Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Vītoliņa vadītie Rietumi zaudē KHL Zvaigžņu spēlē

Andrejs Siliņš

Vītoliņa vadītie Rietumi zaudē KHL Zvaigžņu spēlē
Foto: Itar Tass/Scanpix

Svētdien Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Zvaigžņu spēlē uzvaru izcīnīja Austrumu komanda, kas Sočos notikušajā mačā izcīnīja panākumu pār Harija Vītoliņa vadīto Rietumu komandu ar rezultātu 18:16.

Spēles pirmajā trešdaļā Rietumi pa vārtiem meta ievērojami biežāk un arī iemeta vairāk (6:5). Toties otrajā trešdaļā austrumnieki Sergeja Mozjakina virsvadībā (divi vārti) pārņēma vadību (8:7). Četrās minūtēs iemetot trīs vārtus pēdējās trešdaļas sākumā rietumnieki atkal panāca neizšķirtu (13:13).

Sešas ar pusi minūtes pirms mača beigām Deniss Paršins izšķirošo reizi izvirzīja vadībā Austrumus (15:14). Pusotru minūti pirms beigām Vītoliņš nomainīja vārtsargu pret papildus laukuma spēlētāju, tomēr atgūties vairs neizdevās, un Austrumi svinēja panākumu ar rezultātu 18:16.

Uzvarētājiem Magņitogorskas "Metallurg" kapteinis Sergejs Mozjakins guva sešus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli. Pa diviem vārtiem sameta Deniss Paršins, Sergejs Kosticins un Ņikita Gusevs. Savukārt Rietumu komandas rindās Sanktpēterburgas SKA kapteinis Iļja Kovaļčuks iemeta četrus vārtus un atdeva divas piespēles. Pa diviem vārtiem guva Vojteks Volskis, Stīvs Mozess un Sergejs Plotņikovs.

Vienīgo spēka paņēmienu spēlē izdarīja Rietumu kapteinis Iļja Kovaļčuks, bet mesto ripu priekšā gūlās divi rietumnieki - Raiens Gundersons un Igors Grigorenko.

Spēle norisinājās "Bolshoy" arēnā Sočos un to klātienē noskatījās ap 12 tūkstošiem līdzjutēju. Šī bija jau septītā KHL Zvaigžņu spēle, bet piekto reizi pēc kārtas savā starpā cīnījās Austrumu un Rietumu konferences. Austrumi uzvarēja ceturto reizi piecu maču laikā.

Meistarības konkursos uzvaru ar 4:3 izcīnīja Rietumu jeb Kovaļčuka komanda.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-25 21:36, pirms 10 gadiem
Bet klausoties Sorokina, palika pat žēl vinja. Ta sajusminajas par reali neko.
Radas sajuta, ka NHL vins nekad nav redzejis.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-25 21:37, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tiešām šeit vieni puišeli apgrozās?
Tik sekli un stulbi komentāri. Tāda sajūta ka te lielākā daļa nav vecāka pa 25..
vieni puišeļi..
tik stulbi komentēt.
Kārtējo reizi politiku jauc ar sportu. Tas ka jums nepatīk krievija, nav jāizrāda arī to uz sportu
Sports=Politika. Nevajag te Savick`oties.

  +3 [+] [-]

, 2015-01-25 21:37, pirms 10 gadiem
Ieslēdzu pirmā perioda vidū, bet ilgāk par dažām minūtēm nevarēju to noskatīties. Kaut kāds jēls un neizdevies šovs. Skaidrs, ka tādos mačos neviens nespēlē ar pilnu spēku, bet nu šeit vispār nebija, ko redzēt.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-25 21:38, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tavai zināšanai, tie tavi sliktie krievi ir uzcēluši tev tiltus, mājas kur dzīvot, ielas, ceļus utt..
Muļķis tu esi.
Gadi neļauj vēl tev domāt pareizi.
Un nogalinājuši pārdesmit tūkstošus latviešu. Kā arī šobrīd veic masu slepkavības Ukrainā, bet tā jau lāga valsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-25 21:41, pirms 10 gadiem
Es paskatījos nedaudz no leģendu spēles - tur vecie cīnījās, avrēja redzēt, ka nevienam tur zaudēt nepatīk, bet šis, 18:16 (īsts vārtsargu un aizsargu `saldais ēdiens`).
Nesaprotu no kurienes tas stulbums - kāpēc nevar to zvaigžņu spēli spēlēt kā pienākas - aizsargi dara savu darbu, vārtsargi savu, visi cenšas uzvarētu (ok, saprotu, bez spēka spēles, to aizstājam ar visādiem izgājieniem un trikiem) - būt daudz reižu interesantāk!

  +2 [+] [-]

, 2015-01-25 21:41, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība... Tu ar savi Gejlordisko nicname jau esi politiku iepinis. puišel.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-25 21:45, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tāpēc ka tas Sorokins, ir izglītos un gudrs sportists. Viņš zina ko viņš runā. Pilnīgi piekrītu Sorokinam, lielisks pasākums.
Otrāmkārtām, parādi kāŗtīgu letiņu kurš skatās NHL all star game?
Pff, puišeli un rietumu elki un fani..
Bērnudārzs!
Izaugat vienreiz.
Kas tur tāds slikts bija KHL zvaigžņu spēlē? Kas?
Tas ka notika krievijā?Un jums bērnudārzniekiem nepatīk krievija?
Idiotisma kalngals, kāds sakars tam visam ar krieviju un politiku.
Vajadzēja skatīties un izbaudīt!
Šausmas, tak neraudi.
Es domāju par sportisko pusi.
Sorokins brīžiem to visu pasniedza parak skaisti, itka NHL nekad nebutu redzejis.

Bet vienu gan jau sen teicu, ka man loti patiik Soču arena. Ta ka neraudi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:45, pirms 10 gadiem
Godīgi sakot nekas sevišķs nebija. Pirmo periodu bija puslīdz interesanti paskatīties, bet tālāk jau apnika un neskatījos. Liela daļa šīs spēles dalībnieku man ir nezināmi, tādēļ neasociējās ar zvaigžņu spēli un kā jau viens sc lietotājs bija rakstījis, tad īstā zvaigžņu spēle vēl ir tikai priekšā.

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:46, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Nejausam iesledzu un sakuma domaju ka skatos pedejo NHL finalmacu, bet tad sapratu ka ta ir tikai KHL zvaigznu spele. KHL>NHL

Starp citu Griekija uzvareja kreisie un tas prieks Eiropas nakotnes ir diezgan slikti. Iespejams kadreiz Agrim pat vajadzes koka eiro iemainit pret koka rubliem.
Tu taks teici, ka dziivo Spaanijaa, tur ar Viasatu var piesleegt? :/

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:48, pirms 10 gadiem
Jā, un leģendu spēle man pat likās daudz aizraujošāka, jo to noskatījos no sākuma līdz pat beigām. Vakar NHL pārbaudījumi arī nebija nekas īpašs, tādēļ atliek cerēt uz pašu spēli, baudīt pasākumu un priecāties par Zemgu.

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:49, pirms 10 gadiem
Kaa saka-Intresantaak ir skatiities kaa zjuust kraasa..
Es taadaam zvaigznu speleem, vispaar neredzu jeegu.
Un tie 12 tukstoshi droshi vien paraadijaas cilveekam kursh bija pievareejis divus 0,7 krievu vodachkas

  -1 [+] [-]

, 2015-01-25 21:51, pirms 10 gadiem
paske12345 rakstīja: Jā, un leģendu spēle man pat likās daudz aizraujošāka, jo to noskatījos no sākuma līdz pat beigām. Vakar NHL pārbaudījumi arī nebija nekas īpašs, tādēļ atliek cerēt uz pašu spēli, baudīt pasākumu un priecāties par Zemgu.
Piekrītu.
Es ar mazliet paskatijos legendu speli, bet pasu ASG neskatijos, tapec nespriedisu par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-25 21:53, pirms 10 gadiem
gravitons rakstīja: Kaa saka-Intresantaak ir skatiities kaa zjuust kraasa..
Es taadaam zvaigznu speleem, vispaar neredzu jeegu.
Un tie 12 tukstoshi droshi vien paraadijaas cilveekam kursh bija pievareejis divus 0,7 krievu vodachkas
Nevajag teikt, ka nav jēga, jo pasākums priekš pašiem spēlētājiem ir ļoti labs. Vismaz ir kaut kas savādāks un Tu vari pieiet visam savam darbam nedaudz nenopietnāk. Arēnā uz vietas arī ir savādāk nekā skatīties pa TV, jo te mēs ļoti daudz neredzam.

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:56, pirms 10 gadiem
Šodien bija KHL zvaigžņu spēle?

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:56, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Piekrītu.
Es ar mazliet paskatijos legendu speli, bet pasu ASG neskatijos, tapec nespriedisu par to.
Katrā ziņā neko garām arī nepalaidi un, tur pat nav ko spriedelēt par šādu spēli/pasākumu. Tikai pateikšu to, ka citus gadus KHL All Star ir bijis labāk kā šoreiz un NHL džeki tomēr jautrāk pieiet šai visai padarīšanai.

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:58, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Šodien bija KHL zvaigžņu spēle?
Es arī nezināju līdz spaidelējot pogas nejauši uzdūros uz šo pasākumu Nav neviens latvietis vai Dinamo pārstāvis, tādēļ reti kurš par šo vispār zināja, ja būtu kāds letiņš bijis, tad te sc būtu ntās ziņas sadrukātas.

     [+] [-]

, 2015-01-25 21:58, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Neviens jau neraud. Vienkārši dusmas sanāk, kur tik daudz neizglītotu un tupu cilvēku mēdz būt.
Visu laiku kā kautkas notiek krievijā, tā viss slikts utt..
Kāds vispār ir bijis sočos? Es esmu, un ticiet man burvīga vieta, paradīze uz zemes virsas. Tā kā paklusējiet.
Tas ka Putina kungs ir slims čekists, nenozīmē ka nu tik visa krievija ir tikpat melna kā viņš.

Tad man rodas tāds jautājums, ko jūs vispār skataties khl?
Kamdēļ skataties Rīgas dinamo spēles, kāpēc sekojat līdz visām dinamo spēlēm.
Jo cik zināms, tad rīgas dinamo nemaz nav latvijas īpašums. Tikai spēlējam kā simulātori.
Kas dod dinamo naudu, ne jau mūsu tauta, ne mūsu valdība? Naudu dod tas tur sliktais krievs. lai mēs letiņi varētu fanot un turēt īkšķus par mūsējiem!
Mums KHL organizācijai būtu kājas jābučo, un jāsaka paldies, neviss janorok kā ākstiem..
Nav nemaz tas krievs tik slikts. Ja krievs izlems tad tāda ŗīgas dinamo un viss.. Bet redz viss notiek.

Lai slava KHL.
Nedod dievs kautkas notiks ar ŗīgas dinamo. Tad ticiet man,pasaules čempionātā spēlēsim ar leišiem, nevis kanādiešiem vai krieviem..
Es Dinamo speles skatos tikai dēļ musu LV puisiem.
Man interese tikai vinu spele un nekas cits.
Man ir dzili vienalga no kurienes nak nauda.
Un jau 2 gadus neko citu k Dinamo es khl neskatos.

Ta ka, viss chill!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-25 22:02, pirms 10 gadiem
paske12345 rakstīja: Nevajag teikt, ka nav jēga, jo pasākums priekš pašiem spēlētājiem ir ļoti labs. Vismaz ir kaut kas savādāks un Tu vari pieiet visam savam darbam nedaudz nenopietnāk. Arēnā uz vietas arī ir savādāk nekā skatīties pa TV, jo te mēs ļoti daudz neredzam.
Tici man ja buutu iespeejams 75% no visiem speeleetaajiem labpraataak seedeetu maajas, nekaa triektos to gaisa gabalu. Un paareejie 25% ir jaunie speeleetaaji kuriem patiik ka statistikaa ir ierakstiita zvaigznu speele.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-25 22:05, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tavai zināšanai, tie tavi sliktie krievi ir uzcēluši tev tiltus, mājas kur dzīvot, ielas, ceļus utt..
Muļķis tu esi.
Gadi neļauj vēl tev domāt pareizi.
Un atnemusi 50 gadus brivi celjot, runaat un pasiem izlemt savu likteni..

     [+] [-]

, 2015-01-25 22:12, pirms 10 gadiem
Skatījos meistarības konkursus un veterānu spēli, tā likās pat interesantāka par pašu zvaigžņu spēli, kurai tikai 1. periodu noskatījos, garlaicīgi. Cerams NHL interesantāk būs.

     [+] [-]

, 2015-01-25 22:13, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tavai zināšanai, tie tavi sliktie krievi ir uzcēluši tev tiltus, mājas kur dzīvot, ielas, ceļus utt..
Muļķis tu esi.
Gadi neļauj vēl tev domāt pareizi.
Jautājums tikai vai kāds viņiem te prasīja iet un ko celt? Un jautājums kam viņi to cēla, vai ''mums'' vai tiem, kas sabrauca te iekšā padomijas gados...
Tādu argumentu es dzirdu vienmēr un tas ir stulbs arguments, jo celts un būvēts te tāpat būtu ar vai bez PSRS, pie tam gan jau ar augstāku kvalitāti un domāts vietējiem...

  -2 [+] [-]

, 2015-01-25 22:13, pirms 10 gadiem
Nezinu, vai šo varēja nosaukt par zvaigžņu spēli . kko tik garlaicīgu sen nebiju redzējis.

īstā zvaigžņu spēle būs pēc 2 stundām. Labāk patīk augstākā līmeņa hokejs.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-25 22:13, pirms 10 gadiem
Oho, biju palaidis garām, ka kas tāds šodien noticis. Kāds vispār skatījās?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-25 22:15, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tavai zināšanai, tie tavi sliktie krievi ir uzcēluši tev tiltus, mājas kur dzīvot, ielas, ceļus utt..
Muļķis tu esi.
Gadi neļauj vēl tev domāt pareizi.
Nezinu cik Tev to gadiņu.... varbūt pat 26 jau...
bet prātiņa maz... skolā vēsturi mācījies neesi...
ja nezināji - Latvija līdz 2.pasaules karam bija viena no attīstītākajām valstīm eiropā, viena no lielākajām piena un gaļas produktu eksportētājām Eiropa...
un tad atnāca krievs...

  +2 [+] [-]

, 2015-01-25 22:18, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Tavai zināšanai, tie tavi sliktie krievi ir uzcēluši tev tiltus, mājas kur dzīvot, ielas, ceļus utt..
Muļķis tu esi.
Gadi neļauj vēl tev domāt pareizi.
Nepalaid muti, vatņik, - pēc tava komentāra varētu padomāt, ka pirms padomju okupācijas, Latvijā nebija tiltu un ceļu.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-25 22:18, pirms 10 gadiem
Bildē tiesnesim balts degungals. Būs ko šņaucis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-25 22:25, pirms 10 gadiem
nevar nepiekrist daudziem, spēle tik tiešām bija ļoti garlaicīga, neko jaunu khl zvaigznes neparādīja, starpcitu, dažas tās zvaigznes pirmo reizi redzēju, es saprotu bez spēka paņēmieniem un bez cīņas gar bortiem nav tas, bet godigi sakot es labāk skatos baletu uz ledus (kur būs vairāk asumi), nevis spēli kurā spēlē meistari kā 8 gadīgie un par meistarības stafetēm vispār nav komentāru, tik neorganizētu filmēšanu un nekvalatatīvu informācijas pasniegšanu tv skatītājiem sen nebiju redzējis, isāk sakot - laika tēriņš

  +2 [+] [-]

, 2015-01-25 22:25, pirms 10 gadiem
PadomjuSavienība rakstīja: Neviens jau neraud. Vienkārši dusmas sanāk, kur tik daudz neizglītotu un tupu cilvēku mēdz būt.
Visu laiku kā kautkas notiek krievijā, tā viss slikts utt..
Kāds vispār ir bijis sočos? Es esmu, un ticiet man burvīga vieta, paradīze uz zemes virsas. Tā kā paklusējiet.
Tas ka Putina kungs ir slims čekists, nenozīmē ka nu tik visa krievija ir tikpat melna kā viņš.

Tad man rodas tāds jautājums, ko jūs vispār skataties khl?
Kamdēļ skataties Rīgas dinamo spēles, kāpēc sekojat līdz visām dinamo spēlēm.
Jo cik zināms, tad rīgas dinamo nemaz nav latvijas īpašums. Tikai spēlējam kā simulātori.
Kas dod dinamo naudu, ne jau mūsu tauta, ne mūsu valdība? Naudu dod tas tur sliktais krievs. lai mēs letiņi varētu fanot un turēt īkšķus par mūsējiem!
Mums KHL organizācijai būtu kājas jābučo, un jāsaka paldies, neviss janorok kā ākstiem..
Nav nemaz tas krievs tik slikts. Ja krievs izlems tad tāda ŗīgas dinamo un viss.. Bet redz viss notiek.

Lai slava KHL.
Nedod dievs kautkas notiks ar ŗīgas dinamo. Tad ticiet man,pasaules čempionātā spēlēsim ar leišiem, nevis kanādiešiem vai krieviem..
Ko tu te aģitē? Tu tiešām esi debīls vai tikai izliecies? - šitādu nekaunību, - sāk raustīties rādītājpirksts pats no sevis!