Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Znaroks: "Šobrīd visiem ir nolaistas galvas..."

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties galvenā trenera Oļega Znaroka komentāru pēc Latvijas un Dānijas spēles, kurā mūsējie piedzīvoja sāpīgu zaudējumu pēcspēles metienu sērijā ar 3:2.
Vērtējums: +44

 +37 [+] [-]

, 2011-05-04 20:46, pirms 14 gadiem
man šķiet ka kāds mums ir uzlicis lāstu.... vajag Nonu

 +37 [+] [-]

, 2011-05-04 20:46, pirms 14 gadiem
Paldies visiem , kas atbrauca uz čempi. Turpinam cīņu, gadās labāki un sliktāki gadi!

+117 [+] [-]

, 2011-05-04 20:48, pirms 14 gadiem
Galvas augsha, isti hokeja fani vnm bus ar izlasi, gan priekos, gan bedas, taka turas, Olegs ar Hari dara labu darbu, lai turpina... vismaz skatams hokejs musejo izpildijuma!!!

 +28 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
tapat LV vislabakie sakapasim par izdzivosanu tos parejos kazlenus

 +75 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
- Jus man jau Maskava piebesījāt.
- Es nēesmu vainīgs!

 +23 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
Lai veicas izlasei turpmākās spēlēs! Vienalga, kurā grupā vai divīzijā Jūs spēlēsiet, mans atbalsts Jums vienmēr būs!

 +12 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
letinjss rakstīja: Galvas augsha, isti hokeja fani vnm bus ar izlasi, gan priekos, gan bedas, taka turas, Olegs ar Hari dara labu darbu, lai turpina... vismaz skatams hokejs musejo izpildijuma!!!
Patiešām , izcili skatāms hokejs.

 +20 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
Degunus augšā, tagad mūsējiem vajag vislielāko atbalstu.
Ceru, ka Dārziņam viss ir kārtībā un varēs spēlēt.

P.S. es ceru, ka tagad Sprukts savas istabas stūrī raud un rūgti nožēlo to, ka nevēlējās palīdzēt!

 +37 [+] [-]

, 2011-05-04 20:50, pirms 14 gadiem
spēle man sabojāja garastāvokli.

 +32 [+] [-]

, 2011-05-04 20:51, pirms 14 gadiem
wienu nolika pie vietas
Slēpts komentārs: Darzins12344

  +8 [+] [-]

, 2011-05-04 20:52, pirms 14 gadiem
Nu neko darīt jācenšas saglabāt vietu augstākajā divīzijā

 +32 [+] [-]

, 2011-05-04 20:52, pirms 14 gadiem
liska05 rakstīja: - Jus man jau Maskava piebesījāt.
- Es nēesmu vainīgs!
Čalim vēl tāda sejas izteiksme kā mamma būtu nostrostējusi

 +39 [+] [-]

, 2011-05-04 20:52, pirms 14 gadiem
Žurnālisti drīz vispār ar Znaroku nerunās, būs iebaidīti!

 +18 [+] [-]

, 2011-05-04 20:53, pirms 14 gadiem
Znaroks ar nikns
Slēpts komentārs: markij

 +24 [+] [-]

, 2011-05-04 20:54, pirms 14 gadiem
"vi u mņe uže moskve dostaļi"

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 20:54, pirms 14 gadiem
catcorpse rakstīja: Degunus augšā, tagad mūsējiem vajag vislielāko atbalstu.
Ceru, ka Dārziņam viss ir kārtībā un varēs spēlēt.

P.S. es ceru, ka tagad Sprukts savas istabas stūrī raud un rūgti nožēlo to, ka nevēlējās palīdzēt!
eu,davai liekam Spruktu mierā! sarunāts!?

  +7 [+] [-]

, 2011-05-04 20:57, pirms 14 gadiem
barcix19 rakstīja: tapat LV vislabakie sakapasim par izdzivosanu tos parejos kazlenus
varbut pietiks ? atkal sakas veca dziezma ka pirms shis speles ? varbut atbasltisim musejos , bet cienisim pretiniekus ?

 +31 [+] [-]

, 2011-05-04 20:57, pirms 14 gadiem
letinjss rakstīja: Galvas augsha, isti hokeja fani vnm bus ar izlasi, gan priekos, gan bedas, taka turas, Olegs ar Hari dara labu darbu, lai turpina... vismaz skatams hokejs musejo izpildijuma!!!
Tieši tā! Es pieskaitu sevi pie ĪSTAJIEM hokeja faniem! Visādi gadās, tas ir sports. ASV pagajšgad arī atkrita uz pārspēlēm, nu un? Kārtējo reizi pierādās, ka viena spēle var izšķirt visu, vienmēr būs kāds, kurš zaudēs, diemžēl šoreiz tie bijām mēs. Nekas, nepaveicās šoreiz, paveiksies turpmāk. Lūdzu, būsim pozitīvi, tas nav pasaules gals!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-04 20:58, pirms 14 gadiem
kaut tas butu slikts sapnis

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 20:58, pirms 14 gadiem
markij rakstīja: Ko dod skatāms hokejs, ja nemākam uzvarēt?
...kaadaa nozime nemakam?
ir patikami redzet, ka ari musejie met pa vartiem, skrien pret uzbrukumos, iespiezh zona chehus..
neka sezh visu laiku sava zona, un atsitas...

 +19 [+] [-]

, 2011-05-04 20:59, pirms 14 gadiem
"Vi menja uze v Moskve dostaļi"- hahahaaa... kā tam jefinu zurnalistam izmainijas sejas izteiksme

 +18 [+] [-]

, 2011-05-04 21:01, pirms 14 gadiem
liska05 rakstīja: - Jus man jau Maskava piebesījāt.
- Es nēesmu vainīgs!
bet nu jautājumi jau arī tizli!!!!!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 21:02, pirms 14 gadiem
Nu bet tas arī labāko jautājuma uzdeva

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 21:02, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Patiešām , izcili skatāms hokejs.
tu esi zilais, zinaji?

 +16 [+] [-]

, 2011-05-04 21:02, pirms 14 gadiem
3:22 čalīša sejas izteiksme... vnk. pasceļ garīgo, vel vairakaas reizes atkartojot!

 +14 [+] [-]

, 2011-05-04 21:04, pirms 14 gadiem
ta vecene kas aizmugure veinu bridi bolija acis vnk laba
3:51
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-04 21:06, pirms 14 gadiem
Paskatījos wikipedia, ASV pagājušo gadu palika 13.
Esmu īstākā hokeja fane un, es zinu, bet nākošgad būsi A divīzijā!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 21:08, pirms 14 gadiem
Labi Znachoks uzlika tam vienam žurnālistam, tas ari debilus jautājumus uzdod

  +7 [+] [-]

, 2011-05-04 21:10, pirms 14 gadiem
Uzskatu Znarokam jāpaliek, tiešam izlase rāda ļoti labu sniegumu, gan nāks arī lielas uzvaras, un tiksim tālu tālu.
Slēpts komentārs: sneiksss

 +14 [+] [-]

, 2011-05-04 21:11, pirms 14 gadiem
Es tiešām cienu lielāku daļu komentētāju, kas te ierakstīja. Vainīgos meklē šogad, būs cits treneris arī meklēs. Uzskatu, ka treneru korpuss šogad ir pastrādājis cienīgi. Salīdzinājumā ar pagājušo čempionātu ir redzami uzlabojumi. Iesaistīti jauni spēlētāji un ar sastāvu, kas šogad bija pieejams, panākts rezultāts, kuru noteikti neviens pēc pārbaudes spēlēm negaidīja. Ar komandu jāmāk būt arī zaudējumos, nevis tikai uzvāras
Slēpts komentārs: miškins

     [+] [-]

, 2011-05-04 21:13, pirms 14 gadiem
...pagajushogad pirmoreiz vinnejjam zviedrus, tad visi sajusma, sogad bijam labaki par pasaules cempioniem chehiem pirmaja spele, bija iespeja panemt tris punktus no somiem... uzskatu, ka ir ok!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 21:14, pirms 14 gadiem
tas blondais zaķēns fonā tīri labs

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 21:15, pirms 14 gadiem
Visi gaidam katru gadu sis divas nedelas lai justu lidzi puisiem bet se tev izskirosaja spele nospelejam uz 50%..
Zel ka ta tad labak butu zaudets somiem,cehiem ar lieliem rezultatiem bet pedeja spele uzvareta,zel> Rugtums un interese zuda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 21:27, pirms 14 gadiem
Princips ir vienkarh... mums katru gadu grupu turnira vajag 2 parastus zaudejumus pret grandiem un vienu pamatigu uzvaru pret pastarisiem.... tb koncentreties grupas pedejai spelei un nebus problemas

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 21:28, pirms 14 gadiem
NAKOSHGAD MES VISIEM PARADISIM! Tikai jasaglabaa vieta ausgtakajaa divizijaaa un Znarokam japaliek...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 21:38, pirms 14 gadiem
Es tāpat gribētu lai Oļegs paliek par izlases treneri!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 21:40, pirms 14 gadiem
skype rakstīja: nu lab shita spele visu izshkira bija uztraukums un taja pasha laika mums vel bija 1 punkts izlasei tieshi bija jaspele parliecinoshak zinot ka viniem ir parsvars un vini tieshi uztraucas par komandu kura pa to bridi atradas pedeja vieta grupaa.vel var teikt ka no tam parbaudes spele nav nekadas jegas,norvegus parliecinoshi uzvaram un vini chempi uzvar vienus no favoritiem un Latvija taja pasha laika nevar pastarishus uzveikt
Sāku smieties Vai tik Dānija nebija tā pastarīte, kas 2010.gada otrā posma pirmajā spēlē Slovākiju 6-0 uzvarēja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-04 21:49, pirms 14 gadiem
Pati sistēma ir debila....atbrauc zaudē 2 spēles ...tad vienu pagrauz ledu un esi kings...butu laiks izdomāt ko intresanāku lai nebutu vienas spēles cempionāts...
Slēpts komentārs: vf

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 21:51, pirms 14 gadiem
Paldies, Janka!!! Tas uz tavas sirdsapziņas!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 21:53, pirms 14 gadiem
Šitais takš ir pazistamais Krievijā Ševčenko žurnalists. Sen jau uzravas
YouTube
- "Я тебе в лоб дам"...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 21:59, pirms 14 gadiem
letinjss rakstīja: Galvas augsha, isti hokeja fani vnm bus ar izlasi, gan priekos, gan bedas, taka turas, Olegs ar Hari dara labu darbu, lai turpina... vismaz skatams hokejs musejo izpildijuma!!!
Par ilgu tie divi aizsēdējās te!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:04, pirms 14 gadiem
vēsais rakstīja: Pati sistēma ir debila....atbrauc zaudē 2 spēles ...tad vienu pagrauz ledu un esi kings...butu laiks izdomāt ko intresanāku lai nebutu vienas spēles cempionāts...
žēl, ka neizšķirts vairs nav rezultāts, jo tad arī šodien būtu cits iznākums. savādāk kā dāņi- nolaiž luni 2 spēlēs un pēc vienas izmocītas uzvaras tiek tālāk (ok, ok, dažreiz mēs darām tāpat, bet šoreiz tā nebija)
Slēpts komentārs: ziemeļi

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 22:05, pirms 14 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: Par ilgu tie divi aizsēdējās te!!!
nosauc aizvietotajus...? Suupis?

     [+] [-]

, 2011-05-04 22:08, pirms 14 gadiem
Pirmajās divās spēlēs mūsējie dažreiz pat "lidoja",kas notika tagad,fiziskais neturēja?? Spēka cīņa arī nekāda... Laikam jau bye Oleg ?

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 22:10, pirms 14 gadiem
Znaroks tak LHF čoms, tas nekas ka izvirzītos uzdevumus nespēj izpildīt, gan jau paliks amatā..

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:13, pirms 14 gadiem
MaratSafin rakstīja: bet nu jautājumi jau arī tizli!!!!!
tizli jautājumi?
man gan liekas, ka jautājums bija labs, znarokam pat nebija, ko atbildēt, tas tik parāda, ka mēs, khlh līgā, slīkstam (krievija, kazahstana, latvija, batkrievija), bet pārējie attīstās...
tas bija tikai jautajums, a značoks uzreiz uzbruk, bez spēka kaut ko atbildēt

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 22:17, pirms 14 gadiem
1. Pat nezinu, kādēļ daudzi sauc dāņus par pastarīšiem. Hokeja elitē pastarīšu nav. Tā tomēr nav Armēnijas izlase.

2. Kas attiecas uz salīdzinājumiem ar citām valstīm, tad varbūt atcerēsimies, ka Somijas valsts gada budžets ir 70 miljardu, kamēr Latvijas knapi 5 miljardi. Ar Dāniju līdzīgi. Attiecības ar finansējumu hokejā analoģiskas.

3. Hokejs diemžēl ne vienmēr ir taisnīga spēle (kā jebkurš sporta veids). Vari visu spēli kapāt un beigās tomēr zaudēsi. Piemēru netrūkst. Kur ir Baltkrievija, kuras hokejā tiek gāzti miljoni no valsts budžeta?

4. Jaunā Latvijas hokeja paaudze tikai tagad izaudzināta līdz U-20 vecumam. Vēl gads šur tur un tad redzēsim patieso Latvijas hokeja saimniecības produktus. Un tad gan varēsim pelt vai slavēt mūsu hokeja saimniecību.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 22:22, pirms 14 gadiem
Visvairāk žēl tos superīgos fanus, ar kuriem te gan intervijas taisīja, gan arēnā rādījā pauzēs! Turklāt visticamāk lielākā daļa aizbrauks no turienes tā arī nevienu Latvijas uzvaru nepiedzīvojot.

     [+] [-]

, 2011-05-04 22:24, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: 1. Pat nezinu, kādēļ daudzi sauc dāņus par pastarīšiem. Hokeja elitē pastarīšu nav. Tā tomēr nav Armēnijas izlase.

2. Kas attiecas uz salīdzinājumiem ar citām valstīm, tad varbūt atcerēsimies, ka Somijas valsts gada budžets ir 70 miljardu, kamēr Latvijas knapi 5 miljardi. Ar Dāniju līdzīgi. Attiecības ar finansējumu hokejā analoģiskas.

3. Hokejs diemžēl ne vienmēr ir taisnīga spēle (kā jebkurš sporta veids). Vari visu spēli kapāt un beigās tomēr zaudēsi. Piemēru netrūkst. Kur ir Baltkrievija, kuras hokejā tiek gāzti miljoni no valsts budžeta?

4. Jaunā Latvijas hokeja paaudze tikai tagad izaudzināta līdz U-20 vecumam. Vēl gads šur tur un tad redzēsim patieso Latvijas hokeja saimniecības produktus. Un tad gan varēsim pelt vai slavēt mūsu hokeja saimniecību.
Te Tava otrā tēze spēcīgi disonē ar trešo .

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:24, pirms 14 gadiem
Viss būs Labi,tā ir tikai spēle.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-04 22:24, pirms 14 gadiem
Treneriem ir jāpaliek, jo komanda progresē. Jā, šodien zaudējām(uz veiksmes rēķina un varbūt nedaudz psiholoģiski), bet paskatoties, kā mēs izskatījāmies pret čehiem un somiem(tātad par sevi stiprākām komandām) - bija ļoti labi, un ja vēl tiesāšana būtu laba, tad vispār ok. Šis zaudējums ir ļoti neveiksmīgs un neloģisks, bet neredzu tur treneru vainu vnk veiksmes faktors.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:25, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: man šķiet ka kāds mums ir uzlicis lāstu.... vajag Nonu
Vajag vairāk par divām profesionālām hokeja komandām.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:26, pirms 14 gadiem
loeschick rakstīja: Šitais takš ir pazistamais Krievijā Ševčenko žurnalists. Sen jau uzravas
http://www.youtube.com/watch?v=pIM_Kehauos
Šitais Ševčenko jau savā blogā uzrakstīja par šo Znaroka uzbraucienu
А я то на футболе, то вообще хуй знает где...
Citāts:
"Дебил какой-то в московском "Динамо" и сборной Латвии работает. Но я прекратил в этом сомневаться давным-давно. Пусть едет к себе в Германию, звезда алкогольного цеха."

Piedāvāju tiem, kas reģistrēti LiveJournal uzbraukt kārtīgi šitam stulbam krievam!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 22:28, pirms 14 gadiem
Un nafig mums visu laiku TaTu skaneja kad iemetam golu?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:31, pirms 14 gadiem
[quote aigars_prusis]
1. Pat nezinu, kādēļ daudzi sauc dāņus par pastarīšiem. Hokeja elitē pastarīšu nav. Tā tomēr nav Armēnijas izlase.
veciit, nu kaa tu neredzi... 4. grozs ir pastariishu groizs, krutjii kaa gribi

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 22:33, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Šitais Ševčenko jau savā blogā uzrakstīja par šo Znaroka uzbraucienu
А я то на футболе, то вообще хуй знает где...
Citāts:
"Дебил какой-то в московском "Динамо" и сборной Латвии работает. Но я прекратил в этом сомневаться давным-давно. Пусть едет к себе в Германию, звезда алкогольного цеха."

Piedāvāju tiem, kas reģistrēti LiveJournal uzbraukt kārtīgi šitam stulbam krievam!
Kāpēc viņam -"stulbajam krievam" piedāvā uzbraukt?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:34, pirms 14 gadiem
Tieši tā!! un manuprāt spēles izpildijums mumš šajā čempienātā bija tiešām labs tāds kāds sen nav bijis un tas pat ar sastāvu, kur iztrūxt daži ļoti labi spēlētāji.

letinjss rakstīja: Galvas augsha, isti hokeja fani vnm bus ar izlasi, gan priekos, gan bedas, taka turas, Olegs ar Hari dara labu darbu, lai turpina... vismaz skatams hokejs musejo izpildijuma!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 22:37, pirms 14 gadiem
TAGAD VAR LABI IZĶIROT KURI IR ĪSTIE FANI UN KURI NAV !

ĻOTI SKUMJI KA VAIRUMS TGD NOLIEK MUSEJOS !

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 22:37, pirms 14 gadiem
Puče šovakar labi pastrādājis,metot alegorijas par alvas zaldātiņiem. precīzi.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:40, pirms 14 gadiem
kas tie par jautājumiem Znarokam? Pzdc.. vnk..

     [+] [-]

, 2011-05-04 22:41, pirms 14 gadiem
MaratSafin rakstīja: bet nu jautājumi jau arī tizli!!!!!
Vareeja labaak vispaar neko neuzdot, ja jau nekaadus labaakus jautaajumus nespeeja izdomaat, tie pashi jautaajumi super debiili, es Znachoka vietaa buutu uzspraadzis no shaadiem tupiem jautaajumiem, peec shaadas speeles kaa shodien.

Nu ko padariis, ciiniijaas vechi, bet ne vienmeer stipraakais uzvar, taads ir sports un arii dziive. Jebkuraa gadiijumaa, rezultaats neiepriecina, bet speele ko raadija shajos 3 machos ir veerteejama ar lielu + ziimi, njemot veeraa ka sastaavs ir taalu no optimaalaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:43, pirms 14 gadiem
Martons rakstīja: Tieši tā!! un manuprāt spēles izpildijums mumš šajā čempienātā bija tiešām labs tāds kāds sen nav bijis un tas pat ar sastāvu, kur iztrūxt daži ļoti labi spēlētāji.
...tieshi ta sastavs vareja but labaks nedaudz, mezhonis, sprukts, daugavinjs, skrastins.. bet nju sastavs bija tac kac bija, un vinji visi CINIJAS un parstaveja musu mazo Latviju, kaut ari vinjiem bija iespeja doties ari atpusties... vinji to darija del faniem, un ka znaroks teica, sports ir sports, un ja cilveki to nesaprrot, tad lai iet skatas baletu, vai aiziet uz operu, tur viss pec scenarija, bet ne sporta... diemzhel ne vienmer uzvar specigakais... Paldies velreiz hokejistiem

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 22:47, pirms 14 gadiem
Nu jā, mūsējie bija pārāki, bet vienmēr jau nevar uzvarēt. Tiesa, nepatika pasīvā spēle brīžiem, kaut kā trūka degsmes, bet var jau arī saprast čaļus - pie šitādas pietiesāšanas varbūt bija bail noraidīties. Nekas, tagad jācīnās par palikšanu un mūsējie uzvarēs gan belarus gan pārējos.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:51, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Vareeja labaak vispaar neko neuzdot, ja jau nekaadus labaakus jautaajumus nespeeja izdomaat, tie pashi jautaajumi super debiili, es Znachoka vietaa buutu uzspraadzis no shaadiem tupiem jautaajumiem, peec shaadas speeles kaa shodien.

Nu ko padariis, ciiniijaas vechi, bet ne vienmeer stipraakais uzvar, taads ir sports un arii dziive. Jebkuraa gadiijumaa, rezultaats neiepriecina, bet speele ko raadija shajos 3 machos ir veerteejama ar lielu + ziimi, njemot veeraa ka sastaavs ir taalu no optimaalaa.
Vai TIEŠĀM Tev likās, ka Nizivijs cīnījās? Nav spēka, veselības, motivācijas - neej laukumā, johaidī - vārgulis, ko katrs (katrs!) pie borta piespieda dānis - nerunāsim par jēlajiem bullīšiem

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 22:52, pirms 14 gadiem
liska05 rakstīja: - Jus man jau Maskava piebesījāt.
- Es nēesmu vainīgs!
tas lohs ir no KHL žurnāla/portāla hotice.ru, pazīstu personīgi, pilnīgs lunis, turklāt vēl ierāvis. viņš regulāri izceļas ar saviem jautājumiem un spriedelējumiem, šosezon bija uzrakstījis blogu kā arēnā rīga uz RD spēlēm apsargi uzvedās necilvēcīgi un tādā garā, tad viņu krievijā paši krievi norēja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 22:53, pirms 14 gadiem
kāpēc hoķa pasaules čempjos nevarētu būt sistēma, kur par primāro nosaka gūto un zaudēto vārtu attiecību vienādu punktu gadījumā, nevis savstarpējo spēli, kā futbola PK un EČ tas jau pieņemts? tad nebūtut tā, ka divām spēlēm grupā nav gandrīz nekādas nozīmes!! tagad mēs miera vējos soļotu tālāk! citādāk sanāk, ka daņi laiž luni pirmajās divās spēlēs un zaudē ar astronomiskiem rezultātiem, bet pēdējā paņem nokapā no sirds un mūs uzveic pat, zināmā mērā uz svaigumu!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 22:53, pirms 14 gadiem
ZZuraalistiem gruuti runaat ar Znaroku ....!Asi atbild...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 23:06, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: kāpēc hoķa pasaules čempjos nevarētu būt sistēma, kur par primāro nosaka gūto un zaudēto vārtu attiecību vienādu punktu gadījumā, nevis savstarpējo spēli, kā futbola PK un EČ tas jau pieņemts? tad nebūtut tā, ka divām spēlēm grupā nav gandrīz nekādas nozīmes!! tagad mēs miera vējos soļotu tālāk! citādāk sanāk, ka daņi laiž luni pirmajās divās spēlēs un zaudē ar astronomiskiem rezultātiem, bet pēdējā paņem nokapā no sirds un mūs uzveic pat, zināmā mērā uz svaigumu!
Jā, piekrītu. Tā būtu daudz loģiskāk. Tad mums šajā spēlē tiešām būtu pieticis arī ar to 1 punktu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 23:08, pirms 14 gadiem
egils1 rakstīja: Vai TIEŠĀM Tev likās, ka Nizivijs cīnījās? Nav spēka, veselības, motivācijas - neej laukumā, johaidī - vārgulis, ko katrs (katrs!) pie borta piespieda dānis - nerunāsim par jēlajiem bullīšiem
Es nepiemineeju nemaz Niziviju. Un jaa vinsh nospeeleeja tiiri cieniijami, ja runaajam par vinju.

Tu laikam iedomaajies:

Nizivijs pie sevis domaa: ''Ai bulliitis liek mest, blj*, galiigi negribas..., baigais slinkums, nah... jaaaizslido liidz vaartiem un jauzmet uz vaartu pusi, gan jau paareejie piedos...''

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 23:13, pirms 14 gadiem
Sevčenko citāts: "Дебил какой-то в московском "Динамо" и сборной Латвии работает"

Un šis vēl brīnās, kāpēc Znarokam tāda attieksme.

Iesaku šo žurnaļuga rakstu kārtīgi apkomentēt, lai palasa mūsu domas..

А я то на футболе, то вообще хуй знает где...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 23:24, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Sevčenko citāts: "Дебил какой-то в московском "Динамо" и сборной Латвии работает"

Un šis vēl brīnās, kāpēc Znarokam tāda attieksme.

Iesaku šo žurnaļuga rakstu kārtīgi apkomentēt, lai palasa mūsu domas..

http://boogaard.livejournal.com/445541.html?view=1579365#t1579365
Diemzheel, vinsh pats izveelas, kaadus komentaarus likt un kaadus nelikt.

Vinsh ir slims, diagnoze - uzmaniibas truukums. Jebkaadaa veidaa centiisies panaakt to.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 23:30, pirms 14 gadiem
Ir dažādas reizes. Ēdienreizes, tēvreizes, mēnešreizes, bet ir arī tādas reizes, kad vienkārši neveicas. Katrā ziņā, prieks par to, ko izlase parādīja šogad, uz nākošo gadu vismaz aptuveni nojaušams, ka varētu būt labāk, kā šogad. Labs nāk ar gaidīšanu, ja ne šo, tad citu gadu. bet nu tiem, kas zem deguna purpina kaut ko par Spruktu - mietu pēcpusē un uz kolhoza lauku kartupeļus stādīt! Nu, nevēlējās Sprukts piedalīties pasākumā, nu un? Tā ir viņa personīga izvēle, viņa motivācija un mērķi bija viņam pašam vien labi zināmi, un spriedelēšana aiz muguras nevienam godu nedara. Katrs pats savas laimes kalējs.

     [+] [-]

, 2011-05-04 23:33, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: Paldies visiem , kas atbrauca uz čempi. Turpinam cīņu, gadās labāki un sliktāki gadi!
čempis vēl nav beidzies!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 00:05, pirms 14 gadiem
Karma is a b*tch... Nevajadzēja Vītolīnam to krustu uz muguras līmēt!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 00:14, pirms 14 gadiem
protams ka zel........ bet tads ir sports. Turas - galvenais galvas augsa

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 00:24, pirms 14 gadiem
Ivanānu vajag nākamgad, Ivanānu!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 00:35, pirms 14 gadiem
ребята играйте до конца, мы всеравно всегда будем с вами. Перетерпим эту неудачу, все будет впоряде, верим в команду, верим в тренерский штаб, не смотря ни на что мы всеравно лучшие

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 01:15, pirms 14 gadiem
Rijans rakstīja: Karma is a b*tch... Nevajadzēja Vītolīnam to krustu uz muguras līmēt!!!
Es teicu!!! Dievs nav mazais bērns..visu redz un saprot..kam gan patīk, ka par viņu ņirgājas, kaut vai tīri nevainīgi!

     [+] [-]

, 2011-05-05 01:27, pirms 14 gadiem
JTerry rakstīja: [quote aigars_prusis]
1. Pat nezinu, kādēļ daudzi sauc dāņus par pastarīšiem. Hokeja elitē pastarīšu nav. Tā tomēr nav Armēnijas izlase.
veciit, nu kaa tu neredzi... 4. grozs ir pastariishu groizs, krutjii kaa gribi
kruķī vai nekruķi, bet mēs esam no 4 groza, nevis dāņi

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 06:14, pirms 14 gadiem
Atceros,ka Znaroks pirmo gadu ar izlasi arī spēlēja pastarīšu turnīrā, liekas tas bija Maskavā.Tad izdevās noturēties A grupā.Bet tagad šaubas māc,jo darba rezultātu ar izlasi neredz...Tas saucās regress.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 09:07, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Es teicu!!! Dievs nav mazais bērns..visu redz un saprot..kam gan patīk, ka par viņu ņirgājas, kaut vai tīri nevainīgi!
klau, vai zini, ka tev nebūs Dieva vārdu veltīgi valkāt? sāc jau baidīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 09:49, pirms 14 gadiem
barcix19 rakstīja: tapat LV vislabakie sakapasim par izdzivosanu tos parejos kazlenus
mhm kazlenus,Austrija ,Baltkrievi un Sloveni cinas par paliksanu vel..nu baigie peramie zeeni

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:31, pirms 14 gadiem
Nē, nu tur Značokam piekrītu, " vi menja uže v Maskve dastaļi" , tas laikam kāds aprijies krievu žurnālists ar vaļējām krūtīm, par PSRS tik zin uzdot jautājumus un " a pačemu..... a pačemu..."

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:40, pirms 14 gadiem
Bonis23 rakstīja: Ir dažādas reizes. Ēdienreizes, tēvreizes, mēnešreizes, bet ir arī tādas reizes, kad vienkārši neveicas. Katrā ziņā, prieks par to, ko izlase parādīja šogad, uz nākošo gadu vismaz aptuveni nojaušams, ka varētu būt labāk, kā šogad. Labs nāk ar gaidīšanu, ja ne šo, tad citu gadu. bet nu tiem, kas zem deguna purpina kaut ko par Spruktu - mietu pēcpusē un uz kolhoza lauku kartupeļus stādīt! Nu, nevēlējās Sprukts piedalīties pasākumā, nu un? Tā ir viņa personīga izvēle, viņa motivācija un mērķi bija viņam pašam vien labi zināmi, un spriedelēšana aiz muguras nevienam godu nedara. Katrs pats savas laimes kalējs.
+10

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 13:09, pirms 14 gadiem
Forma rakstīja: "vi u mņe uže moskve dostaļi"
Tas tik ir kads!