Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudējums arī pret "SKA"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" zaudējums arī pret "SKA"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālājā Hokeja līgā aizvien bez uzvaras savā laukumā ir Rīgas ''Dinamo'', kas šovakar ''Arēnā Rīgā'' ar 0:2 piekāpās Sanktpēterburgas ''SKA''.

Šodien ''Dinamo'' savā laukumā uzņēma zvaigžņoto Sanktpēterburgas ''SKA'', kas pašreiz KHL tabulā ieņem otro vietu. Mājinieku vārtos, kā vairumā šīs sezonas spēļu, stājās Martins Pruseks. Skatītāju gan šoreiz bija neierasti maz – 6274.

Sākums nepārliecinošs, zaudējam vārtus

Spēles pirmajās minūtēs nevienai komandai neizdevās uzspiest pretiniekam savu spēli, lai gan jāatzīst, ka bīstamāk izskatījās viesi. Pirmā bīstamā situācija pie ''Dinamo'' vārtiem izveidojās sestajā minūtē, kad divi ''SKA'' hokejisti izrāvās pret Rodrigo Laviņu, kurš pārtvēra piespēli un likvidēja briesmas. Tomēr 12. minūtē ''SKA'' guva loģiskus vārtus, kā pēc notīm apspēlējot ''Dinamo'' aizsardzību. Aleksejs Jašins no aiz vārtiem piespēlēja Sergejam Čajanekam, kurš pāradresēja ripu uz brīvo tālo vārtu stabu nepiesegtajam Maksimam Sušinksim – 1:0.

''Dinamo'' gandrīz uzreiz panāca izlīdzinājumu. Lauris Dārziņš no kreisās meta pa vārtiem, taču vietā bija Roberts Ešs. 15. minūtē viesiem bija vēl viena laba iespēja. Pēc Jurija Trubačova piespēles no pašas vārtu priekšas garām aizmest pamanījās Konstantīns Gorovikovs. Līdz perioda beigām abas komandas pa reizei spēlēja vairākumā. ''SKA'' vārtus gandrīz guva Sušinskis, kurš paslīdēja metiena brīdī, Pruseks nebūtu glābējs. No ''Dinamo'' vairākuma atmiņā palika Sanda Ozoliņa slidošanas tehnikas paraugdemonstrējums un Ģirta Ankipāna metiens, pēc kura ripa lidoja garām vārtiem. Pēc pirmā perioda nepatīkams 0:1.

0:1 arī otrajā periodā

Otrā perioda sākumā pa vienai labai iespējai izniekoja Antons Buts un Marsels Hosa, nespēdami pārspēt pretinieku vārtsargus. Turpinājumā vēl divreiz pie metieniem no labām pozīcijām tika aktīvais Buts, kuram ''Dinamo'' aizsargi uzkrītoši daudz deva izvērsties. Devītajā minūtē pēc ripas pārtveršanas vidus zonā gandrīz izrāviens viens pret vienu izdevās Hosam, kuru paspēja atbloķēt Džoels Kvjatkovskis. 12. minūtē spēcīgs šķīliens Robertam Bukartam, garām vārtiem.

''Dinamo'' sniegumā nekas neliecināja, ka mūsējiem izdosies kaut ko mainīt uz pozitīvo pusi, bet ''SKA'' ne no kā četras minūtes pirms otrā perioda beigām guva otros vārtus. Turbačovs brīvi apslidoja vārtus, pēc tam viņam tika dots laika novērtēt situāciju, pēc kā viņš piespēlēja brīvajā zonā ieslidojušajam Sergejam Gusevam, kurš ar neatvairāmu metienu augšējā stūrī dubultoja ''SKA'' pārsvaru – 2:0.

Vairākuma realizācija katastrofāla, kārtējais zaudējums

Pēdējā perioda otrajā minūtē Gints Meija mūsējiem nopelnīja vairākumu, kurā trīs reizes pa Eša vārtiem meta Lī Svets, taču ne reizi pārspēt viesu vārtsargu viņam neizdevās. Pēc tam divas minūtes atpūtās Jašins, ideāla iespēja bija Hosam, kurš aizmeta garām no pāris metriem, bet ''SKA''. Pēc tam 36 sekundes ''dinamieši'' spēlēja pieci pret trim, taču arī divu vīru pārsvaru izmantot neizdevās. Pēc tam nesakarīgi nospēlēts vēl viens vairākums... Spēles pirmajos periodos izlieto ūdeni ''Dinamo'' neizdevās sasmelt, un tika piedzīvots jau ceturtais zaudējums šīs sezonas četrās mājas spēlēs – 0:2.

''Dinamo'' sastāvā šodien par labāko tika atzīts Guntis Galviņš, bet pretiniekiem - Roberts Ešs.

KHL regulārā sezona, 30. septembris

Rīgas ''Dinamo'' – Sanktpēterburgas ''SKA'' 0:2 (0:1, 0:1, 0:0)
Vārti: 11:38 0:1 Sušinksis (Jašins, Čajaneks), 36:40 0:2 Gusevs (Trubačovs),
Vārtsargi: Pruseks – Ešs

Izmantotie resursi:
khl.ru

  +9 [+] [-]

, 2009-09-30 21:28, pirms 15 gadiem
spēle jau principā bija laba un ātra...

žēl, ka turpinam zaudēt mājās..

PS izdzirdot frāzi: mūsējiem vairākums, īsti sajūsmas pēdējā laikā nav..

 +10 [+] [-]

, 2009-09-30 21:28, pirms 15 gadiem
Žēl, ka skatītājus vēl neesam iepriecinājuši...

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:28, pirms 15 gadiem
Uz SKA fona Dinamo šodien izskatījās ļoti labi
Žēl ka neizdevās paņemt kaut punktiņu
Slēpts komentārs: sanjo

  +6 [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
žel,veči jau cinas.
Hossam ari nekrit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
Viss sākās ar briesmigu himnas dziedāšanu

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
Oi ku slikti! Bet stipram neko nepadarīs...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
Tomēr Fortūna mums ir pagriezusi pēcpusi!Diemžēl!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
Ja ir tik daudz vairaakumu un nav neviena reaala vaartu guushanas momenta, tad atvainojiet, likumsakariigs rezultaats! Kaut 2as kombinaacijas buutu iespeeleetas!!! Nevis piespeeleet pa perimetru un piljiit uz labu laimi! Ja nesanaak viena, tad meegjini otru, bet mums nav NEVIENAS!
Lai gan jaaatziist, ka ir arii pozitiivais - vismaz aizsardziibu esam uzlabojushi!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:29, pirms 15 gadiem
zel bet nu si komanda bija parak tas nu ir skaidrs

 +10 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
autoram bija taisnība, arī šoreiz SKA pārtrauca Dinamo sēriju - iesisto vārtu sēriju! Žēl

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
neveiksme
Slēpts komentārs: Ontario

  +5 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
kartejais zagis,un diemzel joprojam pedeja vieta konference un priekspedeja liga
nu nezinu ..........sakiet ko gribat malaci un ta talak,bet tomer nozelojami, spelejot 6!!!!!!!!!!! minutes pec kartas vairakuma(|pie tam 30 sekundes 5-3 un negust vartus.........)
kartejo reizi teiksu - neredzet mums play off!!!!!!!!!!
es ka jutu ka sakums mums bus izgasanas, jo parak aizdomigi likas fakts ka bijam pirmssezonas parbaudes spelu cempioni,teicu ka jauzmanas bet visi man lika minusus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
wnk kaitina šitas, jājiemācās tak realizēt momentus.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
ex...ja nebūtu Ešs

  +6 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
Spele tada tada bet nu sosezon vairakuma dinamo ir apaljas nulles ta vieta lai ieietu zona vinji pisas pie savam apmalem un lenam kustas aiz saviem vardiem.... ta ir slimiba kautkada dinamo ka arii izlase ir tiesi tas pats..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
Žēl pa zaudējumu! Bet šādu skatāmu un skaistu hokeja spēli nebiju redzējis ļoti ilgi! Dināmo bija šodien pilnīgi cita komanda. Ja mēs šādi turpināsim, tad uzvaras nekur neizpaliks!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 21:30, pirms 15 gadiem
ko līdz ja tu cīnies, bet veixmes nav... meistarības arī diemžēl pietrūkst. palikt uz nulles jau nu nevajadzēja...

  +8 [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
Nu nav uzbrukuma.
UN STEIDZAMI JĀUZLABO VAIRĀKUMA IZSPĒLE

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
Hossa,brauc maajaas... nafig taadu kas jau 8 speeles peec kaartas nevar traapiit pa ripu.. iesitis dazhus vaartus tuksos vaartos gandriizu n tas arii viss.. kapee vinju tik daudz laizh uz laukuma...

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
Sprukts = nulle :-(
Slēpts komentārs: ansis15
Slēpts komentārs: Lāčuks

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
Varbuut nakoshreiz..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
Paņēma mūs uz pieredzīti!
Nu a ko darīt, ja aizsardzība SKA nav uzlaužama! Kā jau teicu 2 aizsargi tikai jaunāki par 30, bet arī uz sliekšņa!
Nu ko, turpinājums sekos, vēl 3 spēles ar SKA! Un vēl 3 ar CSKA un vēl 4 ar Maskavas Dinamo, kā arī Minskas Dinamo...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:31, pirms 15 gadiem
cinaspars ir momenti ir bet ieksha ta isti krist negribas
bet aiziet aiziet aiziet lai ta buda ruc !!!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 21:32, pirms 15 gadiem
Paliksim optimisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:32, pirms 15 gadiem
Kārtejajs mājas zāģis!! Hosam un Niživijam galīgi nejiet!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:32, pirms 15 gadiem
NEzinu , likas ka nospēlēja labi, bet nu spēlētājiem ātrums par mazu, būtu lielāks ātrums varbūut būtu labāks rezultāts!
Un vēl neredzēju nevienu kārtīgu spēka panjemienu no mūsu puses! Rezultāts labs bet diezgan bāli iztijās uzbrukums!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:32, pirms 15 gadiem
cik atri saksies tik atri beigises..

  -2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:32, pirms 15 gadiem
Tie kuri te slavē Dinamo spēli - jūs klauni pastieties Dinamo pēdējo 4 spēļu vairākuma realizācijas %. KATASTROFA!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:33, pirms 15 gadiem
sanjo rakstīja: loseru komanda
ka neiet komandai ta luzeri, ka sak vinnet ta varoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-30 21:34, pirms 15 gadiem
Shaufele iesniedz atlugumu!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:34, pirms 15 gadiem
Čaļi cīnās malači, ar savu cīņas sparu pierāda ka ir cienīgi lai viņus turpinātu atbalstīt

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:34, pirms 15 gadiem
Vienā vārdā to var pateikt tā - SKA!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:34, pirms 15 gadiem
ta ka komentetaji teica...sastavs zvaigžņots...
tapec labi ,ka 2-o..vareja but vairak,jo musejie tiesam labi speleja...trukst jau ari mazliet veiksmes un sadarbiba vairakuma izspele...un TRAUMAS...!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:35, pirms 15 gadiem
Pret SKA ir jāspēlē gudrāk! Ja komanda ielaž 10 vārtus 8 spēlēs!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Tad ir jāmēģina improvizēt, iestrādnes te nelīdzēs! Jābūt augstai klasei, lai iemestu pret SKA, nu nav mums tās augstās klases!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 21:35, pirms 15 gadiem
Ko tu stipram padarīsi. SKA lieli meistari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:35, pirms 15 gadiem
laba spēle , puiši cīnījās līdz galam , prieks skatīties, žēl , ka tā beidzās ....

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:35, pirms 15 gadiem
Čaļi cīnās malači, ar savu cīņas sparu pierāda ka ir cienīgi lai viņus turpinātu atbalstīt

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:36, pirms 15 gadiem
Kautka dinamo pierukst azarta vai.. izskaas ka spele prieka peec.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-30 21:36, pirms 15 gadiem
Laba, ātra spēle abu komandu izpildījumā! Bet čaļi - vairākums, vairākums un vēlreiz vairākums! Kautkas jādara!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:37, pirms 15 gadiem
Sezona norakstāmi,Play off nav ko meklēt.Sprukts zvērs 8spēles 1 vārti,1 pieskaitīti,šodien baletu dejoja.Spēlējot 5 pret 3 vārti ir jāgūst.Hossa iet iemetienos.Njā nu Dinamo šosezon ir iepircies nepajokam.12 vieta tabulā,un 5 punkti atpaliek no 11.Game over.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:37, pirms 15 gadiem
nebija slikti, tikai realizācija varēja būt labāka

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:38, pirms 15 gadiem
Reinis.Birznieks18 rakstīja: Žēl, ka skatītājus vēl neesam iepriecinājuši...
kā ta neesam,pretinieka skatītājus iepriecinājām?!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:38, pirms 15 gadiem
mmm.. jaa, malachi dinamo, cinaas, normali kapa viss baigi forshi, buchas jums visiem, nebija nebija slikti, vnk nepaveicas. jus esat labaakie!!! DA NULLES!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:38, pirms 15 gadiem
val0k rakstīja: Sprukts = nulle :-(
Nezinu, paskaties vērīgāk, Sprukts ir viens no labākajiem, kādu melnā darbu apjomu viņš veic, un uzbrukumā arī ir labs, vienkārši, soreiz nepaveicās....Man mazliet tracina Hossa, kā jau teicu, no pagājušā gada Hossas pāri palikusi tikai blāva ēna

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:39, pirms 15 gadiem
val0k rakstīja: Sprukts = nulle :-(
ja tā turpināsies būs kandidāts nr 1 uz rejectēšanu. pagaidām totāli neapmierinoša spēle.

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:39, pirms 15 gadiem
Kārtējais skaistais zaudējums, diemžēl. Bija varianti uzvarēt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:39, pirms 15 gadiem
Saša Ņiživijs, pilnīgis nekāds!!!! kur ir tā veiksme ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:40, pirms 15 gadiem
cik var kaast,zb jau..

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:40, pirms 15 gadiem
Nizivijs vairak melna darba dara, dazas epizodes Sprukts pat nezin ko darit ar ripu...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:41, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Pagajšsezon, skatoties Dinamo spēles, pret jebkuru pretinieku bija reāla cerība uzvarēt. Tagad tā nav
SKA mūs vinnējai 'maloi krovju'

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:41, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pret SKA ir jāspēlē gudrāk! Ja komanda ielaž 10 vārtus 8 spēlēs!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Tad ir jāmēģina improvizēt, iestrādnes te nelīdzēs! Jābūt augstai klasei, lai iemestu pret SKA, nu nav mums tās augstās klases!
Kā tu domā iprovizēt ja vairākums pēc varākuma,bet metieni izpaliek? Saki paldies ka vēl mazākumā neielaidām.

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:42, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Sezona norakstāmi,Play off nav ko meklēt.Sprukts zvērs 8spēles 1 vārti,1 pieskaitīti,šodien baletu dejoja.Spēlējot 5 pret 3 vārti ir jāgūst.Hossa iet iemetienos.Njā nu Dinamo šosezon ir iepircies nepajokam.12 vieta tabulā,un 5 punkti atpaliek no 11.Game over.
Varbūt tev atgādināt,ka Dinamo spēlē 2.specigākajā pasaules hokeja līgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:42, pirms 15 gadiem
Mierinājumam jāsaka, ka visiem Dinamo pašlaik iet čābīgi!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:43, pirms 15 gadiem
val0k rakstīja: Nizivijs vairak melna darba dara, dazas epizodes Sprukts pat nezin ko darit ar ripu...
žēl, ka nevaram KHL ierosināt par melno darbu pieskaitīt 0,5 golus, būtu šodien 2:0,5

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:43, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Pagajšsezon, skatoties Dinamo spēles, pret jebkuru pretinieku bija reāla cerība uzvarēt. Tagad tā nav
Šajā spēlē arī bija cerība, vismaz man visu laiku, vieni vārti, un viss mainās, jo neteikšu ka mūsējie šodien spēlēja slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:43, pirms 15 gadiem
Martins11 rakstīja: Žēl pa zaudējumu! Bet šādu skatāmu un skaistu hokeja spēli nebiju redzējis ļoti ilgi! Dināmo bija šodien pilnīgi cita komanda. Ja mēs šādi turpināsim, tad uzvaras nekur neizpaliks!
Tādos gadījumos saka - igrali kkk nikogda, proigrali, kak vsegda. Tā ir, ask ir stipri, bet nevar kā komentētāji tikai par to vien gausties, ask nav neuzvarama, skatījos spēli ask - metalurgs nk., kas nav stiprāks par RD. Nekāda respekta kā mūsējiem, cīņa utt, rezultātā uzvara. Viss ir iespējams, jāstrādā.
khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:44, pirms 15 gadiem
Cinks - sezonas atklaajums. Sprukts, kaa vienmeer - nekads. Vieniigais, ko var izdariit - nokrist, ceriibaa uz noraidiijumu. Nekad nav paticis tas iedomiigais Janka. Nu, par Duljevski nevar neko sliktu teikt, jo par dabas kljuudaam nesmejas... Kaadaa jeegaa vinju liek virsuu vairaakumaa??!! Ne vinjam metiens, ne var notureet ripu zonaa, ne arii paspeet atpakalj, ja ripa tiek paartverta. Taa epizoode pie borta, aiz muusu vaartiem vispaar Duljevska klasika: ar visu savu leenumu tiek pie ripas pirmais, tachu netraapa pa ripu un meesli pie muusu vaartiem. Duljevski, ej maajaas!

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:44, pirms 15 gadiem
zvibis3 rakstīja: cik atri saksies tik atri beigises..
Kas tev beisies.... Biksēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:45, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Mierinājumam jāsaka, ka visiem Dinamo pašlaik iet čābīgi!
Tev taisnība ,maskavieši pēc uzvārdiem ir briesmīgākie visā līgā,bet tabulā...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Laba spēle.
Ievēroju, ka SKA baigi labi māk savākt ripas pie bortiem.
Atkal labs (neskatoties, ka atsita dažas ripas neveikli) vārtos Pruseks.
Kamēr RD nevarēs (nemācēs) realizēt vairākumus, tikmēr nekas labs nebūs.
Par vairākumu vispār no coments. Darbs treniņos. Ja nav meistarības, jākompensē ar asinīm un sviedriem.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:46, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Viss sākās ar briesmigu himnas dziedāšanu
Krievijas himna nenoliedzami atstāj daudz lielāku cieņu, nekā mūsu banānu republikas zelta solisti - ausis vīst klausoties!
Bet nav pamata norakstīt iespējas - vēl tikai 1/8 daļa spēļu aiz muguras...

  -3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:46, pirms 15 gadiem
Mjaa izskatas ka peedeejaa vieta ir muusu play off mums neredzeet kaa savas ausis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:47, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: ne pa tēmu.. Ko nozīmē BTW?
By the way

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:47, pirms 15 gadiem
by the way nozime

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:47, pirms 15 gadiem
Skaista spēle. Lai ar zaudēts,bet tomēr cienīgi. Pirmā uzvara būs Liepājā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:48, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: ne pa tēmu.. Ko nozīmē BTW?
"starp citu"

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:48, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Laba spēle.
Ievēroju, ka SKA baigi labi māk savākt ripas pie bortiem.
Atkal labs (neskatoties, ka atsita dažas ripas neveikli) vārtos Pruseks.
Kamēr RD nevarēs (nemācēs) realizēt vairākumus, tikmēr nekas labs nebūs.
Nu jā, vienkārši paņēma Dinamo uz pieredzi, turklāt es joprojām nesaprotu kādā veidā SKA iekļaujas algu grieztos! Ja SKA papildinājuši Jašins, Ribins, Zubovs, Koroļuks, Buts,Čajaneks,Briļins tad kā ir iespējams iekļauties algu grieztos, ja jau pirms šīs sezonas SKA rindās spēlēja Ešs, Kasparaitis, Sušinskis, Gorvikovs, u.c????? SKA kko laiž pa kreisi!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:50, pirms 15 gadiem
labu sniegumu raadiija RD... komandai pietruukst liidera... Ja katru speeli speeleesim kaa 3periodu aarti pakaapsimies tabulaa uz augshu.....
Man zb tie komenteetaaji.. staasta kkaadu pasaku, pietruukst vairaak emociju no vinju puses....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:50, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu jā, vienkārši paņēma Dinamo uz pieredzi, turklāt es joprojām nesaprotu kādā veidā SKA iekļaujas algu grieztos! Ja SKA papildinājuši Jašins, Ribins, Zubovs, Koroļuks, Buts,Čajaneks,Briļins tad kā ir iespējams iekļauties algu grieztos, ja jau pirms šīs sezonas SKA rindās spēlēja Ešs, Kasparaitis, Sušinskis, Gorvikovs, u.c????? SKA kko laiž pa kreisi!
moš aploksnēs maksā gribētu aploksnes izmēru redzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:52, pirms 15 gadiem
KHL ar prātu nesapratīsi - tā var teikt par iekļaušano algu griestos... kas tuvāk idejas tēvam, tas arī vairāk dabūn.. privilēģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 21:53, pirms 15 gadiem
OZO labi nospeleja.. vel idealu piepeli Hosam iedeva... zel tik ka neizmantoja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 21:53, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: cenzors aktīvi darbojas, bet atkārtošu, ka hossa ir MIRONIS un šuplers ir jāatlaiž, lai izbeigtos šī slovāku mafija, kas dinamo grūž arvien dziļākā bedrē...
Par Hossu piekrītu, bet šupleru gan uzskatu ka jāliek pagaidām mierā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:56, pirms 15 gadiem
HOSSA NULLE! UN JA KĀDS VĒL AIZSTĀV KOMANDU KAS NEMET PA VĀRTIEM 5-3 KO TUR VĒL RUNĀT! KĀ TRŪST DŽEKU KAS KĀRTĪGI VAR UZGĀZT! paskatieties citas khl spēles vairākumā tur met pie 2!max.3piespēles!

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:56, pirms 15 gadiem
labu sniegumu raadiija RD... komandai pietruukst liidera... Ja katru speeli speeleesim kaa 3periodu aarti pakaapsimies tabulaa uz augshu.....
Man zb tie komenteetaaji.. staasta kkaadu pasaku, pietruukst vairaak emociju no vinju puses...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 21:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Severastaļ būs sajutuši asins garšu viesos sasitot Maskavas Dinamo.
Njā, ja Dinamo neveicas, tad neveicas! Kalendārs arī nav pateicīgs, pēc severstaļ Rīgā ierodas Maskavas svīta ar Umarku un Harju priekšgalā, tad Žērdevs & Co, tad atelpa pret Automobilist, tad mūs eksaminēs Fjodorova blice, tad tuvojas austrumu tūre, kur Dinamo tiks ierauti dzirnakmeņos, vārdu sakot, tikt play-ofos būs divtik smagi!

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:57, pirms 15 gadiem
Teiksim tā - negribētos uzreiz nodirst komandu par sētas tirliņiem, bet pret SKA viņi tieši tā arī izskatās. Protams uzsvaru varam likt uz "pret SKA". Es teiktu, katastrofāla spēle uzbrukumā - itkā būtu pavēle - aizejiet līdz zilajai līnijai, uzmetiet un nāciet atpakaļ. Spēle aizsardzībā - blāva. Protams, ja spēlē visu laiku 5 spelētāji iespiedušies savā zonā, arī pretiniekam nav viegli iesist daudz vārtus.. bet tomēr.. Es domāju drīz skatītāji uz spēlēm vairs neies..

     [+] [-]

, 2009-09-30 21:58, pirms 15 gadiem
Sūdīgi ka nevar iemest!!

Nu Severstaļ ir jāņem!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:00, pirms 15 gadiem
Add1cTed rakstīja: Teiksim tā - negribētos uzreiz nodirst komandu par sētas tirliņiem, bet pret SKA viņi tieši tā arī izskatās. Protams uzsvaru varam likt uz "pret SKA". Es teiktu, katastrofāla spēle uzbrukumā - itkā būtu pavēle - aizejiet līdz zilajai līnijai, uzmetiet un nāciet atpakaļ. Spēle aizsardzībā - blāva. Protams, ja spēlē visu laiku 5 spelētāji iespiedušies savā zonā, arī pretiniekam nav viegli iesist daudz vārtus.. bet tomēr.. Es domāju drīz skatītāji uz spēlēm vairs neies..
Nevis neies, bet paliks arvien mazāk un mazāk!

Drīz vien paliks tik Fanu Klubs, ja šitā spēlēsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:01, pirms 15 gadiem
Te nu mēs redzējām, kā teiktu Jūlis, tiešām "klassnuju komandu"! Liekas pēc sastāva un spēles SKA viennozīmīgi labākā komanda kāda šosezon ir bijusi Rīgā! Ne ko pielikt, ne ko atnemt! Viss savās vietās - gan uzbrukums, gan aizsardzība, gan arī Ešs bija uzdevumu augstumos! RD arī, manuprāt, rādija vienu no savām labākajām spēlēm šosezon, bet šoreiz pretī bija praktiski neslikta līmeņa NHL komanda..... jā tieši NHL komanda, jo, domāju, arī tagad pie lielas vēlmes 2/3 no tagadējā SKA varētu mierīgi NHL vēl kapāt...

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:01, pirms 15 gadiem
Kas dziedaaja? (neredzeeju saakumu)

Janis2404 rakstīja: Viss sākās ar briesmigu himnas dziedāšanu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:01, pirms 15 gadiem
Kaut kā mūsējiem tā spēle tāda izmocīta, pilnīgi neviens trijnieks nav saspēlējies, nav precīzu piespēļu, pārsvarā slidās, nav ātruma, slinkums skriet pakaļ pretiniekam, un kas rezultātā, sēžam uz nulles. Īstenībā jau mūsējo spēle tikai nedaudz ir uzlabojusies, salīdzinot ar iepriekšējā mājas spēļu cikla pēdējā drausmīgā zaudējuma, nav tik drausmīgas kļūdas aizsardzībā, bet, ja nemetam iekšā........

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag, svētdien taču vel spēle pret Atlant.
Nu jā, pēc spēles ar Dinamo, vārdu sakot ja uzvarēs Severstaļ var atkal sekot divi smagi nokdauni!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 22:03, pirms 15 gadiem
Ja Dinamo neuzlabos savu sniegumu un nespēs realizēt vairākumu,tad šosezon jāsamierinās ar tādu kā "peramo zēnu"statusu!!!Ar steigu jāuzlabo spēles kvalitāte un sniegums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:05, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Te nu mēs redzējām, kā teiktu Jūlis, tiešām "klassnuju komandu"! Liekas pēc sastāva un spēles SKA viennozīmīgi labākā komanda kāda šosezon ir bijusi Rīgā! Ne ko pielikt, ne ko atnemt! Viss savās vietās - gan uzbrukums, gan aizsardzība, gan arī Ešs bija uzdevumu augstumos! RD arī, manuprāt, rādija vienu no savām labākajām spēlēm šosezon, bet šoreiz pretī bija praktiski neslikta līmeņa NHL komanda..... jā tieši NHL komanda, jo, domāju, arī tagad pie lielas vēlmes 2/3 no tagadējā SKA varētu mierīgi NHL vēl kapāt...
Es pat teiktu, ka visi atrastu darbu NHL.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:05, pirms 15 gadiem
Tad brauc uz Zilupi, klausies krievu himnu un čurā siltu. Tontons neapdauzītais!! 3]
Krievijas himna nenoliedzami atstāj daudz lielāku cieņu, nekā mūsu banānu republikas zelta solisti - ausis vīst klausoties!
Bet nav pamata norakstīt iespējas - vēl tikai 1/8 daļa spēļu aiz muguras...
[/quote]

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 22:07, pirms 15 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Kaut kā mūsējiem tā spēle tāda izmocīta, pilnīgi neviens trijnieks nav saspēlējies, nav precīzu piespēļu, pārsvarā slidās, nav ātruma, slinkums skriet pakaļ pretiniekam, un kas rezultātā, sēžam uz nulles. Īstenībā jau mūsējo spēle tikai nedaudz ir uzlabojusies, salīdzinot ar iepriekšējā mājas spēļu cikla pēdējā drausmīgā zaudējuma, nav tik drausmīgas kļūdas aizsardzībā, bet, ja nemetam iekšā........
Tieši tā, neteiksim ka mūsējie spēlēja slikti ,tomēr SKA līmenis bija acīmredzams, tas pats bija pret CSKA.

Diemžēl, pretinieki šogad novērtē mūs.. un spēlē ar gandrīz maksimālu atdevi. Vai pagajušajā gadā bieži varēja redzēt ka Koroļuks (Vairāk golu metējs, nevis aizsardzības guru) metās līdaciņā priekšā Ņiživija metienam 3. periodā pie rezultāta 2:0 SKA labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:09, pirms 15 gadiem
Patika spēle. Žēl, ka rīdzinieki nemet pa vārtiem. Tā jau arī iemest nevar.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:10, pirms 15 gadiem
Kāda jēga no ātras spēles, ja nav neviena normāla metiena un nemāk apieties ar ripu... sauc saucās - bakstīšanās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:10, pirms 15 gadiem
nasing spešal

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:10, pirms 15 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Patika spēle. Žēl, ka rīdzinieki nemet pa vārtiem. Tā jau arī iemest nevar.
Maza piebildīte, nevis nemeta, bet pretinieks neļāva mest!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:11, pirms 15 gadiem
Čaļi cīnījās kā zvēri, malači, laba spēle. SKA aizvadīja lielisku spēli, tāpēc arī tāds iznākums. Nedaudz prasījās lai kāds uzņemas līdera lomu, pavelk neaudz komandu uz priekšu, citādi vairākumā mūsējie bez maz vai gaidīja, kamēr ripa pati ieleks vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:11, pirms 15 gadiem
kreipānam ar andersonu vajag tagad paklausīties kā jākomentē hokejs pa RTR SPORT kanālu!!!citādi ar savām statistitikām kad kas kur draftēts besī ārā!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:13, pirms 15 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: kreipānam ar andersonu vajag tagad paklausīties kā jākomentē hokejs pa RTR SPORT kanālu!!!citādi ar savām statistitikām kad kas kur draftēts besī ārā!!!
Noderīga informācija! kas tev nepatīk?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:13, pirms 15 gadiem
nu Hossa šogad galīgi nepārliecina ,šodien ar pāris reizes nopūdelēja labas šances ....pilnīgi neatbilst viņa spēle pasļaik uzbrukuma līdera cienīgai spēlei.šosezon vairāk slikta nekā laba no viņa vismaz pašlaik.Pret CSKA arī podus gāza...........

  +5 [+] [-]

, 2009-09-30 22:13, pirms 15 gadiem
Kaapeec jaanomet Shuplers!? Vinjsh ar pieejamajiem resursiem ir izdariijis maximumu! Ciinjasspara truukumu muuseejiem paarmest nevar, taapat - mums joprojaam daudz savainoto speeleetaaju! Muusu budzhets ir ieveerojami mazaaks kaa citaam komandaam - liidz ar to arii zemaaks speeleetaaju liimenis.
Logjiski, ka Minska atlaida galveno! Kaads vinjiem bija budzhets un kaada ir speelju bilance!? Ar Riigu saliidzinaat nebuutu korekti!

WILDE rakstīja: maskavas dinamo galvenais treneris kotovs ir atlaists!!!
ko vēl gaida rīgas kluba vadība??!
vai tad vajag pārspēt pg sezonas zāģu sēriju, lai šupleru nomestu??!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:14, pirms 15 gadiem
Katastrofa.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:15, pirms 15 gadiem
Jāatzīst spēle bija ātra, bet metienu bija par maz! Komandā prasās pēc pārmaiņām, spēlētājiem galīgi nav savstarpējās sapratnes.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:15, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Kaapeec jaanomet Shuplers!? Vinjsh ar pieejamajiem resursiem ir izdariijis maximumu! Ciinjasspara truukumu muuseejiem paarmest nevar, taapat - mums joprojaam daudz savainoto speeleetaaju! Muusu budzhets ir ieveerojami mazaaks kaa citaam komandaam - liidz ar to arii zemaaks speeleetaaju liimenis.
Logjiski, ka Minska atlaida galveno! Kaads vinjiem bija budzhets un kaada ir speelju bilance!? Ar Riigu saliidzinaat nebuutu korekti!
Minska neko nav atlaidusi, vismaz pagaidām.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag, svētdien taču vel spēle pret Atlant.
Nu piektdien jau vēl arī pie jums RD tā teikt: sniegs viesizrādes.... Tu uz spēli iesi? Vai atkal sēdēsi netā (un pie TV) un tik gudri filozofēsi?

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:18, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Minska neko nav atlaidusi, vismaz pagaidām.
Sajauca ar Maskavas Dinamo!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:18, pirms 15 gadiem
Nezinu ko te visi bļauj, bet man patika tas ko šodien redzēju, nu labi zaudējām, nu un kas, nospēlējām labi, jāpieliek pie vairākumu, un ar šadu spēli uzvaras būs viena pēc otras

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:19, pirms 15 gadiem
par konkrēto spēli - pretinieks neizskatījās monstrāls, vienkārši netikām līdz pretinieku vārtiem, kas saistīts ar sezonas spēli - lai vai kā te lielākā daļa komentētāju klepotu, ka beidzot ir izaugsme vietējiem čaļiem, secinājums ir viens - bez reāliem leģionāriem mēs nevaram NEKO! divas šīs sezonas uzvaras principā bija kļūda!!! salīdzināt šī gada RD ar pērno RD vispār nevar!!! atdodiet Hartiganu un Elisonu!!! paredzu, ka izslēgšanas spēlēs šogad netiksim, jo šķietamā pretošanās pretiniekiem ir tik tiešām šķietama, esam pērnā Himika līmenī.... veiksmes āzis (Koziols) diemžēl RD ir pametis, esam norakstīti.. lai arī komentētāji teica, ka otrajā metienā Pruseks bija nosegts - manā skatījumā tīrā Pruseka kļūda!... turpinu atbalstīt RD, bet šosezon esam peramie puikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:20, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Te nu mēs redzējām, kā teiktu Jūlis, tiešām "klassnuju komandu"! Liekas pēc sastāva un spēles SKA viennozīmīgi labākā komanda kāda šosezon ir bijusi Rīgā! Ne ko pielikt, ne ko atnemt! Viss savās vietās - gan uzbrukums, gan aizsardzība, gan arī Ešs bija uzdevumu augstumos! RD arī, manuprāt, rādija vienu no savām labākajām spēlēm šosezon, bet šoreiz pretī bija praktiski neslikta līmeņa NHL komanda..... jā tieši NHL komanda, jo, domāju, arī tagad pie lielas vēlmes 2/3 no tagadējā SKA varētu mierīgi NHL vēl kapāt...
Nez ko rādija pa televizoru, bet Arenā neizskatijās tik ļoti pārliecinoši, diezgan daudz kļūdijās savā zonā, ko gan mūsu uzbrukuma simulācija nemācēja izmantot. Protams mūsējo izpildijumā daudz kļūdas un ļoti daudz neprecīzu piespēļu, tā vismaz man izskatijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:23, pirms 15 gadiem
man ir tikai 1 jaut. ko sprukts dara musu komanda? pilnigs 0, naks Dzera atpakal un sprukts uz otro sastavu savadak te nekas nebus!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:23, pirms 15 gadiem
Sorii - lazha Lai gan Minska ar neattaisno uz sevi liktaas ceriibas

WILDE rakstīja: ja maskavas (nevis minskas) dinamo sezonas sākums ir slikts, un kotovs tika atlaists, tad DR spēle šosezon ir vnk katastrofāla un tas nav tik daudz atsevišķu dinamiešu sliktās spēles dēļ (kaut gan šuplera mīlulis hossa patiešām ir mironos šosezon), kā trenera impotences dēļ...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-30 22:24, pirms 15 gadiem
riat80 rakstīja: par konkrēto spēli - pretinieks neizskatījās monstrāls, vienkārši netikām līdz pretinieku vārtiem, kas saistīts ar sezonas spēli - lai vai kā te lielākā daļa komentētāju klepotu, ka beidzot ir izaugsme vietējiem čaļiem, secinājums ir viens - bez reāliem leģionāriem mēs nevaram NEKO! divas šīs sezonas uzvaras principā bija kļūda!!! salīdzināt šī gada RD ar pērno RD vispār nevar!!! atdodiet Hartiganu un Elisonu!!! paredzu, ka izslēgšanas spēlēs šogad netiksim, jo šķietamā pretošanās pretiniekiem ir tik tiešām šķietama, esam pērnā Himika līmenī.... veiksmes āzis (Koziols) diemžēl RD ir pametis, esam norakstīti.. lai arī komentētāji teica, ka otrajā metienā Pruseks bija nosegts - manā skatījumā tīrā Pruseka kļūda!... turpinu atbalstīt RD, bet šosezon esam peramie puikas!
Kaut kur sagtavopšanās procesā ir pieļautas nopietnas kļūdas. Tās jālabo. Ir KHL tiešām stipras komandas, ar kurām variantu maz, bet kopumā tas līmenis nekāds pārcilvēcisks nav, vienkārši ir jāspēlē savu spēli, nevis vienmēr jādanco pēc pretinieka stabules. Cita lieta, ka, lai izveidotu savu stilu, ir daudz jāstrādā.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:28, pirms 15 gadiem
Da jamaina speles stils, jaspele kaa Lada, dzilja dzilja aizardziiba un tad buus rezultaats, ja savaadaak nemaak.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:28, pirms 15 gadiem
Spēle,principā laba..protams,žēl,ka izpalika vārti csk tīklā,bet mūsu čaļi centās tik tiešām. Joprojām tikai Rīga tikai Dināmo!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:31, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kur sagtavopšanās procesā ir pieļautas nopietnas kļūdas. Tās jālabo. Ir KHL tiešām stipras komandas, ar kurām variantu maz, bet kopumā tas līmenis nekāds pārcilvēcisks nav, vienkārši ir jāspēlē savu spēli, nevis vienmēr jādanco pēc pretinieka stabules. Cita lieta, ka, lai izveidotu savu stilu, ir daudz jāstrādā.
Lai uzspiestu savu stilu ir divi varianti, jābūt labākiem meistarībā (RD diemžēl nav labāki) vai agresīvākiem (Vitjaz variants) par pretinieku.

Dinamo mēģināja vecos trikus.
Ieiet zonā aiz vārtiem, iziet no aizvārtes un piespēlēt uz pretējo pusi metienam. Diemžēl 90% gadijumu mūsējam atņēma ripu. Atlikušajos 10% gadijumu piespēles saņēmējs nespēja to realizēt.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-30 22:32, pirms 15 gadiem
Man savukaart shkjiet, ka mees ljoti atpaliekam tieshi individuaalajaa tehnikaa un pashiem speeleetaajiem smagaak jaastraadaa, lai uzlabotu gan apveshanas, gan ripas paarvaldiishanas tehniku, slidojumu, kaa arii uzlabotu metienus - kaut paliec ilgaak peec treninja, bet met tik daudz, kameer traapi!!!

WILDE rakstīja: ja maskavas (nevis minskas) dinamo sezonas sākums ir slikts, un kotovs tika atlaists, tad DR spēle šosezon ir vnk katastrofāla un tas nav tik daudz atsevišķu dinamiešu sliktās spēles dēļ (kaut gan šuplera mīlulis hossa patiešām ir mironos šosezon), kā trenera impotences dēļ...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 22:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tieši tā, neteiksim ka mūsējie spēlēja slikti ,tomēr SKA līmenis bija acīmredzams, tas pats bija pret CSKA.

Diemžēl, pretinieki šogad novērtē mūs.. un spēlē ar gandrīz maksimālu atdevi. Vai pagajušajā gadā bieži varēja redzēt ka Koroļuks (Vairāk golu metējs, nevis aizsardzības guru) metās līdaciņā priekšā Ņiživija metienam 3. periodā pie rezultāta 2:0 SKA labā.
Arī tas ir fakts! Tik laikam te liela daļa vienu lietu nesaprot... pretī nebija ne Baris, ne arī Torpedo (kas protams arī ir labas komandas), bet pretī bija SKA ar padsmit NHL līmeņa večiem sastāvā!!! Un tapēc arī RD neko nevarēja izdarīt uzbrukumā, ka 1) meistarības līmenis kopumā SKA ir vismaz galvastiesu ausgtāks nekā RD -viņiem ir ap padsmit veču ar pārsimt NHL spēļu pieredzi (katram!!) kamēr mums ar nopietnu NHL pieredzi ir tikai Ozo un kaut cik nopietnu Hossa un Pruseks.... pārējie tādu NHL nav redzējuši kā savas ausis (Sprukts un Iggy ir tik vēl ap padmit spēlēm tur nospēlejuši)! 2) mūs vairs neviens nenopietni ņenem un te nu mēs redzam arī "rezultātu"! Un SKA panēma RD "uz klasi", kaut arī, manuprāt, RD šodien nebūt nespēlēja slikti! Vienkārši līdz tādam SKA līmenim RD ir vēl tāls ceļš ejams....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:39, pirms 15 gadiem
speeli neredzeeju, var kads pateikt, kaads tad bija Hossam tas sods, ko Shuplers soliija? vai arii taa tas arii palika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:42, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Arī tas ir fakts! Tik laikam te liela daļa vienu lietu nesaprot... pretī nebija ne Baris, ne arī Torpedo (kas protams arī ir labas komandas), bet pretī bija SKA ar padsmit NHL līmeņa večiem sastāvā!!! Un tapēc arī RD neko nevarēja izdarīt uzbrukumā, ka 1) meistarības līmenis kopumā SKA ir vismaz galvastiesu ausgtāks nekā RD -viņiem ir ap padsmit veču ar pārsimt NHL spēļu pieredzi (katram!!) kamēr mums ar nopietnu NHL pieredzi ir tikai Ozo un kaut cik nopietnu Hossa un Pruseks.... pārējie tādu NHL nav redzējuši kā savas ausis (Sprukts un Iggy ir tik vēl ap padmit spēlēm tur nospēlejuši)! 2) mūs vairs neviens nenopietni ņenem un te nu mēs redzam arī "rezultātu"! Un SKA panēma RD "uz klasi", kaut arī, manuprāt, RD šodien nebūt nespēlēja slikti! Vienkārši līdz tādam SKA līmenim RD ir vēl tāls ceļš ejams....
O.K., bet vai mūsu uzbrukums bija labāks kaut vai pret to pašu Torpedo? Var jau runāt, ka ar šādu spēli kā šodien, Torpedo tiktu saraustīts gabalos, bet katra spēle ir atsevišķi ņemama.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šuplers jau uzreiz pateica, ka soda mēri paliks komandas iekšienē, un netiks publiskoti.
nu jaa, es saprotu, bet varbuut kaads zina? vai ar pirkstu pakratiija, ka dariit nedriiikst vai citaa mainjaa ielika? ja info nav pieejama, tad zheel, vnk tiiri interese, ko Shupleram noziimee "sodishana"....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:46, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Nez ko rādija pa televizoru, bet Arenā neizskatijās tik ļoti pārliecinoši, diezgan daudz kļūdijās savā zonā, ko gan mūsu uzbrukuma simulācija nemācēja izmantot. Protams mūsējo izpildijumā daudz kļūdas un ļoti daudz neprecīzu piespēļu, tā vismaz man izskatijās.
Tu piemet tā teikt "uz aci" SKA špīleru pieredzi (un vēl kādā līgā - NHL) un mūsējo pieredzi .... Tad arī atradīsi atbildi kapēc mūs'jie neko šodien izdarīt nevarēja..... 1) dažādas "svara kategorijas" meistarības līmeņos; 2) kas iziet no punkta Nr. 1 - RD spēlēja tā kā ļāva pretinieks.... un RD nebija situācijas noteicēji.... spēli pārliecinoši kontrolēja SKA (uz savas meistarības rēķina)!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:48, pirms 15 gadiem
Spēle šoreiz tiešām bija skatāma gan ātruma, gan pretinieku meistarības ziņā!Manuprāt treneriem cītīgāk jāizskata dažu spēlētāju sniegums un nu jau pēc astoņām nokapāt spēlēm vajadzētu redzēt, ka reāli bremzē gan uzbrukums, gan vairākuma izspēle, gan tālo piespēļu uzņemšana un caur sviedriem, puņķiem un ja vajag asinīm pie tā arī strādāt!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:50, pirms 15 gadiem
Nav ko cepties, šitais zaudējums jau bija ierēķināts, žēl vienīgi, ka sausā palikām.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:50, pirms 15 gadiem
sanjo rakstīja: loseru komanda
Katrs spriež par sevīm, cukur gabaliņ.

Apsveicu Dinamiešus, lai turpina spēlēt un neskatās uz leju!
Ļoti labi spēlēja, pret tik augsta līmeņa komandu.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tu piemet tā teikt "uz aci" SKA špīleru pieredzi (un vēl kādā līgā - NHL) un mūsējo pieredzi .... Tad arī atradīsi atbildi kapēc mūs'jie neko šodien izdarīt nevarēja..... 1) dažādas "svara kategorijas" meistarības līmeņos; 2) kas iziet no punkta Nr. 1 - RD spēlēja tā kā ļāva pretinieks.... un RD nebija situācijas noteicēji.... spēli pārliecinoši kontrolēja SKA (uz savas meistarības rēķina)!
Piekrītu, protams atšķirīgi meistarības līmeņi, bet mūsējo spēlē diezgan liela putra uzbrukumā. Pagājušogad daudzi čīkstēja, ka leģionāriem pa daudz tiek dots laiks, bet viņi savu darbiņu padarija, pat ja ne uzreiz, bet tomēr.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:53, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: O.K., bet vai mūsu uzbrukums bija labāks kaut vai pret to pašu Torpedo? Var jau runāt, ka ar šādu spēli kā šodien, Torpedo tiktu saraustīts gabalos, bet katra spēle ir atsevišķi ņemama.
Pret Torpedo bija murgs ne spēle! Nav jēgas tagad zīlēt kā būtu ja būtu, bet, domāju, ar šādu spēli kā šodien RD arī Torped ar 2:7 nepadirstu... manuprāt, šodien bija kopumā kvalitātīvi labāka spēle it sevišķi aizsardzībā, bet arī pretinieks bija klasi labāks, kas RD praktiski neļāva izvērsties uzbrukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 23:01, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Piekrītu, protams atšķirīgi meistarības līmeņi, bet mūsējo spēlē diezgan liela putra uzbrukumā. Pagājušogad daudzi čīkstēja, ka leģionāriem pa daudz tiek dots laiks, bet viņi savu darbiņu padarija, pat ja ne uzreiz, bet tomēr.
Nu šogad ir tādi leģionāri kādi ir.... iespējams, ka tiešām viņi ir bišķi zemāki meistarībā, bet viņi ir tādi kādus RD var atļauties.... nešaubos, ja RD būtu vismaz Minskas vai Baris finansiālā rocība, tad RD varētu atļauties arī labākus tos 5-6 leģionārus... bet viņa ir tāda kāda ir... ja nemaldos pēc budžeta RD ir 3. nabadzīgākais klubs līgā.... un attiecīgi neko dižu atļauties nevar! Kapēc nepalika Elisons vai Hartigans tas jau ir "cits stāsts"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 23:39, pirms 15 gadiem
Pēdējās divās spēlēs zaudējumi, bet ir arī labās ziņas. Abās bija sakarība spēle aizsardzībā bez muļķīgām kļūdām. Vismaz bez biežām kļūdām Un tas ir pirmais solis uz panākumiem. Virkne komandu būs galvastiesu pārākas un disciplīna un spēle no aizsardzības ir vienīgais veids, kā tās pieveikt. Protams, otrs svarīgs elements ir iespēju izmantošana uzbrucējiem. Bet ja turpināsies šāds progress, tad panākumi neizpaliks. Neaizmirsīsim, ka pagājušajā sezonā bija 0:7 sērija. Spēles kvalitāte uzlabojas un tas ir galvenais.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 23:40, pirms 15 gadiem
Varbūt šādu taktiku vismaz mūsējie varētu pielietot:

youtube.com: YouTube - Sean Avery screens Martin Brodeur...

Dinamo Sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 23:59, pirms 15 gadiem
6274 skatiitaaju ... nu nezinu, biju areenaa, ja taas seedvietu ietilpiiba uz hokji ir 10300 , tad vizuaali likaas, ka kaadi 7500, ja ne visi 8000 toch bija, jo briivu vietu pat 3 liimenii bija saliidzinoshi maz ! nu iespeejams +/- 1500 cilveeku uz hokji iet ar ieluugumiem vai veel kaut kaa (bez samaksas) un tos nemaz neskaita pie kopeeja apmekleetaaju skaita

     [+] [-]

, 2009-10-01 00:03, pirms 15 gadiem
un veel par tiem apmekleetaaju cipariem (raksta autors raksta, ka skatiitaaju shoreiz gan bija neierasti maz) > sezonas otrajaa speelee uz Avangard bija 4529 un pret Baris 4916 .. tikai atklaashanas speelee 12.septembrii bija paarpildiita areena kas tad ir domaats ar "neierasti maz" ?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-01 00:13, pirms 15 gadiem
Joprojām neiet! Gan jau melnā josla beigsies.
Šodien patika OZO,pēdējās divās izbraukuma spēlēs viņa ļoti pietrūka,tieši uzbrukuma veidošanā.Cinks un Meija progresē ar katru spēli,Dārziņš aktīvs kā vienmēr.Iguldens šodien bija vājš,Sprukts arī,Sorokins palika atmiņā ar efektīgu pirueti,bet diemžel arī ar muļķīgām kļūdām savā zonā.Katrā ziņā,gribam to atzīt vai ne,zaudējām krietni meistarīgākai komandai,trašā perioda vidū varējām lauzt spēli,bet Ešs bija labs..... Gaidam nākamo spēli,Severstaļ tā kā būtu jāuzvelk!

     [+] [-]

, 2009-10-01 00:37, pirms 15 gadiem
Ja saglabāsim šadu disciplīnu un uzlabosim vairākumu, par PO vēl nopietni varēs paskrāpēties. Pagaidām visvairāk esmu vīlies Spruktā, parējie +/- tas ko vareja sagaidīt. Un jau otro reizi sezonā redzēju epizodi kad izejam 3 pret 2 Sorokins ieiet zonā, nobremzē un sagaida kamēr pretinieks pieslido no aizmugures un atņem ripu. Skaitās pieredzējis uzbrukoša plāna aizsargs. Vispar patika pēdēja trešdaļa, džeki tiešam centās. Izmaiņas trijniekos likās attaisnotas.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-01 00:53, pirms 15 gadiem
Man bija tas gods aizbraucu spēli pastiities klātbūtnē esmu nopietns komandas fans,bet pēc šitādas spēles es nez kad aizbraukšu atkal negribu kaut ko kritizeet ,bet komanda izskatās loti sūdīga salīdzinoši ar iepriekšējo sezonu pirmie 2 puslaiki norakti pilniibaa un tad 3 puslaiks jālabo ko sastrāsājuši pirmajos 2 kā fanam kas braucis tālu celju no Rigas man bija pilniigs tukšums braucot majas 200km bet tikai Riga tikai Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-01 07:49, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Viss sākās ar briesmigu himnas dziedāšanu
Pilnīgi piekrītu.ir jamekle cits himnas atskaņošanas vieds,cits aranžējums,citādi tāda lūzeru pirms spēles ņaudēšana vien sanāk.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-01 08:07, pirms 15 gadiem
Mana prognoze piepildījās....Esmu pārliecināts,ka pēc šādiem rezultātiem"fanu" rindas strauji saruks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-01 09:49, pirms 15 gadiem
Principā jau viss ir loģiski, jo SKA patiešām IR spēcīgāks. Protams, arī stiprajiem gadās melnās dienas, bet šoreiz tā nebija. Meistarība šoreiz uzvarēja vēlmi un azartu.
Nu ko....gan jau būs svētki arī uz mūsu ielas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-01 10:18, pirms 15 gadiem
Otro spēli pēc kārtas, pie 0:2 vairākumā nevar noņemt vārtsagu!!!!
Nemāk Šuplers riskēt!!!

     [+] [-]

, 2009-10-01 12:02, pirms 15 gadiem
Zaudējām, bet spēlējam labi. Nosedzām pretinieka vadošos spēlētājus aizsardzībā un arī Pruseks glaba vairākās situācijās. Bet spēle uzbrukumā un vairākumā ir ļoti slikta. Bet lai džeki strādā un tad jau būs uzvaras. 2.oktobrī Dinamo UZVARĒSSSS !!!! Tikai Rīga, Tikai Dinamo!!!

     [+] [-]

, 2009-10-01 12:13, pirms 15 gadiem
Vakardienas spele man patika ,skatams atrs hokejs , zaudejam jo vini prata iesist , bet galvu nenokaru , jo zinu ka DINAMO ir pasi labakie

     [+] [-]

, 2009-10-01 12:23, pirms 15 gadiem
Viena lieta ,ko nevarēja nepamanīt , kā SKA hokejisti pie apmalēm atņem ripas , bez bakstīšanas,bez grūstīšanas , ar augumu nobleķē un mūsējie tur spirinās ,kā māk bet ripai klāt netiek.

     [+] [-]

, 2009-10-01 12:40, pirms 15 gadiem
Sezonas pašā sākumā nav ko nolikt čaļus. Atceraties pagājušo gadu. Sākumā tikai leģionāri meta iekšā, tagad arī tie klusē
Čaļi cīnās, taču ne līdz galam. Manuprāt "augļus" sāk nest reorganizācija RD sistēmā. Farmklubs, lai arī kāds viņš bija, tika likvidēts. RD Juniors taisīts no nulles ar spēlētājiem, kas KHL līmenim neatbilst. Kāda jēga džekiem sisties par 100%, ja uz farmu tos nosūtīt nevar anyway.
Vot, kad būs 100% atdeve, tad nāks arī skatītāji, jo tiem taču patīk sausās uzvaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-01 13:50, pirms 15 gadiem
zaudeejums Sevsrstaļ,pieliks punktu šupleram,es ceru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-01 18:14, pirms 15 gadiem
реализация большенства...не какая.....