Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Vītoliņš: "Nav iemesla komandai pārmest"

Andrejs Siliņš

Vītoliņš: "Nav iemesla komandai pārmest"
Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Spēle parādīja, ka zviedri ir mobilizētāki un precīzāki. Tomēr bija daudz pozitīvu momentu, zinām savus mīnusus pie kuriem arī strādāsim," pēc pirmajām divām pārbaudes spēlēm, gatavojoties pasaules čempionātam, pret Zviedriju sacīja Latvijas hokeja valstsvienības treneris Harijs Vītoliņš.

"Labi iesākām spēli, teicami pielietojām spēka spēli. Diemžēl tiesnesis neiedeva acīmredzamu bullīti pret Gintu Meiju, kad viņš izskrēja viens pret vārtsargu un tika nogāzts, tā vietā zviedriem tika divas minūtes. Zviedri šajā mazākumā guva vārtus, kas salauza spēli," otro maču atcerējās treneris.

"Arī mēs neiemetām, kad bija iespējas. Nav iemesla komandai pārmest, jo visi cīnījās. Bija savas problēmas: iepriekšējā spēlē Pujacs un Cipulis dabūja nelielas traumas un šodienas spēlē nepiedalījās, līdz ar to spēlējām ar trim aizsargu pāriem, Poreju ieliekot uzbrukumā. Spēle parādīja, ka zviedri ir mobilizētāki un precīzāki. Tomēr bija daudz pozitīvu momentu, zinām savus mīnusus pie kuriem arī strādāsim."

 +18 [+] [-]

, 2011-04-02 11:30, pirms 13 gadiem
Galvenais lai krāj pieredzi!

 +14 [+] [-]

, 2011-04-02 11:33, pirms 13 gadiem
piekrītu!
Slēpts komentārs: a123
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-04-02 11:39, pirms 13 gadiem
Pilnīgi vienalga kādi rezultāti, galvenais, lai krāj pieredzi un dabū praksi. Priekš tām arī ir domātas friendly games.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-04-02 11:42, pirms 13 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Galvenais lai krāj pieredzi!
un zviedru tie 9 speletaji jau baigo pieredzi sakrajushi...tiesham taa ir kaa diagnoze latvieshiem...

 +16 [+] [-]

, 2011-04-02 11:43, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: vot šitā LV sportā ir slimība.
Pieredzes krāšana IBIO.cik ta tur ir tie,kam tā pieredze jākrāj.4 spēlētāji??
un šitā atmaska ir katrā sportā.
nevajag aizmirst citas Latvijas sporta slimības, kā... ja pirms čempionāta uzvari draudzības spēlēs, pats čempis ir norakstāms un pretēji.
Tā ka es personīgi par šādiem zaudējumiem nesatraucos, kur nu vēl pret Zviedriem.
Uzvarētās spēlēs kļūdas analizēt ir grūtāk, nekā zaudētās.
Tāpēc veiksmi mūsējiem čempī un lai labi sagatavojas.

 +15 [+] [-]

, 2011-04-02 11:44, pirms 13 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Galvenais lai krāj pieredzi!
Kādu pieredzi, zaudētāju ? Tā jau ir uzkrāta ar kaudzi, vajadzētu sākt krāt uzvarētāju pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-02 11:49, pirms 13 gadiem
Nu,ok..parbaudes speles prasit uzvaras varbut ari nevajag..protams uzvaras ir laba lieta..bet svarigak,lai tas butu čempionata.. Ps.tiesam ta jauniesu busana un pieredze lv sporta brizam liek pasmaidit..tam pasam Bukartam divi gadi khl..par ko mes runajam?..

 +11 [+] [-]

, 2011-04-02 11:57, pirms 13 gadiem
Agrilson rakstīja: .tam pasam Bukartam divi gadi khl..par ko mes runajam?..
Tam pašam Bukartam spēlē 1+1 (gols un piespēle. tas ir slikti ? Vairāk aizsardzība uztrauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-02 12:04, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, ja tā ir pārbaudes spēle, kas traucē paņemt līdzi vēl pārs kadrus, ko uzlikt uz plača traumu gadījumā, lai Porejam nav jākapā uzbrukumā?

  +7 [+] [-]

, 2011-04-02 12:05, pirms 13 gadiem
Tas ir ok..pat vairak neka ok..malacis Bukarts..

  +2 [+] [-]

, 2011-04-02 12:06, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: LV spēlētāji krāj pieredzi līdz 24 gadiem, kamēr citās valstīs, piemēram, US- 17,18 gados jau NHL kapā ar večiem, tas pats basīti. parodija par pieredzi.
hahaha nu jau sasmidinaji ekspert! pirmkart paskaties un lielo hokejvalstu iedzivotaju skaitu taksh vienreiz un tadi stāri vieniem ari nemaz biezi neuzrodas,ok ir iznemumi,bet tadi jaunie tikpat jau tiek spelet tur ka piemeram mums kads Podzins,ka man patik tavs muzigais optimisms un negativisma saskatisana tikai un vienigi

  -3 [+] [-]

, 2011-04-02 12:07, pirms 13 gadiem
a123 rakstīja: Nu, nu. nepaŗmest trīs vārtu pārsvara izsēšanu, kaut kā ļoti mīkstsirdīgi!
tu i duma

  +8 [+] [-]

, 2011-04-02 12:08, pirms 13 gadiem
Daži krāj pieredzi visu mūžu , piemēram Bērziņš.
Pedejais_vacietis rakstīja: LV spēlētāji krāj pieredzi līdz 24 gadiem, kamēr citās valstīs, piemēram, US- 17,18 gados jau NHL kapā ar večiem, tas pats basīti. parodija par pieredzi.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 12:08, pirms 13 gadiem
meesls rakstīja: un zviedru tie 9 speletaji jau baigo pieredzi sakrajushi...tiesham taa ir kaa diagnoze latvieshiem...
cik viniem ir hokejistu valsti un pareja pasaule un cik mums? jocigais tu! muzigi gaida tikai medalas sitadi ka tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-02 12:14, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: LV spēlētāji krāj pieredzi līdz 24 gadiem, kamēr citās valstīs, piemēram, US- 17,18 gados jau NHL kapā ar večiem, tas pats basīti. parodija par pieredzi.
dazi te ir talu no hokeja...

     [+] [-]

, 2011-04-02 12:15, pirms 13 gadiem
KO IZLASĒ DARA PEČURA,BĒRZIŅŠ ? (viņi ir vien tipa spēlētāji. Te varētu pieskaitīt Pavlovu, bet tam vismaz vēl ir izaugsmes iespējas) . NE VIŅIEM ĀTRUMA NAV, NE SPĒKA SPĒLES( atbilstoši viņu ievērojamiem auguma parametriem. Pat Meija ir labāks spēka spēlē), ARĪ POZICIONĀLI VIŅI NEVELK. !!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 12:18, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: 3:0 sakuma,vairak liekas pec nejausibas galvenokart pasu zviedu nekoncentresanas del,ta4u 7:4 zagis ir LIKUMSAKARIGS.ko vel var prasit n SADA sastava?pie tam vel Cipulis un Pujacs,kuri ir vispieredzejusakie no visiem,ari daudiem zviedriem sajas divas speles, vakar nepiedalijas.priece Dzerinia mainia.ceru ka vini visi tris speles 4empi,un netiks izjaukti.mierigi varetu vinius likt ka stabilo treso mainiu.tie vairs nav tie speletaji,kuru uzdevums butu pretinieka neitralizesna,vini ir jau pasi spejigi veidot SAVU speli.
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-02 12:23, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: nezinu ka Pe4uram,bet Berziniam vieta izlase GARANTETA ko tad liks centra?Sprukta nav,Vasiljevs,Dzerins vistimacak bus.ja pieskaita Berzu,tad vajadzigs bus vel viens sa vai ta
JA BERZU PIELIKS PIE DĀRZIŅA UN M.RĒDLIHA, TAD TO MAIŅU VARAM DROŠI NORAKSTĪT !!!!!!!!!!!!!( viņiem blakus jāmeklē kaut ko līdzīgu Trotteram, tad būs aršana )

  +7 [+] [-]

, 2011-04-02 12:27, pirms 13 gadiem
Nee,nu zdjec kkaads. Padomaa tikai,muusu 30-hokejistu valsts otraa izlase zviedrus neuzvilka! Aiziet zobgaliibas un sarkasmi!!! Man patiik. Labaak buutu speeleet pret leisiem un igauniem,lai jums praats mierigaaks

  +4 [+] [-]

, 2011-04-02 12:30, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: JA BERZU PIELIKS PIE DĀRZIŅA UN M.RĒDLIHA, TAD TO MAIŅU VARAM DROŠI NORAKSTĪT !!!!!!!!!!!!!( viņiem blakus jāmeklē kaut ko līdzīgu Trotteram, tad būs aršana )
nosauc kaut vienu, kurš tas varētu būt daudz mums ir neizmantotu centru? šobrīd izvēle ir starp Bērziņu, Pečuru, Vilkoitu, Širokovu un Pavlovu... kurš no viņiem ir līdzīgs Troteram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-02 12:30, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nosauc kaut vienu, kurš tas varētu būt daudz mums ir neizmantotu centru? šobrīd izvēle ir starp Bērziņu, Pečuru, Vilkoitu, Širokovu un Pavlovu... kurš no viņiem ir līdzīgs Troteram?
Diemžēl, NEVIENS!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 12:40, pirms 13 gadiem
Ar to pieredzes krāšanu ir tā, ka mums lielākai daļai hokejistu, ņemot vērā mūsu niecīgās atlases iespējas, jo iedzīvotāju maz un hokejistu proporcionāli vēl mazāk, globālā mērogā skatoties nav nekāda īpaša talanta, tādēļ vienīgā iespēja turēt līdz ir vairāk darba un lielāka pieredze. Daži hokejisti ir ļoti jaunā vecumā spēlējuši izlasē, Ņiživijs un Daugaviņš pat 17 gados, Sprukts -18. Daugaviņš Maskavā 18g. spēlēja 1.maiņā. Mums šajā sastāvā arī bija 5 spēlētāji 20g. un jaunāki, zviedriem tādu bija 9. No pārējiem lielākā daļa bija tikai nedaudz vecāki. Kas tad bija tie "vecie buki" (26 un vecāki) Pujacs, Cipulis (vakar nespēlēja), Bērziņš, Štāls, Masaļskis, pēc gadiem Lūsiņš. Zviedriem arī bija vairāki spēlētāji ap 30 un vecāki, Personam - 34.

Manuprāt rezultāts ir pat labāks, nekā varēja gaidīt.

     [+] [-]

, 2011-04-02 12:41, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: Sirokovs jau ir atskaitits.Vilkoits ir talantigs,ta4u manuprat vel nedaudz par zaliu lai sogad 4empi butu,viniam viss vel ir prieksa.Pavlovs,ja godigi,NE RYBA NE MIASO ne ar ko neizcelias.tad nu atliek vienigi Berzs(uz pagatnes nopelnu fona,un kadu nekadu tomer pieredzi)un Pe4ura.vairak vienkarsi NAV neviena
Ir vēl Sprukts, bet tas jau nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-02 12:44, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nosauc kaut vienu, kurš tas varētu būt daudz mums ir neizmantotu centru? šobrīd izvēle ir starp Bērziņu, Pečuru, Vilkoitu, Širokovu un Pavlovu... kurš no viņiem ir līdzīgs Troteram?
Nu jāliek ir herbis pa vidu viņiem. Viņi abi šobrīd labākajos gados un ir labākie uzbrucēji Latvijas izlasē. Baidos ka ar to pašu Bērziņu Lauris un Miķelis neizdarīs visu ko spēj. Ņiživijs vairs nav nekāds jaunais un Cipulis ar nav baigais metējs. Tieši Dārziņam un Rēdliham ir jāspēlē pirmajā maiņā un ar labu centru.

     [+] [-]

, 2011-04-02 12:45, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: ceru ka Spruktam tagad ir sirdsapzinias lomkas varbut tagad vins sak apjegt,ka ir komandu iegazis? vinia neattaisnota nepiedalisanas bus izjaukusi visu komandas kedi.manuprat,izlase labak izskatitos bez Masalska,neka bez Sprukta
LATVIJA vnk.NEVAR ATĻAUTIES MĒTĀTIES AR SPĪLERIEM, JĀSPĒLĒ VISIEM,KAS VAR PAVILKT KĀJAS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 12:48, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: nezinu ka Pe4uram,bet Berziniam vieta izlase GARANTETA ko tad liks centra?Sprukta nav,Vasiljevs,Dzerins vistimacak bus.ja pieskaita Berzu,tad vajadzigs bus vel viens sa vai ta
Kaada garanteeta- Pečura speleja kopaa ar Saulieti un Staalu, Berzs 4 mainaa, ka tik ko uzrakstit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-02 12:50, pirms 13 gadiem
Laikam busu tas ,kurs nekko nesaprot..Bet ja jau Berzins ir tik svaks..ko vina saskata somijas virsligas(!!!) klubs..a,pareizi ta jau tikai somija..bet ja nopietnak..ja mums butu milzumdaudz vismaz eiropas limena uzbruceji,tad daudz maz saprastu..bet ta nu ir sanacis,ka diemžel daudz labaku mums NAV!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 12:52, pirms 13 gadiem
Starp Dārzu un Miķeli vienīgais, kas varēja puslīdz droši pavilkt bija Sprukts. No esošajiem? Jācer, ka Daugaviņš tomēr netiks play-off. Ņemot vērā viņa šīs sezonas panākumus spēlējot par C, šie trīs varētu būt īsta triecienmaiņa. Bet, ja sapņus noliek malā, tad liktu uz Pečuru. Bērziņš ir nekāds, Džeriņs nav tendēts uz mežģīnēm pretinieku zonā.

     [+] [-]

, 2011-04-02 13:04, pirms 13 gadiem
Agrilson rakstīja: Laikam busu tas ,kurs nekko nesaprot..Bet ja jau Berzins ir tik svaks..ko vina saskata somijas virsligas(!!!) klubs..a,pareizi ta jau tikai somija..bet ja nopietnak..ja mums butu milzumdaudz vismaz eiropas limena uzbruceji,tad daudz maz saprastu..bet ta nu ir sanacis,ka diemžel daudz labaku mums NAV!!!
ta statistika somija vinam ka legionaram ir maigi izsakoties - nekada...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-02 13:30, pirms 13 gadiem
No tiem spēlētājiem,kas ir pieejami,Trottiņam līdzīgs nav neviens

     [+] [-]

, 2011-04-02 13:35, pirms 13 gadiem
nu ja šo spēļu rezultāti neietu ieskaitē tad būtu ok, bet ta mēs esam priekšpēdējā vietā, tikai austrija zem mums, šiem 2-11 vārtu starpība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-02 14:02, pirms 13 gadiem
Daugava, cik saprotu, tagad spēlē centrā un ņemot vērā viņa rezultativitāti sezonas otrajā pusē, tas viņam tīri labi padodas. Trotters jau arī bija C tikai Sējēja pierakstos. Spēlējis pirms DR vairāk pa malu. Tādēļ saprotot mūsu problēmas ar C, ja Daugava atbrauks, tad loģiski būtu viņu spēlēt kā C.

     [+] [-]

, 2011-04-02 14:38, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: Sirokovs jau ir atskaitits.Vilkoits ir talantigs,ta4u manuprat vel nedaudz par zaliu lai sogad 4empi butu,viniam viss vel ir prieksa.Pavlovs,ja godigi,NE RYBA NE MIASO ne ar ko neizcelias.tad nu atliek vienigi Berzs(uz pagatnes nopelnu fona,un kadu nekadu tomer pieredzi)un Pe4ura.vairak vienkarsi NAV neviena
Kur Tu rāvi,ka Širokovs ir atskaitīts?Bļinovu vajadzēja ņemt,ar Štālu labi bija Metalurgā saspēlējušies(agrāk arī kopā spēlējuši).
Slēpts komentārs: Reszel

  -1 [+] [-]

, 2011-04-02 15:27, pirms 13 gadiem
carlito rakstīja: Daugava, cik saprotu, tagad spēlē centrā un ņemot vērā viņa rezultativitāti sezonas otrajā pusē, tas viņam tīri labi padodas. Trotters jau arī bija C tikai Sējēja pierakstos. Spēlējis pirms DR vairāk pa malu. Tādēļ saprotot mūsu problēmas ar C, ja Daugava atbrauks, tad loģiski būtu viņu spēlēt kā C.
PIEKRĪTU. VIENĪGĀ CERĪBA - PĀRTAISĪT KASPARU PAR CENTRU

     [+] [-]

, 2011-04-02 15:52, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tādā tonī vari runāt ar savu dzērāj tēvu,kas dien dienā zem promillēm, neesmu vainīgs, ka tevi tāds pats liktenis gaida
calit,samierinies ar savu likteni vnk un netrako
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-02 16:36, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nosauc kaut vienu, kurš tas varētu būt daudz mums ir neizmantotu centru? šobrīd izvēle ir starp Bērziņu, Pečuru, Vilkoitu, Širokovu un Pavlovu... kurš no viņiem ir līdzīgs Troteram?
Kāda vaina Saulietim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-02 17:10, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nosauc kaut vienu, kurš tas varētu būt daudz mums ir neizmantotu centru? šobrīd izvēle ir starp Bērziņu, Pečuru, Vilkoitu, Širokovu un Pavlovu... kurš no viņiem ir līdzīgs Troteram?
Latviešu Ovis...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 17:25, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: palasi zinias.Sirokovs tika atskaitits no izlases pirms izbrauksanas uz zviedriju.lidz ar viniu ar Juris Upitis.sanak ka trenei ir izlemusi,kas speles centros.un tie uz 99% tie bus Vasiljevs,Dzerins,Berzins un Pe4ura.rezerve katram gadijumam bus Vilkoits un Pavlovs
liekas Širokovs dēl'traumas vai kā tāda neaizbrauca, bet atskaitīts nav

     [+] [-]

, 2011-04-02 17:26, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: PIEKRĪTU. VIENĪGĀ CERĪBA - PĀRTAISĪT KASPARU PAR CENTRU
atdzemdēt atpakaļ, piedzemdēt no jauna un tad audzināt par centru? tik pastāv risks ka nākošajā zīvē šim hoķis nemaz netīk un kļust par rokzvaigzni vai ko citu.....

  -1 [+] [-]

, 2011-04-02 17:38, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: atdzemdēt atpakaļ, piedzemdēt no jauna un tad audzināt par centru? tik pastāv risks ka nākošajā zīvē šim hoķis nemaz netīk un kļust par rokzvaigzni vai ko citu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-02 18:23, pirms 13 gadiem
nesaprotu, ko cepties!!!! pirmā pārbaudes spēle!!! pasaules čempis saliks punktiņus!!! tā , ka nomierinās, ievelk gaisu un noskaita līdz desmit!!! Vienkārši latviešu rezerves bija švakākas par zviedru rezervēm!
Pie tā arī paliksim.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-02 18:25, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: No tiem spēlētājiem,kas ir pieejami,Trottiņam līdzīgs nav neviens
Jā, ļoti nedaudzi spēlētāji atļautos PO spēlē (izšķirošajā, piedevām pagarinājumā) izspēlēt savā zonā no aizvārtes caur centru piespēli pretiniekam. Pie Jurzinova tāds uzbrucējs vairs nekad nespēlētu Dinamo.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-02 18:26, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: KO IZLASĒ DARA PEČURA,BĒRZIŅŠ ? (viņi ir vien tipa spēlētāji. Te varētu pieskaitīt Pavlovu, bet tam vismaz vēl ir izaugsmes iespējas) . NE VIŅIEM ĀTRUMA NAV, NE SPĒKA SPĒLES( atbilstoši viņu ievērojamiem auguma parametriem. Pat Meija ir labāks spēka spēlē), ARĪ POZICIONĀLI VIŅI NEVELK. !!!!!!!!!!!!!!!!!
nu vai tiešām viņi ir TIK SLIKTI, ka jāraksta ar caps lock?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 23:14, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: LV spēlētāji krāj pieredzi līdz 24 gadiem, kamēr citās valstīs, piemēram, US- 17,18 gados jau NHL kapā ar večiem, tas pats basīti. parodija par pieredzi.
Nu jā, salīdzini cik ASV ir iedzīvotāji un cik ir Latvijā, tākā padomā, šajā ziņā Latvija ir unikāla, ka vispār ir kaut kur tik augstu.