Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Savā laukumā sākts ar zaudējumu bullīšos

Savā laukumā sākts ar zaudējumu bullīšos
Mārtiņš Karsums raida ripu ''Ak Bars'' vārtos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' sezonas pirmajā spēlē savā laukumā ar 4:5 pēcspēles metienos piekāpās Kazaņas ''Ak Bars''. Vārtus mājinieku labā guva Miķelis Rēdlihs, Marks Hartigans, divas reizes izcēlās Mārtiņš Karsums.

Šodien Rīgas ''Dinamo'' aizvadīja pirmo spēli savu skatītāju priekšā, uzņemot pašreizējos Gagarina kausa glabātājus Kazaņas ''Ak Bars'' hokejistus. Vārtu drošība tika uzticēta amerikānim Krisam Holtam, kurš ''Dinamo'' vārtus sargāja arī visās izbraukuma spēlēs. Izmaiņu nebija arī citās līnijās.

Sākums traģisks...

Spēles sākums šokēja gan hokejistus, gan arī sanākušos līdzjutējus - līdz 3. minūtei mājinieki bija pamanījušies nonākt iedzinējos ar 0:2! Vispirms neveiksmīga spēle savā zonā, un ''Ak Bars'' hokejists Nikolajs Lemtjugovs palika viens pret Holtu - viņš nekļūdījās, panākdams 1:0. Nepagāja pat pusminūte, kad tablo vēstīja 0:2. Šoreiz Jevgēņijs Bodrovs izmantoja ātruma pārsvaru pret Oskaru Cibuļski, izlauzās līdz vārtiem un ar metienu starp Holta kājsargiem panāca 2:0 ''Ak Bars'' labā.

Visai drīz aina varēja kļūt vēl bēdīgāka, tomēr Arvīds Reķis ar noteikumu pārkāpumu apturēja viesu kapteini Alekseju Morozovu. Pirmā reālā iespēja mājiniekiem bija 8. minūtes izskaņā, taču Andris Džeriņš no labas situācijas meta garām. Turpinājumā Jānis Sprukts izlauzās viens pret Petri Vehanenu, ''Ak Bars'' vārtsargu, taču pārspēt viņu neprata. Savukārt Marks Hartigans tika garām Vehanenam, taču trāpīja pa vārtu stabiņu. Arī trešdaļas turpinājumā aktīvāki bija rīdzinieki, taču vārtus gūt neizdevās - pēc pirmajām 20 minūtēm 2:0 viesu labā.

20 minūtēs 4:0!

Pārtraukumā ''dinamiešu'' boss Juliuss Šuplers bija atradis pareizos vārtus, noskaņojot hokejistus nepadoties. Tas lieliski atainojās jau pirmajās minūtēs - 3:2! Hartigans realizēja vairākumu ar lielu veiksmes palīdzību - Cibuļskim nolūza metiens, bet ripa atlēca pie nepiesegtā kanādieša, kurš ripu iemeta tukšos vārtos. Pēc pusotras minūtes rīdzinieki atkal realizēja vairākumu - Vehanens tika noguldīts uz ledus, Ģirts Ankipāns no aizvārtes atrada Mārtiņu Karsumu, un viņa metiens ielidoja tukšajos ''Ak Bars'' vārtos - neizšķirts panākts jau 5. minūtē!

''Dinamo'' apgriezienus nesamazināja - pretuzbrukums, Lauris Dārziņš piespēlēja Brokam Troteram, kurš no vārtu priekšas nespēja pārspēt Vehanenu, taču Miķelis Rēdlihs atkal ripu iemeta jau tukšos vārtos - rīdzinieki pirmo reizi mačā vadībā! Vārtu zaudējumi bija apmulsinājuši kazaņiešus, kuri visas trešdaļas laikā tikai retu reizi patraucēja Holtu. Otrajā trešdaļā tas gan nebija viss - Karsums izlauzās līdz pretinieku vārtiem un panāca 4:2! Lieliskas 20 minūtes bija krietni uzlabojušas mājinieku izredzes tomēr iegūt trīs punktus arī šovakar.

Sākums atkal neveiksmīgs

Diemžēl trešā perioda sākums bija identisks pirmajam - divas ātri zaudētas ripas. Viesu kapteinis Morozovs ar precīzu metienu tieši zem vārtu pārliktņa panāca 3:4, bet mirkli vēlāk ripa vārtos ielēca no Reķa nūjas. Vārtu guvums ieskaitīts Dmitrijam Obuhovam. Jābilst, ka iepriekšējā uzbrukumā ripa atsitās pret vārtu stabu - 4:4 varēja būt jau iepriekš.

Turpinājumā komandas uzbruka līdzīgiem spēkiem, bet labākā iespēja izvirzīties vadībā bija viesiem - trešdaļas 15. minūtē Danisam Zaripovam panākt 5:4 liedza tikai Holts špagatā. Lielāku vēlēšanos iegūt trīs punktus izrādīja viesi, taču ar vēlmju realizēšanu neveicās. Rīdzinieki pārbaudīja Vehanena modrību, izdarot vairākus tālšāvienus, kuri, protams, vārtus gūt neļāva. Pamatlaiks noslēdzās ar rezultātu 4:4 - jāspēlē pagarinājums.

Viens punkts

Piecās minūtēs vairākas labas iespējas bija viesiem, taču Holts un ''Dinamo'' aizsardzība spiedienu izturēja, lai gan bija mirkļi, kad pie mājinieku vārtiem klājās visai karsti. Savukārt ''dinamiešiem'' reālu iespēju izraut uzvaru jau pagarinājumā nebija. Arī pēc papildlaika rezultāts nemainījās - 4:4 -, tāpēc bija jāizpilda pēcspēles metieni.

Trīs mēģinājumos (Ņiživijs, Dārziņš, M.Rēdlihs) ''Dinamo'' neprata pārspēt Vehanenu viltībā, savukārt ''Ak Bars'' pieveikt Holtu izdevās - Morozovs ar metienu no neērtās puses izrāva viesiem divus punktus. Labākais spēlētājs - Karsums. Piecos mačos astoņi punkti. Nākamā spēle otrdien pret Ņižņekamskas ''Neftekhimik''.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kriss Holts (Mikaels Telkvists); Oskars Cibuļskis - Sandis Ozoliņš, Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomašs Surovijs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Gints Meija, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 19. septembris

Rīgas ''Dinamo'' - Kazaņas ''Ak Bars'' 4:5 (0:2, 4:0, 0:2, 0:1)

Vārti: 02:16 Lemtjugovs (Tereščenko) 0:1, 02:45 Bodrovs (Ņikuļins) 0:2, 23:03 Hartigans (Cibuļskis, vair.) 1:2, 24:26 Karsums (Ankipāns, K.Rēdlihs, vair.) 2:2, 25:19 M.Rēdlihs (Troters, Dārziņš) 3:2, 37:19 Karsums 4:2, 43:18 Morozovs (vair.) 4:3, 46:29 Obuhovs (Tereščenko) 4:4 , 65:00 Morozovs (p.m.) 4:5
Metieni: 36:42
Soda minūtes: 26:22
Vārtsargi: Holts - Vehanens


, 2010-09-19 20:30, pirms 15 gadiem
Ņemot vērā AK Bars sastāvu labi ka paņēmām 1 punktu
Bet ņemot vērā ka bijām 4:2 vadībā žēl ka nepaņēmām visus 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LaRikszF4
, 2010-09-19 20:31, pirms 15 gadiem
Ripa lidoja vienos vārtos.
, 2010-09-19 20:31, pirms 15 gadiem
nekas, spēle bija laba!
, 2010-09-19 20:31, pirms 15 gadiem
Neko darīt, 3pts mums jau gandrīz bija kabatā, bet še tev atkal.
Slēpts komentārs: 4aliic
Slēpts komentārs: kobebryant24
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bezseja
, 2010-09-19 20:31, pirms 15 gadiem
Eh.... Bet tik un tā malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:32, pirms 15 gadiem
nu kas tas ir tajos vārtos neviensgols neiegāja
, 2010-09-19 20:32, pirms 15 gadiem
Nāve rakstīja: Ripa lidoja vienos vārtos.
tiešām
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs: coffijs
, 2010-09-19 20:32, pirms 15 gadiem
Likumsakarīgi, 2 periodus labāki bija Ak Bars, tāpēc jā, lai gan varēja būt arī 3 punkti.
, 2010-09-19 20:32, pirms 15 gadiem
Noteikti vērtigs punkts
Protams nedaudz žel ka 4:2 neizdevas noturēt, bet malači
, 2010-09-19 20:33, pirms 15 gadiem
nekas,nekas
Slēpts komentārs: king98
, 2010-09-19 20:33, pirms 15 gadiem
diemžēl izlaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:33, pirms 15 gadiem
Bezseja rakstīja: Хахахахха проиграли
РОССИЯ СИЛА
Dedz ellē !!!
, 2010-09-19 20:33, pirms 15 gadiem
Hosa malacis, uzdāvinot savu nūju MŪSU faniem malacis
, 2010-09-19 20:34, pirms 15 gadiem
hossam vispaar ak bars nepiestav
, 2010-09-19 20:34, pirms 15 gadiem
Nafig Miķelim deva mest, viņš tak nekad nav labi metis bullišus...bet visaa visumaa, muuseejie baigie malači
, 2010-09-19 20:34, pirms 15 gadiem
Sportacentrs pakaaraas
, 2010-09-19 20:36, pirms 15 gadiem
Bezseja rakstīja: Хахахахха проиграли
РОССИЯ СИЛА
Drīzāk Tatārija ir spēks nekā sūda Rašin.
, 2010-09-19 20:36, pirms 15 gadiem
Visi trīs periodi - sākums.

Karsums - zvērigi cīnījās.

Holts - izvilka tādos momentos

Bullīši - ļot vāji. Lāgā pat sakarīgs metiens nesanāca.

Hosa vēl pakavēsies atmiņās un atnāks nākamsezon atpakaļ

Ir vismaz punkts un gaidam nākamo spēli.

Dinamo sarauj!
, 2010-09-19 20:37, pirms 15 gadiem
Spēle RD stilā, tikai pietrūka uzvaras bullīšos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:37, pirms 15 gadiem
Tieshaam intresants fakts, ka vaartos, kur musejie meta bullishus, neiekrita ne vaarti, ne bullishi.
Slēpts komentārs: ERIX
, 2010-09-19 20:38, pirms 15 gadiem
Tiesnešu konsekvence pazuda kā nebijusi...
, 2010-09-19 20:38, pirms 15 gadiem
žēl bet pret tādu komandu kā ak bars ir jāpriecājas arī par punktu
, 2010-09-19 20:38, pirms 15 gadiem
esmu vīlies. bijām jau uz uzvaras taciņas bet nē, vajadzēja 3 periodā atkal visu sačakarēt
, 2010-09-19 20:39, pirms 15 gadiem
Labais.
Galvenā darbojošās personas laukumā-tiesneši. Sen nebiju redzējis tik piekasīgus soģus.
, 2010-09-19 20:39, pirms 15 gadiem
Gaidu Holta interviju pēc spēles arēnā!
Slēpts komentārs: Tviksijs
, 2010-09-19 20:41, pirms 15 gadiem
iceman15 rakstīja: žēl bet pret tādu komandu kā ak bars ir jāpriecājas arī par punktu
Nevar būt.
Pie pirmsspēles rakstā lielākā daļa paredzēja,ka AK Bars atrausies.
, 2010-09-19 20:42, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: esmu vīlies. bijām jau uz uzvaras taciņas bet nē, vajadzēja 3 periodā atkal visu sačakarēt
nu tas mums ir tipiski
, 2010-09-19 20:42, pirms 15 gadiem
Pareizi OZO teica pēc šīs spēles emocijas 50 ; 50
, 2010-09-19 20:43, pirms 15 gadiem
kobebryant24 rakstīja: shoreiz, man jasaka - MUDAKI
Davaj par gudrajiem vārdiem izej pats laukumā visi tik gudri muldēt pēctam riebjas tā ka slikti metas no pārgudrīšiem.
Slēpts komentārs: domenick
, 2010-09-19 20:44, pirms 15 gadiem
lūzeri
, 2010-09-19 20:45, pirms 15 gadiem
nekass bija jau labi,wis maz ir 1.punkts pret ak barsss,malaci......
, 2010-09-19 20:46, pirms 15 gadiem
Tas krievu džeks kuram tā maska bija uz galvas otro pusi, nereāli pēc Ušakova izskatījās.. ;D
, 2010-09-19 20:46, pirms 15 gadiem
mister_negative rakstīja: tiesnešiem ar kļušku pa seju
es pieslēdzos 2. trešdaļā. viss ko es redzēju ir kā tiesneši svilpj. pat likās, ka nedaudz par labu Dinamo, tā kā. nekādu seju un nekādu kļušku... rezultāts varēja būt vēl graujošāks. bullīšu meistariem melnā diena.
, 2010-09-19 20:46, pirms 15 gadiem
domenick rakstīja: Cik dinamo samaksāja tiesnešiem?
Otrā periodā tiešām bija jokaina sajūta, kad tas soģis sāka piečakarēties AK Bars par katru sīkumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:47, pirms 15 gadiem
Luca Toni rakstīja: lūzeri
Hey varbūt jūs esat NHL spēlētāji? es gribētu redzēt kādu no jums Dinamo nolicējus laukumā. pats tu Lūzeris Luca Toni.Pilns portāls ar kkādiem kas māk tik gudri nolikt un pēctam ka komanda uzvar celt gaisā.Padomājiet kādreiz ko vispār sakāt ja jūs vispār domājat ar smadzenēm es persōnigi esmu par to ka tādus kā jūs vispār portāla nelaistu iegšā.Gribētu redzēt jūs čaļu vietā.
, 2010-09-19 20:49, pirms 15 gadiem
kam kaut kas nepatik lai neskatas zb jau gudri d!rst nav malku cirst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:51, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: Tas krievu džeks kuram tā maska bija uz galvas otro pusi, nereāli pēc Ušakova izskatījās.. ;D
viņi visi tak ir vienādi (;
, 2010-09-19 20:52, pirms 15 gadiem
Tviksijs rakstīja: Da simts gadus nevienam nav vajadzīga taa vina suuda NUUJA:dlAI VIŅŠ viņu iebaaž
nu, ja tev dotu viņš savu nūju tu jau, protams, ka neņemtu
, 2010-09-19 20:52, pirms 15 gadiem
Varbūt bulīšos vajadzēja ko vienkāršāk?
Bet lai vai kā ,malači,ka vismaz vienu punktu dabūja,laigan prasijās pēc trim .
, 2010-09-19 20:52, pirms 15 gadiem
Tviksijs rakstīja: Da simts gadus nevienam nav vajadzīga taa vina suuda NUUJA:dlAI VIŅŠ viņu iebaaž
tu savu tizlo komentaru vari iebazt vienaa vietaa!!!Bet Hossas prieksaa cepuri nost,lai vinam veicas!
Slēpts komentārs: fanu klubs#13
, 2010-09-19 20:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: No abu komandu spēlētāju pusees disciplīna šodien kliboja pamatīgi. Ak Bars 2 treždaļā izdarīja visu,lai RD šodien uzvarētu. Bet mūsējie parādā nepalika un Trotters parādu atdeva. Viņa 2+10 dārgi maksāja.
Bullīšos bija skaidrs,ka mums ir vāks.
Vel 5 spēles par Troteru klusēšu,bet tad man par viņu būs ļoti daudz jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:53, pirms 15 gadiem
cepuri nost, Dzeki cinijas, atkapaja, gan jau ka mandraza bija jo nu pirma spele ir pirmaa, bet tapat labi 2ps ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:54, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Dinamo aizsardzība kā caurstaigājama sēta.Pilnīgi neredzu jēgu slēgt līgumus ar pensijas vecuma spēlētājiem kā Ozoliņš.Laviņš.
nu ja tu mums es eskperts
kadus tu speletajus ieteiktu mums ? mmm ?
ja tik gudri kaut ko te runa tad atbildi uz jautajumu kartigi
, 2010-09-19 20:58, pirms 15 gadiem
Laba spele. Nervu kutinosa, bet ar iznakumu kas tika izcinits. Pret top komandam ari 1 punkts ir ideali, galvenais janem lidzigos un "vajakos".
, 2010-09-19 20:58, pirms 15 gadiem
Atvainojiet man, Nek;a personīga pret Holtu protams, bet ar ambīcijām un vēlēšanos šoreiz nepietiek ir vajadzīga arī meistarība. Ar šo komentu nekādi neaizvainoju Holtu, bet......Visu cieņu, atdeves un pašatdeves priekšā, bet pie tehnika un meistarība nāks ar laiku. Viss vēl priekšā, lai izdodas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 20:59, pirms 15 gadiem
kewlaiz rakstīja: Gaidu Holta interviju pēc spēles arēnā!
ko tu gaidi? lai slave musu fanus un atmosferu, un vari labsajuta kutinat sev veederu?
, 2010-09-19 21:00, pirms 15 gadiem
eisaks rakstīja: ko tu gaidi? lai slave musu fanus un atmosferu, un vari labsajuta kutinat sev veederu?
vnk. gribu dzirdēt, ko viņš teiks pēc šīs spēles, ja jau bij tādā sajūsmā pēc Sibir spēles!
, 2010-09-19 21:00, pirms 15 gadiem
Visa sezona būs uz nerviem, bet tas ir vēl interesantāk.Paldies puišiem par cīnīšanos.
, 2010-09-19 21:01, pirms 15 gadiem
king98 rakstīja: Cik daudz tiesnešiem AK bars samaksāja?
wow,cik tev gadiņu?
, 2010-09-19 21:01, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel 5 spēles par Troteru klusēšu,bet tad man par viņu būs ļoti daudz jautājumu.
Tu tak gaili kaut kad nesen teici, ka tev Dinamo riebjās, un viss ap dinamo ir bez maz vai pofig, tad ko tu te lien, un vēl interes;ejis par Troteru?
, 2010-09-19 21:01, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: No abu komandu spēlētāju pusees disciplīna šodien kliboja pamatīgi. Ak Bars 2 treždaļā izdarīja visu,lai RD šodien uzvarētu. Bet mūsējie parādā nepalika un Trotters parādu atdeva. Viņa 2+10 dārgi maksāja.
Bullīšos bija skaidrs,ka mums ir vāks.
Vēl dažas reizītes labprāt noskatītos to epizodi, kur Trotters to noraidījumu dabūja. Stabili izskatījās, ka pretinieks pats pie viņa nūjas turās un kad Broks to mēģināja atņemt, Kazaņas spēlētājs nomauca uz muti. rezultātā 2min. Plus vēl par muldēšanu 10
Un vēl visu laiku tagad atmiņā epizode dažas sekundes pirms Bars iemeta ceturtos. Bļin tik acīmredzami mūsējam nūju turēja, bet švilpe klusēja.

Pie 0:2 izteicu vēlēšanos - kaut izdotos kaut punktiņu dabūt. Tagad par to punktiņu neliela škrobe.

Karsumam cerams tā nebij tikai viena tāda spēle. Jau sen gaidam regulāri tādu kapāšanos no viņa un arī vārtus protams.
, 2010-09-19 21:02, pirms 15 gadiem
Kad video bus?
, 2010-09-19 21:03, pirms 15 gadiem
Vispār diezgan interesanta Dinamo situācija ar vartsargiem pašlaik. Kam tās meistrības un Eiropas spļes izpratnes ir, tas nav "formā", tam kam ir vēlme lielāka pār varēšanu, tas atrodas vārtos...Protams, kā jau minēju, cepuri nost Holta priekšā, bet daži "bet" ir palikuši...
, 2010-09-19 21:03, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel 5 spēles par Troteru klusēšu,bet tad man par viņu būs ļoti daudz jautājumu.
Kas tad Tev ko prasit. Labak priecajies ka vins tads ir kas panemts spelet bet neko nerada. Taks tas Tev par labu nak, ir iespeja atkal un atkal ieriebt RD lidzjutejiem ar visadam provokacijam
Slēpts komentārs: fanu klubs#13
, 2010-09-19 21:05, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Atvainojiet man, Nek;a personīga pret Holtu protams, bet ar ambīcijām un vēlēšanos šoreiz nepietiek ir vajadzīga arī meistarība. Ar šo komentu nekādi neaizvainoju Holtu, bet......Visu cieņu, atdeves un pašatdeves priekšā, bet pie tehnika un meistarība nāks ar laiku. Viss vēl priekšā, lai izdodas!!
labs komentārs es tā pat domāju
, 2010-09-19 21:08, pirms 15 gadiem
jā, jā baigi labi, ka pret AK Bars 1 pt bla bla. man gan tas nešķiet nekas labs. pirmo periodu skatoties domāju - ja šitā spēlēs, tad lai Bars uzreiz ņem punktus un lasās prom, bet 2.periods bija jau kaut kas pavisam cits... cerīgi. nu jā sezonas sākums, varbūt pēc šīs spēles kārtējo reizi atskārtīs, ka jāspēlē un jākoncentrējas 60min, nevis 20 vai 25. žēl, ka nenoturējām rezultātu, bet nekas... un visai amizanti, ka jau 3 spēle, kuru nevar nobeigt pamatlaikā. šodien man patika Holts.
, 2010-09-19 21:08, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Kas tad Tev ko prasit. Labak priecajies ka vins tads ir kas panemts spelet bet neko nerada. Taks tas Tev par labu nak, ir iespeja atkal un atkal ieriebt RD lidzjutejiem ar visadam provokacijam
Redzi,tas kas provacē esi Tu un tev līdzīgie, jo paši uzprasās,lai es ko riebīgu pasaku RD sakarā.
, 2010-09-19 21:08, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Par Ozoliņa algu var iegādāties 2 Laba līmeņa Eiropas aizsargus ar Pujacu priekšgalā.Tik nezin kapēc visi domā ka Ozoliņš tas bus brends.Šodienas spēle uz viņa rēķina.
OzO pielauj ka teikt rupjas kludas , bet tomer tas kludas vins atspeko sava spele tiesi uzbrukuma ja vins butu tik sudigs tad vins nepavaditu uz laukuma tik daudz min. tatad mums treneris jaatlaiz jo sanak ka vins tur sliktus speletajus laukuma
, 2010-09-19 21:09, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Par Ozoliņa algu var iegādāties 2 Laba līmeņa Eiropas aizsargus ar Pujacu priekšgalā.Tik nezin kapēc visi domā ka Ozoliņš tas bus brends.Šodienas spēle uz viņa rēķina.
Pujacs jau spēlēja Dinamo un ja nemaldos padsmit spēlēs neguva pat desmito daļu Ozoliņa rezultativitātes dažās spēlēs.
, 2010-09-19 21:10, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi,tas kas provacē esi Tu un tev līdzīgie, jo paši uzprasās,lai es ko riebīgu pasaku RD sakarā.
LOOOOOOOOOL!!!!!
Paranoja vai kaut kas līdzīgs vissmagākajā pakāpē Tev. LOL bļin
, 2010-09-19 21:10, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Atvainojiet man, Nek;a personīga pret Holtu protams, bet ar ambīcijām un vēlēšanos šoreiz nepietiek ir vajadzīga arī meistarība. Ar šo komentu nekādi neaizvainoju Holtu, bet......Visu cieņu, atdeves un pašatdeves priekšā, bet pie tehnika un meistarība nāks ar laiku. Viss vēl priekšā, lai izdodas!!
varētu Tev piekrist daļēji. daļēji, jo bullīši noteikti nav vina stiprā puse, bet visādi citādi... kaut vai šodien - jā, 4 vārti (nu labi, atskaitot Reķa), bet daudz arī vilka ārā. nu bulīši ir bullīši. šodien teiksim ,ka loterija
, 2010-09-19 21:12, pirms 15 gadiem
Tiesneši malači, bija tāda sajūta trešajā periodā ka kāds viņiem starplaikā bija piezvanījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:13, pirms 15 gadiem
spele skaista, zhel ka neuzvarejam, sabojaja nestabilie tiesnesi un absurdas par labu latviju reklamas centralaja sektora..ulmanim un co fuj..
, 2010-09-19 21:14, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Mūžīgā atruna...kompensē visu ar savu spēli uzbrukumā.....Ko viņš kompensēja šodien ? Vienkārši ņem un atzīsti, ka viņš kļūdījās visvairāk un visrupjāk no visiem un nospēlēja slikti! vai tu esi tik ļoti viņā iemīlējies, ka nespēj to atzīt, kā jau visi....
nu nospeleja vins sudigi sodien , tagad jaatlaiz vins tagad ?

diezgan debila logika jums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:18, pirms 15 gadiem
Spēle laba bet ar punktiem švaki !
, 2010-09-19 21:19, pirms 15 gadiem
ņirga nāk lasot mazgadīgo idiotu komentārus!
, 2010-09-19 21:20, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāds jāatlaiž? es vienkārši vienmēr esmu vēlējies, lai pret visiem izturās vienādi, nevis Ozoliņš dara, ko vēlas , un no viņa epizodēm vienmēr tāpat izvilks tikai labo un visu pavērsīs par labu viņam, nevis vienkārši pateikt, ka nu nevar šādi bērnišķīgi kļūdīties, kas tā kļūdās vai kko tādu. Vnk neviens nekad nekādu kritikas devu neatļaujas viņam veltīt, riebjas......
nu tam es piekritu vnk es par to komentaru izteicos kurs teica ka vins ir jaatlaiz jo nekam neder ......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:22, pirms 15 gadiem
kobebryant24 rakstīja: shoreiz, man jasaka - MUDAKI
mudaks esi TU!
, 2010-09-19 21:22, pirms 15 gadiem
Tas nau zaudejums Vienu pienktu mes izravam ,un es domaju tas ar loti loti labi !!!!!
, 2010-09-19 21:22, pirms 15 gadiem
Nēesam vergu tauta, mūsu puiši kapāja kā pienākas, ja jūs nenovērtējat RD spēli tad nēsat būt cienīgi saukties par RD līdzjutējiem, puikasd cīnijās no visas sirds, es Jūs cienu puiši, visu cieņu!! Esam Latvieši nevis, vārguļi!!!
, 2010-09-19 21:24, pirms 15 gadiem
Man personīgi liels prieks par A.Morozovu,kas pārtrauca 17 sauso spēļu sēriju.
, 2010-09-19 21:25, pirms 15 gadiem
feldmarshals rakstīja: Nēesam vergu tauta, mūsu puiši kapāja kā pienākas, ja jūs nenovērtējat RD spēli tad nēsat būt cienīgi saukties par RD līdzjutējiem, puikasd cīnijās no visas sirds, es Jūs cienu puiši, visu cieņu!! Esam Latvieši nevis, vārguļi!!!
+10
, 2010-09-19 21:25, pirms 15 gadiem
patika spēle, tiešām! šogad pie 0:2 nepārņem sajūta ka viss jau beidzies, nav vairs jāsēž izmisīgi aizsardzībā un visi žetoni jāliek uz izcilu vārtsarga spēli, kā tas bija pagājušās sezonas sākumā to laikam sauc par progresu... bet, salīdzinot Holtu ar Masaļski, Holtam daudz kas kompensējas uz augumu un masu - ja Masaļskim pamatā bija veiklība un kaķa lēcieni, Holtam bieži pieteik vienkārši BŪT vārtos taču vietas progresam, protams, vēl daudz
, 2010-09-19 21:26, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Mūžīgā atruna...kompensē visu ar savu spēli uzbrukumā.....Ko viņš kompensēja šodien ? Vienkārši ņem un atzīsti, ka viņš kļūdījās visvairāk un visrupjāk no visiem un nospēlēja slikti! vai tu esi tik ļoti viņā iemīlējies, ka nespēj to atzīt, kā jau visi....ar šādu spēli viņš nav pat Bukarta algu pelnījis...
Es personīgi uzskatu, ka Ozo ir labākais mūsu komandā kopumā. Bet atzīstu, ka šodien viņa spēle bija ļoti vāja. Laikam pat sliktākais komandā. Tagad uz sitiena pat nevaru atcerēties nevienu labi uzsāktu uzbrukumu no viņa, arī visas ripas pieturēšanas beidzās diezgan neveiksmīgi.
Tik atšķirībā no manis, Tu regulāri viņa izpildījumā saskati tikai negatīvo. Un tas turpinās, cik esmu manījis, jau otro sezonu. Tāda sajūta, ka seko tikai viņam spēles laikā un meklē kļūdas, lai tās pēc tam izceltu, aizmirstot par lielo darba apjomu un darbībām ar + zīmi.
Tā vien liekas, ka viņš Tev kaut ko parādā vai arī draudzeni nocēlis.
, 2010-09-19 21:26, pirms 15 gadiem
feldmarshals rakstīja: Nēesam vergu tauta, mūsu puiši kapāja kā pienākas, ja jūs nenovērtējat RD spēli tad nēsat būt cienīgi saukties par RD līdzjutējiem, puikasd cīnijās no visas sirds, es Jūs cienu puiši, visu cieņu!! Esam Latvieši nevis, vārguļi!!!
O,te jau viens spiež uz nacionālām jūtām.
Un kas tad tie ir,kam tāds RD po vai viņu nevar ciest? Tiem tagad jaatņem LV pilsonība?
, 2010-09-19 21:28, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man personīgi liels prieks par A.Morozovu,kas pārtrauca 17 sauso spēļu sēriju.
17? Vai tad tik daudz bija?
, 2010-09-19 21:30, pirms 15 gadiem
Holts vispār baigais malacis. nebūtu viņš, nebūtu arī tā viena punkta
, 2010-09-19 21:30, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,te jau viens spiež uz nacionālām jūtām.
Un kas tad tie ir,kam tāds RD po vai viņu nevar ciest? Tiem tagad jaatņem LV pilsonība?
ka tu no teksta izvilki pilsonibu apgaismo mani ?
, 2010-09-19 21:30, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: 17? Vai tad tik daudz bija?
Jā,par viņu tieši šodien gāja runa KHL TV nedēļas apskatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:31, pirms 15 gadiem
aiskars rakstīja: spele skaista, zhel ka neuzvarejam, sabojaja nestabilie tiesnesi un absurdas par labu latviju reklamas centralaja sektora..ulmanim un co fuj..
jā, tas pretīgais Buldozera plakāts izraisīja riebumu, tam nav nekāda sakara ar sportu un līdzjušanu - it kā nepietiktu jau presē, uz ielas un TV. Tad jau katrs Latvijas uzņēmējs varētu vilkties un plivināt savus korporatīvos karogus un sēdēt firmas kreklos (nevis iet kā normāls fans ar RD vai vismaz LV atribūtiku). MAaliet atgādina to padebilo krievu veceni, kas visās RD spēlēs lēkā un plivina visu krievu klubu karogus pēc kārtas, parādot savu attieksmi pret valsti un klubu... šodien gan nemaniju, laikam ielikta stacionāra bišku apārstēties
, 2010-09-19 21:31, pirms 15 gadiem
Ak, ak. 1 punkts pret Ak Bars ir vairāk nekā varētu gribēt. Protams, bulīšos uzvara būtu smuki, taču neko darīt. Pirmā spēle mājās, uztraukums jau ir, pēc visnotaļ labi pavadītās izbraukuma sērijas. Būs uzvaras. Arī pret Ak Bars.
, 2010-09-19 21:31, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ka tu no teksta izvilki pilsonibu apgaismo mani ?
Es vaicāju,kas tagad jadara. Pilsonības atņemšana bija viens no priekšlikumiem.
, 2010-09-19 21:32, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,par viņu tieši šodien gāja runa KHL TV nedēļas apskatā.
Vai tad viņš pērn savainojās jau austrumu finālos? Tā laikam sanāk.
, 2010-09-19 21:32, pirms 15 gadiem
Zaudējām radikāļiem, neizturot viņu spiedienu 3. trešdaļas sākumā. Žēl. Viņi bezkaunīgi traucās uz mūsu vārtiem trešdaļas sākumā un panāca savu. Vajadzēja arī mūsējiem nedaudz aktīvākiem būt, jo tie radikāļi ir bezkaunīgi līdz brīdim, kamēr nesastopas ar pretspēku. Cerams, ka otrdien otrus radikāļus no Tatarstānas pieveiksim. Citādi tie mongoļi-tatāri jau pārāk tālu uz rietumiem aizgāja. Jāaptur to invāzija Eiropā.
, 2010-09-19 21:32, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vaicāju,kas tagad jadara. Pilsonības atņemšana bija viens no priekšlikumiem.
pričom pilsoniba jaatnem ? tu pat nesaproti ko vins uzrakstija
, 2010-09-19 21:33, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Ak, ak. 1 punkts pret Ak Bars ir vairāk nekā varētu gribēt. Protams, bulīšos uzvara būtu smuki, taču neko darīt. Pirmā spēle mājās, uztraukums jau ir, pēc visnotaļ labi pavadītās izbraukuma sērijas. Būs uzvaras. Arī pret Ak Bars.
Šodienas spēle ir savādāks gadijums, jo netika parādīts izslavētais RD raksturs.
Un kur tad vel vākt punktus,ja ne mājās?
, 2010-09-19 21:34, pirms 15 gadiem
Noskrēja mūs pamatīgi,tehnikas ar ļoto pietrūkst,metam par lēnu( kamēr apstrādā aizsargs jau virsū un vartusargs visu redz),meistarībā zaudējam.Likās,ka spēki pietrūkst un vairākums vispār šausmīgs,kā mēs mazākumā tā ak bars uzreiz jau bija mūsu zonā un centās ko izspēlēt,bet mēs....kamēr nostājamies jau 1min pagājusi.Vajag Znaroku par treneri,viņam komandā nav nekādu lielo zvaigžņu,bet noskrien tīri fiziski viņi visas komandas,bet mūsējie kā beigti kustējās trešajā trešdaļa,nerunājot par papildlaiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad viņš pērn savainojās jau austrumu finālos? Tā laikam sanāk.
Jā, viņš jau savainots bija pirms spēlēm finālā ar MVD. Vienkārši finālā viņš tika galīgi savainots,ka vairs vispār nevarēja spēlēt.
Nu,ja parēķina,ka KHL fināls bija 7 spēles, un šosezon nospēlētas jau 5 spēles,tad tā arī varētu būt.
, 2010-09-19 21:38, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Mūžīgā atruna...kompensē visu ar savu spēli uzbrukumā.....Ko viņš kompensēja šodien ? Vienkārši ņem un atzīsti, ka viņš kļūdījās visvairāk un visrupjāk no visiem un nospēlēja slikti! vai tu esi tik ļoti viņā iemīlējies, ka nespēj to atzīt, kā jau visi....ar šādu spēli viņš nav pat Bukarta algu pelnījis...
blaaviens es atceros tevi no paagaajushaas diskusijas ,kura tu arii visu laiku noliki ozo... Nu jaa vinsh shodien kluudiijas ,bet kuri aizsargi vispar shodien nospeeleeja normaali? Vieniigi stabilie bija Lavinsh un Galvinsh (pagaajushajaa spelee gaaza podus).Rekjis vispaar zem katras kritikas, kaa arii Redlihs nav labaaks... Vieniigi kluudas var piedit Cibulskim uz jauniibas reekina (2.vaarti vinja vaina)!
Taaa kaa pats veertee visu objektiivi.
, 2010-09-19 21:39, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Jā Lieckalniņu biju sakoļījis vienreiz Mad housā , Ozoliņš pienāca, teica, mazais, ko tu te ņemies, un aizvilka Annu sev līdzi Ko tad es tur ar savāk nike drēbēm, viņam jau Versače un Armani

da labi...
Nē man pret Ozoliņu nekas nav, viņš ir vajadzīgs man riebjas tas ko ap viņu runā, ka viņš bez maz vai ir Dievs...visu tikai Ozoliņš. Tā komentētāju un mediju attieksme ir manī izraisījusi dusmas un tapēc arī man krīt acīs visas viņa kļūdas, un krīt tapēc, ka neviens tās neatļauajs atzīmēt vai kritizēt, tas arī rada to riebumu...
Zināmā mērā Tev var piekrist, jo kādā no KHL Top komandām viņš par šādām lažām vai nu spēlētu 3-4 aizsargu pārī,vai arī vispār marinētu soliņu. Kā tas bija SH Haizivīs.
, 2010-09-19 21:41, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodienas spēle ir savādāks gadijums, jo netika parādīts izslavētais RD raksturs.
Un kur tad vel vākt punktus,ja ne mājās?
Izbraukumā. Mājās viņi vienkārši ir jāiegūst. NEVIENS nav izslavējis RD. Ir tikai slimu cilvēku mistiskās izlūzijas par to, ko citi ir "teikuši". Katram gribas, lai klubs, par kuru viņš jūt līdzi, uzvar, taču nevienmēr tas notiek. Un viegli ir pelt zaudētājus.
, 2010-09-19 21:41, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodienas spēle ir savādāks gadijums, jo netika parādīts izslavētais RD raksturs.
Un kur tad vel vākt punktus,ja ne mājās?
ja nebutu rakstura tad mes pat tos 4 vartus neiesistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:41, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodienas spēle ir savādāks gadijums, jo netika parādīts izslavētais RD raksturs.
Un kur tad vel vākt punktus,ja ne mājās?
J;utu ka Tev tas Dinamo raksturs ļoti nepatika iepriekšējā sezonā, jo nevarēji atrast kotrargumentus. Tu laikam domā ka ar raksturu visus pēc kārtas uzvarēsim-kopumā Dinamo komandai ir spēcīgs raksturs-paies pussezona un tad varēsi spriest vai kas mainījies , nevis pēc pāris spēlēm.
, 2010-09-19 21:44, pirms 15 gadiem
Dinamo Malači, laba spēle, nepaveicās bullīšos, bet nekas, gadās arī Ņiživijam neiemest. Sakapāsim šos radikāļus viņu mājās
, 2010-09-19 21:44, pirms 15 gadiem
tiesnesis tiešām iedeva divīti par to ka iemeta pretiniekam ar ripu? Vai es ko palaidu garām.
, 2010-09-19 21:44, pirms 15 gadiem
OMG vienā periodā 4 vārti... tas priecē un tā tik turpināt... malači...
, 2010-09-19 21:45, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā Tev var piekrist, jo kādā no KHL Top komandām viņš par šādām lažām vai nu spēlētu 3-4 aizsargu pārī,vai arī vispār marinētu soliņu. Kā tas bija SH Haizivīs.
Neapnīk??? Rimstās bērnudārzs!!!
, 2010-09-19 21:46, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: OOo tas , ka kāds atzīst, ka viņš kļūdījās jau vien ir KAUT KAS ....
Nu un veel es varu pateikt ,ka vinsh shodien fiziski izskatiijaas shausmiigi vaaji,3.perioda beigaas gandriiz pakrita uz liidzenas vietas!Es tik nesaprotu nafig shuplers vinju tik ljoti moka!!! Nu nav vinjam jaaspelee maazaakumaa..!
Vispaar visa muusu komanda fiziski izskatiijaas ljoti vaaja,laikam pie vainas buus tas izbraukums un laika joslu mainja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:47, pirms 15 gadiem
Ne jau raksturā ir vaina,gan jau čaļi grib,cenšas,bet nu meistarība,fiziskais....pret to pašu amur trešā trešdaļa bija nekāda,bijām visu laiku iespiesti un šodien bija tieši tas pats,noskrien mūs,netiekam līdzi pretiniekam...
, 2010-09-19 21:49, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ja nebutu rakstura tad mes pat tos 4 vartus neiesistu
Jā, tiešām vajag baigo raksturu,lai vairākumā iesistu divus golus.
, 2010-09-19 21:50, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Ne jau raksturā ir vaina,gan jau čaļi grib,cenšas,bet nu meistarība,fiziskais....pret to pašu amur trešā trešdaļa bija nekāda,bijām visu laiku iespiesti un šodien bija tieši tas pats,noskrien mūs,netiekam līdzi pretiniekam...
bet Bisenieks teica, ka tā esot brieduma un meistarības pazīme - lieki neskraidīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:50, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Viņš pēdājās, kādās 6 spēlēs , kad ir bijuši bullīši pirmo neiemet. Nu tie pretinieku vārtsargi jau arī nav muļķi, viņi tak ir paskatījušies kā viņš met. Viņam ir tikai divi varianti kā viņš met,vai nu virs pleca , vai nu tā kā viņš iemeta pret Zviedriju, divi gadi atpakaļ.
Nu iisti neribu piekrist ,jo shodien vinsh meta backhanderu ,kursh vinjam galiigi nesanaaca! Katraa zinjaa no vinja es taadu bulliti nebiju redzeejis.
, 2010-09-19 21:51, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: tiesnesis tiešām iedeva divīti par to ka iemeta pretiniekam ar ripu? Vai es ko palaidu garām.
Nē, iedeva par to,ka vel pēc tam Jemeļinu nogrūda zemē.
, 2010-09-19 21:51, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām vajag baigo raksturu,lai vairākumā iesistu divus golus.
a vot iesit tadam komandam kas uz papira ir galvas tiesu paraki
, 2010-09-19 21:51, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: tiesnesis tiešām iedeva divīti par to ka iemeta pretiniekam ar ripu? Vai es ko palaidu garām.
Karsuma gadījums?
Viss bij pareizi. Ievilka ar ripu. Pretinieks izdomāja celties kājās, bet Karsums aizķēra vēl ar nūju un nogāza otreiz no kājām. Kontrolšāviens. Muļķīgi, bet Karsuma šad tad tas ļoti raksturīgi.
, 2010-09-19 21:53, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: a vot iesit tadam komandam kas uz papira ir galvas tiesu paraki
Mazākums arī top komandām ir un paliek mazākums.
, 2010-09-19 21:54, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Karsuma gadījums?
Viss bij pareizi. Ievilka ar ripu. Pretinieks izdomāja celties kājās, bet Karsums aizķēra vēl ar nūju un nogāza otreiz no kājām. Kontrolšāviens. Muļķīgi, bet Karsuma šad tad tas ļoti raksturīgi.
tas bija Hartigans, gudriniek
, 2010-09-19 21:54, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: varētu Tev piekrist daļēji. daļēji, jo bullīši noteikti nav vina stiprā puse, bet visādi citādi... kaut vai šodien - jā, 4 vārti (nu labi, atskaitot Reķa), bet daudz arī vilka ārā. nu bulīši ir bullīši. šodien teiksim ,ka loterija
Ja nemaldos, tad hokejā arī pastāv iespēja nomainīt vartsargu t.s "bullīšos" pret citu. Jau pret Habarovsku manīju, ka tikai veiksme Dinamo stāvēja klāt, kā arī pirms spēles tajā saucamā super Dinamo ievada raidījumā Holts pats atzinās, ka Eiropā izpildītie "bullīši" stipri atšķiras no Amerikā izpildītiem. Pats jau Holts atzinās, ka Habarovskā viņām gar acīm " šilierējās", kad savā priekšā redzēja "Amur" soda metienu izpildītājus. Jautājums rodas, kāpēc Jūlis uz "pendeļiem", kā sovā "Dziedi ar zvaigzni" minēja Kvēpu Janka, nelika vārtos rudo zviedreli??
, 2010-09-19 21:55, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, iedeva par to,ka vel pēc tam Jemeļinu nogrūda zemē.
Skaidrs, vienkārši viņš svilpa pilnīgi visu, nebūtu pārsteigums ja arī par to
, 2010-09-19 21:55, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mazākums arī top komandām ir un paliek mazākums.
bet mes izcinijam to mazakumu ar savu speli nevis stavejam un gaidijam kad kads mums ušaus ar elkoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 21:57, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: bet Bisenieks teica, ka tā esot brieduma un meistarības pazīme - lieki neskraidīt
Nu nezinu kāds tur briedums,kad no 20 minūtēm 18smit pavadam savā zonā un domājam kā dabūt ripu ārā no savas zonas,vajag fizisko labāku,nolūstam jau otro spēli pēc kārtas trešajā trešdaļā un domājam par bullīšiem,jo nu papildlaikā arī neesam labāki
, 2010-09-19 21:58, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: bet mes izcinijam to mazakumu ar savu speli nevis stavejam un gaidijam kad kads mums ušaus ar elkoni
Ja nepamaniji,tad tieši par uzšaušanu ar elkoni AK Bars spēlētāji saņēma kādus 3-4 noraidijumus.
, 2010-09-19 21:58, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām vajag baigo raksturu,lai vairākumā iesistu divus golus.
tu ar galvu sienaa srien regulaari vai?
Kaapeec tada komanda kaa ak bars mums nesameta visas ripas vaoraakumos tad?
, 2010-09-19 21:59, pirms 15 gadiem
Varam lielā mērā pateikt paldies Troteram,kura nevajadzīgais noraidījums salauza spēli,bez tam neredzu pagaidām neko pozitīvu viņa haotiskajās darbībās uzbrukumā.Arī 4.maiņa laikam par daudz saslavēta,jo 2 vārti uz šīs maiņas sirdsapziņas un nav brīnums,ka nelaida vairs beigās laukumā.Katrā ziņā jāpriecājas arī par 1 punktu,jo tas iegūts pret spēcīgu komandu,kura šodien izskatījās svaigāka-laikam uz mūsējiem ietekme bija tālajam mājupceļam.
, 2010-09-19 22:00, pirms 15 gadiem
Tizli ir tas,ka vairākumu netrenējam,22as minūtes vairākumā un tikai divi vārti...da un cik tad to metienu vairākumā bija...
, 2010-09-19 22:00, pirms 15 gadiem
man patika ka hossa speleja vai vinam viecas
, 2010-09-19 22:00, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nepamaniji,tad tieši par uzšaušanu ar elkoni AK Bars spēlētāji saņēma kādus 3-4 noraidijumus.
ai apnika ar tevim nemties , debils tu esi un viss
, 2010-09-19 22:01, pirms 15 gadiem
Mēs tiem radikāļiem vēl sarīkosim krusta karus, tikai zobenu vietā mūsējiem būs nūjas, bet mirs viņu zobi un žokļi. Ozoliņa one-timers un Zaripovam kādi 5 zobi ārā.
, 2010-09-19 22:01, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ai apnika ar tevim nemties , debils tu esi un viss
10000+
, 2010-09-19 22:01, pirms 15 gadiem
Trotteru vajaka mainit ar vitaliju karamnovu
, 2010-09-19 22:02, pirms 15 gadiem
Bezseja rakstīja: Хахахахха проиграли
РОССИЯ СИЛА
Otsosi nahren! RD (Latvija) rullē!
, 2010-09-19 22:03, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Varam lielā mērā pateikt paldies Troteram,kura nevajadzīgais noraidījums salauza spēli,bez tam neredzu pagaidām neko pozitīvu viņa haotiskajās darbībās uzbrukumā.Arī 4.maiņa laikam par daudz saslavēta,jo 2 vārti uz šīs maiņas sirdsapziņas un nav brīnums,ka nelaida vairs beigās laukumā.Katrā ziņā jāpriecājas arī par 1 punktu,jo tas iegūts pret spēcīgu komandu,kura šodien izskatījās svaigāka-laikam uz mūsējiem ietekme bija tālajam mājupceļam.
Nu mums pašiem bija vairākums pašā trēšas trešdaļas sākumā,bet ko mēs izdarijām?it neko,tā kā nevajag uz troteru vainot,būtu iemetuši būtu cita spēle,da vismaz būtu ak bars pakausējuši,bet nebija it nekā
, 2010-09-19 22:03, pirms 15 gadiem
Ja kas, tad RD jau ir noripojuši uz 13 vietu KHL kopvērtējuma tabulā.
, 2010-09-19 22:03, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Ja nemaldos, tad hokejā arī pastāv iespēja nomainīt vartsargu t.s "bullīšos" pret citu. Jau pret Habarovsku manīju, ka tikai veiksme Dinamo stāvēja klāt, kā arī pirms spēles tajā saucamā super Dinamo ievada raidījumā Holts pats atzinās, ka Eiropā izpildītie "bullīši" stipri atšķiras no Amerikā izpildītiem. Pats jau Holts atzinās, ka Habarovskā viņām gar acīm " šilierējās", kad savā priekšā redzēja "Amur" soda metienu izpildītājus. Jautājums rodas, kāpēc Jūlis uz "pendeļiem", kā sovā "Dziedi ar zvaigzni" minēja Kvēpu Janka, nelika vārtos rudo zviedreli??
Ja neesi pamaniijis ,tad bulliishus nevar vinnet ,ja neiemet nevienu..!
Tas ,ka Morozovs iemetiis ,tas bija vairaak kaa skaidrs.
, 2010-09-19 22:03, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: tas bija Hartigans, gudriniek
Tiešām. fail... Paldies par labojumu.

Par Hartiganu gan esmu līdzīgās domās kā par Karsumu. Abos gadījumos nebrīnītos, ja pilnīgi nevajadzīgi aiz pretinieku vārtiem ar nūju pa ķiveri kādam ieliktu.
, 2010-09-19 22:04, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad RD jau ir noripojuši uz 13 vietu KHL kopvērtējuma tabulā.
starpcitu laimigs tas skaitlis ir 13
, 2010-09-19 22:05, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām vajag baigo raksturu,lai vairākumā iesistu divus golus.
Domāju gan lai dažu minūšu laikā no 0-2 dabūtu 3-2-to laikam tavuprāt var jebkurš. Labi ka vēl Tu neseko MHL kā pats teizi-tad droši vien garīgais būtu Tev vēl sliktāks. Gaidu Tavu teicienu ka mums baigi paveicās, jeb arī ka tiesneši mums palīdzēja. Vajag no Tevis kaut ko asāku lai pakatinātu fanus. Mājas spēlēs obligāti jāvāc punkti-tas no Tevis pārāk maigi skan.
, 2010-09-19 22:05, pirms 15 gadiem
ka jums liekas musu treneris mainis pret Trotteru vitaliju karamnovu pie 3 mainas
, 2010-09-19 22:06, pirms 15 gadiem
Kad RD ir vairākums droši var aiziet arēnā pakaļ aliņam vai uz wc,nu kad 5 pret 3 spēlējam,tad vēl var palikt
, 2010-09-19 22:06, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad RD jau ir noripojuši uz 13 vietu KHL kopvērtējuma tabulā.
Un esam Play-off zonā un tas mums ir galvenais uzdevums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 22:07, pirms 15 gadiem
vajaka laist vitaliju uz laukuma pie tresas mainas
, 2010-09-19 22:10, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Un esam Play-off zonā un tas mums ir galvenais uzdevums.
Kas tad tagad jau par Play Off domā?
Viena lieta gan mani priecē u.t.i.,ka labi vien ir ka Top komandas sēj punktus, jo savādāk viena otra komanda jau decembrī sāk gatavoties Play Off, un tad notiek visādi dīvaini mači ar vel dīvainākiem rezultātiem. Lai cīnās līdz pašām regulārā čempionāta beigām.
, 2010-09-19 22:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tad tagad jau par Play Off domā?
Viena lieta gan mani priecē u.t.i.,ka labi vien ir ka Top komandas sēj punktus, jo savādāk viena otra komanda jau decembrī sāk gatavoties Play Off, un tad notiek visādi dīvaini mači ar vel dīvainākiem rezultātiem. Lai cīnās līdz pašām regulārā čempionāta beigām.
pats jau iesaaki sarunu par 13 vietu taakaa vaino sevi
, 2010-09-19 22:12, pirms 15 gadiem
ka jums likas vitaliju karamnovu nakam speli redzesim ko
, 2010-09-19 22:12, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tad tagad jau par Play Off domā?
Viena lieta gan mani priecē u.t.i.,ka labi vien ir ka Top komandas sēj punktus, jo savādāk viena otra komanda jau decembrī sāk gatavoties Play Off, un tad notiek visādi dīvaini mači ar vel dīvainākiem rezultātiem. Lai cīnās līdz pašām regulārā čempionāta beigām.
Tev liekas,ka mees pa gagarinu domajam!? lol
p.s. tev patieshaam neapniik citiem krist uz nerviem? Goda vaards interneta videe tu esi vnk neizturams cilveeks. Ja tu taads esi arii iistajaa dziivee, tad manis tevi tiehsaam zheel!
, 2010-09-19 22:13, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Nu nezinu kāds tur briedums,kad no 20 minūtēm 18smit pavadam savā zonā un domājam kā dabūt ripu ārā no savas zonas,vajag fizisko labāku,nolūstam jau otro spēli pēc kārtas trešajā trešdaļā un domājam par bullīšiem,jo nu papildlaikā arī neesam labāki
nu vecīt, tev laikam švaks signāls teļļukam (varbūt joiprojām analogo skaties?), bilde būs bijusi uzkārusies, vai arī pašam "very bad or not signal" no alus pļumpēšanas 3. periods bija normāls, bet papildlaiks točna bija 50/50 uzbrukumi, ja kas...
, 2010-09-19 22:15, pirms 15 gadiem
Dzinja rakstīja: Pujacs jau spēlēja Dinamo un ja nemaldos padsmit spēlēs neguva pat desmito daļu Ozoliņa rezultativitātes dažās spēlēs.
Cepuri nost tavam trulumam.Lūdzu definē aizsarga funkcijas laukumā.
, 2010-09-19 22:18, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nu vecīt, tev laikam švaks signāls teļļukam (varbūt joiprojām analogo skaties?), bilde būs bijusi uzkārusies, vai arī pašam "very bad or not signal" no alus pļumpēšanas 3. periods bija normāls, bet papildlaiks točna bija 50/50 uzbrukumi, ja kas...
kas tur bija normāls?ir kaut viens labs uzbrukums atmiņā?noskrēja mūs pamatīgi,sākumā bija vairākums kurā it neko neizdarījām un pēc tam bija divi ielaisti goli....un ak bars spiediens uz mūsu vārtiem,tā vien likās,ka esam mazākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 22:22, pirms 15 gadiem
+
, 2010-09-19 22:22, pirms 15 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: ka jums likas vitaliju karamnovu nakam speli redzesim ko
Pietika arī ar diviem pārējiem komentāriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 22:23, pirms 15 gadiem
Ķivere rakstīja: Izlasīju visus tavus apdauzītos komentus - tu esi slims cilvēks! Mēs šodien spēlējam pret divkāršējiem KHL čempioniem, kuras komandā visi ir kā Marsels Hossa un pat labāki. Komandā 85% hokejisti kopā jau spēlē ne mazāk par trim gadiem, Dinamo Rīga ir ļoti jauna komanda un iegūt 1 punktu spēlē pret Ak Bars tas ir izcili !!!!!
Ļoti pareizi dara Kreipāns ka nelasa komentus - debīlu expertu saiets!!!!
Milzīgs pluss par komentu
, 2010-09-19 22:25, pirms 15 gadiem
Traļi vaļi..
, 2010-09-19 22:32, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: kas tur bija normāls?ir kaut viens labs uzbrukums atmiņā?noskrēja mūs pamatīgi,sākumā bija vairākums kurā it neko neizdarījām un pēc tam bija divi ielaisti goli....un ak bars spiediens uz mūsu vārtiem,tā vien likās,ka esam mazākumā
nu beidz, tempu beigās viņi kurināja, bet mūsējie tikko Sibīriju izbraukājuši (esmu izbaudījis šitādu ceļošanu pa laika zonām, es droši vien vispār aiz apmales snaustu), nebija tik traki... bet pagarinājumā atkal bija līdzīgi, grieza gan ap mūsējiem, gan ap Barsa vārtiem. Punkts godam nopelnīts
, 2010-09-19 22:35, pirms 15 gadiem
Ķivere rakstīja: Izlasīju visus tavus apdauzītos komentus - tu esi slims cilvēks! Mēs šodien spēlējam pret divkāršējiem KHL čempioniem, kuras komandā visi ir kā Marsels Hossa un pat labāki. Komandā 85% hokejisti kopā jau spēlē ne mazāk par trim gadiem, Dinamo Rīga ir ļoti jauna komanda un iegūt 1 punktu spēlē pret Ak Bars tas ir izcili !!!!!
Ļoti pareizi dara Kreipāns ka nelasa komentus - debīlu expertu saiets!!!!
Nevis divkāršējiem, bet gan divkārtējiem. Ak Bars šovakar bija labāki un teorētiski viņiem vajadzēja izcīnīt arī visus 3 punktus. Nu un ka komanda jauna, spēlētāji nav pirmo reizi uz slidām, sezonu Dinamo uzsākuši kā pa viļņiem, pēc 2 gadiem līgā vajadzēja būt lielākai stabilitātei.
, 2010-09-19 22:35, pirms 15 gadiem
NU kas tas ir par tiesāšanu, strīpainā komanda, apnikuši !!! Visvairāk tracina, kad par vienu un to pašu pārkāpumu mums dod sodu, a viņiem nē! Kur Trotterar par turēšanu iedeva, kur pats akbarsietis turēja Trottera nūju, a Darziņam tiesnesim acu piekšā tur njas galu- nedod! ZB tas jau es ne pirmo reizi redzu, ka pret Dinamo ir tāda tiesāšana, a kad rezultāts ir izdarīts, tad līdzina statistiku, lai spēles beigas būu kaut vai nedaudz vienādi skaitļi noraidījumu ailē!
, 2010-09-19 22:36, pirms 15 gadiem
Jaatzist, tiesnesi nebija isti godigi tresaja tresdala, bet ari pec otra perioda bnoraidijumu attieciba 8:22 par labu dinamo ai pret bars nebija isti godigi...
Spele patika un sovs ari bija labs, ka ari gajiens izdevies...
Otrdien atkal visi uz arenu
, 2010-09-19 22:37, pirms 15 gadiem
saule5 rakstīja: NU kas tas ir par tiesāšanu, strīpainā komanda, apnikuši !!! Visvairāk tracina, kad par vienu un to pašu pārkāpumu mums dod sodu, a viņiem nē! Kur Trotterar par turēšanu iedeva, kur pats akbarsietis turēja Trottera nūju, a Darziņam tiesnesim acu piekšā tur njas galu- nedod! ZB tas jau es ne pirmo reizi redzu, ka pret Dinamo ir tāda tiesāšana, a kad rezultāts ir izdarīts, tad līdzina statistiku, lai spēles beigas būu kaut vai nedaudz vienādi skaitļi noraidījumu ailē!
Otrajā periodā Ak Bars lielāko tā laiku spēlēja mazākumā divas reizes laikam pat 3 pret 5 , tā kā soģis tiesāja gan vieniem, gan otriem par labu.
, 2010-09-19 22:39, pirms 15 gadiem
Sakāt ko gribat ,bet ja pēc 1 perioda pirmām 5 min. šķita ,ka būs vakars ,tad ņemot vērā to ,ka atspēlējāmies , lai arī izmantojot pretinieka noraidījumus , un sākoties 3 periodam esot vadībā ar +2 un iesākoties tam mums bija praktiski pilns 2 min. vairākums 3 pts bija jāņem (bija izcīnāmi) , jo ja neskaita to ,ka viņi 2 periodu spēlēja mazākumā viņiem aizvakar bija spēle un vēl bija līdz mums jātiek . Tā kā es teiktu tā : Ak Bars protams ir meistari bet ne jau viņi mūs apspēlēja šoreiz tas mēs viņiem zaudējām .Vai savādāk sakot mūsējie deva iespējas ,bet viņi tās izmantoja . Tas ir mans subjektīvs viedoklis
, 2010-09-19 22:41, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Otrajā periodā Ak Bars lielāko tā laiku spēlēja mazākumā divas reizes laikam pat 3 pret 5 , tā kā soģis tiesāja gan vieniem, gan otriem par labu.
Tak es jua saku, ka 2 perioda, viņī to statistiku lizdinaja tikai , viņi nepadomaja ,k a musejie viniem 4 golu iemetīs! Un 3 perioda par klupināšanām un turēšanu ar nūju neiedeva nevienam Akbarsietim
, 2010-09-19 22:42, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nevis divkāršējiem, bet gan divkārtējiem. Ak Bars šovakar bija labāki un teorētiski viņiem vajadzēja izcīnīt arī visus 3 punktus. Nu un ka komanda jauna, spēlētāji nav pirmo reizi uz slidām, sezonu Dinamo uzsākuši kā pa viļņiem, pēc 2 gadiem līgā vajadzēja būt lielākai stabilitātei.
Jā, komanda nav pirpo reizi uz slidām, bet Ak Bars spēlē vienādos sastāvos minimums 3 - 5 gadus, paskaties statistiku!
Ir Ak Barsā daži jauni pienācēji, bet tie pārsvarā ir uzbrucēji.
, 2010-09-19 22:45, pirms 15 gadiem
Varu iedomāties kā jutās Marsels - viņu noraida, bet visa arēna sauc Marsel Hossa !!! Diemžēl Marsellu pat gandriz pamanīt nevar starp Ak Bars spēlētājiem ...
, 2010-09-19 22:48, pirms 15 gadiem
Elgoful rakstīja: Traļi vaļi..
Nekādu tur: "Es domāju, man likās"
, 2010-09-19 23:02, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ja neesi pamaniijis ,tad bulliishus nevar vinnet ,ja neiemet nevienu..!
Tas ,ka Morozovs iemetiis ,tas bija vairaak kaa skaidrs.
Es tagad runāju par tādiem gadījumiem, kur veiksme Holtam stāvēja klāt, turklāt pats vārtsargs bija izvēlējies ne to pareizāko variantu vārtos. Protams esmu priecīgs par 2 punktiem Habarovskā, bet pie nelielas veiksmes, varējām palikt arī uz "driķera", jo Holts absolūti nenorientējās atsevišķās sitācijās vārtos, jo īpaši pret Amur.
, 2010-09-19 23:04, pirms 15 gadiem
Personīgi uzskatu, ka šī ir visaizraujošāka, visinteresantākā Rīgas "Dinamo" aizvadītā spēle šajā KHL sezonā. Jā, zaudējām - bet nejau tā, lai staigātu pa mājām ar nokārtu degunu... Spēle, kas pagāja vienā elpas vilcienā un spēle, ko tiesneši, es nezinu - centās sabojāt vai centās spēli apslāpēt, bet 1 punkts pret tādu komandu kā AK Bars - tas, domāju, vairāk ieguvums, nekā zaudējums...
, 2010-09-19 23:09, pirms 15 gadiem
jautra spēle
, 2010-09-19 23:14, pirms 15 gadiem
Kurš tos politiskos m...... salaida aiz AK Bars soliņa? Galīgi jau jēgu zaudējuši. Labi, Gunča izdarīja pirmo iemetienu, bet n...... Ozo numuru cūkot!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 23:24, pirms 15 gadiem
Bingo Lotto sistēma..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-19 23:26, pirms 15 gadiem
Ja DINAMO pēc pieraduma nebūtu iedevuši HOSAM labu pasu pie vārtiem ,tad es domātu,ka viņš nepiedalās spēlē.Labi ka viņš kā parasti pirmos divus met garām.
, 2010-09-19 23:30, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Ja DINAMO pēc pieraduma nebūtu iedevuši HOSAM labu pasu pie vārtiem ,tad es domātu,ka viņš nepiedalās spēlē.Labi ka viņš kā parasti pirmos divus met garām.

Tas tiesa...
, 2010-09-19 23:40, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: 1/3 mūsējo ar seju bortā iegrūda, par tādu parasti dod noraidījumu līdz spēles beigām, te tikai divas minūtes... .
sveiks.
bija pāris slidenas epizodes. taču kopumā par tiesāšanu sūkstīties nevaram, ja runājam kopumā par visu spēli.
viens "žēl" ir Trotera 2+10, izjaucot visa virknējuma uzrāvienu vairāk nekā perioda garumā. tā ir. krievu tiesneši uz ārzemnieku parunāšanu reaģē asi. taču secinājums, nu nav ko ar viņiem ielaisties sarunās. lai to dara C un A.
vēl: Karsums divreiz. divreiz! « Petrovich27...
, 2010-09-19 23:43, pirms 15 gadiem
Pie..āties Ozoliņam, cik kļūdās Reķis? Laviņš vispār jebkurā gadījumā iemet tikai ripu pretinieku zonā, baidīdamies ka kāds atņems. kā ir bīstamāks momets atet ripu Ozo kā šajā spēlē, tipa vinš kkāds Dievs un vienmēr izspēlēs kā vajag... Un ja ripa pie Ozo, visu uzreiz skatās un pievērš uzmanību kas nu notiks... protams jebkura kļūda acīs apliks.
viena draņķīgāks spēle un viss, da te puse Dinamo norakstīta ja spēli zaudē... s..as
, 2010-09-19 23:45, pirms 15 gadiem
Kaut ko sogan to neizskirtu padaudz KHL saliidzinot ar pagajuso gadu....
, 2010-09-19 23:53, pirms 15 gadiem
feelbest rakstīja:
Tas tiesa...
Tavs avatars ataino LATVIJAS tenisa šodienu
, 2010-09-20 00:10, pirms 15 gadiem
Tika gūti pavisam 9 vārti (skaita arī bullīti), bet visi vienos vārtos. Tāda iespēja ir tikai viena gadījumā no 2^9=512. Iespēja, ka ripa lidos 1 vārtos bija 0,2 %
:O man brīdinājums par tiesnešu apsaukāšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-20 07:54, pirms 15 gadiem
Teikšu kā ir, ne pārāk patika RD sniegums. Šajā gadījumā tas viens punkts ir ļoti labi, bet puse no vārtiem tika ielaista pēc ļooooti rupjām kļūdām un vēl vairākas reizes mums spēcīgi paveicās ar to, ka Bars kļūdas neizmantoja. Tik daudz reizes kļūdīties savā zonā vai atspēlējot atpakaļ vienkārši nav normāli.
, 2010-09-20 08:10, pirms 15 gadiem
Manuprāt, spēle bija vienkārši LIELISKA - varēja būt rezultāts labāks (tālu līdz tam nemaz nebija), un arī tikai tāpēc tā notika, ka bullīši šoreiz bija mūsu izpildījumā bezzobainākie, kādus atceros: atšķirībā no visas mūsu spēles, kas patiešām attaisnoja pirmās mājas spēles statusu - ar asumus, atdevi, cīņu, nervu tabletēm, nu, kā jau Rīgas Dinamo to prot!
, 2010-09-20 08:14, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: 1/3 mūsējo ar seju bortā iegrūda, par tādu parasti dod noraidījumu līdz spēles beigām, te tikai divas minūtes... .
Kā minimums 5 min . tas 2 min. noraidījums mazliet pārsteidza.
, 2010-09-20 08:25, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka ir iestājies Morozova noriets. Ar katru sezonu viņš izskatās arvien vājāk.
, 2010-09-20 09:10, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu taču esi viens riktīgs āksts. Ne par velti ir radušies "skolnieki" kas līdzīgā stilā laiž pret LM.
Nu vinjsh jau leeto provokaaciju specs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-20 09:57, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Izskatās,ka viens grib tuteni ribās dabūt tumšā stūrī
Bet ja nopietni,tad Moro jau 33 gadi kā nekā. Nav vairs 27 ,kad viņš atgriezās Rašā. Tas ir tikai loģiski,ka viņš ar katru gadu kas nāk bagāžā vairs labāks nepaliks. Bet manuprāt lielākā problēma ir Niko Kapanens,kas nav Morozova un Zaripova līmeņa. Pēc Zinovjeva aiziešanas šī maiņa vairs nav spējusi spēlēt tadā līmenī.
Kapanens ir kapātājs,kas sitās līdz pēdējam,bet galva un rokas tomēr nestrādā kā šiem diviem.
Vakardienas bullīts un netveramais plaukstas metiens kad ripas lidojumu pat nevarēja redzēt saka vienu,par agru Kino noraksta Morozovu.

YouTube
- Alexei Morozov 2009/2010...


http://www.youtube.com/watch?v=djz5R0EEUKQ
Es nevienu nenorakstu Tikai saku to, ka spozme sāk izblāvēt. Un 33 gadi nu nav tas vecums, kad nosēdināt "baterejas". Cik gadi ir Sentlui un neizskatās, ka tas viņam traucētu.

Par to maiņu runājot, tu tikai lieku reizi apliecini manu teoriju par to, ka šie spēlētāji guva panākumus tieši dēļ saspēlētības (kā tevis minētajos PSPS laikos) un ne tik daudz dēļ individuālās meistarības. Arī tā, protams, tur ir, bet ar citiem maiņas partneriem uzreiz izskatās daudz švakāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-20 10:24, pirms 15 gadiem
Skaista, interesanta spēle.Protams, žēl, ka neizdevās noturēt uzvaru pamatlaikā un bullīši, bet 1 punkts arī labi.Vispār arī Ak Bars vārtsargs tajos bullīšos bija kā mūris, grūti tur bij ātrumā kaut ko ekstra sadarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-20 11:15, pirms 15 gadiem
To Dinamovajadzetu aizliegt ar likumu , jo akciju turetaji ir krievi , jaatrod kads likuma pants , ka to aizliegt , krievu veidojumi nav vajadzigu Latvijas sporta,Ulamnis Latvijas kangars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-20 11:37, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: Nu vinjsh jau leeto provokaaciju specs
arī arhivs X,

Piedodiet, ka atkal aizmirsu, ka par RD (tāpat kā par mirušiem) var runāt tikai labu vai vispār neko.
, 2010-09-20 11:50, pirms 15 gadiem
Vakardienas speelee galvenie varonji uz laukuma bija speeleetaaji striipainaas formaas. Tiesaaja pilniigi garaam gan uz vienu gan uz otru pusi. Protams, katras komandas liidzjuteejam liksies, ka vinju komandas speeletaaji tiek noraidiiti ne pa teemu, bet tas kas vakardien notika uz laukuma bija vienkaarshi uzhas.
, 2010-09-20 12:02, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kino,hokejs arī ir komandu sporta veids
Un lielā mērā daudz kas atkarīgs no partneriem. Bet lai kā,maiņai izjūkot panākumi nekur neizpalika. Un kauss tika iegūts gan ar Mortensenu,gan ar Kapanenu centrā. Kā arī bez Proškina. Un idividuāli Morozovs un Zaripovs noteikti ir vieni no spēcīgakajiem visā līgā.
Salīdzinājums ar Senluī ir nevietā. Tik pat labi salīdzinot ar Čeliosu viņš vēl ir juniors. Katram ir sava fizioloģija un gēni + traumas,vienam veicās iztikt bez tām,citam mazāk veicās.
Minot 33 gadus vairāk biju domājis progresu,kā spēlētāja. Ka šajā vecumā dižu meisterības kāpumu būtu muļķīgi gaidīt. Tāds Burē 33 gados jau bija beidzis karjeru un tādu gadījumu ir n-tie.
Un tici man,Moro vēl paris sezonas noteikti būs savā līmenī.
Neesi ievērojis,ka daudzi izcili hokejisti nosēžās paris sezonās un vairs nav tie. Ir kaut kads klikšķis un viņi paliek ēna no tā,kas bija kādreiz !
Baigi man nepatīk šāda inkubatora darbība. Klubos vēl OK, bet tieši uz šādas bāzes tika veidota PSRS izlase. ACSK līdz bezjēgai iespēlē un tad uzģērbj izlases kreklus. Tieši tas ļāva izcīnīt lielāko daļu titulu. Nu + vēl tas, ka Kanāda nesūtīja profesionāļus.
, 2010-09-20 12:57, pirms 15 gadiem
spēle bija kaut kāds vājprāts. nestabilitāte tiesnešos, spēlētāji saraustīti, trešā trešdaļā vienkārši pāragri prieki par otrās trešdaļas panākumiem. derētu arī sākt vākt tīrās uzvaras. runājot par holtu - puisis cīnās, bet meistarības tūkums ir manāms. bet ko lai saka, cerams viss iegrozīsies citā gultnē turpmāk
, 2010-09-20 13:54, pirms 15 gadiem
Pie pirmā gola Surovijam nozagta piespēle, tieši viņš pasita ripu Hartiganam pēc nolūzušā Cibuļska metiena.
, 2010-09-20 14:06, pirms 15 gadiem
tagat dinamo grimst aizmirstība tapat ka spartak un CSKA ja nelabosies
, 2010-09-20 14:36, pirms 15 gadiem
Ja ņem vērā, ka bija 0:2 un ka tas bija AK Bars, tad tas punktiņš ir ļoti vērtīgs, bet atkal pēc 4:2... Malači nocīnījās, skaista spēle
, 2010-09-20 17:03, pirms 15 gadiem
Spēle bija laba.
Par tiesnešiem - sākumā likās, ka beidzot ir gadījušies sakarīgi tiesneši, bet uz beigām vienkārši gribējās viņus nolinčot. Tiesneši spēj iznīdēt pēdējās cerības uz uzvaru.
Nu bullīšus vakar metām vāji, metieni bez asuma.
Bet nu, labi,ka vismaz 1 punkts un šis ir tikai sezonas sākums. Turās!
, 2010-09-20 17:57, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Cepuri nost tavam trulumam.Lūdzu definē aizsarga funkcijas laukumā.
+/- Ozoliņam arī bija stipri labāks "gudriniek"
, 2010-09-20 20:03, pirms 15 gadiem
Nu kā jau parasti Sprukts izgājienos nejēdz pārspēt pat vārtu stabiņu, haaaaaa:d