Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvijas hokejisti pirmajā pārbaudē saņem pērienu no Somijas

Latvijas hokejisti pirmajā pārbaudē saņem pērienu no Somijas
Guntis Galviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pirmo no astoņām pārbaudes spēlēm pirms 2014. gada pasaules čempionāta aizvadīja Latvijas valstsvienība hokejā, 16. minūtē izvirzoties vadībā (Guntis Galviņš), taču turpinājumā ielaižot piecus bezatbildes vārtus un ar 1:5 piekāpjoties Somijai. Rīt vienības tiksies vēlreiz.

Lai gan no spēles pirmajām sekundēm pārsvars piederēja Somijas hokeja izlasei, rezultātu 16. minūtē atklāja latvieši. Ar metienu no distances savus astotos vārtus valstsvienības rindās iemeta 28 gadus vecais aizsargs Guntis Galviņš, kurš piedalījies septiņos pasaules čempionātos un 2010. gada olimpiskajās spēlēs, - 1:0. Vienu no rezultatīvajām piespēlēm izdarīja Juris Upītis, nopelnot pirmo punktu Latvijas izlases rindās.

Mūsējo prieki gan nebija ilgi - mājinieki pārsvaru beidzot izmantoja pusotru minūti pirms pirmās trešdaļas noslēguma, vairākumu realizējot Tommi Huhtalam. Pēc Leo Komarova metiena viņš bija pirmais pie Ervīna Muštukova atvairītās ripas, no tuvas distances netraucēts panākot izlīdzinājumu - 1:1.

Muštukovam tie bija vienīgie ielaistie vārti, jo pēc 20 minūtēm vārtsargs tika nomainīts. Par sevi atgādinājusi iepriekš izmežģītā potīte, un valstsvienības treneris Toms Kūlens nolēmis neriskēt. Tādējādi no otrās trešdaļas pirmā iemetiena mačā nācās iesaistīties Jānim Kalniņam, kuram tā bija debija izlases rindās. 22 gadus vecais vārtsargs kapitulēja jau pēc 89 sekundēm, kad mājinieki izspēlēja kombināciju līdz Mihaela Keronena metienam tukšos vārtos - 2:1.

28. minūtē Somija dubultoja pārsvaru, no labā iemetiena apļa ripu starp Kalniņa kājsargiem raidot Īro Pakarinenam. Taču Latvijas vārtsargam uzreiz izdevās reabilitēties par neveiksmīgo epizodi, vairākkārt glābjot komandu no nonākšanas iedzinējos ar trīs vārtu deficītu.

Tomēr iespaidīgais somu pārsvars vainagojās panākumiem noslēdzošās trešdaļas pirmajā pusē, kad, neskatoties uz trim blakus esošajiem Latvijas valstsvienības pārstāvjiem, izveicīgākais vārtu priekšā bija Tomi Sallinens, neatstājot Kalniņam cerības - 4:1. Punkts tika pielikts piecas minūtes pirms noslēguma, pēc piespēles no laukuma labā stūra Juham Pekam Hitonenam vārtu priekšā apsteidzot Jēkabu Rēdlihu un ripu novirzot Latvijas vārtos.

Tādējādi Latvijas valstsvienība gatavošanos 2014. gada pasaules čempionātam hokejā sāka ar neveiksmi pret olimpisko spēļu bronzas medaļnieci un pagājušā gada pasaules čempionāta ceturtās vietas ieguvēju Somiju - 1:5. Internetā pieejamajā spēles protokolā norādīts, ka metienu attiecība bija 53 pret sešiem mājinieku labā.

Rīt pulksten 18:30 komandas tiksies vēlreiz.

Latvijas izlases sastāvs:

Ervīns Muštukovs (Jānis Kalniņš); Rodrigo Laviņš, Jānis Jaks, Agris Saviels, Guntis Galviņš, Jēkabs Rēdlihs, Mārtiņš Gipters, Mārtiņš Porejs, Maksims Širokovs; Aleksejs Širokovs, Artūrs Ozoliņš, Artūrs Kuzmenkovs, Andris Džeriņš, Miks Lipsbergs, Edgars Kļaviņš, Edijs Brahmanis, Juris Štāls, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs, Roberts Jekimovs, Juris Upītis, Māris Bičevskis.

Pārbaudes spēle hokejā, 10. aprīlis

Vārti: 15:14 Galviņš (Upītis, Skvorcovs) 0:1, 18:37 Huhtala (Komarovs, vair.) 1:1, 21:29 Keronens (Hitonens) 2:1, 27:50 Pakarinens (Lahti, Martinens) 3:1, 45:09 Sallinens (Huhtala, Poisti) 4:1, 54:52 Hitonens (Kīskinens, Taimi) 5:1
Soda minūtes: 2:8
Metieni: 53:6
Vārtsargi: Ville Kolpanens - Ervīns Muštukovs (no 20:00 Jānis Kalniņš)

Latvijas izlases pārbaudes spēles:

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
10.04.2014.18.30Somija - LatvijaJevaskula5:1
11.04.2014.18.30Somija - LatvijaKuopio
18.04.2014.17.00Latvija - Krievija„Arēna Rīga”
19.04.2014.17.00Latvija - Krievija„Arēna Rīga”
25.04.2014.19.30Latvija - Francija„Arēna Rīga”
26.04.2014.17.00Latvija - Francija„Arēna Rīga”
01.05.2014.20.00Slovākija - LatvijaBratislava
02.05.2014.18.00Latvija - NorvēģijaBratislava

, 2014-04-10 20:34, pirms 11 gadiem
Nu tapēc jau tās ir pārbaudes spēles,lai būtu viela pārdomām un meklētu kļūdas
Slēpts komentārs: zzk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:37, pirms 11 gadiem
kaads nezin kaapeec Ervins peec 1 perioda vairs nespeeleeja ?
jo Kalniņš izskatiijaas ljoti nepaarliecinoshi taapat kaa paareejaa komada
, 2014-04-10 20:37, pirms 11 gadiem
mtx03 rakstīja: kaads nezin kaapeec Ervins peec 1 perioda vairs nespeeleeja ?
jo Kalniņš izskatiijaas ljoti nepaarliecinoshi taapat kaa paareejaa komada
izskatījās, ka trauma...
nedomāju, ka tā bija iepriekš plānota nomaiņa!
, 2014-04-10 20:38, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tīri subjektīvi pēc TV pārraides spriežot vājākie posmi mūsu izlasē man šķita uzbrucēju virknējums Kļaviņš – A.Ozoliņš – Brahmanis un aizsargu pāris Porejs – Saviels.
Interesanti, kas būs rīt, vajadzētu būt kādām izmaiņām virknējumos.

Gribētos kaut kur internetā apskatīt šodienas spēles protokolu.
metienu attiecība 6:53 jau vien ko izsaka
Slēpts komentārs: casiljas
Slēpts komentārs: pleesonja
Slēpts komentārs: casiljas
, 2014-04-10 20:39, pirms 11 gadiem
Viss ir kārtībā tā tikai ir pārbaudes spēle !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:40, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: šī Somijas izlase ir kāda sestā pēc spēka no Somijas izlasēm

tā ka čempī būs smagi, iespējams lidosim ārā no A diviziona

p.s. kazahiem palīdzēs Dalmens.
Labi- nevajag pārspīlēt- 6. izlase
Katru gadu vienas un tās pašas sarunas par krišanu ārā- un nekur neesam izkrituši..

No šiem labi izskatījās tikai Laviņš ar Galviņu + Muštukovs- cik daudz varēja sevi paspēt pierādīt. Mūžīgi jaunie un perspektīvie- Džeriņš ar Bukartu laikam ir dikti pārliecināti par tikšanu izlasē.
, 2014-04-10 20:40, pirms 11 gadiem
badijs4 rakstīja: Viss ir kārtībā tā tikai ir pārbaudes spēle !
ja LV otrais sastāvs rāda tik bezsakarīgu hokeju, tad nezinu, ko Tu sauc par nekārtību!?
, 2014-04-10 20:42, pirms 11 gadiem
Kasparens rakstīja: Labi- nevajag pārspīlēt- 6. izlase
Katru gadu vienas un tās pašas sarunas par krišanu ārā- un nekur neesam izkrituši..

No šiem labi izskatījās tikai Laviņš ar Galviņu + Muštukovs- cik daudz varēja sevi paspēt pierādīt. Mūžīgi jaunie un perspektīvie- Džeriņš ar Bukartu laikam ir dikti pārliecināti par tikšanu izlasē.
atšķirība tā, ka izlases, kuras varam pieveikt, nespēlējot arī ar labāko sastāvu, šogad nepiedalījās OS un ir krietni svaigākas un pilnīgākas
, 2014-04-10 20:43, pirms 11 gadiem
Pārbaudes spēle kā jau pārbaudes spēle. Kas to lai zin ar ko mūsējie nodarbojušies pirms šīm divām sapārotām spēlēm. Iespējams pārsvarā dzelžus cilājuši.
Vienīgi priecē,ka tik daudz jaunu uzvārdu izlases kontekstā. Kaut vai tikai gatavošanās sākumposmā.
, 2014-04-10 20:43, pirms 11 gadiem
tāds kalendars un pēcOS paģiras, ka līdz 1 vinnei būs jāgaida līdz pat MInskai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:44, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: metienu attiecība 6:53 jau vien ko izsaka
vai tad Ķīna nemeta vairāk pa mūsu kasti Bledā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:44, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tīri subjektīvi pēc TV pārraides spriežot vājākie posmi mūsu izlasē man šķita uzbrucēju virknējums Kļaviņš – A.Ozoliņš – Brahmanis un aizsargu pāris Porejs – Saviels.
Mjā, zaudēt var dažādi. No šiem tiešām gaidīju vairāk, speciāli skatījos. Saviels man nepatīk kopš tiem laikiem, kad pārbaudes spēlē krievs aizmuka no viņa kā no bērna un vēlāk traumēja Edžu. Ja nav līmeņa, ne..j darīt izlasē.
, 2014-04-10 20:46, pirms 11 gadiem
mērenā pakaļā
, 2014-04-10 20:47, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: atšķirība tā, ka izlases, kuras varam pieveikt, nespēlējot arī ar labāko sastāvu, šogad nepiedalījās OS un ir krietni svaigākas un pilnīgākas
Lielai daļai izlases ir pietiekami daudz laika savest sevi kārtībā. Profesionāļi tomēr- nevis makaronfabrikas spēlētāji. Būs labi.
, 2014-04-10 20:47, pirms 11 gadiem
casiljas rakstīja: Galviņš uguņo. Nodrošinājis jau vietu sastāvā uz čempi.
nezinu, kāpēc Tev šoreiz salikti mīnusi (laikam par iepriekšējiem nopelniem), taču Galviņš un Laviņš šodien bij labākie no aizsargiem un tas ir plats solis virzienā uz PČ.
, 2014-04-10 20:47, pirms 11 gadiem
Nav jau briinums,lidera nav un protams ka nevajag,jo tas tik parbaud speles,sa vai ta Somjiem ir skills.
Slēpts komentārs: objektiivais
, 2014-04-10 20:47, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: ja LV otrais sastāvs rāda tik bezsakarīgu hokeju, tad nezinu, ko Tu sauc par nekārtību!?
oj, oj - speciālists – somi tomēr pārsvarā ir no Somijas līgas, vai arī laiku tur spēlējuši, tomēr pieraduši pie zināma stila, mums ir savākteņu komanda, kas gandrīz katrs ir spēlē savā līgā un ir mācīts pa savam – citādu rezultātu bija muļķīgi gaidīt – galvenais jau šajās spēlēs ir saprast, kas ir kas – tāpat ļoti maza daļa no šiem spēlēs PČ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:48, pirms 11 gadiem
Man vienigajam SC sadaļa par LV izlasi hokejā ir kroplīgi izstiepta ?
, 2014-04-10 20:48, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Izlasot virsrakstu, sākumā padomāju, ka Vecais_Nazis ievietojis rakstu
kas zin
, 2014-04-10 20:49, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā, zaudēt var dažādi. No šiem tiešām gaidīju vairāk, speciāli skatījos. Saviels man nepatīk kopš tiem laikiem, kad pārbaudes spēlē krievs aizmuka no viņa kā no bērna un vēlāk traumēja Edžu. Ja nav līmeņa, ne..j darīt izlasē.
pirms gada PČ Saviels bij tīri OK. Šobrīd - 1. kandidāts uz atskaitīšanu
, 2014-04-10 20:50, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: šī Somijas izlase ir kāda sestā pēc spēka no Somijas izlasēm

tā ka čempī būs smagi, iespējams lidosim ārā no A diviziona

p.s. kazahiem palīdzēs Dalmens.
čalīt ja neko nerūbi no Hokeja, tad lūdzu savus pārgudros komentārus paturi pie sevis!! vājprāts!
, 2014-04-10 20:50, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Man vienigajam SC sadaļa par LV izlasi hokejā ir kroplīgi izstiepta ?
varbūt vienkārši noslauki brilles?
, 2014-04-10 20:50, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā, zaudēt var dažādi. No šiem tiešām gaidīju vairāk, speciāli skatījos. Saviels man nepatīk kopš tiem laikiem, kad pārbaudes spēlē krievs aizmuka no viņa kā no bērna un vēlāk traumēja Edžu. Ja nav līmeņa, ne..j darīt izlasē.
Saviela rādītais līmenis ir tāds, ka izlases sastāvā viņš ir jāņem tikai tad, ja ir totāls aizsargu trūkums, tāpēc īpaši izcelt viņu arī nevajadzētu. Drīzāk jārunā par J.Rēdliha un jauno censoņu parādīto spēli, kas bija NEKĀDA.
, 2014-04-10 20:51, pirms 11 gadiem
tads rakstīja: čalīt ja neko nerūbi no Hokeja, tad lūdzu savus pārgudros komentārus paturi pie sevis!! vājprāts!
ir tāda opcija 'IGNORĒT' - iesaku lietot un būsi pasargāts no troļļiem.
, 2014-04-10 20:52, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Izlasot virsrakstu, sākumā padomāju, ka Vecais_Nazis ievietojis rakstu
Kas Tev taisnība nepatīk?
Var jau slēpties zem smukiem virsrakstiem, bet tas jau nemaina pašu faktu,ka tieši šajā konkrētā spēlē somi bija pārāki visos spēles komponentos,un mūsējie dabūja labu mācību jeb pērienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:53, pirms 11 gadiem
Atvainojos bet daži te ir TRULi ''FANI''!!
Jums butu izlasei kājas jābučo,ka vispār atrodamies elites divīzijā,blakus visiem hokeja milžiem!!Mēs mazā LATVIJA!
, 2014-04-10 20:53, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: oj, oj - speciālists – somi tomēr pārsvarā ir no Somijas līgas, vai arī laiku tur spēlējuši, tomēr pieraduši pie zināma stila, mums ir savākteņu komanda, kas gandrīz katrs ir spēlē savā līgā un ir mācīts pa savam – citādu rezultātu bija muļķīgi gaidīt – galvenais jau šajās spēlēs ir saprast, kas ir kas – tāpat ļoti maza daļa no šiem spēlēs PČ...
Pēc šodien spēlē redzētā, saprotams ir viens, ja nebūs 2/3 OS, nu vismaz 1/2, sastāva, tad PČ būs sūdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 20:58, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Abrags prognozēju nopietnu spēkošanos. Somi rādīja muskuļus , mūsējie neparādīja pilnīgi neko.
Un kad Tu to prognozē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:00, pirms 11 gadiem
otrā izlase pazaudē 4. Somijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:01, pirms 11 gadiem
tads rakstīja: Atvainojos bet daži te ir TRULi ''FANI''!!
Jums butu izlasei kājas jābučo,ka vispār atrodamies elites divīzijā,blakus visiem hokeja milžiem!!Mēs mazā LATVIJA!
Kaut ko tik idiotisku man vel nebija iznācis lasīt.
Nu,un ja LV nespēlētu elitē? Kas mums dzīves jēga tāpēc pazustu?
, 2014-04-10 21:01, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: +Gipters rezervē
Gipters spēlēja 3. periodā.
, 2014-04-10 21:01, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: otrā izlase pazaudē 4. Somijas?
un ?
Latvijas 5. izlase smagi kāstu Kanādas 100. izlasei...

Somijai krietni lielāki hokeja resursi.
, 2014-04-10 21:01, pirms 11 gadiem
Nožēlojami.
, 2014-04-10 21:02, pirms 11 gadiem
metienu attiecība 53:6 :O
, 2014-04-10 21:02, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Gipters spēlēja 3. periodā.
cik maiņās iznāca laukumā? 2? vai tikai 1?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:02, pirms 11 gadiem
dvielis rakstīja: Nožēlojami.
normāli priekš pārbaudes spēles.
, 2014-04-10 21:03, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tasnav otrais - trešais, ceturtais
Ka var būt, ka čaļi, kas spelē MHL, savos klubos ka trešie vartsargi ir otrais satāvs? Taja pašā laika visi pašmāju labakie čāļi atstati majās - nonsens, kas iespejams tikai Latvijā
Diemžēl LČ ir nostādīts sūda lomā gan no LHF, gan izlases treneru puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:03, pirms 11 gadiem
53-6 metienu atieciba.
Tad jau rezultats ir likumsakarigs.
, 2014-04-10 21:03, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Sorry, bet šoreiz Tu neesi informēts par kontekstu kāpēc es šito uzrakstīju, tāpēc iztiksim bez pamācībām Bet Tu jau laikam esi lielāks piekritējs tādam āmura viedoklim, ko te raksta Killi
Nē,es esmu piekritējs skaidrai vīru valodai,un nevis kaut kādai stulbai laipošanai, neatkarīgi no tā kurš to raksta.
Ja komanda nospēlēja vāji,tad tā arī ir.
, 2014-04-10 21:03, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: cik maiņās iznāca laukumā? 2? vai tikai 1?
Jaks ar Gipteru abi debitēja 3.periodā. 2 maiņa maksimums katram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Taja pašā laika visi pašmāju labakie čāļi atstati majās - nonsens, kas iespejams tikai Latvijā
Pašmāju labākie čaļi knapi varēja pavilkt kājas LČ play-off pēdējā spēlē, kaut cik jēdzīgi izskatījās vien veterāns Macijevskis. Runāt par izlasi šajā kontekstā ir vismaz dīvaini, ja visas sezonas garumā trenējas/spēlē vien pāris reizes nedēļā.
, 2014-04-10 21:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Jaks ar Gipteru abi debitēja 3.periodā. 2 maiņa maksimums katram...
to es redzēju. Tikai nepiefiksēju, ka vairāk par 1 maiņu katram būtu ticis. Kuzmenkovs jau ar drusku pie spēlēšanas tika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:05, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Bet ko jūs gribejat no Saviela, ja viņs pat Kurbadā nebija vadošais aizsargs, nemaz nerunajot par LAČ kopuma. Ta ir ta saucama Baldonieka selekcija
Neviens jau no viņa sen neko negrib, tik atsevišķi indivīdi dzīvo vēsturiskajās atmiņās.
, 2014-04-10 21:06, pirms 11 gadiem
Lab metienu attieciba ir viens, bet varbut var kads pakomentet, ka tad isti musejiem gaja. Vai tiesam bijam tik vaji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:07, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es tak visu redzeju, bet tas tak ir idiootisms, ka visus golus saliz Saviels ar Poreju, bet vienu no labakajiem aizsargiem tur līdz 3.perioda beigām uz soliņa!
ne tikai viņi vien
, 2014-04-10 21:07, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: visus golus saliz Saviels ar Poreju, bet vienu no labakajiem aizsargiem tur līdz 3.perioda beigām uz soliņa!
Tāpēc jau tās ir pārbaudes spēles un to ir daudz - lai varētu variēt sastāvu un analizēt katra sniegumu. Rīt, visticamāk, būs citi virknējumi, nākošajās spēlēs vēl citi.

P.S. kā Tu zini, ka labākais, ja vispār nekad vēl nebija spēlējis izlasē??
, 2014-04-10 21:07, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lab metienu attieciba ir viens, bet varbut var kads pakomentet, ka tad isti musejiem gaja. Vai tiesam bijam tik vaji?
pārsvarā dzīvojās pa savu zonu, slidojot blakus somu spēlētājiem
, 2014-04-10 21:08, pirms 11 gadiem
Es esmu šokā , es protams neko daudz negaidīju no šadas izlases bet bļāviens 53:6 nu tas ir par traku , priecēja Muštukova sniegums tiešām vilka salīdzinot ar Kalniņu kas ir jātur 100km atālumā no izlases kā Jučers , aizsardzībā invalīdi - uzbrukumā invalīdi , priekšgalā ar visiem Bukartiem un Džeriņiem , dir*ā čomi , kauns..
, 2014-04-10 21:08, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: to es redzēju. Tikai nepiefiksēju, ka vairāk par 1 maiņu katram būtu ticis. Kuzmenkovs jau ar drusku pie spēlēšanas tika.
Brahmanis un Kļaviņš galīgi nekādi...neredzu viņiem vietu sastāvā...
bet tā jau tikai pirmā spēle. Kūlenis šos tik 2 dienas redzējis...
kaut kur lasīju vai dzirdēju Nolans nemaz nesteidzās uz Latviju pēc NHL sezonas beigām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:10, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: oj, oj - speciālists – somi tomēr pārsvarā ir no Somijas līgas, vai arī laiku tur spēlējuši, tomēr pieraduši pie zināma stila, mums ir savākteņu komanda, kas gandrīz katrs ir spēlē savā līgā un ir mācīts pa savam – citādu rezultātu bija muļķīgi gaidīt – galvenais jau šajās spēlēs ir saprast, kas ir kas – tāpat ļoti maza daļa no šiem spēlēs PČ...
Kāds vēl stils?!?!?!
Lai paskrietu ātri nevajag ne saspēlētību, ne stilu, ne pat normālu līgu! Rezultāts pilnībā sakarīgs (varēja būt vēl smagāk), mūs apskrēja un apspēlēja kā mazos! Žēl, ka tālākās rezerves, manuprāt, neparādīja sakarīgu cīņas sparu, par Džeriņu, Bukartu&co labāk neizteikties!
Cerams, ka pēc smagiem treniņiem atrodas 'fiziskajā bedrē'!
, 2014-04-10 21:11, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: normāli priekš pārbaudes spēles.
Pārbaudes vai ne pārbaudes spēle, BET 60 minūtēs 6 metieni valsts izlasei!?! NOŽĒLOJAMI!!!
, 2014-04-10 21:11, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es esmu šokā , es protams neko daudz negaidīju no šadas izlases bet bļāviens 53:6 nu tas ir par traku , priecēja Muštukova sniegums tiešām vilka salīdzinot ar Kalniņu kas ir jātur 100km atālumā no izlases kā Jučers , aizsardzībā invalīdi - uzbrukumā invalīdi , priekšgalā ar visiem Bukartiem un Džeriņiem , dir*ā čomi , kauns..
no sirds un no rajona
, 2014-04-10 21:11, pirms 11 gadiem
Visi saka,ka spēlēja Somija 5 izlase,manuprāt,Somiem bija stipra komanda,tas pats Komarovs staigā apkārt ar olimpisko bronzu un piedalījās šinī spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:14, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tūlīt sāksies polemika par "sistēmām"
Te jau viens pieminēja, ka šodien spēlējošie somi nāk no vienotas sistēmas. Ko tad man te vēl piebilst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:14, pirms 11 gadiem
Izbrīna ka šeit ir speciālisti, kuri jau pēc vienas spēles izdara tālejošus secinājumus. Šis PČ būs ļoti grūts neatkarīgi no sastāva. Ņemot vērā mūsu grupu, savstarpējos rēķinus, dalību OS, PČ būs mērķis saglabāt vietu A grupā. Protams ar milzīgu pašatdevi un labu sastāvu var tikt arī tālu, bet tad ir jākapā, bet tomēr PČ spēlētāji negrauž ledu kā savos klubos vai OS. Baltkrievi savā laukumā, kazahi grib atriebties par kvalifikāciju un nebija OS, šveiciešiem protams ir zobs uz mums, paliek īsts tumšais zirdziņš Vācija.
Reālākie ņemamākie kopumā ir kazahi un vācieši. Sastāvs un kaujinieciskums izšķirs daudz (ja ne visu).
Jau kuro reizi ir pārdomas ka PČ vajadzētu rīkot katru otro nepāra gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:15, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Brahmanis un Kļaviņš galīgi nekādi...neredzu viņiem vietu sastāvā...
bet tā jau tikai pirmā spēle. Kūlenis šos tik 2 dienas redzējis...
kaut kur lasīju vai dzirdēju Nolans nemaz nesteidzās uz Latviju pēc NHL sezonas beigām...
Bukarts arī sačkoja... ar tādu attieksmi šams nekur netiks
, 2014-04-10 21:15, pirms 11 gadiem
6 metieni? Vot tas ir liimenis
, 2014-04-10 21:15, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: Visi saka,ka spēlēja Somija 5 izlase,manuprāt,Somiem bija stipra komanda,tas pats Komarovs staigā apkārt ar olimpisko bronzu un piedalījās šinī spēlē
Tas, ka Somijas kāda 3./4. izlase un tas, ka stipra (salīdzinot ar šo bēdu ieleju) - neizslēdz viens otru! Bet tur veči kapājās, lai tiktu sastāvā, mums tāda paslidināšanās!
...
Starp citu, ļoti gaidu, kad Saros debitēs! Junioriem izskatījās ļoti iespaidīgi!
, 2014-04-10 21:15, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: ...
Jau kuro reizi ir pārdomas ka PČ vajadzētu rīkot katru otro nepāra gadu.
Kas no tā mainītos? (izņemot to, ka IIHF ienākumi samazinātos)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:17, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu joprojām neko nesaprati
Nezinu kur šeit ir baigie zemūdens akmeņi, bet šī raksta virsraksts ir pa tēmu.
, 2014-04-10 21:17, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Jā, jā turpina spamot un atbalstīt lūzerus
Man ir vienalga kā Tu to sauc, es tikai pasaku to, ko redzēju LČ - viņi trenējas reti un viņiem nav spēka spēlēt garas sērijas. Tas ir fakts, patīk Tev tas vai nē.

Kāda šeit vispār var būt runa par izlasi?
, 2014-04-10 21:18, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Pašmāju labākie čaļi knapi varēja pavilkt kājas LČ play-off pēdējā spēlē, kaut cik jēdzīgi izskatījās vien veterāns Macijevskis. Runāt par izlasi šajā kontekstā ir vismaz dīvaini, ja visas sezonas garumā trenējas/spēlē vien pāris reizes nedēļā.
šitie ar pēc lidotājiem neizskatījās šodien...laikam no lielām slodzēm un ikdienas treniņiem...
, 2014-04-10 21:18, pirms 11 gadiem
Kā jau zināms, tad neko labāku arī negaidīt PČ. Sastāvs būs gandrīz vai tāds pats kā tagad, tādēļ varam teikt uz redzi hokeja Elite. Paldies tiem visiem, kas tagad atsakās palīdzēt izlasei. Neticu, ka šie brauks nākamgad sisties ar visādām pabirām, tādēļ Elitē mēs ilgi vairs netiksim. Šādam iznākumam jau bija jābūt pagājušajā PČ, bet pateicoties sakritībām izlase izglābās, bet šogad tas viss realizēsies. Turpinām visi akli atbalstīt Dināmo no Rīgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: šitie ar pēc lidotājiem neizskatījās šodien...laikam no lielām slodzēm un ikdienas treniņiem...
Vismaz puse no šiem jau arī nebūs uz PČ.
, 2014-04-10 21:20, pirms 11 gadiem
Maijers rakstīja: Kā jau zināms, tad neko labāku arī negaidīt PČ. Sastāvs būs gandrīz vai tāds pats kā tagad, tādēļ varam teikt uz redzi hokeja Elite. Paldies tiem visiem, kas tagad atsakās palīdzēt izlase. Neticu, ka šie brauks nākamgad sisties ar visādām pabirām, tādēļ Elitē mēs ilgi vairs netiksim. Šādam iznākumam jau bija jābūt pagājušajā PČ, bet pateicoties sakritībām izlase izglābās, bet šogad tas viss realizēsies. Turpinām visi akli atbalstīt Dināmo no Rīgas.
Beidz, beidz nekriti izmisuma.
Aizsardziba gan jau Bartulis un Kulda bus, nu tas vismaz ir labak neka nekas.
Uzbrukuma gan jau Darzins, Mikelis un Sprukts uzspeles.
Vartsargi ka jau parasti Masalskis noteikti bus, bet Gudijs uz jautajuma zimes ir vel.
Gan bus labi!
, 2014-04-10 21:20, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Kas no tā mainītos? (izņemot to, ka IIHF ienākumi samazinātos)
To es arī nesaprotu, kas no tā mainītos,ja PČ notiktu katru otro gadu, bet tajā pašā laikā (maija mēnesī). Pilnīgi nekas.
, 2014-04-10 21:20, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Bukarts arī sačkoja... ar tādu attieksmi šams nekur netiks
par Bukartu man sen ilūziju nav, tas jau redzēts pietiekoši, es te izteicos vairāk par mazāk redzētiem un SC komentētāju piesauktajiem kāpēc nav sastāvā...
p.s. Bukartu laikam tik A-burts ņemtu!
, 2014-04-10 21:21, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Kas no tā mainītos? (izņemot to, ka IIHF ienākumi samazinātos)
Atteikumi būtu mazāk. Hokejistiem sezona ir nogurdinoša, katru otro gadu varētu atpūsties , atkopties no traumām (OS tomēr ir sezonas vidū ne beigās). PČ prestižs kaut nedaudz celtos. Sajūta , ka pēc OS šis čempionāts ir ķeksīša pēc (ja jau vajag -aizbrauksim). Vadošās izlasēs arī ir ļoti daudz atteikumi, bet tos nejūt, jo ir vietā ko likt.
, 2014-04-10 21:21, pirms 11 gadiem
Nez kads sogad bus Kirova uzdevums PČ?
1/4 finals vai tomer vietas saglabasana elite?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:22, pirms 11 gadiem
Jomajo!
Kādu golu tiko iemeta Džefs Plets.
, 2014-04-10 21:23, pirms 11 gadiem
Maijers rakstīja: Kā jau zināms, tad neko labāku arī negaidīt PČ. Sastāvs būs gandrīz vai tāds pats kā tagad, tādēļ varam teikt uz redzi hokeja Elite. Paldies tiem visiem, kas tagad atsakās palīdzēt izlasei. Neticu, ka šie brauks nākamgad sisties ar visādām pabirām, tādēļ Elitē mēs ilgi vairs netiksim. Šādam iznākumam jau bija jābūt pagājušajā PČ, bet pateicoties sakritībām izlase izglābās, bet šogad tas viss realizēsies. Turpinām visi akli atbalstīt Dināmo no Rīgas.
Kāpēc ir pārliecība, ka atgriezties elitē ir kaut kas ļoti grūts. No 6 komandām 2 tiek atpakaļ.
, 2014-04-10 21:23, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Vismaz puse no šiem jau arī nebūs uz PČ.
vismaz puse komentētāju domā, ka šis ir mūsu kaujas sastāvs!
es prognozētu, ka vairāk kā puse nebūs uz čempi...
pēc vienas spēles protams tupi izteikt tādas prognozes...bet nu lai paliek!
, 2014-04-10 21:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jomajo!
Kādu golu tiko iemeta Džefs Plets.
Ak pareizi. Ka LOKO iet? Biju galigi piemirsis ka vinjiem sodien spele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:24, pirms 11 gadiem
Rezultāts pagaidām nesvarīgs, bet mūsu spēli gribējās sakarīgaku - īpaši jau no mūsu KHLiešiem ..

Prieks par Muštukovu - pārliecinošs sniegums un cerams būs vesels - jāuzspēlē arī PČ!
, 2014-04-10 21:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc ir pārliecība, ka atgriezties elitē ir kaut kas ļoti grūts. No 6 komandām 2 tiek atpakaļ.
Manas acis izlases izkrisana no elites butu liels kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Atteikumi būtu mazāk. Hokejistiem sezona ir nogurdinoša, katru otro gadu varētu atpūsties , atkopties no traumām (OS tomēr ir sezonas vidū ne beigās). PČ prestižs kaut nedaudz celtos. Sajūta , ka pēc OS šis čempionāts ir ķeksīša pēc (ja jau vajag -aizbrauksim). Vadošās izlasēs arī ir ļoti daudz atteikumi, bet tos nejūt, jo ir vietā ko likt.
Tam visam nav nekādu pierādījumu, jo spēlētāji katru pēcsezonu lāpa savas konkrētā sezonā iegūtās traumas. Un, ja ir kāda hroniska trauma, tad to būs jādakterē neatkarīgi no tā cik bieži notiek PČ.
, 2014-04-10 21:25, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: žāģē
Vai izskatas ka LOKO si bus sezonas pedeja spele?
, 2014-04-10 21:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Izbrīna ka šeit ir speciālisti, kuri jau pēc vienas spēles izdara tālejošus secinājumus. Šis PČ būs ļoti grūts neatkarīgi no sastāva. Ņemot vērā mūsu grupu, savstarpējos rēķinus, dalību OS, PČ būs mērķis saglabāt vietu A grupā. Protams ar milzīgu pašatdevi un labu sastāvu var tikt arī tālu, bet tad ir jākapā, bet tomēr PČ spēlētāji negrauž ledu kā savos klubos vai OS. Baltkrievi savā laukumā, kazahi grib atriebties par kvalifikāciju un nebija OS, šveiciešiem protams ir zobs uz mums, paliek īsts tumšais zirdziņš Vācija.
Reālākie ņemamākie kopumā ir kazahi un vācieši. Sastāvs un kaujinieciskums izšķirs daudz (ja ne visu).
Jau kuro reizi ir pārdomas ka PČ vajadzētu rīkot katru otro nepāra gadu.
Kopumā taisnība - tikai apmēram tāda situācija ir katru gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:28, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: pēc labām spēlēm iekš OS,izkrišana no PČ kaut kā neskan
Tas butu pratam neaptverami.
Man jau pec veiksmiga OS bija gruti sagremot abus dopinga skandalus.
, 2014-04-10 21:30, pirms 11 gadiem
fruto, tu te esi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:31, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manas acis izlases izkrisana no elites butu liels kauns.
lai spele ar sev lidzigiem, nevis braukt uz cempi , lai zaudetu visas speles, iznemot vienu par paliksanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:31, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: fruto, tu te esi ?
Ir, ir vins tagad Zigis saucas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:32, pirms 11 gadiem
No mūsu daiļslidotājiem Somijā, pārslēdzos uz dāmu hoķi Ventspilī.
, 2014-04-10 21:33, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: A Abrags vai ta kaut ko saprot no hokeja? ja nu vienīgi to,ka tiek spēlēts uz ledus un bumbas vietā ir ripa
Viņš tik teorētiski, ar statistiku un www mājas lapām.
, 2014-04-10 21:33, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nu Pavlova un Freiberga nespēlēšana nav nekas sevišks,vienīgi izlases reputācija pabojāta
Ne jau par vinjiem ka speletajiem es satraucos, bet wnk faktu ka tadu, ka izlase 2 speletaji ir lietojusi dopingu.
Man jau no pasa sakuma bija galigi vienalga kas tas par vielam, tas nemainija faktu ka speletaji lietoja vielas kuras ir aizliegtas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:34, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manas acis izlases izkrisana no elites butu liels kauns.
Kāpēc kauns. Mēs esam elitē no 1997.gada. Cik izlases kopš šī laika nemainīgi turas elitē-tikai pasaules TOP izlases un Latvija. Es saku otrādi-es lepojos ka mēs esam elitē.
Jā izkrišana būtu slikti, bet tas nav pasaules gals, jo atgriešanās nav ļoti sarežģīta (vajadzīgs kaut cik kaujiniecisks sastāvs). Ja Tu uzskati ka Latvijai jākaunas ka izkrīt, tad jau mūsu izlasi pieskaiti pie pasaules TOP izlasēm. Es skatos matemātiski-vai patiešām Latvija ir tik stipra lai regulāri vairāk kā 20 gadus nebūtu pasaulē zemāk par 20 vietu (nekad nevienu reizi). Ja vēl noturamies 3 gadus tad būs 20 gadi elitē.
Mēs varam pārsteigt un iekļūt astotniekā, ja kādreiz visas zvaigznes stāv klāt tad varam būt TOP-4. Bet tāpat kādreiz varam būt arī pasaulē zemākā vietā kā 14.
, 2014-04-10 21:35, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: kāds Zigis tev
Ziginieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:35, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: pārbaudes spēles ir pārbaudes spēles,nopietni to sniegumu nevar ņemt vērā,var zāģēt kaut ar 10:0 Somijām
bet kaut kāds sakarīgs spēles līmenis ir jārāda, diemžēl - čuš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:37, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ziginieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:37, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Vajag piesaistīt Tribuncovu, Māri Jasu ,jo situācija ar aizsargiem ir katastrofāla.
katastrofa ir uzbrucēji pēc šīs konkrēti vienas spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:38, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: pēdējos 10.gadus pirms PČ tiek runāts līdzīgi
Pārāk liela pašpārliecinātība jums latviešiem ir, bet pēc šī gada izkrišanas ceru, ka kaut kas mainīsies, lai gan cerības lielas neloloju.
, 2014-04-10 21:38, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc kauns. Mēs esam elitē no 1997.gada. Cik izlases kopš šī laika nemainīgi turas elitē-tikai pasaules TOP izlases un Latvija. Es saku otrādi-es lepojos ka mēs esam elitē.
Jā izkrišana būtu slikti, bet tas nav pasaules gals, jo atgriešanās nav ļoti sarežģīta (vajadzīgs kaut cik kaujiniecisks sastāvs). Ja Tu uzskati ka Latvijai jākaunas ka izkrīt, tad jau mūsu izlasi pieskaiti pie pasaules TOP izlasēm. Es skatos matemātiski-vai patiešām Latvija ir tik stipra lai regulāri vairāk kā 20 gadus nebūtu pasaulē zemāk par 20 vietu (nekad nevienu reizi). Ja vēl noturamies 3 gadus tad būs 20 gadi elitē.
Mēs varam pārsteigt un iekļūt astotniekā, ja kādreiz visas zvaigznes stāv klāt tad varam būt TOP-4. Bet tāpat kādreiz varam būt arī pasaulē zemākā vietā kā 14.
Tur jau ta lieta, ka es musejos uzskatu par reali TOP izlasi, jo mes regulari spejam cinities ar lielvalstim loti labi un pat uzvaram vinjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:39, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Kas no tā mainītos? (izņemot to, ka IIHF ienākumi samazinātos)
Var jau bezgalīgi strīdēties par PČ biežumu, katram būs dažādi argumenti, bet vai citas sporta spēļu federācijas ir tik stulbas ka sadomājuši nerīkot lielus turnīrus katru gadu? Jeb vienkārši saprot kas notiek profesionālajā sportā un iet laikam līdz.

Man patiktu šāds variants:
2014-OS+maijā klubu čempionu līga
2015-PČ
2016--maijā čempionu līga
2017-PČ
un tā uz rinķi.
Tikai jāizdomā kā tajā ČL, varētu piedalīties vismaz viens klubs no katras valsts.
PČ nebūtu katru gadu, līdz ar to pieaugtu prestižs, ČL klubu vadītāji gan jau piespiestu spēlētājus kapāties.
, 2014-04-10 21:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tur jau ta lieta, ka es musejos uzskatu par reali TOP izlasi, jo mes regulari spejam cinities ar lielvalstim loti labi un pat uzvaram vinjas.
reāli mūs neviens par TOP izlasi neuzskata nevienā turnīrā, beidz spamot, ZA pat nezin mūsu spēlētājus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Beidz, beidz nekriti izmisuma.
Aizsardziba gan jau Bartulis un Kulda bus, nu tas vismaz ir labak neka nekas.
Uzbrukuma gan jau Darzins, Mikelis un Sprukts uzspeles.
Vartsargi ka jau parasti Masalskis noteikti bus, bet Gudijs uz jautajuma zimes ir vel.
Gan bus labi!
Bārtulis joprojām ar savainojumu, Kulda vēl nav teicis, ka spēles. Vēl liela daļa var atteikties kā arī būs. Šogad es neko labu vairs nesaskatu, tādēļ esmu gatavs sliktākajam. Labi, manis pēc var krist ārā no elites, jo manā dzīvē tas neko īpašu neizmainīs, bet vairāk kaitina spēlētāju attieksme, kas radusies kopš Dinamo atjaunošanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:42, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: reāli mūs neviens par TOP izlasi neuzskata nevienā turnīrā, beidz spamot, ZA pat nezin mūsu spēlētājus...
Ko es spamoju?
Tu gribi teikt ka mes katru gadu esam autsaideri? Ka mes uz cempi braucam tikai ar vienu merki - palikt elite?
Nu nav musu izlase nekadi luzeri, mes tomer esam izlase ar speku.
Protams katrs jau doma savadak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:43, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Es arī tecinu bērzu sulas, jo tas ir veselīgi. Bet kas tie par labākajiem vorotčikiem, kuri cep šašlikus, to gan nezinu
Šogad gan tādas dīvainas tās sulas, ieurbju un jau nākošajā dienā duļķainas tek. Tik draņķīgas nav bijušas nevienu pavasari.
, 2014-04-10 21:43, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc ir pārliecība, ka atgriezties elitē ir kaut kas ļoti grūts. No 6 komandām 2 tiek atpakaļ.
Vai tu tici tam, ja Latvija izkritīs, tad visi sprukti, dārziņi, miķeļi, karsumi un co skries uz izlasi? Es tam neticu, tādēļ bez līderiem izlasei būs grūti tikt atpakaļ. Latvijas hokejs gadu no gada grimst aizvien dziļākā bedrē. Cerams, ka jaunā maiņa nebūs tukša loze un dos kaut ko izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:46, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Var jau bezgalīgi strīdēties par PČ biežumu, katram būs dažādi argumenti, bet vai citas sporta spēļu federācijas ir tik stulbas ka sadomājuši nerīkot lielus turnīrus katru gadu? Jeb vienkārši saprot kas notiek profesionālajā sportā un iet laikam līdz.

Man patiktu šāds variants:
2014-OS+maijā klubu čempionu līga
2015-PČ
2016--maijā čempionu līga
2017-PČ
un tā uz rinķi.
Tikai jāizdomā kā tajā ČL, varētu piedalīties vismaz viens klubs no katras valsts.
PČ nebūtu katru gadu, līdz ar to pieaugtu prestižs, ČL klubu vadītāji gan jau piespiestu spēlētājus kapāties.
Agri, kamēr hokejā NHL un IIHF nevienosies izveidot vienotu sistēmu, tikmēr nekas nebūs...
IIHF jādomā par visām izlasēm, ne tikai TOP...
tādām izlasēm no no 1 līdz 3 divīzijai tās ir vienīgās piecas starptautiskās spēles gadā...
ieviest kaut kādu kvalifikāciju līdzigi, kā futbolā un basketbolā ir bezjēdzīgi...pie tam hokejā nav Eiropas čempionātu, kas tiek kultivēts citos komandu sporta veidos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:47, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: pat ja arī izkritīs,tad 2016.gadā jau atkal spēlēs A grupā
Un tu tam tici? Es tam neticu, jo nezin kādēļ mēs vienīgie sēžam uz vietas attīstībā kamēr citās valstīs kaut kas notiek. Labi, vēl belari tādi panīkuši, bet tas domājams nebūs uz ilgu laiku. Galvenais ir tikt vaļā no Minskas Dinamo.
, 2014-04-10 21:47, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Uzbrukumā būs papildinājumi , neuztraucies
es neuztraucos, tu uztraucies par aizsardzību var teikt...secinu tikai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:49, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: a ko tu gribēji,hokejisti nav roboti,katrs zin savu cenu,savu veselības stāvokli ! Varbuut dažam labam vairs nestāv uz hokeju tik traki,kā pāris gadus atpakaļ
Uz hokeju jeb precīzāk, uz izlasi vairs nestāv kopš Dinamo Rīgas parādīšanās. Es kā hokejists nespētu atteikt aizstāvēt savas valsts godu. PČ nemaz nav tik ilgs, tādēļ uzskatu, lai vai kā būtu, bet izlasi nevar uzmest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:50, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: tu baidies ?
no kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:52, pirms 11 gadiem
6 metieni pa spēli,lai nu ar pārbaudes spēle,kāds tur sastāvs,bet tas tomēr pa mazu,maigi sakot.
, 2014-04-10 21:53, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: tas tev tagad tā liekas,a reāli kad Tu esi nodzīts kā pēdējais suns,+ visu laiku dzīvo zem režīma,tad spēlet paliek neinteresanti
Ko teikt NHL čaļiem, kas sezonā norauj 82 spēles, bet tāpat skrien palīgā izlasei. Ko teikt NBA čaļiem, kas pēc garas sezonas, pēc izslēgšanas spēlēm un čempiona gredzenu izcīnīšanas tāpat raujas izlasē. Šīs ir muļķīgas atrunas. Es saprastu ja viens uzmet, bet ja sākās masveida atteikšanās, tad tas nav vairs normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:54, pirms 11 gadiem
Ar tādu sastāvu i no Mongolijas dabūtu pērienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:56, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tur jau ta lieta, ka es musejos uzskatu par reali TOP izlasi, jo mes regulari spejam cinities ar lielvalstim loti labi un pat uzvaram vinjas.
TOP izlases manā skatījumā ir sešas plus agrāk SVK, tagad tam tuvojas SUI (lai būtu TOP izlase, regulāri jācīnās par medaļām vai būtu tuvumā).
Latvija grozās ap 9-14 vietu. Tātad tas nozīmē, ka nebūt neesam pasargāti no izkrišanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:57, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: no izgāšaNās PČ XD
nē, kāpēc man būtu jābaidās?
ja izgāzīsies, tātad būs pelnījuši izgāzties ar tādu attieksmi no federācijas puses, treneriem un spēlētājiem kuri sāk atteikties viens pēc otra...
p.s. interesanti, ka atsakās Dinamo Rīga spēlētāji...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:58, pirms 11 gadiem
Nav jau ko cepties-tikai pārbaudes spēle,bet aizsargu pāris Saviels- Porejs gan veselu kaudzi vārtu atveda.Es biju uz pāris Kurbada spēlēm aizgājis,kad Saviels šogad vēl spēlēja-nu tad jau labāks par viņu Bluks izskatījās.Muštukovs ļoti labi nostāvēja.Arī 1.maiņa pret somu KHL maiņu labi nospēlēja-nevienu ripu neielaida.Vairāk gribējās no Dinamo zēniem redzēt uzbrukumā-vienīgi Skvorcovs kaut ko rādīja!Bet varbūt esam zem slodzēm treniņos,jo somi mūs pamatīgi apskrēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 21:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nu viņi arī cinās par medaļām,tituliem,mēs braucam piedalīties,ir starpība?
Raksturīgā latviešu lūzeru domāšana! Man rodas jautājums, ja brauc ar tādu domu, tad kādēļ vispār to darīt? Ir daudzi sportisti, kas savās izlasēs ir vienīgās zvaigznes, bet pārējā komanda lūzeri, bet cilvēks tāpat pēc garās sezonas brauc un cīnās kopā ar puišiem, lai gan zin, ka medaļas izcīnīt ir nereāli.
Mēs tik ilgi būsim pastarīši visos sporta veidos, kamēr netiks izskausta šī lūzeru psiholoģija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 22:01, pirms 11 gadiem
Maijers rakstīja: Vai tu tici tam, ja Latvija izkritīs, tad visi sprukti, dārziņi, miķeļi, karsumi un co skries uz izlasi? Es tam neticu, tādēļ bez līderiem izlasei būs grūti tikt atpakaļ. Latvijas hokejs gadu no gada grimst aizvien dziļākā bedrē. Cerams, ka jaunā maiņa nebūs tukša loze un dos kaut ko izlasei.
Ticu ka kādu mēs dabūtu , jo B grupas spēles ir mazāk (5),sagatvošanās laiks īsāks, mazāk pārbaudes spēles un aprīļa beigās jau esi brīvs no izlases.
Ticu ka B grupā varam sekmīgi spēlēt ja ir kaujinieciskais gars un tāda līmeņa spēlētāji ā Bukarts, Džeriņš, Sotnieks, Pavlovs starp vadošiem, dabūjam labus jaunos. B grupā noteikti jābūt īstam kaujinieciskam garam (šķiet ka to pat nebūtu grūti , jo mērķis būtu reāli izpildāms-tikt elitē), tagad spēlētāji zin, ka medaļas tā reāli nespīd,astotnieks drīzāk nav un iesēdzas zemapziņa - nav īsti par ko sisties.
, 2014-04-10 22:02, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec pims pre Gjinamo nebija tik daudz atteikumi?
Bija gan, paskaties pats kā bija agrāk.
, 2014-04-10 22:03, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Ir pietiekoši daudzi no NHL, kuri arī atsakās, tikai lielvalstīm tas nav tik sāpīgi. Latvijai pietiek ar 5-6 džekiem, kad liekas pasaules gals ir klāt
Lielvalstīm ir citi resursi un viņi var atļauties, bet mums būtu jācenšās dabūt visus labākos. Mēs nevaram atļauties, ka pēkšņi atsaka divi vadošie aizsargi un sūtīt uz PČ jauniešus. Jauniešus, lai iespēlē tā tautā aprunātais izlases bāzes klubs Dinamo Rīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 22:06, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: a tu reāli,pēc smagas sezonas,pēc OS,rautu pakaļu uz PČ?
Jā, es to darītu un it īpaši pēc šādām OS, lai parādītu visiem, kas šis labais sniegums nebija nejaušība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 22:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Agri, kamēr hokejā NHL un IIHF nevienosies izveidot vienotu sistēmu, tikmēr nekas nebūs...
IIHF jādomā par visām izlasēm, ne tikai TOP...
tādām izlasēm no no 1 līdz 3 divīzijai tās ir vienīgās piecas starptautiskās spēles gadā...
ieviest kaut kādu kvalifikāciju līdzigi, kā futbolā un basketbolā ir bezjēdzīgi...pie tam hokejā nav Eiropas čempionātu, kas tiek kultivēts citos komandu sporta veidos...
Protams sarežģīta tā lieta. Tādā ČL vajadzētu spēlēt vismaz vienam klubam no katras valsts, tas atkal vietējiem Lipmaņiem liktu aizdomāties par saviem nacionālajiem čempionātiem.
Tiesa ja es iedomājos ka man pavasarī kaut vai FRA-ITA spēles vietā jāskatās zviedru-somu klubu spēli, laikam būtu baigā vilšanās, iespējams ka saulainā dienā, pat neskatītos.
, 2014-04-10 22:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko tik idiotisku man vel nebija iznācis lasīt.
Nu,un ja LV nespēlētu elitē? Kas mums dzīves jēga tāpēc pazustu?
Kārtējaisa ,pārgudrais antifans!!! lashara
, 2014-04-10 22:16, pirms 11 gadiem
Synco, 2014-04-08 18:56, aizvakar
1:5 LV kapitules
, 2014-04-10 22:17, pirms 11 gadiem
Viņi atveda tikai otros vārtus un tad ar vēl ar uzbrucēju palīdzību.
vienkāršifans rakstīja: Nav jau ko cepties-tikai pārbaudes spēle,bet aizsargu pāris Saviels- Porejs gan veselu kaudzi vārtu atveda.Es biju uz pāris Kurbada spēlēm aizgājis,kad Saviels šogad vēl spēlēja-nu tad jau labāks par viņu Bluks izskatījās.Muštukovs ļoti labi nostāvēja.Arī 1.maiņa pret somu KHL maiņu labi nospēlēja-nevienu ripu neielaida.Vairāk gribējās no Dinamo zēniem redzēt uzbrukumā-vienīgi Skvorcovs kaut ko rādīja!Bet varbūt esam zem slodzēm treniņos,jo somi mūs pamatīgi apskrēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 22:27, pirms 11 gadiem
Izskatās ka tu citu spēli skatījies.
quote volx]
Es tak visu redzeju, bet tas tak ir idiootisms, ka visus golus saliz Saviels ar Poreju, bet vienu no labakajiem aizsargiem tur līdz 3.perioda beigām uz soliņa!
[/quote]
Slēpts komentārs: pleesonja
, 2014-04-10 22:38, pirms 11 gadiem
Spēli neredzēju, bet vai tiešām metienu attiecība bija 6-53 ??? Cerams, ka tā ir drukas kļūda!
, 2014-04-10 22:43, pirms 11 gadiem
Vajag to visu uztvērt ar mugurkaulu , vienreiz ateicies vienkārši tā , tad ceļo un vairs neprasies uz izlasi bet Latvijā tas liekās normāli sagribēju ateicos , nu kad šitas viss mainīsies ko ?
, 2014-04-10 22:44, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: tikko NLA Lions - Servette redzēju, ka puisītis nemet atpakaļ laukumā komandai veiksmīgu ripu.
Dinamo fanu sekotrs sen būtu izlidānijis puisīti no arēnas, bet Šveicē tā nedara, jo tur cilvēki ar galvu draudzējas.
Klausies - krievs, nu paklusē vienreiz. Labi?
, 2014-04-10 22:47, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: tikko NLA Lions - Servette redzēju, ka puisītis nemet atpakaļ laukumā komandai veiksmīgu ripu.
Dinamo fanu sekotrs sen būtu izlidānijis puisīti no arēnas, bet Šveicē tā nedara, jo tur cilvēki ar galvu draudzējas.
Tu laikam neko vairāk kā KHL spēles neesi skatijies!
Citās līgās met, citās nemet atpakaļ, atradis par ko piesieties.
Parasti tādiem sīkumiem nepievēršu uzmanibu, bet EBELā, SM Liiga ir gadijies redzēt ka met atpakaļ veiksmīgu ripu.
Kāda tam vispā nozīme, nav jau citiem mutē jāskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 23:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Agri, kamēr hokejā NHL un IIHF nevienosies izveidot vienotu sistēmu, tikmēr nekas nebūs...
IIHF jādomā par visām izlasēm, ne tikai TOP...
tādām izlasēm no no 1 līdz 3 divīzijai tās ir vienīgās piecas starptautiskās spēles gadā...
ieviest kaut kādu kvalifikāciju līdzigi, kā futbolā un basketbolā ir bezjēdzīgi...pie tam hokejā nav Eiropas čempionātu, kas tiek kultivēts citos komandu sporta veidos...
Diemžēl, bet dažs labs elementāri nezin kā ir veidojusies daudzu sporta veidu pasaules čempionātu organizēšanas vēsture.
Piemēram,PČ futbolā notiek reizi četros gados tikai tāpēc,ka tam organizējoties 30-tos gados izbraukāt pa pasauli bija daudz, daudz sarežģītāk un dāŗgāk nekā tas bija jau stipri vēlāk, piemēram, 60-tos gados. Aizvien biežāk pasaules futbola sabiedrībā skan aicinājumi PČ futbolā aizvadīt reizi divos gados. Un arī ne katru gadu tikai tāpēc,ka šai brīvajā gadā jānotiek kontinentu čempionātiem.
Tāda pati vēsture +/- ir arī sakarā ar PČ basketbolā organizēšanu.
Hokejs savā ziņā ir izņēmums ar to,ka nav populāru kontinentu čempionātu, kurus varētu ielikt gadā starp Pasaules čempionātu. Iespējms, ka šo divu gadu ciklu varēs realizēt tad, ja atkal būs Pasaules (Kanādas) kausa izcīņa.
, 2014-04-10 23:07, pirms 11 gadiem
No kurienes Tev tādas glupas pārdomas?
FUNS rakstīja: Izbrīna ka šeit ir speciālisti, kuri jau pēc vienas spēles izdara tālejošus secinājumus. Šis PČ būs ļoti grūts neatkarīgi no sastāva. Ņemot vērā mūsu grupu, savstarpējos rēķinus, dalību OS, PČ būs mērķis saglabāt vietu A grupā. Protams ar milzīgu pašatdevi un labu sastāvu var tikt arī tālu, bet tad ir jākapā, bet tomēr PČ spēlētāji negrauž ledu kā savos klubos vai OS. Baltkrievi savā laukumā, kazahi grib atriebties par kvalifikāciju un nebija OS, šveiciešiem protams ir zobs uz mums, paliek īsts tumšais zirdziņš Vācija.
Reālākie ņemamākie kopumā ir kazahi un vācieši. Sastāvs un kaujinieciskums izšķirs daudz (ja ne visu).
Jau kuro reizi ir pārdomas ka PČ vajadzētu rīkot katru otro nepāra gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 23:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet dažs labs elementāri nezin kā ir veidojusies daudzu sporta veidu pasaules čempionātu organizēšanas vēsture.
Piemēram,PČ futbolā notiek reizi četros gados tikai tāpēc,ka tam organizējoties 30-tos gados izbraukāt pa pasauli bija daudz, daudz sarežģītāk un dāŗgāk nekā tas bija jau stipri vēlāk, piemēram, 60-tos gados. Aizvien biežāk pasaules futbola sabiedrībā skan aicinājumi PČ futbolā aizvadīt reizi divos gados. Un arī ne katru gadu tikai tāpēc,ka šai brīvajā gadā jānotiek kontinentu čempionātiem.
Tāda pati vēsture +/- ir arī sakarā ar PČ basketbolā organizēšanu.
Hokejs savā ziņā ir izņēmums ar to,ka nav populāru kontinentu čempionātu, kurus varētu ielikt gadā starp Pasaules čempionātu. Iespējms, ka šo divu gadu ciklu varēs realizēt tad, ja atkal būs Pasaules (Kanādas) kausa izcīņa.
nezin vai tas būtu arguments par 30.gadu smago izbraukāšanu...laikam tomēr citi iemesli būs , kāpēc notiek reizi 4 gados futbolā čempis!
PČ hokejā tāpat notika katru gadu, šaubos vai šiem bija vieglāk izbraukāt!

Pasaules kauss neko neatrisinās tādā formātā kā NHL piedāvā, jo PČ ko rīko IIHF tāpat notiks katru gadu...jo tas neatrisina visu izlašu iesaitīšanu un vajadzības, bet tikai dažu...
joprojām uzskatu, ka IIHF un NHL jāsēžas pie galda un jārunā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 23:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet dažs labs elementāri nezin kā ir veidojusies daudzu sporta veidu pasaules čempionātu organizēšanas vēsture.
Piemēram,PČ futbolā notiek reizi četros gados tikai tāpēc,ka tam organizējoties 30-tos gados izbraukāt pa pasauli bija daudz, daudz sarežģītāk un dāŗgāk nekā tas bija jau stipri vēlāk, piemēram, 60-tos gados. Aizvien biežāk pasaules futbola sabiedrībā skan aicinājumi PČ futbolā aizvadīt reizi divos gados. Un arī ne katru gadu tikai tāpēc,ka šai brīvajā gadā jānotiek kontinentu čempionātiem.
Tāda pati vēsture +/- ir arī sakarā ar PČ basketbolā organizēšanu.
Hokejs savā ziņā ir izņēmums ar to,ka nav populāru kontinentu čempionātu, kurus varētu ielikt gadā starp Pasaules čempionātu. Iespējms, ka šo divu gadu ciklu varēs realizēt tad, ja atkal būs Pasaules (Kanādas) kausa izcīņa.
Kā tu nospīdēji!
Kāds mūsdienām sakars, ar vēsturiskiem notikumiem kad visi hokejejisti bija amatieri.
Pirmā dzirdēšana ka kāds nopietns cilvēks aicinātu PČ rīkot reizi divos gados. Kas ir tā pasaules futbola sabiedrība, Tu un vecenes kas klačojas piemājas skvērā?
, 2014-04-10 23:33, pirms 11 gadiem
, 2014-04-10 23:36, pirms 11 gadiem
Cik var saprast, uz rītdienas spēli laikam tiks izsaukts Cimermanis, jo Muštukovam nav viss kārtībā ar potīti.
Tūlīt te viens atkal varēs bļaut, ka nepareizie vārtsargi izlasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 23:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nezin vai tas būtu arguments par 30.gadu smago izbraukāšanu...laikam tomēr citi iemesli būs , kāpēc notiek reizi 4 gados futbolā čempis!
PČ hokejā tāpat notika katru gadu, šaubos vai šiem bija vieglāk izbraukāt!

Pasaules kauss neko neatrisinās tādā formātā kā NHL piedāvā, jo PČ ko rīko IIHF tāpat notiks katru gadu...jo tas neatrisina visu izlašu iesaitīšanu un vajadzības, bet tikai dažu...
joprojām uzskatu, ka IIHF un NHL jāsēžas pie galda un jārunā...
Par PČ futbolā es pavisam noteikti zinu, ka tā pamatā bija smagie ceļošanas apstākļi 30-tajos. Pirmajā pasaules kausā piedalījās 13 komandas - septiņas no Dienvidamerikas, četras no Eiropas (daudzas Eiropas valstis atteicās no dalības turnīrā sakarā ar tālo ceļu uz Dienvidameriku) un divas no Ziemeļamerikas.
Attiecībā uz hoķi, tad šķiet, (kaut kur lasīju), ka 30-tos gados Ziemeļameriku izlasēs pamatā pārstāvēja Eiropā studējošie amerikāņu un kanādiešu studenti.
, 2014-04-10 23:39, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nezin vai tas būtu arguments par 30.gadu smago izbraukāšanu...laikam tomēr citi iemesli būs , kāpēc notiek reizi 4 gados futbolā čempis!
PČ hokejā tāpat notika katru gadu, šaubos vai šiem bija vieglāk izbraukāt!

Pasaules kauss neko neatrisinās tādā formātā kā NHL piedāvā, jo PČ ko rīko IIHF tāpat notiks katru gadu...jo tas neatrisina visu izlašu iesaitīšanu un vajadzības, bet tikai dažu...
joprojām uzskatu, ka IIHF un NHL jāsēžas pie galda un jārunā...
Neatceros tagad kurā gadā Lietuvā bija skndalēšanās ap baskebola izlasi, vadošie spēlētāji atteicās piedalīties EČ. Tas viss esot vienreiz jau līdz kaklam, bet ja jaunie izcīnīšot ceļazīmi uz OS, tad gan aizbraukšot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-04-10 23:45, pirms 11 gadiem
Muštukovam galīgi neiet ar to izlasi.
, 2014-04-10 23:51, pirms 11 gadiem
Lai jaunie puiši aug, ceru ka nākotnē viņi spēs lieliksi aiztāt mūsu veterānus.
, 2014-04-10 23:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz hoķi, tad šķiet, (kaut kur lasīju), ka 30-tos gados Ziemeļameriku izlasēs pamatā pārstāvēja Eiropā studējošie amerikāņu un kanādiešu studenti.
nebūs tev taisnība, Kanādu līdz 1963.gadam pārstāvēja amatieru komanda jeb Alana kausa ieguvēji, tā pat nebija izlase, dažreiz šo kausu ieguva universitātes komanda, bet tie nebija Eiropā studējošie...
Starp citu Alana kauss notiek joprojām, amatieru sacensības:
Allan Cup - Wikipedia, the free encyclopedia

ar ASV līdzīgi, nebij tie nekādi Eiropā studējošie studenti...

esi gan jau sajaucis ar Lielbritānijas izlasi, kuru pārstāvēja Eiropā(Anglijā) studējošie un citādi domājošie kanādieši, kas pamanījās pat paņemt zeltu olimpiskajās spēlēs pie Hitlera...

p.s. profesionāļi PČ hokejā vispār tika pielaisti spēlēt tikai 1977.gadā!
, 2014-04-11 00:21, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nebūs tev taisnība, Kanādu līdz 1963.gadam pārstāvēja amatieru komanda jeb Alana kausa ieguvēji, tā pat nebija izlase, dažreiz šo kausu ieguva universitātes komanda, bet tie nebija Eiropā studējošie...
Starp citu Alana kauss notiek joprojām, amatieru sacensības:
Allan Cup - Wikipedia, the free encyclopedia

ar ASV līdzīgi, nebij tie nekādi Eiropā studējošie studenti...

esi gan jau sajaucis ar Lielbritānijas izlasi, kuru pārstāvēja Eiropā(Anglijā) studējošie un citādi domājošie kanādieši, kas pamanījās pat paņemt zeltu olimpiskajās spēlēs pie Hitlera...

p.s. profesionāļi PČ hokejā vispār tika pielaisti spēlēt tikai 1977.gadā!
Latvijas izlase dažus gadus atpakal spēlēja pret šiem Alana kausa ieguvējiem, kas tika nosaukti par Kanādas izlasi
, 2014-04-11 00:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: . Aizvien biežāk pasaules futbola sabiedrībā skan aicinājumi PČ futbolā aizvadīt reizi divos gados. Un arī ne katru gadu tikai tāpēc,ka šai brīvajā gadā jānotiek kontinentu čempionātiem.
Kad atlasīs izlases uz PČ, EČ, atcels nacionālos čempionātus? Mazāk Spaisu pīpē, nerādīsies visādi murgi.
, 2014-04-11 00:44, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Latvijas izlase dažus gadus atpakal spēlēja pret šiem Alana kausa ieguvējiem, kas tika nosaukti par Kanādas izlasi
un Latvijas izlasei statistikā ir 9:2 uzvara pret Kanādas izlasi...
, 2014-04-11 00:58, pirms 11 gadiem
SC komentāru vidē bez izmaiņām - pirmajā stundā puslīdz sakarīgi komenti , bet pēc tam Tvaika ielas iemītnieku cienīgi garie skricelējumi par to kā glābt Latvijas hokeju ...

Bet, ja runājam par spēli - nepatīkami pārsteidza M.Porejs . Ļoti vājš sniegums . Pārējie nebij īpaši labāki (izņemot Muštukovu , kurš nostāvēja pieklājīgi ) , taču Porejs vēl nesen tika uzskatīts par stabilu izlases nākotnes modeļa pārstāvi. Diemžēl , laikam kārtējais perspektīvais Latvijas spēlētājs pārvēršas par LAČ līmeņa produktu
, 2014-04-11 07:55, pirms 11 gadiem
[quote sxaurais]
No kurienes Tev tādas glupas pārdomas?
[/quote
Kas ir tas glupais ko pateicu un kāpēc tas ir nepareizi?
, 2014-04-11 09:00, pirms 11 gadiem
mūsējiem toties metienu realizācija labāka