Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Lielākais algu budžets KHL – SKA, Rīgas "Dinamo" - ceturtais nabadzīgākais klubs

Jānis Pārums

Kontinentālā Hokeja līga (KHL) publiskojusi klubu algu budžetus. Pašā augšgalā ir Sanktpēterburgas SKA, savukārt Rīgas "Dinamo" ir ar ceturto mazāko algu budžetu starp 28 KHL klubiem.

Visi 28 KHL klubi un 4.septembrī sāksies sestā KHL sezona, kas startēs ar Gagarina kausa ieguvēju Maskavas "Dynamo" un finālistu Čeļabinskas "Traktor" spēli. Jāatgādina, ka "Dynamo" pārstāv Mārtiņš Karsums (turklāt trenē Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš), bet "Traktor" – Lauris Dārziņš

Saskaņā ar KHL klubu īpašnieku padomes balsojumu, KHL algu griesti 2013./2014.gada sezonā būs 1 290 300 000 rubļu jeb 20 644 800 latu (savukārt algu griestu zemākā robeža paliek 250 000 000 rubļu jeb 4 000 000 latu robežās)

Lai saglabātu KHL pasaules klases spēlētājus un radītu apstākļus to piesaistīšanai, KHL izstrādāja noteikumu, kas ļauj klubiem izņēmuma kārtā ignorēt algu griestus attiecībā uz vairākiem spēlētājiem – Antonu Babčuku ("Salavat Yulaev"), Aleksandru Burmistrovu ("Ak Bars"), Iļju Kovaļčuku ("SKA"), Leonīdu Komarovu ("Dynamo", Maskava), Sergeju Kosticinu ("Avangard"), Aleksandru Radulovu (CSKA) un Ruslanu Fedotenko ("Donbass").

Četru KHL klubu algu budžets sasniedz vairāk nekā miljardu rubļu - "Ak Bars", "Metallurg" (Magņitogorska), SKA un CSKA. Savukārt Rīgas "Dinamo" budžets ir ceturtais zemākais līgā – 267 473 698 rubļu jeb 4 279 579 latu.

KHL klubu algu budžeti (latos)

VietaKlubsBudžets
1.SKA20 339 018
2.Ak Bars17 362 996
3.Metallurg Mg16 543 920
4.Salavat Yulaev16 020 386
5.CSKA15 446 592
6.Traktor14 059 024
7.Dinamo M13 848 934
8.Avangard13 792 303
9.Lev11 865 672
10.Lokomotiv11 462 072
11.Donbass11 452 279
12.Atlant9 809 680
13.Barys8 998 458
14.Neftekhimik7 356 993
15.Severstal7 129 440
16.Sibir6 506 112
17.Vityaz6 273 557
18.Amur5 893 228
19.Automobilist5 629 408
20.Torpedo5 628 324
21.Yugra5 565 120
22.Spartak5 191 040
23.Dinamo Mn4 687 104
24.Admiral4 601 991
25.Dinamo R4 279 579
26.Metallurg Nk3 105 882
27.Slovan2 976 264
28.Medvescak2 892 710

KHL klubu algu budžeti (rubļos) pieejami šeit: khl.ru

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 12:29, pirms 11 gadiem
Labi gan, ka hokejistu sniegums nav atkarīgs no līguma summas!

  +3 [+] [-]

, 2013-09-04 12:30, pirms 11 gadiem
Te redzams kapec Slovan ir pelnoss klubs. Algu budzets mazakais liga, tomer konkuretspejiga komanda, izpardota 10 000 arena par Eiropas limenja bilesu cenaam un ir rezultats. Medvescak izskatas iet to pasu celju.

Jautajums par ko tad DR tadu naudu izdeva... Vecais Ozo viens pats? Vai tiesam mums vietejie un legionari dargaki ka Medvescak un Slovan?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 12:30, pirms 11 gadiem
teksts "algu griestu zemākā robeža paliek 250 000 000 rubļu" vnk iespārda.

Pārum, tāda jēdziena nav,- ir algu griesti un algu grīda.

  +4 [+] [-]

, 2013-09-04 12:32, pirms 11 gadiem
Algu budžeti EUR:

1 СКА 28,939,816
2 АкБарс 24,705,318
3 МеталлургMr 23,539,877
4 СалаватЮлаев 23,022,616
5 ЦСКА 21,978,520
6 Трактор 20,004,189
7 ДинамоМск 19,705,258
8 Авангард 19,624,680
9 Лев 16,883,331
10 Локомотив 16,309,060
11 Донбасс 16,295,126
12 Атлант 13,957,917
13 Барыс 12,803,652
14 Нефтехимик 10,468,059
15 Северсталь 10,144,279
16 Сибирь 9,257,363
17 Витязь 8,926,468
18 Амур 8,385,309
19 Автомобилист 8,009,926
20 Торпедо 8,008,385
21 Югра 7,918,452
22 Спартак 7,386,184
23 ДинамоМн 6,669,148
24 Адмирал 6,548,044
25 ДинамоР 6,089,293
26 МеталлургНк 4,419,273
27 Слован 4,234,842
28 Медвешчак 4,115,956

  +9 [+] [-]

, 2013-09-04 12:33, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: Labākajam līgas klubam(SKA) arī lielākais budžets!

SKA ar izcīnīto Kontinenta kausu
http://www.youtube.com/watch?v=BykBLWkQayk
nejēga, labākais KH Līgas klubs ir tas, kurš izcīnījis Gagarina kausu, bet sosi=ska vēl ne reizi nav pat PO finālā tikusi.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-04 12:34, pirms 11 gadiem
(savukārt algu griestu zemākā robeža paliek 250 000 000 rubļu jeb 4 000 000 latu robežās)
-----------------------------
kapec tad Medvescakam, Novokuzneckai, Slovan ir zem 200 miljoniem rublju algaas?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 12:36, pirms 11 gadiem
krabathor rakstīja: Algu budžeti EUR:

1 СКА 28,939,816
2 АкБарс 24,705,318
3 МеталлургMr 23,539,877
4 СалаватЮлаев 23,022,616
5 ЦСКА 21,978,520
6 Трактор 20,004,189
7 ДинамоМск 19,705,258
8 Авангард 19,624,680
9 Лев 16,883,331
10 Локомотив 16,309,060
11 Донбасс 16,295,126
12 Атлант 13,957,917
13 Барыс 12,803,652
14 Нефтехимик 10,468,059
15 Северсталь 10,144,279
16 Сибирь 9,257,363
17 Витязь 8,926,468
18 Амур 8,385,309
19 Автомобилист 8,009,926
20 Торпедо 8,008,385
21 Югра 7,918,452
22 Спартак 7,386,184
23 ДинамоМн 6,669,148
24 Адмирал 6,548,044
25 ДинамоР 6,089,293
26 МеталлургНк 4,419,273
27 Слован 4,234,842
28 Медвешчак 4,115,956
Nemot vera to, ka tadam VEF budzets ir 3.5 limoni eiro, neredzu kapec dazi brinas par to, ka Slovan var but pelnoss bez krievu sponsoru iejauksanas.... Ta ka RD kopejais budzets ir kadi 8 ljimoni eiro, tad Slovan varetu but kadi 6.5 limoni eiro un domaju, ka Slovakija tas ir normali pacelams daudzums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-09-04 12:39, pirms 11 gadiem
parrekinaju euro dolaros, mums pietrukst ap 600k Krosbijam vai Malkinam

  +6 [+] [-]

, 2013-09-04 12:41, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: watafāk,kā tad Traktoram viena gada laikā tā pieauga budžets?
Krievijas medijos rakstīja, ka Traktoram jau pag sezonā bija viens no lielākajiem budžetiem KHL, taču kluba vadība atklāti meloja, ka tas ir viens no mazākajiem budžetiem līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 12:46, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: Starpcitu,aplūkojot tos Eiro budžetus,nu es neticu,ka Minska ir tikai 23.vietā un pērk tādus kadrus!
+Meveščakam nevarētu būt tik lēti spēlētāji,kas pa kapeikām rausies
Par Minsku piekrītu, taču Medveščakā lielākā daļa sastāva ir AHL viduvējības, kas nekādo lielo algu nevar dabūt.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 12:48, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: Starpcitu,aplūkojot tos Eiro budžetus,nu es neticu,ka Minska ir tikai 23.vietā un pērk tādus kadrus!
+Meveščakam nevarētu būt tik lēti spēlētāji,kas pa kapeikām rausies
Medvescakam visa kome ir no AHL, nu nav tur nekadu staaru, nav. Tas pats Chiicho jau ir AHLietis bez mazam izredzem uz lielu naudu... Tur visi principa ir vai nu AHListi vai divvirziennieki ta, ka nekas baigi parsteidzoss nevar but. Plus speletaji, kas pagajusaja sezona izgazaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-04 12:53, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: Starpcitu,aplūkojot tos Eiro budžetus,nu es neticu,ka Minska ir tikai 23.vietā un pērk tādus kadrus!
+Meveščakam nevarētu būt tik lēti spēlētāji,kas pa kapeikām rausies
Jautajums - kas ir tie kadri Minskaa? Ne reali, kadi kadri Minska var izmaksat lielu naudu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-04 13:00, pirms 11 gadiem
Esmu soka ka Medvecak tads mazs budzets, bet tadi speletaji Nu tad jau Riga vareja normalus kaplus dabut

  +7 [+] [-]

, 2013-09-04 13:01, pirms 11 gadiem
Tas nozīmē, ka pēdējie 3 klubi neievēro KHL nolikumu par algu zemāko slieksni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 13:04, pirms 11 gadiem
Yugra 2 x pa 5 565 120

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:04, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: taisnība tiem, kas saka, ka Zagreba ar saviem ziemeļamerikāņu pabirām paliks pēdējā vietā, pat aiz RD
RD vēl pacīnīsies, kā nekā, tieši Rīga šogad aizstāv gan rietumu vājākās komandas godu, gan nadeždas kausu.

     [+] [-]

, 2013-09-04 13:04, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Esmu soka ka Medvecak tads mazs budzets, bet tadi speletaji Nu tad jau Riga vareja normalus kaplus dabut
Ak dievs, nu KAADI speletaji tad tur ir? Montadors aizsardziba un pagajusa gada Hosas un Sekuras limenja dzeki ubrukuma (pa vienam) ar Cheecho, kas jau paris gadus ir AHLietis....

PS: Loti saubos, ka Medvescak vai Minska kads sanem Ozo algu... Bet parejie jau + - vienadi... Minskai citi bik vairak sanem, tapec Minskai ari bik lielaks budzets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:05, pirms 11 gadiem
Un neticu ka Minskai tads mazs budzets Viniem tocna ir top 10 budzets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 13:09, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Ak dievs, nu KAADI speletaji tad tur ir? Montadors aizsardziba un pagajusa gada Hosas un Sekuras limenja dzeki ubrukuma (pa vienam) ar Cheecho, kas jau paris gadus ir AHLietis....

PS: Loti saubos, ka Medvescak vai Minska kads sanem Ozo algu... Bet parejie jau + - vienadi... Minskai citi bik vairak sanem, tapec Minskai ari bik lielaks budzets
Nu labi, bet domaju ka vini rausies riktigi Sad tad ari AHL viduvejibas paspid

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:11, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: Lukašenko pieliek ieroci pie galvas,un liek parakstīt līgumu par apmaksātām pusdienām un gultas vietu
Nu ja vienigi ja Lukasenko iedod pusotru Rigas budzetu un vairak ne, lai nav leginaru par daudz

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 13:11, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Un neticu ka Minskai tads mazs budzets Viniem tocna ir top 10 budzets
par ko? Par Lalandi, Haugenu (abi priecigi, ka vispar var spelet KHL limeni), diviem AHListiem, Suroviju, Pletu, Krajiceku un Irglu? Parejie ir vai nu jauni vai vecie krabji belari...

Mums ir 7 legionari, Minskai ar naturalizetajiem kopa 8 sanak sogad. Vai Telkvists, Sedlaceks, Hosa, Sekura, 2 AHListi, Hascaks + Ozo alga izmaksa BAIGI mazak???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:13, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: nu jā,Keins jau patriotisma vārdā aiz siltām jūtām pret Baltkrieviju atbrauca lokautā uzspēlēt par brīvu vai ne?
Sis ir 2013-2014. gada algu saraksts, ne pagajusa gada.... bet sis sezonas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 13:18, pirms 11 gadiem
Latviskajā variantā Jugra 2 reizes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-04 13:26, pirms 11 gadiem
Kaut ka neticu siem budzetiem, var but tas ir bazes variants, bez bonusiem un premijam, savadak Dinamo Mn, Slovan netiktu un nenoturetu sadus speletajus un kur vel Medvescak, jo vinu speletaji kaut vai AHL viduvejibas, bet darbu vareja atrast ari citas ligas kur varbut pat vairak sanemtu, spriezot pec Medvescak budzeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:35, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Kaut ka neticu siem budzetiem, var but tas ir bazes variants, bez bonusiem un premijam, savadak Dinamo Mn, Slovan netiktu un nenoturetu sadus speletajus un kur vel Medvescak, jo vinu speletaji kaut vai AHL viduvejibas, bet darbu vareja atrast ari citas ligas kur varbut pat vairak sanemtu, spriezot pec Medvescak budzeta.
Medvescak algu budzets ir normalas top Eiropas komandas algu limeni un KHL tomer Ziemelamerika vairak zin ka Elitserien vai SM Liiga u.t.t., ko pierada kaut vai zviedru lemums sogad mainit Elitserien nosaukumu uz SHL (Swedish Hockey League), lai palielinatu atpazistamibu ligai.

Ka zinams, tad Eiropa sevi pieradijusiem hokejistiem (un vispar eiropiesiem) algas ir lielakas ka AHL ta, ka ipasi liels brinums nav, ka bars AHListu izvelejas spelet KHL ceriba, ka vinus pamanis lielie klubi un pec tam sie vares sanemt lielo pikji

  +1 [+] [-]

, 2013-09-04 13:40, pirms 11 gadiem
Ja Ticētu raksta autoram Pārumam, tad Jugrai malačiem ir pat 2 budžeti sezonai, ar kuriem tā attiecīgi 19. un 22. pozīcijā

     [+] [-]

, 2013-09-04 13:45, pirms 11 gadiem
Nedomāju, ka līgas nabadzīgākais klubs ir medveščaks...
Interesanti būs, kad sezonas nobeigumā varēs blakus nolikt izvietojumu sezonā.

     [+] [-]

, 2013-09-04 13:58, pirms 11 gadiem
Nekad neesmu ticējis un arī tagad neticu nevienam krievu sastādītam ziņojumam vai sarakstam par naudas apgrozību un daudzumu viņu sportā. Skaidrs tikai tas, ka tas viss tāpat ir nožēlojamas kapeikas salīdzinājumā ar NHL apjomiem

     [+] [-]

, 2013-09-04 14:04, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekad neesmu ticējis un arī tagad neticu nevienam krievu sastādītam ziņojumam vai sarakstam par naudas apgrozību un daudzumu viņu sportā.
tiesi jau krievi nav tais pedejas vietas... vai varbut Medvescak vai Slovan menedzments melo par speletaju algam?? Ta jau drizak RD, jo kadam gribas naasi ieraut. Ja RD butu 4 limoni eur alga, tad varetu prasit kur pareja nauda paliek??

  +5 [+] [-]

, 2013-09-04 14:17, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Slovan var but pelnoss bez krievu sponsoru iejauksanas....
Naivais

Tu varbūt papēti, kam pieder Slovnaft un kam tālāk pieder tas īpašnieks un ar ko tas nodarbojas
Tāpat papēti arī sīkāk dažus no pārējiem atbalstītājiem

     [+] [-]

, 2013-09-04 14:20, pirms 11 gadiem
salīdzināju komandu sadalījumu pa divīzijām pēc naudiņām, nu tad jāsaka,ka Bobrova divīzija,kur spēlē RD izskatās visnevienlīdzīgākā.Multimiljonari SKA,CSKA piektie pēc budžeta,Lev devītie un četri nabagi.Minska-23;Rīga-25;Slovan-27 un Zagreba pēdējie-28
Redzēsim kā izskatīsies punktu tabula sezonas gaitā un beigās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-04 14:58, pirms 11 gadiem
Interesanti būtu redzēt vispār Dinamo budžeta ciparus,ja šis ir algu budžets!Cik tad par biļetēm nopelna,cik par suvenīriem,ko sponsori piemet -bez Iteras.Vienmēr esmu brīnījies-vai tad nav izdevīgāk drusku nolaist biļešu cenas,bet dabūt pilnu Arēnu nevis turēt cenu un savākt ap 6 tūkstošiem skatītāju- un tad taisīt kaut kādām skolēnu klasēm par velti konkursus ,lai zolīdāks piepildījums Arēnā izskatītos!

     [+] [-]

, 2013-09-04 15:04, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jautajums - kas ir tie kadri Minskaa? Ne reali, kadi kadri Minska var izmaksat lielu naudu??
Tieši tā. Šosezon Minska sastāv gandrīz no vieniem baltkrieviem, no kuriem savukārt vairāk nekā puse ir nepieredzejuši vietējā čempionāta spēlētāji (un ne tie labākie - labākie aizbrauca šovasar uz citām KHL / VHL komandām) + pāris Eiropas un ZA viduvējības (kaut ko vērti ir tikai Irgls un Surovijs). Atgādinu, ka pagaidām ne ar Kaļužniju, ne Kaberle līgums nav noslēgts, turklāt Kalužnijs, kurš šobrīd šķiet nevienam top klubam nav interesants, pārāk daudz neizmaksās, un ņemot vērā, ka puse komandas spēles par minimālo nav nekāda problēma vēl parakstīt 1-2 normālus / labus spēletājus.

     [+] [-]

, 2013-09-04 15:06, pirms 11 gadiem
trakais_v23 rakstīja: šogad neesmu skatījies Minskas sastāvu.Bet pec 12/13 sezonas,nu nepietiek tur ar tiem 6,6milj eiro
Tad ko tu vispār runā? Runa taču ir par šī gada sastāvu, pričom te pagājusī sezona?

  -1 [+] [-]

, 2013-09-04 15:08, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Naivais

Tu varbūt papēti, kam pieder Slovnaft un kam tālāk pieder tas īpašnieks un ar ko tas nodarbojas
Tāpat papēti arī sīkāk dažus no pārējiem atbalstītājiem
Kada starpiba kam pieder tas kompanijas, tie ir vairaki atbalstitaji nevis 1 liels ka RD un vispar tad jau pusi premjerligas varetu nosaukt par Araabu sheihu politpprojektu un ko tur vel.

Tev niez kaut kas no ta, ka kads sponsore KHL klubu? Bez sponsoru naudas Eiropa nepelna NEVIENS un skaidrs, ka tas vel kadu laiku taa bus....

     [+] [-]

, 2013-09-04 15:18, pirms 11 gadiem
14. Neftekhimik 7 356 993Ls :O Par ko?

     [+] [-]

, 2013-09-04 15:18, pirms 11 gadiem
Mūsējiem jāmācās no Slovan mazākas algas, labāks hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-04 15:20, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tev niez kaut kas no ta, ka kads sponsore KHL klubu? Bez sponsoru naudas Eiropa nepelna NEVIENS un skaidrs, ka tas vel kadu laiku taa bus....
Nē, tā vienkārši bija iebilde Tavam nepatiesajam apgalvojumam, ka Slovan neesot krievu sponsoru.
Ir.

     [+] [-]

, 2013-09-04 15:34, pirms 11 gadiem
sasmējos!!! lūk tas ir kolhoza līmenis - "....KHL izstrādāja noteikumu, kas ļauj klubiem izņēmuma kārtā ignorēt algu griestus attiecībā uz vairākiem spēlētājiem..."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-04 17:16, pirms 11 gadiem
Es labprāt pastrādātu par 30.000 sezonā par slidu asinātāju

  +2 [+] [-]

, 2013-09-04 17:25, pirms 11 gadiem
SKA+Lācis ar visu cirku netiek pie kausa, šim prezim laikam nerūp līgas prestižs.

     [+] [-]

, 2013-09-04 17:51, pirms 11 gadiem
Skaidrs ir viens, tik cik algās tērēs SKA, tik arī lieli būs algu griezti. novēlu lācim Gagarina kausu redzēt tikai citu komandu ģērbtuvē!!! Pats laikam jau nesaprot, ka konkrēti lobē savu privātīpašumu.

     [+] [-]

, 2013-09-04 18:09, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Par Minsku piekrītu, taču Medveščakā lielākā daļa sastāva ir AHL viduvējības, kas nekādo lielo algu nevar dabūt.
It kā pareizi ,bet piemēram Līgas vidus gala komandas Severstal,Neftihimik,Sibir vispār nesaprotams algu budžets ,jo tur pat AHL līmeņa spēlētāju pamaz ,miskastes komandas.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-04 18:50, pirms 11 gadiem
Starp citu, Dārziņš nule guva KHL sezonas pirmos vārtus. Dyn- Tra 0:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-04 20:21, pirms 11 gadiem
Man tas tā besī KHL -kolhoza . Medvedevs to ieviesa tikai,lai SKA varētu vēl ,kādu zvaigzni dabūt,taču tpt viņi nevar dabūt savu Gagārinu,jo hokejs ir komandas spēle.

     [+] [-]

, 2013-09-04 22:03, pirms 11 gadiem
Tikai nesaprotu kā Avtomobilist un Admiral ir mums priekšā....

     [+] [-]

, 2013-09-05 05:40, pirms 11 gadiem
Sanāk ,ka Farmklubi arī skaitās pie budžeta ne ? savadāk nevaru savilkt galus kopā ,kā mēs varam maksāt 6kk naudiņas saviem spelētājiem.

     [+] [-]

, 2014-03-18 07:18, pirms 11 gadiem
es1ns rakstīja: Sanāk ,ka Farmklubi arī skaitās pie budžeta ne ? savadāk nevaru savilkt galus kopā ,kā mēs varam maksāt 6kk naudiņas saviem spelētājiem.
Kontinental Hockey League - Official Website -... vari tagad priecāties.