Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Saulietis spēlēs KHL

Saulietis spēlēs KHL
Kaspars Saulietis
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze

Latviešu hokejists Kaspars Saulietis, kurš sezonu uzsāka Baltkrievijas klubā Žlobinas "Metallurg", pievienojies vienai no vājākajām Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vienībām Minskas "Dinamo".

Pēc nepārliecinošās snieguma "Rīga 2000" kluba rindās pērn, šosezon Saulietis pievienojās Žlobinas "Metallurg" vienībai un Baltkrievijas atklātā čempionāta (BAČ) pirmajās 20 spēlēs atzīmējās ar 22 (14+8) rezultativitātes punktiem.

Ar 22 punktiem 21 gadu vecais hokejists BAČ rezultatīvāko spēlētāju sarakstā ierindojās augstajā 6.vietā.

Saulieša sniegums nepalika nepamanīts un vienlaikus ar NHL rūdījumu guvušo slovāku aizsargu Rihardu Lintneru, Minskas "Dinamo" KHL pārtraukumā savas rindas papildinājuši jau ar diviem spēlētājiem.

KHL kopvērtējumā Minskas "Dinamo" ieņem 22.vietu, apsteidzot tikai "Himik" un "Vitjaz" vienības. Nākamo spēli Saulieša jaunais klubs aizvadīs 13.novembrī, kad izbraukumā tiksies ar līgas līdervienību "Atlant".

Izmantotie resursi:
pressball.by

  -1 [+] [-]

, 2008-11-06 12:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Jo vairāk letiņu spēlē labu līgu labos klubos, jo labāk mūsu hokejam. Tik nezkapēc vidējam esporta lietotājam gribas lai RD sastāv no kādiem 40 latviešiem (esošie + Karsums, Vasiļjevs, Bārtulis u.t.t.), Hosas, Hartigana, Vestkota un vēlams dabūt arī kādus esošos NHL spīdekļus. Lai pēc tam varētu kviekt, kapēc šitais spēlē un šitais atkal nē
Savējiem vieglāk piedot zaudējumus!
Bet,ja nopietni,tad tādā līmenī mums spēlē tikai viens klubs,un tāpēc līdzjutējiem ir grūti ko pārmest,ka tie vēlas,lai šīs klubs ir pēc iespējas latviskāks!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-06 12:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Savējiem vieglāk piedot zaudējumus!
Bet,ja nopietni,tad tādā līmenī mums spēlē tikai viens klubs,un tāpēc līdzjutējiem ir grūti ko pārmest,ka tie vēlas,lai šīs klubs ir pēc iespējas latviskāks!
neesmu pret RD latviskumu, bet mani tīri labi apmierina situācija ka Žora spēlē Ladā, Vasiļjevs fričos u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:03, pirms 16 gadiem
Prieks,ka Žlobinā bija gudrs trenneris,kurš mācēja izmantot Kaspara spējas.Lai Kasparam veicas arī Minskā!Diemžēl To nevar teikt par mūsu Dinamo puišiem(Miķeli,Lauri u.t.t.),viņu sniegums nepriecē un man gribētos teikt,ka tas ir daļēji atkarīgs no visas maiņas.Domāju,ka mums ir vāja aizsardzība un kā zināms,tad vaiksmīgs uzbrukums ir atkarīgs no labiem aizsargiem(piem.Vestkots).Mums to aizsargu tagad,ka vai cik,bet jēga tikai no dažiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-06 12:06, pirms 16 gadiem
muris rakstīja: Prieks,ka Žlobinā bija gudrs trenneris,kurš mācēja izmantot Kaspara spējas.Lai Kasparam veicas arī Minskā!Diemžēl To nevar teikt par mūsu Dinamo puišiem(Miķeli,Lauri u.t.t.),viņu sniegums nepriecē un man gribētos teikt,ka tas ir daļēji atkarīgs no visas maiņas.Domāju,ka mums ir vāja aizsardzība un kā zināms,tad vaiksmīgs uzbrukums ir atkarīgs no labiem aizsargiem(piem.Vestkots).Mums to aizsargu tagad,ka vai cik,bet jēga tikai no dažiem.
Kaspars nevienam nevajadzīgs pats pieteicās Žlobinā...Mūsu Lauri un Armandi, kā jaunie izlases talanti tiek uzturēti siltumnīcas apstākļos, bez nopietnas konkurencas. Kaspars sitās par izdzīvošanu, otri bauda izlases vilcēju statusu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-06 12:07, pirms 16 gadiem
te dazi treneri pat NHL speletajus nemak izmantot.......................

  +5 [+] [-]

, 2008-11-06 12:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: neesmu pret RD latviskumu, bet mani tīri labi apmierina situācija ka Žora spēlē Ladā, Vasiļjevs fričos u.t.t.
Piekrītu!
Jo plašāks ir hokeja komandu diapozons, kurās spēlē mūsējie,jo labāk priekš LV hokeja kopumā! Pirmkārt,dažādas hokeja skolas agrāk vai vēlāk ienāks LV hokejā! Otrkārt, nekur nav teikts,ka visiem obligāti jafano tikai par vienu komandu!

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:16, pirms 16 gadiem
huy,Tu laikam mani nesaprati.Es te vairāk runāju par citu tēmu.Kas attiecas uz puišu raksturiem un iespējām sisties - tā jau ir cita lieta.Kādi nu tie resursi mums ir,ar tādiem jāspēlē.Kā spilgts piemērs hokejā ir savā laikā Harikeins,kuri ar pavisam viduvēju komandu aizspēlējās līdz NHL Play Off finālam.Bet var jau būt,ka mums ir lieliski trenneri un pilnīgi nederīgi spēlētāji...

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:46, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Baltkrievu jokdari jau saka ka komplektā ar pāris gadu līgumu MnD šie varot Kasparum uzdāvināt arī savu pasi, tur tās lietas ātri notiek
Viņi citādi jau nevar nokomplektēt savas izlases. Daļa patiesības šajos jokos ir !

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:50, pirms 16 gadiem
Boriss55 rakstīja: Man reizēm rodas jautājums, kā Sējējs pats būtu juties, ja gadus 15-20 atpakaļ viņš nevienam nebūtu vajadzīgs un viņu turētu dziļā rezervē.
Nu pajautā pats Sējējam, kā viņš jutās, kad Kurre viņu nepaņēma kā astoto aizsargu uz Soltleiksitiju, bet paņēma trīspadsmito uzbrucēju Mareku Jasu, kurš tur nebija vajadzīgs un tā arī ne reizi laukumā neizgāja.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-06 12:51, pirms 16 gadiem
bišķi arpus temas....domaju ka ari Darzinam un Cipulim vajadzeja labak spelet Znaroka komanda MVD, domaju ka tur vini butu rezultivaki!!!

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:52, pirms 16 gadiem
muris rakstīja: Prieks,ka Žlobinā bija gudrs trenneris,kurš mācēja izmantot Kaspara spējas.Lai Kasparam veicas arī Minskā!Diemžēl To nevar teikt par mūsu Dinamo puišiem(Miķeli,Lauri u.t.t.),viņu sniegums nepriecē un man gribētos teikt,ka tas ir daļēji atkarīgs no visas maiņas.Domāju,ka mums ir vāja aizsardzība un kā zināms,tad vaiksmīgs uzbrukums ir atkarīgs no labiem aizsargiem(piem.Vestkots).Mums to aizsargu tagad,ka vai cik,bet jēga tikai no dažiem.
M.Rēdlihs spēlē daudz maz labi, Dārziņš varētu pievilkt, Bērziņš.... ???

Starp citu, Brahmanis labi spēlē BAČā, labāka statistika kā Saulietim, kāds var pateikt, kurā pozīcijā uzbrukumā viņš spēlē?

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:54, pirms 16 gadiem
žlobnai kaput, ko viņi darīs bez Saulieša

     [+] [-]

, 2008-11-06 12:58, pirms 16 gadiem
muris rakstīja: Domāju,ka mums ir vāja aizsardzība un kā zināms,tad vaiksmīgs uzbrukums ir atkarīgs no labiem aizsargiem(piem.Vestkots).Mums to aizsargu tagad,ka vai cik,bet jēga tikai no dažiem.
Viens otrs mūsu pašmāju aizsargs atklāti sakot izbrīna... pie tam ļoti regulāri. Varbūt Ungārijas čempionāts ir labāks.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-06 12:58, pirms 16 gadiem
aaziits rakstīja: bišķi arpus temas....domaju ka ari Darzinam un Cipulim vajadzeja labak spelet Znaroka komanda MVD, domaju ka tur vini butu rezultivaki!!!
..tikai MVD neviens viņus neņēma...

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:05, pirms 16 gadiem
Daži Krikunova komentāri pēc pēdējā PČ par mūsu spēlētājiem jau izklausās ļoti trāpīgi. 6 PČ spēlēs mēs varbūt kko nesaskatām, bet, ja vēlamies zināt spēlētāju varējumu ilgstošākam saspringtam kalendāram, tad ir vērts ieklausīties to cilvēku viedoklī, kuri ir saistīti ar šādiem saspringtiem kalendāriem un augsta līmeņa komandām.

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:06, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Viens otrs mūsu pašmāju aizsargs atklāti sakot izbrīna... pie tam ļoti regulāri. Varbūt Ungārijas čempionāts ir labāks.
Ja Tu par Galviņu, tad ne jau Ungārijas čempionāts tur spēlēja kādu lomu. Viņa komanda spēlēja Austrijas līgā, kas varētu būt līdzīgā līmenī kā BAČ. Par sliktu viņam tas noteikti nenāca, to pierāda viņa salīdzinoši stabilā spēle pagājušajā PČ un tagad RD.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-06 13:08, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ..tikai MVD neviens viņus neņēma...
Vasarā bija kkāda lieta, ka Znaroks dažus izlases spēlētājus gribēja dabūt MVD. Tomēr līgumi tika parakstīti ar pašāmāju Dinamo.

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:12, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Ja Tu par Galviņu, tad ne jau Ungārijas čempionāts tur spēlēja kādu lomu. Viņa komanda spēlēja Austrijas līgā, kas varētu būt līdzīgā līmenī kā BAČ. Par sliktu viņam tas noteikti nenāca, to pierāda viņa salīdzinoši stabilā spēle pagājušajā PČ un tagad RD.
Nu Austrijas līga, manuprāt, bija zemāka par Baltkrievijas Ekstralīgu pērn. Par Galviņu... jā Galviņš tajā skaitā.

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:12, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Vasarā bija kkāda lieta, ka Znaroks dažus izlases spēlētājus gribēja dabūt MVD. Tomēr līgumi tika parakstīti ar pašāmāju Dinamo.
man domāt, tā gribēšana bij vairāk tā pieklājības līmenī... ne jau Znaroks komplektē kluba sastāvu, bet gan tā vadība. Un vadībai parasti vajag leģionārus ar skaļu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-06 13:15, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Nu Austrijas līga, manuprāt, bija zemāka par Baltkrievijas Ekstralīgu pērn. Par Galviņu... jā Galviņš tajā skaitā.
es gan gribētu teikt, ka EBEL līga, manuprāt, arī jau pērn bij augstāka līmeņa par BAČu. Kautvai paskaties, no kurienes tur spēlētāji nāk! Tas, ka belariem bija viens spēcīgs Minskas Keramin vēl nenozīmē, ka visas Gomeļas, Žlobinas, Novopolockas tur būtu konkurētspējīgas... bet tas tā, mans viedoklis - nav jau objektīvu faktu, pēc kā to pārbaudīt.

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ..tikai MVD neviens viņus neņēma...
nu čempja laika gaja runa ka Znaroks grib redzet viņus sava komanda!

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:25, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: man domāt, tā gribēšana bij vairāk tā pieklājības līmenī... ne jau Znaroks komplektē kluba sastāvu, bet gan tā vadība. Un vadībai parasti vajag leģionārus ar skaļu vārdu.
Kuri tad leģionāri MVD ir ar skaļu vārdu?? Antoņenko, Ugarovs ?

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:29, pirms 16 gadiem
muris rakstīja: Prieks,ka Žlobinā bija gudrs trenneris,kurš mācēja izmantot Kaspara spējas.Lai Kasparam veicas arī Minskā!

Netikai trenera vaina pagājušajā sezonā bija....
bet to ka Sējējam nav trenera dotības tas nu ir skaidrs,pie Beresņeva pavisam citu sniegumu rāda Kļujevskis,Kohļins un Raitums ar sāk atgūties....

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:35, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Kuri tad leģionāri MVD ir ar skaļu vārdu?? Antoņenko, Ugarovs ?
Antoņenko un Ugarovs šogad neskaitās leģionāri. Viņiem ir dubultpilsonība.

     [+] [-]

, 2008-11-06 13:36, pirms 16 gadiem
aaziits rakstīja: nu čempja laika gaja runa ka Znaroks grib redzet viņus sava komanda!
čempja laikā Znaroks vēl neko izlemt nevarēja - grib;et jau viņš var daudz ko, taču legīonāri tiek ņemti tikai ar vadības ziņu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-06 13:36, pirms 16 gadiem
aaziits rakstīja: nu čempja laika gaja runa ka Znaroks grib redzet viņus sava komanda!
un ātri vien tad tiktu parādītas durvis Znarokam un Co, jo tie puiši nav komandas vilcēji tādā līmenī,bet tik pelēkā masa...

     [+] [-]

, 2008-11-06 14:07, pirms 16 gadiem
Un ko gaidija RD ??

     [+] [-]

, 2008-11-06 15:25, pirms 16 gadiem
Nu šitais jau ir labi.labak vaja kom.lai spele nevis uzreiz delde solinu. otrais + tadai KHL organizacijai.

     [+] [-]

, 2008-11-06 15:41, pirms 16 gadiem
didzissss rakstīja: nesaprotu tos kas domaa ka visiem latviešiem jaaskrien uz RD. Tas takš nav vienīgais KHL klubs
nav vienīgais, bet nav daudz tādu klubu uz kuriem neatiecas leģionāru kvota ... un tādi ir tikai 2(ja nemaldos), Minska un Barys ...RD viņš neskaitītos, kā leģionārs
bet es arī priecājos, ka viņš ir Minskā nevis Rīgā, jo iespējas viņam vairāk ir tomēr Minskā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-06 16:27, pirms 16 gadiem
maartinss85 rakstīja: Nav nekads paarsteigums, lai veicas 4alim KHL
es gan to sauktu par pārsteigumu, jo līdz šim minskieši ņēma daudz gruntīgākus leģionārus (teiksim, to pašu Lintneru pirms nedēļas). Jācer, ka tiešām spēlēs Minskas Dinamo nevis Keramin (farm-klubā)

     [+] [-]

, 2008-11-06 17:50, pirms 16 gadiem
rrrafs rakstīja: Nu par Daarzinju, Beerzinju, Cipuli un paareejiem Riigas Dinamo plaukstas meteejiem - statistiķiem noteikti ir labaaks!!!
Kāda bija Dārziņa un Cipuļa statistika BČ pagājušajā sezonā?
KHL līmenis par BAČa līmeni ir nevis galvas tiesu, bet vismaz 3 galvas pārāks. Tas nav tas pats, kas no AHL tikt uz NHL. Tas varētu būt tas pats, kas no ECHL tikt uz NHL pa taisno.
Rēdlhs un Dārziņš BČ arī gandrīz katrā spēlē krāja punktus.
Protams Saulietis ir jaunāks un varētu būt, ka Rēdliha vecumā viņš būs tikpat meistarīgs, bet pašlaik... Lai kā būtu, es viņam novēlu gūt punktus arī MiD. Nav svarīgi vai viņš spēlē RD vai MiD, galvenais, ka KHL.
Gribu teikt tikai to, ka varbūt kāds no mūsu salīdzinoši jaunajiem pašmāju censoņiem (Dārziņš, Bērziņš, Rēdlihs, Cipulis, Hartmanis, Saulietis) ir savstarpēji meistarīgāki vai nemeistarīgāki viens par otru, bet to var novērtēt, ja šie visi spēlētu BAČ, KHL atšķirību starp vienu un otru neredz. Viņi visi ir ceturtās maiņas uzbrucēji (labākajā gadījumā).
Piemēram, Dārziņam ir ļoti labs metiens. No manis peiminētajiem spēlētājiem noteikti vislabākais, bet viņam nav tik laba meistarība (slidojums vai ripas kontrole), lai varētu nokļūt labā pozīcijā un vēl, ja KHL spēlē NHL līmeņa aizsargi, tad tas ir gandrīz neiespējami. Rēdlihs ir ļoti ātrs un ar savu ātrumu viņš kompensē (pat ļoti) citas mazāk attīstītās prasmes. Kaut arī redzu, ka viņam krietni ir uzlabojusies meistarība. Katrā ziņā bendijā viņš būtu ļoti labs vārtu guvējs, bet hokejā ar viņa augumu ir grūti.

     [+] [-]

, 2008-11-06 17:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu!
Jo plašāks ir hokeja komandu diapozons, kurās spēlē mūsējie,jo labāk priekš LV hokeja kopumā! Pirmkārt,dažādas hokeja skolas agrāk vai vēlāk ienāks LV hokejā! Otrkārt, nekur nav teikts,ka visiem obligāti jafano tikai par vienu komandu!
Bet ir arī tāda leita kā spēlētāju savstarpējā saspēlētība. Un būtu pa ļoti labi, ja tik labi Latvijas hokejisti kā Karsums, Sprukts, Ņiživijs vai Vasiļjevs varētu sezonu nospēlēt vienā maiņā. Jūs varat iedomāties, kāda šī maiņa izskatītos PČ. Starp citu, Vasiļjevs jāliek tikai un vienīgi flangos, nevis centrā, jo PČ08 varēja redzēt, ka tas atmaksājas.
Un es pat nešaubos, ka Maiņa: Karsums - Sprukts - Ņiživijs ( vai Vasiļjevs) būtu tik pat spēcīga kā Hossa - Elisons - Petrovickis (Ankipāns). Un, ja komandā ir divas spēcīgas maiņas, tad iesisto vārtu skaits palielinās.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-06 18:27, pirms 16 gadiem
Procital Interview s KAsparom,molodec,ochen hoorsho otvechal,umnij paren..ochen mne ponravilsja teper budu za nego perezivat i sledit za korjerij..net zvezdnoj bolezni kak u mnogih molodih hokkeistov,semja ,roditsa dochka..molodec..
a pro nachit Mikelisov,Laurisov, Berzinshej ...buusim realisti..nadajelo chitat eti vse komment "vini tagad nav gatavi KHL liimenim",skazat realno: Cipuls,Blinovs,Ankipans,Berzins,Redlihs,DArzinsh - otkrovenno ne tjanut,eto ne ih uroven KHL...pasi v ne kuda uze nadajelo na eto smotret...iz nashih tjanjut tolko Sorokin,Shirokov,Nizivij,Naumov nu Cipulis inogda dostojno mozet sigrat,a tak voobshe krome ligeonerov ne igrajet na dolznom urovne..i eto prawda...

     [+] [-]

, 2008-11-06 19:02, pirms 16 gadiem
Semjonovs rakstīja: Procital Interview s KAsparom,molodec,ochen hoorsho otvechal,umnij paren..ochen mne ponravilsja teper budu za nego perezivat i sledit za korjerij..net zvezdnoj bolezni kak u mnogih molodih hokkeistov,semja ,roditsa dochka..molodec..
a pro nachit Mikelisov,Laurisov, Berzinshej ...buusim realisti..nadajelo chitat eti vse komment "vini tagad nav gatavi KHL liimenim",skazat realno: Cipuls,Blinovs,Ankipans,Berzins,Redlihs,DArzinsh - otkrovenno ne tjanut,eto ne ih uroven KHL...pasi v ne kuda uze nadajelo na eto smotret...iz nashih tjanjut tolko Sorokin,Shirokov,Nizivij,Naumov nu Cipulis inogda dostojno mozet sigrat,a tak voobshe krome ligeonerov ne igrajet na dolznom urovne..i eto prawda...
Nu Rēdlihs jau ir labāks par Širokovu. Pēc kā tu spried par Širokova meistarību? Un Šaubos vai Sorokins ir labāks par Laviņu.
Nezinu pēc kā tu spried...