Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Kalvītis: "Šķiet, ka mūsu spēlētāji ir noburti"

Kalvītis: "Šķiet, ka mūsu spēlētāji ir noburti"
Aigars Kalvītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis žurnālā Lietišķā Diena pauž uzskatu, ka Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidentam Kirovam Lipmanam jāmaina sava attieksme, kā arī dalās pārdomās par "Dinamo" neveiksmīgo sniegumu Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL).

"LHF ir dibināta no hokeja klubiem, tā ir sabiedriska organizācija, lai palīdzētu risināt hokeja problēmas. Šajā brīdī izskatās, ka Kirovs kā LHF prezidents iedomājas, ka ir priekšnieks hokeja klubiem. Nevis mūsu iecelts cilvēks federācijā, bet gan priekšnieks visiem. Viņa pēdējā laika izteicieni mūs pārsteidza, un tāpēc no mūsu puses sekoja attiecīga reakcija", norāda Kalvītis. "Uzbrukt vadošajai hokeja saimniecībai Latvijā, kas uztur gan U-18, gan U-20, gan pieaugušo izlases, un tajā pašā laikā mēģināt jau uz priekšdienām novelt vainu par iespējami neveiksmīgu startu olimpiskajā kvalifikācijā – tas mums ir aizskaroši. Domāju, ka viņam viennozīmīgi ir jāmaina sava attieksme, jo tādā veidā vairs nevar strādāt. Viņš nav priekšnieks mums, viņš ir, lai palīdzētu mums. Federācijai jākalpo saviem biedriem, klubiem, nevis jābūt tai par priekšnieku. Tas ir attieksmes jautājums. Runa ir par to, ka mēs nesagaidām no federācijas to, ko gribētu. Šobrīd gaidām atbildi no Kirova puses".

Rīgas "Dinamo" sliktajam sniegumam ir vairāki iemesli, kas veido apstākļu kopumu… "Kā zināms šobrīd ir NHL lokauts, un daudzi vadošie pasaules spēlētāji spēlē Krievijas komandās. Un viņi spēlē par ļoti lielu atalgojumu – mēs pieņēmām lēmumu, ka necentīsimies piedalīties šajās sacensībās, lai varētu šiem cilvēkiem maksāt tik lielas algas, kādas viņiem šobrīd Krievijā maksā. Līdz ar to arī hokejs KHL ir nedaudz mainījies – tas ir citādāks, ļoti augstvērtīgs. Tāpat jārunā par to, ka mūsu komandai fatāli trūkst veiksmes – šķiet, ka viņi ir noburti. Katrā spēlē savus pretiniekus metienu ziņā apspēlē, un arī daudzos citos rādītājos neizskatās sliktāki. Tomēr spēļu galotnēs mums kaut kā neveicas, un mēs pamanāmies zaudēt. Šis sportistu kolektīvs ir spējīgs uzvarēt un šajā sezonā vēl uzvarēs ne vienu vien spēli, bet šobrīd vienkārši ir kaut kāda melnā josla, kurai mēs netiekam pāri. Protams, tas, ka ir komandas, kurās spēlē kovaļčuki, ovečkini un malkini, no kuriem katrs vienatnē var izšķirt spēles likteni, vēl vairāk apgrūtina iespēju no šīs bedres tikt ārā", saka "Dinamo" valdes priekšsēdētājs.

Domājot par komandas snieguma uzlabošanu, pagaidām gan netiek plānotas izmaiņas komandas treneru korpusā vai spēlētāju sastāvā… "Mēs skatāmies, pētam, meklējam iemeslus. Problēma ir tā, ka iemesli ir vairāki. Vienā spēlē mūs iegāž vārtsargi, otrā – aizsargi, vēl nākošajā – uzbrucēji nespēj gūt vārtus. Un tā katru reizi ir kaut kādas mazas problēmas, kas mums liedz tikt līdz uzvarai. Varu teikt, ka par 95 % komanda spēlē labi, bet atlikušie 5 % mums atņem uzvaras prieku. Iespējamās izmaiņas nav jautājums, uz kuru var šodien sniegt atbildi. Komanda ir saņēmusi konkrētu uzdevumu – iekļūšana play-off, un cerības vēl nav zaudētas – to ir iespējams sasniegt. Ja izmaiņas būs nepieciešamas, lemsim par tām laika gaitā – pašreiz tāds jautājums vēl nav dienaskārtībā", informē Kalvītis.

Sliktie sportiskie rezultāti var ietekmēt "Dinamo" finansu situāciju… "Tāpēc esam ļoti uztraukti – mums ir nepieciešamas uzvaras. Varu teikt paldies, ka līdzjutēji mūs vēl atbalsta, lai gan startējam slikti, bet tas atbalsts vienā dienā var izbeigties, ja līdzšinējā situācija izvērtīsies par regulāru. Budžeta ziņā esam apmēram 20. vietas komanda. Mums ir maza ekonomika, tādējādi nav iespēju maksāt spēlētājiem sešus miljonus latu gadā", norāda valdes priekšsēdētājs.

Izmantotie resursi:
Lietišķā Diena


, 2012-10-31 12:30, pirms 13 gadiem
Nevajag jaukt veiksmi ar meistarību
Slēpts komentārs: jurchik
, 2012-10-31 12:32, pirms 13 gadiem
Aigar, Tavs klubs spēlē Krievijas čempionātā, lai gan ar Latvijas licenci. Bet LHF, lai gan tā arī pēdējā laikā šķiet Krievijas hokeja federācijas filiāle, nav jārisina Dinamo problēmas. Atceries to!
Slēpts komentārs: Timo
, 2012-10-31 12:36, pirms 13 gadiem
Mums ir maza ekonomika, tādējādi nav iespēju maksāt spēlētājiem sešus miljonus latu gadā", norāda valdes priekšsēdētājs.
Jā, protams, Vitjaz 6M Ls maksā Braunam, kā tad!!! un Avto Lupulam.. tikai nevajag dir*s, ja nauda sabāzta kabatās, tad arī nekādi krutie NHLieši nebūs, un ja vēl mazas Juris ir tāda apaļa 0, tad uz kk augsts cerēt pat ir naivi. Jā, iespējams, komanda izrāpsies no bedres, tiks PO, bet ne jau vadības dēļ, bet gan spēlētāju un treneru DARBa dēļ!
, 2012-10-31 12:38, pirms 13 gadiem
negribas teikt neko rupju !
, 2012-10-31 12:38, pirms 13 gadiem
Labāk būtu turējis muti...
1000 vārdi, bet labi ja 5 pa tēmu..

Rīgas Dinamo uztur izlases? Vai tomēr maksā algas daļai no izlašu spēlētājiem, nevis uztur izlases...
NHL ir simtiem spēlētāju, kas pelna mazāk, kā Dinamo "vadošie" spēlētāji, kas liedz skatīties uz viņiem? Tapēc ka Dinamo zina tikai tos, par kuriem raksta avīzēs un runā apskatos?

Spēlētāju algas maksā no krievu naudas, Krievijai ir maza ekonomika?

Kaut kāds absurds...
Slēpts komentārs: benson
, 2012-10-31 12:40, pirms 13 gadiem
ibio amatieris!
, 2012-10-31 12:42, pirms 13 gadiem
Vai arī vadība zābaki
, 2012-10-31 12:43, pirms 13 gadiem
Lai arī visam ko Kalvis pateica nevar piekrist, bet par brīnumu, viņš ir vienīgais no tās Dinamo "galvas" kas kaut ko arī sajēdz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 12:45, pirms 13 gadiem
Nu,ja runājam par NHL lokautu,tad sezonas sākumā neviens Malkins nekur vēl nespēlēja un tāpat mēs zaudējām...Tikai neredzēt to,ka kaut kas buksē un neko nedarīt-nu tas nekur neder!Atceros,ka 1.sezonā ar visu 4.maiņu tika lauzti līgumi,kaut gan viņi jau nu nebija tie vainīgākie toreiz,pie kam Ronalds Petrovickis tika aizsūtīts mājās jau pēc kādām 10 spēlēm.Mums Šremps ar 1 iemestu ripu joprojām slidinās laukumā.
, 2012-10-31 12:46, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Labāk būtu turējis muti...
1000 vārdi, bet labi ja 5 pa tēmu..

Rīgas Dinamo uztur izlases? Vai tomēr maksā algas daļai no izlašu spēlētājiem, nevis uztur izlases...
NHL ir simtiem spēlētāju, kas pelna mazāk, kā Dinamo "vadošie" spēlētāji, kas liedz skatīties uz viņiem? Tapēc ka Dinamo zina tikai tos, par kuriem raksta avīzēs un runā apskatos?

Spēlētāju algas maksā no krievu naudas, Krievijai ir maza ekonomika?

Kaut kāds absurds...
Tie kas spēlē NHL par Dinamo vadošo spēlētāju algām, ir Daugaviņ veidīgie un baigā jēga būtu no tādiem vairākiem Daugaviņiem?
, 2012-10-31 12:46, pirms 13 gadiem
Hossu uz Rīgu!
, 2012-10-31 12:47, pirms 13 gadiem
"mēs pieņēmām lēmumu, ka necentīsimies piedalīties šajās sacensībās"

nu ja pieņēmi lēmumu skrieties ar formulām savā moskvičā, tad ko tagad muldi par visādām burvestībām?
, 2012-10-31 12:48, pirms 13 gadiem
Pārlasīju tekstu, un bāc, nu tak ir ... un tādi vadīja valsti.
Nebūtu premjeriem runu rakstītāji un pieci padomnieki, noteikti savos "treknajos gados" būtu līdzīgas muļķības sarunājis...

Bet vispār apbrīnojama bravūra, pret federāciju, tas liecina par vairākām lietām, bet visticamākā ir tā, ka Dinamo ir ierijis Lipmana āķi ar izteikumiem par atvainošanos, un tagad jūtas uber labi.

Šķite, ak Lipmanam pat zūd interese ar to kasīšanos, jo viss notiek pēc viņa scenārija, tik mainpulējami, tik paredzami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 12:48, pirms 13 gadiem
Skatos uzdevumi jau mainījušies no pieticīgā Gagarina kausa uz iekļūšanu Playoff !
Mani vairāk interesē, kā mainīsies un vai mainīsies līdzjutēju skaits arēnā, ja Latvijas izlase netiks uz OS, jo pa lielam tas ir diezgan iespējams, redzot, kamēr ir lokauts un kā it kā vājās komandas var piesaistīt savus NHLiešus. Gan Polija, gan Francija, kas nāks mums pretī...
Protams, ceru, ka dēļ šitā projekta izlase necietīs un tiksim uz OS.
P.s. Varu iedomāties, cik atkal tukšas tribīnes būs uz izlases kvalifikācijas spēlēm. Atceros pagājušo reizi, kad arēnā uz šīm spēlēm bija ap 3 -4 tk uz pirmajām spēlēm un uz izšķirošo pret Itāliju atnāca veseli 6 tk...Protams, ka tā, jo Dinamo šobrīd lielākajai daļai ir svarīgāks, lai kā arī viņi neapgalvotu pretējo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 12:49, pirms 13 gadiem
OscarP rakstīja: Tie kas spēlē NHL par Dinamo vadošo spēlētāju algām, ir Daugaviņ veidīgie un baigā jēga būtu no tādiem vairākiem Daugaviņiem?
Kas ir Daugaviņš uz 200 NHL spēlētāju fona starp 3ās amiāns spēlētājiem un pretendentiem?
5 ripas 60 spēlēs? AHLieši arī šeit nespēlē par minimālo algu - 50k
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 12:52, pirms 13 gadiem
Šis sportistu kolektīvs ir spējīgs uzvarēt un šajā sezonā vēl uzvarēs ne vienu vien spēli, bet šobrīd vienkārši ir kaut kāda melnā josla, kurai mēs netiekam pāri.
Tas būtu vairāk nekā apkaunojoši, ja šis kolektīvs vinētu ne vairāk kā vienu spēli.
Un ar tām joslām ir tā- baltā, melnā, baltā, melnā un tad ir tirsā.
Grūti pat saprast vai vēl ir melnā josla.
, 2012-10-31 12:53, pirms 13 gadiem
Vitjaz un Avto ir bagātāki par Dinamo? Tikai nevajag... Visi zināja, ka NHL būs lokauts un šobrīd izskatās, ka tas varētu ievilkties. Normāla komanda ar normālu menedžmentu jau vasarā būtu sākusi sarunas ar spēlētājiem, mēģinājuši panākt kādas mutiskās vienošanās utml. Arī piķi varēja atstāt rēķinoties ar lokauta iespējamību. Tur nav runa par miljoniem, Lupuls un Brauns noteikti nepelnīs nekādus miljonus, nav jau jāparaksta uzreiz Stemkoss, Krosbijs vai kaut kas līdzīgs. Ir daudz spēlētāju, kurus šobrīd var dabūt par ļoti sakarīgu ciparu, vajag tikai strādāt un zvanīties, bet nē, mēs labāk pieņemsim zināšanai plānu kā tikt ārā no bedres.....
, 2012-10-31 12:57, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Vitjaz un Avto ir bagātāki par Dinamo? Tikai nevajag... Visi zināja, ka NHL būs lokauts un šobrīd izskatās, ka tas varētu ievilkties. Normāla komanda ar normālu menedžmentu jau vasarā būtu sākusi sarunas ar spēlētājiem, mēģinājuši panākt kādas mutiskās vienošanās utml. Arī piķi varēja atstāt rēķinoties ar lokauta iespējamību. Tur nav runa par miljoniem, Lupuls un Brauns noteikti nepelnīs nekādus miljonus, nav jau jāparaksta uzreiz Stemkoss, Krosbijs vai kaut kas līdzīgs. Ir daudz spēlētāju, kurus šobrīd var dabūt par ļoti sakarīgu ciparu, vajag tikai strādāt un zvanīties, bet nē, mēs labāk pieņemsim zināšanai plānu kā tikt ārā no bedres.....
Mums jau nav kas sarunā!
Opuļskis ir liela 0!!
, 2012-10-31 12:58, pirms 13 gadiem
Cūkmens kā parasti nodarbojas ar demagoģiju un melošanu gan algu ziņā gan citās lietās... Tomēr interesanti, kā jau daudzi žurnālisti minēja, ka Latvijas bijušais prezidents un prejmers, kam vajadzētu būt pirmajiem par Latvijas valstiskuma stiprināšanu utt. , darbojas Krievijas ārpolitikas projektā pie bijušajiem čekistiem. Kgan ko var gribēt no cilvēka-uzvārda un trekno gadu solītāja, kas, acīmredzot par slepenu vienošanos ar Putinu Abrenes utt. jautājumus, saņēma siltu vietiņu krieviem piederošā Latvijas Balzāma valdē...
, 2012-10-31 12:58, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kas ir Daugaviņš uz 200 NHL spēlētāju fona starp 3ās amiāns spēlētājiem un pretendentiem?
5 ripas 60 spēlēs? AHLieši arī šeit nespēlē par minimālo algu - 50k
Nu tur jau tā lieta.. tu saki, ka NHL ir daudzi spēlētāji, kas spēlē par Dinamo vadošo spēletāju algām, kapēc neskatās uz tiem? Baigā jēga, ja tādi spēlētāji kas NHL spēlē ar Dinamo vadošo spēlētāju algām 400-800$ ir 3,4 maiņas skrējēji - Daugaviņi, no kuriem lielāks pienesums vārtu gūšanā īpaši nebūtu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 13:01, pirms 13 gadiem
Kā saka - Aigar, maģija te nelīdzēs!
, 2012-10-31 13:04, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ej nu ej!
Cik zināms, vairāki augstas klases NHL- ieši khl klubos spēlē gandrīz nesaņemot algu, jo jāmksā liela apdrošināšanas maksa.

Jautājums, kāpēc atbrīvojoties S.Ozoliņa algai- 1 miljons dolāru- netika nolīgts cits augstas klases spēlētājs,- lokauta laikā
(un vēl pirms tam) par tādu algu varētu varētu nolīgt tādu NHL zvaigzni, piemēram, vārtsargu vai centru-snaiperi, kuri ar savu spēli spētu iedvesmot mazāk meistarīgos, taču centīgos rīdziniekus.

Taču nē, Kalvītim, Savickim un Ulmanim taču to miljonu vajadzēja saņemt dividendēs.
Nu par to 1 ļimaku, varu tev tikai piekrist, tā arī īsti neesmu sapratis kur tas ir ticis iztērēts.
, 2012-10-31 13:05, pirms 13 gadiem
tieši tā - Dinamo R spēlētāji ir noburti !!! Kam tad vēl, ja ne Tev, Aigar, ir spēkos noņemt šo lāstu ?!
, 2012-10-31 13:05, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ej nu ej!
Cik zināms, vairāki augstas klases NHL- ieši khl klubos spēlē gandrīz nesaņemot algu, jo jāmksā liela apdrošināšanas maksa.

Jautājums, kāpēc atbrīvojoties S.Ozoliņa algai- 1 miljons dolāru- netika nolīgts cits augstas klases spēlētājs,- lokauta laikā
(un vēl pirms tam) par tādu algu varētu varētu nolīgt tādu NHL zvaigzni, piemēram, vārtsargu vai centru-snaiperi, kuri ar savu spēli spētu iedvesmot mazāk meistarīgos, taču centīgos rīdziniekus.

Taču nē, Kalvītim, Savickim un Ulmanim taču to miljonu vajadzēja saņemt dividendēs.
Tas jau skaidrs, ka klubam vai nu naudas nav un tā ir liela problēma, vai nu nauda ir kabatās...
, 2012-10-31 13:07, pirms 13 gadiem
OscarP rakstīja: Nu tur jau tā lieta.. tu saki, ka NHL ir daudzi spēlētāji, kas spēlē par Dinamo vadošo spēletāju algām, kapēc neskatās uz tiem? Baigā jēga, ja tādi spēlētāji kas NHL spēlē ar Dinamo vadošo spēlētāju algām 400-800$ ir 3,4 maiņas skrējēji - Daugaviņi, no kuriem lielāks pienesums vārtu gūšanā īpaši nebūtu..
Bet kurā vietā ir Daugaviņš starp trešās maiņas skrējējiem? Viņš nav metējs NHL komandā, citi gan ir, citam pieškirs dzīvokli Panorama Plaza pretī neķītrai blondīnei, viņš arī pa minimālo te uzspēlēs un pogas sev uzspodrinās ESPN translācijās...
, 2012-10-31 13:08, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ej nu ej!
Cik zināms, vairāki augstas klases NHL- ieši khl klubos spēlē gandrīz nesaņemot algu, jo jāmksā liela apdrošināšanas maksa.

Jautājums, kāpēc atbrīvojoties S.Ozoliņa algai- 1 miljons dolāru- netika nolīgts cits augstas klases spēlētājs,- lokauta laikā
(un vēl pirms tam) par tādu algu varētu varētu nolīgt tādu NHL zvaigzni, piemēram, vārtsargu vai centru-snaiperi, kuri ar savu spēli spētu iedvesmot mazāk meistarīgos, taču centīgos rīdziniekus.

Taču nē, Kalvītim, Savickim un Ulmanim taču to miljonu vajadzēja saņemt dividendēs.
Kur ir palicis piķis no Ozo algas tiešām ir neizprotami. Par Ozoliņa pagājušās sezonas algu, tagad varētu parakstīt ļoti augstas klases spēlētāju, bet jaunu vasarnīcu un jaunu vāģi Savickim ar kompāniju arī vajag....
, 2012-10-31 13:09, pirms 13 gadiem
ja viduslaikos būtu sc, kur iekomentēt latviešu neizglītotajiem zemniekiem, tad komentāri būtu tieši šādi..

īpašs sveiciens Raicham, viņš jau tā zemo sc līmeni, palīdzēja nolaist zemāk par kājlīsti

vot bebri! ptfu
, 2012-10-31 13:10, pirms 13 gadiem
Atceraties, ko treneris starpsezonā teica, Dinamo būs leģionāru triecienmaiņa, un vietējiem būs laba iespēja sevi atrādīt sastāvā. Jo principā būs jākapā... Kapāt jau mūsējie kapā, arī atrādās spēlētāji, trenerim arī ir leģionāru maiņa, tikai tas trieciens ir kaut kur starp valdes locekļu un GM krēsliem pazudis.
, 2012-10-31 13:11, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet kurā vietā ir Daugaviņš starp trešās maiņas skrējējiem? Viņš nav metējs NHL komandā, citi gan ir, citam pieškirs dzīvokli Panorama Plaza pretī neķītrai blondīnei, viņš arī pa minimālo te uzspēlēs un pogas sev uzspodrinās ESPN translācijās...
Citi ir metēji, bet viņi arī attiecīgi pelna.. Nav neviena normāla NHL metēja (30-50 punkti sezonā), kas NHL pelnītu zem ļimaka..
Runājot par neķītro blondīni un glaunu dzīvokli, tas jau ir jautājums kas attiecināms pie GM, cik liela viņam prasme lietas sarunāt..
, 2012-10-31 13:12, pirms 13 gadiem
Toties ietaupīsim uz vecām slidām!
, 2012-10-31 13:13, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ej nu ej!
Cik zināms, vairāki augstas klases NHL- ieši khl klubos spēlē gandrīz nesaņemot algu, jo jāmksā liela apdrošināšanas maksa.

Jautājums, kāpēc atbrīvojoties S.Ozoliņa algai- 1 miljons dolāru- netika nolīgts cits augstas klases spēlētājs,- lokauta laikā
(un vēl pirms tam) par tādu algu varētu varētu nolīgt tādu NHL zvaigzni, piemēram, vārtsargu vai centru-snaiperi, kuri ar savu spēli spētu iedvesmot mazāk meistarīgos, taču centīgos rīdziniekus.

Taču nē, Kalvītim, Savickim un Ulmanim taču to miljonu vajadzēja saņemt dividendēs.
Bet tiešām, ja tā padomā, kur ir palikusi nauda? Visi labākie ar lielajiem cipariem ir prom - Ozoliņš, Hossa, Rēdlihs, Dārziņš, un Sprukts, kas esot bijis tikai zem Ozoliņa algas. Tad, kur ir nauda uz šo spēlētāju aiziešanas rēķina? Tagad ir visādi jaunie, bičevskis utt, viņiem kapeikas maksā.
Ir 3 varianti -
vai nu nauda slīd kabatās.
vai nu "lieliskie" leģionāri ir tik dārgi (ja tā, un ja viņus vēl neatlaiž, tad tur tiešām dau.i strādā)
vai nu Dinamo vienkārši naudas paliek arvien arvien mazāk, un runas nav par NHL dārgo spēlētāju algām, bet viņiem nav pat tik, lai pilnīgākās pabiras pierunātu par kapeikām. Tas nozīmē, ka valdes vīri slēpj, pamatīgu Dinamo krīzi. Un netieši Kalvītis uz to arī norāda, jo naudas jau nav šobrīd, un ja vēl komanda spēlē tik slikti, tad tas var maksāt ļooooti dārgi kluba eksistencei un līdz ar to arī pašiem lielajiem vīriem.
, 2012-10-31 13:14, pirms 13 gadiem
Pa lielam nav skaidrs kuros spēlētājos aizgāja Ak Bars samaksātā nauda par Dārziņu.. un nauda kas atbrīvojās pēc Ozoliņa aiziešanas.
, 2012-10-31 13:16, pirms 13 gadiem
Mjā, čalis nav vēl pieradis, ka palicis bez premjera krēsla... Nez, kāpēc man šķiet, ka viņš ir pārpļumpējies bairīti. Es jau nesaku, ka nevajag iekapāt, bet īstiem vīriem jāzina mērs, ibio...
Ja kas, Aigar, esi gaidīts manā zālē...pakačāsimies, kāds bairītis un tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 13:24, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ej nu ej!
Cik zināms, vairāki augstas klases NHL- ieši khl klubos spēlē gandrīz nesaņemot algu, jo jāmksā liela apdrošināšanas maksa.

Jautājums, kāpēc atbrīvojoties S.Ozoliņa algai- 1 miljons dolāru- netika nolīgts cits augstas klases spēlētājs,- lokauta laikā
(un vēl pirms tam) par tādu algu varētu varētu nolīgt tādu NHL zvaigzni, piemēram, vārtsargu vai centru-snaiperi, kuri ar savu spēli spētu iedvesmot mazāk meistarīgos, taču centīgos rīdziniekus.

Taču nē, Kalvītim, Savickim un Ulmanim taču to miljonu vajadzēja saņemt dividendēs.
Varbūt padalies ar informāciju un informācijas avotu, kuri tad ir tie `augstas klases` NHLieši kuri spēlē KHL gandrīz nesaņemot algu.
Un otra lieta, Daugaviņš, kas NHL bija tuvāk rezervei - ceturtajā maiņa vai beņķis, nekā pamatsastāvam NHL noslēdza līgumu par 635kg $, tad par kādiem komandas līderiem-snaiperiem-zvaigznēm par 1milj USD vispār ir runa?
P.s. Var redzēt, ka viena daļa no komentētājiem jau pirms šīs KHL sezonas zināja ka NHL lokauts ieilgs(jo stāsta, ka NHL spēlētājus vajadzēja sākt aģitēt jau vasarā), varbūt spečuki pastāstiet kurā datumā mēnesī tas beigsies un vai vispār sezona būs?
, 2012-10-31 13:25, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pilnīgi piekrītu...
Paldies
Visu laiku gribas uzprasīt, šiem bebriem, monarhiem un citiem prizmgalvainajiem LAČ slavinātājiem, ko viņi dara pie rakstiem par DR, kāpēc nekomentē topikus par LAČ komandām kur ir 5 līdz 10 komentāri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 13:31, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Skatos uzdevumi jau mainījušies no pieticīgā Gagarina kausa uz iekļūšanu Playoff !
Mani vairāk interesē, kā mainīsies un vai mainīsies līdzjutēju skaits arēnā, ja Latvijas izlase netiks uz OS, jo pa lielam tas ir diezgan iespējams, redzot, kamēr ir lokauts un kā it kā vājās komandas var piesaistīt savus NHLiešus. Gan Polija, gan Francija, kas nāks mums pretī...
Protams, ceru, ka dēļ šitā projekta izlase necietīs un tiksim uz OS.
P.s. Varu iedomāties, cik atkal tukšas tribīnes būs uz izlases kvalifikācijas spēlēm. Atceros pagājušo reizi, kad arēnā uz šīm spēlēm bija ap 3 -4 tk uz pirmajām spēlēm un uz izšķirošo pret Itāliju atnāca veseli 6 tk...Protams, ka tā, jo Dinamo šobrīd lielākajai daļai ir svarīgāks, lai kā arī viņi neapgalvotu pretējo.
Ar pēdējiem 2 teikumiem tu esi iebraucis auzās. Pret Ungāriju toreiz Arēna bij tukša, bet pret Ukrainu un Itāliju sanāca pilna arēna, tpc nevajag dir*t ja nezini
, 2012-10-31 13:32, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Varbūt padalies ar informāciju un informācijas avotu, kuri tad ir tie `augstas klases` NHLieši kuri spēlē KHL gandrīz nesaņemot algu.
Un otra lieta, Daugaviņš, kas NHL bija tuvāk rezervei - ceturtajā maiņa vai beņķis, nekā pamatsastāvam NHL noslēdza līgumu par 635kg $, tad par kādiem komandas līderiem-snaiperiem-zvaigznēm par 1milj USD vispār ir runa?
P.s. Var redzēt, ka viena daļa no komentētājiem jau pirms šīs KHL sezonas zināja ka NHL lokauts ieilgs(jo stāsta, ka NHL spēlētājus vajadzēja sākt aģitēt jau vasarā), varbūt spečuki pastāstiet kurā datumā mēnesī tas beigsies un vai vispār sezona būs?
Nu Magņitka jau vairākas nedēļas pirms lokauta sagatavoja Malkinam un Mozjakinam līgumus, kreklus, visas citas nepieciešamās lietas. Takā nevajag, kārtīgs okšķeris ĢM jau sen zinātu dziļāk, kas un kā tur otrā pusē dīķim notiek un sāktu sarunas. Bet kā jau teicu, nav runa par jebkādām runām, un nav jēga nolikt Opuļski, jo visticamāk Dinamo nav pat neviena lieka $ kādam spēlētājam, jo naudas paliek arvien mazāk, jo kā gan savādāk var izskaidrot, ka ja aiziet lielākās kluba zvaigznes ar lielākajiem cipariem, bet vietā nekas nenāk. Naudai ir jāpaliek, bet tādas acīmredzami nav.
Parasti jau šādi projekti, kurus vada pilnīgi impotenti ilgāk par 5 gadiem stabili nepastāv. Iespējams, ka ir sākusies problēmu ēra.
, 2012-10-31 13:32, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Varbūt padalies ar informāciju un informācijas avotu, kuri tad ir tie `augstas klases` NHLieši kuri spēlē KHL gandrīz nesaņemot algu.
Un otra lieta, Daugaviņš, kas NHL bija tuvāk rezervei - ceturtajā maiņa vai beņķis, nekā pamatsastāvam NHL noslēdza līgumu par 635kg $, tad par kādiem komandas līderiem-snaiperiem-zvaigznēm par 1milj USD vispār ir runa?
P.s. Var redzēt, ka viena daļa no komentētājiem jau pirms šīs KHL sezonas zināja ka NHL lokauts ieilgs(jo stāsta, ka NHL spēlētājus vajadzēja sākt aģitēt jau vasarā), varbūt spečuki pastāstiet kurā datumā mēnesī tas beigsies un vai vispār sezona būs?
Tādu Džeisonu Specu esi dzirdējis? Viņš gan spēlē Šveicē, bet algu viņam tur nemaksā, tiek apmaksāta tikai viņa NHL līguma apdrošināšana. Tāpat noteikti ir arī lielai daļai pārējo spēlētāju (izņemot krievus), tiklīdz NHL atsāksies, viņu kontos atkal plūdīs miljoni. Tas, ka lokauts ieilgs ir acīmredzams, NHL vispār ir iebraukuši auzās nepieņemot pēdējo piedāvājumu (50/50 un tiek cienīti noslēgtie līgumi).
, 2012-10-31 13:33, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Varbūt padalies ar informāciju un informācijas avotu, kuri tad ir tie `augstas klases` NHLieši kuri spēlē KHL gandrīz nesaņemot algu.
Un otra lieta, Daugaviņš, kas NHL bija tuvāk rezervei - ceturtajā maiņa vai beņķis, nekā pamatsastāvam NHL noslēdza līgumu par 635kg $, tad par kādiem komandas līderiem-snaiperiem-zvaigznēm par 1milj USD vispār ir runa?
P.s. Var redzēt, ka viena daļa no komentētājiem jau pirms šīs KHL sezonas zināja ka NHL lokauts ieilgs(jo stāsta, ka NHL spēlētājus vajadzēja sākt aģitēt jau vasarā), varbūt spečuki pastāstiet kurā datumā mēnesī tas beigsies un vai vispār sezona būs?
Zini kāda ir starpība starp Eiro/Latiem un Dolāriem?
Kā arī 45-50% nodokļu slogu?
, 2012-10-31 13:34, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ar pēdējiem 2 teikumiem tu esi iebraucis auzās. Pret Ungāriju toreiz Arēna bij tukša, bet pret Ukrainu un Itāliju sanāca pilna arēna, tpc nevajag dir*t ja nezini
es pats biju uz ukrainu un Itāliju, ne sūda nebija pilna arēna, it sevišķi jau uz Ukrainu...Uz itāliju bija +- papilna, bet arī ne izpārdota.
Uz Ukrainu tā arī bija ap 5 tk...Takā vari man to nestāstīt, pats biju uz šīm spēlēm.
, 2012-10-31 13:35, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu Magņitka jau vairākas nedēļas pirms lokauta sagatavoja Malkinam un Mozjakinam līgumus, kreklus, visas citas nepieciešamās lietas. Takā nevajag, kārtīgs okšķeris ĢM jau sen zinātu dziļāk, kas un kā tur otrā pusē dīķim notiek un sāktu sarunas. Bet kā jau teicu, nav runa par jebkādām runām, un nav jēga nolikt Opuļski, jo visticamāk Dinamo nav pat neviena lieka $ kādam spēlētājam, jo naudas paliek arvien mazāk, jo kā gan savādāk var izskaidrot, ka ja aiziet lielākās kluba zvaigznes ar lielākajiem cipariem, bet vietā nekas nenāk. Naudai ir jāpaliek, bet tādas acīmredzami nav.
Parasti jau šādi projekti, kurus vada pilnīgi impotenti ilgāk par 5 gadiem stabili nepastāv. Iespējams, ka ir sākusies problēmu ēra.
Palabošu mazliet, Gončaram, ne Mozjakinam.
, 2012-10-31 13:37, pirms 13 gadiem
Bebri jau mēdz būt arī simpātiski
Melissa rakstīja: Nevajag te ar apvainojumiem, es nekāds bebrs neesmu!!!
, 2012-10-31 13:37, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Palabošu mazliet, Gončaram, ne Mozjakinam.
Ui jā sajaucu. Paldies
, 2012-10-31 13:40, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: es pats biju uz ukrainu un Itāliju, ne sūda nebija pilna arēna, it sevišķi jau uz Ukrainu...Uz itāliju bija +- papilna, bet arī ne izpārdota.
Uz Ukrainu tā arī bija ap 5 tk...Takā vari man to nestāstīt, pats biju uz šīm spēlēm.
Pat ja tā bij- ļoti skaisti, jo es šaubos, ka Februārī pret Kazakiem un Franciju sanāks tie paši 5k
, 2012-10-31 13:47, pirms 13 gadiem
Palasot šo savārstijumu ir pilnīgi skaidrs ka Dinamo vadībai nav nekāda priešstata ko darīt un lai tik viss rit savu gaitu. A var būt Laimes māte visu saregulēs.
, 2012-10-31 13:48, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pat ja tā bij- ļoti skaisti, jo es šaubos, ka Februārī pret Kazakiem un Franciju sanāks tie paši 5k
Nu, bet par to jau arī ir runa, ka nenāks. Jo Dinamo, lielākajai daļai (izņemot mani), ir svarīgāks par Latvijas izlasi, lai arī kā viņi necenstos teikt pretējo. Tas viss pierādās izlases spēlēs pēdējos gados, gan arēnā Rīga, gan pasaules čempionātos.
Un tas ir tik sasodīti pretīgi...
, 2012-10-31 13:52, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu, bet par to jau arī ir runa, ka nenāks. Jo Dinamo, lielākajai daļai (izņemot mani), ir svarīgāks par Latvijas izlasi, lai arī kā viņi necenstos teikt pretējo. Tas viss pierādās izlases spēlēs pēdējos gados, gan arēnā Rīga, gan pasaules čempionātos.
Un tas ir tik sasodīti pretīgi...
Lielākai daļai (arī man) ir nedaudz atšķirīgi, proti no Vasaras līdz pavasarim galvenais ir Dinamo, bet pavasī- Lv izlase
, 2012-10-31 13:55, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Zini kāda ir starpība starp Eiro/Latiem un Dolāriem?
Kā arī 45-50% nodokļu slogu?
Zināji ka Latvijas iedzīvotājiem kas strādā GBR pēc Latvijas likumdošanas nodokļu starpība ko viņi mazāk samaksā tur, pēc likuma būtu jāiemaksā LV budžetā? Cita lieta ka 99% to noteikti nedara/nedarīs. Nezinu kāda ir nodokļu sistēma USA pavalstniekiem kas strādā Eiropā, un nav būtiski, ka eiro ir 1,2 reizes lielāka naudas vienība par $, tā visa ir kapeiku p!šana priekš NHL `zvaigznēm`. Gribētos no šeit mītošajiem speciālistiem uzināt konkrētus ciparus no konkrētiem avotiem par NHListu algām Eioropā un atsevišķi par viņu algām KHL, lai varētu izvērtēt kādu zvaigni-snaiperi mēs būtu spējuši iegādāties par to 1milj eiro/1,2milj $.
, 2012-10-31 13:56, pirms 13 gadiem
Kira iedotu Cūķim virtuli, būtu pavisam cits teksts... Kalvītim teksti tādi paši kā Homēram Simpsonam - seju uztaisa gudru a pats nefilmē ko betonē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 14:00, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Lielākai daļai (arī man) ir nedaudz atšķirīgi, proti no Vasaras līdz pavasarim galvenais ir Dinamo, bet pavasī- Lv izlase
Pavasarī vienkārši nekā cita nav, kā izlase, tāpēc arī tad tev un citiem tā ir svarīgāka, loģiski. Bet, ja mēs skatāmies sezonas vidu, kad izlasei ir kāda atlase, tad mēs redzam, kas ir svarīgāks, un kas nu tā, gan jau tāpat tiks, jāpataupa 30 ls nākamajai Dinamo mājas spēlei pret Severstaļu... Nu tā ir, un nemaz nemēģini to noliegt, jo fakti paši par sevi runā.
Cik līdzjutēju, kopš ir Dinamo, brauc uz pasaules čempionātiem? Kādreiz ziņās to tik dzirdēja, un šogad Latviju atbalstīt dosies aptuveni 5 tk līdzjutēji no Latvijas. Tagad, pēdējos gados, cik mēs redzam fanus pasaules čempionātos 800 -1000? tie ir griesti. Arēnās spēlēs pa lielam ir klusums, katrs izsējušies pa mazām čupiņām un viss...Kādreiz visus vienoja Latvijas izlase, šobrīd , diemžēl Dinamo..
Pat pavasarī, kad iet PČ pa ielām nereti braukā, nevis ar LAT karogiem, krekliem, bet kā gan citādi - DINAMO!
Atkārtošu vēlreiz, vari to mēģināt noliegt, bet pats tu dziļi sirdī saproti, ka man ir taisnība.
, 2012-10-31 14:01, pirms 13 gadiem
nu tad aizejiet uz baznīcu kā to darīja Vitjaz..
, 2012-10-31 14:07, pirms 13 gadiem
Par bursanu - ta ir laba doma. Latvija ir daudz ekstrasensu, versaties pie tiem , lai atbur, lai trenerim pasaka, kadi speletaji sader ar kadiem, kuru vartsargu likt uz kuru speli un lietas aizies. Supleram ari bija numeralogs un sobrid ir skaidrs, ka vins ka treneris bija paraks par somu.
, 2012-10-31 14:12, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Zināji ka Latvijas iedzīvotājiem kas strādā GBR pēc Latvijas likumdošanas nodokļu starpība ko viņi mazāk samaksā tur, pēc likuma būtu jāiemaksā LV budžetā? Cita lieta ka 99% to noteikti nedara/nedarīs. Nezinu kāda ir nodokļu sistēma USA pavalstniekiem kas strādā Eiropā, un nav būtiski, ka eiro ir 1,2 reizes lielāka naudas vienība par $, tā visa ir kapeiku p!šana priekš NHL `zvaigznēm`. Gribētos no šeit mītošajiem speciālistiem uzināt konkrētus ciparus no konkrētiem avotiem par NHListu algām Eioropā un atsevišķi par viņu algām KHL, lai varētu izvērtēt kādu zvaigni-snaiperi mēs būtu spējuši iegādāties par to 1milj eiro/1,2milj $.
He, vispār zini, pēdējā laikā ir liela saskare bijusi ar pašnodarbinātiem tulkiem, kas strādā dažnedažādu valstu uzņēmumu filiālēs LV, bet mātes uzņēmumi (naudiņas maksātāji un līguma slēdzēji) ir Lietuvā, Bulgārijā, Vācijā, Norvēģijā utt. Tā kā gluži neko nezinošs nebūšu šajā jautājumā
Tai pat laikā, visbiežāk par hokejistiem un basketbolistiem šeit klubi algu maksā par viņiem nomaksājot pilnu nodokli, kas savās valstīs viņiem neuzliek pienākumu maksāt nodokļu starpības. Izņemot, ja viņi grib sociālās garantijas. Bet atkal - viss atkarīgs no noslēgtā līguma.
Tu taču piekritīsi, ka KHL hokejistus šeit neuzskata par vergiem un peļnas avotiem, kā UK uzskata LV viestrādniekus biešu vagās...

Par tavu miljonu. Kā Domā, cik pelna Lev hokejisti?
Cik pelna mūsu veiskmīgākais blondīnis Hossa?
, 2012-10-31 14:13, pirms 13 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Par bursanu - ta ir laba doma. Latvija ir daudz ekstrasensu, versaties pie tiem , lai atbur, lai trenerim pasaka, kadi speletaji sader ar kadiem, kuru vartsargu likt uz kuru speli un lietas aizies. Supleram ari bija numeralogs un sobrid ir skaidrs, ka vins ka treneris bija paraks par somu.
nezinu vai Jūlis labāks treneris, bet mūsu mālus mīcīja labāk..
, 2012-10-31 14:16, pirms 13 gadiem
es domāju ka vajadzētu Šrempu, Telkvistu un Karlu uz mājām, paņet Jakovļevu, Gudļevski un Pavlovu un iespēlēt šosezon jaunis priekš nākotnes, jo šo sezonu mums pat Greckis neizvilks!
, 2012-10-31 14:16, pirms 13 gadiem
Nē,nu Hrjuša atkal parāda,ka ir dumjš sivēnelis,kas lidinās Pūha sagudroto fabulu mākoņos!
, 2012-10-31 14:34, pirms 13 gadiem
Tā ir vecā čekista KARMA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 14:36, pirms 13 gadiem
Nu nopirktu extra klases NHLieti par ļimaku vai vairāk, nu ko mēs iesāktu pēc gada, kad lokauts beigsies? Smuki būsim uzdzīvojuši, vai tas dotu rezultātu 50/50, ja paskatās, Minsku, tad tā nešķiet laba investīcija. Džonsonam, Žiru un Šrempam līgumi ir līdz 2014. gadam, tātad visas iespējas nākošajā sezonā apmainīt vai pārdot (nu labi uz Šrempu mazas iezpējas nopelnīt), iesist pārsimts $$$ var mierīgi. Šajā jautājumā es 100% piekrītu Kalvītim, ja tu nevari atļauties Malkinu, tad no viena nav jēgas, tad jāņem pāris vai visi trīs un tās jau ir krietni virs RD budžeta. Ko var ņemties, viena sezona izgāzta pēc sezonas 99% jauns treneris un jauna dzīve sākusies. Take it easy.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 14:49, pirms 13 gadiem
Šķiet, ka Kalvītis ir burvis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 14:54, pirms 13 gadiem
Komandas saliedēšana .. khe .. 2x0,7 3x0,5 un aiziet visi būs bračkas pēc tam ...
, 2012-10-31 14:55, pirms 13 gadiem
fixedlv rakstīja: Komandas saliedēšana .. khe .. 2x0,7 3x0,5 un aiziet visi būs bračkas pēc tam ...
Uz visu komandu, eto govno..
, 2012-10-31 14:57, pirms 13 gadiem
Laiks piesaistīt RD astrologu un manas ģenerētāju.
, 2012-10-31 14:59, pirms 13 gadiem
noburti? tad jāpesteļo pretī un vismaz jāaiziet baznīcā svecīte nolikt, ja aiziet pie večiņas-vārdotājas ir par dārgu...
, 2012-10-31 15:01, pirms 13 gadiem
Kalvīti, b**, Lipmans ir ne tikai devis vairāk hokejam, bet arī valstij - kaut kas tāds, ko tev var ierakstīt tikai ar mīnusa zīmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 15:03, pirms 13 gadiem
Kalvitis noveda valsti uz grunts adava Krievijai ABRENI un tagad hoki ved uz gruts un no tas neizies ara lidz februarim un par Sociem ir jaaizmirst jo visi speletaji kas ir Dinamo ir slikta forma un tie kas spele plasaja Krievija guva traumu taka secinajums viens ir labak nespelet vispar atlases ture Riga jo ceribas nav nekadas ,bet sodien bus kartejais smagais zagis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 15:11, pirms 13 gadiem
loti vienkarsi- kur Kalvitis, tur krize!
, 2012-10-31 15:12, pirms 13 gadiem
Taisnība vien Lipmanam bija- neprofesionāla RD vadība!
Gan jau Kalvēns labu laiku krāmē pret mūsējiem un glaudot punčuku murrā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 15:23, pirms 13 gadiem
lb26, 12:46, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Hossu uz Rīgu!-? Kads sakars,tagat ar Hossu?

Presej jau kaut kas ir jasak,kapec Dinamo nejeit
Dinamo aburts,noladets,nezinu,kā vēl varetu pateikt,jus tak esat klauni.

Es saprastu,ka hokejistiem nemaksatu,pa laukumu paskraidat,un nemest vartos ripas,bet viņiem maksa,vēl ka maksa,ja viņi grib Dinamo rindas pelnit,ka Oveckins Malkins Crosby Kolaļčuks muļķibas par punktiem maksa nevis uz laukuma,kaut ka nospeles,un tu tabusi miljons,absurts!
Par kvalatitivu speli maksa,es nezinu,Dinamo vaidzētu skabekli piegriest,šita,ka viņi spele,tas ir vienkarši briesmigi.

Negribas jau runat,bet ir jarunā: Dinamo Rīga vadiba 3:0,pa 7 min zaude yugraj 4:3 kas ta pa speli?

Nemaz nemeģināju to putru lasit,tagat visu vainu novels uz NHL lokoutu,un tagat mēs domasim,ka dinamo kaut kads lasts,vienmēr var atrest ataisnojumus.

Dinamo speletajiem,un treneriem,vaidzētu stingru vardu pateikt,savadak cauri nejies.
, 2012-10-31 15:27, pirms 13 gadiem
dinamo minsk, atlant, lev, avto un spartak treneri jau atlaisti
, 2012-10-31 15:31, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Labāk būtu turējis muti...
1000 vārdi, bet labi ja 5 pa tēmu..

Rīgas Dinamo uztur izlases? Vai tomēr maksā algas daļai no izlašu spēlētājiem, nevis uztur izlases...
NHL ir simtiem spēlētāju, kas pelna mazāk, kā Dinamo "vadošie" spēlētāji, kas liedz skatīties uz viņiem? Tapēc ka Dinamo zina tikai tos, par kuriem raksta avīzēs un runā apskatos?

Spēlētāju algas maksā no krievu naudas, Krievijai ir maza ekonomika?

Kaut kāds absurds...
varbūt padalīsies ar informāciju-cik tad pelna RD vadošie hokejisti?
, 2012-10-31 15:32, pirms 13 gadiem
Tiešām jābrīnas, ka zelta pirkumam Ivanānam neiet ar realizāciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 15:50, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Laikam tu esi no tiem SC lietotājiem, kuri citu valstu sporta mediju rakstus nelasa, un apmierinās ar to, ko "ar karotīti iebaro" Sportacentra autori- svešu rakstu atgremotāji+Puče&Co.
Īpaši priekš tik neinformēta cilvēka, kā tu, ielikšu pāris saites uz baltkrievu portālu, kur vairākkārt tika ziņots par to, ka Peka Rinne- viens no pasaules top vārtsargiem- gandrīz bez algas spēlēs Minskas Dinamo (un arī par vairākiem citām NHL zvaigznēm ārvalstu medijos tika ziņot, ka viņi spēlēs par minimālu algu+ apdrošināšanu.

Новости КХЛ: Пекка Ринне: Минское...
Пекка Ринне: Я буду играть в Минске практически бесплатно. Большую часть суммы составляет оплата моей страховки. Я вел переговоры только с «Динамо».

Новости КХЛ: Игорь Матушкин: Ринне будет играть...
Спортивный директор минского «Динамо»Игорь Матушкин: Ведь Ринне будет играть у нас почти бесплатно. Практически вся зарплата хоккеиста будет идти на оплату его страховки.
Skatos nosmējies komentārā par Krieviju attiecībā uz spēlētāju algām, bet kā piemēru iemeti Baltkrieviju.... kura tavuprāt ir demokrātisma kalngals, un informācija kas no belaru puses tiek pasniegta presei ir jāuztver kā absolūta patiesība?! Es arī gardi nosmējos

Ja jau tā, tad tiešām Opuļskis pamatīgi nolažojies jau vasarā nesākot pārrunas ar Rinni, kā ar reizi varētu samaksāt šā gada apdrošināšanu tos 1000000EUR ko, kā izrādās, katrs SC lietotājs zin ka Savickis iebāzis kabatā un pārsimts latus piesviest mēnešalgai
, 2012-10-31 15:50, pirms 13 gadiem
Par ko jūs brīnaties? Skaidrs, ka esam noburti! Katru spēli tribīnēs sēž velns.
, 2012-10-31 15:57, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pavasarī vienkārši nekā cita nav, kā izlase, tāpēc arī tad tev un citiem tā ir svarīgāka, loģiski. Bet, ja mēs skatāmies sezonas vidu, kad izlasei ir kāda atlase, tad mēs redzam, kas ir svarīgāks, un kas nu tā, gan jau tāpat tiks, jāpataupa 30 ls nākamajai Dinamo mājas spēlei pret Severstaļu... Nu tā ir, un nemaz nemēģini to noliegt, jo fakti paši par sevi runā.
Cik līdzjutēju, kopš ir Dinamo, brauc uz pasaules čempionātiem? Kādreiz ziņās to tik dzirdēja, un šogad Latviju atbalstīt dosies aptuveni 5 tk līdzjutēji no Latvijas. Tagad, pēdējos gados, cik mēs redzam fanus pasaules čempionātos 800 -1000? tie ir griesti. Arēnās spēlēs pa lielam ir klusums, katrs izsējušies pa mazām čupiņām un viss...Kādreiz visus vienoja Latvijas izlase, šobrīd , diemžēl Dinamo..
Pat pavasarī, kad iet PČ pa ielām nereti braukā, nevis ar LAT karogiem, krekliem, bet kā gan citādi - DINAMO!
Atkārtošu vēlreiz, vari to mēģināt noliegt, bet pats tu dziļi sirdī saproti, ka man ir taisnība.
Daļēja taisnība jau tajā visā ir, bet ir viens pamatīgs BET tajā visā - Latvijas izlase ir kļuvusi par viduvējību, kas mazina interesi līdzjutējos. 90 gadu beigās un 21gs. sākumā tā bija izlase, kas pirmkārt spēlēja skaistu kombinacionālo hokeju, otrkārt, varēja uzvilkt grandus un zaudēt vājākām komandām, kas radīja intrigu un attiecīgi interesi. Kas notiek pēdējos gados? Izlase ir kļuvusi tāda, kādas bija citas otrā gala izlases - stabili kāsa spēcīgajiem un cīnījās ar vai bez panākumiem ar lejasgala komandām (kā tas bija austriešu, kazahu, itāļu utt. gadījumos). + vēl tas, ka daudziem spēlētājiem neredz vēlmi cīnīties Pasaules čempionātā. Tas viss nosit diezgan spēcīgi interesi par izlases spēlēm. Tieksim runājot par sevi, es skatos spēles, bet braukt speciāli līdzi uz čempi vēlēšanās nav nekādas, lai arī agrāk braucu.
, 2012-10-31 16:05, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: labi,bet vai kads padomaja,kas notiktu gadijuma,ja DR peksni paraditos LIELA NAUDA,un vadiba tiktu nomainita,Kalvisa un Savicka vieta naktu Abramovi4s ar Berezovski DR panemtu Gagarinu ar 15 NHL legiem sastava Latvijas izlase izgaztos OS kvalifikacija un pasaules 4empi izlidotu no elites vai tadas "izmainias" ir vajadzigas? manuprat,LAI PALIEK KA IR!!! vismaz pie sada sastava ir kaut kadas ceribas,ka izlase nenolazosies! JAIESPELE MUSU JAUNIE,un suds ar legiem un Gagarinu!!!
Bet vai ideāls variants nebūtu, ja būtu 3 meistarīgi importi un pārējie Latvieši- būtu, bet vai mūsu "gudrās" to saprot?
, 2012-10-31 16:14, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Bet vai ideāls variants nebūtu, ja būtu 3 meistarīgi importi un pārējie Latvieši- būtu, bet vai mūsu "gudrās" to saprot?
Ideālais variants būtu, ja būtu piķis un mēs būtu spējīgi noturēt sezonas labākos spēlētājus, nevis katru gadu aizlaist tos prom, jo citi klubi sola lielāku piķi.. kā arī kā jau tu teici, pāris augstas klases importi un pārējie latvieši.
, 2012-10-31 16:19, pirms 13 gadiem
Tur, kur tuvumā ir valsts izzadzējs Aigars Kalvītis, viss nogrimst. Daudzi talantīgi hokejisti palika pārdotajā Abrenē. Cik naudas no tā sagāzi savam resnumam, cik hokejam? Rezultāts ir redzams. Nadrīkstēji Abreni tirgot! Lai Dinamo būtu panākumi, tinies tālāk no hokeja!
, 2012-10-31 16:24, pirms 13 gadiem
Kad pienāks apokalipse,šito resni siventinu varēs uzlikt uz iesma.
, 2012-10-31 16:28, pirms 13 gadiem
Eu noburtais speeleetaaj!!
Noziedo kaadu kapeiku komandai lai var normaalus speeleetaajus panjemt, nevis visu naudu sev apeneem un zekjeem teereet.....
ciest nevaru shito runaashanu, tracina jau!!!! Pat Automobiilis normaali pastiprinaajaaas...!!!! nau ko mums vairs shajaa liigaa dariit. PUNKTS!
, 2012-10-31 16:44, pirms 13 gadiem
Tad man arī ir jautājums. Kāpēc komandā šosezon tika paņemta virkne viduvēju leģionāru (6), kuri ,acīmredzot, tomēr arī kaut ko izmaksā, bet neatradās līdzekļi, lai noturētu Rēdlihu, Spruktu, pacenstos atgriezt Dārziņu, Masaļski? Ja izdotos noturēt kaut vai Rēdlihu un atgrieztu pašreiz labāko Latvijas vārtsargu - Masaļski, manuprāt, no visu 6 leģionāru iegādes varētu arī atteikties, bet vietas komandā atvēlēt HK Rīga jauniešiem. Varbūt nebūtu labāk, bet sliktāk domāju, ka arī nebūtu. Domāju, ka komandas neveiksmju cēlonis meklējams tieši pirmssezonas sastāva komplektācijā. Katrā ziņā neviens no sastāvā esošajiem leģionāriem sevi nav attaisnojis.
, 2012-10-31 16:50, pirms 13 gadiem
nu ja, tagad jau par burvestībām sāksim kā tas ir ka neko nemainīs? Tātad mainīs tad kad play-off būs aizgājis gar degunu? Ļotu loģiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 17:07, pirms 13 gadiem
MŪSĒJIEM TRŪKST MOTIVĀCIJAS noturēt spēles rezultātu savā labā un neatlaidības. Tas ka nav M.Rēdliha, S. Ozoliņa, nenozīmē,ka mēs esam sliktāki uz khl fona. Viss sākas no spēlētāja vēlēšanās un gribēšanas sasniegt augstākus rezultātus.Jo tu labāk parādi sevi,jo labāk ievēro citi.Veiksmi un uzvaru mūsejiem pret SKA
, 2012-10-31 17:15, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: labi,bet vai kads padomaja,kas notiktu gadijuma,ja DR peksni paraditos LIELA NAUDA,un vadiba tiktu nomainita,Kalvisa un Savicka vieta naktu Abramovi4s ar Berezovski DR panemtu Gagarinu ar 15 NHL legiem sastava Latvijas izlase izgaztos OS kvalifikacija un pasaules 4empi izlidotu no elites vai tadas "izmainias" ir vajadzigas? manuprat,LAI PALIEK KA IR!!! vismaz pie sada sastava ir kaut kadas ceribas,ka izlase nenolazosies! JAIESPELE MUSU JAUNIE,un suds ar legiem un Gagarinu!!!
Latvijas izlase labāk spēlēja tad,kad tāda RD nemaz nebija.
Kaut gan man patīk redzēt LV čaļus vienā komandā, tomēr ir acīmredzams, ka šis projekts nekādus uzlabojumus nav nesis - joprojām paļaujamies uz veterāniem uz Z-amerikāņiem. RD nav pacēlis t.s. komandas viduvējā pildījuma līmeni.
Vienīgie plusi 4 gados laikam ir Indrašis un Jučers, bet domāju, ka arī bez Dinamo šie čaļi izsistos kur vajag.
, 2012-10-31 17:16, pirms 13 gadiem
voldemorts rakstīja: Tad man arī ir jautājums. Kāpēc komandā šosezon tika paņemta virkne viduvēju leģionāru (6), kuri ,acīmredzot, tomēr arī kaut ko izmaksā, bet neatradās līdzekļi, lai noturētu Rēdlihu, Spruktu, pacenstos atgriezt Dārziņu, Masaļski? Ja izdotos noturēt kaut vai Rēdlihu un atgrieztu pašreiz labāko Latvijas vārtsargu - Masaļski, manuprāt, no visu 6 leģionāru iegādes varētu arī atteikties, bet vietas komandā atvēlēt HK Rīga jauniešiem. Varbūt nebūtu labāk, bet sliktāk domāju, ka arī nebūtu. Domāju, ka komandas neveiksmju cēlonis meklējams tieši pirmssezonas sastāva komplektācijā. Katrā ziņā neviens no sastāvā esošajiem leģionāriem sevi nav attaisnojis.
uz papīra tie leģionāri ir labi... bet nu pirmā un otrā sezonā tur jau cita leģionāru atlase bija. Tagad ņem tādus, kas jau atteikušies spiest pāri 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 17:30, pirms 13 gadiem
Tas Aigar saucās karma. Daudz "laba" esi sadarijis.
, 2012-10-31 17:37, pirms 13 gadiem
Nu Kalvītis parādīja ka no hpkeja neko nesaprot. Ar tādu jaunu sastāvu neko neuzvarāsi-Bičevski ,Biezo, Meiju Dzeriņu Jučeru Bukartu u n švakiem importiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-31 18:47, pirms 13 gadiem
Pasaka par "Noburto Dinamo"
, 2012-10-31 19:15, pirms 13 gadiem
tad mēs cerēt varam uz 20 vietu
, 2012-10-31 21:45, pirms 13 gadiem
Nepatīk atklāta kritika, it sevišķi, ja tā parāda reālo situāciju, kā jau politiķim, kas visu laiku pieradis slēpti melot vai dūdot saldas puspatiesības.
Ne tikai Jurim kā eks-čekistam, tagad arī Aigaram visas spalvas sašutumā dreb, prasot mainīt Lipmana attieksmi, kurš nesen aizvainojis Latvijas hokeja pašpasludinātos "pīlārus" un turpina to darīt...
, 2012-11-02 08:40, pirms 13 gadiem
Itka vins kko saprastu par hokeju, ja neko sava politika nesaprot, tad ko vins hokeja zin