Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Čehijā pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL

Čehijā pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL
Kontinentālā Hokeja līga

Čehijas hokeja federācija ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' komandas spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Tāpat čehu komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL.

Jau iepriekš esam ziņojuši, ka gan ''Lev'', gan ''Hradec Kralove'' ir tuvu spēlēšanai Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Direktoru sēdē tiks pieņemts lēmums par ''Hradec Kralove'' iespējamo spēlēšanu jau 2010. un 2011.gada sezonā.

Tikmēr Čehijā par šo ideju gan hokeja federācija, gan Čehijas hokeja ģenerālmenedžeri ir skeptiski noskaņoti. Čehijas hokeja federācija savā sēdē ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' spēlēšanu KHL. Tas ir bijis galvenais balsojums komandai un praktiski tai vairs nav cerību spēlēt KHL. Komandas vadība gan vēl izteikusi cerību, ka tai izdosies panākt ''Lev'' spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā, kas gan maz ticams.

Savukārt Čehijas komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski noskaņoti arī par ''Hradec Kralove'' startēšanu KHL. Komandu ģenerālmenedžeri vērš uzmanību uz to, ka Čehijā komandām ir mazi budžeti un tie nespēs sacensties ar KHL spēlējošo komandu budžetiem. Tāpat risks ir zaudēt interesi par Čehijas čempionātu gadījumā, ja kāda no komandām pievienotos KHL, ko noteikti nevēlas citas Čehijas komandas.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru
allhockey.ru

1 2 3 4 113 komentāri

 +33 [+] [-]

, 2010-06-07 21:55, pirms 15 gadiem
Valstīm, kurām ir spēcīgi vietējie čempi, KHL nav vajadzīgs! KHL tas būtu jāsaprot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-07 21:58, pirms 15 gadiem
Apsveicams čehu hokeja federācijas lēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-07 21:59, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Federācijām varbūt būtu jāsaprot arī tas, ka, ja klubs grib spēlēt KHL, tad varbūt nevajadzētu jaukties kluba darīšanās...
piekrītu

  +9 [+] [-]

, 2010-06-07 22:00, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Čehi nečakarē ārā savu līgu... viens vai divi klubi vnk grib spēlēt citur. Ja visi čehu klubi izdomātu pāriet uz KHL, tā būtu cita lieta...
Priekš kam čehiem tagad būtu jasāk savu hokeja sponsoru pārbīdi?
Un ja ņem vērā,ka ne tie labākie un bagātākie klubi grib spēlēt KHL,tad ir skaidrs to mērķis-tikt pie GAZPROM naudas.

+101 [+] [-]

, 2010-06-07 22:00, pirms 15 gadiem
Ja man būtu hokeja klubs un vēlēšanās un iespēja spēlēt KHL, tad man būtu pie kājas ko kaut kāda federācija balso!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-07 22:02, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev vajadzētu saprast,ka KHL ienākšana Čehijas hokejā agrāk vai vēlāk sagrautu tās čempionātu.
Labi,ka atšķirībā no tevis, Čehijas hokeja funkcionāri to ļoti labi saprot.
kapēc tad tāds čempionāts, ja nav intereses? Kā mūsu valstī? Kā nav intereses, tā arī nebūs? Mums tad nav ko zaudēt!

 +59 [+] [-]

, 2010-06-07 22:04, pirms 15 gadiem
Debīls raksts un autora kompetence - NULLE.

Čehijas hokeja federācija ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' komandas spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Tāpat čehu komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL

Idiņ, tā ir viena un tā pati komanda. Neesmu parasti nikns, nu bet tas pārkāpj visas robežas!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-07 22:04, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: kapēc tad tāds čempionāts, ja nav intereses? Kā mūsu valstī? Kā nav intereses, tā arī nebūs? Mums tad nav ko zaudēt!
Kas tev teica,ka čehiem ir neinteresants čempionāts??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-06-07 22:10, pirms 15 gadiem
JA skatītāji zaudēs interesi par vietejo čempi tad jau tas čempis nav nemaz tik stiprs.

mūsdienās visu nosaka tirgus, ja aizliegs atradīs citus ceļus, daudz sāpīgākus, bez tam esmu drošs ka pat ar nelielu budžetu čehi nekultos pa astes galu, viņiem jau nu jauno talantu vienai komandai pietiku

  +3 [+] [-]

, 2010-06-07 22:13, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Debīls raksts un autora kompetence - NULLE.

Čehijas hokeja federācija ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' komandas spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Tāpat čehu komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL

Idiņ, tā ir viena un tā pati komanda. Neesmu parasti nikns, nu bet tas pārkāpj visas robežas!
Nerājies, nerājies, Mālmeisters vnk sajauca.Kam negadās.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-07 22:13, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: Ja man būtu hokeja klubs un vēlēšanās un iespēja spēlēt KHL, tad man būtu pie kājas ko kaut kāda federācija balso!
Mūsu pašu zemē jau bija viens gadījums ar nepakļaušanos LHF....starp citu kā klājas Viestura kungs!?

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 22:14, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Federācijām varbūt būtu jāsaprot arī tas, ka, ja klubs grib spēlēt KHL, tad varbūt nevajadzētu jaukties kluba darīšanās...
Tu kļūdies, saprātīgas federācijas cenšas pasargāt savu nacionālo čempionātu, piemēram, pirms diviem gadiem bija ziņa, ka Somijā anulēšot licenses klubiem un treneriem, ja tie savas komandas vilks uz KHL. Arī čehu lēmums ir tikai normāls.

     [+] [-]

, 2010-06-07 22:14, pirms 15 gadiem
Nu bāc, ja valstī viens klubs spēlē pasaules 2. spēcīgākajā līgā, tad tomēr visi vairāk vai mazāk seko viņam līdz un dažiem varbūt vairs nesanāk laika pievērsties vietējam čempionātam, jo KHL līmenis tomēr ir ļoti augsts salīdzinot ar kaut vai Čehiju.
Par to iet runa.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-07 22:17, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nerājies, nerājies, Mālmeisters vnk sajauca.Kam negadās.
E... Vecs esmu un piekasīgs, bet nu, ja tu ko raksti, tad arī atbildi. Kopumā man, personīgi, žēl, ka čehu nebūs. Patiešām. Klubi kā suns uz siena kaudzes, bet viņus var saprast. Kas tādā gadījumā skatīsies vietējo čempionātu, un, galvenais, sponsorēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-07 22:18, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kādā jēgā kas kaut ko grauj? Tu te tak muldi bezjēgā...
Katrai līgai jādomā par savu izdzīvošanu un kā pievilināt klubus tajā spēlēt vai ne. Nedomāju, ka tagad visi čehu klubi varēs pavilkt KHL budžetus... tā, ka, vai tas ko grauj? Viens vai divi čehu klubi KHL diez vai ko sagraus...

Jau tā čehu līga pēc prestiža zaudē i zviedram i somam... un jaunatnes līmenis nav diezko spožs, ja ar tiem pašiem zviedriem un somiem salīdzinām...

Te pat nevar lietot argumentāciju ar Latvijas piemēru, jo čehiem ir daf**a profesionālu un labu klubu un nebūs jau tā, ka tagad visi no tiem spēs izpildīt KHL budžeta nosacījumus un pārmesties uz KHL... labi ja klubi 3 ir Čehijā, kas to var pavilkt... un viens, kas reāli grib un/vai var
Kāda starpība,ka čehu līga nav vienā līmenī ar Skandināvijas līgām,ja arī viņiem ior savas iestrādnes pašmāju čempionāta organizēšanā.
Ja čehu hokejā ienāks kāda KHL komanda,tad tas nenovēršami novedīs pie sponsoru pārbīdēm,TV hokeja paraižu pārorentāciju un citām lietām,kas ar to visu saistīts.
Galvenokārt šim aizliegumam bija ekonomiskie apstākļi,un nevis tāpēc,ka čehiem neinteresētu KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 22:27, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Utopija, protams, būtu hokeja komandas Romā, Parīzē, Londonā, Madridē, Barselonā, Mančestrā, Turīnā u.t.t. Jā, tur hokejs nav populārs, bet tās ir milzīgas pilsētas un ar labu mārketingu un darbu ar līdzjutējiem, varētu tos 10-15 tūkstošus sakasīt... uz katru spēli. Kā amerikāņu sokera līgā... vājākajos klubos
Īsti nesaprotu - Tu ironizē vai arī domā to nopietni?

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 22:28, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Čehi nečakarē ārā savu līgu... viens vai divi klubi vnk grib spēlēt citur. Ja visi čehu klubi izdomātu pāriet uz KHL, tā būtu cita lieta...
mēs varam redzēt, ka pat mūsu sūdi*kajā čempī 1 KHL klubs nosūca pēdējo, ka sbija palicis, priekš kam čehiem ta sir vajadzīgs? Nav runa par vienu klubu, runa iet par hokeja proiritātēm kā tādām valstī!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-07 22:37, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Vispār tas, ko KHL dara ir pareizi... problēma ir tikai tā, ka tā ir Krievija. Ja spētu vienoties ar zviedriem, tad, domāju, pārējā Eiropa nebūtu problēma...

Vajadzīgs kaut kas vairāk par nacionālajiem čempjiem- hokejs Eiropā nav tik masveidīgs un populārs, lai varētu uztaisīt kvalitatīvu Čempionu Līgas analogu + bez tam lielie tirgi (lielvalstis- lielais piecinieks, izņemot Vāciju) vispār kā tādas hokejā Eiropā neeksistē...

Tikmēr ASV hokeja programma visu laiku aug un attīstās un kanādieši turpina dominēt kā dominējuši...
Eiropā tikmēr jaunatnes vidū līdzi tur šobrīd tikai zviedri... un tāpēc viņiem arī neko nevajag. Bet... ja tā turpināsies, tad olimpiādē regulāri būs USA un Kanādas fināls.

Vajag Eiropā vienotu līgu, kā NHL... Es tā domāju. Un aizliegt jaunajiem iet uz NHL pirms, teiksim, 23 gadu sasniegšanas. Tad drafts nebūtu figņa un varētu paturēt Eiropas talantus mājās un labā līmenī...

Utopija, protams, būtu hokeja komandas Romā, Parīzē, Londonā, Madridē, Barselonā, Mančestrā, Turīnā u.t.t. Jā, tur hokejs nav populārs, bet tās ir milzīgas pilsētas un ar labu mārketingu un darbu ar līdzjutējiem, varētu tos 10-15 tūkstošus sakasīt... uz katru spēli. Kā amerikāņu sokera līgā... vājākajos klubos
Es neesmu pārliecināts, vai tas , ko dara KHL ir pareizi.Es domāju, ka tā vietā, lai vervētu čehu un skandināvu klubus, risinātu šādas sarunas, KHL vajadzētu vairāk piestrādāt, lai uzlabotu jau esošo situāciju.Finanses, mārketings, palīdzība atsevišķiem klubiem, arēnu sakārtošana, problēmas ar televīzijām, utt, utjpr.Milzums darba, tik masīvas lietas atstātas novārtā, kur prasās pārkārtojumi un uzlabojumi.
Bet nē, būtiskāk atkal kārtējo reizi līdzjūtēja domas novirzīt citā virzienā !

     [+] [-]

, 2010-06-07 22:38, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Debīls raksts un autora kompetence - NULLE.

Čehijas hokeja federācija ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' komandas spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Tāpat čehu komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL

Idiņ, tā ir viena un tā pati komanda. Neesmu parasti nikns, nu bet tas pārkāpj visas robežas!
To, ka autors saputrojies - tas ir fakts. uz KHL jau posās tikai "Ļev"
Taču - Tu arī iebrauci auzās ''Ļev'' un HC ''Hradec Kralove'' ir divi DAŽĀDI klubi - pirmais tikko jaundibināts klubs ar domu par KHL (un bez reāliem spēlētājiem), otrs - jau ilgus gadus reāli eksistējošs. Vienīgā abu saistība šobrīd ir tā, ka abi ir no Hradeckralovas.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 22:41, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es ļoti labi saprotu čehus un no viņu skatu punkta lēmums bija loģisks.

Bet ekonomiskie apstākļi Eiropā kopumā ir tādi, ka... viņi [iecenzē]. Hokeju spēlēs valstīs ar 10-15 miljoniem iedzīvotāju un pilsētās (bieži) Jelgavas lielumā... Meģveģis grib domāt plašāk un tas klubs arī... problēma ir tā, ka pārējā Eiropa pretojas.

Pat Hitleram pārējā Eiropa tik sīvi nepretojās...
..bet pārējai Eiropai ir labi tāpat un viņiem tāds Meģveģis ar saviem globalizācijas plāniem nav vajadzīgs!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-07 22:43, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es neesmu pārliecināts, vai tas , ko dara KHL ir pareizi.Es domāju, ka tā vietā, lai vervētu čehu un skandināvu klubus, risinātu šādas sarunas, KHL vajadzētu vairāk piestrādāt, lai uzlabotu jau esošo situāciju.Finanses, mārketings, palīdzība atsevišķiem klubiem, arēnu sakārtošana, problēmas ar televīzijām, utt, utjpr.Milzums darba, tik masīvas lietas atstātas novārtā, kur prasās pārkārtojumi un uzlabojumi.
Bet nē, būtiskāk atkal kārtējo reizi līdzjūtēja domas novirzīt citā virzienā !
politiskās ambīcijas - kad primārie mērķi ir politiķu bīdīti, tad loģika paliek tālu "beksteidžā".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-07 22:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un atkal Leflērs glābj Krievu hokeju palīdzot Lācīša kungam ar racionāliem un lietderīgiem padomiem.
Es ticu,ja tu vairāk pacentīsies Krievi tevi atalgos,iecels Lācīša vietā.
Sautīgs tu esi,ar LAČ tev nepietiek un Kiras krēslu,uzreiz tēmē uz Lācīša kunga amatu.
Domaju laiks būtu taisīt aptauju un gāzt neprofesionāli Lācīti un iecelt hokeja mesiju LEFĒRRRRUUUU !!!!!!!!!!!!!!
Jā un Tu jau noteikti gribētu vēl uz KHL Londonas Milānas un Parīzes hokeja klubus !Tāda doma jau Tavam Lācītim pāris gadus atpakaļ arī bija.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-07 22:57, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā un Tu jau noteikti gribētu vēl uz KHL Londonas Milānas un Parīzes hokeja klubus !Tāda doma jau Tavam Lācītim pāris gadus atpakaļ arī bija.
viņš tāpat, kā reiz Markss un Engelss ticēja komunisma uzvaras gājienam Pasaulē, tic KHl uzvaras gājienam Eiropā

  -2 [+] [-]

, 2010-06-07 22:59, pirms 15 gadiem
tak lai tie čehi vārās savā sulā! ja negrib nu i nevajag viņus. otreiz jau viņiem iespēju vairs neviens nedos.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 23:00, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: E... Vecs esmu un piekasīgs, bet nu, ja tu ko raksti, tad arī atbildi. Kopumā man, personīgi, žēl, ka čehu nebūs. Patiešām. Klubi kā suns uz siena kaudzes, bet viņus var saprast. Kas tādā gadījumā skatīsies vietējo čempionātu, un, galvenais, sponsorēs
es domāju, ka šeit nostrādāja nesen dibinātā alianse Hockey Europe (SWE, FIN, SUI, CZE, SVK, GER) - domāju, KHL var aizmirst par šīm valstīm. Daudz reālāk laikam ir KHL klubs Belgradā vai Erevānā.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 23:02, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: tak lai tie čehi vārās savā sulā! ja negrib nu i nevajag viņus. otreiz jau viņiem iespēju vairs neviens nedos.
bet viņiem jau to NEVAJAG!

P.s. taču KHL turpinās rakt šajā virzienā tāpat - jo tāds ir Kremļa uzstādījums.
1 2 3 4 113 komentāri