Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Vēlamies saglabāt šīs sezonas kodolu"

Andrejs Siliņš

Sējējs: "Vēlamies saglabāt šīs sezonas kodolu"
Martins Karija
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis, ka nākamajā sezonā vēlas saglabāt šīs sezonas komandas kodolu.

"Domāju, ka pēdējās sezonas spēles vairs nevar neko izmainīt un principā par visiem spēlētājiem viss ir skaidrs," Sējējs noliedz, ka izslēgšanas mačos kāds no pašreizējiem komandas hokejistiem varētu pārsteigt tik ļoti, lai mainītos kopējais vērtējums par aizvadīto sezonu. "Ar visiem, kuri mūs interesē [nākamās sezonas kontekstā], uzsāksim sarunas. Pirmkārt, mēs vēlētos saglabāt pašreizējās komandas kodolu."

"Ja kāds nav spēlējis visu sezonu, bet play-off pēkšņi sāk, tam nav nozīmēs, jo galu galā ir jāspēlē ir viss čempionāts," stāsta Sējējs. "Būtībā jau mūsu komandā nav tādu - visi, kas bija labi regulārajā sezonā, ir labi arī tagad. Varbūt tikai pāris izņēmumi, piemēram, [Martins] Karija. Tagad viņš spēlē lieliski, lai gan regulārajā sezonā neizskatījās tik labi, bet tas skaidrojams arī ar to, ka sezonas pirmajā daļā guva nopietnu savainojumu un, lai atgrieztos labākajā formā, bija vajadzīgs laiks."

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  -2 [+] [-]

, 2010-03-16 09:05, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Karija jāsaglabā, jo viņa saikne ar Lauri un Miķeli ir ideāla, turklāt, ja nebūtu traumas, viņš būtu viens no top 3 DR bombardieriem. Taču ar Hossu noslēgt jaunu līgumu praktiski nav variantu, jo kā raksta Matulis, Marsels šosezon saņēma ~550 štukas $$, bet uz nākajamajām divām sezonām viņam piedāvā 5 miljonus. Nu kurš atteiksies no piecreiz lielākas algas, tāda izdevība tikt pie citroniem Hossam ir pirmā, un iespējams, vienīgā izdevība dzīvē. Cik tad Sējējs šamam var piedāvāt? Augstākais citronu, un tas priekš Hossas ir maz, neskatoties uz labo sadarbību ar Šupleru, patiku pret Rīgu un smukajām meitenēm.
Attiecībā uz Petrovicki, piekrītu Tominho, ka viņš ir pārāk vājš iemetienos
un arī aizsardzībā nekapājas, kā centram pienākas, tāpēc, ja tomēr Marsels neticamā kārtā paliek, viņam vajag Elisona līmeņa centru.
Iguldens nav vajadzīgs, jo tiešām neparādīja tādu spēli, kuras dēļ viņu nolīga, un AHL ir papilnam ~25 gadus vecu spēlētāju. kuri nespēj nostiprināties NHL. Par Arnasonu vispār nav vērts runāt.
Bet obligāti jānolīgst ir spēcīgs defensīvais aizsargs- leģionārs, ko likt pārī ar Ozo, jo tāda trūkums šosezon ļoti dūrās acīs.
Absolūti nepiekrītu, ka Petrovicky nākamsezon Dinamo nevajag – vajag un turklāt kā vēl vajag!
Atliek Ērikam Strausam savās amatiera līmenī veidotajā it kā analītiskajā rubrikā „Ko viņi izdarīja” piesieties Petro par iemetieniem, kad teju visi par to vien kladzina un noliedz visu to sniegumu, kas Roby ir visas sezonas garumā. Apskatiet kāda statistika „iemetienu meistaram” Spruktam bija spēlēs pret SKA – vēl sliktāka nekā Roby! Un aizsardzībā – sorry, bet kopā ar Sašu viņš viens no tiem, kurš tajā maiņā cīnās, padiskutēt var par pārējiem. Negribas jau teikt, bet tieši Hossa sedzamie pretspēlētāji ir tie, kuri pamanās visbiežāk iemest ripu. Skatiet sezona jāskata kopumā! Un te Petro, kopā ar Marcelu un Sašu (sākumā ar Ģirtu) bija/ir līmenī! Kad vajag iemet ripas un veido spēli, kad vajag – piemēram play off, taktiski gudri spēlē komandas spēli un tikai pateicoties visu meistarībai, arī Petro lielajai meistarība un pieredzei tika pieveikt SKA. Tas ir sniegums visas sezonas gaitā, kas jāvērtē, nevis viens posms, kas paliekt prātā vai arī ko var atcerēties!
Nu jā, bet mums jau tas ir raksturīgi, ja kādā sezonas posmā nespēlē – mums to čomu nevajag, ja spēlē labi – ceļam vai debesīs (piemēram, Karija un Petro). Var diskutēt par Iguldena palikšanas lietderību, jo viņa sniegums tomēr ir ļoti atkarīgs kā partneri viņam izkārtos metienu un cīņas spars – it kā ir, bet ne nikns. Petro – jāpaliek!, Karija – ja ir Lauris un Miķelis, arī Martinam ir vieta komandā.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-16 09:06, pirms 15 gadiem
Samīte rakstīja: A, MOŠK JĀPASKATĀS, KO var Atvars Tribuncivs, jo par vinu aizmirsuši.
Tāpat Jekimovs, Jerofejevs, Pujacs lai nāk uz Rīgu !
Jā, Tribuncovu varētu pamēģināt !
Arī Raitumu jāpamēģina, jo kā redzams, ar 3. vārtsargu ir problemas.
Ko vēl ?
Mošk, Brahmani ,Jekimovu, Saulieti ?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-16 09:13, pirms 15 gadiem
Viena lieta kam vajadzētu pievērst uzmanību tā ir kluba nākotne, būtu tik normāli, ja censtos iespēlēt tādus kā Meiju, Straupi, Džeriņu, Bukartu, Cinku, Vilkoiti, Indraši respektīvi izveidotu divas ceturtās maiņas, kas ik pa laikam mainītos, lai aug un attīstās...

     [+] [-]

, 2010-03-16 09:15, pirms 15 gadiem
Regbists rakstīja: Jā, Tribuncovu varētu pamēģināt !
Arī Raitumu jāpamēģina, jo kā redzams, ar 3. vārtsargu ir problemas.
Ko vēl ?
Mošk, Brahmani ,Jekimovu, Saulieti ?
Nevajag jau Raitumu celt debesis tagad, jo Anglijas čempis nav KHL tad labak lai Muštukovs spele. Brahmanis ir jau meģinats, Jekimova svaru palielinat tad bus ok

     [+] [-]

, 2010-03-16 09:17, pirms 15 gadiem
prom jaasuuta-Arnasons,Iguldens,Petrovickis,K.Redlihs(Ljoti svaka shii sezona),Lavins

  +3 [+] [-]

, 2010-03-16 09:17, pirms 15 gadiem
RD galvenais speeks shosezon sleepjas OZO! Ja Ozo pametiis komandu naakamsezon, tad RD buus pavisam savaadaaks arii pie nosaciijuma, ja paareejais sastaavs paliek nemainiigs.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 09:29, pirms 15 gadiem
Nu šis tas vēl jāuzlabo, un nākamajai sezonai būs vēl labāks sastāvs! Cerams, ka būs arī kāds patīkams pārsteigums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 09:38, pirms 15 gadiem
Es Kariju paturētu vien tā iemesla dēļ, ka viņs ļoti labi iederās šajā maiņā, tik labi tā maiņa nekad nav spēlējusi, lai ko bāztu pa vidu......jāskatās kontekstā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 09:41, pirms 15 gadiem
fuf.lis tas viss.
Abi divi Dinamo menedžeri un Dinamo bigbosi , gan bijušais gan esošais ir teicis, ka Rigas Dinamo nav hokeja komanda bet ir buisness project.
Tagad būs iespēja labi notirgot Hossu, varbūt pat Karia, un skat vēl vienai sezonai nauda pietiks.
Principā viss ir pareizi - audzināsim jaunus talantus un laidīsim pasaulē.
milzīgs prieks, ka "Dinamo buisness project"ir izveidojies par lielisku hokeja komandu.
Milzīgs prieks par mums līdzjutējiem, kas par spīti krīzei, visādām negācijām utt. spējam piepildīt arenu.
īsāk sakot Vilks paēdis (naudas cilvēki - akcionāri) un aita dzīva (hokeja fans/fanāts).
veiksmi

  +8 [+] [-]

, 2010-03-16 09:41, pirms 15 gadiem
nez par jauno komplektāciju ļoti neuztraucos. Manuprāt Sējējs pirmajās divās sezonās ir pierādījis, ka ir labs ģenerālmenedžeris un māk atrast ļoti labus spēlētājus, pat ja sākumā liekās, ka uz papīra tur nekā nebūs, bet izrādās ka ļoti labs.

Ja arī RD vairs nebūs pārs zvaigznes, domāju tik un tā, Sējējs atradīs kautko citu vietā - būs atkal jaunas zvaigznes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 09:47, pirms 15 gadiem
ruukiitis rakstīja: fuf.lis tas viss.
Abi divi Dinamo menedžeri un Dinamo bigbosi , gan bijušais gan esošais ir teicis, ka Rigas Dinamo nav hokeja komanda bet ir buisness project.
Tagad būs iespēja labi notirgot Hossu, varbūt pat Karia, un skat vēl vienai sezonai nauda pietiks.
Principā viss ir pareizi - audzināsim jaunus talantus un laidīsim pasaulē.
milzīgs prieks, ka "Dinamo buisness project"ir izveidojies par lielisku hokeja komandu.
Milzīgs prieks par mums līdzjutējiem, kas par spīti krīzei, visādām negācijām utt. spējam piepildīt arenu.
īsāk sakot Vilks paēdis (naudas cilvēki - akcionāri) un aita dzīva (hokeja fans/fanāts).
veiksmi
Hokejs nav futbols, kur spēlētājus tirgo.... tirgot Hossu varēja pirms pleiofiem.... tagd pastav jautājums vai ir vērts par tadu ciparu pirkt Hossa pakalpojumus, vai labāk piecus Karsumus par to ciparu noalgot....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 09:58, pirms 15 gadiem
ruukiitis rakstīja: fuf.lis tas viss.
Abi divi Dinamo menedžeri un Dinamo bigbosi , gan bijušais gan esošais ir teicis, ka Rigas Dinamo nav hokeja komanda bet ir buisness project.
Tagad būs iespēja labi notirgot Hossu, varbūt pat Karia, un skat vēl vienai sezonai nauda pietiks.
Principā viss ir pareizi - audzināsim jaunus talantus un laidīsim pasaulē.
milzīgs prieks, ka "Dinamo buisness project"ir izveidojies par lielisku hokeja komandu.
Milzīgs prieks par mums līdzjutējiem, kas par spīti krīzei, visādām negācijām utt. spējam piepildīt arenu.
īsāk sakot Vilks paēdis (naudas cilvēki - akcionāri) un aita dzīva (hokeja fans/fanāts).
veiksmi
Vai ir iespējams DINAMO pelnīt ar hokejistiem.... ? Jā ir tikai, pēc līdzīga scenārija kā tas ir SA+ rakstā par Jaunā basketbolista nodošanu verdzībā ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 10:04, pirms 15 gadiem
lūdzu, neaiztieciet Kariju! lai paliek, kur ir!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 10:09, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Hosas vieta var paņemt Latvijas rezultatīvāko spēlētāju - Bullīti vēl tik labs centrs jāatrod kas varētu būt Jaroslav Hlinka eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Jaroslav Hlinka
vai Breds Morans http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11030
Hlinka man ar tiik! Bet ko to4na vaidzeetu tas ir Pujacs kaa vinju lielija shogad OS NHL komenteetaji! Un taapat diezvai OZO kapaas naakossezon!?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-16 10:09, pirms 15 gadiem
Varbūt tikai pāris izņēmumi, piemēram, [Martins] Karija. Tagad viņš spēlē lieliski, lai gan regulārajā sezonā neizskatījās tik labi, bet tas skaidrojams arī ar to, ka sezonas pirmajā daļā guva nopietnu savainojumu un, lai atgrieztos labākajā formā, bija vajadzīgs laiks.

Tas gan, pirms tās traumas viņš bija ļoti labs.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 10:24, pirms 15 gadiem
Man jau liekas, ka jāsāk skatīties no augšas- vai par galveno vēl paliks pans Julius! Līgums šim šogad beidzas. Ja paliks, tad ir lielāka iespēja dabūt arī Hosu, bet ja nepaliks, tad cits treneris iespējams vairāk ņems somus vai kanādiešus (atkarībā no kurienes pats būs). Nezināmie ir vairāk kā zināmie. Gan jau nebūs vieglas sarunas ne par Karsumu, ne Spruktu, jo viņu aģenti mēģinās izspiest citronu! Tomēr prieks, ka kodols būs latviešu!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-16 10:59, pirms 15 gadiem
Heilijs rakstīja: Man jau liekas, ka jāsāk skatīties no augšas- vai par galveno vēl paliks pans Julius! Līgums šim šogad beidzas. Ja paliks, tad ir lielāka iespēja dabūt arī Hosu, bet ja nepaliks, tad cits treneris iespējams vairāk ņems somus vai kanādiešus (atkarībā no kurienes pats būs). Nezināmie ir vairāk kā zināmie. Gan jau nebūs vieglas sarunas ne par Karsumu, ne Spruktu, jo viņu aģenti mēģinās izspiest citronu! Tomēr prieks, ka kodols būs latviešu!!!
Kaadu citronu? Ja Spruktam sezona tieshaam ar plus ziimi, tad Karsums shosezon paraadiija, ka atskaitot speeka speeli, citu trumpju nav, ar vinja tehniku ne tikai NHL, jebkuram citam KHL klubam vinsh nebuus vajadziigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 11:19, pirms 15 gadiem
Arnasonu gan nee!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-16 11:23, pirms 15 gadiem
labaak pacenties lai paliek arii suplers....labaam un stabilaam komandaam trenerus nemaina kaa zekjes....
kautvai paskataas uz khl bliceem kas maina trenerus pie pirmajaam neveiksmeem....futbolaa.....reals,chelsea,city....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 11:29, pirms 15 gadiem
luudzu, seejeej, dabuu naudu marselam, tad arii petro vajadzeetu, un kariju, jo 3.aa mainja ir lieliska !!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 11:43, pirms 15 gadiem
Varbuut ir veerts spriedeleet nevis kas mums buutu vajadziigs bet gan kuri DR speletaji vareetu intereseet citus KHL klubus. Uz Darzinju acis metot Znachoks....

     [+] [-]

, 2010-03-16 11:56, pirms 15 gadiem
badijs rakstīja: Nu tas par Sējēja teikto par Kariju jau vairāk bija tikai baumu līmenī...

Bet kopumā skatīsimies..pieļauju, ka uz krietnu daļu komandas tēmēs arī citi klubi...kam gan būs jāpiedāvā krietni lielāks atalgojums, jo spēlēt mājās ir kas cits, kā kkur Urālos...
skatoties par cik ....????

     [+] [-]

, 2010-03-16 12:21, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: pasaules klases esksperts hokejā....vienigi ko tu vareji zināt,ka pēc 2009.gada,nāks 2010. gads...
vakar ari vien;ā rakstā,šitāds pats puišelis,esot sezonas sākumā zinājis,ka karija atvērsies uz pleiofiem....
āksti vienkārši....un šitie puišeļi ir 90%,kas nolika dinamo sppēlēšanu KHL...atceros pec nikiem un tekstiem...
karija tiešām atvēries...bet tādus ''spečukus'' klausities...
āksti 12gadigie...arēnai rīga garām nogājis savā dzivē un tagad tēlo specialistus...āksti
Ja es nezinātu Kā Karija spēlēja pirms tam citās komandās es neko neteiktu, bet es jau viņu zināju kā spēlētāju jau pirms viņš bija Dinamo.. un tur viņš ļoti labi spēlēja...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 12:26, pirms 15 gadiem
Es tikai ljoti ceru, ka Sejejs pakonsultesies ar mums istajiem sastava kompleteshanas specialistiem

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 12:46, pirms 15 gadiem
Lai nu kāā, man patīk kā Meija sācis spēlēt, izskatās velk uz pamatsastāvu, pašlaik spēles laiks viņam nav tas lielākais, bet kad šamējais uz laukuma nevar nepamanīt, tas pats K.Rēdlihs un Sotnieks sākuši spēlēt daudz pārliecinošāk un vērojams liels progress, Sotniekam tas varētu bū tādēļ, ka tika uz OS, lielāka pašpārliecinātība!

     [+] [-]

, 2010-03-16 12:58, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Domāju Julius paliks ja rezultati būs labi........................runas bija par demisiju bet viņam pašam te viss apmierina un Krievijas klubi diezvai viņu sauks.
Moš Minskai var viņu savajadzēties...? Šiem jau patīk mūsu bijušos labākos censoņus pārvilināt (vai cesnties pārvilināt).... un kapēc beidzot kaimiņiem neizpalīdzēt....?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 12:59, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Ir diezgan skaidrs ka Hossa,Petrovickis,Arnasons nākamgad nebūs.Protams būtu labi ja kādu mūsu čali paceltu bet nu tur jāšaubas ka tā notiks.Ar pruseku jau ar vēl būs sarunas jo viņš jau pieder citams klubam un tas visu sarežģī.
Atpakaļ cik dzirdams var dabūt Hartiganu kas nav sliktākais variants.
Par Hossu, Arniju piekrītu (uz pirmo droši vien būs rinda ar gribētājiem, bet otrais pēc nelielas "patusošanas" Rīgā varēs meklēt sev citu atpūtas vietu), bet kapēc te dauziem liekas, ka pēc Petro būs baigais pieprasijums no citiem KHL klubiem....? Džeks nospēlēja kopumā neslikti (tieši kā pleymeikers), bet arī nebija nekāds baigais līderis.... un neredzu kapēc, lai citiem klubiem būtu tāds pieprasijums pēc Petro pakalpoumiem, jo biezakie droši, ka varēs atrast arī labākus kadrus par Petro, bet ne tik biezie šaubos vai varēs un gribēs piedāvat vairāk par RD...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 13:28, pirms 15 gadiem
Visi te runa par speletajiem kautgan man vairak intrese treneris kas bus ar Supleru vai vins paliks vai dosies prom !?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 13:56, pirms 15 gadiem
Heh, labprāt Hartiganu redzētu atkal Rīgā.

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:07, pirms 15 gadiem
RD noteikti jāmeklē jauns bombardieris, kurš kaut cik spētu aizstāt hossu, labs ripu padevējs (artalērists) un vel kādu ļoti lielu un niknu, kas spētu aizstāvēt visus, sākot jau ar masaļski.
runājot par treneriem, būtu labi, ja būtu kanādietis, kurš iemācītu spēlēt agresīvāk.
no šī gada leģionāriem es atstātu tikai pruseku. par hossu pat nav jēga sapņot. karija atvēries tikai tāpēc, ka saprot, ka viņam draud jauna kluba meklēšana, nevar novelt tādu dīkstāvi tikai uz traumu rēķina. igguldens ir rezultatīvs, bet priekš leģionāra nepietiekami un vel tas, ka ar maigām rokām. petrovickis tomēr mazliet par vecu laikam, bet sākums bija ļoti labs. nu ja un arnasons, nav jēga pat runāt...