Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

IIHF skaidro Daugaviņa vārtu guvuma neieskaitīšanu

IIHF skaidro Daugaviņa vārtu guvuma neieskaitīšanu
Gints Meija vārtsarga laukumā
Foto: IIHF raksts par Latvijas un Baltkrievijas spēli

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) mājaslapā rakstā par Baltkrievijas un Latvijas izlašu spēli (3:1) ir dzēsta daļa no Latvijas izlases aizsarga Artūra Kuldas komentāra par tiesāšanu. Savukārt tā vietā federācija rakstu papildinājusi ar izvilkumiem no hokeja noteikumu grāmatas.

"Nekad neesmu redzējis šādi neieskaitītus vārtus. Ne Ziemeļamerikā, ne kur citur. Es nezinu, ko precīzi saka noteikumi, taču redzēju, ka bija metiens, kas nokļuva vārtos un kaut kādu iemeslu dēļ netika ieskaitīts," šāds Artūra Kuldas citāts neilgi pēc mača beigām parādījās federācijas mājaslapā, taču komentāra pasvītrotā daļa nu ir zudusi.

Tikmēr raksts, kura titulbildē redzama vārtu guvuma epizode, Ginta Meijas slidai momenta brīdī atrodoties vārtsarga laukumā, papildināts ar vairākiem hokeja noteikumu punktiem.

"Noteikumu 471. punkts vēsta:
471.4 "Vārti nedrīkst tikt ieskaitīti, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs stāv vai tur savu nūju vārtsarga laukumā brīdī, kad ripa ielido vārtu tīklā."
471.6 "Vārti nedrīkst tikt ieskaitīti, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs iniciē kontaktu ar vārtsargu, nejauši vai kā citādi, kamēr vārtsargs atrodas savā vārtsarga laukumā un tiek gūti vārti."
471.8 "Vārti nedrīkst tikt ieskaitīti, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs ieslido vai ieņem pozīciju vārtsarga laukumā, lai traucētu vārtsarga redzamību un pasliktinātu viņa spēju aizstāvēt savus vārtus, un tiek gūti vārti."

Starp citu, IIHF hokeja noteikumu grāmatā ir arī šāds punkts: 470.7 "Vārti ir jāieskaita, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs brīdī, kad ripa šķērso vārtu līniju, atrodas vārtsarga laukumā un NEKĀDĀ veidā neietekmē vārtsarga spēju tvert ripu, ja vien nenotiek situācijas, kas aprakstītas punktā 471."

IIHF ir paziņojusi tiesnešu korpusu, kas apkalpos Latvijas izšķirošo spēli pret Šveici, kas izšķiroša būs arī Somijas izlasei. Un interesanti, ka viens no diviem galvenajiem tiesnešiem būs tieši soms – Jiri Renns, kurš šajā čempionātā jau ir tiesājis Latvijas spēli pret Vāciju (2:3). Tāpat Renns bija viens no galvenajiem tiesnešiem mačā starp ASV un Šveici (3:2), kurā šveiciešiem netika ieskaitīti divi vārtu guvumi. Otrs galvenais tiesnesis būs zviedrs Markuss Vinnerborjs, kurš tiesāja Latvijas un Kazahstānas (5:4) cīņu.

Latvijas un Baltkrievijas spēles pēdējās 45 sekundes

Izmantotie resursi:
LAT BLR - 2014 WM - International Ice Hockey...
stats.iihf.com
iihf.com


, 2014-05-20 13:03, pirms 11 gadiem
Fakts tīri tā neko - mūsu spēli tiesās tiesnesis, kura tautiešiem vajag Šveices uzvaru šovakar.
, 2014-05-20 13:04, pirms 11 gadiem
ideāls sākums jau pirms spēles. Kā tieši ieinteresētās valsts tiesnesis var tiesāt izšķirošo maču?
, 2014-05-20 13:04, pirms 11 gadiem
Lai viņi to grāmatu sev iebāž d.irsā!
, 2014-05-20 13:05, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Fakts tīri tā neko - mūsu spēli tiesās tiesnesis, kura tautiešiem vajag Šveices uzvaru šovakar.
Galvenais, lai neaizmirst uzlikt pautu sargus!
, 2014-05-20 13:05, pirms 11 gadiem
Vienkārši bezpreģels.
, 2014-05-20 13:06, pirms 11 gadiem
Kurš par to šaubījās.Latvija protams,vainīga.Par nepamatotu protestu Lipmanam soda nauda.Šodien mēs tik redzēsim tiesāšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:08, pirms 11 gadiem
Vajadzētu uzmest to cirku un braukt prom.
, 2014-05-20 13:10, pirms 11 gadiem
471.4 "Vārti nedrīkst tikt ieskaitīti, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs stāv vai tur savu nūju vārtsarga laukumā brīdī, kad ripa ielido vārtu tīklā."

Principā tas nozīmē, ka pretiniekam nav tiesību pieskarties ripai, ja tā ir vārtsarga laukumā.

A kāpēc vārtsargs parasti cenšas gulties virsū ripai utt?
, 2014-05-20 13:11, pirms 11 gadiem
Kā var tikt nozīmēts somu tiesnesis? Tiešām ir tik liela nabadzība šajā čempionātā tiesnešu ziņā?
, 2014-05-20 13:12, pirms 11 gadiem
Tiko Kanādai pret Norvēģiem kko līdzīgu neieskaitīja
, 2014-05-20 13:12, pirms 11 gadiem
tak kas tur ko brinities par šito sētas turnīru un tā organizētāriem IIHF. Vienkarši, tiešam šis zobarsta balagans nav jauztver tik nopietni, nakamgad jasutu pilna izlase ar tadiem Jakiem, Lipsbergiem piereidzei tas arii viss. Gadu no gada, paliek ar vien smieklīgāk, vel labi atmiņā ir Kuldas mistiskā DSQ uz 3 spēlēm kādi 3 gadi atpakaļ par neko bet tas kas notika vakar, par to tiešām nav vārdu, kaut ko tādu vel nekad nebiju redzejis, tik izšķirošā spēlē pedējās sekundēs pat nepaskatities video, kad pat tiesnešu domas dalās, nu nav ko teikt vienkārši.
, 2014-05-20 13:13, pirms 11 gadiem
Kādēļ nekur nav skaidrojums par to, kādēļ amerikāņiem ieskaitīja to golu, pēc kuras Soča noguldīja vienu makdonaldu uz ledus? Viens sēdēja pičapaunā Gudļevskim, vēl viens vārtu laukuma otrā pusē un trešais meta vārtus...
, 2014-05-20 13:14, pirms 11 gadiem
SOMU TIESNESIS??? Kas tas par klounadi, neieskaitit tirus vartus un vel re jums somu tiesnesi ??? KLAUNI, PPC...
, 2014-05-20 13:15, pirms 11 gadiem
kas tas par somu ?!
vistīrākais krievs
, 2014-05-20 13:15, pirms 11 gadiem
masoni
, 2014-05-20 13:15, pirms 11 gadiem
Straka rakstīja: 471.4 "Vārti nedrīkst tikt ieskaitīti, ja uzbrūkošās komandas spēlētājs stāv vai tur savu nūju vārtsarga laukumā brīdī, kad ripa ielido vārtu tīklā."

Principā tas nozīmē, ka pretiniekam nav tiesību pieskarties ripai, ja tā ir vārtsarga laukumā.

A kāpēc vārtsargs parasti cenšas gulties virsū ripai utt?
tā sanāk. IIHF komisijai šodien pat rūpīgi jāskatās visu spēļu video un jāanulē visi līdz šim nelikumīgi gūtie un ieskaitītie vārti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biedrinjsh#15
, 2014-05-20 13:16, pirms 11 gadiem
Skaitīt vai neskaitīt pajāt, bet šādos momentos ir jāskatās video, tas arī viss
Slēpts komentārs: biedrinjsh#15
, 2014-05-20 13:16, pirms 11 gadiem
ko tie lopi var skaidrot. resursos ir pieejams starptautiskās kategorijas tiesneša Ginta Zviedrīša vērtējums - tikai aklajam var būt šuabas, ka Latvija ( Daugaviņš) guva pareizus vārtus. kur lielā hokeja fane Āboltiņa - viņi nav viedoklis par čehu prostitūtām?
, 2014-05-20 13:18, pirms 11 gadiem
Tad kā krieviem ieskaitīja golu pret somiem.. Dubultstandarti..
, 2014-05-20 13:18, pirms 11 gadiem
ko blatj ? gints vsp pec kad ripa bij vartsargam garam tik iesilidoja AKLIE SUNI
, 2014-05-20 13:18, pirms 11 gadiem
antoņīn, žāvē sausiņus. jerabeks, vai kā Matulis saka jebaneks, bet vienalga čehu sūds.
, 2014-05-20 13:19, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: nu NEDRĪKST skatīties jo ir tiesnesim UZREIZ jāfiksē ir vai nav
Kas tās par muļķībām? Kamdēļ tad vispār tas atkārtojums vajadzīgs, ja superkiborgiem tiesnešiem ar savu lāzerredzi uzreiz jāredz, vai viss ir bijis korekti vai nē, spēlē, kur ripas lido ar teju 200 km/h?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:20, pirms 11 gadiem
gonetohell rakstīja: Kas tās par muļķībām? Kamdēļ tad vispār tas atkārtojums vajadzīgs, ja superkiborgiem tiesnešiem ar savu lāzerredzi uzreiz jāredz, vai viss ir bijis korekti vai nē, spēlē, kur ripas lido ar teju 200 km/h?
kādiem teju 200 ?!?!
150 pat nepārsniedz
, 2014-05-20 13:21, pirms 11 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: tak kas tur ko brinities par šito sētas turnīru un tā organizētāriem IIHF. Vienkarši, tiešam šis zobarsta balagans nav jauztver tik nopietni, nakamgad jasutu pilna izlase ar tadiem Jakiem, Lipsbergiem piereidzei tas arii viss. Gadu no gada, paliek ar vien smieklīgāk, vel labi atmiņā ir Kuldas mistiskā DSQ uz 3 spēlēm kādi 3 gadi atpakaļ par neko bet tas kas notika vakar, par to tiešām nav vārdu, kaut ko tādu vel nekad nebiju redzejis, tik izšķirošā spēlē pedējās sekundēs pat nepaskatities video, kad pat tiesnešu domas dalās, nu nav ko teikt vienkārši.
Es visam piekriitu, bet šādās situācijās nav jāskatās video. Brīnums, ka to nezin Nolans. Video atkaartojumus izmanto situaacijaam, lai konstateetu, vai ripa ir šķērsojusi līniju, vai vārti nav gūti ar kāju utt. Par to, vai speeleetaajs ir bijis vaartsarga laukumaa izlemj tiesnesis attieciigajaa momentaa, nekaads atkaartojums netiek skatiits. Attieciigi, tas ir lielisks veids, kaa norakt kaadu komandu, jo speeles laikaa nav apstriidams.
Nu un, protams, IIHF kaa jau suteners aizstaav sauvu maucinju.
, 2014-05-20 13:23, pirms 11 gadiem
IIHF izceljas ar stuulbumu!
, 2014-05-20 13:24, pirms 11 gadiem
well paid, Belarus, well paid
, 2014-05-20 13:24, pirms 11 gadiem
Idinu kantoris, kapec nevar nomainit tiesnesi pirms speles? Baigi gruti
ar tadu tiesnesu baru???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:26, pirms 11 gadiem
Korumpētie izdzimteņi. Pēc šādas loģikas šajā čempī ir bijuši kādi 5i goli, kurus tad nedrīkstēja skaitīt.
Šī ir pirmā reize dzīve, kad redzu, ka netiek ieskaitīti šādi vārti!

Viņiem izdevīgāk ir somi 1/4finālā nekā latvieši - auditorija lielāka, naudiņa vairāk, u.t.t. Visi domā tikai par naudu - slimie izdzimteņi!
, 2014-05-20 13:26, pirms 11 gadiem
Kaada redzamiiba sheit tiek trauceeta, ja ripa jau ir aiz vārtusarga, pareizi buutu ņemt veeraa bildi kur ripa ir pirms vaartusarga.
, 2014-05-20 13:27, pirms 11 gadiem
nu kā tad tā, kas par noteikumiem?
Denmark vs Czech Republic 2014-05-17 4-3 WC...
šim atbilst visi rakstā minētie punkti, bet vārtus ieskaitīja un neviens neprotestēja.
, 2014-05-20 13:27, pirms 11 gadiem
Kādam, kurš māk taisīt video, vajadzētu uztaisīt video ar šī LV neieskaitītajiem vārtiem, un ASV ieskaitītajiem pret LV, kā arī piemeklēt citus tādus pašus golus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:28, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: nu NEDRĪKST skatīties jo ir tiesnesim UZREIZ jāfiksē ir vai nav
Pag, es speeli neredzeeju, bet vai tad vaartu tiesnesis nefikseeja golu? Lampu aiz vaartiem iesleedza? Ja jaa, tad gan ir jaaskataas atkaartojums, jo tas tak arii ir TIESNESI, un sanaak, ka vinjiem tur nesaskan kaut kas?
, 2014-05-20 13:29, pirms 11 gadiem
Tas ir kaut kas neticams. Biju jau nomierinājies,bet izlasot šo rakstu atkal dusmas parāva Lai viņi tos savus noteikumus iebāž vienā vietā un ar visu somu tiesnesi.
, 2014-05-20 13:29, pirms 11 gadiem
Kā raksta J.Matulis tiesnešu domas ir dalījušās:amerikānis parādījis,ka viss pareizi,čehs-ka bijis pārkāpums.Bet pirms tam-neesot paspējis nosvilpt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:30, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Ok, viss ir smuki un pēc noteikumiem ja?

Tad KĀPĒC šis moments vakar netika parādīts NE REIZI Minskas Arēnas kubā???

Ko tur slēpt, ja jau viss ir pēc noteikumiem?????
Tāpēc, ka apt baltkrieviem bija skaidrs, ka Tur bija tīrs gols!
, 2014-05-20 13:31, pirms 11 gadiem
gudrs rakstīja: Cienījamie IIHF speciālisti varētu paskaidrot - balstoties uz kuriem punktiem pret LV izlasi tika ieskaitīts šāds gols pret USA????
Tur gan viss ir ok, muuseejie pashi sastuuma amiiti virsuu varotchikam.
, 2014-05-20 13:31, pirms 11 gadiem
bišķi ne pa tēmu, bet...
1937. gada Eiropas čempionāta basketbolā finālā spēlēja Latvija pret Lietuvu, un viens no spēles tiesnešiem bija lietuvietis. Spēles laiks bija beidzies, latvieši bija vadībā, bet lietuviešu tiesnesis izlēma nedaudz pagarināt laiku (tolaik citiem nebija redzams nekāds tablo ar laika atskaiti), līdz lietuvieši iemeta savu "uzvaras" grozu, tad arī tika nosvilpta beigu sirēna.
, 2014-05-20 13:32, pirms 11 gadiem
Liekas, ka būtu kaut kādā TVNET'aa ienācis
, 2014-05-20 13:32, pirms 11 gadiem
Ja, analizēt vārtu guvumus un pārkāpumus pēc fotogrāfijām, nevis vadoties pēc situācijas kopumā, tad jau tiesneši nav vajadzīgi vispār. Nospēlē spēli, pēc tam piešķir noraidījumus un saskaita vārtus un lieta darīta. Tikpat labi var publiskot bildi kur Fāzels raugās uz kādu vīrieti un pateikt ka viņš ir gejs.
, 2014-05-20 13:34, pirms 11 gadiem
tad jau sanāk ,ka lielāka daļa vārtu gumvumu ir ieskaitīti nepareizi
, 2014-05-20 13:34, pirms 11 gadiem
Mana teorija:
Lukašenko pieradis visu darīt, iesaistot naudu!
Iespējams, šeit tiesnešiem tika piesolīts kaut kas smuks, ja iespēju robežās viņi nedaudz pavelk Belarus, ja tas iespējams!

Savādāk man nav izskaidrojams tas, kas tur notika! Tiesnesis, šādus vārtus ir simtiem ieskaitījis savā tiesnešu karjerā, ne jau viņš ir kaut kāds nepieredzējušais tiesnesis!

IIHF, protams, neatzīst kļūdu, jo viņiem tie tiesneši šogad ir sagādājuši tik daudz vilšanos, ka nevar vairs atļauties skandālus!
, 2014-05-20 13:34, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Es visam piekriitu, bet šādās situācijās nav jāskatās video. Brīnums, ka to nezin Nolans. Video atkaartojumus izmanto situaacijaam, lai konstateetu, vai ripa ir šķērsojusi līniju, vai vārti nav gūti ar kāju utt. Par to, vai speeleetaajs ir bijis vaartsarga laukumaa izlemj tiesnesis attieciigajaa momentaa, nekaads atkaartojums netiek skatiits. Attieciigi, tas ir lielisks veids, kaa norakt kaadu komandu, jo speeles laikaa nav apstriidams.
Nu un, protams, IIHF kaa jau suteners aizstaav sauvu maucinju.
Tiesnešu visatļautība bez soda - kā vajadzēja,tā redzēju.Domāju,ka pret Znaroku neviens tiesnesis neatļautos pieņemt tādu lēmumu.jebkurš likums/noteikums ir apejams ar līkumu.
, 2014-05-20 13:35, pirms 11 gadiem
Lab, tas vartu guvums diskutejams, ja grib piesieties tad 50/50, tacu vajadzeja belaru uzvaru un jautajums atrisinats. Tacu nozimet ieinteresetas komandas tiesnesi uz si vakara speli tas ir pari visam, te Lipmanim jau tagad jaskrien lamaties pat pirms spele sakusies un pasi IIHF ir ar putniem speciali izsauc uz sevi aizdomas par negodigu speli.
, 2014-05-20 13:36, pirms 11 gadiem
skaidrot var tas ,kas saprot. kas galvā slims( kā iihf pārstāvji), tam labāk iedzert zāles. varbūt šoreiz nepadodamies? cik var mūs čakarēt. par Daugavu, Masalu, Herbi, Kuldu, Tedi u.c..!
, 2014-05-20 13:38, pirms 11 gadiem
Ar šito miskastnieku turnīru nav aršanas!
Jāsūta U-18, lai spēlē un krāj pieredzi. Lai gatavojas olimpiādei, tur tomēr tiesāšana krietni labāka, arī turnīra prestižs! Šeit lai Krievi ņem zeltus, ja viņiem tie kaut ko nozīmē un pārējie ir ar mieru atdot!
, 2014-05-20 13:40, pirms 11 gadiem
Sētas mači. Fāzela koruptīvais kantoris, kam nav sajēgas par taisnīgumu un sporta principiem-nu kā tad mēs nabaga laukuma saimniekus varam atstāt sausā jau pirms 1/4F... Ne kauna,ne goda, ne sirdsapziņas. Ceru, ka šodien mūsējie vismaz sados pa purnu Fāzela tautiešiem!
, 2014-05-20 13:40, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: beidz spēlēt to parodiju un varbūt pamanīsi ka tur traucēja LV spēlētājs USA vispār netraucēja veljovairak šaiba bija otrā pusē
Zaabak, te vai tad kaads trauceeja kjert ripu? tikai redzamiibu
, 2014-05-20 13:41, pirms 11 gadiem
Klaja ņirgāšanās,lukašenko sālīti maksājis lai šos ievilktu 1/4,ja reiz šada reakcija pēc protesta iesniegšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:46, pirms 11 gadiem
tā jau ir ņirgāšanās nolīgt vēl somu tiesnesi, jāatsauc piedalīšanās!
, 2014-05-20 13:48, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Renns tak būs arī Rigā,sagaidīsim.......ja kas
A ko vinsh Riigaa? Khl tiesaa?
, 2014-05-20 13:48, pirms 11 gadiem
Vai kāds ir redzējis/lasījis krievu sporta portālos, kā tiek skaidrota vārtu gūšana?

Es jau vakar nolamāju ar esošiem un vēl neizdomātiem lamuvārdiem tiesnešus un tiesāšanu ..
, 2014-05-20 13:50, pirms 11 gadiem
Un es domāju ,ka Saeima ir lielākais cirks,bet izrādas IIhf ar!
, 2014-05-20 13:50, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Klaja ņirgāšanās,lukašenko sālīti maksājis lai šos ievilktu 1/4,ja reiz šada reakcija pēc protesta iesniegšanas!
Nebrīnīšos necik ja ir samaksāts un samaksāts sālīti, Lukašenko ir mācījies no Putina kļūdām olimpiādē, kad varenā Krievijas izlase netiek pat 1/4
, 2014-05-20 13:51, pirms 11 gadiem
Sesks pareģoja, ka Latvija uzvarēs, tā kā neuztraucamies
, 2014-05-20 13:52, pirms 11 gadiem
Pierce rakstīja: Sesks pareģoja, ka Latvija uzvarēs, tā kā neuztraucamies
Kas par Sesku ?
, 2014-05-20 13:52, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: To kas tiesās šo spēli tas bija jau zinām ne jau šodien, bet labu laiku pirms pat Latvijas - Baltkrievijas spēles un pat vel senāk!

Te gan šī raksta autors sabūris drāmu it kā tas ir uzzināts tikai šodien! Tā nav!

Protams absurdi, bet kā jau minēju tas bija zināms jau labu laiku atpakaļ! Un Latvijas fokeja Federacijai bija laiks lai kko darītu un mainītu, bet kā parasti - nekas netika darīts!
Kāpēc lai tik lielam kantorim būtu problēma nomainīt tiesnesi, kaut vai stundu pirms spēles?
, 2014-05-20 13:54, pirms 11 gadiem
Es nesaprotu, kā uz tik svarīgu spēli tiek nozīmēts ieinteresētas valsts tiesnesis. Droši vien tagad divas minūtes dos, ja nevilšus purkšķis izskries.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:56, pirms 11 gadiem
Ne stāvēja ne iebrauca ne provocēja
, 2014-05-20 13:57, pirms 11 gadiem
Mus reali gaz ieksa Forsi...esmu par godigu hokeju,bet izskatas ka iihf nav zel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 13:57, pirms 11 gadiem
files.fm < pacheko
, 2014-05-20 13:58, pirms 11 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: tā sanāk. IIHF komisijai šodien pat rūpīgi jāskatās visu spēļu video un jāanulē visi līdz šim nelikumīgi gūtie un ieskaitītie vārti!
vienkāršāk un izdevīgāk pārspēlēt, paņemt papildus naudiņu no faniem par biļetēm, alu, naktsmītnēm utt.
, 2014-05-20 13:59, pirms 11 gadiem
Kā var dot somu tiesnesi ja somoiem vajag SUI uzvaru? Kaut kas NETICAMS.
, 2014-05-20 13:59, pirms 11 gadiem
Žēl, ka sliktās tiesāšanas sērga ir pārgājusi arī uz hokeju!
Savā laikā ar to sākās nebūšanas gan futbolā, gan basketbolā, kad atsevišķos gadījumos spēlēs pret mājiniekiem pretiniekam "tika nogriezta galva"!
Protams, negribās nevienu ne aizstāvēt, ne kritizēt, bet ir 3 lietas, kuras ir sākušas spēlēt par sliktu:
1) Noteikumi atšķirībā no faniem un spēlētājiem ir bezkaislīgi! Būsim godīgi un pajautāsim sev - cik no mums dzīvē ir lasījuši viena vai cita sporta veida noteikumus. Būšu godīgs un atzīšos, ka neesmu lasījis. Tāpēc rodās tādas visiem aizdomīgas epizodes ar vārtsargu laukumiem un aizmugurēm.
2) Diemžēl vai par laimi situācijas ir pāris sekunžu garas. Vai tiešām esam tādi kiborgi, ka arī mēs katrs varētu par visiem 100% tiesnešu vietā rīkoties pareizi?
3) Fani visu redz arī video atkārtojumos un bieži vien kā situācijas kopainu. Tas arī tiesnesi atšķir no faniem, ka situāciju jāskatās konkrētās epizodes kontekstā ar tikai tādiem video atkārtojumiem, kurus nosaka noteikumi nevis tiesnesis. Jāsaprot, ka neviens jau nestrīdās par vārtu guvumu, bet par to vai uzbrucējs bija vārtsarga laukumā. Ja par šādu situāciju netiek paredzēts video atkārtojums tad tā nav konkrētā tiesneša, bet IIHF noteikumu un sistēmas vaina! Vai citādi šis tiesnesis rīkotos tik pašnāvnieciski?
, 2014-05-20 14:01, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: nu NEDRĪKST skatīties jo ir tiesnesim UZREIZ jāfiksē ir vai nav
TU esi stulbs vai vienkārši izliecies par tādu? o_O
, 2014-05-20 14:02, pirms 11 gadiem
FlashLight rakstīja: Kas par Sesku ?
Fabregass
, 2014-05-20 14:04, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: kad veinrezi letiņi beigs visu uztvert kā aizvainojumu
savācam labākos spēlētājus, kaut ko naturalizējam kā BLR un tad ceram, nevis ar latvijas čempionāta sastāvu izrādam savu dumjību
P.S. Gaidu Nolana atvainošanos vakardienas tiesnesim!
Kāda velna pēc mums ko naturalizēt? Kāda jēga no nacionālās izlases tad? Lai tie āksti naturalizē kaut visu izlasi sev no Kanādas, man prieks, ka šie ar visu naturalizēšanos nekur tālu nav tikuši. Ja Baltkrievija ar visu savu pasu dalīšanu un naudas tērēšanu hokejam arī šogad izkritīs 1/4 finālā, tad man žēl viņu fanu, jo viss viņu projekts pēc pēdējām muļķībām vien izskatīsies.
, 2014-05-20 14:04, pirms 11 gadiem
mandaritto rakstīja: TU esi stulbs vai vienkārši izliecies par tādu? o_O
Nevajag meetaaties ar apvainojumiem, Biedrinjam ir taisniiba!
, 2014-05-20 14:07, pirms 11 gadiem
Kofs uz LV izlasi toto kantoros sāk kāpt, tātad, viss jau ir izlemts un spēle būs tikai formalitāte
, 2014-05-20 14:09, pirms 11 gadiem
Rakstā raksta kas tiesās, man liekas tas ir pilnīgi vienalga, nevar zināt vai par šito spēli viņiem samaksās.

Es pat nezinu ko par IIHF domāt
, 2014-05-20 14:11, pirms 11 gadiem
Apskaužu, tos kam pilnībā neinteresē hokejs, - vismaz nav jāsaskarās ar šo farsu.
, 2014-05-20 14:13, pirms 11 gadiem
jaludz lai nozime citus tiesneshus! un nespēlēt! pofig to visu klaunu padariishanu!
, 2014-05-20 14:14, pirms 11 gadiem
Super!
LV līdzjutējus SC jau savlaicīgi noskaņo negatīvi pret tiesnešiem.
, 2014-05-20 14:14, pirms 11 gadiem
owaa rakstīja: Apskaužu, tos kam pilnībā neinteresē hokejs, - vismaz nav jāsaskarās ar šo farsu.
Ideāli! Ķer raudiņas vai kaplē dārzu un pofig visi vārtu laukumi un čehu tiesneši!
, 2014-05-20 14:14, pirms 11 gadiem
Wilsons86 rakstīja: Kofs uz LV izlasi toto kantoros sāk kāpt, tātad, viss jau ir izlemts un spēle būs tikai formalitāte
ko tu tur muldi? no 11 kantoriem 1 pacelies parejos 10 diezgan pamatigi nokritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 14:16, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: kad veinrezi letiņi beigs visu uztvert kā aizvainojumu
savācam labākos spēlētājus, kaut ko naturalizējam kā BLR un tad ceram, nevis ar latvijas čempionāta sastāvu izrādam savu dumjību
P.S. Gaidu Nolana atvainošanos vakardienas tiesnesim!
Drīzāk jau jājautā-vai tie kas vakar paguva ietirst čehu tiesneša facebook profīlā, vismaz ir gatavi tur pat aizsūtīt atvainošanos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 14:17, pirms 11 gadiem
Piedrā*zt To IIHF ar savām pasaciņām. Tad jau 1/3 golus neskaitam shaja chempī!!! Un tiesnesis uz spēli pret šveici arī īstais!!! IIHF - korumpētu pajoliņu bars, kurš seko "VISVARENAJAM'' KRIEVIJAS RUBLIM.
GO LATVIJA!
, 2014-05-20 14:18, pirms 11 gadiem
mani bļoķēja iihf fb lapa, bet es tak neko sliktu vispār neuzrakstīju, tikai to, ka šī situācija ir smieklīga. Lukašenko + iihf = LOVE
, 2014-05-20 14:21, pirms 11 gadiem
Federācija čehiem atvainojas par trīs maču pietiesāšanu !!!!!!+vēl aizdomīga visas komandas vēderkaite-murgs
, 2014-05-20 14:21, pirms 11 gadiem
batjka nevelās naturalizēt to liepājas bidlu un aizvākt prom,lai nesmird te
, 2014-05-20 14:22, pirms 11 gadiem
Nu nav ko cepties - nākamreiz jāvinē pārliecinošāk un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 14:23, pirms 11 gadiem
Ko gan citu varēja gaidīt,ka atbildīgās personas atdzīs ka tiesneši kļūdījušies?protams ka nē,jo viena rupia kļūda jau bija pret čehiem,neies tak savu federāciju par galīgiem auniem pataisīt,kaut gan visiem tā pat viss bij labi redzams
, 2014-05-20 14:24, pirms 11 gadiem
hodors rakstīja: Mazliet nomierinoties no vakardienas ar skaidru prātu skatījos video atkārtojumu ļoti daudz reizes ar palēninājumu.

471.4 "No goal shall be allowed if an attacking player stands or holds his stick in the goal crease when the puck enters the goal net."

1.Pateicoties šim likumam tiesnesis varēja neskaitīt mūsu vārtus. Būsim veči un atzīsim, ka Meijas kāja bija vārtu sarga zonā, kad ripa šķērsoja vārtu līniju.

2.Par ASV: Spēlē pret asv nedrīkstēja viņiem ieskaitīt tos vārtus, tā bija tiesneša kļūda.

3.Priekš kam rakstīt par somiem un likt linkus par to kā viņi saka, ka bija šie vārti? Tas ir smieklīgi - protams, ka somi arī gribētu, lai mums ieskaita tos vārtus, jo tad viņiem nevajadzētu uztraukties par tikšanu 1/4. Ticiet man, ja mēs būtu mainītās lomās ar BLR, tad viņi atbalstītu viņus nevis mūs.

4. Tāpēc aizmirstam visu šo negatīvo un šodienas spēlē pierādam visiem, ka esam pelnījuši spēlēt 1/4 - mums der niča+uzvara overtime, niča+bullīši vai tīrā uzvara, vienuvārdsakot vinelga kā, bet ir vnk jāuzvar!

Aiziet LATVIJA!
Vismaz brīdī kad ripa šķērsoja vārtusarga laukumu, kāja nebija vārtusarga laukumā tātad, vārtusargam hokejista kāja netraucēja, nosegt vārtusargam redzamību ir aizsarga viens no galvenajiem pienākumiem!
, 2014-05-20 14:24, pirms 11 gadiem
IIHF un KHL. Šo organizāciju rīkotās sacensības mani jau daudzus gadus neaizrauj pilnīgi nemaz. Vienīgi tik, cik ir iemesls pasmieties par to izdarībām. Šajā gadījumā par somu tiesneša norīkošanu
, 2014-05-20 14:25, pirms 11 gadiem
IIHF vienkārši ieņirdz mums sejā ... PRETEKĻI!!!
, 2014-05-20 14:26, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Ideāli! Ķer raudiņas vai kaplē dārzu un pofig visi vārtu laukumi un čehu tiesneši!
man tik daudz darāmo darbu, bet kkā viss šitas balagāns aizlīda man aiz ādas (lai arī sen jau kā vairs neko nopietnu no šī turnīra negaidu), kā rezultātā diena sabojāta un darbi uz priekšu ar neiet tieši šodien nodomāju, nu na*ig to pasaules čempi, tā īsti nespēju atcerēties, kad viņš būtu pēdējo reizi kādas vērā ņemamas pozitīvas emocijas devis, vieni kreņķi un netaisnības.
, 2014-05-20 14:27, pirms 11 gadiem
valcha rakstīja: IIHF vienkārši ieņirdz mums sejā ... PRETEKĻI!!!
Jāatzīmē, ne tikai mums, viss tā ir sarēķināts lai Baltkrievija tiktu 1/4.
, 2014-05-20 14:27, pirms 11 gadiem
Sit up and looks this awful montage
, 2014-05-20 14:28, pirms 11 gadiem
Mazliet nomierinoties no vakardienas ar skaidru prātu skatījos video atkārtojumu ļoti daudz reizes ar palēninājumu.

471.4 "No goal shall be allowed if an attacking player stands or holds his stick in the goal crease when the puck enters the goal net."

470.7. If an attacking player being in the goal crease at the moment the puck crosses a goal line and in NO WAY affect the goalkeeper's ability to make a save, unless the cases describing in Rule 471. - Viņš aizsedza vārtu sarga redzi, tātad šo likumu (470.7) nevar pielietot, lai ieskaitītu mūsu vārtus.

1.Pateicoties šim likumam tiesnesis varēja neskaitīt mūsu vārtus. Būsim veči un atzīsim, ka Meijas kāja bija vārtu sarga zonā, kad ripa šķērsoja vārtu līniju.
Man personīgais viedoklis tāds, ka normālā gadījumā tiesnesis būtu ieskaitījis šos vārtus, bet tā kā te daudz, kas izšķirās, ziņas dotajā video var redzēt, ka viņš svilpi ielika mutē jau kādu laiku, jo redzēja, ka Meijas kāja, kuru katru brīdi var ietrāpīt vārtusarga zonā, ko viņš arī sagaidīja, un kad viņš nosvilpa, arēnā bija tik skaļš, ka elementāri neviens pat nedzirdēja svilpi.

2.Par ASV: Spēlē pret asv nedrīkstēja viņiem ieskaitīt tos vārtus, tā bija tiesneša kļūda.

3.Priekš kam rakstīt par somiem un likt linkus par to kā viņi saka, ka bija šie vārti? Tas ir smieklīgi - protams, ka somi arī gribētu, lai mums ieskaita tos vārtus, jo tad viņiem nevajadzētu uztraukties par tikšanu 1/4. Ticiet man, ja mēs būtu mainītās lomās ar BLR, tad viņi atbalstītu viņus nevis mūs.

4. Tāpēc aizmirstam visu šo negatīvo un šodienas spēlē pierādam visiem, ka esam pelnījuši spēlēt 1/4 - mums der niča+uzvara overtime, niča+bullīši vai tīrā uzvara, vienuvārdsakot vinelga kā, bet ir vnk jāuzvar!

Aiziet LATVIJA!
, 2014-05-20 14:29, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Vismaz brīdī kad ripa šķērsoja vārtusarga laukumu, kāja nebija vārtusarga laukumā tātad, vārtusargam hokejista kāja netraucēja, nosegt vārtusargam redzamību ir aizsarga viens no galvenajiem pienākumiem!
Ja tu kārtīgi palēninājumā paskatīsies video no augšas un nopauzējot to brīdi, kad ripa šķērso vārtu līniju tu redzēsi, ka Meijas kāja ir vārtu sarga soda laukumā.
Sitiena brīdī nebija zonā, kad ripa šķērsoja līniju, tad bija - 2 dažādas lietas
, 2014-05-20 14:32, pirms 11 gadiem
Jātdara kā amerikāņiem un kanādiešiem na.uj tādus sūda pč domāt tikai par olimpiskajām
, 2014-05-20 14:34, pirms 11 gadiem
VNK PAŅIRGĀŠANĀS PAR MUMS-SAUCAS,AK JŪS MUĻĶĪŠI SPRĒGĀSIET,NU TAD SAŅEMIET!!! PAR UZVARU!!!!!!!!!!!!!!!
, 2014-05-20 14:35, pirms 11 gadiem
Lai gan šī nav oficiāla IIHF atbilde uz protestu, taču viss liecina, ka mēģinās stutēt tiesneša lēmumu, jo šāds atgadījums, kas tiktu interpretēts par labu mums, būtu jau pārāk nopietna problēma tiesnešu jomā šajā čempionātā. IIHF to nevar atļauties.
Ja šāda situācija būtu iepriekš, pirms problēmas ar Čehijas-Dānijas spēli, tad mēs varētu cerēt uz pozitīvu atrisinājumu.

Lai gan neviens no mums nav izlasījis noteikumus no vāka līdz vākam, tomēr nav pamata domāt, ka lielākā daļa no mums nebūtu pietiekoši labi informēta par atsevišķām noteikumu sadaļām. Spēle vārtsarga laukumā vienmēr ir bijis subjektīvs interpretējuma un vajadzības gadījumā to var interpretēt epizodi kā vien vēlas.
, 2014-05-20 14:38, pirms 11 gadiem
un ka viniem paskaidot amerikanu gutos vaartus?? STULBIE APSI.. NOSIST VINUS
, 2014-05-20 14:39, pirms 11 gadiem
IIHF TIESAM DEBIILI CILVEKI STRADA, KA VAR UZ TIK IZSKIROSU SPELI LIKT TIESNESI KURA NACIJAI VAJAG LAI MES ZAUDEJAM???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 14:42, pirms 11 gadiem
Neapvainotos ne gan uz izlasi ja mača sākumā vienk... noklausītos himnas un tad demonstratīvi pamestu laukumu un arēnu fani lai nu tiek tā uzvara šveicei.... Lai nu kā vakar tas jau bija nedaudz par daudz tīrāka ņirgašanās
, 2014-05-20 14:50, pirms 11 gadiem
Mūsējos tiesnešus nemaz neaicina uz Čempionātiem, jo tur labi tiek lobēti citu valstu...

IIHF tiesnesis Zviedrītis: Video atkārtojums...
, 2014-05-20 14:55, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: IIHF TIESAM DEBIILI CILVEKI STRADA, KA VAR UZ TIK IZSKIROSU SPELI LIKT TIESNESI KURA NACIJAI VAJAG LAI MES ZAUDEJAM???
Tu maldies . Viņi nav debīli , viņi ļoti labi apzinās ko dara un kapēc dara. Neviens , izņemot latviešus negrib redzēt Latviju 1/4 finālā
, 2014-05-20 14:56, pirms 11 gadiem
HAHHA ,IIHF žurkas tg meiģina izlīst ,aizsūtat kāds lūdzu viņiem, tiem meergļiem uz epastu ,Latvijas <Amerikas spēles foto ,kur amerikānis praktiski guļ virsu Gudlevskim ,un tā tiek gūti divi goli .....

Ko par to viņi teiks ,ari rakstits noteikumus salagas

IIHF-baķa padonaks , nopirka visusss ...!!!!!!!
, 2014-05-20 15:02, pirms 11 gadiem
Šis nav pasaules čempionāts, bet gan Fāzela pasaules cirka izrāde!!!! Fuc*!!!
Somu treneris Latvijas spēlē pret ŠVEICES izlasi (Fāzels)!!! Spļāviens sejā visai Latvijas tautai!
, 2014-05-20 15:11, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Šis nav pasaules čempionāts, bet gan Fāzela pasaules cirka izrāde!!!! Fuc*!!!
Somu treneris Latvijas spēlē pret ŠVEICES izlasi (Fāzels)!!! Spļāviens sejā visai Latvijas tautai!
tu laikam gribēji teikt "tiesnesis"
, 2014-05-20 15:12, pirms 11 gadiem
Jācer, ka mēs parādīsim raksturu un noliksim šveici ar visu somu tiesnesi uz lāpstām. Ja mees tiekam 1/4 tad jau pretī nāks otra grupa vai ne. Nu tad buus interesanta spēle belari ar čehiem, vai arī pret frančiem. Mums laikam pretii tad naaktu zviedri. Bet šveicei jau tāpat neko nevajag, ja nu vieniigi atriebt sočus.
, 2014-05-20 15:18, pirms 11 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Jācer, ka mēs parādīsim raksturu un noliksim šveici ar visu somu tiesnesi uz lāpstām. Ja mees tiekam 1/4 tad jau pretī nāks otra grupa vai ne. Nu tad buus interesanta spēle belari ar čehiem, vai arī pret frančiem. Mums laikam pretii tad naaktu zviedri. Bet šveicei jau tāpat neko nevajag, ja nu vieniigi atriebt sočus.
Ja mēs vinnējam, tad 1/4 spēlējam pret kanādu
Šveicei pilnīgi neko nevajag, ja neskaita to, ka viņi labi atpūtās, viņi grib atriebt olimpiādi, viņiem pilnīgi nav ko zaudēt utt.
, 2014-05-20 15:23, pirms 11 gadiem
Nu bet protams. Somiem kā ēst vajag lai Latvija zaudē un spēlei nozīmēts somu tiesnesis. IIHF žurku taktika pilnā krāšņumā!
, 2014-05-20 15:25, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Šis nav pasaules čempionāts, bet gan Fāzela pasaules cirka izrāde!!!! Fuc*!!!
Somu treneris Latvijas spēlē pret ŠVEICES izlasi (Fāzels)!!! Spļāviens sejā visai Latvijas tautai!
Tavs un tev līdzigi domājošie tikai lieku reizi pierāda cik sabojāta domāšana ir virknei Latvju bāleliņu, jo parasti cilvēki savā rīcībā ir tādi kādi tie ir savās domās par citiem. Tās ir PSRS laika domāšanas paliekas.
Nekas vel nav noticis, bet LV:SUI spēles tiesnesis jau ir nomētāts ar dubļiem.
, 2014-05-20 15:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tavs un tev līdzigi domājošie tikai lieku reizi pierāda cik sabojāta domāšana ir virknei Latvju bāleliņu, jo parasti cilvēki savā rīcībā ir tādi kādi tie ir savās domās par citiem. Tās ir PSRS laika domāšanas paliekas.
Nekas vel nav noticis, bet LV:SUI spēles tiesnesis jau ir nomētāts ar dubļiem.
Godīgi sakot arī es piederu pie šiem cilvēkiem kas Somu tiesnesi nomētā ar dubļiem, tikai vienkārši es skaļi nebļaustos, jo ir citi kas to jau dara, cenšos saglabāt mieru jo mees SC auditorija taapat nespējām neko neietekmēt, tā nav jēga cepties, kas buus tas buus cereesim uz godīgu tiesaašanu.
, 2014-05-20 15:33, pirms 11 gadiem
Nu tad sodiet visus tiesnešus par neizdarībām citās spēlēs.. Katra trešā spēle tika izsķirta dēļ tiesnešu kļūdām.. Tas tak nav normāli..
P.S. Cik spēlētāji bija Gudija laukumā, kad ASV guva vārtus? Cik vārtos ko iemeta krievi kāds bija vārtsarga laukumā?
, 2014-05-20 15:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tavs un tev līdzigi domājošie tikai lieku reizi pierāda cik sabojāta domāšana ir virknei Latvju bāleliņu, jo parasti cilvēki savā rīcībā ir tādi kādi tie ir savās domās par citiem. Tās ir PSRS laika domāšanas paliekas.
Nekas vel nav noticis, bet LV:SUI spēles tiesnesis jau ir nomētāts ar dubļiem.
tikai spēle parādīs vai pamatoti vai nepamatoti.
Bet skats no malas neizskatās mums par labu!

P.s. Jebkurā gadījumā baudīšu hokeju un cerēšu, ka letiņi parādīs labu spēli laukumā!
, 2014-05-20 15:34, pirms 11 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Godīgi sakot arī es piederu pie šiem cilvēkiem kas Somu tiesnesi nomētā ar dubļiem, tikai vienkārši es skaļi nebļaustos, jo ir citi kas to jau dara, cenšos saglabāt mieru jo mees SC auditorija taapat nespējām neko neietekmēt, tā nav jēga cepties, kas buus tas buus cereesim uz godīgu tiesaašanu.
Tieši tā!
Pati spēle parādīs,kas ir kas, un patreiz izdarīt kādas prognozes nav nepieciešams.
, 2014-05-20 15:35, pirms 11 gadiem
Ja tā, tad drīz PČ būs tikai 2 komandas - Krievija, Baltkrievija! Kanada, ASV u.c. uz šo sētas čempi pat studentus vairs nesūtīs...
, 2014-05-20 15:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk jau jājautā-vai tie kas vakar paguva ietirst čehu tiesneša facebook profīlā, vismaz ir gatavi tur pat aizsūtīt atvainošanos?
Kur tu esi vēl redzējis, kad šādus vārtus neieskaita? Strikti pēc noteikumiem gandrīz vienmēr var kko izzīst, ja ļoti grib, bet šajā situācijā tas bija vienkārši marazms. Runa ir par vienādiem noteikumiem pret visiem, tādā gadījumā šajā čempī vēl vismaz kādus 5-10 golus nevajadzēja skaitīt, jo spēlētāji vārtsarga laukumā nav retums, kur nu vēl tā, ka laukumā atrodas knapi viena slida vai nūja. Saprotu jau, ka tev šis atkal ir saldais ēdiens, ko ar prieku izbaudi..
, 2014-05-20 15:38, pirms 11 gadiem
Somu tiesnesis - tas ir jauks un elegants piesitiens. Tiesa gan, profesionalitātei ir jāstāv pāri patriotismam - zinu, ka arī Odiņš tādu spēli netiesātu par labu savējiem. Labākais tiesnesis nevar to atļauties.
, 2014-05-20 15:40, pirms 11 gadiem
Nu tā jau ir atklāta ņirgāšanās... mož uzreiz sākam ar 0:3 spēli, lai nav jāčakarējas...
, 2014-05-20 15:40, pirms 11 gadiem
Visu situāciju var raksturot ar vārdiem, ko tā viena skaistā meitene dzied!

It's all about the money
It's all about the dum dum didudumdum
I don't think it's funny
to see us fade away
It's all about the money
It's all about the dum dum didudumdum
And I think we got it all wrong anyway
, 2014-05-20 15:42, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kur tu esi vēl redzējis, kad šādus vārtus neieskaita? Strikti pēc noteikumiem gandrīz vienmēr var kko izzīst, ja ļoti grib, bet šajā situācijā tas bija vienkārši marazms. Runa ir par vienādiem noteikumiem pret visiem, tādā gadījumā šajā čempī vēl vismaz kādus 5-10 golus nevajadzēja skaitīt, jo spēlētāji vārtsarga laukumā nav retums, kur nu vēl tā, ka laukumā atrodas knapi viena slida vai nūja. Saprotu jau, ka tev šis atkal ir saldais ēdiens, ko ar prieku izbaudi..
Piekrītu, ka tādā gadījumā arī citiem līdzīgi vārti nebūtu jāskaita.
, 2014-05-20 15:44, pirms 11 gadiem
Cik no SC auditorijas šī tiesneša vietā rīkotos par labu patriotismam, vai godīgai spēlei, vai sava naudas maka labsajūtai. Personiigi no atbildes izvairīšos jo liekot roku uz sirds pateikt par godiigu speeli -es nevareetu garanteet Tāpēc pareizi buutu ja tiesnesis atteiktos
, 2014-05-20 15:45, pirms 11 gadiem
Bisenieks precīzi pateica "Pat nevarēja rasties jautājums, jo Gints vārtsarga laukumā ar kreiso kāju iebrauca pēdējā fāzē, izvairoties no ripas. Ja tiesnesis stāvēja blakus ar noteikumu grāmatiņu rokās, tad viss ir pareizi. Taču šādās spēlēs... Neredzu nekādus attaisnojumus."
, 2014-05-20 15:53, pirms 11 gadiem
Ripa jau sen garām vārtsargam, bet tad Meija ielika kāju vārtsarga zonā un redz vairs neskaitās Apmēram dīķa hokeja noteikumi. #gof*ckyourselfIIHF
, 2014-05-20 16:00, pirms 11 gadiem
ticu, ka mūsējie šodien uzvarēs. un somu tiesnesis varēs tik plātīt rokas savas izlases priekšā
, 2014-05-20 16:12, pirms 11 gadiem
Eirovīzijas līmenis.
, 2014-05-20 16:17, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: kad veinrezi letiņi beigs visu uztvert kā aizvainojumu
savācam labākos spēlētājus, kaut ko naturalizējam kā BLR un tad ceram, nevis ar latvijas čempionāta sastāvu izrādam savu dumjību
P.S. Gaidu Nolana atvainošanos vakardienas tiesnesim!
Tu ko lieto? Kaadu atvainoshanos??? Speeleetaaji, treneri vienmeer ir meegjinaajushi tureet mutes, lai arii tiesaashana ir bijusi stipri chaabiiga. Vakar saaka runaat visi! Tas jau vien liecina par kaut ko.
p.s. Es Nolana vietaa buutu vinjam uzshaavis, taapat uz NHL brauc, a tur IIHF noteikumi un sodi jenotam zem astes.
, 2014-05-20 16:18, pirms 11 gadiem
manas domas gan ir savadakas.. man ir tada nojausma ka Baltkrievijas prezidents tiem tiesnesiem samaksaja lai neieskaititu sos vartus un esmu pat dzirdejis ka kaut kas tam lidzigs ir noticis jo mans rads zvanija no Baltkrievijas vins ir cempionata..
, 2014-05-20 16:19, pirms 11 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Cik no SC auditorijas šī tiesneša vietā rīkotos par labu patriotismam, vai godīgai spēlei, vai sava naudas maka labsajūtai. Personiigi no atbildes izvairīšos jo liekot roku uz sirds pateikt par godiigu speeli -es nevareetu garanteet Tāpēc pareizi buutu ja tiesnesis atteiktos
neko nesaprotu.............
, 2014-05-20 16:23, pirms 11 gadiem
skorps21 rakstīja: manas domas gan ir savadakas.. man ir tada nojausma ka Baltkrievijas prezidents tiem tiesnesiem samaksaja lai neieskaititu sos vartus un esmu pat dzirdejis ka kaut kas tam lidzigs ir noticis jo mans rads zvanija no Baltkrievijas vins ir cempionata..
Tad jau sanaak, ka tiesnesis uzreiz peec gola zvaniija batjkam, prasiija cik pikjos, un tad izleema neieskaitiit? Vai arii tu domaa, ka shie paregjoja, ka Daugavinjsh iesitiis un samksaaja avansaa?
p.s. man tur radu nav, bet kaadi 10 draugi arii ir chempii, vinji tavu info neapstiprina!
, 2014-05-20 16:25, pirms 11 gadiem
es jb acii* ';
, 2014-05-20 16:38, pirms 11 gadiem
Ar vienu slidu ieslidojot vārtsargu laukumā ,tas vispār neskaitās pārkāpums.Bet muldēt par vārtsarga traucēšanu vispār smieklīgi ,tad jau NHL nedrīkstēja ieskaitīt ļoti daudzus vārtus ,kad Everijs atklāti ne tikai stāvēja priekšā vārtsargam un vēl paspēja provocēt un apsaukāt vārtsargu.
, 2014-05-20 16:42, pirms 11 gadiem
Un kad Latvija spēlēja pret Ameriku trešais gols Asv bija jāskaita ja, kad vinu spēlētājs bija vārtsarga laukumā
, 2014-05-20 17:11, pirms 11 gadiem
, 2014-05-20 21:04, pirms 11 gadiem
Pilnībā murgs . Noteikumus lasot viss skaidrs , un izlasot pēdējo vispār nav diskusiju . Vārtiem bija jātiek ieskatītiem . Tur nebija kontakta .
Ā , un kāds var pateikt ko nozīmē kubā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-20 21:56, pirms 11 gadiem
IDIOTI! KO tad saka par ASV ieskaitītajiem vārtiem vai Lipmans bija par stulbu, lai abus reizē iesniegtu? Ko IIHF var teikt, ja vienādi gadījumi un dažāda tiesāšana!
, 2014-05-21 10:27, pirms 11 gadiem
Piekrītu, ka var neskaitīt, ja Meijam būtu kontakts ar vārtsargu (vai pat otrādi- vārtsargs tajā brīdī stumtu Meiju projām no sava laukuma). Tā ir vispārpieņemta taktika hokejā, kad uzbrūkošās komandas (it īpaši vairākumos) spēlētājs, vai pat vairāki grozās vārtsarga priekšā (loģiski, ka arī aizsargiem jābūt blakus), tādējādi maksimāli samazinot vārtsargam redzamību un laiku, lai reaģētu uz metienu. Varbūt, kāds var izdarīt apkopojumu, cik šajā čempī (pārsvarā vairākumos un lielākoties pēc aizsargu metieniem) ir gūti vārti, brīdī, kad vārtsargam ir nosegta redzamība (ja nemaldos visi Kuldas gūtie vārti), t.sk., arī pret Latvijas izlasi.
Izvilkums no noteikumu grāmatiņas ir pareizs un tas ir jāievēro vienādi pret visām situācijām, un no videoatkārtojuma redzams, ka Meija tik tiešām epizodiski bija atradies vārtsarga laukumā (tiesa gan ilgāk par sekundi nebija), taču bija kustībā. Nu un, lai objektīvi secinātu, vai ripas šķērsošanas brīdī ir bijis pārkāpums- tiesnesim obligāti bija jāskatās video atkārtojums.
Manā skatījumā vārti (ja tādi ir gūti un ripa ir pabijusi vārtos) ir jāskaita vienmēr, kamēr vēl nav atskanējusi tiesneša svilpe. Ja reiz bija fiksēts, ka Meija ir vārtsarga laukumā, bija jāseko tiesneša svilpei un iemetiens jāpārnes uz viduszonu, (tas pats sakāms par apšaubāmām aizmugurēm- ja tiesnesis nobremzē, nesaskata pārkāpumu un pēc tam ripa ir iemesta vārtos- tā ir jāskaita, jo vārtsargam jāspēlē un jāsargā vārti līdz tiesneša svilpei. Tad jau drīz vārtsarga paši interpretēs- te tak bija pārkāpums, un, lai jau spēlētāji paši tālāk cīnās- tāpat vārtus tak neieskaitīs, es iešu ūdentiņu padzerties!