Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis vaino Lipmanu "Dinamo" zaudējumā Jaroslavļai

Savickis vaino Lipmanu "Dinamo" zaudējumā Jaroslavļai
Juris Savickis un Kirovs Lipmans

Rīgas "Dinamo" kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis atradis vainīgo komandas neveiksme Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Rietumu konferences pusfināla sērijas zaudējumam pret Jaroslavļas "Lokomotiv" - vainīgs esot Kirovs Lipmans. Latvijas Hokeja federācijas prezidents nav palicis atbildi parādā - Savickis baidoties, ka izlase nospēlēs labāk nekā "Dinamo".

"Kāpēc Ozoliņš pēdējos mačus nospēlēja salīdzinoši slikti? Tādēļ, ka viņam jau bija daudz darba ar telefonu, jau bija jādomā par [izlases] ģenerālmenedžera lietām," krievu portālam sport-express.ru zināja teikt Savickis. "Kirovs Lipmans izdarīja lāča pakalpojumu Rīgas "Dinamo". Izslēgšanas spēles vēl nebija beigušās, bet viņš jau runāja par Ozoliņu kā izlases menedžeri. Tas, protams, ietekmēja komandu, jo Sandis ir viens no tās līderiem. Varējām redzēt, ka pēdējās spēlēs mūsu atslēgas spēlētājs bija apjucis. Negribu vainot Ozoliņu zaudējumā "Lokomotiv", bet pēdējos mačos viņš nebija gatavs par 100 procentiem."

"Ceru, ka šī būs mācība Kirovam Lipmanam. Viņam kā federācijas prezidentam būtu jāatbild par sekām. Ja es uzzināšu par vēl kādām citām viņa rīcībām, kas var kaitēt mūsu komandai, mūsu attieksme var mainīties," dusmīgs ir kluba vadonis.

LHF prezidents uz šādiem apvainojumiem atbildējis īsi: "Man ir smieklīgi, redzot neprofesionāļi apvaino profesionālus hokejistus un lien tur, kur viņiem nav jābūt. Ozoliņš ir profesionālis un šādas vai līdzīgas spēlētāja apvainošanas, pie tam nepamatoti, izskatās neglīti. Savickis vienkārši baidās, ka izlase nospēlēs labāk nekā "Dinamo". Bet es viņam piedodu visus šos uzbrukumus, jo viņš tomēr ir tālu no hokeja."

Izmantotie resursi:
Новости. Спорт-Экспресс. Новости спорта :...

Vai Jūs piekrītat J.Savicka domu gājienam?

  • 141

  • 802


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2011-03-30 10:57, pirms 14 gadiem
Diez visiem čekistiem tās smadzenes ir tā sapi*tas (savā laikā), ka viņi šādus suņa murgus cepj augšā.... arī par tiem draudiem, ka RD attieksme pret izlasi var pamainīties... zaudētāji jebkurā gadijumā būs RD, jo pie lielas vēlmes Kira Jurkam & co var krietni smagāk ieriebt kaut vai vienkārši nedodot RD nākamsezon LHF atļauju piedalīties KHL.... a kaut kādu izlasi, kas varēs pasisties pat vietas saglabāšanu Elitē arī bez RD spēlētājiem Kira varēs "sakasīt"....
Un kaut netieši Savickis bišķi tagad uzdir*a arī Ozo.... a zrja! Ar viņu ta vēl Jurkam līgums būs jāslēdz, bet gribētāju uz Ozo pakaplojumiem nav maz.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2011-03-30 10:58, pirms 14 gadiem
Vai tik šis nav iegansts Ozoliņam šogad nepiedāvāt līgumu? Laicīgi jau līdzjutējus sagatavo un Sandi nomelno, lai no šīs situācijas varētu izlīst balti jo balti Aj aj aj

 +37 [+] [-]

, 2011-03-30 11:11, pirms 14 gadiem
Nav Lipmans nekads paraugpuika protams, bet nu shitas vecais KGB-shniks loti besi. Principa ka visa RD valde ar Cukmeniem, Ulmeniem un parejiem.

 +27 [+] [-]

, 2011-03-30 11:12, pirms 14 gadiem
tukshu salmu kulshana Savicka kunga izpildiijumaa, godiigi sakot pat nedaudz smiekliigi

 +26 [+] [-]

, 2011-03-30 11:13, pirms 14 gadiem
Savickis tiešām drusku par daudz sāk iedomāties no sevis! Sāk tracināt!

 +13 [+] [-]

, 2011-03-30 11:13, pirms 14 gadiem
nu un ko vēl viņš izdomās? vēl varēja pateikt, ka Kira Ozo visu laiku zvanīja un ar hipnozes palīdzību ietekmēja..

  -3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:14, pirms 14 gadiem
vispār jau Savickis to teica nevis sport_express.ru korespondentam, bet gan Delfu korespondentam: Савицкис нашел вину Липмана в поражении... - sport-express.ru tikai šo interviju pārpublicēja (ar atsauksmi uz rus.delfi).

 +14 [+] [-]

, 2011-03-30 11:15, pirms 14 gadiem
Savickis - dumjš ieliktenis un nekas vairāk un tiešām - tālu no hokeja!

 +11 [+] [-]

, 2011-03-30 11:15, pirms 14 gadiem
Savickis ir saēdies drosmi?
Uzliks Kira savu ķepu uz viņa spēlētājiem un tad varēs taisīt Minskas variantu ar leģionāriem. Nez kurš Letiņš ies skatīties, ka 15 importi ripu dzenā?
Slēpts komentārs: Jetrus

 +35 [+] [-]

, 2011-03-30 11:17, pirms 14 gadiem
Patika Lipmana atbilde,,labi iesmeereeja Savickim sejaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 11:17, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau Savickis to teica nevis sport_express.ru korespondentam, bet gan Delfu korespondentam: Савицкис нашел вину Липмана в поражении... - sport-express.ru tikai šo interviju pārpublicēja (ar atsauksmi uz rus.delfi).
Baigais Tu inspektors Caps Namejs jau arī LM bezierunu kāsienos LM BAČ playoffā pret Žlobinu vainoja Kiru.
Slēpts komentārs: Bumba

  +5 [+] [-]

, 2011-03-30 11:21, pirms 14 gadiem
Sāk jau bērnudārzu atgādināt!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:22, pirms 14 gadiem
tāds sviest , ne nu tas savickis tiešām pa galvu man liekas dabūjis ar tenisa bumbiņu , visu cienū un paldies ka mums ir Dinamo , bet šitādu Savicka dir.anu tiešām nebiju gaidījis ,

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 11:22, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: cik var murgot, DINAMO no LHF nekādu atļauju priekš KHL nevajag un punkts. šitais jautājums tak jau 100 reizes ir izrunāts!!!
Kapēc Popradai vajadzēja?

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 11:23, pirms 14 gadiem
Savicki, Tev laiks doties uz Īriju sēnes vākt.

 +30 [+] [-]

, 2011-03-30 11:23, pirms 14 gadiem
Piedod Savicki, Kira nav vainīgs. Es esmu vainīgs pie Dinamo zaudējumiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:24, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Diez visiem čekistiem tās smadzenes ir tā sapi*tas (savā laikā), ka viņi šādus suņa murgus cepj augšā.... arī par tiem draudiem, ka RD attieksme pret izlasi var pamainīties... zaudētāji jebkurā gadijumā būs RD, jo pie lielas vēlmes Kira Jurkam & co var krietni smagāk ieriebt kaut vai vienkārši nedodot RD nākamsezon LHF atļauju piedalīties KHL.... a kaut kādu izlasi, kas varēs pasisties pat vietas saglabāšanu Elitē arī bez RD spēlētājiem Kira varēs "sakasīt"....
Un kaut netieši Savickis bišķi tagad uzdir*a arī Ozo.... a zrja! Ar viņu ta vēl Jurkam līgums būs jāslēdz, bet gribētāju uz Ozo pakaplojumiem nav maz.....
Ta nu kas viņš par čekistu, cilvēkiem kas izgājuši šo skolu jāmāk valdīt emocijas, jābūt neuzkrītošiem. Ko dara Savickis, jau pirmajā sezonā nomet dāvanu tiesnesim pie kājām, izpļāpā reizēm plānus par kuriem vajadzētu paklusēt.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 11:26, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ta nu kas viņš par čekistu, cilvēkiem kas izgājuši šo skolu jāmāk valdīt emocijas, jābūt neuzkrītošiem. Ko dara Savickis, jau pirmajā sezonā nomet dāvanu tiesnesim pie kājām, izpļāpā reizēm plānus par kuriem vajadzētu paklusēt.
Tas viss piederās pie lietas, tā teikt, lai intresantāk

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:26, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nez kurš Letiņš ies skatīties, ka 15 importi ripu dzenā?
domāju- neviens. tikai to kaut kā dinamo vadība aizmirst, a zrja

 +12 [+] [-]

, 2011-03-30 11:27, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: cik var murgot, DINAMO no LHF nekādu atļauju priekš KHL nevajag un punkts. šitais jautājums tak jau 100 reizes ir izrunāts!!!
murgo šoreiz Tu - Dinamo kā Latvijā reģistrētam klubam šāda atļauja ir nepieciešama un LHF tādu oficiāli izdeva 2008. gadā.

 +21 [+] [-]

, 2011-03-30 11:28, pirms 14 gadiem
Vispār jau onka uztirsa Ozo profesionalitātei.

 +10 [+] [-]

, 2011-03-30 11:30, pirms 14 gadiem
Kira ir kārtīgs vecis un būdams kārtīgs tīrasiņu žīds tur rokās abus trumpjus, viņam ir galvenā teikšana vai LHF parakstīs vēstuli un dos atļauju spēlēt Rigas Dinamo KHL vai nē, plus ja tur Savickis sāks kaut ko sprēgāt domāju, ka Kiras pusē nostāsies arī zobārsts Fāzels!

 +11 [+] [-]

, 2011-03-30 11:31, pirms 14 gadiem
Sūd.a Savickis. Bez Lipmana tāds Dināmo Rīga vispār nebūtu. Būtu labāk savu smirdošo muti turējis ciet un sēdējis klusu. Nolādētais KGB pi.dars.

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 11:35, pirms 14 gadiem
Stulbs tu tomēr esi Savicki!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:36, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: Kira ir kārtīgs vecis un būdams kārtīgs tīrasiņu žīds tur rokās abus trumpjus, viņam ir galvenā teikšana vai LHF parakstīs vēstuli un dos atļauju spēlēt Rigas Dinamo KHL vai nē, plus ja tur Savickis sāks kaut ko sprēgāt domāju, ka Kiras pusē nostāsies arī zobārsts Fāzels!
lipmans tāpat taču neailiegs Dinamo spelet KHL, no viņa puses tas nebūtu gudri

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:37, pirms 14 gadiem
Sakas vecie labie laiki ka izlase valdija haoss, Neviens, nevienam
neuzticas.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:39, pirms 14 gadiem
Juri, ko tur cepies! Aizej un vienkārši ievelc Kiram pa to līko gurķi!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Savickis ar uguni spēlējās. Kā nekā Lipmans tomēr ir LHF prezidents un arī var nedaudz iegrožot Savicki un viņa projektu
Tādas atklāsmes nespēj nedaudz radīt bažas par RD.
Neticu,ka Ozo dikti noguris bija pie telefona
Ne vēlla viņš nevar !!! Lai Lipmans iegrožo tagad savu ,,LM,,!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-30 11:40, pirms 14 gadiem
šobrīd Dinamo ir TOPā, visi zina un mīl šo komandu un Savickis gribēja atgādināt visiem, ka ir komandas sastāvdaļa....pati galvenā sastāvdaļa. Gribēja vēl noķert pēdējos slavas saules starus šosezon ....žēl tikai, ka uz Kirova rēķina...

  -2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:42, pirms 14 gadiem
Nu jau intrigas iet vaļā. Pēc pirmās kārtas pārvarēšanas līdzīgi kā pagājušo gadu 100% atdeve bija tikai retos brīžos visai komandai un iespējams tāpēc arī dažs labs uz šo brīdi ir gatavs tikai par 20 %, jo tā maucot no jaunā gada savādāk nemaz nevar būt. Taču izskatās ka Lipmans ar Savicki ir kā cimdiņš ar rociņu.

     [+] [-]

, 2011-03-30 11:42, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: Kira ir kārtīgs vecis un būdams kārtīgs tīrasiņu žīds tur rokās abus trumpjus, viņam ir galvenā teikšana vai LHF parakstīs vēstuli un dos atļauju spēlēt Rigas Dinamo KHL vai nē, plus ja tur Savickis sāks kaut ko sprēgāt domāju, ka Kiras pusē nostāsies arī zobārsts Fāzels!
Kiram ir vēl viens trumpis - hokeja halle. 2017.g. PČ sakarā tiks būvēta otra halle (ja Latvija dabūs šo čempi). Ja Savickis labi uzvedīsies, viņš to halli dabūs sev. Ja ne... visādi var gadīties - piemēram, halli uzbūvēt Daugavpilī (cik atceros, minimālais skatītāju skaits ir 6.000 - Daugavpilij droši vien šāda multifunkcionāla halle nenāktu par skādi)

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:44, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tas viss piederās pie lietas, tā teikt, lai intresantāk
var jau būt ka Savickis RD ir kļuvis par tādu kā krievi saka news maker. Ir par ko parunāt.

Vispār jau par to lietu apvienošanu runā gadiem ilgi, precības, bērna gaidīšana, cita kluba piedāvājums, tas viss traucē sportistam labāk spēlēt. RD gadijumā, nu tur mēs zaudējām bez variantiem, Ozo nebija tāds kā parasti, bet tas jau neietekmēja sērijas rezultātu, tad jau drīzāk Holts varētu neaizrauties ar savu muzicēšanu.

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 11:45, pirms 14 gadiem
savickis ir iejuties latvijas hokeja dzīves veidotāja tēlā un pats ar šo domu tā aizrāvies, ka aizmirsis padomāt

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:46, pirms 14 gadiem
To ka Savickis ir iedomīgs āzis viņš jau sen ir pierādījis kautvai togad kad vajadzēja pasniegt balvu, neatceros kam viņš to nosvieda zemē! Varētu domāt ka Ozo viens izvilks sēriju! Kira pareizi pateica, amatierim nav ko mācīt profesionāli johaidī! Galvenais viņš vēl tenisā ir priekšsēdētājs...

  -3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Savickis ar uguni spēlējās. Kā nekā Lipmans tomēr ir LHF prezidents un arī var nedaudz iegrožot Savicki un viņa projektu
Tādas atklāsmes nespēj nedaudz radīt bažas par RD.
Neticu,ka Ozo dikti noguris bija pie telefona
Neesi nekad strādājis pa telefonu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:46, pirms 14 gadiem
Kārtējo reizi pierādās, ka Dinamo vadībā ir baigais bardaks! Visu laiku, kaut kas nav kā vajag, vienas problēmas!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:48, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: cik var murgot, DINAMO no LHF nekādu atļauju priekš KHL nevajag un punkts. šitais jautājums tak jau 100 reizes ir izrunāts!!!
Ja? Nu tad papūlies vēlreiz un pagaismo arī mani! Cik atceros no Kiras intervijas tepat "kaimiņos" SA+ sadaļā, tad tieši par šo lietu arī Kira ieminējās, lai RD bosi īpaši nesadomājas.....

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 11:50, pirms 14 gadiem
Pirmo reizi esmu Kiras pusee

     [+] [-]

, 2011-03-30 11:51, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kapēc Popradai vajadzēja?
arī AIKam vajadzēja, bet ne jau KHL to prasa, bet pats AIK negrib sastrīdēties un nodedzināt visus tiltus, ja nu KHL bŗūk, vai vēl kas. Bet Zviedru hokeja federācija viņiempaziņoja, ja iesiet uz KHL atgriežoties sāksiet ar reģionālo (kāda 5 līga) līgu. Vienkārši federācija aizstāv savu čempioņatu!

savulaik tak vēl pirmajā sezonā šis jautājums tika 100% izrunāts un KHL atzina, ka viņiem nekāda atļauja no LHF nav vajadzīga. Viņi paši krievijas federācija maksā tikai tapēc lai dabūtu rus čempionāta statusu.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:51, pirms 14 gadiem
Da_Hugo rakstīja: Kārtējo reizi pierādās, ka Dinamo vadībā ir baigais bardaks! Visu laiku, kaut kas nav kā vajag, vienas problēmas!
problēmas nav tikai kapos. Visa dzīve sastāv no problēmām, vismaz tā ir cilvēkiem kas kaut ko dara.

     [+] [-]

, 2011-03-30 11:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: murgo šoreiz Tu - Dinamo kā Latvijā reģistrētam klubam šāda atļauja ir nepieciešama un LHF tādu oficiāli izdeva 2008. gadā.
atrod man KHL reglamentā šadu punktu un tad piekritīšu!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:55, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: atrod man KHL reglamentā šadu punktu un tad piekritīšu!
Tev vajag tu ari mekle.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:55, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: arī AIKam vajadzēja, bet ne jau KHL to prasa, bet pats AIK negrib sastrīdēties un nodedzināt visus tiltus, ja nu KHL bŗūk, vai vēl kas. Bet Zviedru hokeja federācija viņiempaziņoja, ja iesiet uz KHL atgriežoties sāksiet ar reģionālo (kāda 5 līga) līgu. Vienkārši federācija aizstāv savu čempioņatu!

savulaik tak vēl pirmajā sezonā šis jautājums tika 100% izrunāts un KHL atzina, ka viņiem nekāda atļauja no LHF nav vajadzīga. Viņi paši krievijas federācija maksā tikai tapēc lai dabūtu rus čempionāta statusu.
nu nav Tev tiesa - KHL vadība pirms pirmās sezonas paši teica, ka ir vajadzīga LHF atļauja, lai Dinamo spēlētu KHL.
Tagad Tu te ar demagoģiju nodarbojies.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 11:55, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kiram ir vēl viens trumpis - hokeja halle. 2017.g. PČ sakarā tiks būvēta otra halle (ja Latvija dabūs šo čempi). Ja Savickis labi uzvedīsies, viņš to halli dabūs sev. Ja ne... visādi var gadīties - piemēram, halli uzbūvēt Daugavpilī (cik atceros, minimālais skatītāju skaits ir 6.000 - Daugavpilij droši vien šāda multifunkcionāla halle nenāktu par skādi)
A vot tas Jurkam būtu konkrēts "spēriens starp kājām"....
Man personīgi nekas nav pret to, lai tā otrā halle būtu Daugavpilī! Galu galā 2. lielākā pilsēta LV un pēc onlainā redzētā, tad hoķis tur ir pat ļoti lielā cieņā un savus 4-6K pie lielas vēlmes šie pat uz LAČ varētu savākt....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:55, pirms 14 gadiem
Savicki, ir tāds teiciens: Jesļi čelovek idijot, to eto na dolga

     [+] [-]

, 2011-03-30 11:57, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: atrod man KHL reglamentā šadu punktu un tad piekritīšu!
jāmeklē ir IIHF reglamentā (kurš publiski diemžēl nav pieejams). Krievijas hokeja federācija savukārt ir IIHF biedrs. Savukārt, KHL vēl joprojām ir krievu hokeja federācijas paspārnē.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:57, pirms 14 gadiem
Savickis galīgi nedomā ko runā. Tas vienkārši ir smieklīgi un Kira šoreiz labi atbildēja.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 11:58, pirms 14 gadiem
Lipmanam laba atbilde uz šiem murgiem, tiešām malacis, neko pielikt, neko atņamt! Es arī nedomāju, ka kluba vadībai, kas no hokeja saprot stipri pamaz vajadzētu izteikt šādus murgainus apgalvojumus.
Arī RD lietās Savickis citreiz galīgi ne pa tēmu iejaucas. Un rezultāds, šādā situācijā, kad pilnīgi nepofesionāļi jaucas, jau tā stipri viduvēja trenera darbā, protams ir vel sliktāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:03, pirms 14 gadiem
emjay rakstīja: To ka Savickis ir iedomīgs āzis viņš jau sen ir pierādījis kautvai togad kad vajadzēja pasniegt balvu, neatceros kam viņš to nosvieda zemē! Varētu domāt ka Ozo viens izvilks sēriju! Kira pareizi pateica, amatierim nav ko mācīt profesionāli johaidī! Galvenais viņš vēl tenisā ir priekšsēdētājs...
Tenisam paredzēto naudu sen jau viņš ir izzadzis, gan bernu attīstībai, gan tenisa bāzēm visu iebāzis sev kabatā. Brinos (lai gan nē) kā pie šita KNAB vel nav ticis klāt.

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:04, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: arī AIKam vajadzēja, bet ne jau KHL to prasa, bet pats AIK negrib sastrīdēties un nodedzināt visus tiltus, ja nu KHL bŗūk, vai vēl kas. Bet Zviedru hokeja federācija viņiempaziņoja, ja iesiet uz KHL atgriežoties sāksiet ar reģionālo (kāda 5 līga) līgu. Vienkārši federācija aizstāv savu čempioņatu!

savulaik tak vēl pirmajā sezonā šis jautājums tika 100% izrunāts un KHL atzina, ka viņiem nekāda atļauja no LHF nav vajadzīga. Viņi paši krievijas federācija maksā tikai tapēc lai dabūtu rus čempionāta statusu.
p.s. KHL reglamentā IR punkts, ka viņi ir Krievu hokeja fedreācijas pakļautībā.
otrkārt, par atļaujām startēt KHL ir nevis reglamentā bet gan "Līgumā par dalību čempionātā" (kurš publiski nav pieejams) - KHL reglamentā ir atsauce uz šo līgumu.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-30 12:04, pirms 14 gadiem
Bet kas ir svarīgāks ? Dinamo vai izlase ? Man svarīgāka ir izlase, tāpēc arī nenosodu Kiru.
Vispār man ar katru dienu sāk ar vien vairāk riebties dinamo, viņu vadības izteikumi ir samērā debīli.

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:10, pirms 14 gadiem
Laiks rit kā spalga skaņa, tā atnāk, bet ar brāzienu tiek aiztriekta. /AA/

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:14, pirms 14 gadiem
Veči mērās locekļiem, interesanti un pat smieklīgi...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:15, pirms 14 gadiem
"Labāk būtu ēdis" - es domāju par Savicka k-gu

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:16, pirms 14 gadiem
feldmarshals rakstīja: Veči mērās locekļiem, interesanti un pat smieklīgi...
kamēr tas neskar mūsu hokejistus, tas ir smieklīgi... tālāk visādi var būt

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 12:18, pirms 14 gadiem
Kā??? Vai tad RD jau sākotnēji netika veidots mūsu izlases interesēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:24, pirms 14 gadiem
Domāju ka tik trakas lietas lai čakarētu mūsu hokejistus Lipmans nedarīs, cerams... Bet Visocka kungs arī nav švakais puika....
Abrags rakstīja: kamēr tas neskar mūsu hokejistus, tas ir smieklīgi... tālāk visādi var būt

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 12:25, pirms 14 gadiem
ha ha... shis ir pagaidām.. nedēļas joks... ok pieņemu ka Sandi iztruacēja... un tiešām Sandis kļuva izklaidīgs.. (kas ir maz iespējams)... par ko tad maksā algu pārējiem spēlētājiem, ja viss atkarīgs no vien Ozoliņa?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:25, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Diez visiem čekistiem tās smadzenes ir tā sapi*tas (savā laikā), ka viņi šādus suņa murgus cepj augšā.... arī par tiem draudiem, ka RD attieksme pret izlasi var pamainīties... zaudētāji jebkurā gadijumā būs RD, jo pie lielas vēlmes Kira Jurkam & co var krietni smagāk ieriebt kaut vai vienkārši nedodot RD nākamsezon LHF atļauju piedalīties KHL.... a kaut kādu izlasi, kas varēs pasisties pat vietas saglabāšanu Elitē arī bez RD spēlētājiem Kira varēs "sakasīt"....
Un kaut netieši Savickis bišķi tagad uzdir*a arī Ozo.... a zrja! Ar viņu ta vēl Jurkam līgums būs jāslēdz, bet gribētāju uz Ozo pakaplojumiem nav maz.....
Es tikai gribētu redzēt kurš būtu ieguvējs no tā,ka Kira liedz RD dalību KHL?

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:25, pirms 14 gadiem
Luuk par Liepaaju.
В Лиепае надеются на сотрудничество с ЦСКА Новости. Хоккей - кхл. СЭ: В Лиепае надеются на...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:27, pirms 14 gadiem
feldmarshals rakstīja: Domāju ka tik trakas lietas lai čakarētu mūsu hokejistus Lipmans nedarīs, cerams... Bet Visocka kungs arī nav švakais puika....
Lipmans varbūt nē, bet Savickis jau to dara... jeb Tu domā, ka viņa teiktais bija kompliments Sandim?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 12:28, pirms 14 gadiem
Parsportu mājas lapā vienā no rakstiem par hokeju bija tāda rindkopa:
"Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs jau pat bija saņēmis norādījumu konkrētu naudas summu rezervēt kopprojektam ar Liepājas vienību, tomēr sarunu izšķirošajā reizē Gagarina kausa izcīņas otrās kārtas laikā "Dinamo" komanda tomēr paziņoja, ka pašiem nāksies nākamo sezonu sākt ar mīnusiem un tāpēc naudas sadarbībai ar Liepāju neesot."

Zinot kādās "struktūrvienībās"strādājis Savickis un & ir jāatdzīst,nekas nav nejaušība.Viņi visu mūžu spēlē dzīves"šahu"un šis ir viens no pārdomātiem gājieniem ar konkrētu mērķi nākotnē.Kādas intrigas tiek perētas un kāpēc? To mums nezināt!Šobrīd tiek pretstādītas Latvijas izlases un Rīgas Dinamo intereses.Kāpēc? Kādam tā vajag.Ļoti iespējams,ka Dinamo velk gulbja dziesmu ,vienkārši naudas trūkuma dēļ,jo ar sīknaudu KHL līgā nav ko darīt.Vajag atrast vainīgo sabiedrības acīs(čekistiem parasta lieta,gandrīz vai likums)Izdarīsim tā,lai Lipmans aizliedz Dinamo dalību
KHL.Skaisti ,vai ne.Redziet kurš vainīgais pie Dinamo kraha!Tas viss ,protams, ir šobrīd manas fantāzijas auglis,tomēr kā jau rakstīju,par velti tādas intervijas neparādās.It sevišķi,ja saķerās nopietnas,ar varu un naudu apveltītas ,personas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:33, pirms 14 gadiem
mja... iedod mulkim naudu un varu un vins tapat nezinas ko ar to iesakt!

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:36, pirms 14 gadiem
(vilks citāts) Ko Tu tādam piesiesiesi, ja zini likumus, tad arī zini kā tos apiet...Vienīgais klubs kas Latvijā vēl palicis, to pašu stūrē labie tautā iemīlētie kadri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 12:40, pirms 14 gadiem
Irbem laikam bus bijusi taisniba par visu dinamo busanu!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 12:41, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Es tikai gribētu redzēt kurš būtu ieguvējs no tā,ka Kira liedz RD dalību KHL?
Točna ne Savickis & co! Hokejisti (katrs pēc savām iespējām) jau darbu sev atrastu arī bez RD un tad iespējams atkal tieši izlase un PČ dažam labam šodienas "pohuji*tam" varētu būt diezgan labs tramplīns jauna līguma meklējumos!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 12:45, pirms 14 gadiem
Intresanti Ozo atbildi dzirdeet par sho visu...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:45, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Parsportu mājas lapā vienā no rakstiem par hokeju bija tāda rindkopa:
"Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs jau pat bija saņēmis norādījumu konkrētu naudas summu rezervēt kopprojektam ar Liepājas vienību, tomēr sarunu izšķirošajā reizē Gagarina kausa izcīņas otrās kārtas laikā "Dinamo" komanda tomēr paziņoja, ka pašiem nāksies nākamo sezonu sākt ar mīnusiem un tāpēc naudas sadarbībai ar Liepāju neesot."

Zinot kādās "struktūrvienībās"strādājis Savickis un & ir jāatdzīst,nekas nav nejaušība.Viņi visu mūžu spēlē dzīves"šahu"un šis ir viens no pārdomātiem gājieniem ar konkrētu mērķi nākotnē.Kādas intrigas tiek perētas un kāpēc? To mums nezināt!Šobrīd tiek pretstādītas Latvijas izlases un Rīgas Dinamo intereses.Kāpēc? Kādam tā vajag.Ļoti iespējams,ka Dinamo velk gulbja dziesmu ,vienkārši naudas trūkuma dēļ,jo ar sīknaudu KHL līgā nav ko darīt.Vajag atrast vainīgo sabiedrības acīs(čekistiem parasta lieta,gandrīz vai likums)Izdarīsim tā,lai Lipmans aizliedz Dinamo dalību
KHL.Skaisti ,vai ne.Redziet kurš vainīgais pie Dinamo kraha!Tas viss ,protams, ir šobrīd manas fantāzijas auglis,tomēr kā jau rakstīju,par velti tādas intervijas neparādās.It sevišķi,ja saķerās nopietnas,ar varu un naudu apveltītas ,personas.
Zinot, kas pa kungiem darbojas ap RD tad šī Tava "teorija" nemaz tik murgaina vairs neliekas.... vismaz man ne....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:46, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kapēc Popradai vajadzēja?
Un kur vel LV hokejistu pāreju jautājumi,kas ir pilnīgā LHF pārziņā.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-30 12:46, pirms 14 gadiem
arvien vairak sak patikt Kira, tas Savickis jau riebjas un kaitina no 1 sezonas !!!

     [+] [-]

, 2011-03-30 12:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Tieši par šādām bažām es arī minēju. Viss pēc tā izskatās. Jo pie pilna rubļa neies tak iet nažos ar LHF galvu.
Var jau "parakt" vēl dziļāk un "pabīdīt" vēl nereālākas teorijas - iespējams tapēc arī Jūlim darbu uzteica "nogriežot algu" un pa lielam "pasūtot" viņu tālāk, lai šis te vēl tagad pa kājām nemaisītos pie "kluba brucināšanas un vainīgo atrašanas" darbiem ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 12:53, pirms 14 gadiem
Tas Savickis baigi krutais sporta karalis palicis , piegrabis krievu naudu un pats ari izskatas pec ne latviesa!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 12:58, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Iespējams labvēļi no RU bija devuši kādu laika sprīdi,ko apmaksāja no savas kabatas,lai attiecīgās personas atrod sponsorus. Iespējams ar paziņojumiem par tautas komandu,cerēja gūt piķi no LV nodokļu maksātāju kabatas. Ja nebūtu tā krīze tik spēcīgi visu nolaidusi uz grunti,tas arī izdotos.Tas 3 sezonas nav izdarīts un tagad labvēļi nedod vairs to rubli.
Tāpēc jādomā,kā izķepuroties no kutelīgās situācijs.
Par trijām sezonām (ka iesākumā nauda būs 3 sezonām) Jurka jau pašā sākumā teica.... šogad gan, cik atceros, arī it kā teica, ka līgums ar Iteru ir pagarināts vēl (cik atceros) uz 3 gadiem.... bet skaties- būs vēl kas "nobrucis" ar to jauno līgumu.... a citu (tik lielu) "maizes devēju" ta šie joprojām nav vēl atraduši... vot tad sū*i gan var jau būt klāt un tad sanāk, ka tagad onkuļiem vajag pašiem kaut kā izkruķīties un atrast vainīgos.... protams tās ir tikai manas "teorijas".... kā būs rādīs laiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 13:08, pirms 14 gadiem
piekrītu Lipmana domu gājienam. Pēc šāda uzbrauciena Ozo būs grūtāk pierunāt vēl gadu plēsties par Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 13:13, pirms 14 gadiem
Savickis sāk tēlot mazo Napolionu.

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:13, pirms 14 gadiem
Lielie puikas spele savas speles sava starpa..zel tik,ka taja tiek iesaistiti speletaji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:21, pirms 14 gadiem
Kharlamov,tiesi ta uz abam pusem un jau no dinamo pirmsakumiem,tak Lipmanu atsuva sakuma..un gan jau Kirovam atmina laba..ta stivesanas par lietam drusku ari ta ka pec ietekmes dalisanas hokeja sabiedriba izskatas..

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nav izslēgts,ka tā spēle notiek uz abām pusēm sarunāta. Jo grozi kā gribi,arī Kira stāv tuvu RD lietam un notikumiem.
Zinot,ka Savickis ir ļoti patmīlīgs,izslēdzu,ka viņš būtu gatavs uz to ka Kira viņu publiski apsmej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:25, pirms 14 gadiem
Kur Savickim prāts čakarēt attiecības ar Kiru un Ozo vienlaicīgi??? Galīgi aptracis.

Vēl varēja Znarokam uzbraukt par ūsām.

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:28, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par trijām sezonām (ka iesākumā nauda būs 3 sezonām) Jurka jau pašā sākumā teica.... šogad gan, cik atceros, arī it kā teica, ka līgums ar Iteru ir pagarināts vēl (cik atceros) uz 3 gadiem.... bet skaties- būs vēl kas "nobrucis" ar to jauno līgumu.... a citu (tik lielu) "maizes devēju" ta šie joprojām nav vēl atraduši... vot tad sū*i gan var jau būt klāt un tad sanāk, ka tagad onkuļiem vajag pašiem kaut kā izkruķīties un atrast vainīgos.... protams tās ir tikai manas "teorijas".... kā būs rādīs laiks!
Vispār jau šādu rangu vīri dažkārt viens otram sarunā tāds lietas, ka šķiet viņi uz viena lauka nekad mūžā di*st vairs neietu. Pēc tam skaties, apkapmjās, veido koalīcijas, kopīgus biznesus, es to visu nedramatizētu. Piemēri ir mūsu politikā redzami, trīs lielo oligarhu starpā agrāk bija tādi ķīviņi, likās ka viņi viens otru labprāt nošautu vai cietumā iebāztu. Bet skat, pērn vēlēšanās pat vienā sarakstā startēja. Tas pats notiek Krievijā, nu protams augstākā pilotāža bija ASV prezidenta vēlēšanas, galvenais jeņķis ievēlēts no vienas partijas, bet viceprezidenti izvēlējās no vienīgās opozicionārās partijas. Pirms vēlēšanām likās tas nekad ASV vēsturē nenotiks, jo tas ir absurds, bet dzīvē viss izrādijās savādāk.

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:29, pirms 14 gadiem
Par to, ka RD zaudeja Lokomotiv komandai, ir atbildigs RD treneru korpuss. Es jau ne reizi rakstiju, ka , manuprat, Šuplers nespeja " dabut no rd ārā" visu, uz ko tās spēlētāji ir spējīgi. RD tomer nav tadi peramie zeeni, kaadi vini izskatijas seerijaa pret Lokomotiv

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 13:30, pirms 14 gadiem
Ko tas Savickis pīpē! Viņš laikam ir aizmirsis, ka Ozo nav piesiets Dinamo! Bārstīt šādus tekstus ar domu, ka komanda zaudēja Ozo dēļ, ir plānprātība. Vot, kā viņi domā parakstīt jaunu līgumu, ja Ozo tagad parādīs Savickim, kur vēži ziemo! Kretinē, ka pie vadības tiek tie, kam tikai $$$ galvā! Viņš vēl atļaujas par izlasi muldēt, Lipmans piegriezīs skābekli, tad varēs muti plātīt kā zivs!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 13:32, pirms 14 gadiem
Bl..d hokeja (specialist) Savicki,kurs dinamo nav ieguldijis nevienu savu santimu,AIZVER MUTI!!! goda vards,ja butu limpana vieta,ka mauktu pa muti tam savickim! Galigi savickim širmis aizbraucis! Savcikis laikam tagad,baigi varenais sajuties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-03-30 13:36, pirms 14 gadiem
Vainīgo top 3 zaudējumā Lokomotīvei:

1. Valērijs Meladze
2. Kirovs Lipmans
3. Anatolijs Kreipāns

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 13:38, pirms 14 gadiem
[quote kharlamovs32]
Iespējams labvēļi no RU bija devuši $ kādu laika sprīdi,ko apmaksāja no savas kabatas,lai attiecīgās personas atrod sponsorus. Iespējams ar paziņojumiem par tautas komandu,cerēja gūt piķi no LV nodokļu maksātāju kabatas.Iespējams, ja nebūtu tā krīze tik spēcīgi visu nolaidusi uz grunti,tas arī izdotos.Tas 3 sezonas nav izdarīts un tagad labvēļi nedod vairs to rubli.

Bija jau plānots, ka CIETI uzvarēs vēlēšanās, Cūkmena brigāde pa lēto pārdos Gazpromam Latviju un Itera būs savu naudiņu ar lielu plusu atguvusi. Ne velti Savickis vēlēšanu naktī teica ka tauta ir stulba - negrib, ka Cūkmeni Latviju pārdod. Tagad ir tā kā ir - Itera ( gazprom), iespējams, sāk šaubīties, vai ir jēga cūkcilvēkus finansēt, dažādas skontobūves arī valsts pasūtījumus nedabū no kuriem RD iesponsorēto naudu atgūt, Dzelzceļš ir vienīgā valsts nauda pie kuras izdevies piesūkties un tur ar nav teikts, ka uz ilgu laiku.
Nav viegli čekistam.

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:43, pirms 14 gadiem
Savickim izlase ir kā bullim sarkana lupata! Kā tik kaut kas tā draud ar izlasi. Lūk atbilde par Hari un Oļegu - neredzēt mums viņus DR sistēmā, jo Savickis nepieļaus, ka izlase tādā gadījumā būtu ieguvēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 13:46, pirms 14 gadiem
Nu viņi taisa savu teātri.Tadi jau tie čekisti ir.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 13:59, pirms 14 gadiem
Sviests. Hokejs Latvijā pārvēršas par vienu no meksikāņu seriāliem, kur Hosē Manuels ir zaudējis atmiņu, un apprecējis Antoniju, lai gan Libertada ir stāvoklī no viņa, bet sajukusi prātā.

     [+] [-]

, 2011-03-30 14:02, pirms 14 gadiem
Divi duraki satikās! Būtu labāk stutējuši LM par abiem! tai vietā uzvedās kā dumjas cacas, stāvot rindā uz solāriju! Pajoliņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-03-30 14:08, pirms 14 gadiem
salīdzinot ar katru nākamo faķīru, kurš parādās hokeja vadošo darbinieku pulkā (vai tas kozjols, vai cūkmens, vai savicki), Kira sāk izskatīties aizvien skaistāks, gudrāks un godīgāks

     [+] [-]

, 2011-03-30 14:11, pirms 14 gadiem
Miers baro, nemiers posta.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 14:17, pirms 14 gadiem
Daukis rakstīja: salīdzinot ar katru nākamo faķīru, kurš parādās hokeja vadošo darbinieku pulkā (vai tas kozjols, vai cūkmens, vai savicki), Kira sāk izskatīties aizvien skaistāks, gudrāks un godīgāks
Koziolu Tu te ne pa tēmu pieskaitiji šo LV hokeja darboņu pulkam.
Kaut arī viņa patika blefot (ne vienmēr blefot ir kas slikts), bet tomēr viņš atšķirībā no šiem kungiem bija ar saprotamu domu gājienu.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 14:18, pirms 14 gadiem
Viņi abi ir "labi" kadri - viens čekists, kurš strādā Krievijas labā, otrs - skopulis, kurš strādā savā labā. PSRS laika produkti. Vislabākais būtu abus iesēdināt laivā bez airiem un palaist okeāna vidū - kur piestās, būs labi, bet tā vismaz nebūs Latvija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 14:37, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vispār jau šādu rangu vīri dažkārt viens otram sarunā tāds lietas, ka šķiet viņi uz viena lauka nekad mūžā di*st vairs neietu. Pēc tam skaties, apkapmjās, veido koalīcijas, kopīgus biznesus, es to visu nedramatizētu. Piemēri ir mūsu politikā redzami, trīs lielo oligarhu starpā agrāk bija tādi ķīviņi, likās ka viņi viens otru labprāt nošautu vai cietumā iebāztu. Bet skat, pērn vēlēšanās pat vienā sarakstā startēja. Tas pats notiek Krievijā, nu protams augstākā pilotāža bija ASV prezidenta vēlēšanas, galvenais jeņķis ievēlēts no vienas partijas, bet viceprezidenti izvēlējās no vienīgās opozicionārās partijas. Pirms vēlēšanām likās tas nekad ASV vēsturē nenotiks, jo tas ir absurds, bet dzīvē viss izrādijās savādāk.
Protams, ka tas viss var būt "spēle" kā no vienas tā no otras puses! Kā būs laiks rādīs...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 14:45, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Viņi abi ir "labi" kadri - viens čekists, kurš strādā Krievijas labā, otrs - skopulis, kurš strādā savā labā. PSRS laika produkti. Vislabākais būtu abus iesēdināt laivā bez airiem un palaist okeāna vidū - kur piestās, būs labi, bet tā vismaz nebūs Latvija.
Bez Lipmaņa un viņa zāļu firmas naudas jaunatnes un bērnu hokejs būtu jāklapē ciet,jo vieni paši vecāki to nepavilktu. Bet par visu to un Dinamo dibināšanu viņs visu labi pasaka februāra intervijā,kur starp citu viņš pasaka ,ka Dinamo vadībai ir jāatcerās ,kurš izsniedz atļauju klubam spēlēt KHL.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 15:00, pirms 14 gadiem
Kiram visu cieņu, pateica visu kā ir - tālu no hokeja un sporta vispār.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 15:01, pirms 14 gadiem
Jurkam Savickim laikam atkal pilnmēness iestājies. Sāk visādas muļķības runāt. Vispār īsti gudrs viņš laikam nav. Gudri cilvēki saprot, ka nav jālien tur, kur pašam maza saprašana. Kirovs to zin un arī tagad smuki pateica, apmēram "pats muļķis, bet es jau uz durakiem neapvainojos.".

Bez Kiras būtu nevis Rīgas Dinamo, bet Piņķu Dinamo. Kas tad visu to halles projektu sāka kustināt un PČ rīkot? Lai kā arī visi smējās. Tenisists Savickis, ibio.

     [+] [-]

, 2011-03-30 15:10, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: šobrīd Dinamo ir TOPā, visi zina un mīl šo komandu
Kurš tevi ir deleģējis runāt visu vārdā? Es noteikti nemīlu šo komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 15:17, pirms 14 gadiem
Nu gan tas Savickis grudrs

     [+] [-]

, 2011-03-30 16:22, pirms 14 gadiem
Cilvēks, jo paliek vecās, jo st*****s, ko tur padarīsi. Tad jau viens sievas zvans, ka vakarā neaizmirst veikalā olas nopirkt un viss, spēle cūkām Traks var palikt, ja iedomājas, ko tik visa komanda nedomā tajā laikā, kad viņiem jāspēlē.... Ko ta lai Holts saka, viņam jādomā, kā sakomponēt dziesmas, lai visus diskus veikalos izgrābtu!
Patiesībā gandrīz visai komandai reāli traucēja izaudzētās bārdas, vēja pretestība, tāpēc jau netika līdzi Lokomotīvei.

     [+] [-]

, 2011-03-30 16:28, pirms 14 gadiem
Brīžam liekas, ka Savickis uz citas planētas dzīvo, vairākos izteikumos pilnīgu svietu sāk malt, situācijas izpratne pilnīga nulle viņam.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 16:29, pirms 14 gadiem
Tālu no hokeja, pareizi teikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bludnij sin Masķera TAEKWONDO

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 17:01, pirms 14 gadiem
[purva_velns]
Miers baro, nemiers posta.

Posta nevis nemiers, bet gan tas, ka daļa latvju tautas ir nozombēti ar hokeju.

Kāpēc mūsu t.s. "līdzjutēji" tik ļoti atšķiras no vairuma citu valstu līdzjutējiem? Atbilde ir vienkārša - tur cilvēkiem dzīvē ir citas, būtiskākas prioritātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 17:30, pirms 14 gadiem
savickis lai izeed sev tirsu

     [+] [-]

, 2011-03-30 17:38, pirms 14 gadiem
markuss13 rakstīja: lipman vaacies ar godu lai naak normaals cilveeks ar velmi kautko sasnieks nevis tu kaa cuuka sedi tur un komandai merkis sogad daanus vineet
varbūt sākumā iemācies latviešu valodu, pirms uzbrauc cilvēkam, kas dzīvē daudz ko ir sasniedzis?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 17:48, pirms 14 gadiem
"dusmīgs ir kluba vadonis." - Sajutos kā PSRS!

Lipmanu sen vaig noņemt no tā posteņa, bet šoreiz laikam jau būs jānostājas viņa pusē un pret "Vadoni".

  -2 [+] [-]

, 2011-03-30 18:23, pirms 14 gadiem
Jūs domājat ,ka Kira nedos atļauju Dinamo spēlēt KHL. Savickim ir normāla aizmugure no Krievijas ,kas Kiru var nolikt normāli pie vietas

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 18:34, pirms 14 gadiem
Lauriz14 rakstīja: Jūs domājat ,ka Kira nedos atļauju Dinamo spēlēt KHL. Savickim ir normāla aizmugure no Krievijas ,kas Kiru var nolikt normāli pie vietas
Tu laikam nezini kas ir ebreji- pateikshu priekshaa vini shobrid parvalda pasauli.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 18:35, pirms 14 gadiem
Jo talāk jo smieklīgāk Savickis te bik auzā brauc. Un pēdējās spēles visa komanda nebija kā vajga, atskaitot piekto maču, kur zaudejām papildlaikā.

     [+] [-]

, 2011-03-30 19:05, pirms 14 gadiem
kartejais stulnums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-30 22:38, pirms 14 gadiem
Vēl Kalvītis a.k.a. Cūkmens varēja novelt visu uz Loskutovu

     [+] [-]

, 2011-03-31 11:19, pirms 14 gadiem
Vismaz tagad zinu kāpēc neizcīnijām Gagarina kausu!

     [+] [-]

, 2011-03-31 13:46, pirms 14 gadiem
Lauriz14 rakstīja: Jūs domājat ,ka Kira nedos atļauju Dinamo spēlēt KHL. Savickim ir normāla aizmugure no Krievijas ,kas Kiru var nolikt normāli pie vietas
Savickim ļoti maza muguriņa. Lipmanim lielāka.

     [+] [-]

, 2011-03-31 18:38, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Savickim ļoti maza muguriņa. Lipmanim lielāka.
Jā muguriņa ta varbūt lielāka, bet Savicka aizmugure vienkārši iesper Kiram