Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Safronovs: "Mēs ar Znaroku bijām gatavi nostāties uz Dynamo soliņa"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Safronovs: "Mēs ar Znaroku bijām gatavi nostāties uz Dynamo soliņa"
Andrejs Safronovs un Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Maskavas "Dynamo" ģenerālmenedžeris Andrejs Safronovs un treneris-konsultants Oļegs Znaroks cīņā ar vareno Sanktpēterburgas SKA, iespējams, būtu varējuši palīdzēt uz dinamiešu soliņa, taču šobrīd rezultāts sērijā maskaviešiem jau kļuvis ļoti kritisks (1:3). Tikmēr krievu federācijas vadītājs atzīst, ka armijnieku klase vienkārši ir augstāka.

Maskavas kluba ģenerālmenedžeris Andrejs Safronovs: "Pirms sērijas teicu, ka mēs ar Oļegu Znaroku esam gatavi nostāties uz "Dynamo" soliņa, kad tas būs nepieciešams. Tagad uzskatu, ka pagaidām tas nav nepieciešams. "Dynamo" jau visi ir izsvītrojuši, taču ne mēs paši. Protams, ka mēs nedrīkstam divās spēlēs iemest vienu golu un tādējādi cerēt uzvarēt sērijā. Nedomāju, ka mēs nespēsim uzlauzt SKA aizsardzību. Viņi spēlē cieši, bet mēs pieļaujam kļūdas. Mums jāiet un jāspēlē sava spēle."

Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks: "SKA klase uz šodienu vienkārši ir augstāka. Viņi dodas uzbrukumā ar izspēli, bet dinamieši vienkārši iemet ripu pretinieku zonā. Pats galvenais, ka armijnieki cenšas apspēlēt viens pret vienu, katrā momentā cenšas radīt skaitlisko pārsvaru. Tādos saspringtos mačos tas ir ļoti svarīgi. Ja svētdien [0:2] dinamiešiem pietrūka fizikas un izgāza trešo periodu, tad pirmdien [1:6] komanda vienkārši bija vājāka."

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārajā sezonā Harija Vītoliņa trenētie maskavieši visās četrās reizēs apspēlēja Sanktpēterburgas armijniekus (4:3 P, 4:1, 2:1, 2:1). Rietumu konferences noslēguma tabulā SKA finišēja otrajā vietā, bet dinamieši ieņēma trešo pozīciju. Rietumu pusfinālā pēc pirmajiem diviem mačiem Sanktpēterburgā bija 1-1, bet divas spēles Maskavā dinamiešiem bija nesekmīgas.

Kā zināms, Maskavas "Dynamo" ir nodarbināti septiņi Latvijas pilsoņi: Harijs Vītoliņš, Viktors Ignatjevs, Jurijs Ždanovs, Boriss Lavrenovs, Aleksandrs Šiškovičs, Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš.

Karsums pirmdien uztriecās savam vārtsargam Aleksandram Lazušinam, kurš potītes dēļ vairs nevarēs palīdzēt.


Izmantotie resursi:
www.rsport.ru

Slēpts komentārs: Latvietis1972

 +11 [+] [-]

, 2015-03-17 15:16, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: SKA ir superzvaigžņu komanda!
Kas tas Dynamo ir? Pāris meistarīgi spēlētāji tik!
Bet tā jau ir sportā visu nosaka nauda!

SKA ar šādu komandu mierīgi būtu NHL top komanda!!
Labākajā gadījumā cīnītos ar Bufalo...

 +15 [+] [-]

, 2015-03-17 15:18, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: SKA ir superzvaigžņu komanda!
Kas tas Dynamo ir? Pāris meistarīgi spēlētāji tik!
Bet tā jau ir sportā visu nosaka nauda!

SKA ar šādu komandu mierīgi būtu NHL top komanda!!
NHL Kovalcuks buutu pirmais kurs atrautos pa purnu. Tikai KHL vinsh var telot gaili vicinot nuuju citiem gar degunu, un par to nesanjemt sodu.
Slēpts komentārs: Latvietis1972

 +10 [+] [-]

, 2015-03-17 15:21, pirms 9 gadiem
gravitons rakstīja: NHL Kovalcuks buutu pirmais kurs atrautos pa purnu. Tikai KHL vinsh var telot gaili vicinot nuuju citiem gar degunu, un par to nesanjemt sodu.
NHL viņš toč par tādiem izgājieniem gulētu uz ledus.
Kad spēlēja NHL, tad viņš tādu gaili pat uzdrīkstēties nevarēja tēlot.
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:23, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Nekā vairāk kā Mongolis Kovaļčuks tur nav.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 15:24, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Kāds te sakars ar nuju bakstīšanu??
Kovaļčuks ir un būs pasaules hokeja leģenda!
Tas ka viņš uzlika mīksto nhl ir cits jautājums, krievijā viņu gaidīja ģimene radi draugi utt., un protams uz doto brīdi SKA viņš pelna gandrīz divreiz vairāk kā NHL!!!
Gadi arī iet, jaunāks neviens nepaliek, naudiņa arī jāpelna!!!

Bet jums bērniem to nesaprast.
Good joke, bro!
Slēpts komentārs: Latvietis1972
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 15:26, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Vieniga superzvaigzne ir Kovalcuks, tur ir 3 superzvaigznes katra komanda + visi parejie ir vienmerigi spekos.
Tas pats Bogosjans izrubītu visus SKA speletajus.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 15:28, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Ar tevi viss skaidrs, kārtējais "Sports vs Politika" piekritējs!
Piedod Muļķis!
Akls esi?
Kur Tu politiku izrāvi manis teiktajā?

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:29, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tad kad tu bērniņ sasniegsi to ko ir sasniedzis Kovaļčuks tad varēsi riet, katrs cilvēks ir tikai cilvēks, katram ir pārmaiņu laiks. Iespējams viņam jā, ir nelielas psihes problēmas, bet tas viss ir tikai normāli. Profesionālam sportistam tas viss ir piedodams. It īpaši tādam kā viņš!!! Čalis daudz kam ir gājis pāri..
Vai nav smieklīgi, ka pats bērniņš sauc mani par bērnu?
Vismaz man prieks, ka Tu atzisti viņa psihes problēmas.

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:31, pirms 9 gadiem
Laikam sāk neuzticēties Vītoliņam.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 15:32, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai nav smieklīgi, ka pats bērniņš sauc mani par bērnu?
Vismaz man prieks, ka Tu atzisti viņa psihes problēmas.
Katram no mums ir psihes problēmas, to nevar noliegt, citam mazāk citam vairāk!!
It īpaši tas skar profesionālus sportistus! Bet parastam interneta portālu ekspertam to nesaprast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-17 15:38, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Pats Znaroks arī ar savām darbībām norāda kurš ir kurš, ņemot uz izlasi daudzus SKA spēlētājus, bet no Dynamo praktiski nevienu
Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:41, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Pats Znaroks arī ar savām darbībām norāda kurš ir kurš, ņemot uz izlasi daudzus SKA spēlētājus, bet no Dynamo praktiski nevienu
Atkal tu kaut ko murgo, uz Sochu Olimpiskajam speeleem bija divi no SKA un divi no Dynamo.. Nezinaaju ka Ska divi speeleetaaji ir vairaak nekaa Dynamo.

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:43, pirms 9 gadiem
Ja vel pieskaita vartsargu Jerjomenko tad triis no Dynamo.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:47, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Superzvaigžņu komanda priekš KHL jā, bet ne jau NHL.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:47, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!
Vislabaakaa speele bija kad Sovjeti zaudeja Bufalo Sabres ielaizjot 12 vartus 1976. gadaa.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-17 15:55, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!
Paskatīsimies ko krievi šogad rādīs PČ.
Jo cik izskatās, tad nebūs ne Ovečkins, ne Malkins, ne Tarasenko.
Ovečkins varbūt būs, bet šķiet ka Wašingtona PO būs.

Un neaizmirsti, ka Bils arī pirmajā gadā paņēma PČ zeltu, ta ka nestreb karstu.

A un ceru ka bus Mozjakins. Gribas redzet ko viņš ir spējīgs izdarit arpus KHL.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:56, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tad kad tu bērniņ sasniegsi to ko ir sasniedzis Kovaļčuks tad varēsi riet, katrs cilvēks ir tikai cilvēks, katram ir pārmaiņu laiks. Iespējams viņam jā, ir nelielas psihes problēmas, bet tas viss ir tikai normāli. Profesionālam sportistam tas viss ir piedodams. It īpaši tādam kā viņš!!! Čalis daudz kam ir gājis pāri..
Tu sū.da urka troļļu fermā esi, ne Latvietis! Apkaunojums tautai, deģenerāts. Gan jau kāds 3/4 krievelis. Reģistrējies pirms nedēļas, atstrādā kapeiku ka prieks! Uzmanies, neaizgulies a to atkal sodu uzliks boss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-17 16:02, pirms 9 gadiem
Es domāju ka ska nhl būtu tāda kā zem viduvēja līmeņa. Un ja iet runa par kovalchuku tad es saku ka viņš ir sadomājies ka ir baigais varonis. Ja viņš ir leģenda tas nenozīmē ka viņš var runāt ko grib un darīt ko grib. Pagaidām khl labākais ir radulovs, takā kovalchuks khl ir tikai nhl leģenda.
Slēpts komentārs: Latvietis1972
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-17 16:11, pirms 9 gadiem
Piekrītu tev RobisK. NHL spēles izskatās daudz interesantākas par citām līgām, jo ZA laukumi ir mazāki. Kad bij lokauts khl bija tāds pats kāds tagad.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 16:11, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par NHL un KHL, tad jāpiezīmē, tad tās ir atšķirīgas līgas ar atšķirīgu hokeju, laukuma izmēriem.

NHL nespēlē skaistu hokeju, bet uz spēka spēli vērstu, kur laukums ir mazāks un vislaik kāds tiek bortēts. KHL un Eiropā kopumā ir cits stils un laukuma izmēri.

NHL komandām būtu grūti KHL spēlēt, ko pierādīja ar Zagrebas Medvešķak.

Tāpat KHL būtu grūti spēlēt NHL.
Ir lietas, kur Tev nav taisnība - piemēram, Sočos uz kāda laukumā spēlēja?
Tāpat daudzi NHL spēlētāji ir gan no Eiropas, gan arī no NCAA (un NCAA pārsvarā ir IIHF standarta laukumi).

p.s. starp citu, Liepājā laukums ir vēl mazāks nekā NHL...

  +8 [+] [-]

, 2015-03-17 16:12, pirms 9 gadiem
Kovaļčuks un leģenda?! jā, savulaik labs NHL spēlētājs un labs KHL spēlētājs šobrīd. bet vai leģenda? - diezvai! pirmais spēlētājs, kurš izgājis KHL laukumos un dēvējams par leģendu ir Jāgrs. nākamais - Ozo. bet nu ne jau Kovaļčuks...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:13, pirms 9 gadiem
girgersons rakstīja: Piekrītu tev RobisK. NHL spēles izskatās daudz interesantākas par citām līgām, jo ZA laukumi ir mazāki. Kad bij lokauts khl bija tāds pats kāds tagad.
un kas tad KHL mainījās lokauta laikā? Uz visu to baru atbrauca daži NHL spēlētāji! No tā jau līga nemainās!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:14, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par NHL un KHL, tad jāpiezīmē, tad tās ir atšķirīgas līgas ar atšķirīgu hokeju, laukuma izmēriem.

NHL nespēlē skaistu hokeju, bet uz spēka spēli vērstu, kur laukums ir mazāks un vislaik kāds tiek bortēts. KHL un Eiropā kopumā ir cits stils un laukuma izmēri.

NHL komandām būtu grūti KHL spēlēt, ko pierādīja ar Zagrebas Medvešķak.

Tāpat KHL būtu grūti spēlēt NHL.
Savā ziņā piekrītu tev.
Nhl ir cits stila hokejs.
Teiksim tā, brīvāks hokejs!
Tiesneši vairāk ļauj spēlēt utt..
Manuprāt NHL hokejistam būtu grūtāk spēlēt uz eiropas laukumiem, nekā eiropietim uz nhl laukumiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:17, pirms 9 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Çuçmeklatvijec

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:19, pirms 9 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Çuçmeklatvijec
ir vērts pievērst uzmanību vienam trollim dārzenim??? IGNORE viņam

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:25, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Kovaļčuks un leģenda?! jā, savulaik labs NHL spēlētājs un labs KHL spēlētājs šobrīd. bet vai leģenda? - diezvai! pirmais spēlētājs, kurš izgājis KHL laukumos un dēvējams par leģendu ir Jāgrs. nākamais - Ozo. bet nu ne jau Kovaļčuks...
Fjodorovs arii.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:28, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Jāgrs ir Čehijas un NHL leģenda. Pārāk maz čalis nospēlēja KHL, lai sauktu arī par KHL leģendu.

KHL leģendas ir Mozjakins, Radulovs, Morozovs, Zaripovs.

Kovie vēl sevi jāpierāda.
Kluudies, Jagrs ir pasaules hokeja legenda!

     [+] [-]

, 2015-03-17 16:32, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Jāgrs ir Čehijas un NHL leģenda. Pārāk maz čalis nospēlēja KHL, lai sauktu arī par KHL leģendu.

KHL leģendas ir Mozjakins, Radulovs, Morozovs, Zaripovs.

Kovie vēl sevi jāpierāda.
kā jau HENRY raksta - runa ir par hokeja, nevis atsevišķu līgu leģendām. un ja mēs runājam tik plaši, tad par leģendām pasaules hokeja mērogā nevar uzskatīt nevienu no Tevis minētajiem!

p.s. jā, biju aizmirsis par Fjodorovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 16:39, pirms 9 gadiem
kasukuli rakstīja: NHL līmenis ir apšaubāms un to pierāda tāds Latvijas izlases čekeris kā Ķēniņš kurš vēsi velk Kanuku līmeni. Ja viņš spēlētu SKA tad neizturētu vairāk par mēnesi.
tieši tā! arī Daugaviņš un Karsums bija NHL monstri, bet atnākot uz KHL čempionvienību Dynamo, ir sliktākie spēlētāji komandā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 17:01, pirms 9 gadiem
NHL nespēlē skaistu hokeju? Tu kaut vienu NHL spēli savā mūžā esi redzējis? Kuras KHL komandas spēlē skaistāk par Detroitu, Čikāgu, Pitsburgu, Tampu, Kalgarī? Turklāt viņi spēlē skaisti 2x ātrāk.
RobisK rakstīja: Runājot par NHL un KHL, tad jāpiezīmē, tad tās ir atšķirīgas līgas ar atšķirīgu hokeju, laukuma izmēriem.

NHL nespēlē skaistu hokeju, bet uz spēka spēli vērstu, kur laukums ir mazāks un vislaik kāds tiek bortēts. KHL un Eiropā kopumā ir cits stils un laukuma izmēri.

NHL komandām būtu grūti KHL spēlēt, ko pierādīja ar Zagrebas Medvešķak.

Tāpat KHL būtu grūti spēlēt NHL.

     [+] [-]

, 2015-03-17 17:06, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: NHL nespēlē skaistu hokeju? Tu kaut vienu NHL spēli savā mūžā esi redzējis? Kuras KHL komandas spēlē skaistāk par Detroitu, Čikāgu, Pitsburgu, Tampu, Kalgarī? Turklāt viņi spēlē skaisti 2x ātrāk.
Nevajag puis parspilet. Atraks ir NHL bet nedaudz, ne jau 2x. To efektu par vinu lidosanu pa laukumu rada kamera rakursi, mikrofoni visos sturos sabaasti (driz skiet pat mutee baziis), mazie laukumi un samazinata videjaa zona. Taa pa lielam ir iluuzija. Jateic KHL ari vismaz paaraizhu zinaa ir uzlabojumi. Pedejos gados sibirijas arenaas arii uzlabojies skats uz tribinem un speli kopumaa. Agrak piemeram magnitkas majas speles paaraidot likaas ka spele skunii.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-17 17:07, pirms 9 gadiem
Piemeram Slovan speles KHL tika parraiditas no laba rakursa, labaa arenaa uz skats ne pa kapeiku sliktaks kaa NHL. Pat pirmaja bridi likaas ka NHL spele.

     [+] [-]

, 2015-03-17 17:07, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ir vērts pievērst uzmanību vienam trollim dārzenim??? IGNORE viņam
da te visiem ignore..arī Tev šad tad--LHČ patriotam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-17 17:11, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tieši otrādāk- Eiropas hokejistam ir grūtāk pielāgoties NHL, nekā NHL-ietim Eiropai. Un tīri dēļ fiziskās spēles, kas ļoti daudziem Eiropā spēlējošajiem ir galvenais iemesls, kapēc viņi spēlē Eiropā, nevis NHL.
Blin visi tik paargudri. Neviens klushku nav rokaa turejis, bet spriezh visi kaa bijusie NHL prospekti kas parmainus spelejusi te NHL, te Eiropaa un ir sava aroda profesionaali. Prieks ka taadi seir apgrozaas cik uziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 17:22, pirms 9 gadiem
Nu beidziet takš fantazēt, līdz NHL bildei KHL kā līdz mēnesim.
RobisK rakstīja: Labas arēnas iekš KHL ir Sanktpēteburgā, Helsinkos, Minskā + pilnas tribīnes, un arī liekas ka NHL spēle.

  +6 [+] [-]

, 2015-03-17 17:45, pirms 9 gadiem
Nu tad salīdzināsim statistiku:
Spēles NHL: OZO - 875, Kovi - 816
NHL all star: OZO - 7x, Kovi - 3x
Punkti NHL: OZO - 564, Kovi - 816 (ņemsim vērā, ka OZO bija aizsargs)
Spēles KHL: OZO - 224, Kovi - 135
KHL all star: OZO - 4x, Kovi - 3x
Punkti KHL: OZO - 117, Kovi - 137 (ņemsim vērā, ka OZO bija aizsargs)

Tā, ka beidz d***t/

Latvietis1972 rakstīja: Draudziņ tu vispār zini kas ir I.Kovaļčuks?
Tu salīdzini alkašu Ozoliņu ar I.Kovalčuku, tev pašam smiekli nenāk. Lai piedod Ozo, visu cieņu viņam, bet Kovaļčukam viņš var pienest tikai ūdeni.
Pietiek apskatīt Kovaļčuka statistiku NHL un viss skaidrs. Viņš ir un būs leģenda! Šausmas kur tādi klauni kā tu rodas?

Runājot par Jāgru, viņš pierādīja tikai to ka NHL nav labākā līga pasaulē, pensionārs aizbrauca uz NHL un rādīja brīnumus, pat KHL viņam tik labi negāja. Daudzi tādi kā viņš, kaut tas pats vārtusargs Nabokovs, SKA viņu izmeta, NHL viņu paņēma!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 17:50, pirms 9 gadiem
Delfos bija raxtīts, ka Kremļa troļļi uz rokas 610 euro saņem. Interesanti vai Latvijā strādājošiem ir kādas piemaksas? Darbs tomēr morāli grūts, visu dienu muļķības jāraksta un jāuzklausa apkārtējo sašutums, žēl šos nabaga cilvēkus.

  +8 [+] [-]

, 2015-03-17 17:53, pirms 9 gadiem
Jā, pavisam aizmirsu
NHL Stanley Cup Champion: OZO - 1x, Kovi - 0x

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 18:03, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Delfos bija raxtīts, ka Kremļa troļļi uz rokas 610 euro saņem. Interesanti vai Latvijā strādājošiem ir kādas piemaksas? Darbs tomēr morāli grūts, visu dienu muļķības jāraksta un jāuzklausa apkārtējo sašutums, žēl šos nabaga cilvēkus.
Skolotāji uz rokas pa vienu slodzi saņem daudz mazāk

troļļus gan žēlot nevajag, nekas grūts tur nav- vienīgā prasība, lai nebūtu nekādu morāļu un cilvēcisko vērtību, tā citādi to liriku var dzīt pilnīgi jebkurš, nekādas lielās mākslas tur nav.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-17 18:58, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Jā, pavisam aizmirsu
NHL Stanley Cup Champion: OZO - 1x, Kovi - 0x
Un ar to arī var pielikt treknu punktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-17 19:30, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Nu tad salīdzināsim statistiku:
Spēles NHL: OZO - 875, Kovi - 816
NHL all star: OZO - 7x, Kovi - 3x
Punkti NHL: OZO - 564, Kovi - 816 (ņemsim vērā, ka OZO bija aizsargs)
Spēles KHL: OZO - 224, Kovi - 135
KHL all star: OZO - 4x, Kovi - 3x
Punkti KHL: OZO - 117, Kovi - 137 (ņemsim vērā, ka OZO bija aizsargs)

Tā, ka beidz d***t/
Respect, vecais, ātri noliki to klaunu pie vietas

  -2 [+] [-]

, 2015-03-17 19:34, pirms 9 gadiem
pelikans rakstīja: Delfos bija raxtīts, ka Kremļa troļļi uz rokas 610 euro saņem. Interesanti vai Latvijā strādājošiem ir kādas piemaksas? Darbs tomēr morāli grūts, visu dienu muļķības jāraksta un jāuzklausa apkārtējo sašutums, žēl šos nabaga cilvēkus.
A kur var pieteikties? Gribetos savu CV iesutit un rekomendacijas vestuli. Vel varetu Andrim5 paprasit atsaukmes par mani. Sis mani devee par trollu zelta sietela kultas biedru

     [+] [-]

, 2015-03-17 19:53, pirms 9 gadiem
radiatorss rakstīja: Sporta centrā es esmu viens no labākajiem Kremļa toļļiem un man maksā 1600 euro. Ja es labi notroļļošu kādus 3 gadus tad man Putins iedos ordeni un vienu no augsakajiem nummuriņiem Federācijas tornī. https://www.youtube.com/watch?v=G19...

Arī tu vari kļut par Kremļa trollieni jo tev labi sanāktu.
Tu man tā arī neatbildēji, ko tu ražo?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 20:00, pirms 9 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: A kur var pieteikties? Gribetos savu CV iesutit un rekomendacijas vestuli. Vel varetu Andrim5 paprasit atsaukmes par mani. Sis mani devee par trollu zelta sietela kultas biedru
Cik dzirdēts, Antonijas iela 2 - Rīgā, ir arī nodaļa Liepājā - Liepu ielā 27 un Daugavpilī - Krāslavas ielā 46.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 20:08, pirms 9 gadiem
gravitons rakstīja: NHL Kovalcuks buutu pirmais kurs atrautos pa purnu. Tikai KHL vinsh var telot gaili vicinot nuuju citiem gar degunu, un par to nesanjemt sodu.
Bet Kovaļčuks jau nekad nav spēlējis NHL . Un nav bijis tur viens no labākajiem . Stulbie keponi

     [+] [-]

, 2015-03-17 21:28, pirms 9 gadiem
kikiic rakstīja: Labākajā gadījumā cīnītos ar Bufalo...
es speciāli ielagojos lai tev ieliktu plusiņu, jo tieši par to pašu padomāju