Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Ilvars Grīslis

Jāgrs: "Ja KHL grib konkurēt ar NHL, jāpalielina leģionāru skaits"

Jāgrs: "Ja KHL grib konkurēt ar NHL, jāpalielina leģionāru skaits"
Jaromirs Jāgrs
Foto: ITAR-TASS

Viens no Krievijas kluba Omskas "Avangard" uzbrukuma līderiem čehs Jaromirs Jāgrs uzskata, ka Kontinentālās hokeja līgas (KHL) organizatoriem nākotnē jāmaina leģionāru limita noteikumi, jo tikai tādā veidā KHL spēs konkurēt ar Nacionālo hokeja līgu (NHL).

"Pirms četriem gadiem NHL notikušā lokauta laikā uz Krieviju atbrauca daudz labi hokejisti. Šajā laikā posmā klubu skaits no 16 ir palielinājies līdz 24, tāpat audzis arī turnīra līmenis," sacīja Jāgrs.

"Taču manā skatījumā KHL turnīrā jūtami pietrūkst individuālo izpildītāju. Ja KHL nākotnē vēlas nopietni konkurēt ar NHL, nepieciešams palielināt leģionāru skaitu līgā," uzskata čehu hokejists.

Jaromirs Jāgrs pagaidām Kontinentālās līgas rezultatīvāko spēlētāju sarakstā ieņem dalītu trešo vietu ar Rīgas "Dinamo" uzbrucēju Marselu Hosu - abi pretinieku vārtos līdz šim raidījuši desmit ripas.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru


, 2008-10-13 11:31, pirms 17 gadiem
otrs variants - jācer, ka NHL ieviesīs leģionāru kvotas!
, 2008-10-13 11:32, pirms 17 gadiem
nafta plūdīs, ogles dedzinās un gāzi kurinās- tad jau arī būs
, 2008-10-13 11:35, pirms 17 gadiem
Tas jau reizi bija, sarodas bezgala daudz legionāru un taisa rezūltātu! protams tas ir īsākais ceļš, taču ilgtermiņā skatoties arī šis celš var sasniegt uzstādīto mērķi! Jo spēlē'tajiem tiek dota iespēja spēlēt augstā līmenī un ar laiku kāps gan viņu meistarība, gan arī visa khl.
, 2008-10-13 11:36, pirms 17 gadiem
expe rakstīja: nafta plūdīs, ogles dedzinās un gāzi kurinās- tad jau arī būs
tad tikai nauda buus,,ja grib lai speeleetaaji augstas klases speeleetu, tad leggionaaru skaits gan jaapalielina
, 2008-10-13 11:36, pirms 17 gadiem
Pareizi ir, jo mazaak krievu, jo labaak. Taa ir sena dziives gudriiba un attiecas uz visaam jomaam.
Riigas Dinamo gan vairaak legjionaaru nevajadzeetu.
, 2008-10-13 11:37, pirms 17 gadiem
Nu nebuus khl tas pats kas nhl..... NEBUUS!!!!!! NHL ir tikai viens un taads tas arii paliks, vai tur vai kas!!!!!!
, 2008-10-13 11:38, pirms 17 gadiem
Un šitās kvotas ir baigi uzskrūvējušas krievu spēlētāju cenu, citur eiropā par viņiem tik daudz nemaksātu, bet tā kā labu spēlētāju resurss ir ierbežots maksā tik cik prasa
, 2008-10-13 11:47, pirms 17 gadiem
Lai konkurētu ar NHL arī hallēm ir jābūt atbilstoša izmēra. Pat Arena Riga ir mazāka par jebkuru NHL halli (nemaz nerunājot par visādām Ņižņekamskām, Novokuzņeckām, Podoļskām u.t.t.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 11:53, pirms 17 gadiem
Jāgrs vienkārši pateica kā ir, KHL ļoti trūkst izpildītāju.
, 2008-10-13 11:57, pirms 17 gadiem
Spēles līmeņa ziņā KHL no NHL nekur tālu neatpaliek, bet menedžmenta līmeni nesasniegt nekad, mentalitāte nav tā,
krievs arī Āfrikā ir krievs... ;-)
, 2008-10-13 11:58, pirms 17 gadiem
Neticu,ka krievi parakstīsies uz šādu soli,jo viņi jau KHL izveides pašā sākumā skaidri deklarēja,ka viņiem pašmāju hokejistu audzināšana ir primārais,un nekādu leģionāru masveida parādīšanās KHL netiks pieļauta!
, 2008-10-13 12:00, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Lai konkurētu ar NHL arī hallēm ir jābūt atbilstoša izmēra. Pat Arena Riga ir mazāka par jebkuru NHL halli (nemaz nerunājot par visādām Ņižņekamskām, Novokuzņeckām, Podoļskām u.t.t.)
Kād jēga no halles ar 50 000 vietām, ka nav skatītāji kas tās vietas aizpilda...
, 2008-10-13 12:00, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neticu,ka krievi parakstīsies uz šādu soli,jo viņi jau KHL izveides pašā sākumā skaidri deklarēja,ka viņiem pašmāju hokejistu audzināšana ir primārais,un nekādu leģionāru masveida parādīšanās KHL netiks pieļauta!
Nelietis Tu esi, es tieši to pašu gribēju rakstīt

Tā jau ir, krievi grib spēcīgu izlsi, tādēļ diez vai būs atvieglojumi leģionāriem. Krieviem joprojām ir problēmas ar vārtsargiem, tā ka visticamāk noteikumi varētu būt pat stingrāki.
, 2008-10-13 12:02, pirms 17 gadiem
Par leģionāriem... Domāju ka ilgtermiņa periodā tas nesīs tikai sliktumu, Sliktumu pašai valstij... jo jauniem spēlētājiem būs grūti tikt komandā, jo būs pilns ar leģionārim, un atkal atduras pret to ko vienmēr, Leģionāri ir pārpildījuši klubus, un jauniem nav kur izpausties...
, 2008-10-13 12:03, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neticu,ka krievi parakstīsies uz šādu soli,jo viņi jau KHL izveides pašā sākumā skaidri deklarēja,ka viņiem pašmāju hokejistu audzināšana ir primārais,un nekādu leģionāru masveida parādīšanās KHL netiks pieļauta!
Tad jājautā kāda velna pec bija viss šitais farss ar KHL vajadzīgs, jo man šķiet, ka tam pilnīgi pietiktu ar RSL. Kas attiecas uz citu vasltu klubiem KHL tad, es reāļi nesaprotu, kāpēc atsevišķai komandai no Čehijas, Somijas un Zviedrijas vajadzētu plivinaties uz Sibīriju, lai tikai iegūtu nedaudz augstāku līmeni, toties piekāstu savu čempi. Tiem pašiem zviedriem un somiem tad jau tiešām daudz izdevīgāk ir veidot kopīgu līga ar tiešām ļoti augstu līmeni.
, 2008-10-13 12:04, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Es jau iepriekš biju aizdomājies par tiem leģionāriem krieviem kvotas a mums ņem cik gribi kas pagaidām arī ļauj mums konkuret.
Domāju ka nakotnē par leģionariem nevajadzētu uzskatīt to valstu spēlētājus kas piedalās šajā līgā a uz pārejiem gan kvotas vajag.
Teiksim ja Karlovi vari spēles tad brīvs spēletāju tirgus no Kazahijas,Krievijas,BLR,LV un Čehijas tad arī būs reālas cenas un tas rosinās tādas valstis kā Slovakija,Somija ātrak domāt par iesaistīšanos šajā līgā kaut ar vienu komandu.
diezvai tas būs tas faktors, kas motivēs... viss jau atdurās pret naudu - tādiem somiem būs iespējams savākt KHL atbilstošu budžetu tikai tad, ja krievi tur ko nopietni investēs. Tas pats jau ir ar čehiem.

Bez tam, Tevis piedāvātais variants ir riskants - a ja nu tādi čehi pēkšņi ar savu vienīgo komandu pamet līgu? :? tad automātiski, citas komandas pekšņi savās rindās negaidot iegūst baru leģionāru (kas iepriekš nav bijuši leģināri
, 2008-10-13 12:05, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Nelietis Tu esi, es tieši to pašu gribēju rakstīt

Tā jau ir, krievi grib spēcīgu izlsi, tādēļ diez vai būs atvieglojumi leģionāriem. Krieviem joprojām ir problēmas ar vārtsargiem, tā ka visticamāk noteikumi varētu būt pat stingrāki.
Skudras laikā jau leģionāru vārtsargu licenze bija 2x lielāka par leģionāra laukuma spēlētāja, ja ne pat lielāka
, 2008-10-13 12:09, pirms 17 gadiem
kino rakstīja: Tad jājautā kāda velna pec bija viss šitais farss ar KHL vajadzīgs, jo man šķiet, ka tam pilnīgi pietiktu ar RSL. Kas attiecas uz citu vasltu klubiem KHL tad, es reāļi nesaprotu, kāpēc atsevišķai komandai no Čehijas, Somijas un Zviedrijas vajadzētu plivinaties uz Sibīriju, lai tikai iegūtu nedaudz augstāku līmeni, toties piekāstu savu čempi. Tiem pašiem zviedriem un somiem tad jau tiešām daudz izdevīgāk ir veidot kopīgu līga ar tiešām ļoti augstu līmeni.
Starp citu, zviedriem nav arī nemaz interesanti tādu līgu ar somiem taisīt - Somijas līgā budžeti krietni zemāki, līdz ar to arī līmenis zemāks + vēl problēma sar finansēm pēdēju 5 gadu periodā... a zviedriem labs čempis ar 12 komandām + vēl ir kādas 3-4 konkurētspējīgas Allsvenskan...

a ja tas KHL projekts ar čehiem realizēsies, tad tas vispaŗ būs farss: Karlovi Vari mauks ar 2 komandām: viena KHL, otra čehu Ekstralīgā.
, 2008-10-13 12:13, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: diezvai tas būs tas faktors, kas motivēs... viss jau atdurās pret naudu - tādiem somiem būs iespējams savākt KHL atbilstošu budžetu tikai tad, ja krievi tur ko nopietni investēs. Tas pats jau ir ar čehiem.

Bez tam, Tevis piedāvātais variants ir riskants - a ja nu tādi čehi pēkšņi ar savu vienīgo komandu pamet līgu? :? tad automātiski, citas komandas pekšņi savās rindās negaidot iegūst baru leģionāru (kas iepriekš nav bijuši leģināri
Tev taisnība,jo par cik zināms,tad čehi ļoti cer uz krievu naudiņu!
Tomēr joprojām sveros domāt,ka neviena cita valsts nedeleģēs savu komandu KHL,un iemesls ir ļoti vienkārš-tikai pagājušo nedēļu vien GAZPROM akciju cena nokrita par 19 %.
, 2008-10-13 12:14, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Starp citu, zviedriem nav arī nemaz interesanti tādu līgu ar somiem taisīt - Somijas līgā budžeti krietni zemāki, līdz ar to arī līmenis zemāks + vēl problēma sar finansēm pēdēju 5 gadu periodā... a zviedriem labs čempis ar 12 komandām + vēl ir kādas 3-4 konkurētspējīgas Allsvenskan...

a ja tas KHL projekts ar čehiem realizēsies, tad tas vispaŗ būs farss: Karlovi Vari mauks ar 2 komandām: viena KHL, otra čehu Ekstralīgā.
Nu ja, bet vismaz parbraucienu ziņā ļoti kompakti sanāk. Katrā ziņā man viss šis projekts joprojām atgādina nelielu farsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 12:22, pirms 17 gadiem
zinat man shkiet, ka vajadzetu KHL sadalit pa dalam. piemeram RD ir ar Cehiem, zviedriem, somiem un Sanpēterburgu. Nu pēc ģeogrāfiskā principa, kas tuvāk. Bet lai arī sibīrijai tiek kāds prieks no maskavas vai eiropas butu kausa cīņa, tapat kaa futbolā. komandas sadala pa zariem un tad 2 spelees kursh labaks tad iet talak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 12:26, pirms 17 gadiem
toms666 rakstīja: zinat man shkiet, ka vajadzetu KHL sadalit pa dalam. piemeram RD ir ar Cehiem, zviedriem, somiem un Sanpēterburgu. Nu pēc ģeogrāfiskā principa, kas tuvāk. Bet lai arī sibīrijai tiek kāds prieks no maskavas vai eiropas butu kausa cīņa, tapat kaa futbolā. komandas sadala pa zariem un tad 2 spelees kursh labaks tad iet talak.
Jā bet, Kazaņa, Omka, Magņitogorska u.c. būs pret - viņiem jau ir svarīgi, lai Maskavas komandes ir viņu pretiniekos...
, 2008-10-13 12:27, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Varbūt tas zviedru vartsargs ir labs bet tad ja būtu šādi noteikumi divreiz padomātu vai neiespēlēt Muštukovu,Enkuzēnu.
tad nebūtu zviedrs, bet būtu kāds Ivanovs vai Petrovs no KAL.
, 2008-10-13 12:30, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Tapat uzreiz neviens neko nepamet.
Mums vēl pie sapratīgas leģionaru politikas ir noveicies bet Minska gan tur visadus bezjēgā sagrabusies.Es redzu ja būtu viņiem leģionaru kvota tad viņi skatītos teiksim uz Savieli kam te kautkas neiet bet viņs ir letaks kā krievu spelētajs un neskaitītos leģionars.Domāju ka tas pats Saulietis viņiem kotejas augstu.
khe, khe - pamet gan piemēri nav tālu jāmeklē - kaut vai Jeketerinburgas Avotmobiļist.

a ko tas mainītu būtībā? tapat Minskas Dinamo ir vesela rinda krievu leģionāru, tāpat Baris... pirms sezons Saulietis vēl nekur belariem nekotējās - tagad šamais ir atvēries, taču jautājums vai visu sezonu viņš nospēlēs tādā pat līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 12:45, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Es jau apmēram izklāstīju ko tas mainītu
1)tiktu vairak pieversta uzmanība vēl nepazīstamiem čehu,latviešu,baltkrievu(viņi to īpaši sāpīgi uztver) spēlētājiem
2) kristos viduveju krievu spēlētaju cena
3)pirktu mazak viduvejus AHL spēletajus
1) diez vai - leģionāru iegāde jau notiek ar skautu starpniecību, līdz ar to tie "nepazīstamie čehu,latviešu,baltkrievu" spēlētāji tāpat paliktu aiz borta (sevišķi jau latviešu un belaru, čehus gan jau drusku vairāk pa Eiropu sasmalstītu).
2) nesaprotu, kāpēc, lai kristos krievu spēlētāju cena, ja paliek leģionaŗu ierobežojums? to augsta līmeņa čehu, belaru, kazahu un latviešu, jau nav tik daudz, lai tas kaut cik būtiski mainītu krievu cenu spēlētāju tirgū.
3) kāpēc? tu ierosini samazināt leģionāru kvotas?
, 2008-10-13 12:51, pirms 17 gadiem
Tā divīziju sistēma tiešām khl nebūtu peļama, vienīgi vai spēki abām divīzijām būtu normāli, lai uztaisītu kādu normāklu fināku... Bet cik esmu ar cilvēkiem par šo tēmu diskutējis tā vienmēr ir guvusi atbalstu....sadalīt divīzijās un uz play off sabraukā kur kuram jābaruc lai atrisinātu visu... Izdevumi noteikti komandām smagi kristos...
, 2008-10-13 13:00, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tā divīziju sistēma tiešām khl nebūtu peļama, vienīgi vai spēki abām divīzijām būtu normāli, lai uztaisītu kādu normāklu fināku... Bet cik esmu ar cilvēkiem par šo tēmu diskutējis tā vienmēr ir guvusi atbalstu....sadalīt divīzijās un uz play off sabraukā kur kuram jābaruc lai atrisinātu visu... Izdevumi noteikti komandām smagi kristos...

Ar kuriem cilvēkiem tad Tu diskutēji? Omskas, Habarovskas vai Novokuzņeckas iedzīvotājiem?

A Tu zini, kāpēc netika ieviests šo divīziju ģeogrāfiskais princips? Tāpēc, ka biezās komandas no Urāliem un Sibīrijas bija pret.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:04, pirms 17 gadiem
Zinu kapēc neieviesa to sistēmu... Viens ir tas ka Biezie maki gribs savādāk, otrs ir tas ka Tad tās biezās komandas nedabūs izbraukāties un atrādīties visiem viņu faniem braukājot pa visām malām apkārt....
Un trešais, esmu runājis ar daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī ar RD spēlētājiem tuviem cilvēkiem, kuri zin savu radinieku viedokli šajā jautājumā...
, 2008-10-13 13:11, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Zinu kapēc neieviesa to sistēmu... Viens ir tas ka Biezie maki gribs savādāk, otrs ir tas ka Tad tās biezās komandas nedabūs izbraukāties un atrādīties visiem viņu faniem braukājot pa visām malām apkārt....
Un trešais, esmu runājis ar daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī ar RD spēlētājiem tuviem cilvēkiem, kuri zin savu radinieku viedokli šajā jautājumā...
tas, ka RD (un latviešu) viedoklis šai sakarā ir šāds - nešaubos. Taču, tādā Pēterburgā vai Jaroslavļā ir lielāka interese par Magņitogorsku vai Omsku kā RD, tas arī ir fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:16, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Abrag 3.jautajums uz krieviem samazināt(viņas samazinatos jo leģionari nebūtu LV,BLR,CZ,KAZ) uz citām KHL valstīm ieviest
un ceturtais tas liktu slovakijai,Somijai ātrak domāt un Budapešta tada veidojuma arī labrat piedalītos neviss Austrijas čempī(naudas viņiem ir).
nekas tur nesanāks - krieviem tāpat ir 21 komanda, kamēr pārējie uz kopējā fona tikai maza daļa...

Neliktu tas slovākiem vai somiem neko vairāk domāt - visa pamatā ir nauda.
A par ungāriem - vispār smieklīgi, tad jau viņiem nāktos atteikties no ungāru spēlētājiem (dēļ kuriem viņi piedalās EBEL līgā), otrkārt - EBEL līgā viņi uz visām spēlēm brauc ar autobusu. Tātad - atkal nauda...
, 2008-10-13 13:17, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Abrag un tas ka paņemtu Ivanovu,Petrovu zviedra vietā būtu pozitīvs signāls lielajai KHL prieksniecībai ka šādas izmaiņas ir pozitīvas jo viņi spiež uz savu vartsargu audzinasanu.Savukārt mums varbūt izdotos Minskai ieskapet Mustukovu jo seit viņs liekas nav vajadzīgs.
Nu jau Tu safantazējies - 100 gadi belariem tāds Muštukovs vajadzīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:30, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Lai konkurētu ar NHL arī hallēm ir jābūt atbilstoša izmēra. Pat Arena Riga ir mazāka par jebkuru NHL halli (nemaz nerunājot par visādām Ņižņekamskām, Novokuzņeckām, Podoļskām u.t.t.)
bet vai viņi tās halles var regulāri piepildīt?
, 2008-10-13 13:36, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Abrag tads ir mans viedoklis.
Par Ungariem kapec viņiem jāatsakās no saviem spēletajiem?
Viņi spele augstakaja līga tapat ka latvieši un varianta ja pievienojas Somija,Slovakija tad viņiem nemaz nav jaatsakas no saviem 2 Somu leģionariem kas paslaik spelē Budapešta.
Tu tiešām tici, ka ungāru Alba Volan ar kautvai 50% no šābrīzā sastāva būtu konkurētspējīga KHL??? (bez tam, viņiem bez 2 somiem ir arī 3 kanādieši, 1 amerikānis un 1 zviedrs).
, 2008-10-13 13:38, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: bet vai viņi tās halles var regulāri piepildīt?
Tur jau arī ir tā atšķirībā, ka ZAmerikāņi daudzmaz piepilda savas 15.000+ halles, kamēr krievi savas 7.000 halles ne...
Taču ir izņēmumi - praktiski vienmēr piepildītas halles esot Ufā, Kazaņā, Omskā, Habarovskā...
, 2008-10-13 13:38, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Vienkārši vajag kā NHL sadalīt Rietumos un Austrumos.
ka speles austrumos??? 2-3 normālas komandas un pārējās visādas augstskolas un rūpnīcas

tas gan nav vaidzīgs, jo arī nhl spēlē tāpat katrs ar katru tikai visadam simboliskam leitam sadalija pa austrumiem un rietumiem! bet mūs iedalīt geogrāfiski tuvākā divīzija gan varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:42, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Tur jau arī ir tā atšķirībā, ka ZAmerikāņi daudzmaz piepilda savas 15.000+ halles, kamēr krievi savas 7.000 halles ne...
Taču ir izņēmumi - praktiski vienmēr piepildītas halles esot Ufā, Kazaņā, Omskā, Habarovskā...
un ja vēl salīdzināt peļņu no biļetēm kāda ir amerikā.. tā laikam sasniedz pat kādas 100X lielāku summu no vienas biļetes nemaz nerunājot jau par kvanitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:45, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: A kāda ir atšķirība no latviesiem?
Tāpat labakie latvieši spelē NHL/AHL un ungaru vartsargs varbūt nav tik pieredzejis kā Naumovs bet ir labaks par Masaļski.
Ungariem ir identiska situācija ka mums.
..bet labākie ungāri nekad nav spēlējuši ne AHL, ne Krievijas Superlīgā, u.t.t.! Vārtsargs varbūt ir pat drusku labāks par Masaļski vai Naumovu, taču ne jau vārtsargs golus metīs vai aizsardzībā cīnīsies! Nu nav ungāriem savējo spēlētāju tādā līmenī!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 13:57, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Tu visparīgi saprati ko pateici?Austrumu zona tagad reali būtu stipraka _Omska,Magnjitagorska,Salavat nu vēl Kazaņu var iebazt pie rietumiem.
Vo-vo - ja sadalītu pēc ģeogrāfiskā principa, tad RD tālākais izbrauciens būtu uz Jaroslavļu un Austrumu divīzija būtu šāda (komandas sauktas sākot ar tālāko no Rīgas)
1) Habarovskas Amur
2) Novokuņeckas Metallurg
3) Novosibirskas Sibirj
4) Omskas Avangard
5) Astanas Baris
6) Čeļabinskas Traktor
7) Magņitogorskas Metallurg
8) Ufas Salatav Julajev
9) Ņižņekamskas Ņeftehimik
10) Toljati Lada
11) Kazaņas AK-Bars
12) Ņižnijnovgorodas Torpedo
, 2008-10-13 14:01, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Those with greater hockey knowledge might have heard of 2 of our players: János Vas, 22, is a Dallas prospect (former 2nd round pick) who spent this year with the Iowa Stars in the AHL, and our goalie, Levente Szuper. He was an Ottawa-draftee, Levente Szuper dressed for 9 games with the Calgary Flames, but he didn't get any playing time as he was the backup goalie. János Vas is playing in the AHL, he scored 26 points (13+13) for the Iowa Stars this year.
Jā, veseli 2 spēlētāji.
, 2008-10-13 14:03, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Lai konkurētu ar NHL arī hallēm ir jābūt atbilstoša izmēra. Pat Arena Riga ir mazāka par jebkuru NHL halli (nemaz nerunājot par visādām Ņižņekamskām, Novokuzņeckām, Podoļskām u.t.t.)
tu vispaar esi skatiijies seedvietu skaitu hallees KHL komandaam..Arena Riga ir otra lielaakaa halle visaa liigaa
, 2008-10-13 14:06, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Tur jau arī ir tā atšķirībā, ka ZAmerikāņi daudzmaz piepilda savas 15.000+ halles, kamēr krievi savas 7.000 halles ne...
Taču ir izņēmumi - praktiski vienmēr piepildītas halles esot Ufā, Kazaņā, Omskā, Habarovskā...
tas tapeec ka vinjiem biljetes leetaakas, uz RD speleem biljesu cena ir 3. augstaakaa...
, 2008-10-13 14:09, pirms 17 gadiem
lilp rakstīja: tu vispaar esi skatiijies seedvietu skaitu hallees KHL komandaam..Arena Riga ir otra lielaakaa halle visaa liigaa
Tu vispār lasi, ko es rakstu??? es saku, ka NHL halles ir daudz lielākas par KHL hallēm, a Tu te buldurē, ka Arena Riga ir otrā lielākā KHL...
, 2008-10-13 14:10, pirms 17 gadiem
lilp rakstīja: tas tapeec ka vinjiem biljetes leetaakas, uz RD speleem biljesu cena ir 3. augstaakaa...
Kam lētākas NHL??? jeb KHL (Krievijā) nav skatītāju tāpēc, ka biļetes lētākas???
, 2008-10-13 14:19, pirms 17 gadiem
Ar tādu budžetu kā ir RD, daudz, labus leģionārus nesanāks dabūt!
, 2008-10-13 14:19, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Vienkārši vajag kā NHL sadalīt Rietumos un Austrumos.
Pastāsti,kas mainītos,ja KHL sadalītu,kā Tavā priekšlikumā!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 14:36, pirms 17 gadiem
Bezjēdzīga diskusija. Jāgrs var runāt , ko grib, vienalga te nekas nebūs...
, 2008-10-13 14:37, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: A kāda ir atšķirība no latviesiem?
Tāpat labakie latvieši spelē NHL/AHL un ungaru vartsargs varbūt nav tik pieredzejis kā Naumovs bet ir labaks par Masaļski.
Ungariem ir identiska situācija ka mums.
Tu saproti ka no ta Alba Volan neka nav vienigie speletaji, kas no Alba Volan tiktu Latvijas izlasee butu Palkovics Ungarijas izlases pamatvartsargs un varbut vel 2-3 speletaji. Parejie ir zemaka limena speletaji un maksimums var spelet taja pasha Austrijaa.
Es domaju, ka Alba Volan nevinnetu pat Liepajas Metalurgu.
Alba Volan shobrid velk legionari,vartsargs un Palkovics.
, 2008-10-13 14:40, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Ivar ,RD mazāk speles austrumos vairak rietumos.
...mazāk spēles pret AK Bars, Avangard, Salavat Julajev, Magņitogorsku; vairāk pret MVD, Vitjaz, Minskas Dinamo, Himik...
, 2008-10-13 14:52, pirms 17 gadiem
Par tām biļetēm, cik man zināms NHL ir dārgākas biļetes nekā pie mums un krievijā. Vienīgi tai biļešu cenai ir cits īpatsvars attiecībā pret cilvēku ienākumiem iespējams. Bet vsipār jau musm ir savādāka kultūra attiecībā pret hokeju, Amerikā tas ir kā liels notikums aiziet uz spēli un atbalstīt savējo pilsētu. Turklāt tas ir vesels šovs viņiem kur aiziet ar ģimeni.
Tāpat ir NBA tur tak spēle ilgst 4 stundas ieskaitot visus šovus pirms un spēles starplaikos...
, 2008-10-13 14:53, pirms 17 gadiem
Es saku, ka līdz NHL kā līdz sputņikam, bet ja nopietni menedžments KHL ir pakaļā un arī kvotas nekam neder, jo krievi vienmēr būs spēcīgi hokejā un kāds talants jau vienmēr būs,tā kā manā skatījumā kvotas ir bezjēdzīgas!
, 2008-10-13 14:57, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Es saku, ka līdz NHL kā līdz sputņikam, bet ja nopietni menedžments KHL ir pakaļā un arī kvotas nekam neder, jo krievi vienmēr būs spēcīgi hokejā un kāds talants jau vienmēr būs,tā kā manā skatījumā kvotas ir bezjēdzīgas!
Menedžments ir pakaļā tāpēc, ka līga ir veidota uz politiskām ambīcijām nevis tai ir kāds ekonomisks pamatojums.
, 2008-10-13 14:59, pirms 17 gadiem
Te jau bija raksts, ka KHL var naakt gruuti laiki delj pasaules ekonomiskaas kriizes, tipa tajaa rakstaa bija info ka tajas krievu oligarhu megaruupniicaas jau tagad tiekot atlaisti straadnieki un protams tas var ietekmeet komandu budzetus nu menedzmenta zinjaa NHL ar KHL nav vispaar ko saliidzinaat, piem. tipa ir 7 un 13 speeles minuutees ir komercpaartraukums kuraa laikaa it kaa vajadzeetu raadiit kaadu reklaamu un ne Planeta sport ne Ltv7 tas netiek dariits, jautaajums kam tad tas paartraukums vajadziigs...laikam nav neviena kas varetu tad reklaamas laiku nopirkt...
Nu bet dziivosim redzeesim negribeetos jau lai taa liiga jau pirmajaa sezonaa aiziet pa pieskari...
, 2008-10-13 15:01, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Menedžments ir pakaļā tāpēc, ka līga ir veidota uz politiskām ambīcijām nevis tai ir kāds ekonomisks pamatojums.
Tā ir Krievija, ko var gribēt? Tur viss ir standartā, kā PSRS, vizuālā nekāda, šova nekāda, nekā nav, ir tikai piķis , mums otrādi, šovs ir a piķa nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 15:21, pirms 17 gadiem
Nez', manuprāt, viņam tā vecā Jofas ķivere biš inčīgi izskatās.... biš pēc tāda kā goblina - galva maziņa, bet rumpis milzīgs....
, 2008-10-13 15:27, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Nu un kas tad no R2000 tiktu izlasē?
Runa nav par izlasi bet par hokeja sistemu,klubiem.
Ja kas Ungari šogad ir izveidojosi līgu kopā ar rumanjiem kur speles Albas farms,juniori vel dazhas komandas no Ungarijas,Rumanijas un domaju ka tas chempis ir stipraks par LAČ kur sple LSPA,Enerģija.
Nav tikai šogad izveidojuši - tāda līga viņiem jau ir n-tos gadus. Atšķirība ir tā, ka šogad ir vairāk rumāņu komandas - iepriekšējos gadus bija 2, tagad ir 4.
Ne jau sistēma vai klubi spēlē PČ, bet spēlētāji - tā pati Lietuva bez sistēmas droši peld pa 1. divīziju, kamēr rumāņi visu laiku kursē starp 1. un .2 divīziju. Un arī neskatoties uz to, ka šogad 1 rumāņu klubam ir pat budžets 700.000 EUR (kamēr ungāru klubiem tikai 100.000-300.000 EUR), tāpat Rumānijas izlase ir kandidāts Nr.1, lai izkristu no 1. divīzijas...
, 2008-10-13 15:40, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Ivar ,RD mazāk speles austrumos vairak rietumos.
Tam es piekrītu,bet vienalga iznāks kapāt aiz Urāliem!
Tas nav tas,kas ASV kur starp rietumkrastu un austrumkrastu ir divu studu starpība! No Čehijas uz Habarovsku pa taisno vien iznāk 10 stundas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 15:41, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: ...mazāk spēles pret AK Bars, Avangard, Salavat Julajev, Magņitogorsku; vairāk pret MVD, Vitjaz, Minskas Dinamo, Himik...
Diezvai Austrumu komandas būs ar mieru par tādu spēka sadali!
, 2008-10-13 15:48, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Vo-vo - ja sadalītu pēc ģeogrāfiskā principa, tad RD tālākais izbrauciens būtu uz Jaroslavļu un Austrumu divīzija būtu šāda (komandas sauktas sākot ar tālāko no Rīgas)
1) Habarovskas Amur
2) Novokuņeckas Metallurg
3) Novosibirskas Sibirj
4) Omskas Avangard
5) Astanas Baris
6) Čeļabinskas Traktor
7) Magņitogorskas Metallurg
8) Ufas Salatav Julajev
9) Ņižņekamskas Ņeftehimik
10) Toljati Lada
11) Kazaņas AK-Bars
12) Ņižnijnovgorodas Torpedo
A ko?! Normāla Autrumu divīzija! Ir gan savi grandi gan savi lohi! Rietumos būtu:
1)Maskavas Dinamo
2)Spartak
3) CSKA
4)SKA
5)Atlant
6)Jaroslavļas Lokomotīve
7)Minskas Dinamo
8)Vitjaz
9)RD
10)MVD
11)Himik
12)Severastaļ

Manuprāt gana līdzīgas (pēc spēka) konferences! Austrumos ir grandi - Avangard, Magņitka, Ak Bars, Salavats tāpat rietumos būtu grandi - Maskavas Dinamo, Atlants, SKA, CSKA, Lokomotive.... un pa kādām divām spēlēm (vienu viesos vienu mājās) jau arī varētu ar otras konferences komandām uzspēlēt.... vai arī pa vienai spēlei sezonā...t.i. vienu gadu tāds RD brauktu ciemos uz austrumiem, otru gadu (attiecīgā komanda) brauktu ciemos pie mums...
, 2008-10-13 15:50, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Abrag tas uz tevi arī atiecas
Kāpec man stasti par Rumanijas izlasi?
Es saku sistēma tada pati ka mums pirms Dinamo - Austrijas čempis=BAČ/Ungarijas,Rumanijas līga = LAČ.
Ja Ungari grib atīstīt hokeju(viņi grib) tad viņiem reali būtu pievienoties KHL ja tur spele arī Karlovi vari un pieņemsim Slovan.
Savadak viņi organize visadus sparingus ar Kanadiesiem,Panonia cup,spēle Austrija a ta būtu vismaz normala līmeņa komanda un iespejams pilnas tribīnes.
..tikai vēljoprojām neredzu, ka KHL projekts attīstītu hokeju arī Latvijā... a ja ungāru Supertīmā spēlētu 3-4 ungāri (un vairāk viņiem nebūtu ko likt), tad tas ungāru hokeju drīzāk bremzētu nekā attīstītu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 16:02, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Ne jau sistēma vai klubi spēlē PČ, bet spēlētāji
tas ir tas par ko jau sen runāju, ne jau RD viens pacels no nogremdēs LV līmeni, bet tas kā tiks sagatavoti mūsu jaunie spēlētāji līdz 20 gadiem. Ja mēs varēsim sagatavot normālus spēlētājus, tad pat, ja sākumā tiem neies, tad ar laiku tā lieta aizies (tas pats Sprukts ilgi nevarēja iespēlēties, bet beigās 13 mačus uzkapāja NHL, Sotnieks- ilgi mīcījās pa R2000, tagad Dinamo pamatā iet, Saulietis- nekādi nevarēja savu vietu atrast, atvērās BAČ).
RD tikai var palīdzēt mūsu jaunajiem ātrāk uzspēlēt augstā līmenī, ok tādu klubu nevajag dāņiem, kam jaunos visa Elitserien labprāt kā savējos perspektīvos ņem vai pat belariem, kuri neskaitās KHL kā ārzemnieki, bet mums ta nav? Tas pats Pečura izgāja laukumā KHL spēlē pēdējā. Viņš tiktu laukumā Elitserien šogad? Nē, un netiktu arī Allsvenskan, jo viņš tur ir ārzemnieks un ārzemniekam ir jāsit goli, lai viņu ņemtu. Tāpat kā Minska no sava bara kanādiešu tika vaļā, kam pa 11 spēlēm 0+2...
, 2008-10-13 16:05, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Parejie ir leģionāri vai BAČ/Albas līmeņa spelētaji.
Aizmirsti tikai, ka Širokovam ar ir bagātīga Krievijas Superlīgas pieredze un vēl to, ka Rēdlihs ar Laviņu nebija vis BAČ līmeņa spēlētāji vnk, bet top 6 līgas vārtu guvēji....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-13 16:25, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Man sanaca 6 konkurentspejīgi spēlētaji - Cipruss(vairak ņemas pa R2000)Ņiživijs,Tribuncovs,Kr.Redlihs(vairak sēž tribīnes),Sorokins,Laviņs.
Savieli neskaitīju vispār
Parejie ir leģionāri vai BAČ/Albas līmeņa spelētaji.
Nav tiesa, dažus piemirsi - Ņiživijs, A.Širokovs, Naumovs, vispār jau arī Dārziņš (Somija un Čehija), Štāls (AHL)
, 2008-10-13 16:51, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Armand Laviņs nav spēlējis BAČ(es viņu pieskaitīju) bet Širokovu aizmirsu jo asociējas ar Žlobinas vilkiem.
Laviņš bija domāts Dārziņš