Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bērziņa pārkāpums, visticamāk, netiks izskatīts

Agris Suveizda

Bērziņa pārkāpums, visticamāk, netiks izskatīts
Armands Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja, ka Armanda Bērziņa pārkāpums, visticamāk, netiks izskatīts. Līdz ar to Armandam vajadzētu šovakar doties laukumā pret ASV izlasi. Vēl gan nespēlēs Zemgus Girgensons, kurš valstsvienībai pievienosies pēcpusdienā.

Latvijas hokeja izlase Kirova Lipmana klātbūtnē šodien aizvadīja treniņu pirms gaidāmās pasaules čempionāta otrās spēles pret ASV, kas šovakar Helsinkos notiks plkst. 20:15. Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs sarunā ar portālu Sportacentrs.com teica, ka federācijas rīcībā neesot informācijas, ka Starptautiskā hokeja federācija plānotu izskatīt Armanda Bērziņa pārkāpumu pret Krieviju, kādēļ Latvijas uzbrucējs tika noraidīts līdz spēles beigām.

Pagaidām neesot nekādas oficiālas informācijas, ka Bērziņš tiks sodīts ar diskvalifikāciju, līdz ar to Gorbunovs uzskata, ka Bērziņa iziešanai laukumā pret ASV nevajadzētu būt šķēršļiem. Šodien pusdienlaikā izlasei pievienosies Zemgus Girgensons, kurš beidza sezonu Amerikas Hokeja līgā - Kaldera kausa izcīņas pirmajā kārtā viņa pārstāvētais Ročesteras "Americans" trīs spēlēs atzina Toronto "Marlies" pārākumu (0-3). Girgensons šovakar gan laukumā vēl neizies. Tikmēr valstsvienībai ir pievienojusies Vācijas uztura speciāliste, kas kopā ar komandu bija arī Rīgā. Latvijas izlases vārtus šovakar, visticamāk, sargās Edgars Masaļskis.

"Neesam labāki par Latviju, kamēr neesam pret to spēlējuši. Mūsu stiprās puses ir laba aizsardzība, tas, ka labi kustinām ripu. Spēlētāji ir laba izmēra, ar labu kāju ātrumu. Tās droši vien ir mūsu stiprās puses. Mums ir vairāki jauni uzbrucēji, kuri būs labi spēlētāji - un tas var notikt šeit. Kā [Niks] Bjugstads, kurš tiešām ir labs, jauns spēlētājs," sacīja ASV izlases ģenerālmenedžeris Braiens Bērks. "Domājam, ka Latvija ir prasmīga komanda. Tajā nav daudz vārdu, kurus cilvēki Ziemeļamerikā atpazītu, bet domājam, ka tā ir prasmīga komanda - no valsts, kas zina, kā jāspēlē hokejs, un kurai ir liela hokeja vēsture. Šajā turnīrā nevienam nav vieglu spēļu."

"Protams, cienām Latvijas galveno treneri Tedu Nolanu, kurš Ziemeļamerikā ir bijis patiesi cienīts treneris. Viņš ir trenējis Nacionālajā hokeja līgā, viņam ir bijuši sasniegumi. Viņš ir labs treneris un labs cilvēks. Domāju, ka par viņu ir jāuztraucas, jo viņš var spēlētāju grupu pārvērst labā komandā. Zinām, ka Latvija ir laba komanda, un zinām, ka mums būs smagi jāstrādā. Mums ir auguma priekšrocība, un mums tā būs jāizmanto," Bērks turpināja.

1 2 57 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2013-05-05 13:01, pirms 12 gadiem
Varēja jau labāk viņu diskvalificēt, pilnīgi bezjēdzīgs spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:03, pirms 12 gadiem
Viņa vietā Ivanānu vajadzēja ņemt. Un tikai nevajag,ka no Ivanāna nekādas jēgas utt. Vismaz būtu izlasē viens izteikts kapātājs,kurš cīnītos līdz beigām.
Slēpts komentārs: migelitto
Slēpts komentārs: migelitto

  +5 [+] [-]

, 2013-05-05 13:06, pirms 12 gadiem
A Soinam trauma nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-05 13:10, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Viņa vietā Ivanānu vajadzēja ņemt. Un tikai nevajag,ka no Ivanāna nekādas jēgas utt. Vismaz būtu izlasē viens izteikts kapātājs,kurš cīnītos līdz beigām.
pilnīgi piekrītu, man pašam īstenībā jau bija liels pārsteigums ka Ivanāns pat netika iemeiģināts pārbaudes spēlēs, jo Nolans jau baigi lielīja pirms tam Ivanānu, ka viņš būšot labs papildinājums latvijas izlasei, ļoti jau gribējās redzēt kā Nolans iespēlētu viņu izlasē, bet nu neko, gribās jau domāt, ka nolans zina ko dara un viss būs kārtībā
Slēpts komentārs: archa000
Slēpts komentārs: Matlss

  +5 [+] [-]

, 2013-05-05 13:12, pirms 12 gadiem
Konsekvence nekāda, pērn un aizpērn ļoti skatījās uz šādiem, šogad vairs nē, bet nu tas ir IIHF, kam līdz NHL līmenim kā man līdz Marsam.

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:13, pirms 12 gadiem
Nesaprotu, kāpēc SC 'žurnālisti" angloamerikānisko hokeja jēdzienu "puck moving" burtiski tulko: "ripas kustināšana".
Daudz jēdzīgāks būtu šāds tulkojums: "ripas virzīšana" [pa laukumu].

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 13:15, pirms 12 gadiem
erors18 rakstīja: pilnīgi piekrītu, man pašam īstenībā jau bija liels pārsteigums ka Ivanāns pat netika iemeiģināts pārbaudes spēlēs, jo Nolans jau baigi lielīja pirms tam Ivanānu, ka viņš būšot labs papildinājums latvijas izlasei, ļoti jau gribējās redzēt kā Nolans iespēlētu viņu izlasē, bet nu neko, gribās jau domāt, ka nolans zina ko dara un viss būs kārtībā
ja nemak izmantot Raicu tad tiesam no vina jega maza, ka RD sogad...visi no vina raustas, kauties negrib ar vinu, ta vins tur ka laineris slidinas tas paris minutes pa speli..vienigais merkis neielaist ripu savos vartos...

kapec Raica NHL speleja labi un pat vartus sad un tad iemeta? tapec ka treners zinaja ko ar vinu iesakt...seit Savickis ar ruksi nopirka prieks marketinga, bez jebkadas nojausmas ko sitais zvers uz ledus daris isti..ka tikai varetu saprintet plakatus ar Ivananu un salimet uz visiem majas sturiem, tas ari viss...nopietni sai lietai ta ari neviens nepiegaja, ne Pekka ne Artis..

  +5 [+] [-]

, 2013-05-05 13:17, pirms 12 gadiem
archa000 rakstīja: Tas jau bija gaidāms - pilns IIHF ar Latvijai labvēlīgiem mafiozņikiem.
Ja tā būtu, tad iepriekšējos čempionātos netiktu tik bargi un nekonsekventi diskvalificēti Karsums un īpaši A.Kulda, kurš pagāj. PČ par atļautu spēka paņēmienu (pretinieka- neatceros vairs tā vārdu- trauma bija paša spēlētāja vaina) nepamatoti saņēma bargu DSQ,

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 13:17, pirms 12 gadiem
fapfap rakstīja: Varēja jau labāk viņu diskvalificēt, pilnīgi bezjēdzīgs spēlētājs.
labāk jau tomēr lai ir bērziņš nekā vispār nekas. Nolans laikam bija domājis Māri Jasu izmantot kā uzbrucēju...

  -3 [+] [-]

, 2013-05-05 13:18, pirms 12 gadiem
Argo1 rakstīja: Kira samaksāja laikam.

Normālos turnīros jau 5+20min ir automātiski DSQ uz nākamo spēli
Nezinu, kā ir tagad, bet vēl pirms pāris gadiem 5+20 nebija automātisks diskābelis uz nākamo spēli. Ir arī tāds sods, kā 25 minūtes (dod par īpaši rupjiem pārkāpumiem), par to gan automātiski diskvalificē vismaz uz vienu spēli.

  +9 [+] [-]

, 2013-05-05 13:18, pirms 12 gadiem
Latvijas ledus mafija nu jau arī Somijā! Saturies, ASV!

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:20, pirms 12 gadiem
A_4 rakstīja: tevi tas baigi interesee ?
Nu... Jā. tas ir viens no argumentiem,lai pieškirtu/nepiesķirtu diskābeli

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 13:20, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: ja nemak izmantot Raicu tad tiesam no vina jega maza, ka RD sogad...visi no vina raustas, kauties negrib ar vinu, ta vins tur ka laineris slidinas tas paris minutes pa speli..vienigais merkis neielaist ripu savos vartos...

kapec Raica NHL speleja labi un pat vartus sad un tad iemeta? tapec ka treners zinaja ko ar vinu iesakt...seit Savickis ar ruksi nopirka prieks marketinga, bez jebkadas nojausmas ko sitais zvers uz ledus daris isti..ka tikai varetu saprintet plakatus ar Ivananu un salimet uz visiem majas sturiem, tas ari viss...nopietni sai lietai ta ari neviens nepiegaja, ne Pekka ne Artis..
ļoti labs komentārs! Pilnīgi piekrītu par laineri un izmantošanu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 13:21, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: ja nemak izmantot Raicu tad tiesam no vina jega maza, ka RD sogad...visi no vina raustas, kauties negrib ar vinu, ta vins tur ka laineris slidinas tas paris minutes pa speli..vienigais merkis neielaist ripu savos vartos...

kapec Raica NHL speleja labi un pat vartus sad un tad iemeta? tapec ka treners zinaja ko ar vinu iesakt...seit Savickis ar ruksi nopirka prieks marketinga, bez jebkadas nojausmas ko sitais zvers uz ledus daris isti..ka tikai varetu saprintet plakatus ar Ivananu un salimet uz visiem majas sturiem, tas ari viss...nopietni sai lietai ta ari neviens nepiegaja, ne Pekka ne Artis..
Un tu gribi teikt ka Ivanāns būtu šobrīd noderīgs izlasei? nesmīdini, ne viņam vairs ātrums ne kā, par kādu spēka spēli un kapāšanu te var runāt ja viņš reti kuram tiktu līdz, drīzāk čupa ar noraidījumiem būtu, Ivanāns bija/ir veiksmīgs un atzīts hokeja kauslis un šajā ampluā viņš sevi ir pierādījis kā savā laikā vienu no labākajiem NHL, bet izlasei no viņa jēgas maz, tāpēc te nevajag liet kaut kādus ūdeņus
Par noraidījumu diezgan loģiski ka neko neizskatīs jo tur nekā īpaša nebija lai izskatītu kaut ko vēl

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 13:24, pirms 12 gadiem
erors18 rakstīja: pilnīgi piekrītu, man pašam īstenībā jau bija liels pārsteigums ka Ivanāns pat netika iemeiģināts pārbaudes spēlēs, jo Nolans jau baigi lielīja pirms tam Ivanānu, ka viņš būšot labs papildinājums latvijas izlasei, ļoti jau gribējās redzēt kā Nolans iespēlētu viņu izlasē, bet nu neko, gribās jau domāt, ka nolans zina ko dara un viss būs kārtībā
Nolans jau viņu arī gribēja izlasē,vienkārši Ivanānu laikam negrib redzēt kāds cits.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 13:25, pirms 12 gadiem
Neteiktu, ka tā ir laba ziņa, ja ņem vērā to, cik ļoti Bērziņam patīk taisīt stulbus noraidījumus.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 13:26, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Daudz jēdzīgāks būtu šāds tulkojums: "ripas virzīšana" [pa laukumu].
Virzīšana un kustināšana šajā kontekstā ir sinonīmi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 13:28, pirms 12 gadiem
raitis ir spēletajs , kurš ir vajadzīgs sezonā nevis PČ , jo PČ kauties viņs nevarētu , jo šeit sodi savādaki nekā KHL . piekrītu NOlanam ka Ivanans ir labs spēletājs komandā , bet ne izlasē
ogreskijs rakstīja: ja nemak izmantot Raicu tad tiesam no vina jega maza, ka RD sogad...visi no vina raustas, kauties negrib ar vinu, ta vins tur ka laineris slidinas tas paris minutes pa speli..vienigais merkis neielaist ripu savos vartos...

kapec Raica NHL speleja labi un pat vartus sad un tad iemeta? tapec ka treners zinaja ko ar vinu iesakt...seit Savickis ar ruksi nopirka prieks marketinga, bez jebkadas nojausmas ko sitais zvers uz ledus daris isti..ka tikai varetu saprintet plakatus ar Ivananu un salimet uz visiem majas sturiem, tas ari viss...nopietni sai lietai ta ari neviens nepiegaja, ne Pekka ne Artis..

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 13:30, pirms 12 gadiem
A_4 rakstīja: bet no vinja tochna nav jeegas
no kura uzbrucēja te ir jēgas?

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 13:34, pirms 12 gadiem
Labaak buutu izskatiijusi vina lietderiibu komandaa !

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:36, pirms 12 gadiem
kaut kur video var redzet?

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:36, pirms 12 gadiem
backdor rakstīja: Labaak buutu izskatiijusi vina lietderiibu komandaa !
Kāda jēga tev to teikt?

  +5 [+] [-]

, 2013-05-05 13:39, pirms 12 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Virzīšana un kustināšana šajā kontekstā ir sinonīmi.
Nez vai.

`Kustināt` vari arī uz vietas, turp -šurp. Beztolkā.
spēles laika ripu kustina ???
Tiešām?
vai tomēr - virza, nosūta, mērķē, piespēlē, transportē, u.t.t....
`Virzīt` - ar noteiktu vektoru un domu - kurp !
Virzīt vari , protams, ari beztolkā,- pēc` piena`, bet tas nav vierns uz tas pats , kas kustināt.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-05 13:45, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: ja nemak izmantot Raicu tad tiesam no vina jega maza, ka RD sogad...visi no vina raustas, kauties negrib ar vinu, ta vins tur ka laineris slidinas tas paris minutes pa speli..vienigais merkis neielaist ripu savos vartos...

kapec Raica NHL speleja labi un pat vartus sad un tad iemeta? tapec ka treners zinaja ko ar vinu iesakt...seit Savickis ar ruksi nopirka prieks marketinga, bez jebkadas nojausmas ko sitais zvers uz ledus daris isti..ka tikai varetu saprintet plakatus ar Ivananu un salimet uz visiem majas sturiem, tas ari viss...nopietni sai lietai ta ari neviens nepiegaja, ne Pekka ne Artis..
Par Raiti runājot, statistikas ailītes viņš neko dižu nav ierakstījis, bija gaidīts kaut kripatiņa vairāk, bet vienu lietu gan viņš ir ieviesis, ko vairums nemaz nepamana - pret mūsu vārtsargiem un laukuma spēlētājiem pretinieki spēlēja krietni solīdāk nekā iepriekšējās sezonas, asākas izdarības pret mūsējiem bija ļoti reta parādība!

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:47, pirms 12 gadiem
Nu gaidam no sc interviju ar zemgusu !!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 13:47, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Un tu gribi teikt ka Ivanāns būtu šobrīd noderīgs izlasei? nesmīdini, ne viņam vairs ātrums ne kā, par kādu spēka spēli un kapāšanu te var runāt ja viņš reti kuram tiktu līdz, drīzāk čupa ar noraidījumiem būtu, Ivanāns bija/ir veiksmīgs un atzīts hokeja kauslis un šajā ampluā viņš sevi ir pierādījis kā savā laikā vienu no labākajiem NHL, bet izlasei no viņa jēgas maz, tāpēc te nevajag liet kaut kādus ūdeņus
Par noraidījumu diezgan loģiski ka neko neizskatīs jo tur nekā īpaša nebija lai izskatītu kaut ko vēl
par izlasi es pilnigi noteikti nerunaju, skaidrs ka sis turnirs nav prieks vina, vienas problemas vien butu Es runaju par RD....ne tikai kauslis vecit, nu tas paris saibas ari meta ieksa, vartu prieksa visus izstumdija ka vinam patik..

     [+] [-]

, 2013-05-05 13:51, pirms 12 gadiem
objektiivais rakstīja: raitis ir spēletajs , kurš ir vajadzīgs sezonā nevis PČ , jo PČ kauties viņs nevarētu , jo šeit sodi savādaki nekā KHL . piekrītu NOlanam ka Ivanans ir labs spēletājs komandā , bet ne izlasē
Negribētos domāt ka Ivanāns PČ neiederētos, vienīgi vajadzētu Ivanānam atrast labu pielietojumu uz laukuma un cerēju ka Nolans to atradīs, piemēram man likās, ka Ivanānu labi būtu izmantot vairākumā, pretinieku vārtu priekšā, tur viņš labi varētu pacīnīties un patraucēt vārtusargiem, bet nu tās ir manas domas.
1 2 57 komentāri