Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Vītoliņš par Latvijas hokeja izlases kapteini ieceļ Bļugeru

Emils Ozerinskis

Vītoliņš par Latvijas hokeja izlases kapteini ieceļ Bļugeru
Teodors Bļugers. Foto: Reuters/Scanpix

Šodien Latvijas hokeja federācijas organizētajā preses konferencē pavēstīts, ka par Latvijas izlases kapteini gaidāmajam olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīram izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš iecēlis NHL hokejistu Teodoru Bļugeru.

Šodien un rīt Latvijas hokeja izlases aizvadīs pārbaudes spēles ar norvēģiem, gatavojoties olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīram, kas nākamnedēļ norisināsies "Arēnā Rīga".

Izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš par komandas kapteini turnīram izvirzījis Pitsburgas "Penguins" centra uzbrucēju Teodoru Bļugeru. 27 gadus vecais Bļugers pārstāvējis Latvijas izlasi trīs pasaules čempionātos. Pēdējoreiz Bļugers izlasi pārstāvēja 2019. gada pasaules meistarsacīkstēs, bet šajā pavasarī Pasaules čempionātā Rīgā Bļugers netika iekļauts komandas rindās, jo turnīra sākumā pingvīni vēl cīnījās Stenlija kausa izcīņā. Šovasar Bļugers noslēdza jaunu līgumu ar Pitsburgu uz divām sezonām.

Kopumā 19 pasaules čempionāta mačos Bļugers Latvijas valstvienības rindās izcēlies ar trīs vārtiem un piecām rezultatīvām piespēlēm. Šovakar pirmajā Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēlē pret Norvēģiju jaunais izlases kapteinis laukumā vēl nedosies. Bļugera došanās uz ledus paredzēta rītdienas pārbaudes spēlē.

Harija Vītoliņa treneru korpusā olimpiskās kvalifikācijas turnīrā strādās Viktors Ignatjevs, Artis Ābols, Kārlis Zirnis, Raimonds Vilkoits un vārtsargu treneris Juris Klodāns.

Latvijas izlases kandidāti

Vārtsargi: Ivars Punnenovs, Artūrs Šilovs, Mareks Mitens, Rūdolfs Lazdiņš.
Aizsargi: Ralfs Freibergs, Oskars Cibuļskis, Kristaps Zīle, Kristiāns Rubīns, Sandis Smons, Kristaps Sotnieks, Uvis Balinskis, Kārlis Čukste, Artūrs Kulda, Jānis Jaks, Ņikita Mateiko.
Uzbrucēji: Teodors Bļugers, Zemgus Girgensons, Rūdolfs Balcers, Lauris Dārziņš, Miks Indrašis, Andris Džeriņš, Rodrigo Ābols, Oskars Batņa, Deniss Smirnovs, Rihards Marenis, Renārs Krastenbergs, Mārtiņš Dzierkals, Eduards Tralmaks, Haralds Egle, Kaspars Daugaviņš, Rihards Bukarts, Roberts Bukarts, Ronalds Ķēniņš.

Pekinas ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs "Arēnā Rīga" norisināsies no 26. līdz 29. augustam. Pirmajā spēļu dienā ceturtdien Latvijas hokejisti sacentīsies ar Itālijas izlasi, bet piektdien Harija Vītoliņa padotie dosies cīņā ar Ungārijas izlasi. Olimpisko kvalifikācijas turnīru Latvijas izlase noslēgs svētdien ar cīņu pret Franciju.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-20 13:37, pirms 3 gadiem
liels prieks, ka dzeki atbrauca labaakajaa sastaavaa. paldies jums!!!

  +9 [+] [-]

, 2021-08-20 13:41, pirms 3 gadiem
Pelnīti. Kārtīgs cīnītājs. Paaudžu maiņai jābūt.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-20 13:46, pirms 3 gadiem
Iecelt ir viens, tik izraudzītam komandas biedru starpā - pavisam cits. Protams atkal netiek atklāts viss - kā tad nu tur bija. Vai tiešām Vītoliņš tik viennozīmīgi pats ienācis un pateicis - kapteinis būs Bļugers!

Ja tas tiešām ir trenera lēmums, nevis ģērbtuves, tad dīvaini.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 13:48, pirms 3 gadiem
Par treneriem arī - ja smagi neko nejaucu (par ko esmu diezgan pārliecināts), tad kad iecēla Vītoliņu, tika izziņots, ka trenerus korpuss būs no ārzemniekiem. Paralēli jau tad daudzos protālos figurēja Ābols kā pirmais palīgs..

Pilnīgs ķīselis tur ar to informācijas apmaiņu notiek.
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 14:10, pirms 3 gadiem
Ceru, ka Tedijs prot pateikt uzmundrinošu vārdu komandai, kad laukumā notiek bardaks.
Ņemot vērā ka komandai ir mainījies treneris un rokraksts, smagi būs Tedim jāpieliek sava autoritāte, lai komanda spēlētu stabili labi.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 14:12, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Harka molodčiks! Tur izlasi grožos, atšķirībā no Bobja, no kura laicīgi atkratījāmies! Teicams treneru korpuss!
Gribeshu redzet tavu naudeshanu kad harka nograbes pret varzhedajiem

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:13, pirms 3 gadiem
Cik Daugaviņš ir vesels, ir kāda informācija?

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:14, pirms 3 gadiem
Paldies Aināram!

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:20, pirms 3 gadiem
Man jau skiet neistaja laika Bobi nometa,neticu Harkas stratega spejam! Domaju par ar visiem nhl chekeriem iegrabesim pret varenajam vardem

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:20, pirms 3 gadiem
P.S. Bļuģers šodien nespēlēs un kapteinis būs Ronalds Ķēniņš.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 14:20, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Harka molodčiks! Tur izlasi grožos, atšķirībā no Bobja, no kura laicīgi atkratījāmies! Teicams treneru korpuss!
Idiņš esi? Tieši Bobs mūs izvilka no regulāras cīņas tikai par neizkrišanu, līdz kam bijām nolaidušies. Bet šogad viņš vienkārši atbrauca par vēlu, jo 7 spēles KHL finālā.

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:38, pirms 3 gadiem
Puertoriko! Nebija gan 7 speles Gagarina kausa finalaa. Omska sestaja spele nodrosinaja gagarinu-serija 4:2

     [+] [-]

, 2021-08-20 14:38, pirms 3 gadiem
Puertoriko rakstīja: Idiņš esi? Tieši Bobs mūs izvilka no regulāras cīņas tikai par neizkrišanu, līdz kam bijām nolaidušies. Bet šogad viņš vienkārši atbrauca par vēlu, jo 7 spēles KHL finālā.
Jā jā, tās pašas 8-11. vietas arī bija, labi pie Beļavska un Beresņeva ieķēra 13. vietu 2 gadus, bet +/- tā arī savā līmenī palikām. Nav nopieti, ja treneris nav kopā ar komandu sagatavošanās posmā un čempja laikā uz soliņa izskatās pārguris. Paldies Bobam par foršo posmu izlasē, bet nebija arī tā ka ievilka mūs kādā pusfinālā.

  +6 [+] [-]

, 2021-08-20 14:54, pirms 3 gadiem
Puertoriko rakstīja: Idiņš esi? Tieši Bobs mūs izvilka no regulāras cīņas tikai par neizkrišanu, līdz kam bijām nolaidušies. Bet šogad viņš vienkārši atbrauca par vēlu, jo 7 spēles KHL finālā.
Viņš nav idiņš, viņš ir krievu trollēns, kas gadiem raksta hu.....ņu Sportacentra komentāros. "Dinamieši molodčiki", "Visa Latvija par Dinamo", "Hārtlijs lohs" utt.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 15:00, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jā jā, tās pašas 8-11. vietas arī bija, labi pie Beļavska un Beresņeva ieķēra 13. vietu 2 gadus, bet +/- tā arī savā līmenī palikām. Nav nopieti, ja treneris nav kopā ar komandu sagatavošanās posmā un čempja laikā uz soliņa izskatās pārguris. Paldies Bobam par foršo posmu izlasē, bet nebija arī tā ka ievilka mūs kādā pusfinālā.
Tāds paviršs +/- hokejā neder, tādu +/- var pateikt praktiski par visām elites grupas izlasēm, nav viņu tik daudz. Ir jāredz konkrēti kas kurā gadā par situāciju un kāda spēle uz laukuma. Pēdējie gadi pirms Boba vs ar Bobu bija milzīga starpība.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-20 15:01, pirms 3 gadiem
gravitons rakstīja: Puertoriko! Nebija gan 7 speles Gagarina kausa finalaa. Omska sestaja spele nodrosinaja gagarinu-serija 4:2
Tas gan būtiski domu nemaina, bet taisnība jā, sajaucu.

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:17, pirms 3 gadiem
Varēs kaut kur redzēt Latvijas spēli?

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:20, pirms 3 gadiem
Ltv 7

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 15:24, pirms 3 gadiem
Teddy, ved komandu pretī jaunām virsotnēm!
Veiksmi!

  +5 [+] [-]

, 2021-08-20 15:26, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Iecelt ir viens, tik izraudzītam komandas biedru starpā - pavisam cits. Protams atkal netiek atklāts viss - kā tad nu tur bija. Vai tiešām Vītoliņš tik viennozīmīgi pats ienācis un pateicis - kapteinis būs Bļugers!

Ja tas tiešām ir trenera lēmums, nevis ģērbtuves, tad dīvaini.
kas tev dīvains? ierasta prakse mūsdienās, kad galvenais treneris pats pasaka, kas būs kapteinis!
un jā šoreiz Vītoliņš pats iecēla Bļugeru par kapteini. ja gribi zināt kāpēc tad noklausies preses konferenci:
https://sports.tvnet.lv/7319711/lat...

p.s. tādas balsošas ģērbtuvēs praktiski nekur nenotiek. treneriem pašiem jāzin spēlētāji kas ir kas!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-20 15:27, pirms 3 gadiem
Puertoriko rakstīja: Idiņš esi? Tieši Bobs mūs izvilka no regulāras cīņas tikai par neizkrišanu, līdz kam bijām nolaidušies. Bet šogad viņš vienkārši atbrauca par vēlu, jo 7 spēles KHL finālā.
Idiņš esi? Tavs Bobis nevienā turnīrā nesasniedza neko vairāk kā iepriekšējie treneri! Un pie tam pamanījās nemākulīgi noliet visas svarīgākās spēles pašmāju čempionātā. Bezjēdzīgs, pārmaksāts ārzemnieks...

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:28, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: P.S. Bļuģers šodien nespēlēs un kapteinis būs Ronalds Ķēniņš.
No kurienes info par sastāvu?

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:28, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: No kurienes info par sastāvu?
no presenes. sk augstāk manā komentā ielikta saite

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:31, pirms 3 gadiem
svaigas asinis. tas labi.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 15:39, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kas tev dīvains? ierasta prakse mūsdienās, kad galvenais treneris pats pasaka, kas būs kapteinis!
un jā šoreiz Vītoliņš pats iecēla Bļugeru par kapteini. ja gribi zināt kāpēc tad noklausies preses konferenci:
https://sports.tvnet.lv/7319711/lat...

p.s. tādas balsošas ģērbtuvēs praktiski nekur nenotiek. treneriem pašiem jāzin spēlētāji kas ir kas!
Noskatījos preseni. Tas skaidrojums/iemesls - loģisks. Ja tā ir kā saki, ka tagad mūsdienās ieceļ kapteini treneris - ok, nestrīdos, jo nezinu vairs kā ir. Loģiski liekas, ka spēlētāji paši nosaka savu līderi - kaujā saucēju. Bet nu viss plūst un mainās

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 15:40, pirms 3 gadiem
Ja tā patin atpakaļ, tad, šķiet, ka Daugavu arī, tomēr, Bobs nozīmēja par kapteini, nevis ģērbtuve. Tātad, taisnība Tev vien ir.

     [+] [-]

, 2021-08-20 15:53, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Noskatījos preseni. Tas skaidrojums/iemesls - loģisks. Ja tā ir kā saki, ka tagad mūsdienās ieceļ kapteini treneris - ok, nestrīdos, jo nezinu vairs kā ir. Loģiski liekas, ka spēlētāji paši nosaka savu līderi - kaujā saucēju. Bet nu viss plūst un mainās
Kāds tad ir tas punktieris? Negribas šobrīd visu skatīties.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 16:05, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Harka molodčiks! Tur izlasi grožos, atšķirībā no Bobja, no kura laicīgi atkratījāmies! Teicams treneru korpuss!
Kāpēc te atkal smird 5. kolonnas pārstāvis ?

  +4 [+] [-]

, 2021-08-20 16:08, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāds tad ir tas punktieris? Negribas šobrīd visu skatīties.
Bļugers - ne tikai labs hokejists, bet arī smagi strādājošs uzbrucējs - piemērs visiem. Ķipa uz tik īsiem turnīriem nav jāmeklē autoritātes (kā pieredzējušie spēlētāji), bet piemēri pārējiem (kā Bļugers).

  +3 [+] [-]

, 2021-08-20 16:10, pirms 3 gadiem
Atceros tālajā 2012 gadā, vai 2013. gadā visi runāja par Girgensonu, pirmkārt, jau kā nākamo Sabres kapteini. Vienu sezonu (otras beigās, ja nemaldos) bija ticis pat pie "A" burta. Likās, ka tikai pašsaprotami, ka arī izlases nākamais "C", bet re kā viss iegrozās.

     [+] [-]

, 2021-08-20 16:24, pirms 3 gadiem
Paralelajā tēmā ir informācija no A-Burta!
Visi, jeb ne visi, ļoti daudzi, nezin kāpēc, troļļo šeit, nevis kur vajag

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 16:30, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Paralelajā tēmā ir informācija no A-Burta!
Visi, jeb ne visi, ļoti daudzi, nezin kāpēc, troļļo šeit, nevis kur vajag
Var troļļot pie DR, izlase- tomēr nacionālais kalibrs

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 16:35, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Atceros tālajā 2012 gadā, vai 2013. gadā visi runāja par Girgensonu, pirmkārt, jau kā nākamo Sabres kapteini. Vienu sezonu (otras beigās, ja nemaldos) bija ticis pat pie "A" burta. Likās, ka tikai pašsaprotami, ka arī izlases nākamais "C", bet re kā viss iegrozās.
Girgensonam izskatās, ka iegrieza Nolana aiziešana. Tur tomēr bija stipri lielāka uzticēšanās un loma komandā.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 16:38, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Ceru, ka Tedijs prot pateikt uzmundrinošu vārdu komandai, kad laukumā notiek bardaks.
Ņemot vērā ka komandai ir mainījies treneris un rokraksts, smagi būs Tedim jāpieliek sava autoritāte, lai komanda spēlētu stabili labi.
Es domāju, ka jā, viņš ir pieredzējis hokejists un gadu laikā tu redzi visādus kapteiņus, motivātorus un uzkurinātājus, kāds mums daļēji mazliet ir Marenis un dažreiz Rubīns, no kuriem pasmelties idejas un pateikt pareizos vārdus vai vienkārši mentāli sagatavot.
Bet nu tas mans subjektīvais viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 16:51, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Ja tā patin atpakaļ, tad, šķiet, ka Daugavu arī, tomēr, Bobs nozīmēja par kapteini, nevis ģērbtuve. Tātad, taisnība Tev vien ir.
godīgi sakot es pat īsti neatceros kad Latvijas izlasē notika tā saucamā balsošana ģērbtuvē . 2000 gadu vidus laikam vēl notika.
iespējams pie mums laikam ar Ozo nozīmēšanu varētu beigties ģērbtuve uz visiem laikiem, varbūt agrāk.
ģērbtuvē kapteiņa vēlēšanas ir vēsture! pie tam jau diezgan sena arī pie mums!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 17:02, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Paralelajā tēmā ir informācija no A-Burta!
Visi, jeb ne visi, ļoti daudzi, nezin kāpēc, troļļo šeit, nevis kur vajag
neaizmirsti pamperus nopirkt!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 17:19, pirms 3 gadiem
Arī Vītoliņu par kapteini iecēla Vasiljevs nevis komandas biedri.

     [+] [-]

, 2021-08-20 17:31, pirms 3 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tāds paviršs +/- hokejā neder, tādu +/- var pateikt praktiski par visām elites grupas izlasēm, nav viņu tik daudz. Ir jāredz konkrēti kas kurā gadā par situāciju un kāda spēle uz laukuma. Pēdējie gadi pirms Boba vs ar Bobu bija milzīga starpība.
Nu konkrēti - vai Bobs izdarīja ko tādu ko neviens iepriekš nebija paveicis?

     [+] [-]

, 2021-08-20 17:39, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Arī Vītoliņu par kapteini iecēla Vasiljevs nevis komandas biedri.
Nu ja, tas jau nāca latviskās āres ieviest izlasē. Baigi daudz jau to opciju arī nebija

  -2 [+] [-]

, 2021-08-20 17:46, pirms 3 gadiem
Paldies Gobzemam!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 18:05, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: P.S. Bļuģers šodien nespēlēs un kapteinis būs Ronalds Ķēniņš.
Kas tas par Bluģeru?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 18:06, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Harka molodčiks! Tur izlasi grožos, atšķirībā no Bobja, no kura laicīgi atkratījāmies! Teicams treneru korpuss!
Tu vari, runājot par izlasi iztikt bez visiem šiem krieviskajiem izteicieniem? Visiem Harkām un Molodčikiem? Jeb tik švaki valodiņu zini, ka nekā savādāk pateikt neproti?

     [+] [-]

, 2021-08-20 18:16, pirms 3 gadiem
Visi tie kas nomelno tagad Hartliju, pa skatāties lūdzu visus cempja rezultātus pirms Hartlija ierašanās. Iepriekšējos gadus mēs cīnījāmies lai neizkristu, lielāko daļu pēdējās spēles vai nu cīnījāmies par palikšanu elite, vai tam spēlēm nebija vairs nekādas nozīmes. Kopš ieradās Bobs, mēs katru gadu cīnījāmies par 1/4 finālu, vairs nebija mūsos redzama tā zaudētāju mentalitāte, kad pret kanādiešiem vai cita top ranga komandām taupijam spēkus un par punktiem pat nedomājam. Bobs musu izlasi padarīja mentāli spēcīgāku. Sapratām to ka varam cīnīties ar jebkuru komandu par punktiem, neatkarīgi tā ir Kanādā vai Zviedrijā vai Somija. Un visus šos gadus kopš Bobs vadīja izlasi, katru gadu turnīra pēdējā spēlē bija par 1/4 finālu, intriga bija līdz pēdējam brīdim. Ja piekrītu, liels zaudējums bija tas kad Bobs saka strādāt Avangard, līdz ar to nebija uz vietas sagatavošanas posmā un tad arī manāmi krītas spēles sniegums ko redzējām uz ledus, un tas tikai atkal pierāda to cik izcils Bobs bija ka treneris, jo Ābola vadība izlase izskatījās neizteiksmīga visas pārbaudes spēles.
Domāju ka mums jābūt pateicīgiem par to ko Bobs devis izlasei, jo iepriekš pat punktu pret kādam no top ranga komandām mēs uzskatījām par brīnumu. Ceru ka Haris spēs mūs aizvest uz olimpiskajām spēlēm, bet nu ļoti labi zinām kāds Vītoliņš ir kā galvenais treneris....

  +2 [+] [-]

, 2021-08-20 18:23, pirms 3 gadiem
WhiteWolf rakstīja: Visi tie kas nomelno tagad Hartliju, pa skatāties lūdzu visus cempja rezultātus pirms Hartlija ierašanās. Iepriekšējos gadus mēs cīnījāmies lai neizkristu, lielāko daļu pēdējās spēles vai nu cīnījāmies par palikšanu elite, vai tam spēlēm nebija vairs nekādas nozīmes. Kopš ieradās Bobs, mēs katru gadu cīnījāmies par 1/4 finālu, vairs nebija mūsos redzama tā zaudētāju mentalitāte, kad pret kanādiešiem vai cita top ranga komandām taupijam spēkus un par punktiem pat nedomājam. Bobs musu izlasi padarīja mentāli spēcīgāku. Sapratām to ka varam cīnīties ar jebkuru komandu par punktiem, neatkarīgi tā ir Kanādā vai Zviedrijā vai Somija. Un visus šos gadus kopš Bobs vadīja izlasi, katru gadu turnīra pēdējā spēlē bija par 1/4 finālu, intriga bija līdz pēdējam brīdim. Ja piekrītu, liels zaudējums bija tas kad Bobs saka strādāt Avangard, līdz ar to nebija uz vietas sagatavošanas posmā un tad arī manāmi krītas spēles sniegums ko redzējām uz ledus, un tas tikai atkal pierāda to cik izcils Bobs bija ka treneris, jo Ābola vadība izlase izskatījās neizteiksmīga visas pārbaudes spēles.
Domāju ka mums jābūt pateicīgiem par to ko Bobs devis izlasei, jo iepriekš pat punktu pret kādam no top ranga komandām mēs uzskatījām par brīnumu. Ceru ka Haris spēs mūs aizvest uz olimpiskajām spēlēm, bet nu ļoti labi zinām kāds Vītoliņš ir kā galvenais treneris....
Lielākie viņa notirsēji (ne visi, bet liela daļa) ir vai nu kremlini, vai nīgri "opji", vai mūžīgie opozicionāri, kas tad ja viņu vairākums noliktu, tieši pretēji - būtu viņa pielūdzēji.

     [+] [-]

, 2021-08-20 18:30, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kas tas par Bluģeru?
Tas kursh sevi nhl deve par teddy un uzvardu piemeklejis lidzigu, lkm blueger
Jus klauni esat smiekligi!

     [+] [-]

, 2021-08-20 18:45, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu konkrēti - vai Bobs izdarīja ko tādu ko neviens iepriekš nebija paveicis?
Konkrēti uzvarēja Kanādu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-20 18:50, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Harka molodčiks! Tur izlasi grožos, atšķirībā no Bobja, no kura laicīgi atkratījāmies! Teicams treneru korpuss!
Teicami komentāri pernambucan0 !!!! pernambucan0 ir Molodčiks kuru analizējošie komentāri izglīto sportisko latviešu tautu un papildina SpirtaCentra pliekanos komentārus !!!

  -2 [+] [-]

, 2021-08-20 18:51, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: godīgi sakot es pat īsti neatceros kad Latvijas izlasē notika tā saucamā balsošana ģērbtuvē . 2000 gadu vidus laikam vēl notika.
iespējams pie mums laikam ar Ozo nozīmēšanu varētu beigties ģērbtuve uz visiem laikiem, varbūt agrāk.
ģērbtuvē kapteiņa vēlēšanas ir vēsture! pie tam jau diezgan sena arī pie mums!
Varētu padomāt, ka baigi pa izlases ģērbtuvēm esi dzīvojies. Ja nu vienīgi pēc treniņa nomazgāt krēpas no grīdas un salsīt banānu mizas.

     [+] [-]

, 2021-08-20 18:55, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Varētu padomāt, ka baigi pa izlases ģērbtuvēm esi dzīvojies. Ja nu vienīgi pēc treniņa nomazgāt krēpas no grīdas un salsīt banānu mizas.
Varētu padomāt, ka dzīvē esi baigais nazis

     [+] [-]

, 2021-08-20 18:57, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Iecelt ir viens, tik izraudzītam komandas biedru starpā - pavisam cits. Protams atkal netiek atklāts viss - kā tad nu tur bija. Vai tiešām Vītoliņš tik viennozīmīgi pats ienācis un pateicis - kapteinis būs Bļugers!

Ja tas tiešām ir trenera lēmums, nevis ģērbtuves, tad dīvaini.
Nesaprotu, par ko ir cepiens. Bļugers noteikti ir ar lieliskām līdera dotībām.

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:01, pirms 3 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: Nesaprotu, par ko ir cepiens. Bļugers noteikti ir ar lieliskām līdera dotībām.
Cepiens par to,ka kapteinis izlase ir baigais nazis,specnazis ari, monstro-krutais vilceejs ar 5 piekabem uz muguras un pat tiesneshiem noteikumus maaca. Kapteina vards ir viirs,vai ari viirs ir vards,hvz tajos praidos esmu apmaldijies. Lai vai ka,ja kapteinis kursh prot runat,pateiks Batnam ka jamet goli,vinsh metis dubli kaa mimimums katra spele,bet ja kapteinis miksts un neprot runat,tad batna chekeros gar bortiem.

Hokeja uzvaru veido 3 viri - treneris,kapteinis un zebra. Parejie ir aizkulises

  -1 [+] [-]

, 2021-08-20 19:03, pirms 3 gadiem
Vel 2 kapteina privilegijas - vinsh no kebaba pasuta komandai paiku un ir tiesigs didzejam ar klushku pa muguru ievilkt! Alu gada rookiji

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:21, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Konkrēti uzvarēja Kanādu
Es ceru, ka tu ar ironijas piegaršu Nekas nav pret Bobu, izbaudīju viņa laiku izlasē, bet sausais atlikums ir tāds, ka uz OS mūs beigās neaizveda un mājas čempi "izgāza". Augstāk par savu pakaļu neuzlēcām. Teksti, ka "cīnījāmies ar visiem" ir forši, bet ar sava līmeņa blicēm bieži izšķirošās spēles pazāģējām.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-20 19:25, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Varētu padomāt, ka dzīvē esi baigais nazis
Par laimi nekad nav bijusi vēlme būt par galda piederumu. Ja tev tada ir, jūtu līdz.

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:32, pirms 3 gadiem
Krievu Riga rakstīja: Cepiens par to,ka kapteinis izlase ir baigais nazis,specnazis ari, monstro-krutais vilceejs ar 5 piekabem uz muguras un pat tiesneshiem noteikumus maaca. Kapteina vards ir viirs,vai ari viirs ir vards,hvz tajos praidos esmu apmaldijies. Lai vai ka,ja kapteinis kursh prot runat,pateiks Batnam ka jamet goli,vinsh metis dubli kaa mimimums katra spele,bet ja kapteinis miksts un neprot runat,tad batna chekeros gar bortiem.

Hokeja uzvaru veido 3 viri - treneris,kapteinis un zebra. Parejie ir aizkulises
=D

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:32, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es ceru, ka tu ar ironijas piegaršu Nekas nav pret Bobu, izbaudīju viņa laiku izlasē, bet sausais atlikums ir tāds, ka uz OS mūs beigās neaizveda un mājas čempi "izgāza". Augstāk par savu pakaļu neuzlēcām. Teksti, ka "cīnījāmies ar visiem" ir forši, bet ar sava līmeņa blicēm bieži izšķirošās spēles pazāģējām.
Nevis biezi bet pedeja pc. Bijam uzvarejusi 14 ofic speles kuras esam favoriti pec kartas. Nu pat tadas kur mums koefs 2 un pretiniekam 2.5

Keponi sak jagrauj,analitiki breec bus gruuti,namgejs pec uzvaras parka sezh uz solina

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:36, pirms 3 gadiem
Guli mierā Kivleniek

     [+] [-]

, 2021-08-20 19:46, pirms 3 gadiem
Zemgus!!!