Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Pildiņš

U18 izlase uzvar Itāliju un atgriežas Elites divīzijā

U18 izlase uzvar Itāliju un atgriežas Elites divīzijā
Foto: iihf.com

Savu ceturto uzvaru četrās aizvadītajās spēlēs pasaules U18 čempionātā hokejā 1. divīzijas A grupa izcīnījusi Latvijas izlase, kas ar rezultātu 5:2 uzveica Itālijas vienaudžus. Šī uzvara Latvijas izlasei ļāva garantēt uzvaru arī visā turnīrā un vietu nākamā gada pasaules čempionāta Elites divīzijā.

Pēc uzvaras pār mājinieci Franciju (5:1) Latvijas U18 izlasei priekšā bija Itālijas pārbaudījums, kas ir šī turnīra pastarīte, trīs spēlēs piedzīvojot trīs zaudējumus ar kopējo gūto un zaudēto vārtu attiecību 4-19. Pirms spēles arī noskaidrojās, ka uzvaras gadījumā Latvijas izlase garantēs vietu Elites divīzijā nākamajā gadā, jo latviešu nākamie pretinieki, Norvēģijas hokejisti, pamanījās ar 2:5 zaudēt Kazahstānas izlasei.

Šāds notikumu pavērsiens nevarēja nenostrādāt uz jaunajiem hokejistiem, kuri aizvadīja blāvu pirmo periodu. Latvijas U18 izlase neizmantoja vienīgo skaitlisko vairākumu un kopumā tikai piecas reizes meta pa Itālijas komandas vārtiem. Ar vairākuma realizāciju nesekmējās arī itāļiem, kuriem tādi bija trīs - tikpat cik metieni pirmajā periodā pa Toma Nukas sargātajiem vārtiem.

Otrā perioda 11. sekundē Latvijas hokejisti tika pie sava otrā vairākuma, kura realizēšanai bija vajadzīga nedaudz vairāk kā minūte, kad rezultātu atklāja Frenks Razgals. Turpinājumā vairāki noraidījumi tika piešķirti Latvijas komandai, uz pus minūti tai paliekot arī trīs hokejistu sastāvā. Lai arī pie noraidījuma tika arī Itālijas hokejists, pretinieks prata izmantot vairākumu, vārtus gūstot Lukam Barnabo. Teju sešas minūtes vēlāk Latvijas U18 izlase atguva vadību, kad skaitlisko vairākumu realizēja Eduards Jansons - 2:1.

Trešā perioda sākumā Latvijas izlases vārtos vēl vienu ripu raidīja Barnabo, otro reizi panākot neizšķirtu. Ilgu laiku rezultāts turējās neizšķirts, bet tad Latvijas izlasei izdevās salauzt itāļu pretestību. Perioda 14. minūtē vārtus guva Kirils Galoha un Kārlis Čukste, panākot 4:2 Latvijas labā. Drīz vien sekoja arī Ērika Žohova vārtu guvums, spēlei noslēdzoties ar rezultātu 5:2 un latviešiem sākot svinēt uzvaru turnīrā un vietas garantēšanu Elites divīzijā nākamgad.

Turnīra noslēdzošo spēli Latvijas U18 izlase aizvadīs sestdien, kad 17:00 tiksies ar Norvēģijas hokejistiem.

Pasaules U18 čempionāts hokejā , 1. divīzija, A grupa

Itālija U18 - Latvija U18 2:5 (0:0, 1:2, 1:3)
Vārti: 21:16 Razgals (Jansons, Zembergs) 0:1, 32:32 Barnabo (Brigenti, Marčs) 1:1, 38:12 Jansons (Razgals, Ābols) 1:2, 40:39 Barnabo 2:2, 53:25 Galoha (Ābols, Jansons) 2:3, 53:54 Čukste (Zembergs, Puriņš) 2:4, 55:59 Žohovs (Balcers) 2:5
Soda minūtes: 12-16
Metieni: 11-37
Vārtsargi: Hannes Treibenreifs - Toms Nuka

Turnīra tabula

V.IzlaseSVAP
1.Latvija418:712
2.Norvēģija422:108
3.Kazahstāna413:107
4.Francija37:143
5.Baltkrievija38:93
6.Itālija46:240

Izmantotie resursi:
Home


, 2014-04-17 19:09, pirms 11 gadiem
pirmie
, 2014-04-17 19:10, pirms 11 gadiem
Miļūns atkal pierāda, ka prot strādāt ar jaunajiem.
, 2014-04-17 19:10, pirms 11 gadiem
UZVARA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:12, pirms 11 gadiem
paldies dievam! Malači. Cik saprotu, tad U izlasēm A divīzija ir lielāks izaicinājums, jo tur ir mazāk komandu? Tā ir? varbūt kāds lietpratējs spēs paskaidrot...
, 2014-04-17 19:13, pirms 11 gadiem
Ko nu tagad teiks Miļūna ''nolicēji''- nepareizais sastāvs, ''blatņiki'' komandā?
, 2014-04-17 19:13, pirms 11 gadiem
Mīļūns uzvar Latvijā un uzvar pasaulē!
, 2014-04-17 19:14, pirms 11 gadiem
interesanta situācija- ja Itālija uzvar Baltkrieviju, bet francija izcīna, kaut punktu pret Kazahstānu, tad Baltkrievija krīt uz leju
, 2014-04-17 19:15, pirms 11 gadiem
šajā komandā nav izteikti līderi, jebkurš spēlētājs var izšķirt spēles rezultātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:17, pirms 11 gadiem
Jurichs4, 2014-04-16 22:55, vakar
Makaroni jāpaņem un tad jau pret Norvēģiju der arī uzvara pagarinājumā vai bullīšos. Varētu gan Kazahstāna aizķert norvēģus, pat, ja ne uzvarēt, mazāk pašiem būtu jādara.

P.S. Pret norvēģiem arī sanāk pēdējā spēle.


Tieši tā kā cerēju. Paldies Kazahstānai.
, 2014-04-17 19:18, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: paldies dievam! Malači. Cik saprotu, tad U izlasēm A divīzija ir lielāks izaicinājums, jo tur ir mazāk komandu? Tā ir? varbūt kāds lietpratējs spēs paskaidrot...
Junioriem Elitē ir tikai 10 komandas.

Pieaugušo izlase desmitniekā vidēji iekļūst reizi divos gados. Junioru valstsvienības pēdējos gados spēlē tieši tādā pašā līmenī. Vienu gadu Elitē, vienu gadu 1. divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:20, pirms 11 gadiem
Jāsaka, ka kazahi nedaudz pārsteidza šogad. Pret Latviju it kā esot izskatījušies pārliecinošāk par mūsējiem, tagad uzvara pret norvēģiem, pagarinājums pret baltkrieviem.
, 2014-04-17 19:21, pirms 11 gadiem
šajā čempī labs ir Razgals...
, 2014-04-17 19:21, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Junioriem Elitē ir tikai 10 komandas.

Pieaugušo izlase desmitniekā vidēji iekļūst reizi divos gados. Junioru valstsvienības pēdējos gados spēlē tieši tādā pašā līmenī. Vienu gadu Elitē, vienu gadu 1. divīzijā.
Bet sanāk tā, ka tas ir kā kritiens atpakaļ? kad no tām 10 komandām "izkrīti"? tas būtu kā pieaugušo izlases kritiens uz B grupu? kaut kas līdzvērtīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:26, pirms 11 gadiem
Bet puikas neapšaubāmi ir malači.

Jācer, ka skautiem kāds būs iekritis acīs un pārcelsies uz Ziemeļameriku nākamsezon.
, 2014-04-17 19:27, pirms 11 gadiem
voldza35 rakstīja: Ko nu tagad teiks Miļūna ''nolicēji''- nepareizais sastāvs, ''blatņiki'' komandā?
otrā daļa atbilst daļējai patiesībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:28, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: Bet sanāk tā, ka tas ir kā kritiens atpakaļ? kad no tām 10 komandām "izkrīti"? tas būtu kā pieaugušo izlases kritiens uz B grupu? kaut kas līdzvērtīgs?
Tas ir kritiens atpakaļ, taču ar "B grupu" to salīdzināt ir neadekvāti, jo Elitē piedalās tikai 10 komandas.

Junioru Elite+1. divīzija = pieaugušo Elite.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:34, pirms 11 gadiem
Novēlu saglabāt visu komandu elitē. Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 19:53, pirms 11 gadiem
tiešām, paldies kazahiem!
, 2014-04-17 19:55, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur diez ir "vikings" Vecais_Nazis?
Jebkura atkarība ir ļoti kaitīga.
, 2014-04-17 19:56, pirms 11 gadiem
Pēdējā spēlē 2 periodus zaudēs, tad centīsies saglābt spēli. Gribētu redzēt (dzirdēt) treneru, tā teikt, uzmundrinājuma vārdus spēles beigās.
p.s. cerams tā nenotiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 20:10, pirms 11 gadiem
Malači! Lūk ko nozīmē, kad kapājas vairākas vienlīdzīgas komandas, katrs var uztaisīt pārsteigumu!
Bet...gribu mūsējiem novēlēt, lai pēdējā spēle (kas neko neizsaka), tomēr nospēlēt "uz nots"un pabeigt ar perfektu bilanci!
, 2014-04-17 20:12, pirms 11 gadiem
A--BURTS-33 export-labakais alus rakstīja: mazliet nokavejas ar savu komentu par "Italijas izlases varenumu" un "parbrauksanu ka ar tanku" pari Latvijas U-18 nejegam
NAzim, 2l Niknais Rubenis esot kaut kur noklīdis, tas esot svarīgāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 21:13, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Piekrītu!
Hm, bet Tev taču ir atkarība
Atkarība noteikti pastrīdēties ar tiem, kas domā savādāk nekā Tu, vai arī kuri vienkārši velnu dzen.
, 2014-04-17 21:25, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur diez ir "vikings" Vecais_Nazis?
A šis tagad rakstā ''Nosaukts Latvijas izlases sastāvs pirmajai spēlei ar Krieviju'' ap_irš piaugušo izlasi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 21:42, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: paldies dievam! Malači. Cik saprotu, tad U izlasēm A divīzija ir lielāks izaicinājums, jo tur ir mazāk komandu? Tā ir? varbūt kāds lietpratējs spēs paskaidrot...
Gan U-20, gan U18 Elitē ir tikai 10 komandas kamēr večiem ir 16 tapēc protams, ka junioriem un jauniešiem tur ir grūtāk gan tikt, gan noturēties. Jautājums ir cits, kas ir labāk būt (ar retiem izņēmumiem) mūžīgajiem "lūzeriem pilsētā" vai "krutajiem džekiem ciemā" līmeni zemāk, bet spēlēt ar visiem kā līdzīgam ar līdzīgiem bez lielām sagrāvēm (kā tas nereti mūsu jaunajiem sanāk Elitē) un vairāk tajā I divizijā spēlēt ar uzvarām! Ar vienu pazīstamu ex- hokejistu par šitām lietām strīdējāmies.... čalis kā ex hokejists pats uzskata, ka mums U- līmeņos ir jāspēlē labāk ar sava līmeņa komandām, kas ir IA divīzijā (Belari, norges, dāņi u.t.t.) nekā jālien Elitē, kur diezgan bieži piedzīvojam pat 2-ciparu zāģus, jo juniori un jaunie mums nav Elites līmenī.... un savā ziņā viņam, domāju, arī ir sava taisnība! Man jau protams tīri pašsajūtas ziņā ir patīkāmāk apzināties, ka jaunie čaļi atkal spēlēs Elitē! Savā ziņā atkal, tad piezogas maziņš Kiras "iepotēts" pašapmierinātības velniņš, ka esam hokeja lielvalsts!
, 2014-04-17 21:59, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Gan U-20, gan U18 Elitē ir tikai 10 komandas kamēr večiem ir 16 tapēc protams, ka junioriem un jauniešiem tur ir grūtāk gan tikt, gan noturēties. Jautājums ir cits, kas ir labāk būt (ar retiem izņēmumiem) mūžīgajiem "lūzeriem pilsētā" vai "krutajiem džekiem ciemā" līmeni zemāk, bet spēlēt ar visiem kā līdzīgam ar līdzīgiem bez lielām sagrāvēm (kā tas nereti mūsu jaunajiem sanāk Elitē) un vairāk tajā I divizijā spēlēt ar uzvarām! Ar vienu pazīstamu ex- hokejistu par šitām lietām strīdējāmies.... čalis kā ex hokejists pats uzskata, ka mums U- līmeņos ir jāspēlē labāk ar sava līmeņa komandām, kas ir IA divīzijā (Belari, norges, dāņi u.t.t.) nekā jālien Elitē, kur diezgan bieži piedzīvojam pat 2-ciparu zāģus, jo juniori un jaunie mums nav Elites līmenī.... un savā ziņā viņam, domāju, arī ir sava taisnība! Man jau protams tīri pašsajūtas ziņā ir patīkāmāk apzināties, ka jaunie čaļi atkal spēlēs Elitē! Savā ziņā atkal, tad piezogas maziņš Kiras "iepotēts" pašapmierinātības velniņš, ka esam hokeja lielvalsts!
grūti teikt.
Savi plusi (un arī savi mīnusi) ir gan vienā, gan otrā gadījumā.
, 2014-04-17 21:59, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Man arī patīk "dzīt velnu". Neko sliktu tur nesaskatu
Es tev piekrītu. Naža sacerējumi ir īpaši. Vakar par vikingiem vispār... es gandrīz vedera krampjus dabūju smejoties
, 2014-04-17 22:01, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Gan U-20, gan U18 Elitē ir tikai 10 komandas kamēr večiem ir 16 tapēc protams, ka junioriem un jauniešiem tur ir grūtāk gan tikt, gan noturēties. Jautājums ir cits, kas ir labāk būt (ar retiem izņēmumiem) mūžīgajiem "lūzeriem pilsētā" vai "krutajiem džekiem ciemā" līmeni zemāk, bet spēlēt ar visiem kā līdzīgam ar līdzīgiem bez lielām sagrāvēm (kā tas nereti mūsu jaunajiem sanāk Elitē) un vairāk tajā I divizijā spēlēt ar uzvarām! Ar vienu pazīstamu ex- hokejistu par šitām lietām strīdējāmies.... čalis kā ex hokejists pats uzskata, ka mums U- līmeņos ir jāspēlē labāk ar sava līmeņa komandām, kas ir IA divīzijā (Belari, norges, dāņi u.t.t.) nekā jālien Elitē, kur diezgan bieži piedzīvojam pat 2-ciparu zāģus, jo juniori un jaunie mums nav Elites līmenī.... un savā ziņā viņam, domāju, arī ir sava taisnība! Man jau protams tīri pašsajūtas ziņā ir patīkāmāk apzināties, ka jaunie čaļi atkal spēlēs Elitē! Savā ziņā atkal, tad piezogas maziņš Kiras "iepotēts" pašapmierinātības velniņš, ka esam hokeja lielvalsts!
šāds komentārs ir patiesi prātīgs, bet labāk pa muti ir dabūt vienreiz, lai zinātu uz kurieni tiekties... . Un zināt ja iesi pie lielajiem, tad sākuma būs grūti. Nevis pagalmā mačīties un ārpus tā kāju nespert.
, 2014-04-17 22:01, pirms 11 gadiem
Nebūtu slikti ja Razgals vēl kādus paris punktiņus pielasītu. Varbūt, ka skauti viņu pamana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-17 22:09, pirms 11 gadiem
Šveice elites divīzijā samizoja amīšus ar 4:2!! Tas ir ko vērts!!!
, 2014-04-17 22:09, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Katrā gadījumā es nesaskatu iemeslu kāpēc lai nebūtu jācīnās par pirmo vietu 1A divīzijā
tas tiesa.
Un pēc šī brīža rezultātiem LV izlase ir krietni virs 1A divīzijas vidējā līmeņa. Kaut gan - neviena iesapidīga uzvara (teiksim, ar vismaz 8 vārtu starpību) tā arī nav gūta.
, 2014-04-17 22:10, pirms 11 gadiem
arch122 rakstīja: Nebūtu slikti ja Razgals vēl kādus paris punktiņus pielasītu. Varbūt, ka skauti viņu pamana.
Pēc fragmentāri redzētā pirmajās 3 spēlēs man Locāns vairāk patika.
, 2014-04-17 22:13, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Pēc fragmentāri redzētā pirmajās 3 spēlēs man Locāns vairāk patika.
To pašu attiecinu arī uz viņu.
, 2014-04-17 22:23, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Gan U-20, gan U18 Elitē ir tikai 10 komandas kamēr večiem ir 16 tapēc protams, ka junioriem un jauniešiem tur ir grūtāk gan tikt, gan noturēties. Jautājums ir cits, kas ir labāk būt (ar retiem izņēmumiem) mūžīgajiem "lūzeriem pilsētā" vai "krutajiem džekiem ciemā" līmeni zemāk, bet spēlēt ar visiem kā līdzīgam ar līdzīgiem bez lielām sagrāvēm (kā tas nereti mūsu jaunajiem sanāk Elitē) un vairāk tajā I divizijā spēlēt ar uzvarām! Ar vienu pazīstamu ex- hokejistu par šitām lietām strīdējāmies.... čalis kā ex hokejists pats uzskata, ka mums U- līmeņos ir jāspēlē labāk ar sava līmeņa komandām, kas ir IA divīzijā (Belari, norges, dāņi u.t.t.) nekā jālien Elitē, kur diezgan bieži piedzīvojam pat 2-ciparu zāģus, jo juniori un jaunie mums nav Elites līmenī.... un savā ziņā viņam, domāju, arī ir sava taisnība! Man jau protams tīri pašsajūtas ziņā ir patīkāmāk apzināties, ka jaunie čaļi atkal spēlēs Elitē! Savā ziņā atkal, tad piezogas maziņš Kiras "iepotēts" pašapmierinātības velniņš, ka esam hokeja lielvalsts!
Ja PČ ilgtu pusgadu, tad labāk būtu spēlēt ar sev līdzīgiem, bet 5-6 spēles, kas tad šiem notiks ja dabūs iekšās pat ar divciparu skaitli, tas neko sportista attīstībā nevar iedragāt.
, 2014-04-17 22:25, pirms 11 gadiem
arch122 rakstīja: To pašu attiecinu arī uz viņu.
No Locāna un Razgala ko tādu arī gaidīju, bet visvairāk man patika Kivlenieka spēle...visiem rējējiem par Balandīna neņemšanu vismaz mutes ciet!
, 2014-04-17 22:41, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja PČ ilgtu pusgadu, tad labāk būtu spēlēt ar sev līdzīgiem, bet 5-6 spēles, kas tad šiem notiks ja dabūs iekšās pat ar divciparu skaitli, tas neko sportista attīstībā nevar iedragāt.
Redzi, nespēlē jau tur 25-30 gadīgi veči, kas jau kaut ko savā dzīvē ir redzējuši un tādus arī vienreizējus zāģus baigi pie sirds neņemtu, bet zaļi gurķi kuriem vēl tā psihe nav nostabilizējusies un ja čaļi kādā spēlē dabū iekšā ar kādu 12:2, tad pēc tam dažam labam var arī pāriet vēlme te "mērkaķoties" ar to hoķi...
, 2014-04-17 23:36, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Redzi, nespēlē jau tur 25-30 gadīgi veči, kas jau kaut ko savā dzīvē ir redzējuši un tādus arī vienreizējus zāģus baigi pie sirds neņemtu, bet zaļi gurķi kuriem vēl tā psihe nav nostabilizējusies un ja čaļi kādā spēlē dabū iekšā ar kādu 12:2, tad pēc tam dažam labam var arī pāriet vēlme te "mērkaķoties" ar to hoķi...
bet no otras puses - ja šamais būs stāri 1. divīzijā, dažam labam piemetīsies zvaigžņu slimība. Savukārt, spēlējot Elitē - džeki ieraudzīs savas spējas uz Elites fona: daļa sapratīs kur un kas viņiem vēl jāpieliek; daļai nāksies saprast, ka hokejs viņu dzīvē nebūs maizes darbs.
, 2014-04-18 00:26, pirms 11 gadiem
Vispār negaidīti veiksmīgi šis turnīrs izvērties, ņemot vērā, ka mūsējiem ir jaunākā izlase turnīrā, 10 no 22 pieteiktajiem ir 97. gadā dzimuši, kas nozīmē, ka viņu gads ir nevis šis, bet nākamais.
Cerams, ka nākamgad elitē 97. gads spēs sevi parādīt.
Starp 97. gadiem ir pāris interesanti kadri, kas varētu pārsteigt, Balcers, Ponomarenko, Rubins. Šveicē interesants kadrs ir:
Eliteprospects.com - Rihards Puide
, 2014-04-18 00:36, pirms 11 gadiem
atvainojiet,ka nav garumziimes utt,bet prieks,ka vecais ciris(nazis)"norvegju hokeja specs''trapija-atkal uz savam pakaljkajinam.
Tomeer puikas liek par savu tautu lepoties un cepuri vinju prieksha janoliek mums.