Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

IIHF rangs Latvijai piedāvā Vāciju, nevis Šveici

Jānis Matulis
Jānis Matulis

IIHF rangs Latvijai piedāvā Vāciju, nevis Šveici
Bobs Hārtlijs un Artis Ābols triju pēdējo PČ neoficiālajā rangā ir apsteiguši Slovākiju. Foto: Reuters/Scanpix

Koronavīrusa dēļ pasaulē radies daudz neskaidrību. Jo kaut kas tāds mūs piemeklē pirmo reizi. Arī 2021. gada pasaules hokeja čempionāta sakarā. Šur tur presē jau izskanējis, ka IIHF vēlas uz Rīgu "pāspēlēt" Kanādu, bet uz Minsku - Krieviju. Vienlaikus visur parādās, ka Rīgā spēlēs arī Šveice, nevis Vācija, kurai pienāktos te būt pēc IIHF ranga. Taču... IIHF jauno rangu vēl nemaz nav aprēķinājuši, mājas lapu joprojām izdaiļo rangs, kāds tas bija pirms 2020. gada pasaules čempionāta, kurš, kā zināms, nenotika. Loģiski būtu rangu pārrēķināt pēc IIHF sistēmas, taču, publiskojot visai apšaubāmus izlašu simboliskos sešniekus un rīkojot e-hokeja PČ, IIHF ranga pārrēķinam laika nav atlicis.

Ja vien IIHF neizdomās kaut ko pavisam greizu,Rīgā jābūt Kanādai (iemainīta pret Krieviju), Somijai, Čehijjai, Vācijai, Norvēģijai, Itālijai un Kazahstānai. Vai ASV - Čehijas vietā, ja IIHF izdomā saglabāt tos ranga punktus, kas bija izlasēm pirms 2020. gada pasaules čempionāta.

Katrā ziņā rangu ir interesanti papētīt. Dažs hokeja fans ir tik pārliecināts, ka Latvija spēcīgāka par Vāciju, ka gatavs atdot visu iekrāto alus krājumu. Diemžēl, sausie cipari ir sausi, un Vācija un Šveice mums rangā ir diezgan daudz priekšā, bet, ja rēķinām tikai Boba Hārtlija turnīrus, tad Latvija ar 1440 punktiem apsteidz Slovākiju (1415). Ja 2021. gada pasaules čempionātā Latvija būs pirms Slovākijas, tad rangā slovakus apsteidzam. Lai apsteigtu Vāciju vai Šveici, mums Rīgā/Minskā jābūt viņiem priekšā... astoņas vai deviņas vietas. Apmēram.

IIHF rangs (neoficiālais)

Valsts2017.2018.OS.2019.summarangs pirms 2020. g. PČ
1. Kanāda29055056087022703470
2. Krievija28052060084022403400
3. Somija27553052090022253345
4. Zviedrija30060053079522253325
5. ASV26556051076521603140
6. Čehija25551055082521403200
7. Vācija25046058078020703090
8. Šveice26058047075020603060
9. Slovākija21548046072018752835
10. Latvija23550043070518702810
11. Norvēģija23044050067518452765
12. Dānija22547040069017852685
13. Francija24045042063017402540
14. Baltkrievija22042044058516652545
15. Austrija20043039061516352415
16. Itālija20539038064516202480
17. Kazahstāna19038041060015802420
18. Lielbritānija17040033066015602380

  -4 [+] [-]

, 2020-05-13 20:18, pirms 5 gadiem
No grandiem visparocīgākie pretinieki būtu Zviedrija, Somija un Usa, piemēram ,ar Somiju, izņemot 2018.gadu, vienmēr rezultāti bijuši diezgan tuvi un punktos šajās spēlēs var aizķerties, bet Krievija pēdējos gados sagādā diezgan daudz problēmu. Vācija vai Šveice, pie mūsu labas spēles, abi pretinieki ir ņemami, lai cinītos par 1/4 finālu.

  -2 [+] [-]

, 2020-05-13 20:23, pirms 5 gadiem
Janens12345 rakstīja: No grandiem visparocīgākie pretinieki būtu Zviedrija, Somija un Usa, piemēram ,ar Somiju, izņemot 2018.gadu, vienmēr rezultāti bijuši diezgan tuvi un punktos šajās spēlēs var aizķerties, bet Krievija pēdējos gados sagādā diezgan daudz problēmu. Vācija vai Šveice, pie mūsu labas spēles, abi pretinieki ir ņemami, lai cinītos par 1/4 finālu.
Jā, Zviedrija, ASV un Somija tiešām ir tās izlases, kuras mēs regulāri uzvaram.

  +3 [+] [-]

, 2020-05-13 21:17, pirms 5 gadiem
Atkarīgs kā spēles saliek, ziemeļamerikāņi jau pirmajās 2 spēlēs parasti tikai ieslidojās un galvenais, lai mums ir atpūtas diena pirms spēles ar Šveici.

     [+] [-]

, 2020-05-13 21:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Zviedrija, ASV un Somija tiešām ir tās izlases, kuras mēs regulāri uzvaram.
Parocīgā Somija pēdējā savstarpējā PČ spēlē Latvijai izrakstīja 1:8 rēķinu.

  +4 [+] [-]

, 2020-05-13 21:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Zviedrija, ASV un Somija tiešām ir tās izlases, kuras mēs regulāri uzvaram.
2014 gadā gan ASV, gan Somiju. Pamatlaikā.

  +2 [+] [-]

, 2020-05-13 21:44, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Parocīgā Somija pēdējā savstarpējā PČ spēlē Latvijai izrakstīja 1:8 rēķinu.
Izņemot šo 2018.gada spēli, kad divi Hurricanes spēlētāji sarāva gabalos Latvijas aizsardzību , pēdējās 3 no 4 spēlēm beigušās ar vienu vārtu pārsvaru. Piemēram ar to pašu Čehiju nav gājis tik labi un nav izdevies izcinīt pat vienu uzvaru kopš 97.gada, kamēr atrodamies augstākajā divīzijā.

     [+] [-]

, 2020-05-13 21:57, pirms 5 gadiem
Janens12345 rakstīja: Izņemot šo 2018.gada spēli, kad divi Hurricanes spēlētāji sarāva gabalos Latvijas aizsardzību , pēdējās 3 no 4 spēlēm beigušās ar vienu vārtu pārsvaru. Piemēram ar to pašu Čehiju nav gājis tik labi un nav izdevies izcinīt pat vienu uzvaru kopš 97.gada, kamēr atrodamies augstākajā divīzijā.
No šīm 4 spēlēm, Latvijai ir tikai viena uzvara un trīs zaudējumi ar kopējo vārtu starpību -8.

Var visādi skatīties uz šo jautājumu, taču, lai teikt, ka kāda no tā sauktajām lielajām izlasēm ir parocīga, vajag lielu fantāziju, jo, būsim reāli, tā drīzāk ir lielās komandas neveiksme, ka nākas cīkstēties ar Latvijas hokejistiem (to apstiprina kopējie abu izlašu panākumi šajos PČ), nevis plānveidīga mūsu hokeja darba rezultāts.

Notikt var jebkas. Turklāt tāda formāta un ļoti mainīga satura turnīrā kā hokeja PČ (jā, arī pozitīvi pārsteigumi, lai neteiktu, ka es esmu pārāk negatīvs).

  +1 [+] [-]

, 2020-05-13 22:15, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No šīm 4 spēlēm, Latvijai ir tikai viena uzvara un trīs zaudējumi ar kopējo vārtu starpību -8.

Var visādi skatīties uz šo jautājumu, taču, lai teikt, ka kāda no tā sauktajām lielajām izlasēm ir parocīga, vajag lielu fantāziju, jo, būsim reāli, tā drīzāk ir lielās komandas neveiksme, ka nākas cīkstēties ar Latvijas hokejistiem (to apstiprina kopējie abu izlašu panākumi šajos PČ), nevis plānveidīga mūsu hokeja darba rezultāts.

Notikt var jebkas. Turklāt tāda formāta un ļoti mainīga satura turnīrā kā hokeja PČ (jā, arī pozitīvi pārsteigumi, lai neteiktu, ka es esmu pārāk negatīvs).
Pilnīgi piekrītu tam, ka nevienu no top 6 esošajām komandām nevaram saukt par parocīgu, varbūt nebiju izvēlējies atbilstošāko vārdu. Biju domājis to, ka pret šīm izlasēm pēdējos gados salīdzinoši ir bijušas vairāk tās spēles, kur mēs reāli cināmies par tiem punktiem tabulā, protams, 2 uzvaras pret Krieviju pirms 20 gadiem arī ir labs sasniegums, tomēr pēdējos čempjos nav sanācis “ieķērties”, tas pats ar Kanādu, kur izdevās “izvilkt” Ot 2018.gadā, bet parasti sanāk “sagrāves”, kā arī ar Čehiju,, pret kuriem grūti aizķerties punktos.

  -3 [+] [-]

, 2020-05-13 22:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 2014 gadā gan ASV, gan Somiju. Pamatlaikā.
Un cik pirms tam, un pēc tam zaudējumi?

  +1 [+] [-]

, 2020-05-13 22:28, pirms 5 gadiem
Janens12345 rakstīja: Pilnīgi piekrītu tam, ka nevienu no top 6 esošajām komandām nevaram saukt par parocīgu, varbūt nebiju izvēlējies atbilstošāko vārdu. Biju domājis to, ka pret šīm izlasēm pēdējos gados salīdzinoši ir bijušas vairāk tās spēles, kur mēs reāli cināmies par tiem punktiem tabulā, protams, 2 uzvaras pret Krieviju pirms 20 gadiem arī ir labs sasniegums, tomēr pēdējos čempjos nav sanācis “ieķērties”, tas pats ar Kanādu, kur izdevās “izvilkt” Ot 2018.gadā, bet parasti sanāk “sagrāves”, kā arī ar Čehiju,, pret kuriem grūti aizķerties punktos.
Mēģinot atrast izdevīgākos vai visādā citādā ziņā patīkamākos pretiniekus ir jāatceras viena lieta - PČ ir viens turnīrs gadā. Ja paveicas, tās ir 10 spēles. Katru gadu viss sākas no jauna. Īsāk sakot, tas nav kaut kāds regsezonas turnīrs, kur var spēlēt, spēlēt, spēlēt ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem, kamēr uzvari. Arī veiksme te, tāpat kā jebkur citur, neakumulējas. Viss ir "šeit un tagad", kas vienlaicīgi arī dod lielu lomu nejaušībām.

Turklāt, nu, lai priecīgāks prāts, ieteiktu apskatīt ne tikai Latvijas hokeja izlasei "ērtos" pretniekus, bet tās komandas, kurām Latvijas izlase ir ērta. Viņu ambīcijas ir ne mazākas.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-13 22:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un cik pirms tam, un pēc tam zaudējumi?
Gan ar ASV gan ar Somiju nemaz tik slikti nav gājis. Paskaties pats, ja netici.

  +5 [+] [-]

, 2020-05-13 22:51, pirms 5 gadiem
Reiz Pasaules čempionāta ietvaros satiku Somijas hokeja izlases fanus. Tas vēl bija pirms tās spēles, kurā Latvija tika sagrauta. Un somi diezgan atzinīgi izteicās par Latvijas izlasi, teica, ka tā esot stipra.
Protams skaidrs, ka Somija ir krietni spēcīgāka par Latviju, bet ar šīm dažām spēlēm tika radīts iespaids, ka esam neparocīgs pretinieks (somiem).

  +1 [+] [-]

, 2020-05-13 23:07, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mēģinot atrast izdevīgākos vai visādā citādā ziņā patīkamākos pretiniekus ir jāatceras viena lieta - PČ ir viens turnīrs gadā. Ja paveicas, tās ir 10 spēles. Katru gadu viss sākas no jauna. Īsāk sakot, tas nav kaut kāds regsezonas turnīrs, kur var spēlēt, spēlēt, spēlēt ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem, kamēr uzvari. Arī veiksme te, tāpat kā jebkur citur, neakumulējas. Viss ir "šeit un tagad", kas vienlaicīgi arī dod lielu lomu nejaušībām.

Turklāt, nu, lai priecīgāks prāts, ieteiktu apskatīt ne tikai Latvijas hokeja izlasei "ērtos" pretniekus, bet tās komandas, kurām Latvijas izlase ir ērta. Viņu ambīcijas ir ne mazākas.
Protams, tas viss ir saprotami- Latvija kā “klients” ir daudzām valstīm PČ. Šis viss tā tīri “pafantazējot” un padomājot par to, kā ir gājis agrāk, un , ja būtu jānosauc tās izlases, kuras , pēc katra domām veidotu to ideālo Pč grupu Latvijai.
Slēpts komentārs: Maikl30

  -1 [+] [-]

, 2020-05-14 08:32, pirms 5 gadiem
Kapēc citas komandas tieši tā pat kā Krievijas izlase, nevar izvēlēties spēlēt tajā pilsētā, kur labāki sakari un ir variants kaut ko ar tiesnešiem sarunāt?

  +3 [+] [-]

, 2020-05-14 09:16, pirms 5 gadiem
ivars_iks_987384788290509 rakstīja: Kapēc citas komandas tieši tā pat kā Krievijas izlase, nevar izvēlēties spēlēt tajā pilsētā, kur labāki sakari un ir variants kaut ko ar tiesnešiem sarunāt?
Nevis izlase izvēlas, bet organizētāji.
IIHF ir devusi tiesības organizētājiem vienu pāri samainīt biznesa vajadzībām, tā tas notiek jau labu laiku.
Šajā gadījumā loģiski, ka Krievijas izlasi pārcēla uz Minsku - jo Krievijas tūristiem tur nevajag vīzas, atšķirībā no Latvijas, un uz tādu Minsku viņi sabrauks lielā skaitā.

  +2 [+] [-]

, 2020-05-14 09:53, pirms 5 gadiem
Bet ja par virsrakstā pieļauto risinājumu, tad es tomēr vēlētos redzēt Vāciju mūsu grupā, nevis Šveici.

Un visticamāk, ka tā arī būs, ka Kanāda spēlēs mūsu grupā, bet Krievija Minskā.

     [+] [-]

, 2020-05-14 23:27, pirms 5 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Bet ja par virsrakstā pieļauto risinājumu, tad es tomēr vēlētos redzēt Vāciju mūsu grupā, nevis Šveici.

Un visticamāk, ka tā arī būs, ka Kanāda spēlēs mūsu grupā, bet Krievija Minskā.
šobrīd es neteiktu, ka Vācija būtu parocīgāks pretinieks par Šveici... Vācija pēdējos gados progresē vairāk kā Šveice