrājies gan par to kā ņema viņu nost-tad atkal sauca atpakaļ un vēl algu nemaksā.Tu strādātu bez algas 3 mēnešus,kad nav garantiju,ka vispār izmaksās un ,cik izmaksās-arī ja viņš paliktu par treneri uz olimpisko atlasi?Piemēram -nekas te nav minēts par aprošināšanas problēmām-kas arī bija neatrisināta problēma arī pēc pasaules čempionāta.
, 2016-08-29 15:07, pirms 9 gadiem
Krieviem agrāk bija tāds izdevums - Футбол-Хоккей. Šeit līdzīgs bardaks abu cienījamo spēļu federācijās, kura kuru pārspēs.
, 2016-08-29 15:48, pirms 9 gadiem
Nu tadam njedatjopam es ar algu nemaksaatu...atradies baigais varonis 10 vieta phe..janegribi ej...naakamais jau rinda staav
, 2016-08-29 18:55, pirms 9 gadiem
Bet varbūt, ka tās nesamaksātās algas jāmaksā nevis K.Lipmanam no savas kabatas, bet gan LHF, kam naudu nepietiekoši izdala valsts?! Lipmana k-gs bieži ir teicis, ka valsts finansējums Latvijas hokejam ir nepietiekošs.
, 2016-08-29 22:10, pirms 9 gadiem
Kā īsti tur ir?Beresņevs saka ka algu nav saņēmis kopš maija.Lipmans saka ka pa pēdējo mēnesi. ?
, 2016-08-29 22:55, pirms 9 gadiem
raispo rakstīja: Kā īsti tur ir?Beresņevs saka ka algu nav saņēmis kopš maija.Lipmans saka ka pa pēdējo mēnesi. ?
Lipmans apgalvo, ka nebija izmaksāts tikai par jūniju, bet pat jūliju un augustu alga nepienākas, jo tad nenorit darbs pie izlases, jautājums kā bija atrunāta darba alga līgumā.