Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Dinamo" arī Sprukts, J. Rēdlihs un Vasiļjevs?

"Dinamo" arī Sprukts, J. Rēdlihs un Vasiļjevs?
Herberts Vasiļjevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien paredzēts apstiprināt Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" nākamās sezonas budžetu, bet jau tagad kļuvis zināms, ka klubs ir tuvu jauna līguma parakstīšanai ar vārtsargu Martinu Pruseku, kā arī izteikti piedāvājumi vairākiem ārzemniekiem, kā arī vairākiem latviešu spēlētājiem, kuri iepriekšējo sezonu aizvadīja citvalstu klubos, vēsta diena.lv

Par Pruseka iespējamo palikšanu Rīgas kluba rindās tika runāts jau tūlīt pēc sezonas, bet komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis latviešu spēlētāju vārdus, kurus klubs labprāt gribētu redzēt savā komandā: "Izskatās, ka nepieciešami divi centra uzbrucēji. Ja vienojamies ar Jāni Spruktu, tad jau vajadzēs vairs tikai vienu ārzemnieku. Varbūt "Dinamo" piekrīt spēlēt arī Herberts Vasiļjevs, un ārzemnieks centra pozīcijā vairs nav vajadzīgs. Tad jāmeklē leģionārus - malējos uzbrucējus, kas prot ripas dabūt vārtos."

"Pazīstami cilvēki Čehijā informēja, ka sezonas otrā puse Jēkabam Rēdliham bijusi laba. Viņam bijis grūti adaptēties ekstralīgā, taču sezonas gaitā Jēkabs kļuvis par vienu no aizsardzības balstiem. Viņš nav vārtu guvējs, bet spēlētājs, uz kuru varot paļauties savu vārtu sargāšanā. Vienu šāda ampluā aizsargu mēs tieši meklējam. Ja vienosimies, būs nepieciešams vēl tikai viens aizsargs ar labo nūjas tvērienu spēlei vairākumā," Sējējs atklāj, ka iespējama visu trīs brāļu Rēdlihu spēlēšana "Dinamo" nākamajā sezonā.

Izmantotie resursi:
diena.lv


, 2009-03-31 11:18, pirms 16 gadiem
nu mērķi jau ambiciozi...
, 2009-03-31 11:18, pirms 16 gadiem
Cerams ka tas piepildisies
, 2009-03-31 11:18, pirms 16 gadiem
kaas ir tie aarzemnieki kam izteikti piedaavaajumi??? uzvaardus studijaa!!!
, 2009-03-31 11:22, pirms 16 gadiem
Boxy rakstīja: kaas ir tie aarzemnieki kam izteikti piedaavaajumi??? uzvaardus studijaa!!!
Paška Dacjuks
Slēpts komentārs: Rolands Rumba
, 2009-03-31 11:22, pirms 16 gadiem
Vienu kanādieti vajag centra postenī!!! Elisons un Hartigans iemetienos bija ļoti labi(cik vārtus Hosa guva pēc iemetieniem???)

Hartigans paliek?
, 2009-03-31 11:22, pirms 16 gadiem
Cik man zināms Herbis nav centrs...Un labākās īpašibas viņš rāda kā malējais uzbrucējs, cita lieta ir izlase, kurā spēlēt ir svēta lieta, bet šaubos vai Herbis arī Dinamo gribēs spēlēt kā centrs!
, 2009-03-31 11:24, pirms 16 gadiem
A,kas ar E-D-I-JU ???
, 2009-03-31 11:26, pirms 16 gadiem
Jā, Brahmanis Dinamo nespēlēs ? Paši, taču teica, ka Brahmanis visticamāk tiks uzaicināts uz Dinamo pēc sezonas beigām.
, 2009-03-31 11:27, pirms 16 gadiem
interesanti ..cik būs budžets
, 2009-03-31 11:31, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: A,kas ar E-D-I-JU ???
mazaak vajaga pljuutiit tieshraidees, tad arii uzaicinaas... nevar tachu speeleet ieksh Dinamo taads mistres "GADA APLAUZIENS 2009"
Slēpts komentārs: ask-bebrs
, 2009-03-31 11:33, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jā, Brahmanis Dinamo nespēlēs ? Paši, taču teica, ka Brahmanis visticamāk tiks uzaicināts uz Dinamo pēc sezonas beigām.
Teica, ka aicinās uz pirmssezonas nometni vasarā, un tas nav tas pats, kas uzreiz spēlēt.

Tagad ir runa par leģionāriem un komandas balstiem, par pārējiem būs skaidrība vasarā.
Slēpts komentārs: IllaGhee
, 2009-03-31 11:35, pirms 16 gadiem
Dinamo budžets būs atkarīgs no tā, cik liels gāzes tarifs būs Latvijā šovasar, jeb par cik % latvieši maksās par gāzi vairāk, nekā, piemēram, Vācijā, Igaunijā u.t.t.

Dotējam Dinamo no savas kabatas tā teikt....nevis Gazproms mums kaut ko "dāvina"
Slēpts komentārs: IllaGhee
Slēpts komentārs: IllaGhee
, 2009-03-31 11:50, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ko juus to Brahmani tik traki uztraucaties, buus vai nebuus, nekas jau no vinja tur nav, nav vinjam ne pieredzes PC ne KHL visu muuzu pa zemaakajaam liigaam speelee, es varu sadereet ka ja panjemsa nebuus par mata tiesu labaaks par Meiju, Pecuru utt
Par Meiju varbuut nee,bet par Pecuru domaaju gan!
, 2009-03-31 11:57, pirms 16 gadiem
copmanis rakstīja: mazaak vajaga pljuutiit tieshraidees, tad arii uzaicinaas... nevar tachu speeleet ieksh Dinamo taads mistres "GADA APLAUZIENS 2009"
pastaasti siikaak!
, 2009-03-31 11:58, pirms 16 gadiem
ask-bebr

pasaki, kā tas var būt, ka ar Brahmani, Pečuru un Kerču sastāvā Ogre pirms gada zaudēja Liepājai sērijā ar 0:4, bet šogad, kad nebija Pečura, un Edijs spēlēja pretējā nometnē, 2 uzvaras izcīnīja?

Totalizators, Beresņeva faktors?
, 2009-03-31 12:00, pirms 16 gadiem
Diezgan skopa informācija!
, 2009-03-31 12:06, pirms 16 gadiem
Atceros, ka, ja kads te teica, ka varetu Vasiljevu aicinat uz Dinamo, tad uzreiz uzradas kads eSporta hokeja urkjis (kaa Airbags), paarlaimigs par iespeju palabot kaadu, apagalvoja, ka nekas tamlidizgs nenotiks.
Slēpts komentārs: Ivars77
, 2009-03-31 12:08, pirms 16 gadiem
BEBRIEM sogad bija cita komanda,cits treners...,un nebija Edija! Ja buutu Edijs varbuut buutu ZELTS!
, 2009-03-31 12:16, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Atceros, ka, ja kads te teica, ka varetu Vasiljevu aicinat uz Dinamo, tad uzreiz uzradas kads eSporta hokeja urkjis (kaa Airbags), paarlaimigs par iespeju palabot kaadu, apagalvoja, ka nekas tamlidizgs nenotiks.
Vai tad tas jau ir noticis fakts,ka Vasiļjevs spēlēs RD???
, 2009-03-31 12:17, pirms 16 gadiem
Nene, Spruktu nevajag, jo jāļauj viņam tomēr sevi pierādīt vēl aizokeāna krastā un Herbis ar lai kapā citur, gūst vismaz savādāku spēles stilu citā līgā, tādejādi spēlējot izlasē, tai ar tiks piedots dažādāks spēles stils!
, 2009-03-31 12:17, pirms 16 gadiem
Kads zin kas bus ar Hartiganu? paliks vai neplaiks?
, 2009-03-31 12:24, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Atceros, ka, ja kads te teica, ka varetu Vasiljevu aicinat uz Dinamo, tad uzreiz uzradas kads eSporta hokeja urkjis (kaa Airbags), paarlaimigs par iespeju palabot kaadu, apagalvoja, ka nekas tamlidizgs nenotiks.
Nu, redzi, Abrags mums šeit ir teorētiķis
Tomēr bieži vien lietas notiek savādāk nekā līgumos / noteikumos / likumos paredzēts...
, 2009-03-31 12:27, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ko juus to Brahmani tik traki uztraucaties, buus vai nebuus, nekas jau no vinja tur nav, nav vinjam ne pieredzes PC ne KHL visu muuzu pa zemaakajaam liigaam speelee, es varu sadereet ka ja panjemsa nebuus par mata tiesu labaaks par Meiju, Pecuru utt
par viņu neredzu nevienu labaku metiena ziņā
, 2009-03-31 12:28, pirms 16 gadiem
stapo rakstīja: Nene, Spruktu nevajag, jo jāļauj viņam tomēr sevi pierādīt vēl aizokeāna krastā un Herbis ar lai kapā citur, gūst vismaz savādāku spēles stilu citā līgā, tādejādi spēlējot izlasē, tai ar tiks piedots dažādāks spēles stils!
Zināmā mērā Tev taisnība, jo Vasiļjevs 2003./2004. gada sezonā jau spēlēja Krievijas Superlīgas klubā Habarovskas "Amur", un viņam tur galīgi negāja! Arī NHL viņam ir gājis tā kā gājis!
Lai džeks paliek DEL,j o tā acīmredzot ir viņa līga, kur šis spēlētājs var reāli izpausties!
, 2009-03-31 12:29, pirms 16 gadiem
psģ ta jau hartijs nebus vaidzigs
, 2009-03-31 12:31, pirms 16 gadiem
To, ka būs piedāvājums Sprukstam un Vasiļjevam varēja prognozēt. Jēkaba Rēdliha iesaistīšana ir negaidītāka, bet ja viņš rāda labu sniegumu, tad jaunu asiņu iepludināšana aizsardzības līnijā arī ir pozitīva. Iespējams šogad Dinamo būs vēl latviskāks nekā iepriekšējā sezonā.
, 2009-03-31 12:37, pirms 16 gadiem
būtu jau baigi labi
, 2009-03-31 12:45, pirms 16 gadiem
Es esmu par to, lai Herberts paliek Vācijā, RD lai audzina jaunos kadrus, Sprukta vieta arī manuprāt ir SM līga, tur viņam sanāk izpausties, nu negribu es, ka visus izlases labākos čaļus savāc vienā klubā, tad arī pašiem hokeistiem tiek atņemts pavasara kopā sanākšanas prieks!
, 2009-03-31 12:53, pirms 16 gadiem
kurs tad Spruktam vares samaksat 500tk eiro?
, 2009-03-31 12:58, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: kurs tad Spruktam vares samaksat 500tk eiro?
Tik daudz? Tagad tacu pasaulee KRIZE!
, 2009-03-31 13:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Sējējs nodarbojas ar Dinamo PR būšanām, jo nepārtraukti masu informācijas līdzekļos nopludina dažādas varbūtības, bet nav neviena reāli notikuša fakta!
Kad būs kāds reāli noslēgts līgums,tad arī lai ziņo,jo savādāk hokeja interesentiem jādzīvo no dažādiem minējumiem,kas bieži ir prastas baumas!

Nu tad nelasi ja negribi dzirdeet varbuutiibas Es piemeeram gribu zinaat vai vinjiem ir padomaa Sprukts, Vasiljevs vai veel kaads
, 2009-03-31 13:02, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tik daudz? Tagad tacu pasaulee KRIZE!
katram ir sava cena un tada ir Spruktam,gribi njem,ja nevajag panjems cits
, 2009-03-31 13:11, pirms 16 gadiem
Nebūtu jau slikti ka visi brāļi Rēdlihi spēlētu kopā, bet par Jāni un Herbertu gan nezinu, protams būtū ļoti noderīgi spēlētāji, bet kas to lai zin, kā būs. Labs nāk ar gaidīšanu!
, 2009-03-31 13:13, pirms 16 gadiem
stapo rakstīja: Nene, Spruktu nevajag, jo jāļauj viņam tomēr sevi pierādīt vēl aizokeāna krastā un Herbis ar lai kapā citur, gūst vismaz savādāku spēles stilu citā līgā, tādejādi spēlējot izlasē, tai ar tiks piedots dažādāks spēles stils!
nu tā ir paša Sprukta darīšana, bet ticamāk, ka viņš paliks NHL, ja tāda iespēja būs. Cik zināms, viņš tagad ir brīvais aģents.
, 2009-03-31 13:16, pirms 16 gadiem
bet kur tad Reķis?es Domaju arī Cibuļski war pameiģināt uzaicināt!
, 2009-03-31 13:18, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: nu tā ir paša Sprukta darīšana, bet ticamāk, ka viņš paliks NHL, ja tāda iespēja būs. Cik zināms, viņš tagad ir brīvais aģents.
es nedomaju ka vins vares noslegt vienvirziena ligumu ar kadu no nhl klubiem,ar divvirziena tur nav ko seedeet,labaak var nopelniit eiropa!
, 2009-03-31 13:34, pirms 16 gadiem
stapo rakstīja: Nene, Spruktu nevajag, jo jāļauj viņam tomēr sevi pierādīt vēl aizokeāna krastā un Herbis ar lai kapā citur, gūst vismaz savādāku spēles stilu citā līgā, tādejādi spēlējot izlasē, tai ar tiks piedots dažādāks spēles stils!
cik tad viņš tur sevi var pierādit?!Lai labāk splē nedaudz zemāka limenja turnirā(khl), nekā vienreiz gadā tiek izsaukts uz nhl..un ,protams,lai, gūst kaifu no majās spelēm arēnā!
, 2009-03-31 13:38, pirms 16 gadiem
Varbūt arī atcries kurā Krievijas galā viņš spēlēja? Aizsūtītu tevi pie ķīnas robežas paskraidīt tev arī neietu!!!!! Herbi noteikti vajag RD, tikai stipri šaubos vai viņš piekritīs, iedzīvojies kā ne kā tur...

Ivars77 rakstīja: Zināmā mērā Tev taisnība, jo Vasiļjevs 2003./2004. gada sezonā jau spēlēja Krievijas Superlīgas klubā Habarovskas "Amur", un viņam tur galīgi negāja! Arī NHL viņam ir gājis tā kā gājis!
Lai džeks paliek DEL,j o tā acīmredzot ir viņa līga, kur šis spēlētājs var reāli izpausties!
, 2009-03-31 13:40, pirms 16 gadiem
Neteitku gan ka ka Sējējs vārdiem mētātos, gan pirms Sperles, gan Pruseka izskanēja no viņi komentāri kas piepildījās...

Ivars77 rakstīja: Sējējs nodarbojas ar Dinamo PR būšanām, jo nepārtraukti masu informācijas līdzekļos nopludina dažādas varbūtības, bet nav neviena reāli notikuša fakta!
Kad būs kāds reāli noslēgts līgums,tad arī lai ziņo,jo savādāk hokeja interesentiem jādzīvo no dažādiem minējumiem,kas bieži ir prastas baumas!
, 2009-03-31 13:44, pirms 16 gadiem
Korncreature rakstīja: Varbūt arī atcries kurā Krievijas galā viņš spēlēja? Aizsūtītu tevi pie ķīnas robežas paskraidīt tev arī neietu!!!!! Herbi noteikti vajag RD, tikai stipri šaubos vai viņš piekritīs, iedzīvojies kā ne kā tur...
Un kā Tu izskaidrosi,ka arī NHL viņš nespēja atrast savu spēli????
, 2009-03-31 13:47, pirms 16 gadiem
Nav Brahmanis tik zemā limenī,kā te daudzi raksta.Par RD 4.maiņas uzbrucējiem viņš toč ir labāks.Viņš ir dzimis vārtu guvējs,snaipers un domāju ,ka par Miķelīti ,Bērziņu,Cipuli iekrātu vairāk golus KHL sezonas garumā ar nosacījumu ja būtu līdzvērtīgs spēles laiks un partneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 13:55, pirms 16 gadiem
Tiiri tads mans viedoklis: es labprat redzetu sajaa sezonaa, tadu latviskaaku sastavu, lai iespeelejas uz izlases speelem Vancuveraa!?!
, 2009-03-31 13:56, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Runājot par Brahmani domāju ka par tādu Ankipānu jau toč ir labāks,nerunājot par Berjozu!
Tev taisniba,un taa domaa daudzi hokeja fani! Bet mees nezinam to isto hokeja virtuvi! Masalam ar nav atpakal cela uz RD! Kapeec?
, 2009-03-31 13:57, pirms 16 gadiem
Protams, ka Edijs ir labāks par lielāko daļu no Dinamo uzbrucējiem

Eh, kā sirds sāp, ka viņš mums šogad tā pāri nodarīja un uzvarēja mūs ar Liepājas Metalurgu, iemeta 2 golus pēdējā spēlē

Bet tomēr, mūsējais
, 2009-03-31 13:59, pirms 16 gadiem
Jūs man piedodiet hokeja guru, bet manuprāt, ja runa iet par kādu, kurš varētu ieņemt Bērziņa vietu RD es tikai priecātos par vienalga kuru hokejistu, jo tādu izdevību noracēju un pūdelētēju vēl neesmu redzējis! Tas ir gan izlases gan Dinamo sakarā.....protams, tās ir tik manas domas......
, 2009-03-31 14:01, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tev taisniba,un taa domaa daudzi hokeja fani! Bet mees nezinam to isto hokeja virtuvi! Masalam ar nav atpakal cela uz RD! Kapeec?
Tu esi vienkārši viena eSporta komentētāja provokācijas upuris!
Vai tiešām noticēji tam,ka Edijs metās atzīmēt to vienu vārtu guvumu pret Vitjaz???
, 2009-03-31 14:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu esi vienkārši viena eSporta komentētāja provokācijas upuris!
Vai tiešām noticēji tam,ka Edijs metās atzīmēt to vienu vārtu guvumu pret Vitjaz???
A tu esi pārliecināts ka tā nebija? Un vispār Ivar 77 kāpēc Tu esi tik negatīvs, un noliedz visu to labo, kas mūsu hokejā ir! daudz jau mums tā pat nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 14:07, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tev taisniba,un taa domaa daudzi hokeja fani! Bet mees nezinam to isto hokeja virtuvi! Masalam ar nav atpakal cela uz RD! Kapeec?
par masaļski ta viņam nebija 1 reize ka sadzeras dabun pa bieti un nevar spelet liepaja tadas ja nemaldos bija pat 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 14:08, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Nu tā jau ar nevajag,savā laikā Bērziņš bija pat NHL cerība,vienkārši vajag stradat un attīstīties,visi dotumi viņam ir.Varbūt šogad būs pavisam cits Bērziņš ,ja labi pastrādās pa vasaru,nevis pludmalē aliņu sūks
tas jau tas trakākais, ka perspektīvs arī manās acīs bija.....bet nu jau vairākus gadus, vai nu nevar atrast savu spēli, vai nu negrib, bet man no malas izskatās, ka vienu otru ripu es pats komā iemestu, ko viņšs nopūdelējis, bet kā jau teicu tas ir tik mans viedoklis un ir viņa fani, kuri mani pēc šiem vārdiem ar vecām olām nomētātu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 14:12, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: katram ir sava cena un tada ir Spruktam,gribi njem,ja nevajag panjems cits
tas cits viņam nemaksās 500tk....!
viņš tikai tāpēc prasa tik daudz jo saprot ja atnāks uz KHL, tad visdrīzāk sapnis par NHL ir aizgājis kā vilciens no Skultes līdz Rīgai!
, 2009-03-31 14:14, pirms 16 gadiem
kasparsp124 rakstīja: tas cits viņam nemaksās 500tk....!
viņš tikai tāpēc prasa tik daudz jo saprot ja atnāks uz KHL, tad visdrīzāk sapnis par NHL ir aizgājis kā vilciens no Skultes līdz Rīgai!
Nu par to vilcienu no Skultes līdz Rīgai no sirds sasmējos!
, 2009-03-31 14:26, pirms 16 gadiem
robredo999 rakstīja: A tu esi pārliecināts ka tā nebija? Un vispār Ivar 77 kāpēc Tu esi tik negatīvs, un noliedz visu to labo, kas mūsu hokejā ir! daudz jau mums tā pat nav!
Neparko nevar būt pārliecināts, kamēr nav reāli fakti!
Nezinu vai nolieku (tas pēc katra ieskatiem), bet man ļoti nepatīk viss tas, kas darās mūsu hokejā! Pārāk daudz dažādas netīrās veļas mazgāšanas! Tāda sajūta,ka mums kā minimums ir otra stiprākā līga pasaulē.
, 2009-03-31 14:26, pirms 16 gadiem
vajag kaut pāris labus ārzemniekus ---- lai mūsējiem būtu labs piemērs---būtu mērķtiecīgāki --- savādāk var sākt snauduļot.........
, 2009-03-31 14:36, pirms 16 gadiem
Godfathers rakstīja: [quote andree]
Protams, ka Edijs ir labāks par lielāko daļu no Dinamo uzbrucējiem

Eh, kā sirds sāp, ka viņš mums šogad tā pāri nodarīja un uzvarēja mūs ar Liepājas Metalurgu, iemeta 2 golus pēdējā spēlē

Bet tomēr, mūsējais

Peec kaa tu spried ka vins ir labaaks par RD uzbruceejiem? Vins savaa speeleetaaja karjeraa pilniigi neko nav pieraadiijis ne izlasee ne kaadaa speeciigaa klubaa speeleejis un kur pirms tam bij tas super talants Brahmanis???
A ko pirms tam bija sasniedzis Bērziņš,Miķelis,Cipulis?kādos tad superklubos viņi ir spēlējuši?ja nemaldos BAČ bija viņu griesti uz doto brīdi..
, 2009-03-31 14:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Runājot par Brahmani domāju ka par tādu Ankipānu jau toč ir labāks,nerunājot par Berjozu!
jāprasa kādā ziņā labāks? ja vajag komandas līderi, tad Brahmanis ir par viņiem ir labāks. ja vajag spēlētājus uz tām pozīcijām, kurās šosezon spēlēja Ankipāns un Bērziņš, tad Brahmanis NAV labāks ne par vienu no viņiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 14:51, pirms 16 gadiem
Man jau Pedijs Brahmanis kaut kā šogad tomēr normāli izbesīja. Spēlē jau viņš OK. Patīk, kā redz laukumu un metiens labs, bet nu tās intervijas spēļu starplaikos...tas, kā viņš rāva ņitku, lai neatrautos pa bieti...fanošana par savu ''meistarību'', lika tomēr secināt, ka nekas nav mainījies - idiots paliek idiots.
, 2009-03-31 14:55, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Droši ka tavi visi sapņi piepildās !
to es neesmu teicis, un tas arī nav svarigi..
, 2009-03-31 14:55, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neparko nevar būt pārliecināts, kamēr nav reāli fakti!
Nezinu vai nolieku (tas pēc katra ieskatiem), bet man ļoti nepatīk viss tas, kas darās mūsu hokejā! Pārāk daudz dažādas netīrās veļas mazgāšanas! Tāda sajūta,ka mums kā minimums ir otra stiprākā līga pasaulē.
Nu godīgi sakot šur tur man tev jāpiekrīt, netīrās veļas mūsu hoķī tiešam ir par daudz maigi sakot.......
, 2009-03-31 14:58, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka Vasiļjeva 51 spēle NHL un 484 (!) spēles AHL/IHL nozīmē "nevarēja atrast savu spēli" (kā te daži izsakās).

P.S. IHL nav domāta tagadējā IHL, bet gan tā, kas 90.-ajos bija paralēli AHL.
, 2009-03-31 15:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu esi vienkārši viena eSporta komentētāja provokācijas upuris!
Vai tiešām noticēji tam,ka Edijs metās atzīmēt to vienu vārtu guvumu pret Vitjaz???
A,vinam patik atzimeet! Peern peec uzvaras par LIELO RIGU,iekapaaja nepajokam
, 2009-03-31 15:13, pirms 16 gadiem
Korncreature rakstīja: Varbūt arī atcries kurā Krievijas galā viņš spēlēja? Aizsūtītu tevi pie ķīnas robežas paskraidīt tev arī neietu!!!!! Herbi noteikti vajag RD, tikai stipri šaubos vai viņš piekritīs, iedzīvojies kā ne kā tur...
Herbi jau nesutija, vinsh pats aizbrauca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 15:17, pirms 16 gadiem
Te jau interesantākais nav minēts! Izskatās, ka Viečam šodiena var būt pēdējā diena kā RD prezim! Un protams Vieča neiztika bez uzbrauciena Kiram!
citēju:
Ziemeļamerikā pašlaik uzturas Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preizdents Kirovs Lipmans. Viņš ziņo par vienošanos, ka 28.septembrī ar Dinamo pirmssezonas pārbaudes spēli aizvadīs NHL klubs Floridas Panthers. "Pie šī projekta intensīvi strādājam jau trīs nedēļas. Kad lielākais darbs jau ir izdarīts, Kirovs gatavojas ielēkt ejošā vilcienā," Rīgas Dinamo prezidents Viesturs Koziols LHF prezidenta ieguldījumu atbīdīja otrā plānā.
Otrdien Dinamo Rīga padomes sēdē tikšot pielikts punkts baumām par iespējamām pārmaiņām kluba vadībā (proti, ka prezidenta krēslā Koziolu varētu nomainīt Aigars Kalvītis).
, 2009-03-31 15:24, pirms 16 gadiem
ruk-ruk par PREZIDENTU??!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 15:31, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Te jau interesantākais nav minēts! Izskatās, ka Viečam šodiena var būt pēdējā diena kā RD prezim! Un protams Vieča neiztika bez uzbrauciena Kiram!
citēju:
Ziemeļamerikā pašlaik uzturas Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preizdents Kirovs Lipmans. Viņš ziņo par vienošanos, ka 28.septembrī ar Dinamo pirmssezonas pārbaudes spēli aizvadīs NHL klubs Floridas Panthers. "Pie šī projekta intensīvi strādājam jau trīs nedēļas. Kad lielākais darbs jau ir izdarīts, Kirovs gatavojas ielēkt ejošā vilcienā," Rīgas Dinamo prezidents Viesturs Koziols LHF prezidenta ieguldījumu atbīdīja otrā plānā.
Otrdien Dinamo Rīga padomes sēdē tikšot pielikts punkts baumām par iespējamām pārmaiņām kluba vadībā (proti, ka prezidenta krēslā Koziolu varētu nomainīt Aigars Kalvītis).
Tomēr Viesi no kumosa nobīdija, slikti, viņš jau ir labs vadītājs.
, 2009-03-31 15:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Tas reāli biedē! Līdz ar viņa atnākšanu varētu arī RD izbeigties! Universālais cilvēks kas prot un zin visu,mūsu Aigars.Tik pat labi var iecelt,āzi par darznieku!
Ko zini! Moš Āzi (lasi Koziolu) arī par RD dārznieku iecels (vai pazeminās)....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 15:44, pirms 16 gadiem
Ja viņi meklē divus centrus, tad tas laikam nozīmē, ka Rīgas "Dinamo" un A. Bērziņa vai M. Hartigana ceļi šķirsies...
, 2009-03-31 15:45, pirms 16 gadiem
Aizsargs ar labo nujas satvērienu ir Arvīds Reķis, bet Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru viņš aizvadīja stipri pavāji...
, 2009-03-31 15:50, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Ja viņi meklē divus centrus, tad tas laikam nozīmē, ka Rīgas "Dinamo" un A. Bērziņa vai M. Hartigana ceļi šķirsies...
Par Bērziņu hvz, bet Hartiganu, domāju, šie atstās tāpat kā iespējams arī Westkotu! + Pruseku droši vien izpirks un parakstīs! Un kapēc atkal Vasili (ja parakstīs) šie grib iebāzt centrā???! Viņam klubā un malā izskatās, ka bišķi labāk veicās nekā izlasē un centrā....
, 2009-03-31 16:06, pirms 16 gadiem
Spruktam gan vajadzēja palikt AHL un cīnīties par vietu NHL.
, 2009-03-31 16:08, pirms 16 gadiem
Domāju, ka Sprukts var vēl paprovēt NHL un tad...
, 2009-03-31 16:12, pirms 16 gadiem
A kā ar Reķi?
, 2009-03-31 16:34, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Malkin, Ovi, Crosby
tie pirmie divi var ūdeni pienest RD spēlētājiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-31 17:27, pirms 16 gadiem
man ne visai patik tas ka mes vacam visus latviesus uz klubu, jo citi var noprast ,, Re ka tie latviesi, citos klubos nevar tikt, kapajas pa latviju'' protams, limenis khl labs, bet tomer, vajadzeja komandu pusi uz pusi ar latviesi un leģionari. Tas mans viedoklis.
, 2009-03-31 22:07, pirms 16 gadiem
F1 FANS rakstīja: viņš bija labākais aizsargs! pavāji, viņam pirmajā spēlē bija 1+1 un arī nakošajās bija rezultatīvs. nu gan stulbību pateici!
Un aizsardzībā?
, 2009-03-31 22:19, pirms 16 gadiem
Da,mogu tolko sogalsitsa s God man is, tak i est..Brahmanis ni chem ne huze chem Cipulis,libo Mikelis libo daze darzinsh...Nado dat emu vozmozhnost prosto i vsjo budet ok..Berzinsh voobshe otkrovenno ne tjanet na KHL,da i voobshe bolshaja chast nashih napadajushih
, 2009-03-31 22:34, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Par Bērziņu hvz, bet Hartiganu, domāju, šie atstās tāpat kā iespējams arī Westkotu! + Pruseku droši vien izpirks un parakstīs! Un kapēc atkal Vasili (ja parakstīs) šie grib iebāzt centrā???! Viņam klubā un malā izskatās, ka bišķi labāk veicās nekā izlasē un centrā....
Trijās spēlēs Rēķim 3 punkti un +1. Salīdzinājumam minēšu, ka pat pārgalvīgajam uz priekšu skrējējam Guntim Galviņam tai turnīrā bija +5, tāpat arī ne visai stabilajam Sotniekam... Protams, Rēķis nenospēlēja slikti, bet es no viņa gaidīju stabilāku spēli aizsardzībā. Ja viņam bija +1 pret ungāriem, itāļiem un ukraiņiem...

Man viņš ļoti simpatizē, mīļākais aizsargs izlasē uzreiz pēc Skrastiņa, BET... Olimpisko kvalifikāciju viņš neaizvadīja diez ko spoži (tieši aizsardzībā). Ļoti ceru, ka PČ viņš man aiztaisīs muti ar savu spēli. Tad RD izvēle būs neapšaubāma un vispareizākā!
, 2009-03-31 23:33, pirms 16 gadiem
nee, tikai ne herbertu uz dinamo! visu cieņu, bet man nepatīk, kā šamējais spēlē! :/