Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Minskas ''Dinamo'' atlaiž galveno treneri

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Minskas ''Dinamo'' atlaiž galveno treneri
Kaspars Saulietis nu spēlēs cita trenera vadībā
Foto: hcdinamo.by

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Minskas ''Dinamo'' pārtraucis līgumsaistības ar galveno treneri kanādieti Glenu Henlonu, kas vada arī Baltkrievijas nacionālo hokeja izlasi. Nākamais komandas galvenais treneris jau esot izraudzīts.

Šodien Minskas ''Dinamo'' savā laukumā ar 1:4 piekāpās Habarovskas ''Amur'', lai gan tieši minskieši pirmie guva vārtus. Mačā laukumā nedevās latviešu uzbrucējs Kaspars Saulietis. Pēc mača komandas vadība pieņēma lēmumu atlaist komandas galveno treneri Glenu Henlonu, kā arī visu treneru štābu.

Henlons pēc mača neieradās uz preses konferenci, taču ieradās hokeja federācijas prezidents Vladimirs Naumovs: ''Komandai nav rakstura, vienkārši nav. Un es neredzu veidu, kā pašreizējais treneru personāls varētu palīdzēt komandai. Rīt paredzēta komandas sapulce, kurā lemsim par jauno galveno treneri. Visticamāk, par to kļūs ''Gomeļ'' kluba galvenais treneris Aleksandrs Andrijevskis.''

Jāpiebilst, ka ''Dinamo'' turnīra tabulā apsteidz Rīgas ''Dinamo'', tomēr ar daudzajiem leģionāriem komplektētā komanda nerāda gaidīto sniegumu.

Izmantotie resursi:
hcdinamo.by

Slēpts komentārs: gengsta10

 +10 [+] [-]

, 2009-10-20 22:57, pirms 16 gadiem
sveiciens Ivaram no Liepājas

  +5 [+] [-]

, 2009-10-20 22:58, pirms 16 gadiem
gengsta10 rakstīja: pec vienas speles sliktas tas gan ir ambicijas
Ieskaties turnīra tabulā, izskatās ka slikto ir bijis vairāk nekā labo spēļu
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:01, pirms 16 gadiem
Cik zinu tad Ivars no Liepājas ir kādam parādā alus kasti, tik neatceros kam Atceros ļoti labi ka derēja ka MnD un RD būs apmainītās pozīcījās, bet poziciju ir pamainījusi tikai Rīga, Minska nekur tālāk nav tikusi

  +9 [+] [-]

, 2009-10-20 23:01, pirms 16 gadiem
Man šķiet ka vienkārši Amur ir visus paķēruši nesagatavotus.
2 spēles pret Salavatu pagarinājumā (viena no tām uzvara), Uzvara pār RD, tagad Minsku. Ok 1-4 nav glaimojoši, bet tomēr šķiet pārsteidzīgs lēmums , Minskai taču nupat bija 3 uzvaru sērija.

Anyway, viņu problēmas, mums pietiek ar savām

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 23:03, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ta pašol tu feiks tāds! Ej pa gaisu! Cerams trennera maiņa minskai nāks par labu! Ļoti ceru uz Palfija pievienošanos komandai!
Diezin vai ar Palfiju būs gana, domāju ka līdz Ziemassvētkiem MnD nebūs jau vairs neviena baltkrieva, jo viņi nevelk Es jau pirms sezonas teicuka Henlons Ziemassvētkus varēs svinēt Helsinkos ar visiem somiem

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:09, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Man šķiet ka vienkārši Amur ir visus paķēruši nesagatavotus.
2 spēles pret Salavatu pagarinājumā (viena no tām uzvara), Uzvara pār RD, tagad Minsku. Ok 1-4 nav glaimojoši, bet tomēr šķiet pārsteidzīgs lēmums , Minskai taču nupat bija 3 uzvaru sērija.

Anyway, viņu problēmas, mums pietiek ar savām
man nav saprotams kapēc bieži tā notiek ka trenera maiņa sapurina komandu, bet nu Amur gadijumā tas atkal nostrādājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 23:10, pirms 16 gadiem
Ivars tagad varēs novelt visu vainu uz Naumovu, kad MD netiks PO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-20 23:14, pirms 16 gadiem
Lukašenko nervi neizturēja...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:15, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: man nav saprotams kapēc bieži tā notiek ka trenera maiņa sapurina komandu, bet nu Amur gadijumā tas atkal nostrādājis.
Henlonam jau ir pieredze šajā situācijā ... 07-08 sezonā Henlons ar Caps sezonas sākumā buksēja apmēram tik pat smagi, cik RD tagad. Brūss Budro pārņēma komandu un Capitals tika PO. Turklāt Būdro bilance bija patiešām iespaidīga. Laikam tikai trim klubiem NHL bija labāka spēļu bilance šajā periodā.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-20 23:15, pirms 16 gadiem
kriksis rakstīja: nuu tiesam parsteidzoshi ka dinamo rada tik baalu sniegumu,komandaa ir kadi 12 arzemnieki,pie tam visi augstas klases + vel ukrainis,krievs un latvietis
Kds tur parsteigums? Ar šādiem leģionāriem neko uzvarēt nevar, viņi nav augstas kalase, viņi ir vienkārši labi spēlētāji, bet viņiem ir pilnīgi nospļauties par Minsku un visu viņu Dinamo. Ja grib sasniegt labus rezultātus, tad ir jābūt vietējo kodolam, plus pārītis leģionāru.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:20, pirms 16 gadiem
Starp citu tagad tas jaunais belaru koučs iespējams vairāk iesaistīs komandā tieši belaru spēlētājus! Tas, ka viņi nav sliktāki par dažu labu ārzemnieku tur es domāju ir fakts , bet Henlons vairāk uzticējās tieši ārzemniekiem un arī viņus bāza satāvā! Reāli labi Minskā ir tik kādi 5-6 leģionāri.... un reāli pusi no viņiem varētu arī vietējie belari ne īpaši sliktāk aizstāt.... tapēc domāju, tās viņiem nav pēdējās pārmaiņas...

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 23:21, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Kds tur parsteigums? Ar šādiem leģionāriem neko uzvarēt nevar, viņi nav augstas kalase, viņi ir vienkārši labi spēlētāji, bet viņiem ir pilnīgi nospļauties par Minsku un visu viņu Dinamo. Ja grib sasniegt labus rezultātus, tad ir jābūt vietējo kodolam, plus pārītis leģionāru.
Nav augstākās klases? Šito tu Peltonenam pastāsti, viņam būs interesanti paklausīties, ko kāds purns no banānu republikas domā par viņa spēju līmeni!

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:22, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Starp citu tagad tas jaunais belaru koučs iespējams vairāk iesaistīs komandā tieši belaru spēlētājus! Tas, ka viņi nav sliktāki par dažu labu ārzemnieku tur es domāju ir fakts , bet Henlons vairāk uzticējās tieši ārzemniekiem un arī viņus bāza satāvā! Reāli labi Minskā ir tik kādi 5-6 leģionāri.... un reāli pusi no viņiem varētu arī vietējie belari ne īpaši sliktāk aizstāt.... tapēc domāju, tās viņiem nav pēdējās pārmaiņas...
Vānanens uz RD par 2010 4. kārtas piku!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:23, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vānanens uz RD par 2010 4. kārtas piku!
Kā viņam maksās algā? Ar finlandiju vai?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:25, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav augstākās klases? Šito tu Peltonenam pastāsti, viņam būs interesanti paklausīties, ko kāds purns no banānu republikas domā par viņa spēju līmeni!
Starp citu līdzjutēji ir vīlušies Peltonenā. Neapstrīdu viņa CV, bet ar smuku diplomu tev KHLa punktus nedāvinās.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:25, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā viņam maksās algā? Ar finlandiju vai?
Ar LB akcijām. Kalvītis uztaisīs 7 treknos mēnešus.. un tad aizies no LB.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Starp citu līdzjutēji ir vīlušies Peltonenā. Neapstrīdu viņa CV, bet ar smuku diplomu tev KHLa punktus nedāvinās.
Nu pārāk labi viņš nav iesācis, taču nedomāju, ka viņš būs tas, kuru pasūtīs! Ja mēs skatamies koeficentu, tad vissliktākie rādītāji ir tieši baltkrieviem un nevis leģionāriem, un tas jau ir zināms indikators!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:28, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet nu ar 2+ leģionāru maiņām, ja Baltkrieviem ir pašiem spēlētāju resurss diezgan labs, stipri sūdīgs sniegums viņiem sezonas sākumā,
Tur jau tas joks, ka MnD nav kā RD, kur farmā ir tikai vieni zaļi gurķi + Bērziņš.... Minskai farmā ir pus belaru izlase ar tiešām labiem spēlētājiem un domāju ka Henlons no Minskas netīsies prom viens.... kāds pārītis leģionāru var viņa pēdās arī sekot.... jo belariem ir ar ko viņus aizstāt! Tā bija Henlna taktika, ka šiem tur vajag vairāk ārzemniekus kaut belariem tur pašiem ir gana labi pašmāju spēlētāji....

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:29, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav augstākās klases? Šito tu Peltonenam pastāsti, viņam būs interesanti paklausīties, ko kāds purns no banānu republikas domā par viņa spēju līmeni!
Peltonens bija augstākajā līmenī, tagad no viņa pāri palikusi ēna un vēl bišķiņ, tas protams nav maz, bet es arī domāju ka viņam nospļauties uz Minsku, spēlē, ja iemet iemet, ja ne tad arī labi, un pie tam viņam nekas nevienam vairs nav jāpierāda

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Starp citu tagad tas jaunais belaru koučs iespējams vairāk iesaistīs komandā tieši belaru spēlētājus! Tas, ka viņi nav sliktāki par dažu labu ārzemnieku tur es domāju ir fakts , bet Henlons vairāk uzticējās tieši ārzemniekiem un arī viņus bāza satāvā! Reāli labi Minskā ir tik kādi 5-6 leģionāri.... un reāli pusi no viņiem varētu arī vietējie belari ne īpaši sliktāk aizstāt.... tapēc domāju, tās viņiem nav pēdējās pārmaiņas...
Pilnīgi manas domas.

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:30, pirms 16 gadiem
Amūrs ieskrējies pēc trenera maiņas.

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:32, pirms 16 gadiem
Intresanti kurš tik zibenīgi Minskā pieņem lēmumus? Droši ,,Baķkam,,vakariņas izbojāja un šis pa taisno vadu no ,,Gomeļas,,izsauca galveno. Vai šis pavilks ,,Dināmo,,Mn tomēr,,Gomeļ,, nav KHLs bet tikai BAČ?

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:33, pirms 16 gadiem
nono rakstīja: Intresanti kurš tik zibenīgi Minskā pieņem lēmumus? Droši ,,Baķkam,,vakariņas izbojāja un šis pa taisno vadu no ,,Gomeļas,,izsauca galveno. Vai šis pavilks ,,Dināmo,,Mn tomēr,,Gomeļ,, nav KHLs bet tikai BAČ?
Drīzāk tas jau brieda kādu laiciņu un galavārds gan jau piederēja Naumovam.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:34, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu pārāk labi viņš nav iesācis, taču nedomāju, ka viņš būs tas, kuru pasūtīs! Ja mēs skatamies koeficentu, tad vissliktākie rādītāji ir tieši baltkrieviem un nevis leģionāriem, un tas jau ir zināms indikators!
Pārmet tieši vienaldzību, necīnišanos. Klase ta klase, bet acīm ir jamirdz un to hokeju jagrib spēlēt no sirds, lai kaut kas sanāktu. Pat tādiem meistariem.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:35, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur jau tas joks, ka MnD nav kā RD, kur farmā ir tikai vieni zaļi gurķi + Bērziņš.... Minskai farmā ir pus belaru izlase ar tiešām labiem spēlētājiem un domāju ka Henlons no Minskas netīsies prom viens.... kāds pārītis leģionāru var viņa pēdās arī sekot.... jo belariem ir ar ko viņus aizstāt! Tā bija Henlna taktika, ka šiem tur vajag vairāk ārzemniekus kaut belariem tur pašiem ir gana labi pašmāju spēlētāji....
Hivoneni un tamlīdzigie jau paliks, nez kā Kasparam ies, vai Andrijevskim vajadzēs latvieti 4. maiņā....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:39, pirms 16 gadiem
nākamais solis - Naumova solītā belaru (Minskas Dinamo) aiziešana no KHL, ja Minska šogad neiekļūs KHL PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Amūrs ieskrējies pēc trenera maiņas.
Es joprojām domāju, ka RD to pašu vajag, lai komanda tiešām uzlabot un nostabilizētu sniegumu.... kaut gan paskatīsimies kā RD spēlēs pāris tuvkājās spēlēs.... ja šī uzvara būs patīkams izņēmums, tad Jūlis ilgi te vairs var arī neaizsēdēties...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:43, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: tu bišķi jau zb bļaustīties, kollhozniek. Peltonenam ir jau kādi 40 gadi un NHL viņš nekāda zvaigzne nav bijis, uz AHL robežas vien lavierējis.

http://hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=4223
dumāks???
Peltonenam ir 36 gadi! Otrkārt, viņš ir somu hokeja zvaigzne - eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Ville Peltonen

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Hivoneni un tamlīdzigie jau paliks, nez kā Kasparam ies, vai Andrijevskim vajadzēs latvieti 4. maiņā....
Nu Saulietis visdrizākais, ka var samanīties ar kādu farma belaru, jo kopējie stati vinam nav no tiem spožākajiem... un visdrizākais Kasparam lielākā daļa sezonas būs turpinājumā jāpavada farmā...., bet arī šaubos vai viņu atlaidīs pavisam... priekš farma domāju viņš nav slikts un arī droši, ka nav pārāk dārgs....

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:45, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es joprojām domāju, ka RD to pašu vajag, lai komanda tiešām uzlabot un nostabilizētu sniegumu.... kaut gan paskatīsimies kā RD spēlēs pāris tuvkājās spēlēs.... ja šī uzvara būs patīkams izņēmums, tad Jūlis ilgi te vairs var arī neaizsēdēties...
Diemžēl, šodienas spēli neredzēju, tādēļ grūti spriest. Ja spēle bija slikta un labs ir tikai rezultāts, tad optimismam pamata nav.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu Saulietis visdrizākais, ka var samanīties ar kādu farma belaru, jo kopējie stati vinam nav no tiem spožākajiem... un visdrizākais Kasparam lielākā daļa sezonas būs turpinājumā jāpavada farmā...., bet arī šaubos vai viņu atlaidīs pavisam... priekš farma domāju viņš nav slikts un arī droši, ka nav pārāk dārgs....
kaut gan ari pirms Henlona šams bija MnD...un vasarā lasot par Minskas transfēriem ari viņu sūtijām uz Keraminu, vēlāk Soļigorsku. Tagad laikam vnk japagaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:51, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nākamais solis - Naumova solītā belaru (Minskas Dinamo) aiziešana no KHL, ja Minska šogad neiekļūs KHL PO.
Es nedomāju ka iegrūžot tādu piķi šis bakstīsies starp Brestu un Gomeļu! Grūti samainīt dzīvi ,,augstākajās sfērās,, uz kartupeļu lauku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:53, pirms 16 gadiem
nu ko lai saka, otrais Dinamo jau atbrīvojas no trenera, lai arī pirmajā Dinamo viņš pats atteicās no komandas, tomēr tas būtību nemaina, tā kā jāpadomā vai trešais Dinamo, neskatoties uz šodienas uzvaru, tomēr arī galarezultātā nemaina treneri, jo, ka tikai Šuplers nesapriecājas pāragri par sengaidīto uzvaru

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 23:55, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: ko psiho? izlasi velreiz, NHL viņš nekāda zvaigzne nav bijis. Un paskaties vēlreiz tajā linkā viņa karjeru pāri okeānam, maksimāli 37 punkti sezonā NHL. Un KHL vadošās komandas tagad ir NHL līmenī. Gandrīz visi Minskas leģionāri īstenībā ir viduvējbas, ko es jau teicu pirms sezonas, bet te jau par pusfinālu cilvēki runāja
klau, Tu lasīt arī māki??? Kur tad tā "NHL zvaigzne" radās? pats jau Tu vien izfantazēji.
Peltonens ir somu hokeja leģenda - 382 spēles NHL, 129(!) spēles PČ un OS, 3x PČ All-Stars, u.t.t.

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:00, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Diemžēl, šodienas spēli neredzēju, tādēļ grūti spriest. Ja spēle bija slikta un labs ir tikai rezultāts, tad optimismam pamata nav.
Šodienas spēle (kopumā) bija viena no labākajām RD izpldijumā šosezon, protams, neiztika arī bez lažām it seviški pēdējās padsmit minūtēs, kad no 3:0 RD "pamanijās" atkal kaut kur atslābināties kā rezltātā dabuja 2 bankas savos vārtos.... ok, pirmais Kuzņas gols bija uz viesu spēlēāja meistarības rēkina un tur īpasi RD pārmest nevar bet 2. gols..... džeki pa ātru izslēdzās no spēles (gan Pruseks gan aizsargi, kas laikam domāja ka ripa ir jau pie Pruseka), bet pretinieks neizslēdzās no spēles un bija izmanīgāks un iebakstija ripu vartos.... gala rezultātā RD atkal dabuja validola galotni un pāris sirmus matus klāt, bet šoreiz veiksme bija RD sabiedrotā... principā kopumā spēle nebija slikta bet atkal bija daži momenti, kad RD vienkārši paveicās.... bet, manuprāt, viņu (to validola momentu) kopumā šodien nebija tik daudz kā citās spēlēs... un arī aizsardzība (protams ne bez šādām tādām lažām) kopumā bija uzdevumu augstumos.... tikai vēl galotnes jāiemācās normāli nospēlēt!

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:09, pirms 16 gadiem
@als
vai esi apmierināts šogad ar hokeja spēļu daudzumu NTV+ pakā, man dažubrīd jau sāk likties ka nu jau ir par daudz , laikam jau labāk vairs nevar būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:13, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ko tu bļausties, pēc Dinamo uzvaras nervi netur? Būs jau labi. Lai viņš ir somu hokeja leģenda, bet NHL viņš 382 spēlēs ir guvis tikai 148 punktus un mētājies arī pa zemākajām līgām. Viņš ir viduvējība bez Sellane un Koivu, pie tam gandrīz 40 gadu vecs
Tu esi totāls āksts! Viduvējība drīzāk esi tu! Šitais čalis ir rūdīts somu hokejists, kurš ir spēlējis vairākos PČ , OS un arī spēcīgākajās Eiropas līgās!

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:17, pirms 16 gadiem
nu ja pēc katra zāģa tagad mainīs trenerus... Pirms šī zaudējuma viņiem bija 3 uzvaras pēc kārtas

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:19, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ko tu bļausties, pēc Dinamo uzvaras nervi netur? Būs jau labi. Lai viņš ir somu hokeja leģenda, bet NHL viņš 382 spēlēs ir guvis tikai 148 punktus un mētājies arī pa zemākajām līgām. Viņš ir viduvējība bez Sellane un Koivu, pie tam gandrīz 40 gadu vecs
es nebļaustos, bet gan aprādu, ka Tu atkal pilnīgas glupības raksti.

- viņš ir jaunāks par Ozo un viena gada ar to Petrovicki, ko tikko RD parakstīja. 36 un 40 hokejā ir diezgan liela starpība
- "mētājies pa zemākajām līgām" kad tas bija? pirms gandrīz 10 gadiem!
- teiksi, 382 spēlēs NHL "tikai 148 punkti" ir sūdīgs rādītājs???
- viduvējība viņš noteikti nav - viduvējību neliktu 3 reizes PČ All-Star un viduvējība nekļūtu par Šveices NLA rezultatīvāko spēlētāju.

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:21, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: @als
vai esi apmierināts šogad ar hokeja spēļu daudzumu NTV+ pakā, man dažubrīd jau sāk likties ka nu jau ir par daudz , laikam jau labāk vairs nevar būt.
Labāk padalies kā pie tās pakas var tikt!

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:23, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: @als
vai esi apmierināts šogad ar hokeja spēļu daudzumu NTV+ pakā, man dažubrīd jau sāk likties ka nu jau ir par daudz , laikam jau labāk vairs nevar būt.
Man godīgi sakot to KHL.tv nahren vairs nevajag, jo praktiski pa visiem HTB+ sporta kanāliem katru dienu iet kādas pāris KHL spēles... domāju nekas diži vairāk arī tajā KHL.tv neies... un pašiem HTB+ ir labs savs KHL apskats pēc katras spēļu dienas! Ko vēl vairāk var vēlēties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:24, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es nebļaustos, bet gan aprādu, ka Tu atkal pilnīgas glupības raksti.

- viņš ir jaunāks par Ozo un viena gada ar to Petrovicki, ko tikko RD parakstīja. 36 un 40 hokejā ir diezgan liela starpība
- "mētājies pa zemākajām līgām" kad tas bija? pirms gandrīz 10 gadiem!
- teiksi, 382 spēlēs NHL "tikai 148 punkti" ir sūdīgs rādītājs???
- viduvējība viņš noteikti nav - viduvējību neliktu 3 reizes PČ All-Star un viduvējība nekļūtu par Šveices NLA rezultatīvāko spēlētāju.
Bet nu atzīsti arī, ka nav tas kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL!?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:25, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tu, bļauri, paskaties vēlreiz uz statistiku un vēl uz viņa KHL punktiem, 1 gols
vot, onkulīt, uzliec brilles un apskaties viņa statistiku un sasniegumu listi: eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Ville Peltonen

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:25, pirms 16 gadiem
Avery, tu esi smieklīgs... Es saprotu, ka Minska nav tava mīļākā komanda, tomēr nevajag jau iet galējībās saucot labus spēlētājus pa viduvējībām.

Abrags visu uzrakstija kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:26, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Bet nu atzīsti arī, ka nav tas kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL!?
kas nav kalibrs??? PČ zvaigzne??
un kas tad būtu tas "kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL"? Ovečkins, Malkins un Krosbijs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:29, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu gan cik tie vietējie belaru spēlētāji ir labi, bet viņu farms BAČ spēlē ne pārāk pārliecinoši.
kas ir "ne pārāk pārliecinoši"???? vieta pirmajā 3niekā ir sūdīgs rādītājs???

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 00:30, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: - teiksi, 382 spēlēs NHL "tikai 148 punkti" ir sūdīgs rādītājs???
Nu tā teikt "mūsu pašu Petrovickim" tie stati ir vēl bišķi sūdīgāki un protams ka Peltonens nav slikts un ir labs špīlers... Bet arī nekāds baigais stārs nekad nav bijis.... vot ja šie Palfiju dabūs.... tas vecis ir (un bija) pa visam cita līmeņa kadrs.... vinš tiešām pat NHL bija zvaigzne un viņa stati runā paši par sevi.... = vidēji vairāk par 1 punktu katrā NHL nospēlētā spēlē.... slovāku līgā arī tagad vīriņš vāc pa 2 punktiem pa spēli... vot tas būtu šiem gana nopietns pastipinājums uzbrukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:33, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu tā teikt "mūsu pašu Petrovickim" tie stati ir vēl bišķi sūdīgāki un protams ka peltonens va silkts (kopumā)... Bet arī nekāds baigais stārs enkad nav bijis.... vot ja šie Palfiju dabūs.... tas vecis ir (un bija) pa visam cita līmeņa kadrs.... vinš tiešām pat NHL biaj zvaigzne un viņa stati runā paši par sevi.... = vidēji vairāk par 1 punktu katrā NHL nospēlētā spēlē.... slovāku līgā arī tagad vīriņš vāc pa 2 punktiem pa spēli... vot tas būtu šiem gana nopietns pastipinājums uzbrukumā!
redzi, NHL viņs nebija stārs, taču Eiropā viņš ir Zvaigzne. Un nevis uzspīdējis vienā gadā, bet regulāri par tādu atzīts. Īstenībā, pilnīgi lieki te NHL vispār piesaukt - te tomēr tiek spēlēts Eiropas hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:33, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kas nav kalibrs??? PČ zvaigzne??
un kas tad būtu tas "kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL"? Ovečkins, Malkins un Krosbijs?
Tev jau te pavisam pamatoti norādīja uz maiņas partneriem PČ. Protams spēlētājs virs vidējā, bet nav vairs tas vecums un forma, lai ap viņu uztaisītu komandu, kas KHL var sasniegt augstus mērķus(1/4finālu). Un nepārliecināsi mani, ka viņš ir uber motivēts sisties par kaut kādu Lukašenko sapni un stati to tikai apliecina!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:34, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Bet nu atzīsti arī, ka nav tas kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL!?
Paskaties šo un izvērtē, kas ir pietiekošs kalibrs lai tēmētu uz augstiem mērķiem KHL?

khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика

Dallmans? Pirness? Glazačevs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:35, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu, par cik tur ie liela daļa belaru izlases spēlētāju, tad varētu vēlēties arī labāk.
ko vēl vairāk???
belariem to izlases kandidātu ir vismaz 3x vairāk kā Latvijai - līdz ar to var BAČā nokomplektēt vairākas Šahtjoram līdz vērtīgas komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:37, pirms 16 gadiem
oho, Želubovskis šodien atslēdzis vārtus šisezonas BAČā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:38, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu gan cik tie vietējie belaru spēlētāji ir labi, bet viņu farms BAČ spēlē ne pārāk pārliecinoši.
Domāju, īpaši sliktāki par lielu daļu leģionāru arī nav, jo liela daāl no viņiem ir belaru izlases veči un ceru ka par eblaru izlasi mabn tev nav jāstāsta...? Neesmu pētijis BAČ tabulu tagad, bet cik atceros, tad sākumā tur Soļigorska visus masēja kā mazos ežus.... piem. RDJ ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, NHL viņs nebija stārs, taču Eiropā viņš ir Zvaigzne. Un nevis uzspīdējis vienā gadā, bet regulāri par tādu atzīts. Īstenībā, pilnīgi lieki te NHL vispār piesaukt - te tomēr tiek spēlēts Eiropas hokejs.
Es piem. neredzu ar ko viņš būtu dikti labāks par "mūsu pašu" Hossu....? Pasaules čempis? Ok.... tālāk? NHL gana neslikti pazīmējies, bet ausgtāk par 3-4 maiņu tāpat nav ticis= vai nu AHL vai Eiropa.... = ir apmēram tas pats "mūsu Hossas" variants.... un Hossa vismaz pagaidām KHL ir rezultatīvāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:43, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Labāk padalies kā pie tās pakas var tikt!
Tev jāliek satelīt šķīvis+jānopērk uztvērējs. Varbūt labāk pagaidi jo drīzumā Latvijā arī būs redzams KHL Tv un šī problēma atkritīs. Šobrīd sat.tv ir tāds kā pārejas periods uz HD un MPEG-4 formātu, tapēc ja nav pārāk liela nepieciešamība iesaku nogaidīt ar šīm lietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:45, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vari iemest aci:
http://www.pointstreak.com/prostats/standings.html?leagueid=684&seasonid=4489
Nuuu Ivar! 4. vieta un par 2-3 spēlēm šiem vēl mazāk nospēlēts.... es neko tādu "kriminālu" tur viņu sniegumā neredzu.... Reāli šie vēl var pārējos abus apiet un arī Junosķ vēl var noķert! Čepis vēl tik uzņem savu gaitu!

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:46, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, NHL viņs nebija stārs, taču Eiropā viņš ir Zvaigzne. Un nevis uzspīdējis vienā gadā, bet regulāri par tādu atzīts. Īstenībā, pilnīgi lieki te NHL vispār piesaukt - te tomēr tiek spēlēts Eiropas hokejs.
PČ jebkurš var izšaut.. tas nav rādītājs.. augstākā kaluma zvaigznes savu līmeni var noturet vairākas sezonas.. nevis īsos turnīros..
īsāk sakot viņš nekad nav bijis nekāda zvaigzne... vienkārši labs spēlētājs..

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:48, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Man uz Minsku ir po un Peltonens nav slikts spēlētājs, bet viņš nav KHL zvaigzne un nebūs. Es tev parādiju viņa NHL status, viņš ir augstākajā līmenī viduvējība, ja salīdzina ar Jāgru, Jašinu, Radulovu, Fjodorovu utt. Viņam nāk līdzi slava no PČ, ko visi uzreiz atceras, spēlējot kopā ar Ovčkinu arī Knuble ir zvaigzne
Un par iepriekšējiem nopelniem Gagarinu nedod, bet statistika rāda, ka viduvējība Iguldens, šajā līgā ir iejuties daudz labāk nekā PČ zvaigzne Ville! Kaut maksimālais lidojums šajā sezonā abiem viens-KHL PO pirmā kārta!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 00:48, pirms 16 gadiem
Bļin, kam zvaigzne, kam labs spēlētājs, kam vnk foršs džeks ar ko alu sadzert, ko ņemās kā puikas. Katrs domā ko grib un beidz savas domas uzčakarēt citam.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:49, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: - Ozo ir septiņkārtējs All Stars dlībnieks, viņam ir četras reizes vairāk punktu NHL un par viņu te nav runa
- Petrovicki neviens nesauc par leģendu
- pēc zemākajām līgām bija 5 gadi Eiropā
- 148 punkti 382 spēlēs ir vairāk viduvējs rādītājs nekā leģendārs
- Viņam tikai vienu sezonu bija vairāk punkti Šveicē nekā Martinam Karijam
- Viņa panākumi izlašu līmenī ir lielā mērā pateicoties spēlēšanai vienā maiņa ar Koivu un Sellanē
- par Ozo un Petrovicki - šie tika piesaukti atspēkojot Tavu stulbo apgalvojumu par 40 gadiem. es nosaucu pirmos 2 viņa vecuma hokejistus, kas ienāca prātā
- jā, Eiropā - taču paskaties kādi viņam panākumi Eiropā! Tāpēc es saku somu leģenda un Eiropas zvaigzne
- vēlreiz saku, 148p. 382 spēlēs ir labs rādītājs. NHL megazvaigznes spēlē ZAmerikā un uz KHL nebrauc un tuvākajā laikā nebrauks
- par Kariju vispār Tu lieki ieminējies - viņš Šveicē tikai 1 sezonu spēlēja Pat ņemot vidēji visas sezonas Šveicē, tāpat labāks rādītājs ir Peltonenam
- un atkal Tu grbi izlikties gudrāks nekā esi vecīt, tad kāpēc Peltonenu lika PČ All-Stars, ja viņs esot tikai pelēka viduvējība uz Koivu un Sēlannes fona? un Tu zināji, ka 2 no 3 reizēm Peltonens tika iekļauts All-stars, kad izlasē nebija ne Koivu, ne Sēlannē?

p.s. beidz strīdēties un ej gulēt - citādi Tev atkal sanāks sarakstīt tikpat daudz muļķību kā reiz par mārketingu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:50, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: 10+7 pret 1+6, kurš tur ir lielāks stārs grūti saprast, tikai fakti uz sejas
OMG Hossa ir kings.

Oh no! Fjodorovam ir 3+3,bet Peltonenam 1+6, tādēļ Peltonens ir labāks par Fjodorovu. Oh SHiiit, pat Miķelis Rēdlihs ir labāks par Fjodorovu Es eju raudāt...

Pieaudz vienreiz. Aigars 076 starpsezonā teica ka Karsums ir daudz reiz labāks par Hossu, ņemot vērā Hosas statistiku neveiksmīgā gadā. Experts ... .

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:50, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev jāliek satelīt šķīvis+jānopērk uztvērējs. Varbūt labāk pagaidi jo drīzumā Latvijā arī būs redzams KHL Tv un šī problēma atkritīs. Šobrīd sat.tv ir tāds kā pārejas periods uz HD un MPEG-4 formātu, tapēc ja nav pārāk liela nepieciešamība iesaku nogaidīt ar šīm lietām.

Nevari atsūtīt savu Nr. vēstulē, jo labprāt pakonsultētos tuvāk. šitajās lietās esmu pilnīgs profāns un pagaidām pieciešu Viasatu.

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:51, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: PČ jebkurš var izšaut.. tas nav rādītājs.. augstākā kaluma zvaigznes savu līmeni var noturet vairākas sezonas.. nevis īsos turnīros..
īsāk sakot viņš nekad nav bijis nekāda zvaigzne... vienkārši labs spēlētājs..
vienreiz var izšaut... taču ja tas darīts vairākkārt, tā vairs nav nejaušiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:58, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ko vēl vairāk???
belariem to izlases kandidātu ir vismaz 3x vairāk kā Latvijai - līdz ar to var BAČā nokomplektēt vairākas Šahtjoram līdz vērtīgas komandas.
Tur jau tas joks, ka belariem tie izlases kandidāti spēlē arī Junosķ, Gomeļ u.c. komandās .... kamēr mums reāli ir tikai RD... un farmā ir tikai jaunuļi + Bērziņonkulis....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 00:58, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet priekš KHL 15 spēlēm, rādītāji viņam ir ļoti skumīgi. Ozo aizsargs būdams ir vairāk sapelnījis...
patreiz skumīgi (ja skatamies uz cipariem), taču visa sezona vēl priekšā bez tam Minskas D ir tāds dīvains veidojums - tur "neskumīgi" rezultatīvs pašreiz spēj būt tikai Hīvonens...

     [+] [-]

, 2009-10-21 01:03, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevari atsūtīt savu Nr. vēstulē, jo labprāt pakonsultētos tuvāk. šitajās lietās esmu pilnīgs profāns un pagaidām pieciešu Viasatu.
nu ja Tev ir viasats tad kaut ko jau saproti , rīt aizrakstīšu Tev uz PM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 01:05, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: patreiz skumīgi (ja skatamies uz cipariem), taču visa sezona vēl priekšā bez tam Minskas D ir tāds dīvains veidojums - tur "neskumīgi" rezultatīvs pašreiz spēj būt tikai Hīvonens...
Nu priekšā ne priekšā, bet nākas atzīt, ka ne MnD ne RD nerāda tādu sniegumu, kā vidējais neitrālais šo komandu līdzjutējs vēlētos! Nākas tikai konstatēt faktu, ka CSKA jaunatne un Znaroka blice bez visādiem villēm un marseliem mums un belariem ir pusotru soli priekšā. Šodien noripoja viena galva un domājams, ka ne pēdējā...

  -4 [+] [-]

, 2009-10-21 01:05, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Runājot Abraga vārdiem, glupības. Pirmkārt, es viņu par leģendu nesaucu. Otrkārt, Latvijas līmenī viņš ir leģenda, mūsu mazā hokeja leģenda. treškārt, tas, ka viņš ir postpadomju laika un telpas Top 3 aizsargs kopā ar Zubovu un Gončaru tazīst arī krievu hokeja līdzjutēji ar kuriem ir diskusijas. Tava nepatika pret visu no Latvijas griež acīs. Un kuri ta bija tie aizsargi, kuri netika?
Tas būtu pārāk garš saraksts, bet pateikšu, kas vēl tika aizardzībā 1998. gadā kopā ar Ozo... Dmitrijs Mironovs un Igors Kravčuks. Labi spēlētāji, kamēr netika Foote, Blake, Prongers un citi, kuri bija labāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 01:10, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevari atsūtīt savu Nr. vēstulē, jo labprāt pakonsultētos tuvāk. šitajās lietās esmu pilnīgs profāns un pagaidām pieciešu Viasatu.
Kā jau Tev Agris saka nestreb kastu pagaidi! Drīz te LV arī būs KHL.tv un tad varēsi domāt ko un kā darīt.... bet tādus NTV+ var redzēt gan puslegāli, gan vēl nelegālāk... 1. variants - jānopērk oriģinālā NTV+ karte + protams sats priekš NTV+ uztveršanas.... =gana padārgi kopumā... bet to kādreiz varēja mierīgi Unisatā izdarīt... nezinu vai var arī tagad.... 2.variants caur internetu ar kardšaring.... = samaksā kreisajiem ģaģkām kaut kādus noteiktus u.e. (bija laikam ap 5-10 dolāriem mēnesī atkarībā ko ņem) un un dabū visu NTV+ paku.... tik protams to pašu satu arī vajag un arī kaut kādu Dreambox (vai ķīniešu shitbox, pardon netbox) tipa sata uztverēju... protams viss ir pareizi vēl jāsatjūningo, bet pēc tam vari baudīt TV tā teikt "neatejot no kases un pēc pilnas programmas"!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 01:10, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Vai, kļūdijos, starp somiem pēc punktiem vidēji spēlē viņš ir 49. vietā. Nebiju iekļāvis aizsargus

http://www.quanthockey.com/Stats/NationalityStats.php?action=NA_Players&sort=P%2FGP&seasontype=r&activeflag=all&nat1=Finland&nat2=None&SS=Career
LOOOL

Risto Jaalo 62.gadā nospēlējis trīs spēlēs atdevis 3 pasus un šim ir labāks PPG, kā Saku Koivu. Jaalo bija labāks par Koivu?

Jāskatās konteksts muļķīti, ja tu salīdzini PPG tad salīdzini vienu līgu un vienu laika periodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 01:20, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Protams, tava vēlme nolikt visu vietējo ir milzīga. Un, protams, Ozoliņs nav nekas, tīra veiksme un Forsbergs un Sakiks, citi labāki. Viena maza piebilde - Ozoliņš ir visu laiku Top 30 starp aizsargiem NHL pēc vidēji gūto punktu skaita spēlē. Tomēr nav tik slikti, vai ne?

http://www.quanthockey.com/Stats/NationalityStats.php?action=NA_Players&sort=P%2FGP&seasontype=r&activeflag=all&pos=D&nat1=All&nat2=None&SS=Career
Tava vēlme nolikt Peltonenu nav milzīga? Jebkuru spēlētāju var nolikt. Bet ir jāsaprot 382 spēles NHL ir rādītājs augstai meistarībai. Punkti ir mazāk svarīgi, jo Peltonens nekad nav pretendējis uz snaipera titulu.

Tavi argumenti ir vienkārši stulbi. Ozo ir labākais Latvijas spēlētājs un iemesls tam kādēļ sāku interesēties par hokeju. Tomēr nevajag gānit augsta līmeņa spēlētājus tikai tādēļ ka viņi spēlē konkurentu komandā.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 01:24, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: born 1962 ir dzimšanas gads, nevis, kurā spēlēja Tu pat angliski elementāras lietas nezini un citus sauc par pamuļķiem. Tas resurss neļauj iztīrīt pēc spēļu skaita, bet nu diezgan uzskatāma Peltonena vieta somu leģendu hierarhijā
Ir jau vēls, bet tas nemaina lietas būtību. Tu esi pārāk stulbs, lai ar tevi ielaistos diskusijās par hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 01:31, pirms 16 gadiem
Visu nelasiju, bet rodas iespaids ka Abragam un Sergejam ir bišķīt saspiedusies galva... Avery`s jau nenoliedz ka Ville ir labs spēlētājs un jā, protams, ar tik daudz veiksmīgiem startiem PČ, loģiski ka Somijā vinš ir zvaigzne/leģenda, bet nu saukt viņu par pasaules leģendu un kur nu vēl salīdzināt ar Ozo ir bišķīt par traku.

P.S Atvainojos ja kaut ko netā sapratu. Visu nelasiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 06:52, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu pārāk labi viņš nav iesācis, taču nedomāju, ka viņš būs tas, kuru pasūtīs! Ja mēs skatamies koeficentu, tad vissliktākie rādītāji ir tieši baltkrieviem un nevis leģionāriem, un tas jau ir zināms indikators!
Gribi teikt, ka Minskai ir par maz legjionaaru?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 06:56, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 1.) Ozo bija 7 kārtējs Allstars dēļ formāta. Kādas 2,3 reizes viņš tika tikai tādēļ ka Eiropai bija par maz zvaigžņotu aizsargu, kamēr Ziemeļamerikā bija labāki spēlētāji par Ozo, bet vietu skaits bija ierobežots.
Ozo panākumi (arī punkti) NHL ir lielā mērā pateicoties Sakikam,Forsbergam. Ozo ārpus Latvijas maz kurš sauc par leģendu.
Taas ir pilniigas mulkjiibas! Ozo punktus kraaja arii Floridaa un Karoliinaa. Vieniigais, kas krasi atskjiraas Ozo statistikaa kopsh vinsh pameta Avs ir +/- koificents, bet tas raadiitaajs nav pats objektiivaakais, jo to tieshaam iespaido mainjas partneru speejas uzbrukumaa. Vieniigaa reize, kad Ozo tika uz All Star deelj formaata, bija vinja peedeejaa zvaizgznju speelee, jo vinsh bija vieniigais taa laika Floridas zvaigzne (kaut gan jau bija paardots Anaheimai).

     [+] [-]

, 2009-10-21 07:40, pirms 16 gadiem
Jūlim paveicies,ka trenē Rīgas Dinamo.Ar tādiem rezultātiem no Minskas jau sen būtu padzīts.Kluba vadība nesaudzē treneri pat tad ,ja viņš skaitās izlases galvenais treneris.No otras puses viņus var saprast,ar tādu sastāvu astoņniekā bija jābūt bez problēmām.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 10:01, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ak tu viegli ievainojamais un pastulbais pašlepnuma pūpēdi Par mārketingu atcerējies, man liekas, ka tu tad neatbildēji uz manu komentāru, es jau uzskatīju, ka tev nav ko teikt. Bet, redzi, nē, viltīgā veidā tas man nāk atpakaļ Ko tad tu tad neturpināji ar mani diskusiju, bet tagad cel augšā, kad visas pēdas noslēptas? Melnais PRists
- 148 punkti 382 spēlēs vai 0.387 pt spēlē viņu neierindo pat 1500 labāko NHL spēlētāju vidū un starp somiem viņs ir tikai 35ais. Tas ir labs rādītājs, bet ne tuvu ne leģendārs. KHL nav nekāda atpūtas nomete.

quanthockey.com: QuantHockey.com - Stats by Nationality

-Karija arī ir viduvējība

- Izlasē viņš par leģendu kļuva kopā ar Koivu un Sellanē. Un iedod. lūdzams, linku par PČ
nu cik Tu vari malt par NHL???? takš tāpat skaidrs, ka visas (vai gandrīz visas) NHL zvaigznes spēlē NHL!
es saku, ka Peltonens ir Eiropas zvaigzne (un nevis NHL) - tas Tev nepielec??? Un Eiropā Peltonens to ir pierādījis jau daudzas reizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 11:52, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Paklau, tu atšujies, ja? Tu man pats piepisies un ko tu liec tās jautājuma zīmes, stulbs esi? Es uzskatu, ka Peltonens ir viduvējība un kā mēraukla tiek izmantoti viņa karjeras stati NHL. Viņš pat savos ziedu laiks bija viduvējība tšķirībā no Jāgra, Jašina, Ozo, Zubova utt. Un Eiropas zvaigzne viņš bija, nevis ir. Tāpēc arī viņš nebūs KHL zvaigzne
puisīt, nomierinies - padzer tējiņu un izdari ko lietderīgu.
Palūgšu bez apvainojumiem - pret mani Tu vēl esi salaga.

Tas kā Tu uzskati Peltonenu par viduvējību ir tikai tava pārliecība nevis objektīvs fakts kā Tu te gribi visiem uzspiest.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 12:09, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Cik reizes jau tu neesi aptaisijies ar saviem apgalvojumiem, smieklīgi. Es nenolaidīšos līdz tavam līmenim šoreiz un nesaukšu tevi vārdos, jo tavs apgalvojums ir galīgi nevietā šoreiz un vairāk norāda uz tevi pašu
Cik reizes? Nevienu. Karsuma līgums bija lielisks aģenta darbs nevis loģisks lēmums, balstoties uz viņa sniegumu iepriekšējā sezonā. Turklāt viņš ar savu europe-out clause, lika domāt ka AHL nespēlēs, kas arī veicināja vienvirziena līgumu. Turklāt es jau vairāk runāju ka Karsums nav īsti NHL līmenis.

Fedorov91, 2009-07-09 14:00, pirms 3 mēnešiem
Diemžēl neviens Karsumam vienvirziena līgumu NHL nedos...

Šķiet atkārtosies Sprukta scenārijs- gads Norfolkā un tad Dinamo.


Ozo all-star spēles?. Pat quick atzina ka vienā spēlē tika pateicoties formātam. Var strīdēties ,cik viņu bija, bet tomēr tādas bija. Es personiski uzskatu ka kādas 2.

Paskatīsiemies cik reizes tu esi aptaisījies.

Fedorov91, 2009-07-22 19:48, pirms 3 mēnešiem
Avery rakstīja: Nekautrējies, tas patiešām ir lieliski. Labākā vartsargu līnija KHL imho. Divi PČ top 8 komandu pamatvārtsargi
Pruseks atbilst tevis nosauktajam līmenim. Masaļskis ? Trīs labas spēles neko nepierāda. Sezona parādīs kurš būs pirmais numurs.

Šobrīd Pruseks ir nomināli pirmais numurs.

Avery, 2009-07-22 19:53, pirms 3 mēnešiem, citēt
Fedorov91 rakstīja: Pruseks atbilst tevis nosauktajam līmenim. Masaļskis ? Trīs labas spēles neko nepierāda. Sezona parādīs kurš būs pirmais numurs.

Šobrīd Pruseks ir nomināli pirmais numurs.

Domāju, ka Masaļskis būs pirmais numurs, Pruseks ir pārāk tendēts uz savainojumiem. Masaļskis tomēr arī pagājušo sezonu pierādīja vairāku spēļu garumā, ka var stāvēt KHL

Tālāk slinkums meklēt, bet tev aptaisīšanās gadijumu ir daudz vairāk .

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 12:22, pirms 16 gadiem
A nevar šito topiku kaut kā aizklapēt ciet? Nu jau iet "pa karstu"... tā kā tādi mazi puikas! Būtu vēl par ko kasīties, bet par Peltonenu.... ok spēlētājs nav slikts (slikts spēlētājs somu izlasē nekad nespēlētu), bet, domāju, ne jau dēl viņa tagad te dažiem labiem jau bez maz vai uz personīgajiem apvainojumiem ir jāpāriet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:41, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ozo all-star spēles?. Pat quick atzina ka vienā spēlē tika pateicoties formātam. Var strīdēties ,cik viņu bija, bet tomēr tādas bija. Es personiski uzskatu ka kādas 2.
Nu Ozo jau liekas vienā Zvaigžņu spēlē nemaz pats tā lāga vairs piedalīties negribēja, jo bija jau aizmainīts uz citu komandu (no Panthers uz MD) un reāli šim, tad pat citu konferenci nāktos pārstāvēt.... bet kopumā citās reizēs viss vairāk vai mazāk bija "pa ģēlu".... neba nu viņš tur par skaistām acīm tikai vislaik tika iekšā... pārfrāzējot vienu NTV+ komentētāju (viņš to gan par futbolistu Lusio teica) - viņs ir labs spēlētājs, bet slikts aizsargs un domāju to var arī tieši tāpat uz Ozo atiecināt! Ozo ir labs spēlētājs un bīstams priekš pretiniekiem kad ir uzbrukumā, bet kā aizsargs.... par viņu ir arī labāki aizsargi (tīri no aizsardzības viedokļa)! Ozo parasti bija viens no labākajiem (un rezutātīvākajiem) OD tipa večiem visā līgā un tajās Zvaigžņu spēlēs parasti arī ņēma vairāk tieši OD tipa aizsargus t.i. tos kas bija rezultatīvi.... Kažas tipa aizsargus (tīros aizsardzības tipa aizsargus), kas ir spēlējuši All star var uz vienas rokas pirkstiem saskaitit.... man "uz sitienu" nāk prātā tikai Stīvens....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:58, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: fedorov91
Aģenta darbs, ne aģenta darbs, bet Karsumam IR vienvirziena līgums NHL. Tipa tas neskaitās, aģents labi nostrādāja, europe-out, smieklīgi. Problēma ir tā, ka tu d.rs ar tādu pārliecību it kā būtu ģenerālmenedžeris.

Par Ozo nav vērts runāt un vērtēt, kaķa škaudieni debesīs nekāpj, kā saka.

Kāda starpība, kurš tagad ir pirmais vārtsargs? Aizsardzība ir vienkārši caurstaigājama sēta un Masaļskis ir bijis pamests zem vilciena normāli. Tāpat Pruseks laiž pa lažai katru spēli, nav bijis super drošs, redzēsim kā būs tālāk
Viss, piekrītu als ka šī diskusija ir jābeidz. Nekas pret tevi nav, tomēr šis tevis rakstītais ir tipisks argumentu trūkums.

Es kļūdijos par Karsumu jo...Problēma ir tā, ka tu d.rs ar tādu pārliecību it kā būtu ģenerālmenedžeris.

Es kļūdijos par Ozo, jo...kaķa škaudieni debesīs nekāpj, kā saka.

Kļūdijos par vārtusargiem... jo Pruseks acīmredzot spēlē kopā ar citiem aizsargiem, kuri nemet viņu zem vilciena.

Turklāt pirms trim mēnešiem šādu problēmu nebija.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 13:02, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viss, piekrītu als ka šī diskusija ir jābeidz. Nekas pret tevi nav, tomēr šis tevis rakstītais ir tipisks argumentu trūkums.

Es kļūdijos par Karsumu jo...Problēma ir tā, ka tu d.rs ar tādu pārliecību it kā būtu ģenerālmenedžeris.

Es kļūdijos par Ozo, jo...kaķa škaudieni debesīs nekāpj, kā saka.

Kļūdijos par vārtusargiem... jo Pruseks acīmredzot spēlē kopā ar citiem aizsargiem, kuri nemet viņu zem vilciena.

Turklāt pirms trim mēnešiem šādu problēmu nebija.
tieši tā - puisis acīmredzami sirgst ar paštaisnības sindromu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 13:16, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: čja bi karova minčala
viss - no manas puses diskusija beigta. Ja vēlies, lai Tav koments būtu pēdējais, lūdzu, raksti - acīmredzot, Tev tas ir megasvarīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 18:07, pirms 16 gadiem
baltkrievi ilgi nedomaa

     [+] [-]

, 2009-10-21 21:09, pirms 16 gadiem
als rakstīja: A nevar šito topiku kaut kā aizklapēt ciet? Nu jau iet "pa karstu"... tā kā tādi mazi puikas! Būtu vēl par ko kasīties, bet par Peltonenu.... ok spēlētājs nav slikts (slikts spēlētājs somu izlasē nekad nespēlētu), bet, domāju, ne jau dēl viņa tagad te dažiem labiem jau bez maz vai uz personīgajiem apvainojumiem ir jāpāriet!
Aizklapēt jau var, tikai žēl, ka esmu ieradies 8 stundas pēc diskusijas beigām