Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Karsums un pārējie Maskavas "Dynamo" spēlētāji kļūšot par brīvajiem aģentiem

Karsums un pārējie Maskavas "Dynamo" spēlētāji kļūšot par brīvajiem aģentiem
Mārtiņš Karsums
Foto: dynamo.ru

Krievu laikraksta Sport-Express rīcībā esošā informācija liecina, ka nākamā mēneša sākumā – proti, 1. jūlijā – visi Kontinentālās hokeja līgas kluba Maskavas "Dynamo" spēlētāji kļūs par brīvajiem aģentiem.

Sarežģītas finansiālās situācijas dēļ ir liela neziņa par Krievijas galvaspilsētas hokeja kluba nākotni. Maskavas "Dynamo" joprojām ir palikusi parādā spēlētājiem – parādu apjoms esot vairāki simti miljoni rubļu jeb vairāki miljoni eiro -, un Sport-Express ziņo, ka visiem "Dynamo" hokejistiem 1. jūlijā tiks piešķirts brīvā aģenta statuss un atļauja brīvi slēgt vienošanās ar citām komandām. Spēlētāju arodbiedrības vadītājs Andrejs Kovaļenko sarunā ar Sport-Express šo informāciju komentēt gan atteicās.

Pēdējās četras sezonas Maskavas "Dynamo" pārstāvējis latviešu uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kuram ar klubu ir spēkā līgums vēl uz vienu gadu. Šajā regulārajā sezonā Karsums 52 spēlēs sakrāja 34 (16+18) punktus, būdams rezultatīvākais komandā, kā arī tika pie 57 soda minūtēm un pozitīvas lietderības +14. Gagarina kausā 31 gadu vecajam latvietim desmit spēles, viena rezultatīva piespēle, desmit soda minūtes un negatīva lietderība -3.

Maskavas "Dynamo" regulārajā sezonā ar 112 punktiem 60 mačos Rietumu konferencē ieņēma trešo vietu, atpaliekot tikai no abiem grandiem Maskavas CSKA (137) un Sanktpēterburgas SKA (137). Gagarina kausa pirmajā kārtā "Dynamo" piecās spēlēs izslēdza Ņižņijnovgorodas "Torpedo", bet otrajā kārtā piecos mačos piekāpās SKA.

Tikmēr Ufas "Salavat Yulaev" šodien paziņoja par šķiršanos pēc abpusējas vienošanās no 27 gadus vecā pamatvātsarga vārtsarga Niklasa Svedberja. Komandā aizvadījis otro gadu, zviedrs regulārajā sezonā 48 spēlēs atvairīja 89,7% metienu un vidēji ielaida 2,99 ripas. Gagarina kausā piecās spēlēs 93,3% atvairītu metienu un vidēji ielaistas 1,76 ripas.

Izmantotie resursi:
С 1 июля хоккеисты "Динамо" получат статус...
Андрей Коваленко: "Игроки "Динамо" станут НСА?...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-06-28 15:24, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Tikai Kolhozaa tu nevari but drosh vai sanemsi algu un vai vispar tava komanda nakamgad vel pastaves

NHL nekas taads nav pat iedomajams
Nekad nedomāju, ka pateikšu tev to, bet šoreiz piekrītu, kolhozs vēl tas, viena nemaksā algu 100 gadus, otra vāc 14 aizsargus, kas jebkurā komandā KHL spēlētu 1.maiņā, pretīgi

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:39, pirms 8 gadiem
Ar kājām un rokām jāķeras pēc Karsuma un Robinsona, nu vismaz Mārtiņa, Karsum, nesadari muļķības un neaizej pie ūsainā

  +5 [+] [-]

, 2017-06-28 15:41, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nekad nedomāju, ka pateikšu tev to, bet šoreiz piekrītu, kolhozs vēl tas, viena nemaksā algu 100 gadus, otra vāc 14 aizsargus, kas jebkurā komandā KHL spēlētu 1.maiņā, pretīgi
Citi visu sezonu nospēlē bez kārtīga trenera.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 15:46, pirms 8 gadiem
Karsums pēc Providensas būs uzkrājis zināmu pieredzi pieaugušo hokejā un nākamsezon atpakaļ uz Bostonas Bruins!!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2017-06-28 15:47, pirms 8 gadiem
Hmmmm, un Kremlis vēl attaisnojas, ka sankcijas nekādīgi viņus neskarot. Haha, nu gan sasmējos

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:48, pirms 8 gadiem
Nu ja dabūtu gan Karsumu gan Robinsonu, tad domāju playoff nekur neizpaliktu +vēl 2lētus leģus ar Marcelu Hossu priekšgalā un varbūt Sestito paturēt, jo nespēlēja jau slikti tikai bija slikta sezona un tad jau playoff komanda gatava. Bet hvz vai naudas pietiks Vēl otrs GK Masaļskis vai Gudļevsksis, bet Gudijs ticamākais paliks tampā bet leģionāru GK pozīcijā nevēlos redzēt vairs. Vai nu Masaļskis un abi ar Kalniņu konkurē pa pirmo numuru vai kādu jauno talantu Mitenu vai Grigalu kā otro GK un izteikts pirmais numurs Kalniņš. Vēl no jaunajiem ir arī tads kadrs kā Antons Naumovs, bet kkā nepārliecina Tad jau labāk Anču parakstīt

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 15:48, pirms 8 gadiem
Lapsēns rakstīja: Citi visu sezonu nospēlē bez kārtīga trenera.
Tieši tā

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:49, pirms 8 gadiem
Ir iekšēji kkāda nojauta, ka Ozo spēs izveidot uzvarētāju KOMANDU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-28 15:51, pirms 8 gadiem
KHL neveidājās kā komerciāls projekts, bet gan vairāk kā politisks projekts.
1) Krievijas slimā vēlme atveidot PSRS.
2) Maigās varas politika - ja Latvijai ir kādas nacionālās intereses tad uzreiz Savickis bļauj, ka mums atņemšot Dinamo.
3) Vēlme konkurēt ar NHL - tāpat kā vēlme konkurēt Krievijai ar pilnīgi visu - brīnos, ka vēl beisbola līgu nav izveidojuši.

Lai vispār pat domātu par NHL konkurenci ir jāsaprot tas, ka NHL uzreiz neizveidojās 30 komandas dažos gados - tas process gāja vairākus gadu desmitus - ar kāpumiem un kritumiem, bet pārsvarā tomēr ar pozitīvu paplašināšanās rezultātu.
NHL pat ir piedzīvojušas fiasko tādas pilsētas, kas būtu neiedomājami - piemēram Atlanta - neviens nevarēja iedomāties, ka tur NHL komanda Atlanta Thrashers nebūs īpaši apmeklēta - videji 12 000 skatītāju sezonā (priekš NHL ar arēnu 18 000 tas skaitās ļoti zems rādītājs).

KHL bieži arēnas ir tik mazas, ka pat viņas piepildot visās mājas spēlēs komanda nespētu kompensēt pat pusi no spēlētāju algām.
Neeksistē normāla drafta sistēma - kas nogriež jau pašā saknē jebkādu intrigu starpsezonas periodā.

Šo sarakstu varētu turpināt, bet tas ir bezjēdzīgi.

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:51, pirms 8 gadiem
Bet nu jā no Maskavas Dynamo ar visiem spēkiem jāmēģina iegūt Karsumu un tad var mēģināt dzīties pēc Robinsona, bet Robinsonam cena tagad ir nenormāli kāpusi tāpat kā Karsumam Nebrīnīšos ja uz SKA aizies. Varbūt CSKA skaidrs ar Karsumu ir tas, ka vai nu tas būs kāds augšgala klubs vai RD

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 15:51, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Nu ja dabūtu gan Karsumu gan Robinsonu, tad domāju playoff nekur neizpaliktu +vēl 2lētus leģus ar Marcelu Hossu priekšgalā un varbūt Sestito paturēt, jo nespēlēja jau slikti tikai bija slikta sezona un tad jau playoff komanda gatava. Bet hvz vai naudas pietiks Vēl otrs GK Masaļskis vai Gudļevsksis, bet Gudijs ticamākais paliks tampā bet leģionāru GK pozīcijā nevēlos redzēt vairs. Vai nu Masaļskis un abi ar Kalniņu konkurē pa pirmo numuru vai kādu jauno talantu Mitenu vai Grigalu kā otro GK un izteikts pirmais numurs Kalniņš. Vēl no jaunajiem ir arī tads kadrs kā Antons Naumovs, bet kkā nepārliecina Tad jau labāk Anču parakstīt
Suņu murgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-06-28 15:52, pirms 8 gadiem
Patiesībā diez gan smieklīgi, ka sezonas 3. Spēcīgākais klubs ir maksātnespējīgs. Drīzāk gandrīz bankrotējis, jo tās naudas problēmas jau ilgu laiku ir.
Bet galvenais taču SKA uzpumpēt par superklubu, par pārējiem vienalga.

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:54, pirms 8 gadiem
Sanāk, ka Karsumam līgums ir, bet šis līgums ir noslēgts ar tādu organizāciju, kurai vairs nav kluba KHL. Savukārt ar jauno organizāciju līguma nav.

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:55, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: KHL neveidājās kā komerciāls projekts, bet gan vairāk kā politisks projekts.
1) Krievijas slimā vēlme atveidot PSRS.
2) Maigās varas politika - ja Latvijai ir kādas nacionālās intereses tad uzreiz Savickis bļauj, ka mums atņemšot Dinamo.
3) Vēlme konkurēt ar NHL - tāpat kā vēlme konkurēt Krievijai ar pilnīgi visu - brīnos, ka vēl beisbola līgu nav izveidojuši.

Lai vispār pat domātu par NHL konkurenci ir jāsaprot tas, ka NHL uzreiz neizveidojās 30 komandas dažos gados - tas process gāja vairākus gadu desmitus - ar kāpumiem un kritumiem, bet pārsvarā tomēr ar pozitīvu paplašināšanās rezultātu.
NHL pat ir piedzīvojušas fiasko tādas pilsētas, kas būtu neiedomājami - piemēram Atlanta - neviens nevarēja iedomāties, ka tur NHL komanda Atlanta Thrashers nebūs īpaši apmeklēta - videji 12 000 skatītāju sezonā (priekš NHL ar arēnu 18 000 tas skaitās ļoti zems rādītājs).

KHL bieži arēnas ir tik mazas, ka pat viņas piepildot visās mājas spēlēs komanda nespētu kompensēt pat pusi no spēlētāju algām.
Neeksistē normāla drafta sistēma - kas nogriež jau pašā saknē jebkādu intrigu starpsezonas periodā.

Šo sarakstu varētu turpināt, bet tas ir bezjēdzīgi.
Jā, saraksts ie milzīgs, bet patiešām visvairāk gribētos redzēt reālu drafta sistēmu, protams nebus tik prestiži, kā NHL, bet nu nekā jau nedarīt to par jauno NhL zvaigźņu tiesību aizlikšanu, šogad Dinamo mērķēs laikam uz Hišīru, varbūt varētu Patriku ar nodraftēt, laba nākotnes maiņa sanāktu, Laine - Hischier - Patrick
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 15:58, pirms 8 gadiem
Bet SKA tiešām ir izveidojies par Eiropas superklubu NHL ar domāju, ka kapātos labi, bet pa lejasgalu
No LV spēlētājiem ir šis tas brīvajos aģentos: L.Dārziņš, J. Sprukts, E. Masaļskis, M.Karsums(iespējams 1. Jūlijā jau būs) G.Pujacs, J.Rēdlihs, A.Jerofejevs, K.Zīle, Ē.Ševčenko, K.Saulietis, R.Lipsbergs, G.Golovkovs, V.Pavlovs, Ņ. Jevpalovs, Ri. Bukarts nu vēl daži šādi tādi sakarīgi kadri

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:00, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Jā, saraksts ie milzīgs, bet patiešām visvairāk gribētos redzēt reālu drafta sistēmu, protams nebus tik prestiži, kā NHL, bet nu nekā jau nedarīt to par jauno NhL zvaigźņu tiesību aizlikšanu, šogad Dinamo mērķēs laikam uz Hišīru, varbūt varētu Patriku ar nodraftēt, laba nākotnes maiņa sanāktu, Laine - Hischier - Patrick
Man gan vairāk šķiet, ka tas KHL drafts tieši ir nevajadzīgs, viņam ir 0 vērtība.
Es pat nezinu, kas ir KHL drafta 1. Nr un kur viņš tagad spēlē.

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:01, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Bet SKA tiešām ir izveidojies par Eiropas superklubu NHL ar domāju, ka kapātos labi, bet pa lejasgalu
No LV spēlētājiem ir šis tas brīvajos aģentos: L.Dārziņš, J. Sprukts, E. Masaļskis, M.Karsums(iespējams 1. Jūlijā jau būs) G.Pujacs, J.Rēdlihs, A.Jerofejevs, K.Zīle, Ē.Ševčenko, K.Saulietis, R.Lipsbergs, G.Golovkovs, V.Pavlovs, Ņ. Jevpalovs, Ri. Bukarts nu vēl daži šādi tādi sakarīgi kadri
Ejam pa sarakstu:

Bez Jerofejeva, Jēkaba, Masaļska, būtu ok, Bukijam ar turpināt AHL vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:01, pirms 8 gadiem
Kāhāeļļ drafts ir viens vienīgs FARSS!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:02, pirms 8 gadiem
Par draftu piekrītu būtu interesanti ja draftētu jaunos talantus no visvisurienes un viņi pēc tam MHL spēlētu Piemēram, RD draftē no latviešu hokeja skolām un viņi pēc tam HK Rīga spēlē Vēl kādus ārzemju talantus dažus un tad arī līmenis pašā KHL augtu

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:02, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man gan vairāk šķiet, ka tas KHL drafts tieši ir nevajadzīgs, viņam ir 0 vērtība.
Es pat nezinu, kas ir KHL drafta 1. Nr un kur viņš tagad spēlē.
Pašlaik jā, bet varētu kautko darīt kautko lietas labā

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:04, pirms 8 gadiem
Slovan jau ar esot nopietnas problēmas - iztrūkstot 4 mlj. EUR...

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:04, pirms 8 gadiem
Bet no otras puses KHL prestižš aug, jo tiek piespriestas sankcijas un izslēgti no līgas maksātnespējīgie klubi, kuri nevar sastādīt pienācīgu konkurenci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:07, pirms 8 gadiem
Slovan tiešām ir sačakarējis Slovākijas čempi. RD īpaši neko daudz nav sačakarējuši vienīgi algas par lielas maksā tiem, kuri tik daudz nav pelnījuši Jo tie, kas grib tie tāpat paliek LAČ kapāties un tagad mums vīrslīga pie jaunās vadības tikai uzlabosies es ceru

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:08, pirms 8 gadiem
Sochos bija migla Jūlij

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:08, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Pašlaik jā, bet varētu kautko darīt kautko lietas labā
Nav jau īsti ko darīt lietas labā.
Vispirms klubiem ir jābūt finansiāli stabiliem, nevis tā, ka pirms sezonas ir kaut kādi 6-7 klubi ar parādiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:09, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Par draftu piekrītu būtu interesanti ja draftētu jaunos talantus no visvisurienes un viņi pēc tam MHL spēlētu Piemēram, RD draftē no latviešu hokeja skolām un viņi pēc tam HK Rīga spēlē Vēl kādus ārzemju talantus dažus un tad arī līmenis pašā KHL augtu
Tieši tā, draftētu lūk no Latvijas U18-U16 līgām jaunos, un tie jau varētu no 16-17 gadiem spēlēt Hk, nav jēga tur turēt kautkadus Petraskevicus, kuri pec Hk beidz karjeru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:10, pirms 8 gadiem
Bet nu ko te daudz par KHL tagad vairāk jāseko līdz vai Filu Džeksonu atlaidīs Tad pat Ņujorku izdotos atgriezt playoffos Tikai kkā meistarīgi jātiek vaļā no Noā līguma. Rouzu var laist prom. Franču saspēlnieks domāju būs diezgan labs nākot uz maiņu. Kā pirmo starpsezonā ir visas iespējas labu kadru dabūt

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:11, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Jā, saraksts ie milzīgs, bet patiešām visvairāk gribētos redzēt reālu drafta sistēmu, protams nebus tik prestiži, kā NHL, bet nu nekā jau nedarīt to par jauno NhL zvaigźņu tiesību aizlikšanu, šogad Dinamo mērķēs laikam uz Hišīru, varbūt varētu Patriku ar nodraftēt, laba nākotnes maiņa sanāktu, Laine - Hischier - Patrick
Nekur neviens nemēŗķēs, nav vairs nekāda KHL drafta beidz tak vienreiz murgot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:12, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Bet nu ko te daudz par KHL tagad vairāk jāseko līdz vai Filu Džeksonu atlaidīs Tad pat Ņujorku izdotos atgriezt playoffos Tikai kkā meistarīgi jātiek vaļā no Noā līguma. Rouzu var laist prom. Franču saspēlnieks domāju būs diezgan labs nākot uz maiņu. Kā pirmo starpsezonā ir visas iespējas labu kadru dabūt
Paskaties uz raksta virsrakstu, un izej no śi raksta komentaru sadaals tad

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:12, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Katru gadu paritis klubelu nograb, kadi 6-7 labakaja gadijumaa censhas paradus lidz sezonai nosegt, a vel kadi 5-6 lauza galvas par to nakamsezon klubs vel pastaves - tas ir KOLHOZS, loti prestizhs un labi organizets turniirs
Juu, prestižs.
Atceros, ka uz Kunlunja spēli Pekinas arēnā kkur 500 skatītāji bija. Par smiekli nenāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-28 16:12, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Sanāk, ka Karsumam līgums ir, bet šis līgums ir noslēgts ar tādu organizāciju, kurai vairs nav kluba KHL. Savukārt ar jauno organizāciju līguma nav.
Viss vienkārši, kolhozs uztaisa par brīvajiem aģentiem, lai nebūtu jāmaksā par iepriekšējo sezonu...jaunie saimnieki tik logotipu un vēsturi grib a spēlētājus tak savāks, kārtējais Kunluns!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:13, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Viss vienkārši, kolhozs uztaisa par brīvajiem aģentiem, lai nebūtu jāmaksā par iepriekšējo sezonu...jaunie saimnieki tik logotipu un vēsturi grib
jau iebraukta taka

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:13, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Kada gan tam noziime, tapaec BEZ!!!! jebkadiem draftiem Dinaburgas Pelavu sisteema savac visus labakos, ar vai bez drafta vini tapec panem un nobeidz ikvienu talantu. Visi tapat jau no tiem 16-18 gadiem izspelejas HK Malagozh Pelavi un beidz karjeru

Ko FORMALS drafts te mainis???
Es domāju, tas būtu pašiem jauniešiem forši, tu sēdi mājās 15 gados, spēlejot piemēras Jelgavas komandā, un tad vienā brīdī ieraugi savu vārdu pie KhL draftētajiem, pašam puikam motivācija būtu milziga, turpināt strādat un censties lai tiktu DR

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:14, pirms 8 gadiem
Tak nolikvidēs Maskavas Dynamo vai labākajā gadījymā paliks VHL spēlēt. Un uz sezonas sākuma ar komandām kurām parādi jau būs tikts galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:14, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: jau iebraukta taka
atceros savā laikā bija divas Ciskas...nekas jauns priekš krievu līgas!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:14, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Bet nu ko te daudz par KHL tagad vairāk jāseko līdz vai Filu Džeksonu atlaidīs Tad pat Ņujorku izdotos atgriezt playoffos Tikai kkā meistarīgi jātiek vaļā no Noā līguma. Rouzu var laist prom. Franču saspēlnieks domāju būs diezgan labs nākot uz maiņu. Kā pirmo starpsezonā ir visas iespējas labu kadru dabūt
Kāds sakars hokejam ar kaut kādu zoodārza pērtiķu kašķi?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:15, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: atceros savā laikā bija divas Ciskas...nekas jauns priekš krievu līgas!
Liekas ka kriļjas ar. Un šis jau ar ir MVD ar Dinamo logo

  +2 [+] [-]

, 2017-06-28 16:15, pirms 8 gadiem
Čekistiem naudas sāk aptrūkt,laikam sankcijas sākušas strādāt!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:16, pirms 8 gadiem
Tie kas par draftu murgo - atcerieties, ka KHL un Eiropas hokejs kopumā nav domāts kaut kādiem draftiem!

Ir klubi, kuri audzina savus spēlētājus līdz tie nonāk lielajā komandā un tur arī spēlē. Tāpēc mēs visi labi zinām, ka Ovečkins ir Dinamo skolas produkts, Bobrovskis - Novokuzņeckas Metalruga, Forsbergs ir "Modo" produkts utt.
Komandas audzina jauno maiņu un iespēlē to sastāvā.

Kā būs ar draftu? Komanda izaudzina spēlētāju un tad to draftā paņem citi. Kāda jēga audzināt?

NHL spēlē komandas, ne klubi, tāpēc viņiem nav nekādas piramīdas un pēctecības. Viņi ņem spēlētājus no citām komandām, kas spēlē, piemēram, CHL līgās. Arī tur nevienu no 5 gadu vecuma nav audzinājuši, tik ap 14 gadiem savākuši. Neviens Ziemeļamerikas hokejists līdz NHL draftam vienā komandā nespēlē. Eiropā - reti kurš mētājas.

Tāpēc murgi par draftu ir tikai un vienīgi murgi.

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:16, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Liekas ka kriļjas ar. Un šis jau ar ir MVD ar Dinamo logo
Jā, šis ir MVD. Dinamo tagad grib atgūt atpakaļ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:16, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: atceros savā laikā bija divas Ciskas...nekas jauns priekš krievu līgas!
Vienu krievi lepni dēvēja par Penguins farmklubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:17, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nevis Ciskas, bet Kriļja sovetov.
Bija arī ciskas...

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:18, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Es domāju, tas būtu pašiem jauniešiem forši, tu sēdi mājās 15 gados, spēlejot piemēras Jelgavas komandā, un tad vienā brīdī ieraugi savu vārdu pie KhL draftētajiem, pašam puikam motivācija būtu milziga, turpināt strādat un censties lai tiktu DR
Vai arī sačakarēta tālākā karjera, jo jebkurš drafts ir juridisku tiesību pieteikšana uz spēlētāju. Ja to ņemt stingri, tad laikā kad KHL nav sapņu līga, bet gan tikai viens no variantiem karjeras veidošanā, tad tas ir cirks, ne drats.

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:18, pirms 8 gadiem
Jauki, ka Avangard 16 gadā draftēja Sundkvistu, to pašu Bļuger nu jau bijuso konkurentu Pitsburgā, 22 gadu vecumā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:18, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tas nebija Pekinā, bet parceltā spēlē Šanhajā. Kun lunam viss ir labākajā kārtībā, skaties labāk uz savu klubu.
Kāda starpība - Šanhaja vai Pekina.
Klubs tad viens un tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:19, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Es domāju, tas būtu pašiem jauniešiem forši, tu sēdi mājās 15 gados, spēlejot piemēras Jelgavas komandā, un tad vienā brīdī ieraugi savu vārdu pie KhL draftētajiem, pašam puikam motivācija būtu milziga, turpināt strādat un censties lai tiktu DR
Beidz murgot par draftiem, tas viss jau atcelts...MHL krievu klubos nevar spēlēt leģionāri vairs. A kam TRTD draftēt kaut ko no Latvijas, ja tāpat salasa visu kas paliek pāri pēc aizbraukšanas uz ZA, Šveici... Krievija un MHL tagad ir tabu! Tāpēc neviena tur vairs nav no Latvijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:20, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Bija arī ciskas...
Viens ciska izmeta Tihanovu un tad viņš savāca cisku kurā pārsvarā jaunie spēlētāji dragāja.

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:20, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāda starpība - Šanhaja vai Pekina.
Klubs tad viens un tas pats.
Cik liels apmeklējums būtu, teiksim, SKA, ja viņi spēlētu Maskavā (pret ne-Maskavas komandu)?

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:20, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nevis Ciskas, bet Kriļja sovetov.
Ciskas bija agrāk - vienu no tām Tihonovs vēl trenēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:23, pirms 8 gadiem
Nu jebkurā gadījumā ar NHL konkurēt nav reāli ja visiem klubiem nav vismaz 30millionu budžets Un nav normālas fārmklubu līgas kāda nHL ir un tas ir AHL kur algas vidyvējiem spēlētājiem ir tikpat lielas kā KHL normāliem kapļiem un tad vēl ir ECHL kur vēl ne tik labi spēlētāji spēlē un ir ntās junioru līgas 2valstīs Kanādā un ASV + no eiropas jauniešu līgām spēlētāji jau zemapziņā arī cer, ka viņus draftēs NHL Takā NHL ir ļoti priekšā visām pārējām Eiropas līgām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:24, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Cik liels apmeklējums būtu, teiksim, SKA, ja viņi spēlētu Maskavā (pret ne-Maskavas komandu)?
Šanhajā ir KHL klubs vai klubi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:24, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tas apmēram tas pats, ka Rīgas Dinamo pārceļ spēli uz Maskavas Dinamo halli. Halle bija aizņemta un pāris spēles novadīja Sanhajā. Kuun lunā viss tiek organizēts augstākajā līmenī. Ja grib trollot, kā Hulis, tad cita lieta. Kun lunam tāds rosteris vācās par kuru Rīhga var tik sapņot.
Cik tad sezonas beigās bija vidējais apmeklējums Kun lunjam?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:25, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Vienigais klubs kiina, kapec tu parcel Gjinamu uz maskavu??? tu paskaties kad Pelavi spele liepaja, vienmer areena pilna. Tapec beidz pats trollot, vienas valsts ietvaros tiek parceltas VIENIGA kolhoza kluba speles, tur jabut pillam visam
paņem par piemeŗu Maskavu, kur ir jau KHLs priekša, nevis klubus, kas vienīgie savā valstī Volčaram ar pēdējā laikā vate pa visām vīlēm spraucas ārā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:26, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Varbūt, neatceros. Atceros, ka Indrašis bija aizbraucis uz vienu no Kriļjām spēlēt tjipa VHL a šim piedāvā MHL paspēlēt.
Bija divas kriļjas laikā kad Bukarts vienās no viņām spēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:28, pirms 8 gadiem
Kunlunam, bet NHL visām komandām ir augsta līmeņa fārmklubi, kas ir mums pusprpfesionālu līgas klubs no kura 1-2 spēlētāji sezonas laikā tiek pacelti uz 2-4spēlēm kurās aizvada dažas minūtes

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:29, pirms 8 gadiem
Kads Ğinamo? Ko jus te sapnojiet

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:29, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Kriljas pirms paaris gadiem bija vismaz 3!!!! MHL, VHL un 2. divizijaa blieza ar kkadi
Ka tev milas frontee?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-06-28 16:31, pirms 8 gadiem
Kāda starpība cik kkādas krievu Kriljas bija? Uztrauktos par to, lai RD vāc labākos spēlētājus un dot viņiem spēles laiku un maksā normāli, lai nav pa visādām pabiru līgām jādzīvo jo nu Kolhozs ir labāks par ECHL un visādām Itālijas, Francijas, Dānijas līgām

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:31, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: ej nah
Kad es naudu atsitisu?

  +5 [+] [-]

, 2017-06-28 16:32, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: paņem par piemeŗu Maskavu, kur ir jau KHLs priekša, nevis klubus, kas vienīgie savā valstī Volčaram ar pēdējā laikā vate pa visām vīlēm spraucas ārā
Krievu līga pilnā krāšņumā, izmet no līgas klubu(Kuzņu), kam viss daudz maz ok...bet no Dinamo Moskva pieņem dokus no citiem kam nav nekāda sakara ar iepriekšejo klubu. Tāpat tur līgā tādus klubus , kas parādā spēlētājiem jau piecus gadus, kā Slovan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:33, pirms 8 gadiem
A cik ğinamai ir budzets?

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:34, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Krievu līga pilnā krāšņumā, izmet no līgas klubu(Kuzņu), kam viss daudz maz ok...bet no Dinamo pieņem dokus no citiem, nevis tiem, kas vadīja klubu iepriekšējā sezonā. Tāpat tur līgā tādus klubus , kas parādā spēlētājiem jau piecus gadus, kā Slovan
fuņa jurkam jāsāk uztraukties, ka kāds ar saviem papīriem pēc gada pirms viņa neaizskrien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 16:37, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: fuņa jurkam jāsāk uztraukties, ka kāds ar saviem papīriem pēc gada pirms viņa neaizskrien
Nu tu Jurka, visu pārņemis savās rokas, kamēr nauda plūst no Maskavas ?Krieviem laikam izdevīgs tas klubs Rīgā. Bet nu Pārdaugavas( Dinamo Rīga) liktenis tāpat sagaida agri vai vēlu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:38, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc ka Kīna na Latvija un pat ne Eiropa. Pekina un Sanhaja ir tas pats kā Berlīne un Barselona. Berlīnē topī par Eisbaren, bet Barselonā nemaz īsti nezina kas ir hokejs. Tas ir šis gadījums. Pekinā pat laucinieki ar saviem mašīnu numuriem nevar iebraukt un nemaz nezin par Pekinā notiekošo. Aizbrauc ekskursijā 2X pa dzīvi. Tas tik hulim Liepaja un Rīga ir tas pats, kas Pekina un Sanhaja
..bet neviens jau ar varu viņiem nelika Šanhajā spēlēt varētu padomāt, ka pa visu Ķīnu ir vien 2 ledus halles... bet nu, kolhozs ķīniešu gaumē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:39, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Kur pats FUNARIKS???
Droši vien kādos troļļiu kursos maskavā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc ka Kīna na Latvija un pat ne Eiropa. Pekina un Sanhaja ir tas pats kā Berlīne un Barselona. Berlīnē topī par Eisbaren, bet Barselonā nemaz īsti nezina kas ir hokejs. Tas ir šis gadījums. Pekinā pat laucinieki ar saviem mašīnu numuriem nevar iebraukt un nemaz nezin par Pekinā notiekošo. Aizbrauc ekskursijā 2X pa dzīvi. Tas tik hulim Liepaja un Rīga ir tas pats, kas Pekina un Sanhaja
Un Tu teiksi, ka Pīteras/Maskavas piemeŗs ir adekvāts šajā kontekstā? Kāpēc tad neskaties, kas notiek kad NHL spēlē PĀRBAUDES spēles Eiropā? Ja jau tu par ģeogrāfiskiem attālumiem peries? ....Ka'da jeģa tev no ekskurijām, ja galvu esi iebāzis kaut kādās vatņiku spameru tirsās un neko vairāk neredzi?

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:43, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Droši vien kādos troļļiu kursos maskavā
Huļibanu laikam nav jēgas ignoros mest, pirž tāpat ar kādu jau 1000 profilu...nez pats zin cik epastus un profilus izveidojis

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:43, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Huļibanu laikam nav jēgas ignoros mest, pirž tāpat ar kādu jau 1000 profilu...nez pats zin cik epastus un profilus izveidojis
Tu jau vairāk nogursi viņu ignorējot, nekā ar šo spamojot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:44, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tu jau vairāk nogursi viņu ignorējot, nekā ar šo spamojot
Noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:46, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Eee bet kas ar HK Malagozh Pelavi??? vispar pastaves taads subprodukts??? izgazas jau vel trakak par Pelaviem, domajat vel kkas buus???
Laut kāds rakstelis bija ka viss notiek

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:46, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Eee bet kas ar HK Malagozh Pelavi??? vispar pastaves taads subprodukts??? izgazas jau vel trakak par Pelaviem, domajat vel kkas buus???
Sadraftēs kas pāri paliks Latvijā pēc 1.jūlija un dragās inboksā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 16:51, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Saprastu ja muuzham perspektivie Meijas un Pavlopi niikulotu un taa, BET Malagozh Pelavi izskatas vel bezcerigak, nakotnes nekadas!!! izaudzinats 10 gados nav neviens, beedu ieleja, laiks klapet to bodi ciet uz visiem laikiem
Tāpēc , ka debīla sistēma...juniori pat ZA ne visi kaplē 18-20 gados NHL un AHL(izņemot protams dažus 1.kārtas talantus). Bet pakāpeniski viss notiek...caur fermu.
TRTD piedāvā tik beņki sildīt KHL un trešo vārtsargu vizina ekskursijās pa Krieviju...nav fermas. Tas viss liek jaunajiem mesties prom ātrāk no šīs bedres.
p.s. pat krievi jau saka, ka fermu līgas KHL drīz nebūs kas spēlē, tajos 30 vai cik tur klubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 17:09, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc gan ne? Tas ir dažadas pasaules, ķīna tapat ka postsovjetijā ir daudz dažādu valodu un info telpu. Man viens amerikanis nesen stāstīja, ka viņs zinot kur ir Latvija, jo esot daudz bijis Kirgīzijā, Tadžikijā....................esot skaisti zirgi. Amerikāņiem šis atalums neliekas nemaz tik liels, kgan realitāta tās ir divas dažādas pasaules. Var jau arī salīdzināt, ka RD speli parceļ uz Alma atu arī.
CAN/USAun Zviedrijas infotelpas ar atšķiras, bet uz NHL Ziedrijā arēnas gāzīs apkārt. Nevajag piesaukt nenotikušus absurdus notikumus, piem RD Almaatā.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 17:13, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: CAN/USAun Zviedrijas infotelpas ar atšķiras, bet uz NHL Ziedrijā arēnas gāzīs apkārt. Nevajag piesaukt nenotikušus absurdus notikumus, piem RD Almaatā.
Šoruden uz Ķīnu brauks arī NHL...Šanhaja un Pekina. Laikam Šanhajā nebūs skatītāju pēc vilka teiktā sanāk, tāpat kā uz Kunluņu no KHL
https://www.nhl.com/fans/nhl-china-...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 17:18, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: A ko viņi nebrauc uz Ķīnu?
Zaipis saka ka brauc. RD uz Almaatu gan ne Sēdi mežā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 17:47, pirms 8 gadiem
Karsumu, uz Dinamo, pārējos hz kur.

     [+] [-]

, 2017-06-28 17:50, pirms 8 gadiem
KHL var piedāvāt lielākas algas kā NHL tik pēc tam nemaksā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 17:59, pirms 8 gadiem
Gan jau kukainis Skudra vienu otru kadru uz savu ''Torpedo''panems Daugavinam tacu vajag paligus

     [+] [-]

, 2017-06-28 17:59, pirms 8 gadiem
Tas būtu fantastiski, ja Karsums atgrieztos mūsu hokeja flagmanī-Dinamo! Taču neticu, domāju, ka Znaroks savāks sev.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 18:06, pirms 8 gadiem
CHL draftā krievus draftē, drīz arī MHL nebūs kas spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 18:29, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: CHL draftā krievus draftē, drīz arī MHL nebūs kas spēlē...
maz šogad krievus draftē, parasti 20-25 krievi tiek nodraftēti CHL improtu draftā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-28 18:51, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: CHL draftā krievus draftē, drīz arī MHL nebūs kas spēlē...
he, nu jau pabira krievi - tad jau būs kā parasti

     [+] [-]

, 2017-06-28 18:59, pirms 8 gadiem
HMB-VALODNIEKS.SPEIZHDEE!!! rakstīja: Njaa gregi,mihaeli un Brendoni iri tipiski chainiizeru vardi
Brendons Ķīnā ir tas pats kas letiniem Jānis!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-28 19:07, pirms 8 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: Nu ja dabūtu gan Karsumu gan Robinsonu, tad domāju playoff nekur neizpaliktu +vēl 2lētus leģus ar Marcelu Hossu priekšgalā un varbūt Sestito paturēt, jo nespēlēja jau slikti tikai bija slikta sezona un tad jau playoff komanda gatava. Bet hvz vai naudas pietiks Vēl otrs GK Masaļskis vai Gudļevsksis, bet Gudijs ticamākais paliks tampā bet leģionāru GK pozīcijā nevēlos redzēt vairs. Vai nu Masaļskis un abi ar Kalniņu konkurē pa pirmo numuru vai kādu jauno talantu Mitenu vai Grigalu kā otro GK un izteikts pirmais numurs Kalniņš. Vēl no jaunajiem ir arī tads kadrs kā Antons Naumovs, bet kkā nepārliecina Tad jau labāk Anču parakstīt
Ar vāju vārtsargu neglābs vislabākie leģionāri, pietiek ielaist 2-3 ripas sākumā un tālāk vari grauzt ledu, nespēsi atspēlēties. Būtībā vārtsargs ir vissvarīgākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-28 20:34, pirms 8 gadiem
Bēdīgi, Jašunovu varēja jau nodraftēt

     [+] [-]

, 2017-06-28 20:56, pirms 8 gadiem
neviena chl draftā...
principā pajāt, bet kaut kā jocīgi

     [+] [-]

, 2017-06-28 22:45, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: neviena chl draftā...
principā pajāt, bet kaut kā jocīgi
CHL drafts priekš mūsējiem (kas Eiropā) ir pat vērtīgāks par NHL draftu - tas dod iespēju 2-3 gadus uzspēlēt visaugstākajā junioru līmenī... Visi, kas to ir izgājuši, ir vismaz lielās izlases tuvumā.
Izskatās, ka šogad mums CHL būs tikai 1 vai 2 spēlētāji. (nu, OK, varbūt 3)

     [+] [-]

, 2017-06-28 22:48, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Bēdīgi, Jašunovu varēja jau nodraftēt
kāpēc tieši Jašunovu? Viņš jau tāpat ir labā kluba sistēmā.

     [+] [-]

, 2017-06-28 22:58, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: CHL drafts priekš mūsējiem (kas Eiropā) ir pat vērtīgāks par NHL draftu - tas dod iespēju 2-3 gadus uzspēlēt visaugstākajā junioru līmenī... Visi, kas to ir izgājuši, ir vismaz lielās izlases tuvumā.
Izskatās, ka šogad mums CHL būs tikai 1 vai 2 spēlētāji. (nu, OK, varbūt 3)
Balcers, Rubīns, Dzierkals būs CHL, ne vairak ne mazāk

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:00, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tieši Jašunovu? Viņš jau tāpat ir labā kluba sistēmā.
Labi parādīja sevi U čempī, nu jā, bet zini, draftēt varēja, 6 Bel tika draftēti, no kautkādas Belarus2 līgas arī, bet Zviedrijas U18 junioru augstākās līgas 3 reuzltatīvāko spēlētaju ne

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:04, pirms 8 gadiem
Abrag es tak teicu, ka sogad tuksums gan nhl, gan chl. Ja nu kadu "kolesnikovu" , par kadu izlasi tu runa). A nakosgad tur bus musejie. Pat 4 var sanakt. Balcers, dzierkals, rubins un krastenbergs.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:06, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Balcers, Rubīns, Dzierkals būs CHL, ne vairak ne mazāk
Krastenbergs, Balcers un Dzierkals visticamāk arī paliks savās komandās kā "over age", taču Rubīnam, kā rādās, ir jāmeklē jauna darba vieta, jo Medicine Hat šodien veselus 2 nodraftēja. Tas liek domāt, ka Rubīnam vieta sastāvā šajā komandā netiek taupīta.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:08, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Abrag es tak teicu, ka sogad tuksums gan nhl, gan chl. Ja nu kadu "kolesnikovu" , par kadu izlasi tu runa). A nakosgad tur bus musejie. Pat 4 var sanakt. Balcers, dzierkals, rubins un krastenbergs.
kā saka, "nakarkal!"

p.s. šito sadaļu Eliteprospects.com esi pamanījis: Elite Prospects Jobs ? Darba piiedāvājumi hokejistiem - var apskatīt, kādas algas ir dažādās līgās.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:10, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Labi parādīja sevi U čempī, nu jā, bet zini, draftēt varēja, 6 Bel tika draftēti, no kautkādas Belarus2 līgas arī, bet Zviedrijas U18 junioru augstākās līgas 3 reuzltatīvāko spēlētaju ne
es domāju, ka arī objektīvi tie belari bij vairāk pelnījuši kā mūsējie.

p.s. a ko tad Jašunovs parādījai tai U18 čempī??

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:11, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Krastenbergs, Balcers un Dzierkals visticamāk arī paliks savās komandās kā "over age", taču Rubīnam, kā rādās, ir jāmeklē jauna darba vieta, jo Medicine Hat šodien veselus 2 nodraftēja. Tas liek domāt, ka Rubīnam vieta sastāvā šajā komandā netiek taupīta.
Jā, par Krastenbergu aizmirsu, nu redzēs, man kautkas liek domāt, ka Rubīns uz Vasteras ies atpakaļ, allsvenskan

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:12, pirms 8 gadiem
Abrag, esmu redzejis. Kads tam sakars ar chl draftu un ka visi musu draftetie ir izlases lielas tuvuma)

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: es domāju, ka arī objektīvi tie belari bij vairāk pelnījuši kā mūsējie.

p.s. a ko tad Jašunovs parādījai tai U18 čempī??
Bija 3.labākais pēc Egles un Paškauska, pēc snieguma, atrs, nevaidās no spēka speles, un divcīņām, kā arī 16 gados, iemeta golu, un pateicoties viniem izvilka otro speli pret belariem

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā saka, "nakarkal!"

p.s. šito sadaļu Eliteprospects.com esi pamanījis: Elite Prospects Jobs ? Darba piiedāvājumi hokejistiem - var apskatīt, kādas algas ir dažādās līgās.
Snāk, reali tie ir darba piedāvājumi hokejistiem? Ja godīgi domāju, kautkadas mulkibas

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:16, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Krastenbergs, Balcers un Dzierkals visticamāk arī paliks savās komandās kā "over age", taču Rubīnam, kā rādās, ir jāmeklē jauna darba vieta, jo Medicine Hat šodien veselus 2 nodraftēja. Tas liek domāt, ka Rubīnam vieta sastāvā šajā komandā netiek taupīta.
Lai vai kas, bet abiem līgumi spēkā uz 17/18 sezonu, jaunus importus nenems, laikam, Nassen tiešam nelauzis ligums lai uz junioriem brauktu, ja ir iespeja SHL spēlēt, bet par otru hz

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:18, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Snāk, reali tie ir darba piedāvājumi hokejistiem? Ja godīgi domāju, kautkadas mulkibas
Izskatās, ka reāli piedāvājumi, vismaz ļoti līdzīgus piedāvājumus esmu redzējis reālu aģentu kompāniju mājas lapās.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:22, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kads tam sakars ar chl draftu un ka visi musu draftetie ir izlases lielas tuvuma)
tiešs sakars. Eiropieši CHL var tikt spēlēt tikai caur draftu.
Savukārt, es minēju to, ka VISI tie, kas CHL ir nospēlējuši 2 vai 3 sezonas CHL līgās, pēc tam kā minimums ir lielās izlases kandidāti.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:25, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tiešs sakars. Eiropieši CHL var tikt spēlēt tikai caur draftu.
Savukārt, es minēju to, ka VISI tie, kas CHL ir nospēlējuši 2 vai 3 sezonas CHL līgās, pēc tam kā minimums ir lielās izlases kandidāti.
Vins bija domājis, kads sakars tiem darba piedavajumiem ar CHL draftu utt.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:25, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Izskatās, ka reāli piedāvājumi, vismaz ļoti līdzīgus piedāvājumus esmu redzējis reālu aģentu kompāniju mājas lapās.
Interesanti gan

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:28, pirms 8 gadiem
Kanadiesus un amerikanus ar drafte maija. Tur pat sadalits pa regioniem. Nevar kvebeka nodraftet no vankuveras speletaju.
Nezinu vai kads tur spele bez drafta)

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:30, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kanadiesus un amerikanus ar drafte maija. Tur pat sadalits pa regioniem. Nevar kvebeka nodraftet no vankuveras speletaju.
Nezinu vai kads tur spele bez drafta)
a kāds sakars tiem kanādiešiem ar mūsējiem?? Mūsējos tiešā veidā jau tas neskar.

     [+] [-]

, 2017-06-28 23:31, pirms 8 gadiem
Kanadiesus un amerikanus tur ar drafte. Pie tam pa regioniem. Maija laikam. Tur vispar strikti noteikumi. Nevar nodraftet kvebekas klubs no vankuveras piemeram. Tur bez drafta nav neviena manuprat.
A par 2-3 gadi, tad taisniba laikam. Flopus tur ilgak par vienu gadu netur...

     [+] [-]

, 2017-06-29 06:56, pirms 8 gadiem
Amerikāņu sankcijas strādā, krievi turpina grimt!