Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Freibergs: "Nekas nevar būt labāks par savas valsts pārstāvēšanu"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Freibergs: "Nekas nevar būt labāks par savas valsts pārstāvēšanu"
Ralfs Freibergs otrajā spēlē pret Baltkrieviju
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien pirmo uzvaru pārbaudes spēlēs pirms 2013. gada pasaules čempionāta izcīnīja Latvijas izlase, kas savā laukumā ar 4:1 pārspēja Baltkrievijas hokejistus. Pēdējā vārtu guvumā pie pirmā rezultativitātes punkta izlasē tika aizsargs Ralfs Freibergs, kurš sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja, ka lielā treneru uzticība palīdz parādīt labāku sniegumu.

"Atšķirība bija tā, ka šodien zinājām, ko darīsim. Vakar drīzāk gājām pašplūsmā, skrējām un cerējām, ka izdosies apspēlēt individuāli, bet šoreiz spēlējām no aizsardzības - nepresingojām, sagaidījām pretinieku, centāmies noķert uz pretuzbrukumiem," pēc pirmās uzvaras sešās pārbaudes spēlēs atzina Latvijas valstsvienības aizsargs Ralfs Freibergs.

"Arī pats šodien nospēlēju labāk - treneris vairāk uzticējās, bija lielāks spēles laiks. Man tā ir - jo vairāk uzticas, jo labāk varu spēlēt. Protams, bija kļūdas, jo nav pierasts pie spēlētājiem - piemēram, ar Jāni Spruktu kopā ir jāspēlē gudri, jāzina, kur viņš būs."

Īpaši lielu treneru uzticību Freibergs izpelnījies skaitliskajā vairākumā. 21 gadu vecais aizsargs, kurš izlasē debitēja tikai vakar, gan atklāja, ka tas nav pārsteigums: "Kad ar mani šogad sazinājās Amerikā, uzreiz jautāja par vairākumu. Kamēr spēlēju otrpus okeānam, vienmēr esmu bijis vairākuma speciālists - uzticas un arī punkti nāk. No trenera galvenā ir uzticība, tad arī sanāks."

"Tagad vairākumā improvizējam - divās šeit pavadītajās nedēļās vienu reizi desmit minūtes trenējām vairākumu. Ejam pašplūsmā. Vēl atstrādāsim, tagad mācāmies iepazīt cits citu," atzina Freibergs.

Ziemeļamerikā (NCAA) sezonu aizvadījušais hokejists arī atzina, ka Eiropas laukumi viņam neiet pie sirds: "Nevar spēlēt cieši, jo pretiniekam ir papildus metrs uz sāniem un viņš viegli var apspēlēt. Man labāk patīk Amerikas spēle, vairāk kontakta. Bet te var spēlēt gudrāk - piespēle caur bortu, un aiziet! Ir gan plusi, gan mīnusi, bet man labāk patīk Amerika. Taču šeit spēlētāji ir gudrāki - vairākumā Sprukts vai Lauris Dārziņš pasaka, kur jābūt un kas jādara, pats aizdomājies un saproti, ka viņiem ir taisnība. Sanāk daudz mācīties."

Vērtējot savas izredzes aizbraukt uz pasaules čempionātu, Freibergs atzina, ka nebēdāsies, ja viņam vieta izlases modelī tomēr neatradīsies: "Ja tā notiks, tad nekas, jo esmu par Latvijas izlasi un gribu, lai uzvaram. Pirmkārt, esmu priecīgs, ka esmu šeit un ka mani uzaicināja. Nekas nevar būt labāks par savas valsts pārstāvēšanu."

 +23 [+] [-]

, 2013-04-20 21:28, pirms 12 gadiem
Lai veicas! Katrā ziņā par šo čali var dzirdēt tikai labus vārdus, tāpēc nebūs brīnums, ja tiks uz PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2013-04-20 21:35, pirms 12 gadiem
Freibergam noteikti jāspēlē PČ. Viņš izskatījās daudz labāks par lielāko daļu aizsargu. Prieks skatīties kā čalis kapā

  -4 [+] [-]

, 2013-04-20 21:37, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Freibergam noteikti jāspēlē PČ. Viņš izskatījās daudz labāks par lielāko daļu aizsargu. Prieks skatīties kā čalis kapā
augums par mazu... no smagākiem belaru kuiļiem atleca kā bumbiņa nenodarot lielu ļaunumu. Pastāsti, kādā rakursā Freibergs bij labāks par citiem aizsargiem?

  -4 [+] [-]

, 2013-04-20 21:38, pirms 12 gadiem
NHL var būt.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-20 21:39, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: daudz kas ir labāks par to, tik puika vēl nesaprot
Tu tā saki it kā pats būtu spēlējis Latvijas izlasē Tu tik māki ar muti braukt un neko vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 21:39, pirms 12 gadiem
Freibergs tiešām patīkami pārsteidza, ļoti labi darbojās uzbrukuma zonā un arī aizsardzībā īpašas kļūdas nepieļāva. Nebrīnīšos ja aizbrauks uz čempi un dabūs arī normāli paspēlēt, bet tas protams atkarīgs no Kuldas, Rēdliha un Galviņa situācijas.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-20 21:42, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Freibergam noteikti jāspēlē PČ. Viņš izskatījās daudz labāks par lielāko daļu aizsargu. Prieks skatīties kā čalis kapā
Nevajag tikai tagad aiznesties eiforijā! Kā aizsargs uzbrukumā viņš ir interesants un visai labi izskatās, kā aizsargs aizsardzība - daudz vēl jāstrādā, bieži zaudēja divcīņas pie bortiem, tika pamatīgi apspēlēts, kad baltkrievs izlauzās līdz Gudļevskim, bija kļūdas!

     [+] [-]

, 2013-04-20 21:42, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: augums par mazu... no smagākiem belaru kuiļiem atleca kā bumbiņa nenodarot lielu ļaunumu. Pastāsti, kādā rakursā Freibergs bij labāks par citiem aizsargiem?
Tak avalanche spēlēje kaut kāds Liles, riktīgs nazīts aizsargs

     [+] [-]

, 2013-04-20 21:43, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: augums par mazu... no smagākiem belaru kuiļiem atleca kā bumbiņa nenodarot lielu ļaunumu. Pastāsti, kādā rakursā Freibergs bij labāks par citiem aizsargiem?
Un kādā nebija? Esmu pārliecināts, ka Tu no hokeja ne sūda nesaproti. Pirmkārt, viņa domāšana un lēmumu pieņemšana. Otrkārt, piespēles un maz kļūdu. Jā, piekrītu, ka nav no tiem būdīgākiem, bet ko dod tas būdīgums kā Savieliem, kurš ir tizls un neveikls.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 21:44, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nevajag tikai tagad aiznesties eiforijā! Kā aizsargs uzbrukumā viņš ir interesants un visai labi izskatās, kā aizsargs aizsardzība - daudz vēl jāstrādā, bieži zaudēja divcīņas pie bortiem, tika pamatīgi apspēlēts, kad baltkrievs izlauzās līdz Gudļevskim, bija kļūdas!
Uzbrukošiem aizsargiem tā bieži ir. Paskaties uz OZo, katastrofa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-20 21:55, pirms 12 gadiem
pagājušogad Indrašis, jācer šogad Freibergs

  +3 [+] [-]

, 2013-04-20 21:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: augums par mazu... no smagākiem belaru kuiļiem atleca kā bumbiņa nenodarot lielu ļaunumu. Pastāsti, kādā rakursā Freibergs bij labāks par citiem aizsargiem?
Īstenība jau hokejistam daudz svarīgāks ir spēks un svars nevis augums, nezinu kur tu esi redzējis kaut kādas bumbiņas, laikam neesi bijis ne uz to spēli

  +2 [+] [-]

, 2013-04-20 22:00, pirms 12 gadiem
Tādiem kā viņš pieder Latvijas hokeja nākotne.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-20 22:00, pirms 12 gadiem
Kyuhe rakstīja: Respect čalim, no kaut kādas skolas komandas ticis lielajā izlasē! Sapņi piepildās
Nu jau koledža. Ari ASV izlases- visai biezhi ir kaads no koledžu liigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 22:20, pirms 12 gadiem
Patīkams pārsteigums. Malacis

Biju samērā skeptisks - zinot USA modi [ir spēlēts] un saliekot ar statiem.

Tas, ka puika neredz, ka tieši uz lielajiem laukumiem viņam ir labākas izredzes norakstu uz jaunību

     [+] [-]

, 2013-04-20 22:22, pirms 12 gadiem
Freibergam jāspēlē izlasē! izskatījās diezgan labs un gudrs spēlētājs!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-20 22:29, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Freibergs pagajusho gad speleja tai pat ligaa kur Girgensons.. USHL!!
Pagājušgad jā, bet šogad - NCAA, Boulinggrīnas komandā (ties, lielāko sezonas daļu izlaida, diskvalifikācijas dēļ).

Tā kā spēli pilnā apjomā neredzēju, atteikšos no kkādiem secinājumiem, taču overall Freibergs ASV junioros ir bijis neslikts tieši uzbrukumā, vairākumā (rezultatīvākais aizsargs gan NAHL, gan USHL)... iespējams, ka tieši to var un vajag izmantot.

Jo beigu beigās, nav jau kandidātu, kuru varētu likt pretī un teikt - viņa ieguldījums aizsardzībā KRIETNI atsvērs Freiberga iespējamo sniegumu uzbrukuma.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-20 22:36, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Īstenība jau hokejistam daudz svarīgāks ir spēks un svars nevis augums, nezinu kur tu esi redzējis kaut kādas bumbiņas, laikam neesi bijis ne uz to spēli
Hokejā drīzāk ir svarīga svara/auguma attiecība. Ziemeļamerikā to sauc par "frame", latviski varētu būt "rāmis".

190 cm un 80 kg vai 175 cm un 95 kg noteikti nav hokeja spēlētāji, kas izpelnītos sajūsmas pilnas atsauksmes par "rāmi".

  +4 [+] [-]

, 2013-04-20 22:43, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Hokejā drīzāk ir svarīga svara/auguma attiecība. Ziemeļamerikā to sauc par "frame", latviski varētu būt "rāmis".

190 cm un 80 kg vai 175 cm un 95 kg noteikti nav hokeja spēlētāji, kas izpelnītos sajūsmas pilnas atsauksmes par "rāmi".
Tāds Karsums piemerām ir diezgan tuvu tevis nosauktajam 2. variantam, neizskatās ka viņš sūdzētos par savu ``rāmi`` sudzās citi kas satiekas ar viņu hokeja laukumā, tādus piemērus var saukt un saukt, ar to visu gribu pateikt ka visu daudzinātais augums nav noteicošais, galvenais lai neesi pilnīgs skelets bez spēka un ``dukas` un pāri visam protams prasmes

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 22:45, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Uzbrukošiem aizsargiem tā bieži ir. Paskaties uz OZo, katastrofa
uzbrūkošais aizsargs, kas pat jēdzīgi pa vārtiem uzmest nevar?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-20 22:46, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagājušgad jā, bet šogad - NCAA, Boulinggrīnas komandā (ties, lielāko sezonas daļu izlaida, diskvalifikācijas dēļ).

Tā kā spēli pilnā apjomā neredzēju, atteikšos no kkādiem secinājumiem, taču overall Freibergs ASV junioros ir bijis neslikts tieši uzbrukumā, vairākumā (rezultatīvākais aizsargs gan NAHL, gan USHL)... iespējams, ka tieši to var un vajag izmantot.

Jo beigu beigās, nav jau kandidātu, kuru varētu likt pretī un teikt - viņa ieguldījums aizsardzībā KRIETNI atsvērs Freiberga iespējamo sniegumu uzbrukuma.
piedod - lai nu kas, bet nu uzbrukumā nepārliecināja Freibergs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-20 22:50, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Īstenība jau hokejistam daudz svarīgāks ir spēks un svars nevis augums, nezinu kur tu esi redzējis kaut kādas bumbiņas, laikam neesi bijis ne uz to spēli
fizikas likumi jau ir atcelti?

  +5 [+] [-]

, 2013-04-20 22:51, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Freibergu diezgan intresanti bija vērot. Sliktāks par Cibuļski tiešām nav!
Par Savielu labāks
šajās 2 spēlēs Saviels, manā uztverē, labāk nospēlēja par Cibuļski. Vismaz nebija tādu stulbu kļūdu kā Cibuļskim.

     [+] [-]

, 2013-04-20 22:52, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Tāds Karsums piemerām ir diezgan tuvu tevis nosauktajam 2. variantam, neizskatās ka viņš sūdzētos par savu ``rāmi`` sudzās citi kas satiekas ar viņu hokeja laukumā, tādus piemērus var saukt un saukt, ar to visu gribu pateikt ka visu daudzinātais augums nav noteicošais, galvenais lai neesi pilnīgs skelets bez spēka un ``dukas` un pāri visam protams prasmes
Karsumam līdz tādiem parametriem ir vagon i maļeņkaja teļežka makaronu jāapēd.
Ņemot vērā, ka spēlētājus, priekš visādiem mediju materiāliem un mājaslapām, parasti nosver sezonas sākumā (kad viņi ir "aizlieti" pēc atvaļinājumiem), tad reāli uz ledus viņi jau ir pilnīgi citā formā.
Līdz ar to Karsumam varētu būt +3 cm (kas tā arī ir) un apmēram -10 kg no manis dotā piemēra.

     [+] [-]

, 2013-04-20 22:52, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: fizikas likumi jau ir atcelti?
Kādi fizikas likumi, liekas jau ka tu esi diezgan pietuvināts cilvēks hokejam un saproti ka auguma centimetri nav noteicošie, tas nav basketbols, kā jau teicu laikam būsi sajaucis sporta spēles

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 22:55, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kādi fizikas likumi, liekas jau ka tu esi diezgan pietuvināts cilvēks hokejam un saproti ka auguma centimetri nav noteicošie, tas nav basketbols, kā jau teicu laikam būsi sajaucis sporta spēles
šajās 2 spēlēs BLR spēlētāji atgādināja, ka svaram mēdz būt gana būtiska nozīme - gan pie vārtiem, gan pie bortiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-20 22:55, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Karsumam līdz tādiem parametriem ir vagon i maļeņkaja teļežka makaronu jāapēd.
Ņemot vērā, ka spēlētājus, priekš visādiem mediju materiāliem un mājaslapām, parasti nosver sezonas sākumā (kad viņi ir "aizlieti" pēc atvaļinājumiem), tad reāli uz ledus viņi jau ir pilnīgi citā formā.
Līdz ar to Karsumam varētu būt +3 cm (kas tā arī ir) un apmēram -10 kg no manis dotā piemēra.
Nu mīnus 10 nebūs, bet tevis teiktais ir pareizs, un to necenšos apstrīdēt, jo šeit galvenā tēma nav par Karsumu un to ko es gribēju pateikt es pateicu

     [+] [-]

, 2013-04-20 22:56, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: šajās 2 spēlēs BLR spēlētāji atgādināja, ka svaram mēdz būt gana būtiska nozīme - gan pie vārtiem, gan pie bortiem.
Nē, vai nu tu nemāki lasīt vai arī tev ir kaut kādi uztveres traucējumi....

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 22:58, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Nē, vai nu tu nemāki lasīt vai arī tev ir kaut kādi uztveres traucējumi....
man nekas nebija jālasa - skatījos abas spēles (vienu no tām klātienē). acīmredzot, Tu ne visu esi redzējis.

     [+] [-]

, 2013-04-20 23:00, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: man nekas nebija jālasa - skatījos abas spēles (vienu no tām klātienē). acīmredzot, Tu ne visu esi redzējis.
Nē nu labi, mēs katrs runājam par kaut ko citu...lai paliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-20 23:02, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: piedod - lai nu kas, bet nu uzbrukumā nepārliecināja Freibergs...
Abrag, Tu to pašu spēli skatījies, labrīt!?

     [+] [-]

, 2013-04-20 23:05, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Abrag, Tu to pašu spēli skatījies, labrīt!?
kā jau teicu - skatījos abas spēles. Labvakar!

     [+] [-]

, 2013-04-20 23:05, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu mīnus 10 nebūs, bet tevis teiktais ir pareizs, un to necenšos apstrīdēt, jo šeit galvenā tēma nav par Karsumu un to ko es gribēju pateikt es pateicu
Ja ņem vērā, ka Karsuma svars netā figurē sākot no 85 kg līdz 90 kg, tad ļoti tuvu tiem 10 varētu būt (tā kā tās ir sezonas beigas, tad šāda iespēja ir vēl lielāka).

Tb tas ko gribēji un pateici tak ono tak (par Karsuma nesūdzēšanos), taču viņš nav tas gadījums par kuru bija runa.

Tīri salīdzinājumam - NHL oficiālajos datos ar šādu svaru (95 kg) spēlētāju augums ir 183 - 195 cm. Pie zemākās robežas ir 3 spēlētāji, vidējais augums šādam svaram ap 190 cm.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-20 23:14, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā jau teicu - skatījos abas spēles. Labvakar!
Okei, tad mums ir savādāk izpratne par hokeju. Kuram ir pareizāka? To mēs redzēsim tikai nākotnē. Varu tikai pateikt vienu - FReibergs ir viens no pēdējā laika labākajiem LV aizsargiem, ko esmu redzējis

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 23:18, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Okei, tad mums ir savādāk izpratne par hokeju. Kuram ir pareizāka? To mēs redzēsim tikai nākotnē. Varu tikai pateikt vienu - FReibergs ir viens no pēdējā laika labākajiem LV aizsargiem, ko esmu redzējis
mani tā arī neviens nav pārliecinājis, kur tieši slēpjas tas Freiberga labums...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-20 23:29, pirms 12 gadiem
Gu$tly rakstīja: Tu tā saki it kā pats būtu spēlējis Latvijas izlasē Tu tik māki ar muti braukt un neko vairāk.
nu vispār pat to viņš nemāk.

     [+] [-]

, 2013-04-20 23:57, pirms 12 gadiem
Kāds zin cik viņam +/- šodien bija?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-21 00:19, pirms 12 gadiem
Visdrīzāk, ka viņš brauks uz PČ.

     [+] [-]

, 2013-04-21 00:53, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Visdrīzāk, ka viņš brauks uz PČ.
Cerams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-21 07:47, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: augums par mazu... no smagākiem belaru kuiļiem atleca kā bumbiņa nenodarot lielu ļaunumu. Pastāsti, kādā rakursā Freibergs bij labāks par citiem aizsargiem?
Nu par "vācu" Jasu vai Cibuļu, manuprāt, čalis bija labāks! Neteikšu, ka čalis bija bez kļūdām un protams puikam vēl daudz jāstrādā it seviški pie spēles aizsardzībā, jo arī viņam bija lažas un lielāki kuiļi stūma no ripas prom, bet ja man būtu jāizvēlas ko ņemt uz PČ M.Jasu, Cibuļu vai Freibergu, tad es izvēlētos pēdējo vismaz kā 7 aizsargu toč! Čalim ir jāpieliek pie masas un pie spēles aizsadzībā un būs ok. Man kaut kā tās viņa kļūdas īpaši acīs nekrita kamēr Cibuļu un Jasu nevarēja "nepamanīt".... it seviški otro, kas tiešām vairāk ar savām lažām izcēlās! Un, ja runājam par PČ, tad vēl viens OD tipa kadrs kas māk precīzi piespēli atdot un kaut ko vairākumā paveidot gan jau, ka mums nepamainīs!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-21 09:27, pirms 12 gadiem
SKALS rakstīja: Galvenais ka puisim pareizā nostāja!
Šoreiz es arī Abragam nepiekrītu un skatoties abas spēles es arī biju pārsteigts par zolīdo Freiberga spēli ,jo ļoti labi lasa spēli un labi izvēlas pozīciju un cenšas spēlēt mērķtiecīgi.Bet kas attiecas uz Jassu ,Cibuļski,Andersonu ,Savielu ,tad piemēram,ja daža vietā būtu Laviņš ,tad es par aizsardzību būtu drošāks.