Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

KHL prezidents: "Fāzels nevēlas ziedot pasaules čempionātus"

KHL prezidents: "Fāzels nevēlas ziedot pasaules čempionātus"
KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs
Foto: ITAR-TASS/Staņislavs Krasiļņikovs

Kontinentālās hokeja līgas prezidents Aleksandrs Medvedevs komentējis līgas iespējamo paplašināšanos nākamajā sezonā, kā arī paudis viedokli par hokeja starptautisko kalendāru, norādot, ka četru gadu ciklā nepieciešami tikai divi pasaules čempionāti.

"No "Lada" pieteikums nav saņemts, tur nav atrisinātas problēmas ar finansēm," komentējot iespējamo līgas paplašināšanos, atzinis KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs. "Norvēģijas "Valerenga" vēl nav sniegusi finansiālas un citas garantijas*, bet par "Jokerit" ir skaidrs, ka nākamajā sezonā tas kļūs par pilntiesīgu līgas dalībnieku."

Skaļi izskanējuši arī krievu hokeja slavenības Pāvela Burē plāni izveidot Sočos KHL cienīgu komandu, un šo ideju nesteidz noraidīt arī Medvedevs: „Tikos ar Burē, viņš patiešām aktīvi darbojas ar šo lietu. Tiesa, oficiāls pieteikums nav iesniegts. Taču domāju, ka sekos loģisks un pārdomāts Soču infrastruktūras pielietojums arī pēc olimpiskajām spēlēm.”

Daudz kritiskāk noskaņots KHL prezidents bija par Maskavas „Spartak”, kurš šobrīd aktīvi meklē sponsoru, un tiek baumots, ka par tā atrašanu tiks paziņots tieši olimpiādes laikā.

„Ar baumām visa zeme pilna. Nebūtu slikti tās pārvērst arī reālās lietās,” sacījis Medvedevs. „Variants ar „Lukoil” diemžēl atkrita. Līga, protams, palīdz klubam meklēt, taču ar konkrētām detaļām nedalīšos. To nedarīšu vienkārši tāpēc, ka nevēlos nosaukt cilvēkus, kuri publiski sit dūres pie krūtīm, stāstot, kādi uzticamai spartakieši viņi ir, bet realitātē nevēlas klubam iedalīt pat kapeiku.” Medvedevs arī norādīja, ka, pat ja „Spartak” izdodas nostabilizēt stāvokli, tam tik un tā jādomā par jaunu hokeja arēnu, jo Sokoļņiku arēna KHL spēļu aizvadīšanai nepavisam nav piemērota.

KHL šobrīd spēlē 28 komandas, to skaitā arī Rīgas „Dinamo”. Pirms šīs sezonas līgai pievienojās Vladivostokas „Admiral” un Zagrebas „Medveščak”, taču līgas pārstāvji vairākkārt izteikušies par plāniem turpināt paplašināšanos rietumu virzienā.

KHL prezidents arī lika noprast, ka jau ir zināma nākamās sezonas Zvaigžnu mača norises vietu, taču viņš to nenosauks, jo „nevēlas, lai citi pretendenti apvainotos”. Tāpat arī Medvedevs neviesa skaidrību par KHL klubu dalību IIHF organizētajā Čempionu līgā, vien atkārtojot, ka pirmajā sezonā KHL tur noteikti nepiedalīsies, bet par otro „iespējas ir, bet pagaidām nekas nav skaidrs”.

Interesants jautājums tika apspriests saistībā ar starptautiskā kalendāra pārkārtošanu, proti, par Nacionālās hokeja līgas pausto vēlmi atjaunot Pasaules kausu. „Jau vairākkārt esmu izteicies, ka KHL atbalsta stabilu un paredzamu starptautisko kalendāru. Četru gadu ciklā būtu jābūt olimpiskajām spēlēm, diviem pasaules čempionātiem un Pasaules kausam, kuru organizē NHL. Taču IIHF prezidents Renē Fāzels nevēlas ziedot divus pasaules čempionātus, jo tādējādi zaudēs ienākumus. Man ir zināmas summas, kuras IIHF zaudē, un tās ir viegli kompensējamas,” uzsver Medvedevs.

*Sākotnēji sniegtā informācija par to, ka "Valerenga" nepiedalīsies KHL, bija kļūdaina.

Izmantotie resursi:
Александр Медведев: "Заявки от Сочи пока нет"....


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:18, pirms 11 gadiem
Es arī uzskatu, ka vajag PČ divos gados reizi. Vai vismaz izlaist PČ olipiskajā sezonā. Gribu redzēt cik daudz būs ''slimo'' uz PČ Baltkrievijā.
, 2014-02-03 18:23, pirms 11 gadiem
Fāzels pretojas tāpēc, ka nezin kur bāzt B un C divīzijas, ja A divīzija nenotiktu katru gadu. Tā tas PČ vispār nevienam nav vajadzīgs ja ir OS un PK
, 2014-02-03 18:23, pirms 11 gadiem
ainars_m rakstīja: Es arī uzskatu, ka vajag PČ divos gados reizi. Vai vismaz izlaist PČ olipiskajā sezonā. Gribu redzēt cik daudz būs ''slimo'' uz PČ Baltkrievijā.
Es būšu. Un zinu vēl daudzus cilvēkus.
Lētākais PČ vispār. 6h ar mašīnu un esi klāt.
Nekad neesmu braucis, bet tagad grēks nebraukt.
Arī Baltkrieviju apskatīšu, redzēšu pats savām acīm "cik slikti" tur ir.

P.S. Piekrītu, ka PČ var rīkot reizi divos gados.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:26, pirms 11 gadiem
ainars_m rakstīja: Es arī uzskatu, ka vajag PČ divos gados reizi. Vai vismaz izlaist PČ olipiskajā sezonā. Gribu redzēt cik daudz būs ''slimo'' uz PČ Baltkrievijā.
principā jā...
tikai tad Elite jāsamazina līdz 12 izlasēm vai OS jāpalielina līdz 16 izlasēm...
un viss notiksies...pietiks ar vienu reizi visu noskaidrot...
sievietēm starp citu šogad tā arī ir - Elite nenotiek, viss noskaidrosies OS...
, 2014-02-03 18:26, pirms 11 gadiem
Ja PČ rīkos reizi 2 gados, tas nozīmē tikai to, ka Latvijas valstsvienību redzēsim divreiz retāk.

Neko citu tas nemainīs. Prestižs, spēlētāji un spēles kvalitāte nekādā veidā nemainās.
, 2014-02-03 18:29, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Fāzels pretojas tāpēc, ka nezin kur bāzt B un C divīzijas, ja A divīzija nenotiktu katru gadu. Tā tas PČ vispār nevienam nav vajadzīgs ja ir OS un PK
ne jau tāpēc, pretojas...pagaidām neviens naudu par to nepiedāvā..
augstāk jau aprakstīju, kā to izdarīt un kā sievietes dara šogad...
ar sievietēm vieglāk, tur peļņas nav...
lai ko neteiktu Medvedevs priekš IIHF katrs čempis tomēr iesit naudiņu...
, 2014-02-03 18:31, pirms 11 gadiem
loook ploik! rakstīja: Es būšu. Un zinu vēl daudzus cilvēkus.
Lētākais PČ vispār. 6h ar mašīnu un esi klāt.
Nekad neesmu braucis, bet tagad grēks nebraukt.
Arī Baltkrieviju apskatīšu, redzēšu pats savām acīm "cik slikti" tur ir.

P.S. Piekrītu, ka PČ var rīkot reizi divos gados.
Vispār jau Helsinki bija vēl tuvāk.
Kas attiecas uz izmaksām - vismaz normālās arēnas vietās BLR biļetes ir pat mazliet dārgākas kā iepriekšējā gadā Helsinkos (ok, atšķirība pāris eiro, bet nu tomēr).
Lētāks droši vien būs šņabis veikalos, tur diez vai kāda cita zeme varēs konkurēt.

Es arī droši vien aizbraukšu, bet man nav nekādu ilūziju, ne par sportisko pusi, ne par pakalpojumu lētumu.

Kas attiecas uz Fāzelu - kāpēc viņam kaut ko mainīt, ja tagad atlec smuks cipars no šī pasākuma sponsoriem? Viss pārējais jau nav tik svarīgi.
, 2014-02-03 18:32, pirms 11 gadiem
paši krievi to negrib, kur gan citur aizbraucot ar olimpisko sasrāvu varēs tikt pie medaļām un stiept savu krānu garāku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:37, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Visiem te izskataas galiigi tas izlashu hokejs pie kaajas palicies
Nebūt ne - pavisam drīz sāksies īstais izlašu turnīrs Sočos un par to interese ir ļoti liela.

Pie kājas sāk palikt tas turnīrs pavasarī.
, 2014-02-03 18:38, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Visiem te izskataas galiigi tas izlashu hokejs pie kaajas palicies
man nē!
, 2014-02-03 18:38, pirms 11 gadiem
Ozo šovakar sporta studijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:41, pirms 11 gadiem
KHL prezidents arī lika noprast, ka jau ir zināma nākamās sezonas Zvaigžnu mača norises vietu, taču viņš to nenosauks, jo „nevēlas, lai citi pretendenti apvainotos”.

Vot nesaprotu, jēga ir pateikt, ka viss jau ir izlemts, bet tagad neteiks, jo citādi pārējie apvainosies? Nu labi, apvainosies, kad paziņos oficiāli, jo tāpat jau izlemts ir tagad, ta sanāk no šī brīža līdz oficiālam paziņojumam visi centieni vējā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:42, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Visiem te izskataas galiigi tas izlashu hokejs pie kaajas palicies
Tu uzskati, ka Visuma centram hokejā jābūt 6 spēlēm gadā, piedevām 2 gadus sūdīgi, vienu normāli? Kaut kā par maz, lai būtu liela sajūsma.
, 2014-02-03 18:43, pirms 11 gadiem
Nedarbs rakstīja: KHL prezidents arī lika noprast, ka jau ir zināma nākamās sezonas Zvaigžnu mača norises vietu, taču viņš to nenosauks, jo „nevēlas, lai citi pretendenti apvainotos”.

Vot nesaprotu, jēga ir pateikt, ka viss jau ir izlemts, bet tagad neteiks, jo citādi pārējie apvainosies? Nu labi, apvainosies, kad paziņos oficiāli, jo tāpat jau izlemts ir tagad, ta sanāk no šī brīža līdz oficiālam paziņojumam visi centieni vējā!
Varetu Vladivostoka uzrikot.
Visi ar prieku lidotu uz turieni!
, 2014-02-03 18:43, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec?
Tāpēc, ka tur aizvien mazāk piedalās tie, kurus var saukt par labākajiem pasaules hokejistiem.
, 2014-02-03 18:44, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Par daudz OZO pēdējā laikā,visur,pat par Dukuru mazāk raksta
Nu logiski!
Ozo tak ir 10x lielaka zvaigzne neka tas Dukurs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:45, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tāpēc, ka tur aizvien mazāk piedalās tie, kurus var saukt par labākajiem pasaules hokejistiem.
Nja tas tiesa!
Un izskatas ka shogad PČ varetu but baigi blavs, jo ir Olimpiska sezona, un diez vai kads baigi rausies uz izlasi!
, 2014-02-03 18:46, pirms 11 gadiem
Vsjo, tagad atzistas kurs man ielika minusu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:48, pirms 11 gadiem
Man ir viens jautajums renes sluceju faniem - kas skeletona ir tik interesants? Chalis nobrauc paris braucienus un tas arii viss. Kur ir tas kaifs??
Hokeja spele iet vismaz 60min, bet skeletona viens brauciens iet mazak par minuti!
, 2014-02-03 18:49, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Ja nebbutu Gjinamas, taapat tu gaidiitu ar siekalaam PC
Nu ljoti iespejams!
Shosezon wsp hokejs baigi daudz sanak. Vel tak Dinamo PO speles bus.
Unikali!
, 2014-02-03 18:49, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Ja nebbutu Gjinamas, taapat tu gaidiitu ar siekalaam PC
Tev vienkārši nesagremojas, ka bez Dinamo Latvijā būtībā nebija hokeja, ar- ir.
, 2014-02-03 18:51, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tev vienkārši nesagremojas, ka bez Dinamo Latvijā būtībā nebija hokeja, ar- ir.
Ne nu ta tiekt nevar, LV chempis pirms Dinamo jau ar bija diez gan labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:53, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne nu ta tiekt nevar, LV chempis pirms Dinamo jau ar bija diez gan labs.
Kas tieši tur bija labs? Mēs konkurējām ar ...ko? Ar Lietuvu?
, 2014-02-03 18:55, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kas tieši tur bija labs? Mēs konkurējām ar ...ko? Ar Lietuvu?
kad bija big three- Ask, Rīga 2000 un lm- bija zajebis!
, 2014-02-03 18:55, pirms 11 gadiem
Kāda jēga tagad te teikt - ja nebūtu Dinamo, PČ gaidītu vairāk? Nu jā - tā ir taisnība (prioritārs ir NHL/KHL), un tad? Cik ļoti jums pašiem nav apnicis tas ''Kanāda zaudēja Francijai!" ''Aj, kas tā par Kanādu jel, paskaties to sastāvu!'' ? Bet statistikā paliks šis rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 18:56, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: IZLASE IR IZLASE

Lielaakais gada notikums, kaa jebkura sporta veida PC
Tev laikam hormonālās vētras sakritušas ar kādu no tiem PČ. Kāds tur lielākais hokejā, drīzāk visu līgu neveiksminieku konkurss, būtībā tāds pats kā visu norietais Naģeždas kauss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 19:01, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tev laikam hormonālās vētras sakritušas ar kādu no tiem PČ. Kāds tur lielākais hokejā, drīzāk visu līgu neveiksminieku konkurss, būtībā tāds pats kā visu norietais Naģeždas kauss.
Oi, šais tu atrausies. Nu tevi noknābs.
Diemžēl es to neredzēšu, jo knābējus būšu laikus noignorējis...
, 2014-02-03 19:02, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: Kāda jēga tagad te teikt - ja nebūtu Dinamo, PČ gaidītu vairāk? Nu jā - tā ir taisnība (prioritārs ir NHL/KHL), un tad? Cik ļoti jums pašiem nav apnicis tas ''Kanāda zaudēja Francijai!" ''Aj, kas tā par Kanādu jel, paskaties to sastāvu!'' ? Bet statistikā paliks šis rezultāts.
Neatceros ka Kanada butu pedejos gados zaudejusi Francijai.
Krievi jau tikai pakasa vinjiem!
, 2014-02-03 19:02, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kad bija big three- Ask, Rīga 2000 un lm- bija zajebis!
Njā, diezgan kruts čempis ar trīs komandām (jo pārējās vispār var neņemt vērā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 19:04, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Njā, diezgan kruts čempis ar trīs komandām (jo pārējās vispār var neņemt vērā).
Nu bet ko lai dara, ka mums tas chempis LV tik nabadzigs?
Vakardien skatijos eiroviziju un sapratu ka arii muzikas joma LV ir dzilja pakala.
Wsp tad jauzdod jautajums - kas LV wsp ir labs? Viss ir totala dibenā!
, 2014-02-03 19:05, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neatceros ka Kanada butu pedejos gados zaudejusi Francijai.
Krievi jau tikai pakasa vinjiem!
tas bija kā piemērs, konkrētas spēles nebija prātā. bet tā kā pats iedevi īstu piemēru; ieliec tur ''Krievija'' un padomā
, 2014-02-03 19:05, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: tas bija kā piemērs, konkrētas spēles nebija prātā. bet tā kā pats iedevi īstu piemēru; ieliec tur ''Krievija'' un padomā
Ok!
Es jau tik palaboju!
Bet butiba OS varetu visu nolikt pa plauktinjiem hokeja izlasu speka sakara!
, 2014-02-03 19:05, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Njā, diezgan kruts čempis ar trīs komandām (jo pārējās vispār var neņemt vērā).
nebija gluži tā, kā Kurbads tagad fukā visus pēc kārtas!
, 2014-02-03 19:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Wsp tad jauzdod jautajums - kas LV wsp ir labs? Viss ir totala dibenā!
Nē, nav.
Bet nav jēgas piedāvāt sarakstu - vienmēr atradīsies cilvēki, kuriem "viss būs slikti".
, 2014-02-03 19:06, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: nebija gluži tā, kā Kurbads tagad fukā visus pēc kārtas!
sms kredits tak ar laikam labi rukā!
, 2014-02-03 19:07, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: sms kredits tak ar laikam labi rukā!
tā jau ir vēsture
, 2014-02-03 19:08, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē, nav.
Bet nav jēgas piedāvāt sarakstu - vienmēr atradīsies cilvēki, kuriem "viss būs slikti".
Lai butu, kas budams, bet muzika LV ir totala bedre.
Nav jabut muzikas specam, lai to zinatu!
, 2014-02-03 19:08, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: tā jau ir vēsture
Vai tad vairs sie nespele?
, 2014-02-03 19:09, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu bet ko lai dara, ka mums tas chempis LV tik nabadzigs?
Vakardien skatijos eiroviziju un sapratu ka arii muzikas joma LV ir dzilja pakala.
Wsp tad jauzdod jautajums - kas LV wsp ir labs? Viss ir totala dibenā!
Ja ir tik nabadzīgs, tad ir. Tad ir jāstrādā tādā modelī, kāds ir iespējams. Šobrīd ir jāaudzina jaunieši, vienalga ar vai bez KHL un MHL, caur viņu izaugšanu citās līgās jāuztur LV līmenis. Un viss. Kāda starpība vai caur krieviem vai kanādiešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 19:10, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tad vairs sie nespele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 19:13, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: "paldies" Medvedev par KHL
Pirms KHL tiešām gaidīju ar nepacietību PČ, jo tā bija viena no retajām reizēm redzēt hokeju. Visi čaļi arī rāvās uz izlasi un sitās, jo reizi gadā satikās. Es labāk skatos vienreiz divos gados kaut ko līdzīgu, nevis kā tagad, kad daži domā: nekas, izlaidīšu, tikšos nākamreiz.
Īsti nesaprotu tavu bēdu.
, 2014-02-03 19:14, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lai butu, kas budams, bet muzika LV ir totala bedre.
Nav jabut muzikas specam, lai to zinatu!
Šogad starp tām 24 dziesmām kādas 6 bija tādas, par kurām nebūtu kauns, ja viņas skanētu arī Eirovīzijā. Nu jau palika laikam 2, pateicoties tīņu klubinieku un nomulsināto etnovērtību cienītājiem.
, 2014-02-03 19:15, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lai butu, kas budams, bet muzika LV ir totala bedre.
Nav jabut muzikas specam, lai to zinatu!
Latvijā ir Skyforger un Iļģi. Bija Neglected Fields. Visas trīs pasaules līmeņa blices (savos žanros). Mazāk zināmas ir Holy Lamb un tagad arī Vital Science un Year Zero.

Bet jā, Eirovīzija... Nelaime jau tā, ka visi puslīdz profesionāli kolektīvi tur negrib piedalīties, negrib izgāzties (vai jau ir reiz izgāzušies...) Tad nu OKarte skatuve tur rullē.
, 2014-02-03 19:15, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Eirovīzijās finālā maijā,Olga pacels LV jaunā līmenī
Bet nu tiešām - jēga piedalīties piedalīšanās dēļ? Nu ja mums nav, ko sūtīt, tak var nesūtīt. Vakar paskatījos par ko bija cepiens - nu ārprāts. Kāds vispār var būt guvums no šāda balagāna? Bija vispār kāds normāls cilvēks, kurš par tādu murgu arī balsoja?
, 2014-02-03 19:15, pirms 11 gadiem
Beidzot kaut kas tāds kam es varu piekrist.
, 2014-02-03 19:17, pirms 11 gadiem
TAD NU PČ IK PĒC DIVI GADI, BET JĀTAISA KVALIFIKĀCIJA KĀ BASĪTI
, 2014-02-03 19:17, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Vispār jau Helsinki bija vēl tuvāk.
Kas attiecas uz izmaksām - vismaz normālās arēnas vietās BLR biļetes ir pat mazliet dārgākas kā iepriekšējā gadā Helsinkos (ok, atšķirība pāris eiro, bet nu tomēr).
Lētāks droši vien būs šņabis veikalos, tur diez vai kāda cita zeme varēs konkurēt.

Es arī droši vien aizbraukšu, bet man nav nekādu ilūziju, ne par sportisko pusi, ne par pakalpojumu lētumu.

Kas attiecas uz Fāzelu - kāpēc viņam kaut ko mainīt, ja tagad atlec smuks cipars no šī pasākuma sponsoriem? Viss pārējais jau nav tik svarīgi.
Man čomam radi Minskā, tā ka vismaz kaut kāds labums. Un tomēr Baltkrievija ir eksotiskāka nekā Somija. Atbraukšu un varēšu gudri runāt par īsto situāciju valstī.
, 2014-02-03 19:18, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Redz man tikai pa lielam izlashu meistarsaciikstes interesee, tieshi taapat kaa piem. fucii.
Nu, tad ko tu lien un ņaudi pie rakstiem par RD?
Man arī futenē, basketā interesē tikai izlases. Kad tās spēlēs, tad par to interesēšos.
, 2014-02-03 19:18, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Latvijā ir Skyforger un Iļģi. Bija Neglected Fields. Visas trīs pasaules līmeņa blices (savos žanros). Mazāk zināmas ir Holy Lamb un tagad arī Vital Science un Year Zero.

Bet jā, Eirovīzija... Nelaime jau tā, ka visi puslīdz profesionāli kolektīvi tur negrib piedalīties, negrib izgāzties (vai jau ir reiz izgāzušies...) Tad nu OKarte skatuve tur rullē.
HolyLamb vēl eksistē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 19:20, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: HolyLamb vēl eksistē?
Raksta jauno elbumu jau kuro gadu. Bakstu šos, bet šie tik plāta rokas, būšot, būšot... kaut kad būšot.
Facebookā paskaties, tur pabrīžam apdeiti tiek iemesti.
, 2014-02-03 19:21, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Raksta jauno elbumu jau kuro gadu. Bakstu šos, bet šie tik plāta rokas, būšot, būšot... kaut kad būšot.
Facebookā paskaties, tur pabrīžam apdeiti tiek iemesti.
Es tā biški esmu atgājis. Ex Dies Irae.
, 2014-02-03 19:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man ir viens jautajums renes sluceju faniem - kas skeletona ir tik interesants? Chalis nobrauc paris braucienus un tas arii viss. Kur ir tas kaifs??
Hokeja spele iet vismaz 60min, bet skeletona viens brauciens iet mazak par minuti!
Vieglatlētikā jau tad maratons ir daudz aizraujošāka disciplīna nekā 100 m sprints, ja?
, 2014-02-03 19:37, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 20:18, pirms 11 gadiem
Man patīk tas ,ka Fazels par PČ katru gadu.Jo ko tad darīt gados ,kad nav PČ paskatīties daļu Dinamo mājas spēļu ,brīvdienās NHL regulārās sezonas spēles un aktīvāk Stenlija kausu ,man tomēr pietrūktu pavasarī PČ.Jo visticamāk nākamās OS spēles būs zemāka līmeņa turnīrs kā PČ ,kā tas bija līdz1998 gadam ,jo NHL var arī vairs nelaist spēlētājus uz OS.Pasaules kauss labākais un intresantākais turnīrs ,bet bez Latvijas.Ja vēl būtu LAČ spēcīgāks ,kā pirms Dinamo ,tad varbūt tas daļēji kompensētu PČ trūkumu ,bet savādāk lai labāk tomēr PČ katru gadu.Lai arī futbolā un basketbolā it kā lielie turnīri ik pēc diviem gadiem ,bet tur notiek kvalifikācijas spēles un izlase ir katru gadu.
, 2014-02-03 20:24, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Man patīk tas ,ka Fazels par PČ katru gadu.Jo ko tad darīt gados ,kad nav PČ paskatīties daļu Dinamo mājas spēļu ,brīvdienās NHL regulārās sezonas spēles un aktīvāk Stenlija kausu ,man tomēr pietrūktu pavasarī PČ.Jo visticamāk nākamās OS spēles būs zemāka līmeņa turnīrs kā PČ ,kā tas bija līdz1998 gadam ,jo NHL var arī vairs nelaist spēlētājus uz OS.Pasaules kauss labākais un intresantākais turnīrs ,bet bez Latvijas.Ja vēl būtu LAČ spēcīgāks ,kā pirms Dinamo ,tad varbūt tas daļēji kompensētu PČ trūkumu ,bet savādāk lai labāk tomēr PČ katru gadu.Lai arī futbolā un basketbolā it kā lielie turnīri ik pēc diviem gadiem ,bet tur notiek kvalifikācijas spēles un izlase ir katru gadu.
Izņemot olimpiskos gadus, jo tas jau nu toč ir perebors. Nekas jau tādām Zviedrijām un ASV, bet mums, ja tik vien ir kā tai vienai izlasei spēlētāju, tad iznāk tā, ka stiprajiem tāpat ir otrie sastāvi, vājie(un arī nemaz ne tik vājie) nepiedalās OS, bet mūsējiem jāvelk divreiz tas arkls.
, 2014-02-03 20:31, pirms 11 gadiem
Uzskatu, ka PČ hokejā arī jābūt ik pēc 2 gadi. Jo brīžiem tie čempionāti nevienu neinteresē un apnīk. Pa 2 gadi spēsim vairāk noilgoties, čempionāti būs apmeklētāji, kā arī tad varbūt spēlētāji vairāk vēlēsies spēlēt izlasē.

Šogad arī pirmo reizi braukšu , jo grēks nebraukt. Arī interesē, kas tam čempim vēderā
, 2014-02-03 20:32, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Izņemot olimpiskos gadus, jo tas jau nu toč ir perebors. Nekas jau tādām Zviedrijām un ASV, bet mums, ja tik vien ir kā tai vienai izlasei spēlētāju, tad iznāk tā, ka stiprajiem tāpat ir otrie sastāvi, vājie(un arī nemaz ne tik vājie) nepiedalās OS, bet mūsējiem jāvelk divreiz tas arkls.
Olimpiskajos gados kādreiz arī nebija PČ ,vismaz 1976,1980,1984,1988 gados PČ nenotika.
, 2014-02-03 20:34, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: Uzskatu, ka PČ hokejā arī jābūt ik pēc 2 gadi. Jo brīžiem tie čempionāti nevienu neinteresē un apnīk. Pa 2 gadi spēsim vairāk noilgoties, čempionāti būs apmeklētāji, kā arī tad varbūt spēlētāji vairāk vēlēsies spēlēt izlasē.
Naivas cerības ,jo spēlētaju attieksmē maz ,kas mainīsies,tie kuri vēlēs brauks uz PČ katru gadu ,bet kuri nevēlās nebrauks arī tad ja PČ ik pēc diviem gadiem.Tā kā lai paliek pa vecam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-03 20:51, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: Uzskatu, ka PČ hokejā arī jābūt ik pēc 2 gadi. Jo brīžiem tie čempionāti nevienu neinteresē un apnīk. Pa 2 gadi spēsim vairāk noilgoties, čempionāti būs apmeklētāji, kā arī tad varbūt spēlētāji vairāk vēlēsies spēlēt izlasē.

Šogad arī pirmo reizi braukšu , jo grēks nebraukt. Arī interesē, kas tam čempim vēderā
Tur Tu maldies.
Nekas apmeklējuma ziņā nemainīsies, ja čempis notiks retāk. Arī spēlētāju ziņā izlases tiks komplektētas ļoti līdzīgi kā šobrīd.

Un vēl - PČ dažādos līmeņos piedalās ~40 valstis, no tām Elitē tikai 16. Bez tam, arī daļai no Elites izlasēm PČ ir vajadzīgs katru gadu. Starp citu, arī Latvijai.
, 2014-02-03 21:35, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Tur Tu maldies.
Nekas apmeklējuma ziņā nemainīsies, ja čempis notiks retāk. Arī spēlētāju ziņā izlases tiks komplektētas ļoti līdzīgi kā šobrīd.

Un vēl - PČ dažādos līmeņos piedalās ~40 valstis, no tām Elitē tikai 16. Bez tam, arī daļai no Elites izlasēm PČ ir vajadzīgs katru gadu. Starp citu, arī Latvijai.
reformas vienalga ir jāveic...savādāk baigā noslāņošanās un lielo lobēšana, a mazie lai perās kā prot un grib...
kādas - tas ir beidzot IIHF jāsāk domāt un darīt, nevis stagnēt...