Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Traktor" lauž līgumu ar Dārziņu

Andrejs Siliņš

"Traktor" lauž līgumu ar Dārziņu
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas valstsvienības uzbrucējs Lauris Dārziņš sezonu neturpinās Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Čeļabinskas "Traktor", jo pēc abpusējas vienošanās ar kluba vadību līgums pārtraukts, vēstīts, kluba mājaslapā.

28 gadus vecais Lauris Dārziņš pievienojās "Traktor" pirms šīs sezonas, noslēdzot līgumu uz vienu sezonu. 19 aizvadītajos mačos Lauris tika pie sešiem rezultativitātes punktiem (3+3), kā arī saņēma četras soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 14 ar pusi minūtes. Tāpat uzbrucējs sakrāja negatīvu lietderības koeficientu (-4).

Otrdien "Traktor" ievietoja Dārziņu KHL atteikumu draftā, bet neviena cita komanda 48 stundu laikā nebija gatava pārņemt Dārziņa līgumsaistības, un ceturtdien "Traktor" nosūtīja latviešu hokejistu uz fārmklubu "Chelmet" Augstākajā hokeja līgā (VHL). Tomēr šodien abas puses vienojušās par līguma pārtraukšanu, un Dārziņš kļuvis par brīvo aģentu.

"Par Dārziņa nākotni domāsim, kad Lauris pilnībā izveseļosies. Daži klubi jau zvanīja un izrādīja interesi. Taču vispirms ir jāatveseļojas. Kaut kur braukt un tad veseļoties - tas būtu nepareizi. Kad būs vesels, tad darbosimies tirgū aktīvi," trešdien situāciju komentēja hokejista aģents Igors Paraškins.

2003. gadā Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) draftētais (268. numurs, Nešvilas "Predators") Dārziņš karjeras laikā pārstāvējis komandas Somijā, Ziemeļamerikā, Čehijā un Baltkrievijā, bet kopš 2008. gada spēlējis KHL. Pirmās trīs sezonas Dārziņš pārstāvēja Rīgas "Dinamo", bet 2011. gadā parakstīja līgumu ar Kazaņas "Ak Bars", kur nospēlēja divas sezonas.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 15:31, pirms 11 gadiem
Tas pats ar Girgensonu. Atceraties kā viņš tika nolikts un nomēslots ar sūdiem līdz guva otros vārtus? Tagad atkal visi viņu slavē un būs nākotnes zvaigzne. Slikti metas no jums.

     [+] [-]

, 2013-12-14 15:32, pirms 11 gadiem
Vai nu "Nedzīvā" vai nu Hačhāka vietā.

Ja Dārziņs nebūs Dinamo, tad Sējējam to līdzjutēji diezin vai tik viegli piedos.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-14 15:33, pirms 11 gadiem
Galvenais lai Lauris sakarto veselību un atrod darbu. Tam obligāti nav jabūt RD

     [+] [-]

, 2013-12-14 15:35, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: Tu laikam tai intervijai tikai virsrakstu izlasīji... ko nozīmē nav intereses?! brīžam mani atkal pārsteidz komentētāju infantīlisms!
tu trapiji 10nieka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 15:40, pirms 11 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Normund? Nenāktu par ļaunu pirms Sočiem iespēlēt Dārziņu ar kādu no latviešu pāriem.
Diemžēl Sējējam ir pilnīgi pie kājas starti Sočos, tā pat kā pārējiem DR vadoņiem!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-14 15:40, pirms 11 gadiem
Par to pašu Indraši un vēl jo vairāk Upīti labāks jau ir. Cita lieta, ka krietni dārgāks, bet nu meisterību tik viegli jau nepazaudēs.

Atcerieties Hossu, no DInamo aizgāja, bij diezgan nekāds LEVā, atnāca šogad atpakaļ, visi apdir.a viņu, bet redzam, ka ir viens no komandas vilcējiem. Kpc lai tas pats ar Lauri nenotiktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-14 15:42, pirms 11 gadiem
Dārziņam pēc DR KHL komandās ir 75 spēles 13+16. Katrs pats var spriest vai tas ir daudz vai maz. Bet nu noteikti nevar teikt ka tas būtu kaut kāds laba uzbrucēja rādītājs.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-14 15:44, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: un kāpēc lai notiktu? Lauris nav Hosa
Kā jau teicu, meistarība nekur nav pazudusi. Domā, ka Miķelis ir daudz švakāks par Indraši, jo punktus negūst? Diezin vai....

     [+] [-]

, 2013-12-14 15:56, pirms 11 gadiem
jurapro rakstīja: Wilson-Hossa-Petruzalek,stipri vien labaka maina butu.
Pirmkārt Dārziņš ir Latvietis , Otrukārt pasties youtube kā Dārziņš iznesa Petruzaļeku bulīšu sērijā , bet abi labi , par nevienu nesūdzētos ja nokļūtu Dinamo !

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:03, pirms 11 gadiem
Viss jau ir jauki, tikai ir viens jautājums, kādā fiziskajā kondīcijā uz šo brīdi ir Lauris. Ja, ar fizisko kondīciju ir labi tad ņemam ciet, bet ja nav...
... tad, manuprāt, nevajag lieki tērēt naudu

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:05, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Galvenais lai Lauris sakarto veselību un atrod darbu. Tam obligāti nav jabūt RD
Ja RD viņu neņem,tad viņam darbs būs jāmeklē ārpus KHL. Šveice vai Zviedrija.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:07, pirms 11 gadiem
Sajūsmina Dārziņa aģenta uzvārds. Ar tādu uzvārdu Krievijā dzīvot - tas ir sava veida ekstrīms

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:10, pirms 11 gadiem
jurapro rakstīja: Wilson-Hossa-Petruzalek,stipri vien labaka maina butu.
Laba būtu, bet nez vai labāka ja Dārzs tur spēlētu. Tur jau maiņas ķīmija būtu daudz savādāka. Un labāk lai labs latvietis tur spēlē, nekā labs ārzemnieks!
Ja dabūtu abus, tad playoff tālu tiktu!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:11, pirms 11 gadiem
Ja gaīgi nekur neņems nāksies iet kaut vai uz to Nešvilu...

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:13, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja gaīgi nekur neņems nāksies iet kaut vai uz to Nešvilu...
Hahaha, neņems KHL, bet paņems NHL

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:16, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Hahaha, neņems KHL, bet paņems NHL
Kas tevi tā izbrīna? Ja nevajag nevienam pasaules stiprākajā līgā, tad otrajā varbūt paņem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-14 16:36, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Dārziņam pēc DR KHL komandās ir 75 spēles 13+16. Katrs pats var spriest vai tas ir daudz vai maz. Bet nu noteikti nevar teikt ka tas būtu kaut kāds laba uzbrucēja rādītājs.
Toties izlasee OSQ un PC pedejas 10 speles 8+3

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja RD viņu neņem,tad viņam darbs būs jāmeklē ārpus KHL. Šveice vai Zviedrija.
Tak vienalga kur, galvenais lai uz Sočiem ir formā.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:42, pirms 11 gadiem
izlasē Laurim vislaik Sprukts piespēlē

  -1 [+] [-]

, 2013-12-14 16:49, pirms 11 gadiem
Te laikam daži ir aizmirsuši, ko Sējējs teica par Latvijas izlasi saistībā ar RD.Atgādināšu - tika pieminēta Ž divīzija, un pat ja būtu nauda, tad ne jau Lauris izlems, priekš tā ir Paraškins (nu kā var dzīvot ar tādu uzvārdu)(paraša - atejas caurums cietuma kamerā)(raša - tāds pat caurums uz pasaules kartes).

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:54, pirms 11 gadiem
Curtiys rakstīja: Normunds jau pavestija ka Darzins nav DR intereses.
ja nu vienigi visu izskir naudas, par kuram mes nezinam.
Ka cipulim toreiz ka uzamur aizgaja, vins teice, dr jau piedavaja palikt, bet pa kapeikam...
par kapeikām? Es domāju tas ir stipri stiepts jēdziens šeit... bez tam, kā vēlāk pierādījās Cipuļa un ne tikai gadījumos pēcāk neviens tās kapeikas un ne_kapeikas arī maksāt šiem negribēja.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-14 16:55, pirms 11 gadiem
nekur nav tik labi kā mājās...

     [+] [-]

, 2013-12-14 16:58, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tak vienalga kur, galvenais lai uz Sočiem ir formā.
Piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-14 17:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu.
Ko nu tēlo? Tu taču ar goldrašu, biji pret Latvijas kvalificēšanos uz OS!

     [+] [-]

, 2013-12-14 17:05, pirms 11 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ja var panemt janem. Ne Tev vai man te spriest par vina traumu dzilumu, finansem utt. Un par kadiem veciem nopelniem tu runa? Tas, ka tagad vinam ir trauma, nemaina lietas butuibu, ka vins ir viens no labakajiem latviesu hokejistiem.
te nav EA GAMES un koificenta, kas noteiktu, ka Lauris ir labākais, ir realitāte, un tā ir, ka Lauris ir pavadījis pēdējās divarpus sezonas traumās un ar vāju statistiku un neskaidru motivāciju, kā tagad atklājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 17:10, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko nu tēlo? Tu taču ar goldrašu, biji pret Latvijas kvalificēšanos uz OS!
Ja Tu savā lauku veča galviņā esi kaut ko izperinājis, tad jau tas nenozīmē ka tā arī ir.
Es neko negaidu no LV izlases OS, bet tas tomēr ir interesanti,ka viņi tur būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-14 17:11, pirms 11 gadiem
+ kāds noteikti atsauksies uz pagājušo čempi, Traktors slēdzot līgumu to noteikti arī darīja un neko labu tas viņiem neatnesa... rezumējot, ja pa lētu naudu var dabūt lai ņem es būšu priecīgs, citādi nav vērts, jo viņš to nemaksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-14 17:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu savā lauku veča galviņā esi kaut ko izperinājis, tad jau tas nenozīmē ka tā arī ir.
Es neko negaidu no LV izlases OS, bet tas tomēr ir interesanti,ka viņi tur būs.
Laikam jau bez truliem uzbraucieniem un lētiem pastiprinošiem vārdeļiem, argumentēt galīgi nemāki!
Neesi gadijumā krievu laikā mēģinājis iet čekas kadru atlasi, noklausijies pāris kursus, bet kā pārāk "gudrs" atskaitīts?

Skaidri un gaiši pirms OS atlases biji pret, minot visādus stulbus argumentus, tagad atkal griez visu otrādi!