Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Itālija uzvarēta, izšķirošā cīņa par A divīziju - pret baltkrieviem

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Itālija uzvarēta, izšķirošā cīņa par A divīziju - pret baltkrieviem
Foto: LHF

Latvijas U-20 izlases hokejisti izcīnījuši ceturto uzvaru pasaules čempionātā Baltkrievijā, ar 1:0 apspēlējot Itālijas izlasi, bet svētdien mūsējos gaida izšķirošā spēle par iekļūšanu A divīzijā - ar mājiniekiem baltkrieviem.

Latvijas izlase šajā mačā varēja spēlēta ar pilnām četrām maiņām, jo ierindā bija atgriezies aizsargs Mārtiņš Porejs, kurš izlaida spēli ar Japānu. Taču mača 16.minūtē mūsējo kļuva par vienu mazāk - Kristiāns Pelšs tik sirsnīgi ietrieca apmalē sāncenšu spēlētāju, ka nopelnīja piecas soda minūtes un noraidījumu līdz spēles beigām... Par laimi, piecīti mūsējie izturēja, tāpat kā itāļi trešdaļas pirmajā pusē izturēja divus noraidījumus pēc kārtas. Pēc 20 spēles minūtēm uz tablo joprojām dega divas nulles.

Otrās trešdaļas sākumā Latvija atkal varēja spēlēt vairākumā, taču atkal nekā... Kas nesanāca skaitliskajā pārsvarā, sanāca vienādos sastāvos – 29. minūtē Ronalds Ķēniņa piespēli vārtos pārvēta Zemgus Girgensos un mūsējie izvirzījās vadībā! Perioda turpinājumā statistiku papildināja tikai ieraksti par soda minūtēm, un šajā rādītājā pārāki bija itāļi – 4:2. Diemžēl,līdzīgi kā tas bija čempionā pirmajā mačā ar Lielbritāniju, izmantot sāncenšu noraidījumus jaunajiem latviešiem nesanāca.

Neskatoties uz piecām minūtēm mazākumā, pēc divām trešdaļām Latvijas izlases pārsvars metienos bija tiešām iespaidīgs (30:12), taču vēlreiz pārspēt Masimo Koljato, kurš pirms šīs spēles bija turnīra otrais labākais vārtsargs (atvairīti 95,92% metienu) nekā neizdevās. Labi, ka mūsu vārtus sargāja līdz šim čempionāta veiksmīgākais vārtsargs Jānis Kalniņš (97,06%), jo tad uzvarai var pietikt arī ar vieniem gūtiem vārtiem, kā tas bija arī šoreiz. Kalniņam otrā sausā spēle čempionātā, bet Latvijai – ceturtā uzvara!

Dienas pirmajā mačā pilnīgi nevarīgi pret ātrajiem japāņiem izrādījās Ukrainas hokejisti, kas piedzīvoja ceturto zaudējumu pēc kārtas. Jau pirmajā periodā ukraiņi ielaida trīs ripas, bet mača turpinājumā kapitulēja vēl tik pat reizes, paši japāņus nepārspējot ne reizi. Tiesa, ukraiņi vēl nav zaudējuši cerības saglabāt vietu divīzijā, turklāt palīdzīgu roku viņiem snieguši arī mūsējie. Ja Itālija pret Latviju būtu tikusi kaut vai pie punkts, Ukrainas izlase jau varētu sākt atvadīties no 1. divīzijas, bet tagad jācer, ka svētdien japāņi pieveiks britus un pašiem jānoliek pie vietas itāļi.

U-20 pasaules čempionāts hokejā

Itālija – Latvija 0:1 (0:0, 0:1, 0:0)
Vārti: 0:1 Girgensons (Ķēniņš) 28:12
Metieni: 20:40
Soda minūtes:10:27
Vārtos: Koljato – Kalniņš

Ukraina – Japāna 0:6 (0:3, 0:1, 02)

Izmantotie resursi:
Home

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:16, pirms 14 gadiem
>>>Namejs 9999
Ja trijām komandām vienāds punktu skaits,tad vērā tiek ņemti šo komandu savstarpējie rezultāti.Tā vismaz līdz šim ir bijis.Precīzi ,ja kādam interesē to var uzzināt IIHF saitā ,bet domāju man ir taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 20:19, pirms 14 gadiem
domāju, ka 3 perioda buļbaši iedos mizā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 20:27, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: to Namejs9999
ko nozīmē pa lielo?Varbūt pa mazo?
Bet ,ja nopietni.Es kaut ko te īpaši nesaprotu.Vai mani minētie argumenti nav pietiekoši pārliecinoši,jeb varbūt man kaut kur nav taisnība?
Ja atmetam visu politisko pusi, tad jasaka, ka Vaideram taisnība tajā aspektā kur runa iet par to kāpēc RD būtu jabūt kādam īpaši izredzētam.
Vai tāpēc,ka viņi prot sevi visskaļāk reklamēt?
Kamēr neviens nav veicis nopietnu pētijumu, kas tad latviešiem patiešām liekas svarīgāk, tikmēr nevar būt ne runas par kaut kādām valsts uzņēmumu dotācijām pēc būtības privātai iniciatīvai RD izskatā.
Tas ka kaut kāda daļa LV iedzīvotāju fano par RD tas ir skaidrs, bet tas nevienam nedod tiesības apgalvot, ka tas ir kaut kāds Tautas projekts. Un ja tam tiks valsts uzņēmumu dotācijas, tad tas nozīmē,ka viņas būs arī no to cilvēku nodokļiem, kam tāds hokejs dziļi po.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 20:28, pirms 14 gadiem
Baltkrievi nelauž tradīcijas. atstāj visu uz spēles beigām

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 20:30, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abragam
Izlasi ,es tur principā savas domas izteicu.Viņam maz interese pats hokejs un Dinamo,bet viņš mēģina to lietu politizēt.Un tie viņa argumenti vismaz man liekās smieklīgi.
bet Vaideram ir taisnība. Tev, savukārt, ne.

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:34, pirms 14 gadiem
Belari ķērušies vērsim pie ragiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:35, pirms 14 gadiem
Belari izlīdzina rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 20:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzvara ta laba lieta, bet ja atcerās ka šī nav Elite, tad rodas jautājums ko LV izlase tur nākošgad darīs, ja tiks atpakaļ Elitē?
Pieļauju, ka tu esi pesimists. Tad gribu teikt, ka labāk tikt A grupā un nākošgad smagi zaudēt visiem nekā visu laiku kulties pa B grupu. Vismaz 20 gadu vecumā apjautīs cik daudz jāaug līdz A klases līmenim.
Ar Ukrainu - var spēlēt draudzības spēles. Garastāvokļa uzlabošanai.

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:37, pirms 14 gadiem
laikam iedos ribaas britiem.

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:39, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Turnīrā Šveicē baltkrievi ar 1:0 uzvarēja slovākus! Pārsteidzoši.
BLR hokeja federācija malači- decembra pauzē piedalās turnīrā kopā ar Šveici, Slovākiju un Dāniju. Tikai slinkajam pārgudrelim Ļipmanam tādi turnīri nav vajadzīgi nevienā pauzē, pavasarī varēs kost pirkstos, kad nebūs izlase pietiekami saspēlējusies.
BLR -SVK rezultāts, salīdzinot ar šodienas rumāņu uzvaru pār kazahu KHL blici, ir tīri vai ikdienišķs rezultāts

nu, šie turnīri vairāk ir lai pārbaudītu tuvākās rezerves nevis iespēlētu maiņas. Cita lieta, ka Lipmans tos ignorē... taču tajā visā ir arī citi iemesli - abi treneri vienlaicīgi ir arī KHL kluba treneri un ticami, ka nemaz tā netiktu laisti uz izlasi katrā pauzē...

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:41, pirms 14 gadiem
belari izvirzas vadiba

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:41, pirms 14 gadiem
un tas arii viss, 5 minuutees nokaartoja to, ko nespeeja iepriekšējās 40. Briti ciiniijaas, bet ar to izraadiijaas nepieteikami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 20:44, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Pieļauju, ka tu esi pesimists. Tad gribu teikt, ka labāk tikt A grupā un nākošgad smagi zaudēt visiem nekā visu laiku kulties pa B grupu. Vismaz 20 gadu vecumā apjautīs cik daudz jāaug līdz A klases līmenim.
Ar Ukrainu - var spēlēt draudzības spēles. Garastāvokļa uzlabošanai.
Nē,esmu reālists.
Pieļauju, ka agrāk vai vēlāk tomēr tiks pieņemts lēmums par Elites grupas komandu skaita samazināšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:49, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Bet pārbaudīt tuvākās rezerves, LM un ārzemēs spēlējošos izlases kandidātus, dot iespēju uzspēlēt vārtos tam pašam Lūsiņam būtu ļoti lietderīgi. Un es šaubos, vai IIHF pievērtu acis, ja klubs neļautu oficiālā pārtraukumā treneriem braukt uz izlasi, jo visas elites izlases taču spēlē vai nu eirotūrē, vai arī zemāka ranga turnīros.
Tam es pilnīgi piekrītu.

taču par to laišanu - esi jau piemirsis, cik bieži ir bijuši gadījumi, kad mūsējos spēlētājus nelaiž uz izlases pārbaudes spēlēm? Starp citu, runā, ka februāri uz Norvēģiju arī izlase brauks bez Znaroka un Vītoliņa...

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:51, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Bet pārbaudīt tuvākās rezerves, LM un ārzemēs spēlējošos izlases kandidātus, dot iespēju uzspēlēt vārtos tam pašam Lūsiņam būtu ļoti lietderīgi. Un es šaubos, vai IIHF pievērtu acis, ja klubs neļautu oficiālā pārtraukumā treneriem braukt uz izlasi, jo visas elites izlases taču spēlē vai nu eirotūrē, vai arī zemāka ranga turnīros.
Puče jau saka, ka LHF trūkstot skanošā, lai kaut kur aizsūtītu izlasi sezonas laikā.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 20:51, pirms 14 gadiem
>>>Namejs9999
Tu raksti:Ja atmetam visu politisko pusi, tad jasaka, ka Vaideram taisnība tajā aspektā kur runa iet par to kāpēc RD būtu jabūt kādam īpaši izredzētam.

Es atvainojos,par ko tad īsti iet runa?Nauda nāk no Austrumiem un naudas devējs zin ko grib un kam dot! Viņiem vajag Rīgas Dinamo KHL un tā arī ir.Kads tam sakars ar voleju ,basketu roķeni utt.To ,ka nedrīkst līst valsts kasē ,es pat neapstrīdu un Vaideram piekrītu,bet tālāk ko?Dinamo taisa savu marketingu pieplusojot savu sponsoru naudu Iteras dotajam un ar savu spēli priecē līdzjutējus.
Pārējo sporta veidu parstāvji arī var meklēt sev sponsorus un labvēļus.Kāda problēma?Krievi pārstās dot naudu ,beigsies Dinamo ēra KHL. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2010-12-17 20:55, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs9999
Tu raksti:Ja atmetam visu politisko pusi, tad jasaka, ka Vaideram taisnība tajā aspektā kur runa iet par to kāpēc RD būtu jabūt kādam īpaši izredzētam.

Es atvainojos,par ko tad īsti iet runa?Nauda nāk no Austrumiem un naudas devējs zin ko grib un kam dot! Viņiem vajag Rīgas Dinamo KHL un tā arī ir.Kads tam sakars ar voleju ,basketu roķeni utt.To ,ka nedrīkst līst valsts kasē ,es pat neapstrīdu un Vaideram piekrītu,bet tālāk ko?Dinamo taisa savu marketingu pieplusojot savu sponsoru naudu Iteras dotajam un ar savu spēli priecē līdzjutējus.
Pārējo sporta veidu parstāvji arī var meklēt sev sponsorus un labvēļus.Kāda problēma?Krievi pārstās dot naudu ,beigsies Dinamo ēra KHL. Tas arī viss.
Pag,pag. Bet Vaiders jau raksta par to valsts naudu uz kuru cenšas pretendēt RD.
Ja RD pats sev var sagādāt sponsorus, tad kādas problēmas? lai spēlē uz nebēdu, bet ja viņi cer uz valsts dotācijām, tad tik vienkārši viss nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 21:03, pirms 14 gadiem
beidzaas

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 21:05, pirms 14 gadiem
Heh, izrādās, ka manas prombūtnes laikā nekas tā arī nemainījās.

Njā, bail iedomāties, ko mēs darītu bez Girgensona. Kas gan spēja iedomāties, ka U-20 izlases viens no līderiem būs sešpadsmitgadīgs puika...

     [+] [-]

, 2010-12-17 21:16, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tās abas ir izlases, kuras liek lielu uzsvaru uz aizsardzību. Arī beleari mocījās ar itāļiem un japāņiem, kaut arī vinnēja mazliet pārliecinošāk.
Manuprāt, jebkurš junioru gads elitē pārliecinoši zaudē grandiem, bet runa ir par to, lai uzvarētu sev līdzvērtīgus pretiniekus. Naivi ir cerēt, ka reiz būs LV juniori, kuri spēs uzvarēt kanādiešus, amerikāņus vai krievus- pārāk nolaista ir Latvijas bērnu un jaunatnes hokeja sistēma.
loģiski jā.. es jau arī negaidu, ak viņi zviedrus, krievus un kanādiešus sitīs.. bet nu japānu un itāliju jau nu vajadzētu vinnēt pārliecinošāk.. trešo pasaules valstu aizsardzību arī nevar pielīdzināt, piemēram ASV uzbrukumam..

     [+] [-]

, 2010-12-17 21:52, pirms 14 gadiem
Nu pašvaki, Itaļi kārtigi bija ēduši pastu..,bet vispār laikam būs grūti ar Gaišajiem Krieviem..!

     [+] [-]

, 2010-12-17 22:14, pirms 14 gadiem
Dāņi kārtu pirms beigām jau nodrošinājuši sev iekļūšanu augstākajā līgā.
Pēdēja spēle ar Austriju neko vairs neizšķir.

     [+] [-]

, 2010-12-17 22:25, pirms 14 gadiem
Nu re... jādod jaunajiem iespēja parādīt sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-18 00:30, pirms 14 gadiem
paga paga, kur tad visi izcilie HK Riga speletaji ? P)