Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

KHL klubu parādi: Bārtuļa "Admiral" atmaksājis tikai 3,8% summas

KHL klubu parādi: Bārtuļa "Admiral" atmaksājis tikai 3,8% summas
Oskars Bārtulis
Foto: HCAdmiral.ru

Krievijas spēlētāju un treneru arodbiedrības galva Andrejs Kovaļenko sarunā ar portālu Russia-Hockey.ru atklāja informāciju par Kontinentālās hokeja līgas klubu parādsaistībām.

"Ar kuriem klubiem sākt? Ar labajiem? Tad pirmām kārtām arodbiedrība izceļ "Sibir". Ja tos parādus, kas klubam bija 31. maijā sezonas formālajā noslēguma brīdī, pieņem par 100%, tad septembra beigās ir dzēsti 64,5%. Tas ir ļoti labs rādītājs, kas ļauj optimistiski skatīties populārās komandas nākotnē. Atzīmējam Novokuzņeckas "Metallurg" sasniegto progresu – dzēsti jau 46% parādu. Šeit arodbiedrība situāciju vērtē kā kontrolējamu un kopumā pozitīvu," sacīja Kovaļenko.

"Zagrebas "Medveščak" septembra beigās bija likvidējis 35% parādu. Tātad jau ir izdarīti vairāki svarīgi soļi, optimisms ir. Tāpat, starp citu, kā gadījumā ar "Slovan". Atzīmējam slovākus – viņi ir dzēsuši 46,8% parādu. Nav slikts temps! Izskatās, ka rietumi pārstāj būt problemātiski," Kovaļenko turpināja.

Tagad par slikto. "Arī tādi ir," atzina Kovaļenko. "Diemžēl "Admiral" paliek līgas problemātiskākais krievu klubs. Pēdējo četru mēnešu laikā Vladivostokas klubs ir dzēsis tikai 3,8% no kopējās parādu summas. Paši saprotat, ka tas ir piliens jūrā. Ziniet, ne reizi vien biju Vladivostokā, tīksminājos par lielisko hokeja atmosfēru arēnā, priecājos par kluba visu dienestu kvalitatīvo darbu. Tāpēc vēl jo pārsteidzošāka ir situācija ar algām, kas "Admiral" parādās regulāri."

"Ko darīt ar nedisciplinēto klubu? Kā vienojāmies ar līgu, pieturamies pie reglamenta. Spēlētājiem, kuri jau ir ierosinājuši lietas un jau ir vērsušies prokuratūrā, sniedzam juridisku atbalstu," sacīja Kovaļenko. "Nākamajā otrdienā notiks visas arodbiedrības biroja sanāksme, uzklausīsim katru darbinieku, sagatavosim īpašu piedāvājumu arodbiedrības izpildkomitejai."

"Neizslēdzu, ka beigās vērsīsimies ar iesniegumu par Disciplinārās komitejas lēmuma nepildīšanu saistībā ar parādu dzēšanu. Tādā gadījumā pārkāpējam draudēs kā sods 100% apmērā no kopējiem parādiem, tā arī kluba vadības sportiskā diskvalifikācija. Viss saskaņā ar reglamentu, kuru apstiprinājuši paši KHL klubi. Bet ceram, ka līdz tik galējiem mēriem nenonāks. Gaidām 20. oktobri, kad arodbiedrība varēs ieraudzīt pēdējos datus par parādiem. Ticam "Admiral" progresam oktobrī," noslēdza Kovaļenko.

Iepriekš pārstāvējis Astanas "Barys", šosezon Oskars Bārtulis ir Vladivostokas "Admiral" kapteinis. 20 spēlēs Bārtulis ticis pie sešiem (4+2) punktiem, pozitīva lietderības koeficienta +8 un desmit soda minūtēm. Vidēji laukumā Bārtulis pabada 24 minūtes un 33 sekundes. "Admiral" ar 32 punktiem 22 mačos Austrumu konferencē ieņem astoto pozīciju.

Izmantotie resursi:
Андрей Коваленко: «Сибирь» погасила 64 процента...


, 2015-10-18 16:52, pirms 9 gadiem
Kolhozs ir un paliek kolhozs.
, 2015-10-18 16:58, pirms 9 gadiem
Ko tad no kaut kāda KHL var gribēt. Un vēl sauc sevi par stiprākajiem Eiropā apsmiekls. Izstiepis krānu līdz 30 cik tur komandām, bet naudas nav un līmeņa arī ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2015-10-18 17:00, pirms 9 gadiem
Puče jau par šo kolhozu stāstīja, izrādījās taisnība! Bet te jau tulīt saskries dinaburgas fani un runās pretējo!
, 2015-10-18 17:01, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Kolhozs ir un paliek kolhozs.
esmu pret KHL...bet tu domā ka tavā NHĻā nav klubi kuri iet regulāri mīnusos? ir!
, 2015-10-18 17:03, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ko tad no kaut kāda KHL var gribēt. Un vēl sauc sevi par stiprākajiem Eiropā apsmiekls. Izstiepis krānu līdz 30 cik tur komandām, bet naudas nav un līmeņa arī ne.
krāni iznāk divi - vienu cenšas stiept Eiropā iekšā!
otru āzijā!
, 2015-10-18 17:04, pirms 9 gadiem
īstam sporta līdzjutējam interesē notikumi laukumā un tur demonstrētais sniegums! Savukārt nūģiem, birokrātiem un citiem botāniķiem vairāk interesē klubu admin lietas. Šeit katrs pats parāda, kurai grupai viņš sevi pieskaita!
, 2015-10-18 17:07, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: Bufalo sabras ari khl play off neikļūtu
Kāds sakars?
, 2015-10-18 17:10, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: īstam sporta līdzjutējam interesē notikumi laukumā un tur demonstrētais sniegums! Savukārt nūģiem, birokrātiem un citiem botāniķiem vairāk interesē klubu admin lietas. Šeit katrs pats parāda, kurai grupai viņš sevi pieskaita!
tu nupat pilnībā noliki visu KHL vadību un pie viena vēl arī Suveizdu!
, 2015-10-18 17:11, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: Bufalo sabras ari khl play off neikļūtu
urlēns!
, 2015-10-18 17:12, pirms 9 gadiem
Колхоз капут!
, 2015-10-18 17:13, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: krāni iznāk divi - vienu cenšas stiept Eiropā iekšā!
otru āzijā!
Īstenībā - krāna tur nemaz nav. Ir tikai viens vienīgs pakaļas caurums.
, 2015-10-18 17:15, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: krāni iznāk divi - vienu cenšas stiept Eiropā iekšā!
otru āzijā!
Eiropā krāns ir par garu un to Eiropa griež pa gabalam nost, bet Āzijā par īsu, labi arī nedarbojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 17:22, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Pilnībā piekrītu ka spēlēt KHL līgā ir preztiži un ar algām tur nav liels sakars.
KHL spēlēt ir tik neprestiži, ka krievi ir spiesti desmitkārtīgi pārmaksāt par tā paša līmeņa spēlētāju kādi ir Somijā vai Šveicē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 17:30, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Redzi Bartulis Admirālā par brīvu spēlē un viņam neviens nemakās. Viņš spēlē par preztižu.
Dienas komentārs:-D
, 2015-10-18 17:35, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Redzi Bartulis Admirālā par brīvu spēlē un viņam neviens nemakās. Viņš spēlē par preztižu.
Jo ir labi nopelnījis un zina, ka samaksās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 17:52, pirms 9 gadiem
Godīgi sakot, tas ir drausmīgi.
Kā līga vispār pieļauj maksātnespējīgu komandu piedalīšanos jaunajā sezonā?
Velreiz tikai apstiprinās, ka šī liga ir kolhozs.
, 2015-10-18 18:03, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Godīgi sakot, tas ir drausmīgi.
Kā līga vispār pieļauj maksātnespējīgu komandu piedalīšanos jaunajā sezonā?
Velreiz tikai apstiprinās, ka šī liga ir kolhozs.
Jo jāparāda, ka ir labākie, tāpat to naudu kaut kur salaupīs un atmaksās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 18:22, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Redzi nu, tagad tu pats sapinies savos melos jo pirmajā komentārā tu teici ka nav naudas, bet tagad tu saki ka ir labi nopelnījis un zina ka samaksās.
Nav naudas lai samaksātu, bet beigās jau izkauks no uzņēmumiem, pašvaldībām, un samaksās. Viss pareizi.
, 2015-10-18 18:23, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Spēlētāji piekrīt spēlēt par velti, prestiža dēļ un kāpēc tad tas būtu jaaizliedz?
Ska Kovalcuks arī varetu spēlēt pa blatu un visu savu algu (10,3 milj) ziedot kaut kam.
, 2015-10-18 18:25, pirms 9 gadiem
Kolhoza ērai gals,ko darīs keponi ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 18:30, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Kovi algu neviens nezin un intervijās viņš pats ir teicis ka tā nav liela un viņš spēlē par kapeikām. Arī viņš spēlē deļ KHL prestiža.
Ahaha viņam ir lielākā alga KHL.
Summa ir identiska tai, ko viņš butu saņemis Ņudžersijā.
, 2015-10-18 18:31, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Kovi algu neviens nezin un intervijās viņš pats ir teicis ka tā nav liela un viņš spēlē par kapeikām. Arī viņš spēlē deļ KHL prestiža.
Kovi ir vecs, vārgs un pārmaksāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 18:33, pirms 9 gadiem
Kovi šosezon jau -8 koefs.
Šamais laikam aizsardzībā vispar nespele un ir iemetis tik 3 golus.
3+5 viņam.
Varena statistika par 10 milj.
, 2015-10-18 18:34, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Lūdzu parādi to Kovi algas čeku kuri ir norādīta tā summa?
Sen jau krievu saitos to rakstija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 18:45, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sen jau krievu saitos to rakstija.
Krievu saitos raksta arī to, ka Latvijā atdzimst fašisms un šeit skolotāji ēd krievu bērnus pusdienās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 19:05, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: tavs niks izsaka visu
Un - tavējais - neko:-D
, 2015-10-18 19:07, pirms 9 gadiem
Lai tak mazgā netīro veļu tie, kam sports ir vienaldzīgs! Galvenais, ka ledus laukumā KHL klubu vīri ir pārliecinoši labākie!
, 2015-10-18 19:07, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Tu taču esi dzirdējis ka KHL klubi spēlētājiem nemaksā algu vairākus mēnesus un tāpēc viņi spēlē par velti jo KHL ir ļoti prestiži spēlēt.
Jā, protams :-D Nodarbojas ar labdarību, ceļot līgas prestižu :-D
, 2015-10-18 19:14, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Spēlētāji piekrīt spēlēt par velti, prestiža dēļ un kāpēc tad tas būtu jaaizliedz?
Ja reiz tur nemaksā, tad no kā Oskars Vladivostokā pārtiek? Dzīvo lāču midzenī un dala medījumu? Hokejists ir profesija, par kuru maksā naudu, un 99% profesionāļu tā ir vienīgā reālā iztika, ja neskaita visādus spēlētāju uzņēmumus, kuri izveidoti prieka pēc (piemēram, Miķeļa alus).
, 2015-10-18 19:15, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Lai tak mazgā netīro veļu tie, kam sports ir vienaldzīgs! Galvenais, ka ledus laukumā KHL klubu vīri ir pārliecinoši labākie!
To varēja redzēt Sočos un pēdējā PČ. Pārliecinoši. Ja nebūtu iekritusi haļava pagarinājumā - ģinamas khl'isti būtu atrāvušies pat no EBEL vīriem.
, 2015-10-18 19:19, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: To varēja redzēt Sočos un pēdējā PČ. Pārliecinoši. Ja nebūtu iekritusi haļava pagarinājumā - ģinamas khl'isti būtu atrāvušies pat no EBEL vīriem.
Atrāvās tieši EBEL vīri, tāpēc nav jēgas spriest, kas būtu ja būtu. Iepriekšējos vismaz 5 PČ gan varēja redzēt kaut ko pilnīgi citu.
, 2015-10-18 19:23, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Atrāvās tieši EBEL vīri, tāpēc nav jēgas spriest, kas būtu ja būtu. Iepriekšējos vismaz 5 PČ gan varēja redzēt kaut ko pilnīgi citu.
Un- olimpiādēs, kad sabrauca visi pasaules labākie- arī:-D
, 2015-10-18 19:27, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Atrāvās tieši EBEL vīri, tāpēc nav jēgas spriest, kas būtu ja būtu. Iepriekšējos vismaz 5 PČ gan varēja redzēt kaut ko pilnīgi citu.
Un ko tad varēja redzēt ASV jaunie NHL čaļi piesmej krievus ,atbrauc zviedriem brāļi Sēdini un zelts kabatā ,atbrauc krieviem Malkins un Ovečkins un zelts krieviem ,atbrauc Krosbijs ar motivētu izlasi un zelts tiek iegūts bez variantiem.
, 2015-10-18 19:27, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Un- olimpiādēs, kad sabrauca visi pasaules labākie- arī:-D
Kad sabrauc labākie, turnīrs kļūst neprognozējams un var uzvarēt jebkura no 5-6 komandām.
, 2015-10-18 19:40, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Kad sabrauc labākie, turnīrs kļūst neprognozējams un var uzvarēt jebkura no 5-6 komandām.
Par to negāja runa. Kāds te iepriekš apgalvoja, ka KHL vīri esot ledus laukumā vislabākie. - Es saku - otrā šķira.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 19:52, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Par to negāja runa. Kāds te iepriekš apgalvoja, ka KHL vīri esot ledus laukumā vislabākie. - Es saku - otrā šķira.
KHL vīri nāk no dažādām valstīm, Krievijas, Somijas, Zviedrijas Čehijas, Slovākijas, Latvijas, Baltkrievijas...tas tā, turpmākai izglītībai.
, 2015-10-18 19:54, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Olimpiāde nespēle visi labākie jo citādi Latvija nebūtu uzvarējusi Šveici un Slovēnija neuzvarētu Slovākiju ar NHL zvaigznēm sastāvā.
Un- ASV nebūtu piesmējusi Krieviju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:09, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: Bufalo sabras ari khl play off neikļūtu
Tava bufalo sabras neiekļūtu, bet esmu pārliecināts, ka Buffalo Sabres gan iekļūtu.
beidz sapņot. Dažām KHL komandām pat uz pusi nav tādi spēlētāji kā zobeniem. Nerunājot par Dinamo. Samierinies ar to, ka KHL līmenis nav tāds kā NHL.
, 2015-10-18 20:12, pirms 9 gadiem
Tavs bratans pāris komentārus iepriekš apgalvoja, ka nevajadzētu spriest - kā būtu, ja būtu. Kas ir KHL parādīja Kanādas NHL vīri pagājušajā PČ. Prestiži nolūzerēja tavs KHL.
, 2015-10-18 20:15, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Tavs bratans pāris komentārus iepriekš apgalvoja, ka nevajadzētu spriest - kā būtu, ja būtu. Kas ir KHL parādīja Kanādas NHL vīri pagājušajā PČ. Un - punkts.
Viņi parādīja to, ko KHL vīri NHĻ vīriem pirms tam gadus piecus pēc kārtas rādīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:20, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Dinamo būtībā ir Latvijas izlase un nevajag domāt ka bifeļi par to ir spēcīgāki.
Būtība ir tāda, ka Dinamo, jeb latviešu spēlētāji pie nepareizās stūres jeb KHL kluba nerāda tādu sniegu kā Latvijas izlasē. Cits hokejs, un nēesmu vienīgais, kas tā uzskata. Vai Tu pats tam piekrīti ?
, 2015-10-18 20:21, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Krievija 2 min līdz spēles beigām iemeta tīru uzvaras golu kuru neieskaitīja un tāpēc nevajag runāt par kaut kādu piesmiešanu jo tikai veiksme stāvēja ASV pusē.
Krievijas izlase ir klaidoņu bars, kuriem nav ne cieņas, ne goda, ne arī viņi māk spēlēt hokeju:

https://www.youtube.com/watch?v=NFn...
, 2015-10-18 20:23, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Viņi parādīja to, ko KHL vīri NHĻ vīriem pirms tam gadus piecus pēc kārtas rādīja.
Vai tad toreiz gadījumā krievi ar Ovečkinu, Malkinu u. c. NHL vīriem nespēlēja pret ASV un Kanādas piektajām izlasēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:27, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Krievi jau 5 gadus bija ēduši PČ zeltu un tā apetīte vairāk nav tāda kā agrāk kad plēsa puši Kanādu.
Kremļa trolli krievi uzvar tad ,kad viņiem no NHL ierodas uz PČ viņu spozākās zvaigznes,piemēram Minskā jau pirms PČ bija skaidrs ,ka krieviem jāuzvar ,jo sastāvs bija tuvs Soču sastāvam ,gluži tāpat varēja prognozēt Somijas sudrabu.
, 2015-10-18 20:30, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kremļa trolli krievi uzvar tad ,kad viņiem no NHL ierodas uz PČ viņu spozākās zvaigznes,piemēram Minskā jau pirms PČ bija skaidrs ,ka krieviem jāuzvar ,jo sastāvs bija tuvs Soču sastāvam ,gluži tāpat varēja prognozēt Somijas sudrabu.
Tā viņš ir! Ja hokeju uzspēlēt atbrauc "lielie puikas", tad krievs stāv malā un padod ūdeni! Grūž viņi naudu bezjēgā savā kolhoza līgā, bet jēga no tā nav nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:34, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Krievi jau 5 gadus bija ēduši PČ zeltu un tā apetīte vairāk nav tāda kā agrāk kad plēsa puši Kanādu.
Bija tā pārēdušies, ka atrija ar 6:1:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:38, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Vai tad toreiz gadījumā krievi ar Ovečkinu, Malkinu u. c. NHL vīriem nespēlēja pret ASV un Kanādas piektajām izlasēm?
Nu ja Stemkoss, Perijs, Tavaress un citi viņu ŅHĻ vīri, kuri toreiz spēlēja ir 5 izlase, tad man rodas jautājums, kas spēlētu pirmajā, otrajā, trešajā un ceturtajā izlasē?
, 2015-10-18 20:39, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Nemeo trolli jo vienīgais gads kad Krievija PČ spēlēja ar optimālu OS sastavu bija 2010 gads kad Krievija fnālā zaudēja KHL vīriem no Čehijas. Tur daudziem tapa skaidrs ka Krievijas zvaigžnu sastāvs no NHL tomēr nav ta pati spēcīgāka Krievijas izlase.
Nu ja- pati spēcīgākā bija šopavasar - ar Tihonovu, Panarinu, Kovaļčuku, Mozjakinu u. c. KHL bombardieriem priekšgalā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 20:46, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Kievijai azsardzība tomēr spēlēja 21, 22 gadi veci puiši un kļudas ir saprotamas.
Arī olimpiādē?
, 2015-10-18 20:54, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Šopavasar netuvu nebija labākā Krievijas izlase jo tajā bija daudz atteikumu un pus aizsargu sastāvs bija veidots no puišeļiem.
Kad tad bija tā labākā? Pirms 20 gadiem? Rodas iespaids, ka tev nekad nav labi. Tad pa jaunu, tad pa vecu, tad no NHL, tad no KHL. Kādu tik attaisnojumu kurš neizdomā... Pastāsti, labāk, kādēļ visi tavi krievi ( kuri vien uz to ir spējīgi) laižas no KHL uz nhl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 21:05, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Kad tad bija tā labākā? Pirms 20 gadiem? Rodas iespaids, ka tev nekad nav labi. Tad pa jaunu, tad pa vecu, tad no NHL, tad no KHL. Kādu tik attaisnojumu kurš neizdomā... Pastāsti, labāk, kādēļ visi tavi krievi ( kuri vien uz to ir spējīgi) laižas no KHL uz nhl?
Ak dievs, ko tu diskutee ar tiem daunjveidiigajiem. Neredzi, ka vinjsh vnk trolljo. Arii basiisha sadaljaa senaak bija taadi bimbambolveidiigie. Tieshi taapat nejeegaa kaut ko bezsakaraa drukaaja, un uz katru jautaajumi bija kaut kaadi slimi argumenti. Kolhozu neskatos, un parasti neko shajaa sadaljaa nekomenteeju. Vnk ieraudziiiju, ka daudz komenti, noleemu palasiit. Labaak ar taadiem vsp neielaidies diskusijaa, nolaidiis liidz savam liimenim un sakaus ar pieredziiti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 21:43, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Ak dievs, ko tu diskutee ar tiem daunjveidiigajiem. Neredzi, ka vinjsh vnk trolljo. Arii basiisha sadaljaa senaak bija taadi bimbambolveidiigie. Tieshi taapat nejeegaa kaut ko bezsakaraa drukaaja, un uz katru jautaajumi bija kaut kaadi slimi argumenti. Kolhozu neskatos, un parasti neko shajaa sadaljaa nekomenteeju. Vnk ieraudziiiju, ka daudz komenti, noleemu palasiit. Labaak ar taadiem vsp neielaidies diskusijaa, nolaidiis liidz savam liimenim un sakaus ar pieredziiti.
Neesmu šeit ilgi, bet arī - ne pirmo dienu. Dažkārt man ir garlaicīgi, dažkārt - interesanti. - Gluži vienkārši - tādēļ arī rakstu, lai gan gluži labi apzinos, ka dotajā laika momentā nododos bezjēdzībai.
, 2015-10-18 21:45, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: satikās divi daugi. Tupaks un pamuļķis.

https://www.youtube.com/watch?v=0Wn8-OMlPhY
To jau pamanīju, ka labāku un pamatotāku argumentu tev nav.
, 2015-10-18 21:53, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Par kuriem krieviem tu runā? Par Kovaļčuku, Žerdevu, Frolovu, Afinogenovu?
Neviens šo, tevis nosaukto četrotni nemaz NHL pretī neņemtu.
Kovaļčuks jau ir pagātne, pat SKA šosezon vairs nespēlē tā kā vajadzētu. Pamazām iet uz norietu viņa karjera.
Afinogenovu, Frolovu un dzērāju Žerdevu nemaz nav vērts komentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 22:16, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: īstam sporta līdzjutējam interesē notikumi laukumā un tur demonstrētais sniegums! Savukārt nūģiem, birokrātiem un citiem botāniķiem vairāk interesē klubu admin lietas. Šeit katrs pats parāda, kurai grupai viņš sevi pieskaita!
pilnibā tev piekrītu, nesaprotu par ko tev tik daudz (- ), man ari neinterese visa ta naudas lieta, nav ko līst svešā makā, es piemeram izbaudu hokeju un viss
, 2015-10-18 22:27, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Pirms gada tu raktīji ka Panarins ir otrā šķira un NHL viņš nepavilks. Bet kurš ir Čikāgas līderi?

http://www.nhl.com/stats/player
Keins. Ja godīgi - paskatīsimies pavasarī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 22:41, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Pirms gada tu raktīji ka Panarins ir otrā šķira un NHL viņš nepavilks. Bet kurš ir Čikāgas līderi?

http://www.nhl.com/stats/player
Es teicu, ka Panārinam būs grūti nostiprināties sastāvā, jo pirmajās maiņās es viņam vietu neredzēju.
Un pirms gada es nespēju paredzēt, ka Čikaga prom aizmainīs Šarpu un Sādu.
, 2015-10-18 22:43, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ko tad teikt par Skonto un Latvijas futbola virslīgu ,kas ne pirmo reizi spēlē virslīgā ar saviem parādiem?
Man nav ne jausmas, kas notiek LV futbolā.
Pat nezinu, kas tur vispār kadu klubu sponsorē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-10-18 23:03, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Pirms gada tu domāji ka arī veco Medvedjevu tur neviens neņems.
Par Medvedevu es vispār nedomāju.
Nelikās, ka viņš varetu pamest Kazaņu.
, 2015-10-19 07:49, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Par kuriem krieviem tu runā? Par Kovaļčuku, Žerdevu, Frolovu, Afinogenovu?
Aizmirsi vēl Ozoliņu un Fjodorovu :-D
, 2015-10-19 08:50, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kremļa trolli krievi uzvar tad ,kad viņiem no NHL ierodas uz PČ viņu spozākās zvaigznes,piemēram Minskā jau pirms PČ bija skaidrs ,ka krieviem jāuzvar ,jo sastāvs bija tuvs Soču sastāvam ,gluži tāpat varēja prognozēt Somijas sudrabu.
CAN katru gadu spēlē pilnībā nokomplektēta izlase no NHL spēlētājiem.
Jā,tā tuvu nav spēcīgākā viņu izlase,bet nevienai citai izlasei tāda NHL spēlētāju biruma nav.
Nu un ja sekot jūsu stāstiem par NHL dižumu - tālāk secinājumus izdari pats
Un paredzēt kādas izlases uzvaru pat PČ ietvaros var tikai tāds hokeja guru kā tu Žēl tik ka ar atpakaļ ejošu datumu.
Esmu drošs,ja nepaslinkot un attīt tevis minētā PČ laiku un komentārus šeit pat SC,tad izrādītos ka tu paredzēji,vēlējies utt pavisam citas prognozes.
Tas tāpat kā tu te prognozēji KHL aizsēdējušiem krieviņiem tipa Tarasenko,Kuzņecovs utt fiasko NHL.
Tobiš kad tu reāli prognozē,vai izsaki savas vēlmes,tās ir atejas poda vērtas,ne vairāk.
Cita lieta kad tu ar atpakaļejošu datumu prognozē
Tur tu gudrs,ka bail.

Jā un par tēmu - ar KHL viss jau skaidrs,viņu iecere izgāzās pilnībā.
Un izgāzās tāpēc,ka tā nav neatkarīga līga,kura var darīt visu pēc saviem uzskatiem. Valsts maksā,valsts pasūta mūziku. Un tikai pateicoties tam tāds bardaks vispār var eksistēt. Pretēji nemaz dzimis nebūtu.
Jo ja nāktos vadīties pēc biznesa noteikumiem,viss kas var sanākt krievzemē,ir mūsu labais LAČ,tik ka ar raženāku komandu klāstu.
Un šitas bardaks pastāvēja un pastāvēs. Tā kā visi te karstie tirsēji un KHL nolicēji var būt mierīgi,kamēr Rus valsts dos to naudu kuru dod līdzšinējos apjomos,ar to pietiks lai būt spēcīgākai līgai Eiropā,lai kā jums tas nepatiktu.