Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Hosam pirmie vārti; ''SKA'' atkal zaudē

Hosam pirmie vārti; ''SKA'' atkal zaudē
Marsels Hosa
Foto: ak-bars.ru

Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) aizvadītas kārtējās regulārās sezonas spēles. Pirmos vārtus jaunajā darba vietā guvis Marsels Hosa, tomēr tas neglāba viņa komandu no zaudējuma. Kārtējais zaudējums Sanktpēterburgas ''SKA'', turklāt šoreiz - sausā.

Ļoti rezultatīvā spēlē Ufas ''Salavat Yulaev'' viesos ar 6:5 pēcspēles metienos uzveica Astanas ''Barys''. Interesanti, ka visas spēles laikā nevienai komandai nebija divu vārtu pārsvara. Abās komandās bija viens spēlētājs, kurš guva divus vārtus - mājinieku rindās izcēlās Andrejs Gavriļins, bet viesiem divus vārtus guva norvēģis Patriks Turesens.

Magņitogorskā vietējais ''Metallurg'' pārspēja divkārtējo Gagarina kausa ieguvēju Kazaņas ''Ak Bars'' - 4:3. Mājinieki līdz 23. minūtei bija panākuši 3:0, taču spēles beigas iznāca pietiekami saspringtas. Pirmos vārtus šosezon kazaņiešu rindās iemeta slovāku uzbrucējs Marsels Hosa, kurš divus gadus pārstāvēja Rīgas ''Dinamo''. ''Ak Bars'' nākamā spēle svētdien Rīgā.

Kārtējo pērienu saņēmuši Sanktpēterburgas ''SKA'' hokejisti - 0:3 savā laukumā pret ''Severstal''. Visi vārti gūti otrajā trešdaļā. Vēl Mitišču ''Atlant'' viesos ar 3:1 pārspēja Čehovas ''Vityaz'', bet Maskavas ''Spartak'' kārtējais zaudējums ar Dominiku Hašeku vārtos. Savā laukumā 3:4 pret Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadīto Maskavas ''OHK Dynamo''.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...


, 2010-09-17 21:11, pirms 15 gadiem
sosiSKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 3SOLIS
, 2010-09-17 21:20, pirms 15 gadiem
SKA "labi" ieskrējušies
, 2010-09-17 21:20, pirms 15 gadiem
Marselam tā zaļā formā niepiestāv...
, 2010-09-17 21:22, pirms 15 gadiem
ja vini to cirkano itali, nepadzis menesa laika play off var iet gardegunu, luk kads sis specalists pec skata un ko trenejis

sport.baltinfo.ru

Санкт-Петербург, 17 апреля. Новым тренером хоккейного клуба СКА (Санкт-Петербург) стал канадский специалист Айван Занатта, тренировавший в этом сезоне молодежный состав армейцев СКА-1946 и выведший своих подопечных в плей-офф МХЛ, передает корреспондент «БалтИнфо».

Именно его представил сегодня журналистам президент совета директоров СКА и КХЛ Александр Медведев.

В качестве тренера возглавлял итальянские «Кортину» и «Милан», швейцарский «Лугано».
, 2010-09-17 21:23, pirms 15 gadiem
Dark_Side rakstīja: 100%, ka tulit sekos trenera mainja
Lai vēl nedēļu paciešas, nākamsestdien mums ar SKA spēle. Pēc tās var mainīt!
, 2010-09-17 21:23, pirms 15 gadiem
mandark91 rakstīja: Marselam tā zaļā formā niepiestāv...
Saakaas...
Runaajot par SKA ,tad 99,9999999% ,ka buus treneru mainja un tas arii buutu tikai normaali.
p.s. Medvedevam driiz buus nervu sabrukums.
, 2010-09-17 21:23, pirms 15 gadiem
rekur jauns snaiperis paradijies no MMg, 8 varti jau
, 2010-09-17 21:23, pirms 15 gadiem
Njaa.. no Hossu drošvien gaidija vairāk,kad metiis baigi iekshaa,bet nav taa ka Dinaamo tikai spelee uz vinju es domaaju shosezon vinjam buus gruutaak!!
, 2010-09-17 21:24, pirms 15 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: SKA "labi" ieskrējušies
Nu vismaz speelee stabili. Nav ne kritumu ,ne paceelumu
, 2010-09-17 21:24, pirms 15 gadiem
SKA zaudē Severstaļ ? vareni... "dream team" pagaidām plosās ne pa jokam!
, 2010-09-17 21:26, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu vismaz speelee stabili. Nav ne kritumu ,ne paceelumu
Kad krievijā dega meži, bij tāda anektdote:

Krievijas valsts ugunsdzēsības dienests ziņo:
- Krievijā situācija ar ugunsgrēkiem ir stabilizējusies, tagad deg pilnīgi viss.
, 2010-09-17 21:28, pirms 15 gadiem
SATRAUKUMS NAV PĀRGĀJIS?
, 2010-09-17 21:29, pirms 15 gadiem
FrienD* rakstīja: Njaa.. no Hossu drošvien gaidija vairāk,kad metiis baigi iekshaa,bet nav taa ka Dinaamo tikai spelee uz vinju es domaaju shosezon vinjam buus gruutaak!!
Nu pagaidām pēc punktiem līderis komandā, arī pēc plus mīnusa vienīgajam +3, tā ka var sākt domāt par izstāšanos no Pučes klubiņa..
, 2010-09-17 21:30, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Saakaas...
Runaajot par SKA ,tad 99,9999999% ,ka buus treneru mainja un tas arii buutu tikai normaali.
p.s. Medvedevam driiz buus nervu sabrukums.
Pagājušā sezonā daudzi gaidija,ka AK Bars īpašnieki tūlīt noņems Zinetulu Biļaļetdinovu, bet par laimi nesagaidija, jo kluba īapšnieki izrādijās gudrāki un tālredzīgāki nekā daudzi žurnaļugas un līdzjutēji.
, 2010-09-17 21:31, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš SKA ir divas izejas.
Vai nu SKa īpašnieki uzticās līdz galam Zanatam ar cerību,ka tas zina ko dara,
SKA īpašnieki Zanatu jau tagad ņem nost,lai komandai neizgāžas visa sezona.
Nu tur jau vaina nav tikai trenerī, ja komanda ar tādiem spēlētājiem savās mājās zaudē sausā pret Severstaļ. Protams treneris atbild par rezultātu un spēlētāju motivēšanu uz spēlēm, bet izskatās, ka tur pa daudz ir pianistu un nav īsti, kas nes tās klavieres.
, 2010-09-17 21:35, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pagājušā sezonā daudzi gaidija,ka AK Bars īpašnieki tūlīt noņems Zinetulu Biļaļetdinovu, bet par laimi nesagaidija, jo kluba īapšnieki izrādijās gudrāki un tālredzīgāki nekā daudzi žurnaļugas un līdzjutēji.
Nu puis ,pat no malas ir skaidri redzams ,ka shitas nav treneris... Neko vinsh arii nav sasniedzis atskiriibaa no Bilaletdinova!
, 2010-09-17 21:35, pirms 15 gadiem
tapec vajag nopietnaku treneri, kurs spej ieviest kartibu, saubos vai italis mak tikt gala ar krievu slavenibam
, 2010-09-17 21:36, pirms 15 gadiem
Spartakam ar neiet, un šķiet ka Hašeks ir lielākais enkurs. 3.51 ripas vidēji spēlē takā pa daudz...
, 2010-09-17 21:45, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
Nu septiņi treneri arī ir tākā par daudz, ne?

es pilnībā piekrītu **M@rt!nsh**. Viņiem ir daudz skoreri, bet kas dara melno darbu īsti nav.
, 2010-09-17 21:46, pirms 15 gadiem
Zombijs rakstīja: ja vini to cirkano itali, nepadzis menesa laika play off var iet gardegunu, luk kads sis specalists pec skata un ko trenejis

sport.baltinfo.ru


Санкт-Петербург, 17 апреля. Новым тренером хоккейного клуба СКА (Санкт-Петербург) стал канадский специалист Айван Занатта, тренировавший в этом сезоне молодежный состав армейцев СКА-1946 и выведший своих подопечных в плей-офф МХЛ, передает корреспондент «БалтИнфо».

Именно его представил сегодня журналистам президент совета директоров СКА и КХЛ Александр Медведев.

В качестве тренера возглавлял итальянские «Кортину» и «Милан», швейцарский «Лугано».
Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
Новости. Хоккей - кхл. СЭ: Денис Гребешков:...
, 2010-09-17 21:47, pirms 15 gadiem
Lai vai kā jauniešu treneris nekad nebūs autoritāte tādiem speciem kā Jašins, Afigenovs, Nabokovs, tur vajag tēvaini ar dzelzs dūri kā piemēram vecais Tihonovs. Varbūt arī Jurzinovs vecākais vai Vorobjovs.
, 2010-09-17 21:48, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu septiņi treneri arī ir tākā par daudz, ne?

es pilnībā piekrītu **M@rt!nsh**. Viņiem ir daudz skoreri, bet kas dara melno darbu īsti nav.
Kāpēc par daudz?
Katrs atbild par savu jomu.
Kasparaitis tikai par aizsargiem,bet Jurzinovs jr. par uzbrucējiem u.t.t.
, 2010-09-17 21:49, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Lai vai kā jauniešu treneris nekad nebūs autoritāte tādiem speciem kā Jašins, Afigenovs, Nabokovs, tur vajag tēvaini ar dzelzs dūri kā piemēram vecais Tihonovs. Varbūt arī Jurzinovs vecākais vai Vorobjovs.
Jurzinovs jaunākais arī ir gana slavens ar savu skarbumu.
, 2010-09-17 21:51, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
http://news.sport-express.ru/2010-09-17/388246/
Kautka divaini sanak. Riebigajiem krieviem un galvenajam KHL biditajam komandai neiet, bet komentaros sac aizstavet. Divaini tas, ka savas zemes, lai cik riebigi butu tie sefi utt, komandu noliec kur vien iespejams. BNet nistos austrumniekus ne vienmer lidzini zemak par tiko plautu zaliti. Bija vel ceribas ka tomer tomer, bet nu...
, 2010-09-17 21:58, pirms 15 gadiem
Jā, laikam visiem, kuri cerēja, ka Hosa Kazaņā būs "nekāds" tagad ir viela pārdomām - 4 spēles, 4 (1+3) punkti. Ja tā turpinās, stati būs labāki kā RD spēlējot.
Labi tas tā, joki jokiem, bet šams tiešām izskatās neslikti. Pa vārtiem gan mazāk met.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-09-17 22:08, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam vienkārši neproti atšķirt vienkāršu konstruktīvu diskusiju, par kādu komandu, no kaut kā citā.
Vispār te varēja arī neiepīt to s*** RD,jo šai diskusijai ar to nav nekāda sakara.
Galu galaa ,kaa tu vari zinaat ,kas ir pie vainas un kas nav!? Personiigi zini ,kas notiek SKA geerbtuvees un esi labs choms Medvedevam!? Shii nav nekaada konstruktiiva diskusija ,driizaak kaarteejo reizi ivars censhas teelot viszinosho ekspertu hokejaa un aarpus taa....
, 2010-09-17 22:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam vienkārši neproti atšķirt vienkāršu konstruktīvu diskusiju, par kādu komandu, no kaut kā citā.
Vispār te varēja arī neiepīt to s*** RD,jo šai diskusijai ar to nav nekāda sakara.
Nu nevajag jau uzreiz lamaties. Taks pats saja portala tikdaudz rakstiji par politiku ka, iepit viena turnira citu komandu nav nekads greks.
Starpcitu kas ir minskai rezultativakais un kas izskatas speles disciplina??
P.s un ka reiz teica viens zurnalists, tad vardus konstruktiva diskusija parasti izmanto tie politiki kuriem nav nekada sajega par ko iet runa, galvenais lai tik tiek gudri runats un tiek izmantoti lielakajai sabiedribas dalai nesaprotami vardi un izteicieni.
, 2010-09-17 22:17, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu nevajag jau uzreiz lamaties. Taks pats saja portala tikdaudz rakstiji par politiku ka, iepit viena turnira citu komandu nav nekads greks.
Starpcitu kas ir minskai rezultativakais un kas izskatas speles disciplina??
P.s un ka reiz teica viens zurnalists, tad vardus konstruktiva diskusija parasti izmanto tie politiki kuriem nav nekada sajega par ko iet runa, galvenais lai tik tiek gudri runats un tiek izmantoti lielakajai sabiedribas dalai nesaprotami vardi un izteicieni.
Neuztraucies,jo es par MnD šosezon zinu visu,kas man jazin.
Man vienalga ko teica kaut kāds žurnālists.
, 2010-09-17 22:19, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Galu galaa ,kaa tu vari zinaat ,kas ir pie vainas un kas nav!? Personiigi zini ,kas notiek SKA geerbtuvees un esi labs choms Medvedevam!? Shii nav nekaada konstruktiiva diskusija ,driizaak kaarteejo reizi ivars censhas teelot viszinosho ekspertu hokejaa un aarpus taa....
Es jau nesaku,ka zinu par to kas darās SKA ģerbtuvēs.
Vienkārši RD faniem kārtējo reizi ir par ko uzd**** pretinieku komandām. Pat ja tam nav īsti pamata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-17 22:24, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nesaku,ka zinu par to kas darās SKA ģerbtuvēs.
Vienkārši RD faniem kārtējo reizi ir par ko uzd**** pretinieku komandām. Pat ja tam nav īsti pamata.
Nav iisti pamata!?SKA ir ieguvushi 7 punktus 5 spelees, un ne pret tiem stipraakajiem pretiniekiem! Ok vinji vinneja 4:2 Avangard ,bet tas arii viss. Un tagad bezierunu zaagjis Severstaljam maajaas ,un nav pat iemestu vaartu!!!
Peec tavas logikas sanaak viss ar SKA ir kaartiibaa.Diezvai Medvedevs taa domaa!?
Jūlis ,pareizi teica ,ka galvenais ir gudri runaat!
, 2010-09-17 22:29, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nav iisti pamata!?SKA ir ieguvushi 7 punktus 5 spelees, un ne pret tiem stipraakajiem pretiniekiem! Ok vinji vinneja 4:2 Avangard ,bet tas arii viss. Un tagad bezierunu zaagjis Severstaljam maajaas ,un nav pat iemestu vaartu!!!
Peec tavas logikas sanaak viss ar SKA ir kaartiibaa.Diezvai Medvedevs taa domaa!?
Jūlis ,pareizi teica ,ka galvenais ir gudri runaat!
Ir aivadītas TIKAI 5 spēles.
Ja ņem pēc Tavas loģikas,tad MnD šosezon Gagarina kauss ir garantēts?? Mani tas,protams,tikai priecētu, bet diemžēl diez vai tas notiks.
, 2010-09-17 22:31, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nav iisti pamata!?SKA ir ieguvushi 7 punktus 5 spelees, un ne pret tiem stipraakajiem pretiniekiem! Ok vinji vinneja 4:2 Avangard ,bet tas arii viss. Un tagad bezierunu zaagjis Severstaljam maajaas ,un nav pat iemestu vaartu!!!
Peec tavas logikas sanaak viss ar SKA ir kaartiibaa.Diezvai Medvedevs taa domaa!?
Jūlis ,pareizi teica ,ka galvenais ir gudri runaat!
Ivars pareizi saka - ir aizvadītas tikai 5 spēles. A Tu runā tā, it kā SKA būtu 5 zāģi pēc kārtas... pagaidām neredzu pamata uztraukumam.

pēc Tavas loģikas jau arī Ržigam un Znarokam tūlīt būtu "jālido"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-17 22:39, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir aivadītas TIKAI 5 spēles.
Ja ņem pēc Tavas loģikas,tad MnD šosezon Gagarina kauss ir garantēts?? Mani tas,protams,tikai priecētu, bet diemžēl diez vai tas notiks.
Tas ,ka Dinamo MnK nevinnees ,nu tas ir vairaak kaa skaidrs!
Runaajot par Rzigu un Znaroku ir viena buutiska atskiriiba, vinji sevi jau sen ir pieraadiijushi ,ka var sapurinaat komandu, bet vai patieshaam tev liekas ,ka shis ir tas treneris ,kursh to spees? Ja godiigi no malas vinsh izskataas ,kaa saka man with no balls.
Protams, spriest peec 5caam speeelem ,maigi sakot, ir neapdomiigi ,bet es joprojaam palieku pie taa ,ka galvenais SKA klupshanas akmens ir treneris. Vinjam ir jaauznjemaas vislielaakaa atbildiiba.Un ,ja sekos veel kaadi divi zaagji ,tad vinsh noteikti lidos..
p.s. sheit arii ir daljeela atbilde par manu logiku Abragam!
, 2010-09-17 22:43, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Tas ,ka Dinamo MnK nevinnees ,nu tas ir vairaak kaa skaidrs!
...
pat vecais Bonds reiz teica: "Never say never!" - atgādināšu, ka ko līdzīgu runāja pirms gada arī par MVD...
, 2010-09-17 22:47, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pat vecais Bonds reiz teica: "Never say never!" - atgādināšu, ka ko līdzīgu runāja pirms gada arī par MVD...
Nu jaa tam es piekriitu ,ka nekad nesaki nekad, bet nu shis ir tas gadiijums ,ka shii notikuma varbuutiiba ir ljoti nieciiga. Ok ,es izlaboshu 99% ,ka vinji nevinnes
, 2010-09-17 22:50, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu jaa tam es piekriitu ,ka nekad nesaki nekad, bet nu shis ir tas gadiijums ,ka shii notikuma varbuutiiba ir ljoti nieciiga. Ok ,es izlaboshu 99% ,ka vinji nevinnes
Minskai sastāvs ļoti spēcīgs - jo sevišķi tāpēc, ka paņēma Baris 1. maiņu, kas pagājušogad reāli vilka komandu... protams, varbūtība viņu uzvaram nav pārāk liela, taču izredzes tomēr ir lielākas kā RD... (tāpēc, ka šogad ir pārdomātāka sastāva komplektācija).
, 2010-09-17 22:51, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuztraucies,jo es par MnD šosezon zinu visu,kas man jazin.
Man vienalga ko teica kaut kāds žurnālists.
Un kat tad ar Puci un Matuli??
, 2010-09-17 22:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Minskai sastāvs ļoti spēcīgs - jo sevišķi tāpēc, ka paņēma Baris 1. maiņu, kas pagājušogad reāli vilka komandu... protams, varbūtība viņu uzvaram nav pārāk liela, taču izredzes tomēr ir lielākas kā RD... (tāpēc, ka šogad ir pārdomātāka sastāva komplektācija).
Tiesi ar ko Minskai ir pardomataks satavs neka Rigai?? Tev ka expertam dodu iespeju izteikties publiski kapec Minska sogad ir labaka neka Riga.
, 2010-09-17 22:58, pirms 15 gadiem
Njā - "SKA'' priecē savus līdzjutējus...
, 2010-09-17 23:03, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Tiesi ar ko Minskai ir pardomataks satavs neka Rigai?? Tev ka expertam dodu iespeju izteikties publiski kapec Minska sogad ir labaka neka Riga.
ir nopietna, saspēlēta triecienmaiņa. Spēcīgāka aizsardzības līnija. Salīdzinot ar RD, vājāka varētu būt tikai vārtsargu līnija.
, 2010-09-17 23:05, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Un kat tad ar Puci un Matuli??
Viņi ir gana erudīti hokeja lietās. Iespējams,ka trio Zanders, Puče un Matulis ir paši erudītākie hokeja žurnālisti Latvijā, bet viņi ir un paliek arī tikai cilvēki ar visām no tā izrietošām sekām.
, 2010-09-17 23:06, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pat vecais Bonds reiz teica: "Never say never!" - atgādināšu, ka ko līdzīgu runāja pirms gada arī par MVD...
Diez,kas notiktu šeit SC hokeja sadaļā, ja MnD šogad tiktu Gagarina kausa finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-17 23:06, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Par SKA vienkārši vārdu trūkst! Sabojāja manu ekspresi! Viss notiek, bet SKA izgāžas! Nu pilnīgi DA*NI !
, 2010-09-17 23:10, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ir nopietna, saspēlēta triecienmaiņa. Spēcīgāka aizsardzības līnija. Salīdzinot ar RD, vājāka varētu būt tikai vārtsargu līnija.
Nu ,bet taa ir tikai viena mainja. Ar vienu mainju nevar uzvareet. DR noteikti ir daudz sabalanseetaaks sastaavs (nu vismaz pagaidaam)
Ja runaajam par DR un Dinamo ieguut Gagarina kausu es personiigi veerteeju ,ka abu iespeejamiiba to izdariit ir visai nieciiga,lai neteiktu skarbaak!
, 2010-09-17 23:11, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ir nopietna, saspēlēta triecienmaiņa. Spēcīgāka aizsardzības līnija. Salīdzinot ar RD, vājāka varētu būt tikai vārtsargu līnija.
Šeit es Tev atkal pilnībā piekrītu, jo Štumpela maiņa+Sikora šo komandu ir pārvērtuši līdz nepazīšanai. Un galvenais,ka viņi ir pavilkuši līdz arī pārējos komandu. Beidzot ir kārtīgi atvēries Džefs Plats kam ļoti labi piebalso S.Demagins.
Kā nesmejies,tad pat Mezins pagaidām nopietni nelažo.
, 2010-09-17 23:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ir nopietna, saspēlēta triecienmaiņa. Spēcīgāka aizsardzības līnija. Salīdzinot ar RD, vājāka varētu būt tikai vārtsargu līnija.
Ok jaa, bet ka saka vartsargs ir gandriz puse no komandas. Sobrid gan MnD gan RD iet tiri neko. Bet janem vera ka preti nav nakusas nopietnas TOP6 komandas. Pret nemajamiem MnD ir gajis labak. Ka bus pecak. Un ar vienu saspeletu mainu visai sezonai var nepietikt. Ok nav PO kur komandas spele ir daudz svarigaka, bet ja parejie nevelk..... Mums nu ta +- punkti sadalijusies starp visam mainam, nu taa. Nav izteikta viena maina kas gust vartus. Taka ja atrod pretargumentus vienai MnD mainai var neitralizet visu komandu. Tikai kadai komandai jaatrod kas ir tas shtrums ar ko izrubit to MnD lampinu un komanda bus ...khm khm.
, 2010-09-17 23:50, pirms 15 gadiem
Zombijs rakstīja: tapec vajag nopietnaku treneri, kurs spej ieviest kartibu, saubos vai italis mak tikt gala ar krievu slavenibam
a Maiks Kīnans tagad gadījumā nav brīvs,tas kommandā ieviestu ritīgu kārtību
, 2010-09-17 23:55, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Tas ,ka Dinamo MnK nevinnees ,nu tas ir vairaak kaa skaidrs!
Runaajot par Rzigu un Znaroku ir viena buutiska atskiriiba, vinji sevi jau sen ir pieraadiijushi ,ka var sapurinaat komandu, bet vai patieshaam tev liekas ,ka shis ir tas treneris ,kursh to spees? Ja godiigi no malas vinsh izskataas ,kaa saka man with no balls.
Protams, spriest peec 5caam speeelem ,maigi sakot, ir neapdomiigi ,bet es joprojaam palieku pie taa ,ka galvenais SKA klupshanas akmens ir treneris. Vinjam ir jaauznjemaas vislielaakaa atbildiiba.Un ,ja sekos veel kaadi divi zaagji ,tad vinsh noteikti lidos..
p.s. sheit arii ir daljeela atbilde par manu logiku Abragam!
Znrokam gan sūdīgi,viņš pats vienmēr teicis ka vajagot vismaz trīs gadus lai normālu kommandu uztaisītu,MVD pirmajā gadā vispār netika play-off,otrajā jau rādīja klasi,a tagad līdz ar apvienošanos ar Dinamo,atkal kommanda jāveido no jauna,ceru ka izdosies,bet ies nu daudz grūtāk
, 2010-09-17 23:56, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: un atdursies ARENĀ RĪGA...

, 2010-09-18 00:14, pirms 15 gadiem
Kas tad nu?
SKA otrā vieta. Kas jums nepatīk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-18 00:48, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi ir gana erudīti hokeja lietās. Iespējams,ka trio Zanders, Puče un Matulis ir paši erudītākie hokeja žurnālisti Latvijā, bet viņi ir un paliek arī tikai cilvēki ar visām no tā izrietošām sekām.
Jā, Zanders tiešām ir erudīts sportā, sevišķi hokejā Tās replikas ko viņš šad tad izska šai virzienā to apliecina
, 2010-09-18 00:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jā, Zanders tiešām ir erudīts sportā, sevišķi hokejā Tās replikas ko viņš šad tad izska šai virzienā to apliecina
Tas ķipa Pans Kleksis bija domāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-18 09:24, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jā, Zanders tiešām ir erudīts sportā, sevišķi hokejā Tās replikas ko viņš šad tad izska šai virzienā to apliecina
Ups,sajaucu ar Māri Zembergu. bet domāju,ka saprati par ko es rakstu.
, 2010-09-18 12:20, pirms 15 gadiem
Hosam tā zaļā forma nepiestāv
, 2010-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jurzinovs jaunākais arī ir gana slavens ar savu skarbumu.
Sūrākie un skarbākie kā saka NASHA RUSSIA nāk no Čeļabinskas(ZNROKS)
, 2010-09-18 14:34, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups,sajaucu ar Māri Zembergu. bet domāju,ka saprati par ko es rakstu.
smiekls ir nevis par to ka sajauci, bet ar ko sajauci. stulbāku cilvēku sporta lietās kā tas Kleksis tiešām ir grūti atrast
, 2010-09-18 18:52, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Sūrākie un skarbākie kā saka NASHA RUSSIA nāk no Čeļabinskas(ZNROKS)
Pasaulē pirmie hokeisti ar netradicionālu orientāciju
(Joks)