Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Emerijs aizmūk no ''Atlant''

Emerijs aizmūk no ''Atlant''
Rejs Emerijs
Foto: ITAR - TASS

Kontinentālās Hokeja līgas komandas ''Atlant'' vārtsargs Rejs Emerijs, kurš, kamēr KHL bija iestājusies pauze, bija devies uz Ameriku, nav atgriezies Krievijā un, visticamāk, savu karjeru turpinās Nacionālajā hokeja līgā.

Kad KHL bija iestājusies pauze, ''Atlant'' vārtsargs Emerijs ar komandas atļauju devās uz Ameriku. Vārtsargam bija noteikts datums, kurā jāatgriežas atpakaļ komandā, taču viņš noteiktajā dienā neatgriezās. ''Emerijam Krievijā vajadzēja ierasties jau piektdien,'' saka ''Atlant'' komandas ģenerālmenedžeris Leonīds Vaisfelds. ''Tagad tieši meklējam, kur viņš pazudis. Pagaidām neesam atraduši. Taču esmu pārliecināts, ka viss drīz noskaidrosies.''

Pēc portāla espn.com rīcībā esošās informācijas, Emerijs Krievijā nav atgriezies tāpēc, ka spēlētājam finanšu krīzes dēļ alga ir samazinājusies par 30 % (rublis attiecībā pret dolāru ir ļoti strauji krities). Kā ziņo portāls canada.com, tad par Emeriju jau ir ieinteresējušies daži NHL klubi.

Ja vēl nedēļas nogalē Vaisfelds bija pārliecināts, ka viss atrisināsies, tad tagad viņa skats uz nākotni vairs nav tik rožains. ''Situācija nav mainījusies. Rezultātā esam zaudējuši vārtsargu. Mums nācās izsaukt jauno vārtsargu Jakovļevu. Domāju, ka šodien visam vajadzētu atrisināties, taču esmu pārliecināts, ka klubs pieņems kaut kādus mērus šajā sakarā.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas varētu būt tālā perspektīvā,bet ne šobrīd!
Kā pavasarī mocijās ar vairākuma izspēli,tā arī tagad mocās!
Vairākums ir mūžsenā LV izlases sāpe.... domāju tur kaut ko mainīt varētu tikai kāds kanādiešu vai z-amerikāņu koučs/ specs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:20, pirms 16 gadiem
viņš tiešām līgumā ierkastija atalgojumu rubļos?????

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:24, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vairākums ir mūžsenā LV izlases sāpe.... domāju tur kaut ko mainīt varētu tikai kāds kanādiešu vai z-amerikāņu koučs/ specs....
Piekriitu, mums man shkiet, ka nav nemaz noteiktu vairaakuma specbrigaazhu, bet tiek vienkaashi nedaudz padomaajot uzlikti kaut kaadi 5 speeleetaaji vairaakumaa un tiek cereets uz halavu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:31, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Piekriitu, mums man shkiet, ka nav nemaz noteiktu vairaakuma specbrigaazhu, bet tiek vienkaashi nedaudz padomaajot uzlikti kaut kaadi 5 speeleetaaji vairaakumaa un tiek cereets uz halavu...
Tā arī starp citu izskatijās.... katrā ziņā tāds sviests, ka divas minūtes(!!!) lielajā vairākumā (5:3) mūsējie neko ungāriem (!!!) iemest nevarēja, sen nebija redzēts.... tāda sajūta tiešām ka viņi treniņos pie PP nemaz nepiestrādā, bet Znars tik sūta laukumā it kā "metošakos" uz to, ka avosj kaut kas šiem tomēr sanāks un iekritīs.....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-09 16:32, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Runājot par RD labumu priekš LV izlases ir vēl pāragri runāt.Pastīsimies kā jaunie talanti augs savā līmenī,ja KHL pieņems likumu par jauniešu fārmklubiem ,kas arī sitīsies savā starpā pa plašo Kriev zemi.Tad domāju pēc pāris sezonām būs par ko pafanot !
Tik interesanti, kur RD izraus naudu arī "jauniešu komandas" kruīziem pa plašo Krievzemi....?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:36, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tā arī starp citu izskatijās....
neatceros vai tas bija pie Znaroka vai cita trenera bet kaadu laiku atpakal PC vairaakuma speleeja visas 4 mainjas, tipa ja vieniem nekas nesanaak tad laizham tipa naakoshos peec saraksta...tad par kaadu labu vairaakuma izspeeli var runaat...

     [+] [-]

, 2009-02-09 16:37, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tik interesanti, kur RD izraus naudu arī "jauniešu komandas" kruīziem pa plašo Krievzemi....?!
Tas ir pirmais jautaajums un arii krievu komandas nebuus sajuusmaa par jauniem izdevumiem, es domaaju ka taadu jaunieshu komandu nebuus, varbuut ieviesiis kaadu obligaatu jaunieshu skaitu galvenajaa komandaa...

  +3 [+] [-]

, 2009-02-09 16:55, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: droši vien labi saproti ka spēlēšana RD klubā vienā sezonā nekādu apvērsumu LV izlases spēlē neradīs, man arī liekas ka mūsējo sniegums ir nedaudz labāks, bet pierādīt kā Tu to vēlies vienkārši nav iespējams, praktiski visi hokeja speciālisti arī izsakās ka RD nāk tikai par labu mūsējiem, kaut gan tam laikam nav nozīmes jo Tu parasti citē tikai tos kas izsakās atbilstoši Tavai nostājai (pret RD).
Nē,kamēr mēs (Jūs) nesapratīsim elementāras lietas, tikmēr būs jadzīvo iluzijā, ka RD ir liels pienesums LV hokejam!
Baigi ātri mūsējie hokejmīļi ir aizmirsuši,ka liela daļa mūsu spēlētāju neko labāku nevarēja pat sapņot, kā vien spēlēt BLR Superlīgā!Pirmām kārtām jasaprot, ka mūsu vietējie spēlētāji šajā komandā esam zem vidusmēra RU spēlētāju spēlētprasmes! der atcerēties kaut vai to,ka ļoti maz ir tādu spēļu RD komandas izpildijumā,kur uzvaras ir tīrais letiņu nopelns! Vai nu Pruseks velk šo komandu vai arī leģionāri, un tiko nevilka neviena no šīm abām lietām,tā tika atkārtota lielākā zāģu sērija KHL neilgajā vēsturē!
Par RD leģionāriem! Diemžēl,bet RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! Pat Pruseks!
Droši vien daudzi man jautās,tad kāda ir izeja no šīs situācijas!
Atbildu,ka šobrīd LV vislabākais variants ir ka labākie spēlētāji spēlē dažādās stiprās Eiropas līgās!Kam noveicās,tas pārceļās pāri ,,lielam dīķim'' un izglītojas hokeja spēlētprasmi daudzajās ASV un Can līgās!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-09 17:06, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu iemācies pats, ūsainais āzi!Esmu tevi atšifrējis, jo tādus prātvēderus var Liepājas hallā viegli atpazīt

Man savu mūžu nav bijušas ūsas! Sūdīgs esi Šerlaks Holms!

     [+] [-]

, 2009-02-09 17:56, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: neatceros vai tas bija pie Znaroka vai cita trenera bet kaadu laiku atpakal PC vairaakuma speleeja visas 4 mainjas, tipa ja vieniem nekas nesanaak tad laizham tipa naakoshos peec saraksta...tad par kaadu labu vairaakuma izspeeli var runaat...
Pirms kvalifikācijas turnīra "Dienā" bija , ka Znaroks teicis, ka īpaša/s vairākuma maiņa/s netiek veidotas.

     [+] [-]

, 2009-02-09 18:22, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Atlantam tas gan daudz ko nemaina jo naturalizētais kazahs Koļesņiks jau nav daudz sliktāks vienīgi otrais vārtsargs Atlantam paliek kāds no jauniešiem.
Vienīgi Atlantam sanāk 4 dienas 3 spēles - 11. DinamoM, 13. Dinamo Mn, 14. Dinamo R.
Vieniigi veel paliek arii princips.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-09 18:27, pirms 16 gadiem
KHL, kad vairs nevar pietiekt speletajus palikt bez vartsarga...

es domaju ka krievi ar putam uz luupam meginas ar vinju tikt gala, ja ne apakalj kluba tad riktiigi iz4akaret gan! bet atlantam pie šādiem notikumiem izskatās ka briest sūdi! ja nu emerijs vienigi var aiziet vainojot atlantu par algu, bet ja ta alga ir rubļos noteikta(par ko gan es šaubos) tad gan emerijam muti jatur ciet, pats vainigs ka devas uz krieviju!

     [+] [-]

, 2009-02-09 18:32, pirms 16 gadiem
kayle rakstīja: Pirms kvalifikācijas turnīra "Dienā" bija , ka Znaroks teicis, ka īpaša/s vairākuma maiņa/s netiek veidotas.
To (iespēlētu PP maiņu kā sugas neesamību) arī mēs labi varejām redzēt OS kvalifikācijā...... jo PP mums bija tīrā pašu spēlētāju improvizācija....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-09 19:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par RD leģionāriem! Diemžēl,bet RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! Pat Pruseks!
Te es tev galiigi nepiekriitu, jaa piem. Hosa saliidzinot ar Oveckinu vai Krosbiju ir vidusmeera speleetaajs, bet saliidzinot ar muusu jaunajiem vinjsh ir bezmaz superstars un no vinja muusu jaunie un neti jauni var daudz ko maaciities piem. metiena tehniku (ne velti saka ka muuseejo metieni parasti ir tikai vaartu virzienaa, neviss preciizi teemeeti kaa legionaariem ) un citas uzbruceeja iemanjas, kas Hosam ir labaa liimenii taapat kaa citiem legionaariem.

Plus veel speleejot pret daudz miestariigaakiem pretiniekiem KHL var arii maaciities no vinjiem, protams ir galvenais vai muuseejiem pashiem ir pietiekami talanta un meerktieciibas to dariit!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-09 19:31, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Te es tev galiigi nepiekriitu, jaa piem. Hosa saliidzinot ar Oveckinu vai Krosbiju ir vidusmeera speleetaajs, bet saliidzinot ar muusu jaunajiem vinjsh ir bezmaz superstars un no vinja muusu jaunie un neti jauni var daudz ko maaciities piem. metiena tehniku (ne velti saka ka muuseejo metieni parasti ir tikai vaartu virzienaa, neviss preciizi teemeeti kaa legionaariem ) un citas uzbruceeja iemanjas, kas Hosam ir labaa liimenii taapat kaa citiem legionaariem.

Plus veel speleejot pret daudz miestariigaakiem pretiniekiem KHL var arii maaciities no vinjiem, protams ir galvenais vai muuseejiem pashiem ir pietiekami talanta un meerktieciibas to dariit!
Vai esi dzirdējis,ka Hossa būtu pasniedzis meistarklases mūsu jaunajiem censoņiem,kas nākotnē būs mūsu lielākā cerība!?? Es nē!Bet vajadzētu!
Bet vai mūsu džeki no RD ir ko mācijušies no Marsela vislabāk redzēsim pavasarī!
Man ir aizdomas,ka izlases treniņos mūsu džekiem dzen iekšā krievu hokeja skolas gudrības,kas savā laikā bija ļoti augstu kotējās,bet tas bija agrāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-09 20:23, pirms 16 gadiem
timoty rakstīja: jaa, ir ne pa teemu, bet svaiga un svariga info, ta ka nepiekasies pincipiaali. Tas nav ne privatsludinajums, ne C kategorijas zinja
te tā ir z kategorijas ziņa, basketa sadaļā par to būs 5 raksti un 17 topiki, kam interesēs tie tāpat uzzinās

     [+] [-]

, 2009-02-09 20:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,kamēr mēs (Jūs) nesapratīsim elementāras lietas, tikmēr būs jadzīvo iluzijā, ka RD ir liels pienesums LV hokejam!
Baigi ātri mūsējie hokejmīļi ir aizmirsuši,ka liela daļa mūsu spēlētāju neko labāku nevarēja pat sapņot, kā vien spēlēt BLR Superlīgā!Pirmām kārtām jasaprot, ka mūsu vietējie spēlētāji šajā komandā esam zem vidusmēra RU spēlētāju spēlētprasmes! der atcerēties kaut vai to,ka ļoti maz ir tādu spēļu RD komandas izpildijumā,kur uzvaras ir tīrais letiņu nopelns! Vai nu Pruseks velk šo komandu vai arī leģionāri, un tiko nevilka neviena no šīm abām lietām,tā tika atkārtota lielākā zāģu sērija KHL neilgajā vēsturē!
Par RD leģionāriem! Diemžēl,bet RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! Pat Pruseks!
Droši vien daudzi man jautās,tad kāda ir izeja no šīs situācijas!
Atbildu,ka šobrīd LV vislabākais variants ir ka labākie spēlētāji spēlē dažādās stiprās Eiropas līgās!Kam noveicās,tas pārceļās pāri ,,lielam dīķim'' un izglītojas hokeja spēlētprasmi daudzajās ASV un Can līgās!
Ivar, Tu uzskricelē šito palagu, kur sākumā saki ka RD ir sudīgs pienesums, tad svarīgi paziņo ka mūsējie par BAč tālāk tāpat netiek, bet beigās izsaki cerību ka mūsu labākajiem jāspēlē stiprās E līgās....
Izklausās pēc murgainas pretrunas, jo tieši Rd jau ir tā iespēja tikt stiprā līgā tiem kas visticamāk netiktu ja nebūtu RD.
šis domugrauds RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! ir vispār kas unikāls ...ai cik pasaulē ir daudz spēlētāju, kuri netiek izlasēs, bet derētu par paraugu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-09 22:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ivar, Tu uzskricelē šito palagu, kur sākumā saki ka RD ir sudīgs pienesums, tad svarīgi paziņo ka mūsējie par BAč tālāk tāpat netiek, bet beigās izsaki cerību ka mūsu labākajiem jāspēlē stiprās E līgās....
Izklausās pēc murgainas pretrunas, jo tieši Rd jau ir tā iespēja tikt stiprā līgā tiem kas visticamāk netiktu ja nebūtu RD.
šis domugrauds RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! ir vispār kas unikāls ...ai cik pasaulē ir daudz spēlētāju, kuri netiek izlasēs, bet derētu par paraugu
Es biju domājis stiprākos un spējīgākos no RD (Redlihi,Dārziņš, Sotnieks,Ņiževijs un vel kāds) kam jaspēlē Eiropas labākās līgās,bet pārējiem,piedod man,bet nav augstāks līmenis par BAČ!
Protams,ka ir daudz tādu spēlētāju,bet mūsu RD leģionāri nav šis gadijums!

     [+] [-]

, 2009-02-09 22:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai esi dzirdējis,ka Hossa būtu pasniedzis meistarklases mūsu jaunajiem censoņiem,kas nākotnē būs mūsu lielākā cerība!?? Es nē!Bet vajadzētu!
Bet vai mūsu džeki no RD ir ko mācijušies no Marsela vislabāk redzēsim pavasarī!
Man ir aizdomas,ka izlases treniņos mūsu džekiem dzen iekšā krievu hokeja skolas gudrības,kas savā laikā bija ļoti augstu kotējās,bet tas bija agrāk!
Par to kas tieshi notiek RD treninjus daudz jau info nav, kaa nekaa slepena info, cik ir dzirdeets tad Hosa paliek peec treninja un speciaali trenee metienu, nezinu vai muuseejie tur arii piedalaas bet vajadzeetu...

Runaajot par izlasi, es arii baidos ka tajos treninjus nekas praatiigs netiek piesliipeets, ja jau Znaroks saka ka mums nav speciaalu vairaakuma mainju...

     [+] [-]

, 2009-02-09 22:55, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: domāju ka uz jauniešu spēlēm ažiotāža būtu pietiekama un ja khl pieņems to likumu tad grib vai negrib viesturim būs tas piķis jāmeklē.
Dikti liela mums te ir tā ažiotāža uz jauniešu spēlēm....?! Kapēc Tu domā, ka uz Ņižnekamskas vai Traktora jauniešiem te kāds dikti nāks vairāk skatīties...?! Būs labi, ja Vieča "mātes klubam" kaut kā to naudu sakasīs uz nākamo sezonu.... par saucamo "jauniešu komandu", ja runājam.... man dikti šaubas māc ka tāda te būs un ka viņa kruīzos pa plašo kaimiņzemi.... visdrīzākais ka atkal mums un citām "ārzemju komandām" tiks uztaisīts kārtējais izņēmums (kaut vai finanšu trūkuma dēļ) un nekādu jauniešu komandu mums lāga nevajadzēs....

     [+] [-]

, 2009-02-09 23:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es biju domājis stiprākos un spējīgākos no RD (Redlihi,Dārziņš, Sotnieks,Ņiževijs un vel kāds) kam jaspēlē Eiropas labākās līgās,bet pārējiem,piedod man,bet nav augstāks līmenis par BAČ!
Protams,ka ir daudz tādu spēlētāju,bet mūsu RD leģionāri nav šis gadijums!
Ja jau paareejiem tas liimenis tik zems, vai varbuut starp KHL un BAC nav paaraak liela atshkiriiba, tad ko RD dara 12 vietaa KHL?!

Nu ok, var teikt ka legionaari un labaakie no muuseejiem (tipa 2 RD mainja) visu RD izvelk, bet es arii neteiktu ka 3 un 4 mainja laistu vaartus iekshaa katraa otrajaa mainjaa

Domaaju ka tomeer ir daudz labaak izlasei ir tas ka lielaakaa dalja speelee vienaa komandaa, neviss sabrauc 1x gadaa pavasarii un tad meegina saspeeleeties, bet nu tad jau redzees pavasaarii, taapat jau uz briinumiem jebkuraa gadiijumaa nevar cereet ka peekshi muuseejie apspeelees briivi kanaadieshus vai krievus jebkuraa gadiijumaa

     [+] [-]

, 2009-02-09 23:05, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Dikti liela mums te ir tā ažiotāža uz jauniešu spēlēm....?! Kapēc Tu domā, ka uz Ņižnekamskas vai Traktora jauniešiem te kāds dikti nāks vairāk skatīties...?! Būs labi, ja Vieča "mātes klubam" kaut kā to naudu sakasīs uz nākamo sezonu.... par saucamo "jauniešu komandu", ja runājam.... man dikti šaubas māc ka tāda te būs un ka viņa kruīzos pa plašo kaimiņzemi.... visdrīzākais ka atkal mums un citām "ārzemju komandām" tiks uztaisīts kārtējais izņēmums (kaut vai finanšu trūkuma dēļ) un nekādu jauniešu komandu mums lāga nevajadzēs....
Pashaam Krievijas komandaam ir probleemas ar naudu, kur te veel domaa par RD, KHL vadiiba tad neies veel vairaak gremdeet savas komandas, domaaju ka naakoshsezon nekaadas jaunieshu liigas nebuus, labi ja buus visas pamatkoamndas ierindaa kur veel jaunieshu dream on...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-09 23:17, pirms 16 gadiem
Moš čalis kārtīgi nokodis, un viņu tā kā tajā filmā Likteņa Ironija iesēdināja neīsto čali lidmašīnā un viņš kkur aizceļoja !

     [+] [-]

, 2009-02-09 23:23, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Pashaam Krievijas komandaam ir probleemas ar naudu, kur te veel domaa par RD, KHL vadiiba tad neies veel vairaak gremdeet savas komandas, domaaju ka naakoshsezon nekaadas jaunieshu liigas nebuus, labi ja buus visas pamatkoamndas ierindaa kur veel jaunieshu dream on...
es gan teiktu, ka tas tiek organizēts tieši naudas ekonomijas nolūkos... jauniešu tīmu ir lētāk uzturēt kā farm-komandu (krieviem).
Starp citu, šāds notikumu pavērsiens krietni iegrieztu RD - gan naudas ziņā (izbraukumi), gan arī tas, ka jauniešu komandā būtu jaunieši un iespējams, tādi kā Meija vai Hartmanis būtu jāatlaiž dēļ vecuma cenza (jo pamatkomandas pieteikumā varētu būt tikai 25 spēlētāji)....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 00:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es biju domājis stiprākos un spējīgākos no RD (Redlihi,Dārziņš, Sotnieks,Ņiževijs un vel kāds) kam jaspēlē Eiropas labākās līgās,bet pārējiem,piedod man,bet nav augstāks līmenis par BAČ!
Protams,ka ir daudz tādu spēlētāju,bet mūsu RD leģionāri nav šis gadijums!
Tāds Sotnieks tik pateicoties RD ir uzplaucis
Te Ivars raksta ka leģionāri velk šo komandu, te pēkšņi viņi ir tādi no kā neko nevar iemācīties...Tu Ivar uzklimperē tik daudz komentus ka pats nekontrolē ko saki, pretruna pretrunas galā

     [+] [-]

, 2009-02-10 00:39, pirms 16 gadiem
Rubļi? Neticu! Krievijā par visu kas vērtīgāks par polšu norēķini ir $$$, un ļoti brīnītos ja hokejistiem tas ir savādāk. Un vispār USD kurss no vasaras atiecībā pret citām valūtām ir cēlies par 15-20%, tā ka nu par USD vajadzētu vismazāk bļaut

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 00:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,kamēr mēs (Jūs) nesapratīsim elementāras lietas, tikmēr būs jadzīvo iluzijā, ka RD ir liels pienesums LV hokejam!
Baigi ātri mūsējie hokejmīļi ir aizmirsuši,ka liela daļa mūsu spēlētāju neko labāku nevarēja pat sapņot, kā vien spēlēt BLR Superlīgā!Pirmām kārtām jasaprot, ka mūsu vietējie spēlētāji šajā komandā esam zem vidusmēra RU spēlētāju spēlētprasmes! der atcerēties kaut vai to,ka ļoti maz ir tādu spēļu RD komandas izpildijumā,kur uzvaras ir tīrais letiņu nopelns! Vai nu Pruseks velk šo komandu vai arī leģionāri, un tiko nevilka neviena no šīm abām lietām,tā tika atkārtota lielākā zāģu sērija KHL neilgajā vēsturē!
Par RD leģionāriem! Diemžēl,bet RD nav tādu leģionāru no kuriem varētu diži ko mācīties mūsu jaunie hokejisti,jo šie leģionāri paši ir visdusmēra spēlētāji,kas bieži pat netiek iekļauti savu valstu izlasēs! Pat Pruseks!
Droši vien daudzi man jautās,tad kāda ir izeja no šīs situācijas!
Atbildu,ka šobrīd LV vislabākais variants ir ka labākie spēlētāji spēlē dažādās stiprās Eiropas līgās!Kam noveicās,tas pārceļās pāri ,,lielam dīķim'' un izglītojas hokeja spēlētprasmi daudzajās ASV un Can līgās!
Tu sev pretī jau sāc runāt ar savu pārgudrumu!!! Kas ir šībrīža spēcīgākā līga Eiropā? KHL idiņ, tas visiem skaidrs, bet izskatās ka dažiem Liepājas indivīdiem tas ir dziļš noslēpums. Pēc tavas loģikas sanāk ka jāsūta spēlētājus pacelt līmeni uz švakākām līgām! ZB jau tas antikrieviskums, kaut ar hotentotiem draudzēties tikai nedo dies ar krievu

     [+] [-]

, 2009-02-10 07:34, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tāds Sotnieks tik pateicoties RD ir uzplaucis
Te Ivars raksta ka leģionāri velk šo komandu, te pēkšņi viņi ir tādi no kā neko nevar iemācīties...Tu Ivar uzklimperē tik daudz komentus ka pats nekontrolē ko saki, pretruna pretrunas galā
Sotnieku vienalga būtu pamanijuši! Varbūt tas nebūtu noticis vel šosezon,bet agrāk vai vēlāk būtu!
Ok! Piekrītu,ka par to mācīšanos no mūsu leģionāriem būšu mazliet pārsteidzies,bet to ka mūsu leģionāri ir normāli vidusmēra hokejisti ir skaidrāks par skaidru!

     [+] [-]

, 2009-02-10 08:02, pirms 16 gadiem
Lai muuk..!
Atlants izbraukuma dabuus pa pakalju

     [+] [-]

, 2009-02-10 09:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Sotnieku vienalga būtu pamanijuši! Varbūt tas nebūtu noticis vel šosezon,bet agrāk vai vēlāk būtu!
Ok! Piekrītu,ka par to mācīšanos no mūsu leģionāriem būšu mazliet pārsteidzies,bet to ka mūsu leģionāri ir normāli vidusmēra hokejisti ir skaidrāks par skaidru!
Protams ka RD legionaari pasaules meerogaa ir "tikai" vidusmeera hokejisti, bet Latvijas meerogaa vinji ir superstari, jo nevienaa LV klubaa labaaki nespeelee...

Par Sotnieku kas to zin varbuut bez RD vinjsh taa arii bakstiitu ripu R2000 un paietu paaris sezonas un nekaads progress vairs nebuutu iespeejams..

Taa uzskatu, ka RD ir pozitiivi izlasei, nav arii izsleegts ka izlasei buutu vajadziigs cits treneris, bet tas jau cits staasts, bet par vieteejo chempi - RD protams ka padara to par otraas shkiras turniiru, ok varbuut vieta CL uzvareetaajam veel radiis interesi.