Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase cīņu par "izdzīvošanu" sāks pret ASV

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvijas izlase cīņu par "izdzīvošanu" sāks pret ASV
Kristers Gudļevskis
Foto: The Canadian Press/Scanpix

Latvijas U-20 hokeja izlase šovakar plkst. 20:00 pēc Latvijas laika aizvadīs pirmo no divām spēlēm par palikšanu pasaules čempionāta elitē. Latvijas komandas pretiniece būs ASV izlase.

Šogad no augstākās divīzijas izkritīs tikai viena komanda. Latvija par vietu Elitē sacentīsies ar ASV un Dānijas komandām, uz apakšgrupu līdzi nāk 3:5 zaudējums pret Šveici.

Izdzīvošanas grupas turnīrs sākās vakar, kad Šveice ar 4:3 papildlaikā pieveica dāņus. Šodien plkst. 20:00 mūsējie tiksies ar ASV, bet rīt tajā pašā laikā spēlēs ar Dāniju. Ja nenotiks liels pārsteigums, tieši Latvijas un Dānijas mačs noteiks to komandu, kura nākamgad spēlēs B grupā.

Neaizvadot vienādu spēļu skaitu, Šveicei ir pieci punkti, ASV trīs, Dānijai viens, bet mums punktu nav un diez vai būs arī pēc šodienas spēles ar amerikāņiem. ASV komanda spēlē pret Latviju ir liela favorīte.

Latvija čempionātā zaudējusi visas četras spēles, bet ASV ir viens panākums, 8:3 uzvara pret Dāniju. Citās spēlēs tikai zaudējumi – 1:4 pret Somiju, 2:5 pret Čehiju un 2:3 pret Kanādu. Amerikāņi ieņēma 4. vietu B apakšgrupā, ceturtdaļfinālam nekvalificējoties, pateicoties neveiksmei pret čehiem.

ASV izlases sastāvu pilnībā veido mācības iestāžu pārstāvētu komandu hokejisti. Trim hokejistiem četrās spēlēs izdevies savākt piecus punktus. Čārlijs Koils (19. vieta turnīra rezultatīvāko sarakstā) guvis četrus vārtus un atdevis vienu rezultatīvu piespēli, bet Bilam Ārnoldam un Džeisonam Zakeram ir 2+3. Ārnolds izpildījis tikai piecus metienus pa vārtiem, Koilam ir 15, Zakeram 19, bet ar 16 atzīmējies uzbrucējs Emersons Ītems, kuram turnīrā četras piespēles.

Latvija ASV komandai aizpagājušajā čempionātā zaudēja ar 1:12 (0:6, 1:1, 0:5). Latvijas sastāvā vienīgos vārtus pēc Roberta Bukarta un Ronalda Cinka piespēlēm guva Gvido Kauss. Savukārt ASV sastāvā ar diviem vārtiem atzīmējās arī šī gada izlases sastāvā esošais Zakers, kuram 16. janvārī būs 20 gadu.

Amerikāņi vakar aizvadījuši ļoti intensīvu nodarbību, kurā bija daudz metienu pa vārtiem. ASV komanda vakar trenējās no rīta, lai labāk sagatavotos šodienas mačam, kas notiks plkst. 11:00 pēc vietējā laika.

"Fizisks hokejs ir mūsu spēles sastāvdaļa. Ja tā spēlējam, tad tādā pašā līmenī arī jādarbojas treniņos," uzsvēris uzbrucējs Ārnolds, reaģējot uz jautājumu par to, kāpēc amerikāņi treniņā nav saudzējuši komandas biedrus, spēlējot gana asi.

Pasaules U-20 čempionāts Kanādā. Izkrišanas grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Šveice211009:65
2.ASV1100011:33
3.Dānija200116:151
4.Latvija100013:50

Izmantotie resursi:
HOME
USA Hockey

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:48, pirms 13 gadiem
1-12

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 21:48, pirms 13 gadiem
Es saprotu,ka galvenā spēle būs rīt, bet kaut kādai pašcieņai tomēr vajadzētu būt.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 21:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu,ka galvenā spēle būs rīt, bet kaut kādai pašcieņai tomēr vajadzētu būt.
Kā zināms 2012. gada 12. aprīlī norisināsies u18 pasaules hokeja čempionāts.
Tātad, man ir sekojoši jautājums mūsu pieredzējušiem/rūdītiem SC lietotājiem:
1) Vai jūsu galvās iezīmējējušās kaut kādas sastāva skices ? Varāt uzrakstīt savus variantus ?

Es jau kaut ko pasapņoju, še mans variants( varbūt kaut kas nepareiz, tad palabojiet, jo vēl neesmu ieguvis pietiekoši daudz skillu, kā Namejs, Abrags, wanna be Puče utt.)

Vārtos: Merzlikins; Punnenovs
Aizsargu pāri: (Uzskatu, kā aizsargiem ir noteicoša loma. To varam pārliecināties apskatot šobrīd notiekošo spēli LAT - USA, mūsu aizsargi ir "punduri")
1) Bazēvičs(185cm) - Eisaks(185cm)
2) Gelazis(185cm) - Kalvītis(186cm; tas kurš Rūdolfs)
3) Rosinskis(186cm) - Skuratovs (181cm)

Uzbrucēju kandidāti:
Zemgus Girgensons
Teodors Blugers
Rihards Bukarts
Valters Freijs
Nikolajs Jelisejevs
Ricards Kondrats
Roberts Lipsbergs
Ilja Makarovs
Karlis Ozolins
Emils Potapovs
Deivids Sarkanis
Sandis Zolmanis
Zintis Nauris Zushevics

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 21:50, pirms 13 gadiem
mūsējie nav vienīgie, kuriem pret usa iet slikti

TVCOM

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:51, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Beidziet nīdēt un neesat liekuļi.Visiem skaidrs,ka rīt galvenā spēle.Šodien kaut vai 1-20 Visi jūs gribat ,lai Latvija paliek augstākajā divīzijā,kaut gan arī redzam ,ka tādām komandām kā Latvija un Dānija tur nav ko darīt.Tomēr ,ja starptautiskā hokeja federācija grib augstākā divīzijā 10 komandas ,tad divas vienmēr būs vājākas par pārejām.Sen jau būtu laiks atgriezties pie 8 komandām.Tiesa,šaubos vai jūs to gribētu,jo tad mūsējie tur neiekļūtu vēl ilgi.
Un jēga no tā ka LV paliks Elitē?
Lai nākošgad atkal taupītos vienai spēlei?
Sorry, bet man kaut kā labāk patīk kad mūsu puikas mūsu valsti neapkauno ar hanbola vai regbija rezultātiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-03 21:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un jēga no tā ka LV paliks Elitē?
Lai nākošgad atkal taupītos vienai spēlei?
Sorry, bet man kaut kā labāk patīk kad mūsu puikas mūsu valsti neapkauno ar hanbola vai regbija rezultātiem.
Pārcelies uz Baltkrieviju un nekaunies

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 21:52, pirms 13 gadiem
Namej, domā mūsu puikas ir lielākie valsts apkaunotāji?

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:52, pirms 13 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Kvantitāte nenozīmē kvalitāti! Piekrītu, ka ASV talantu varētu būt vairāk, bet lai spēlētu labu hokeju nav nepieciešami 20 talanti, pilnīgi pietiek ar dažiem un pārējie būtu profesionāli spēlētāji.
hokejaa gan noziimee.... to paraada ,piem., NHL spelejosso skaits.

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:53, pirms 13 gadiem
wind_chaser rakstīja: Namej, domā mūsu puikas ir lielākie valsts apkaunotāji?
Pareiz,pareiz,sevis paši

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:53, pirms 13 gadiem
Ne par tēmu, bet kāds nezin ko tagad dara Enkuzens? Kad spēlēja U20 izskatījās , ka būs labs vārtsargs, bet nekas vairs nav dzirdams.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 21:54, pirms 13 gadiem
Davons rakstīja: Ne par tēmu, bet kāds nezin ko tagad dara Enkuzens? Kad spēlēja U20 izskatījās , ka būs labs vārtsargs, bet nekas vairs nav dzirdams.
Ganjau kādā tundrā ar kazahiem skraida : / Vai somijā : /

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:55, pirms 13 gadiem
Davons rakstīja: Ne par tēmu, bet kāds nezin ko tagad dara Enkuzens? Kad spēlēja U20 izskatījās , ka būs labs vārtsargs, bet nekas vairs nav dzirdams.
Nauris Enkuzens 2011-2012 Hermes Finland3 12 3.62 .922

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 21:55, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Ganjau kādā tundrā ar kazahiem skraida : /
gan jau skataas teļuku

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:55, pirms 13 gadiem
100500 rakstīja: Kā zināms 2012. gada 12. aprīlī norisināsies u18 pasaules hokeja čempionāts.
Tātad, man ir sekojoši jautājums mūsu pieredzējušiem/rūdītiem SC lietotājiem:
1) Vai jūsu galvās iezīmējējušās kaut kādas sastāva skices ? Varāt uzrakstīt savus variantus ?

Es jau kaut ko pasapņoju, še mans variants( varbūt kaut kas nepareiz, tad palabojiet, jo vēl neesmu ieguvis pietiekoši daudz skillu, kā Namejs, Abrags, wanna be Puče utt.)

Vārtos: Merzlikins; Punnenovs
Aizsargu pāri: (Uzskatu, kā aizsargiem ir noteicoša loma. To varam pārliecināties apskatot šobrīd notiekošo spēli LAT - USA, mūsu aizsargi ir "punduri")
1) Bazēvičs(185cm) - Eisaks(185cm)
2) Gelazis(185cm) - Kalvītis(186cm; tas kurš Rūdolfs)
3) Rosinskis(186cm) - Skuratovs (181cm)

Uzbrucēju kandidāti:
Zemgus Girgensons
Teodors Blugers
Rihards Bukarts
Valters Freijs
Nikolajs Jelisejevs
Ricards Kondrats
Roberts Lipsbergs
Ilja Makarovs
Karlis Ozolins
Emils Potapovs
Deivids Sarkanis
Sandis Zolmanis
Zintis Nauris Zushevics
aizsargos Brikaini-1.96,Kauci1.92,Loginovu -198 un viņiem aiz muguras Znaroku ar lodāmuru un domāju,ka Rosinskis ir vismaz 196

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:55, pirms 13 gadiem
Rauliits rakstīja: hokejaa gan noziimee.... to paraada ,piem., NHL spelejosso skaits.
Tad izvēlies - par kādiem cipariem runājam - iedzīvotājiem, hokeja spēlētājiem, NHL spēlētājiem vai talantiem!?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 21:55, pirms 13 gadiem
wind_chaser rakstīja: Namej, domā mūsu puikas ir lielākie valsts apkaunotāji?
Hokeja pasaulē noteikti.
Nezinu nevienu citu valsti,kuras pieaugušo hokeja izlase tik ilgi nepārtraukti turas pasaules A grupā, bet kuras U-20 jaunieši Elitē spēlējot regulāri dabū šādi pa pakaļu.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 21:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hokeja pasaulē noteikti.
Nezinu nevienu citu valsti,kuras pieaugušo hokeja izlase tik ilgi nepārtraukti turas pasaules A grupā, bet kuras U-20 jaunieši Elitē spēlējot regulāri dabū šādi pa pakaļu.
Baltkrievi ?

     [+] [-]

, 2012-01-03 21:57, pirms 13 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Tad izvēlies - par kādiem cipariem runājam - iedzīvotājiem, hokeja spēlētājiem, NHL spēlētājiem vai talantiem!?
tevis nosauktie vaardi ir savstarpeeji saistiiti! daudz hokejistu-daudz talantu-talantigaakie speelee NHL

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 21:59, pirms 13 gadiem
>>>Namejs9999
Un spēlējot 1.divīzijā viņi spodrinās Latvijas tēlu?Un vēl der atcerēties ,ka 14 hokejisti no šī gada sastāva varēs spēlēt arī nākošgad.Puikām būs jau pieredze.Tiesa ,vācieši manuprāt būs stiprāki par dāņiem.Tas viss ,ja noturamies elitē.Un tur tev taisnība,katru gadu jāgatavojās vienai spēlei.Tā jau lielākoties dzīvoja arī pieaugušā izlase.Tāds ir mūsu līmenis.Augstākās divīzijas vieni no autsaideriem,un tici man tas ir labāk,nekā vieni no pirmās divīzijas līderiem.

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:00, pirms 13 gadiem
Rauliits rakstīja: tevis nosauktie vaardi ir savstarpeeji saistiiti! daudz hokejistu-daudz talantu-talantigaakie speelee NHL
Protams, ka saistīti - to jau neviens neapstrīd! Tik ne jau cipari nosaka to, kā izlase spēlē, bet gan to meistarība un saspēles līmenis. Ļoti labs piemērs ir tā pati ASV, kura pēdējos padsmit gados pieaugušo PČ spēlējusi nestabili un ne tik veiksmīgi kā viņiem gribētos.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 22:00, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Baltkrievi ?
Baltkrievi nav tik ilgi pieaugušo A grupā.
Bet patiesībā man po kā klājās belariem,ķīniešiem un mongoļiem pasaules jaunatnes hokejā. Mani interesē kāpēc šoreiz mūsējie kārtējo reizi šādi dabū pa pakaļu no jeņķiem,kas šajā U-20 nebūt nav tā labākā izlase, jo kopā ar mūsējiem cīnās par izdzīvošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 22:02, pirms 13 gadiem
Dērētu vēl kādu iemest. tagad PP Latvijai.
Bet prieks par to, ka mūsējie nepadodas, to komentētāji jau vairākas reizes atkārto un uzslavē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-03 22:03, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs9999
Un spēlējot 1.divīzijā viņi spodrinās Latvijas tēlu?Un vēl der atcerēties ,ka 14 hokejisti no šī gada sastāva varēs spēlēt arī nākošgad.Puikām būs jau pieredze.Tiesa ,vācieši manuprāt būs stiprāki par dāņiem.Tas viss ,ja noturamies elitē.Un tur tev taisnība,katru gadu jāgatavojās vienai spēlei.Tā jau lielākoties dzīvoja arī pieaugušā izlase.Tāds ir mūsu līmenis.Augstākās divīzijas vieni no autsaideriem,un tici man tas ir labāk,nekā vieni no pirmās divīzijas līderiem.
Un ķā Tev šķiet,kādu pieredzi šie puiši iegūs no šī PČ priekš nākošā U-20 PČ?

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:04, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs9999
Un spēlējot 1.divīzijā viņi spodrinās Latvijas tēlu?Un vēl der atcerēties ,ka 14 hokejisti no šī gada sastāva varēs spēlēt arī nākošgad.Puikām būs jau pieredze.Tiesa ,vācieši manuprāt būs stiprāki par dāņiem.Tas viss ,ja noturamies elitē.Un tur tev taisnība,katru gadu jāgatavojās vienai spēlei.Tā jau lielākoties dzīvoja arī pieaugušā izlase.Tāds ir mūsu līmenis.Augstākās divīzijas vieni no autsaideriem,un tici man tas ir labāk,nekā vieni no pirmās divīzijas līderiem.
Pieaugušo izlase jau pēdējā laikā ar visām komandām cīnās diezgan līdzīgi, šad tad pat paņem kādu punktu vai pat uzvar arī lielās izlases, nav jau tā ka gatavojās tikai vienai spēlei...
JA Tedis visu nesalaidīs grīstē, domāju ka šogad vajadzētu būt ļoti labam gadam mūsu izlasei...es domāju PČ

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:06, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Aizmirsu vēl Prizmā smuki izskatās Plostnieks ar Riekstiņu
Un kāpēc netiek aicināts Romans Semjonovs ? Vai šamais jau kļuva par zviedru ?
Vēl ir varianti ar Podziņa brāļiem , bet nav zināms kādas viņiem pases.

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:07, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Pieaugušo izlase jau pēdējā laikā ar visām komandām cīnās diezgan līdzīgi, šad tad pat paņem kādu punktu vai pat uzvar arī lielās izlases, nav jau tā ka gatavojās tikai vienai spēlei...
JA Tedis visu nesalaidīs grīstē, domāju ka šogad vajadzētu būt ļoti labam gadam mūsu izlasei...es domāju PČ
es principā neatceros vairs tādus pazemojošus rezultātus kopš Zviedru spēles,kur zaudējām,ja nemaldos, 2:14 ?

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 22:10, pirms 13 gadiem
>>>NAMEJS 9999
Tāds maziņš pretjautājums tev.Vai tu uzskati,ka 1.divīzijas pieredze ir vērtīgāka,kā spēlējot pret pasaules stiprākām junioru izlasēm?
Nezinu,ja tu te kaitini tīņus,tad tā ir viena lieta,ja tu sāc spriest par hokeju nopietni,tad pēc tādām tēzēm, man ar tevi nav ko diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:12, pirms 13 gadiem
kāds rez ?

     [+] [-]

, 2012-01-03 22:13, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: kāds rez ?
2:12

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 22:13, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: >>>NAMEJS 9999
Tāds maziņš pretjautājums tev.Vai tu uzskati,ka 1.divīzijas pieredze ir vērtīgāka,kā spēlējot pret pasaules stiprākām junioru izlasēm?
Nezinu,ja tu te kaitini tīņus,tad tā ir viena lieta,ja tu sāc spriest par hokeju nopietni,tad pēc tādām tēzēm, man ar tevi nav ko diskutēt.
Man, godīgi sakot arī nav ko diskutēt ar cilvēku,kas atrod n-tos iemeslu,lai attaisnotu mūsējo sūdīgo sniegumu PČ, tā vietā lai godīgi pateiktu-puikām nav ne cieņas pašiem pret sevi, ne arī pret saviem līdzjutējiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 22:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man, godīgi sakot arī nav ko diskutēt ar cilvēku,kas atrod n-tos iemeslu,lai attaisnotu mūsējo sūdīgo sniegumu PČ, tā vietā lai godīgi pateiktu-puikām nav ne cieņas pašiem pret sevi, ne arī pret saviem līdzjutējiem.
Par tām zaudējumu atrunām tā arī ir,protams nevienmēr,bet tomēr ļoti iztekti! Lai arī cik daudziem tas nepatīk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja