Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Hosa tiks sodīts"

Jānis Celmiņš

Šuplers: "Hosa tiks sodīts"
Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

"Hosa tiks sodīts, šāda līmeņa spēlētājs nedrīkst tā rīkoties," Hosas nopelnīto lielo sodu (2+10) trešajā periodā mačā pret Maskavas "CSKA" komandu komentēja Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers.

"Pieļāvām pārāk daudz kļūdas aizsardzībā. Mums šovakar spēlēja seši jaunie puiši, kuri aizvietoja traumētos, viņiem vēl pietrūkst pieredzes. Tas īpaši izpaužas spēlēs pret šādām meistarīgām komandām,'' pēc zaudējuma atzina "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers.

Trešās trešdaļas vidū jau ceturto (!) reizi divu minūšu sodu nopelnīja Marsels Hosa. Ar to viņam vēl bija par maz, par runāšanu ar tiesnešiem mūsu spēlētājs saņēma vēl desmit minūšu sodu. "Pret Hosu būs sankcijas, to viņam jau pateicu ģērbtuvē. Pēdējās desmit minūtēs viņš komandai būtu noderējis- šādi meistarīgi spēlētāji nedrīkst pieļaut šādus pārkāpumus. Par sodu lemsim komandas iekšienē, tā ir mūsu privātā lieta," hokejista izdarības komentēja treneris.

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

 +28 [+] [-]

, 2009-09-26 20:04, pirms 16 gadiem
un pareizi darīsiet!
Slēpts komentārs: Rezekne the best ~

 +43 [+] [-]

, 2009-09-26 20:05, pirms 16 gadiem
slovāks pret slovāku

  +6 [+] [-]

, 2009-09-26 20:06, pirms 16 gadiem
Rezekne the best ~ rakstīja: nu ko atkal kautkadas problemas latvijas sportaa
nu ne jau metīs ārā no komandas, vienkārši uzliks naudas sodu, 100 ls vai tml. tā ir visās komandās. MVD piemēram spēlētājam sods, ja atstāj komandu trijatā.

 +50 [+] [-]

, 2009-09-26 20:09, pirms 16 gadiem
Nu, protams, ne jau Rātslaukumā viņu ar tomātiem nomētāt Šuplers liks... .
Atvilkumi no algas šādās situācijās Eiropas hokejā ir visai pierasta lieta, taču nevajag arī Hosu nostādīt situācijā, ka bez maz vai viņa dēļ netika iemests otrais gols. Tie noraidījumi (sevišķi pēdējais) nebija no muļķības, bet gan no pārlieku lielas cenšanās ("CSKA" vārtsargs to ļoti meistarīgi izmatoja, izslidojot tālāk no vārtiem).
Slēpts komentārs: xinsh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: eske
Slēpts komentārs: ERIX
Slēpts komentārs: quick

  +7 [+] [-]

, 2009-09-26 20:20, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: A kuri tad ir tie 6 jaunie ,kas aizvietoja traumētos.
Bērziņš, Bukarts, Hartmanis, J.Rēdlihs, Cibuļskis... un moš domāts arī Cinks.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:20, pirms 16 gadiem
Samaksaas naudas sodu un viss! Taa taas lietas kartojas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-26 20:22, pirms 16 gadiem
Speele vispaar patika. Buutu muuseejie aizsargi vairaak njeemushi paraugu no Sveta, kaa jaaspeelee pret tehniskiem uzbruceejiem...

Prieks, ka Daarzinsh ir rezultatiivaakais Tieshaam velk mainju. Arii Beerzinsh beidzot buus sapratis, ka nav pielaulaats Daarzinjam un Reedliham un, ka vietu komandaa naaksies pasham nopelniit.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-26 20:22, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: No 4 sodiem vismaz divi bija aiz pretinieku vaartiem. Centiiba un nesavaldiiba ir divas dazhaadas lietas.
Nesavaldība bija, kad Spruktu gribēja "nonest", vai Iguldenam nūju izsist, Hosa vienkārši pārcentās vairākās epizodēs (arī vienā no tām, kas bija aiz vārtiem [pēc kuras arī pats nolikās]).

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:23, pirms 16 gadiem
aparatus rakstīja: priek par to ka spelee 6 jaunie hokejisti
Bet taapat mees zaudeejaam CSKA arii shajaa frontee. Vinjiem vispaar vieni jaunie, interesanta komanda. Un vaartsargs raadiija briinumus.
Slēpts komentārs: quick

  +6 [+] [-]

, 2009-09-26 20:24, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Tieshaam velk mainju. Arii Beerzinsh beidzot buus sapratis, ka nav pielaulaats Daarzinjam un Reedliham un, ka vietu komandaa naaksies pasham nopelniit.
Vēl pirms viņš tika ielikts šai maiņā, Bērziņš bija visai labs hokejists (Minesotas "Wild" nometnēs arī nebija pēdējais), bet tad, pēc sezonas ECHL, ja nemaldos, kkas "pārtrūka" un tā arī nav īsti atgriezies vēl līdz šim.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:25, pirms 16 gadiem
Hossu jāsoda, un Galviņu arī!!! Katrā spēlē deļ viņa iŗ zaudēti vieni vārti vismaz!!!
Slēpts komentārs: quick

  +9 [+] [-]

, 2009-09-26 20:27, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Arii Ozo NYR speeleejot centaas no mazaakumiem pretuzbrukumus sariikot, bet nesanaaca. Taa nu ir speeles discipliina.
Un kad sanāca, tad "pārdomāts un gudrs gājiens"?

Uz jebkuru epizodi var skatīties gan "pēc fakta", gan "pēc situācijas". Hosa pārcentās. Kam negadās, citās spēlēs, kad iemetīs 2 golus, visi teiks - nu tik meistars.

Tā jau arī ir golskorera maize (jebkurā sporta veidā) - spēlēt uz robežas (aizmugures, pārkāpumu, spēju utt.)... Ovečkins tam ir izteikts piemērs.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-26 20:28, pirms 16 gadiem
Būtu cita lieta ja Šuplers tiešām uzticētos tiem jaunajiem nevis pēc pirmajām kļūdām nelaiž viņus laukumā, tādā ziņā Znaroks vairāk uzticās jaunajiem.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 20:28, pirms 16 gadiem
nu jau nu jau... tak vienkarshi kaaa lai chalis normaali speelee, ja tik nevareeja uzlauzt to varochiku... vienkaarshi negaaja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 20:29, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vēl pirms viņš tika ielikts šai maiņā, Bērziņš bija visai labs hokejists (Minesotas "Wild" nometnēs arī nebija pēdējais), bet tad, pēc sezonas ECHL, ja nemaldos, kkas "pārtrūka" un tā arī nav īsti atgriezies vēl līdz šim.
Zinu, zinu Muuzhiigi jaunais Beerzinsh. Bet pasaules chempionaataa Maskavaa kaa ielika pie daarzinja un Reedliha taa baidaas njemt aaraa. Pagaashgad jau izskatiijas, ka vinsh vietu shajaa mainjaa uzskata kaa pashsaprotamu. Taadeelj arii taa priecaajos par to, ka shogad komandai ir garaaks solinsh, konkurence vienmeer atstaaj pozitiivu iespaudu.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:30, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Būtu cita lieta ja Šuplers tiešām uzticētos tiem jaunajiem nevis pēc pirmajām kļūdām nelaiž viņus laukumā, tādā ziņā Znaroks vairāk uzticās jaunajiem.
Tāpēc, ka Znaroks tos jaunos pazīst kā "ablupļennos"... A ko Šupleram izsaka tāds Bukarts? Jaunais, talantīgais... kā visi, kas līdz šādam līmenim izsitušies.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:33, pirms 16 gadiem
Kur palicis Jekimovs? Viņu laikam kādam izīrēja? Tagad būtu labs palīgs...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:34, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kad sanāca, tad "pārdomāts un gudrs gājiens"?

Uz jebkuru epizodi var skatīties gan "pēc fakta", gan "pēc situācijas". Hosa pārcentās. Kam negadās, citās spēlēs, kad iemetīs 2 golus, visi teiks - nu tik meistars.

Tā jau arī ir golskorera maize (jebkurā sporta veidā) - spēlēt uz robežas (aizmugures, pārkāpumu, spēju utt.)... Ovečkins tam ir izteikts piemērs.
Bet protams, Njurjorka tachu

Zaudeet ripu aiz pretinieku vaartiem un kjekseet gan neliecina par meistariibu Buutu mums Ovechikiniem pilna komanda vareetu speeleet arii taa. Pastariishu komandaas, kuras speelee no aizsardziibas ir jaaspeelee disciplineetaak. Skaidrs, ka paarcentaas, bet tas ir tas pats, man jau liekaas, ka taa arii ir speeles discipliina, zinaat kur ir robezha - apzinaaties risku un vai tas atmaksaasies.

Bet patiikami, ka nav taa kaa paarbaudas speeles, kad shis slidinaajaas.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 20:35, pirms 16 gadiem
Teacher's rakstīja: Kur palicis Jekimovs? Viņu laikam kādam izīrēja? Tagad būtu labs palīgs...
Man arii Jekimovs patiktu labaak par Hartmani.

4. mainja shodien tieshaam netika galaa Pirmajaa periodaa CSKA vareeja briivi ar ripu slidinaaties gar vaartiem, kameer muusu jaunie staaveeja statiskaas poziicijaas Nekas, varbuut buus laba skola.

Par labu skolu runaajot, vakar naktii taada tika Nazemam Kadri (Toronto pirmaa izveele shogad). Centaas tehnikaa paarspeet Lidstromu

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:36, pirms 16 gadiem
PSC!!!
Būtu viņa vietā piem. Ozo nekas tāds nebūtu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:38, pirms 16 gadiem
Savā laikā arī Jurzinovs līdzigi Šupleram neatzina vietējos ,bet kad ūdenis smēlās mutē riskēja un paņēma Vītoliņa maiņā Tomanu,Hehtu un aizsardzībā Sējēju un dabūja sudrabu psrs čempī.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 20:39, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Bet protams, Njurjorka tachu

Zaudeet ripu aiz pretinieku vaartiem un kjekseet gan neliecina par meistariibu Buutu mums Ovechikiniem pilna komanda vareetu speeleet arii taa. Pastariishu komandaas, kuras speelee no aizsardziibas ir jaaspeelee disciplineetaak. Skaidrs, ka paarcentaas, bet tas ir tas pats, man jau liekaas, ka taa arii ir speeles discipliina, zinaat kur ir robezha - apzinaaties risku un vai tas atmaksaasies.

Bet patiikami, ka nav taa kaa paarbaudas speeles, kad shis slidinaajaas.
Sliktāk būtu, ja viņš neķeksētu un nolaidis rokas ietu mainīties. Un no aizsardzības kkā "Dinamo" nespēlē, vismaz es neesmu novērojis izteiktu aizsardzības hokeju. "Lada" spēlē no aizsardzības, "Devils" arī, bet Rīga - pretuzbrukumu hokeju. Tb spēlē visai brīvi (salīdzinoši, protams), neriskē daudz, bet cenšas noķert uz pretuzbrukumu un kļūdām.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:41, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Savā laikā arī Jurzinovs līdzigi Šupleram neatzina vietējos ,bet kad ūdenis smēlās mutē riskēja un paņēma Vītoliņa maiņā Tomanu,Hehtu un aizsardzībā Sējēju un dabūja sudrabu psrs čempī.
Taču tā bija 4. maiņa, un rezultātu "taisīja", galvenokārt, citi... arī tas pats Irbe pie teikšanas vispār tikai tikai tad, kad Samoilovs Olimpiādē un pēcOlimpiādes pasākumos bija.
Slēpts komentārs: strops
Slēpts komentārs: strops

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 20:43, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš, Bukarts, Hartmanis, J.Rēdlihs, Cibuļskis... un moš domāts arī Cinks.
Es te piekasos vārdiem jo - Bērziņš nav nekāds "jaunais" , Cinks diezgan normāli sevi ir parādījis ,bet pārējie ,ar saviem sēles laikiem J.Rēdlihs 2'04 , O.Cibuļskis 2'10 , R.Bukarts 1'58 , T.Hartmanis 1'38 ,diezvai varēja dot kādu negatīvu iespaidu uz spēles gaitu . To savu jautājumu varēju pateikt tautas valodā - Beidz muldēt Pan , atradis vainīgos .

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sliktāk būtu, ja viņš neķeksētu un nolaidis rokas ietu mainīties. Un no aizsardzības kkā "Dinamo" nespēlē, vismaz es neesmu novērojis izteiktu aizsardzības hokeju. "Lada" spēlē no aizsardzības, "Devils" arī, bet Rīga - pretuzbrukumu hokeju. Tb spēlē visai brīvi (salīdzinoši, protams), neriskē daudz, bet cenšas noķert uz pretuzbrukumu un kļūdām.
Par to es tev piekriitu, neizveeleejos pareizos vaardus. Bet arii shaadaa modelii discipliina ir svariiga. Ne velti Shuplers vinju tagad lamaa.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:44, pirms 16 gadiem
Ljoti patika kaa Svets speeleeja mazaakumaa. Esmu patiikami paarsteigts, pirms sezonas skatoties statistiku un auguma parametriem padomaaaju, ka vinsh ir no tiem aizsargiem, kuri domaa tikai par uzbrukumu, kad Aabols teica, ka vinsh esot njemts kaa Vestskota aizvietaajs, tad nesapratu, bet tik mobiils un izveiciigs aizsardziibaa. Tipiska ZA skola

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:45, pirms 16 gadiem
Jā tev taisnība ,bet tas pirmkārt sapurināja komandu,bet Irbe tik spīdoši ienāca ,ka Samoilovam pēc nākamās sezonas laime bija jāmeklē Sokil komandā.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:46, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Es te piekasos vārdiem jo - Bērziņš nav nekāds "jaunais" , Cinks diezgan normāli sevi ir parādījis ,bet pārējie ,ar saviem sēles laikiem J.Rēdlihs 2'04 , O.Cibuļskis 2'10 , R.Bukarts 1'58 , T.Hartmanis 1'38 ,diezvai varēja dot kādu negatīvu iespaidu uz spēles gaitu . To savu jautājumu varēju pateikt tautas valodā - Beidz muldēt Pan , atradis vainīgos .
Taču tai pašā laikā, pieļauju, ka, ja būtu pamatsastāva veči arī spēles laiks viņiem būtu cits, līdz ar to šo jauno kadru dēļ (precīzāk - Šuplera neuzticēšanās viņiem dēļ) pārējiem bija jāspēlē vairāk, līdz ar to bija arī lielāks nogurums un pajuka spēles plāns.

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:47, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Jā tev taisnība ,bet tas pirmkārt sapurināja komandu,bet Irbe tik spīdoši ienāca ,ka Samoilovam pēc nākamās sezonas laime bija jāmeklē Sokil komandā.
Un neteiksim, ka viņš neatrada... pēc tam abi divi (Irbe un Samoilovs) veidoja PSRS izlases vārtsargu līniju Labas gribas spēlēs.

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:49, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ljoti patika kaa Svets speeleeja mazaakumaa. Esmu patiikami paarsteigts, pirms sezonas skatoties statistiku un auguma parametriem padomaaaju, ka vinsh ir no tiem aizsargiem, kuri domaa tikai par uzbrukumu, kad Aabols teica, ka vinsh esot njemts kaa Vestskota aizvietaajs, tad nesapratu, bet tik mobiils un izveiciigs aizsardziibaa. Tipiska ZA skola
Jā, pagaidām tā uz izveicību viņš spēlē, bet kad jāspēlē pret lielākiem un ehniskiem spēlētājiem, kuri nebaidās spēlēt arī "ar masu", tad ir kā ir (epizodēs to var redzēt).
Svetam par laimi, pagaidām viņam spēka un ātruma pietiek, pie tam KHL nav tik daudz iepriekš aprakstīto uzbrucēju.

P.S. Ja kāds manā tekstā saskata nepatiku pret maziem aizsargiem, tad... jā, tā arī ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:51, pirms 16 gadiem
Tāda dzīve abiem Rīga kļuva par šauru[tādas problēmas mūsdienu vārtu vīriem mūsu izlasē.].

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 20:51, pirms 16 gadiem
Nevajag meklēt vainīgos, tas neuzlabos rezultātus. Ja ņem vērā sastāva problēmas, normāli šodien spēlēja. Veiksmi mājas spēlēs !

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:51, pirms 16 gadiem
Publiksi nopērs ģērbtuvē
Bet nu protams visi ir profesionāļi, tomer var jau Hosu saprast. Komandai tik daudz iespejas un iemest nekādi nevar, spēle neiet. Un vēl cska v-sargs simulants. Protams nervi uzdod. Arī pašam spēle negāja un jau ceturtais noraidījums.

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:54, pirms 16 gadiem
pareizi ir hossam jasanam sodu

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 20:56, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču tai pašā laikā, pieļauju, ka, ja būtu pamatsastāva veči arī spēles laiks viņiem būtu cits, līdz ar to šo jauno kadru dēļ (precīzāk - Šuplera neuzticēšanās viņiem dēļ) pārējiem bija jāspēlē vairāk, līdz ar to bija arī lielāks nogurums un pajuka spēles plāns.
Nu diemžēl spēles plāns mūsējiem jau pazuda spēlē pret Vitjaz ,kad viņi atgriezās laukumā pēc otrā pārtraukuma.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:56, pirms 16 gadiem
Visu cieņu šupleram,tomer Hossa bik pa daudz kludijas.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 20:57, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Tāda dzīve abiem Rīga kļuva par šauru[tādas problēmas mūsdienu vārtu vīriem mūsu izlasē.].
Masaļskim un Muštukovam (Naumovs, pagaidām, ir ārpus visiem sarakstiem, jo nespēlē)?
Viņiem, manuprāt, problēmas ir pilnīgi citas (vienam - kā tikt pa rpirmo numuru, otram - kā tikt DR), taču vislielākās problēmas būs Znarokam, kad būs jādomā, kuram uzticēt stāties vārtos.

Bet ja domā, ka Masaļska dēļ Naumovu aizdzina... nu jā, tā sanāk, taču ne jau tāpēc, ka viņš būtu slikts vai kāds, vienkārši ir pietiekoši daudz jauno, kam spēlēt fārmā, bet lielajā komandā, līnija ir nokomplektēta (kaut gan Naumovs kā otrais numurs ir krietni vērtīgāks nekā Masaļskis, kuram, savukārt, ir lielāka vērtība kā pirmajam).

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:58, pirms 16 gadiem
Nja tas bija biskin taka pa traku vienam speletajam...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 20:59, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Nu diemžēl spēles plāns mūsējiem jau pazuda spēlē pret Vitjaz ,kad viņi atgriezās laukumā pēc otrā pārtraukuma.
Plāns varbūt nepazuda (ja vien tas nebija bloknots, kuru Miklošovičs atstāja piemaskavas taksī ) [spēles "pavediens" gan, varbūt], vienkārši nav tās pārliecības... .
Pagājušsezon arī sākums bija smags, tad iespēlējās. Tb tagad vajag pāris mājas spēles nospēlēt veiksmīgi (tb dabūt kādu 3 spēļi vinning-strīku) un viss būs normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:01, pirms 16 gadiem
Jekimovs pašlaik spēlē Tamperes Alves. Jau Latvijas dzelzceļa turnīrā viņš aizvadīja vienu spēli. Tā kā viņu mums RD neidzosies dabūt.
Slēpts komentārs: egils34

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Plāns varbūt nepazuda (ja vien tas nebija bloknots, kuru Miklošovičs atstāja piemaskavas taksī ) [spēles "pavediens" gan, varbūt], vienkārši nav tās pārliecības... .
Pagājušsezon arī sākums bija smags, tad iespēlējās. Tb tagad vajag pāris mājas spēles nospēlēt veiksmīgi (tb dabūt kādu 3 spēļi vinning-strīku) un viss būs normāli.
Kā to ņem ,atgriezās no tāla izbraukuma ar 5 pts ,un pēc tam 3 mājas spēlēs uzvaras , rezultātā 8 spēlēs 11 pts

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:10, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Kā to ņem ,atgriezās no tāla izbraukuma ar 5 pts ,un pēc tam 3 mājas spēlēs uzvaras , rezultātā 8 spēlēs 11 pts
Izbraukums ir pavisam tuvs (salīdzinoši ar to kas bija pagājušās sezonas sākumā un vēl būs arī šogad) - Maskava un tās tuvākās pilsētas.

Un daudz svarīgāk par tiem 11 punktiem 8 spēlēs būtu spēlētāju galvu sakārtošana, pārliecības, ka nav jau galīgi slikti, atgūšana, kas vēlāk pārvērstos punktos arī no "neņemajiem" pretiniekiem.
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs: egils34

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:16, pirms 16 gadiem
nopērs
Slēpts komentārs: egils34

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 21:19, pirms 16 gadiem
Nevajadzētu čakarēt smadzenes Hossam. Viņš centās un tas bija redzams vismaz man,bet tie noraidījumi netika nopelnīti dēļ tā,ka viņš neko nedarīja komandas labā. Plēsās,bet negāja kā gribētos.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-26 21:24, pirms 16 gadiem
Vislabākais sods būtu tāds, ka Hosam nākošajās 10 spēlēs jāgūst 10 vārti pretējā gadījumā sekos finansiālas sankcijas - tad nu čalim būtu jālien no ādas laukā. Tagad ar vieniem fakiem tālu netiks....
Slēpts komentārs: egils34

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 21:27, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: lols
Ej izgulies tirliņ!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 21:31, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš, Bukarts, Hartmanis, J.Rēdlihs, Cibuļskis... un moš domāts arī Cinks.
Nu Cinks jau izskatās, ka ir "pamatsastāva vecis"! Jo sezonu uzsāka pie galvenās komandas un no jaunajiem pagaidām man viņa sniegums vislabāk patīk! Tiešām ir rerdzams progress! Arī maiņa Hosa, Iguldens un Cinks , manuprāt, pat labāk izskatās nekā, ja tur kā trešais ir Ankipāns.... var redzēt, ka jaunais Cinks cenšās un pasi viņam dažreiz sanāk tiešām jau meistara cienīgi! Ja tik vēl tie partneri mācētu tos pasus biežak izmatot, tad vispār būtu labi! Katrā ziņā vismaz pagaidām man viņš ir šīgada patīkamais pārsteigums! Pagājušogad tāds bija Soča!

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:31, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izbraukums ir pavisam tuvs (salīdzinoši ar to kas bija pagājušās sezonas sākumā un vēl būs arī šogad) - Maskava un tās tuvākās pilsētas.

Un daudz svarīgāk par tiem 11 punktiem 8 spēlēs būtu spēlētāju galvu sakārtošana, pārliecības, ka nav jau galīgi slikti, atgūšana, kas vēlāk pārvērstos punktos arī no "neņemajiem" pretiniekiem.
Nu par tām galvēm runājot ,es iepriekšējā sezonā un arī šajā jau esmu izteicies ,ka Pans nemāk noskaņt spēlētājus (krieviski saka daķ uzstanovku na mač)uz spēli ,un tas ir ļoti ,ļoti liels mīnuss ,te pat varētu salīdzināt ar kādu noskaņojumu spēlē LV izlase pret ,teiksim tā ,grūtiem pretiniekiem un kā RD , kautgan spēlētāji daudzi tie paši .Jā un tās pēcspēles konferences Pana izpildījumā gandrīz pēc katra "zāģa" - rebjata uzstaļi , sopernik klasnij, soperņik masķeravitij, uvažaju , naša skameika korotkaja - demagoģija .Nevis atzīstam savas kļūdas un cenšmies tās labot .Šogad jau cik reizes dzirdēts , kļūdas aizsardzībā utt. ,bet kas tiek mainīts ? Laikam jau nekas , un te jāatgriežas pie galvām ,bet man liekas ,ka nevis pie daudzām ,bet gan pie vienas .

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 21:32, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Jz tik vēl tie partneri mācētu tos pasus biežak izmatot... tad vispār būtu labi!
Tad tas būtu NHL un Cinks būtu Torntons.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 21:35, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad tas būtu NHL un Cinks būtu Torntons.
1990. gads! Nekas nav nereāls, arī NHL! Ja tiešām labi nokapās gadiņu vai divus te KHL, tad skaties moš kāds no NHL arī šo pamanīs...
Slēpts komentārs: egils34

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 21:52, pirms 16 gadiem
pēdējais noraidījums bija uz līdzenas vietas, Hosa vnk gribēja v-sargu appbraukt un... nejauši aizķēra - tā gadījās. neizturēja nervi un kaut ko pateica tiesnesim...šī nebija Hosas spēle

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 22:43, pirms 16 gadiem
xinsh rakstīja: a kur CSKA trenera komentārs?
Laikam jau nevelti Hosu ne1 neņēma KHL, mēs tikai baigi priecājāmies, ka viņu noturējām!Joprojām domāju ka labāk uz kko ietaupītu un būtu mēģinājuši Hartiganu saglabāt, Hosa ne1 pelna sodus, bet arī pārāk liels individuālists grib būt
vienam piekrītu-Hartigans būtu labaķs par Hosu-bet Hosam ir milzīgs talants un savas ripas viņš tāpat iemetīs-tikai ja nopietnāk trenētos spēlētu no Hosas iznāktu superzvaigzne. hartigams mazāk haltūrē laukumā-Hosas haltūru laukumā šogad februārī martā nespēju aizmirst.

     [+] [-]

, 2009-09-26 23:31, pirms 16 gadiem
...ieliksim par sodu viņu hokeja laukuma stūrī,lai nokaunas......

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 23:32, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: vienam piekrītu-Hartigans būtu labaķs par Hosu-bet Hosam ir milzīgs talants un savas ripas viņš tāpat iemetīs-tikai ja nopietnāk trenētos spēlētu no Hosas iznāktu superzvaigzne. hartigams mazāk haltūrē laukumā-Hosas haltūru laukumā šogad februārī martā nespēju aizmirst.
Tu piedalies ar Hosu kopā treniņos ka zini cik viņš cītīgi trenējas? Laukumā viņš dara kas vajadzīgs, ja uzbrukumā vēl nav īsti atvēries tad atsrādā aizsardzībā un arī mazākumā labi spēlē, izjauc laukuma vidusdaļā pretinieku iesāktos uzbrukumus, un tas ka pagaidām nav vēl atvēries varbūt ir uz labu, sezonas beigās atvērsies kad to visvairāk vajadzēs, nevis kā pagājušo sezonu izšāva pulveri jau sezonas pirmajā pusē!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 23:39, pirms 16 gadiem
xinsh rakstīja: a kur CSKA trenera komentārs?
Laikam jau nevelti Hosu ne1 neņēma KHL, mēs tikai baigi priecājāmies, ka viņu noturējām!Joprojām domāju ka labāk uz kko ietaupītu un būtu mēģinājuši Hartiganu saglabāt, Hosa ne1 pelna sodus, bet arī pārāk liels individuālists grib būt
o jaa gribēšu redzēt ko teiksi kad Hosa sāk mest iekšā

kaitina man šitie saucamie fani , kad vis kārtībā tad tik priecīgi un tā slavē , vaig tik kaut ko neizdarīt tā kā vaig lai sāktu nopelt ne pa tēmu .... un tas nav tikai šajā situācijā bet vispār !!!! Būtu paklusējis labāk

neaizstāvu Hosu , nu nebija viņš šodien elementā , bet nevar vienmēr tāds būt !!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 23:41, pirms 16 gadiem
Ooo, jā! Sods ir pilnīgi pelnīts, šodien ļoti nedisciplinēti un bezatbildīgi nospēlēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kling Klang

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 10:23, pirms 16 gadiem
protams kludijas hossa, bet vinam mac negaja 4 noraidijumi, paris ripas neiemeta, nu noravas calis, bik emocijas uzdeva.! varbut ta pat labak, domaju, ka vinam pasam ir ko pardomat un viss bus ok!

     [+] [-]

, 2009-09-27 13:14, pirms 16 gadiem
Izbraukuma 50/50 punkti un vaarti 13/13 ir normali .. njemot vera ka pe speles stila dinamo bija cisku jauzvar .. nu 4 reizes viens uz viens un neviena gola... un paskatoties turnira tabulu .. nu esam tur kur esam otrie noi otra gala .. iemesties vaarti daliita 6-8 vieta liigaa... nu super... bet ielaisite totalaa paklajaa

     [+] [-]

, 2009-09-27 14:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš, Bukarts, Hartmanis, J.Rēdlihs, Cibuļskis... un moš domāts arī Cinks.
Nu par pirmo Tavas listes dalībnieku var strīdēties cik nu viņš ''jauniņš'' skaitās DR rindās...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-27 14:57, pirms 16 gadiem
Kāpēc Hossu aiztiek. Viņš taču cīnās uz laukumu, vai to neviens neredz?!

     [+] [-]

, 2009-09-27 16:25, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu Cinks jau izskatās, ka ir "pamatsastāva vecis"! Jo sezonu uzsāka pie galvenās komandas un no jaunajiem pagaidām man viņa sniegums vislabāk patīk! Tiešām ir rerdzams progress! Arī maiņa Hosa, Iguldens un Cinks , manuprāt, pat labāk izskatās nekā, ja tur kā trešais ir Ankipāns.... var redzēt, ka jaunais Cinks cenšās un pasi viņam dažreiz sanāk tiešām jau meistara cienīgi! Ja tik vēl tie partneri mācētu tos pasus biežak izmatot, tad vispār būtu labi! Katrā ziņā vismaz pagaidām man viņš ir šīgada patīkamais pārsteigums! Pagājušogad tāds bija Soča!
Cinks ir labs, bet man iekrita aciis, kaa vinsh vienmeer meklee Hossu jau no borta. Tiko pie borta izciiniijis ripu vinsh to centree uz vaartu priekshu, kaa izpildod stuuri futbolaa. Nedaudz vienveidiigi un vakar sanaaca pretuzbrukuma iespeeja pretiniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-27 22:23, pirms 16 gadiem
brīnums vēl ka viņu nediskvalificēja uz gadu nosacīti, tas tagad modē...

     [+] [-]

, 2009-09-27 22:31, pirms 16 gadiem
Rino rakstīja: Tu piedalies ar Hosu kopā treniņos ka zini cik viņš cītīgi trenējas? Laukumā viņš dara kas vajadzīgs, ja uzbrukumā vēl nav īsti atvēries tad atsrādā aizsardzībā un arī mazākumā labi spēlē, izjauc laukuma vidusdaļā pretinieku iesāktos uzbrukumus, un tas ka pagaidām nav vēl atvēries varbūt ir uz labu, sezonas beigās atvērsies kad to visvairāk vajadzēs, nevis kā pagājušo sezonu izšāva pulveri jau sezonas pirmajā pusē!
Hosas spēli klātienē redzēju februārī martā-bieži laukum,ā laida muļķi kad viņam nav ripa-lēni atgriezās aizsardzībā, pavirši uztvēra piespēles-atklāti bija redzams gribas trūkums-to arēnā ļoti labi varēja redzēt-nu tā bija tīra haltūra, pat bezkaunīga rīcība-brīžiem šķita ka laukumā ir 4 spēlētāji-bet fani to laikam neredz ja kad bija iemest Hosa iemeta un tas bija uzreiz pluss faniem-kas bļāva ka Hosa labākais-talants ir ja es iemetu vārtus tad paŗējo laiku drīkstu neatstrādāt laukumā?
neiet runa kad nav formā -to var piedot, bet nevar piedot nevēlēšanos cīnīties laukumā,.

     [+] [-]

, 2009-09-27 23:03, pirms 16 gadiem
Hosa šajā mačā vispār bij nekāds, vajadzēja viņu labāk vispār uz soliņa turēt! Kāda sapurināšana gan nāktu tikai par labu!

     [+] [-]

, 2009-09-28 12:12, pirms 16 gadiem
Nejau Hosa tikai tā spēlē es šogad vispār nepazīstu komandu skatījos spēli un redzēju tos divus vārtus ko iemeta CSKA man liekas ka junioros tādus varētu ielaist tikai var 'mīca gar apmalēm kustamies lēni ,viņi mūs apskrēja vienā seta. Protams par runāšanu pāršāva par strīpu vajadzēja paklusēt jo viņš vienīgais vismaz daudz līdzīgi spēkojās ar Maskaviešiem . Bet nu cepuri nost aizsargiem un protams vārtsargam jo varēja būt daudz vairāk un sliktāk