Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sērija pārtrūkst ar sagrāvi

Jānis Pārums

Sērija pārtrūkst ar sagrāvi
Armands Bērziņš un Marks Hartigans
Foto: dinamoriga.eu

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārajā čempionātā pārtrūka Rīgas "Dinamo" sešu uzvaru sērija – Juliusa Šuplera trenētie rīdzinieki Sanktpēterburgā cieta bezierunu zaudējumu pret vietējo "SKA" – 0:4.

Abas komandas KHL čempionātā līdz šim bija tikušās tikai reizi. 9. oktobrī "Arēnā Rīga" Sanktpēterburgas klubs pārtrauca rīdzinieku mājas spēļu uzvaru sēriju, būdams pārāks pēcspēles metienos ar 2:1. Arī pirms šīs spēles "Dinamo" bija izdevies iekrāt uzvaru sēriju...

Spēli aktīvāk uzsāka "Dinamo", jau otrajā minūtē iegūstot iespēju spēlēt vairākumā. Divu minūšu laikā gan izdevās īsti nostāties zonā, kur nu vēl bīstami uzbrukt pretinieku vārtiem. Vēlāk gan rīdziniekiem bija dažas labas iespējas izcelties, taču tās netika izmantotas. Septītajā minūtē noraidījumu saņēma Marks Hartigans, "Dinamo" mazākumā nospēlēja veiksmīgi, pat izprovocējot "SKA" uz pārkāpumu.

Pāris minūtes vēlāk negatīvi izcēlās rīdzinieku līderis Marsels Hosa, saņemot divu minūšu noraidījumu, kā arī iesaistoties diskusijās ar tiesnešiem, par ko saņēma vēl 10 minūtes (2+10). Nedaudz vēlāk noraidījumu saņēma arī Armands Bērziņš un tas "Dinamo" izmaksāja dārgi – pēc kāda laika mājinieki atklāja spēles rezultātu – 0:1. Perioda izskaņā pašiem radās iespēja pusminūti uzspēlēt piecatā pret trijiem, taču izdevība netika izmantota.

Otrās trešdaļas sākumā mazākumā rīdzinieki zaudēja jau otros vārtus – 0:2. Pāris minūtes vēlāk Juliusa Šuplera vadītā komanda vēlreiz nokļuva iedzinēju lomā, taču veiksmīgi aizsargājās un perioda vidū jau pārņēma iniciatīvu, bīstami apdraudot Roberta Eša sargātos vārtus. Izcelties gan neizdevās, turklāt kārtējo reizi nostrādāja likums – neiemet tu, iemet tev! Tā arī notika – neilgi pirms perioda izskaņas precīzs bija Igors Makarovs – 0:3.

Trešajā trešdaļā rīdziniekus atkal iegāza spēle mazākumā. Savu kārtējo noraidījumu nopelnīja Armands Bērziņš, ko mājinieki arī sekmīgi izmantoja – 0:4. Šoreiz KHL decembra vērtīgāko spēlētāju pārspēja Kirils Safronovs. "Dinamo" bija vairākas iespējas beidzot atklāt spēles rezultātu, taču rīdzinieki savas iespēja neizmantoja ne vienādos sastāvos, ne vairākumā. Pašā spēles izskaņā Bērziņam bija lieliska iespēja gūt vārtus, taču – nekā!

Kontinentālā Hokeja līga

Sanktpēterburgas "SKA" - Rīgas "Dinamo" 4:0 (1:0, 2:0, 1:0)
Vārti: 14:13 1:0 Kučeravenko (Golovins, vair.), 22:40 2:0 Babenko (Zjuzins, vair.), 37:43 3:0 Marakrovs (Kučeravenko, Nemorovskis), 42:27 4:0 Safronovs (Golovins, vair.).

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +51 [+] [-]

, 2009-01-03 18:12, pirms 17 gadiem
protams, ka mēs nevaram cerēt, ka RD vienmēr uzvarēs un Martins mūs vienmēr izglābs!
Bet Dinamo vienalga, vismaz priekš manis, ir un paliek labākie... Izanalizēt kļūdas un veiksmi turpmāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ZAKIJS

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:13, pirms 17 gadiem
Šoreiz nepaveicās.

Nekas, nakamajā spēlē uzvara.

 +17 [+] [-]

, 2009-01-03 18:13, pirms 17 gadiem
Nekas traģisks! RD labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-01-03 18:13, pirms 17 gadiem
kur pazudusi fantasy spēle???
Slēpts komentārs: alzamora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-01-03 18:13, pirms 17 gadiem
Pats zaudējums ir sīkums, jo uzvaru sērija nevar turpināties mūžīgi, slikti ir tas, ka nav gūto vārtu.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:14, pirms 17 gadiem
4:0 ir sagrāve
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-03 18:14, pirms 17 gadiem
Tapat RD ir LABAKIE! Martin,neskumsti,tapat mes zinam,ka tu esi labakais! Par jaunaam uzvaraam,degunus augshaa!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:14, pirms 17 gadiem
Latvijas sporta melna diena...

 +18 [+] [-]

, 2009-01-03 18:15, pirms 17 gadiem
man vēl pa tv 0:0 rāda

  +9 [+] [-]

, 2009-01-03 18:16, pirms 17 gadiem
blaaa rakstīja: pilnīgs lol ar tevi
Tak pa tv ierakstā rāda
it kā es nezinātu

 +14 [+] [-]

, 2009-01-03 18:16, pirms 17 gadiem
Par to melno dienu pastrideshos. Lv - Ger 7:1
Slēpts komentārs: westurbt

  +6 [+] [-]

, 2009-01-03 18:16, pirms 17 gadiem
blaaa rakstīja: pilnīgs lol ar tevi
Tak pa tv ierakstā rāda
Tas jau ar tevi pilnigs lol, par tadu humora izjutu esi dizrdejis?

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:16, pirms 17 gadiem
LAUVA rakstīja: Latvijas sporta melna diena...
negribu piekrist - re ku jankam brachka nolaida pa 12 vietu kas ir ljoti labi, jaagaida veel kaa OSC nobrauks..

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:17, pirms 17 gadiem
Ari tas..

 +14 [+] [-]

, 2009-01-03 18:18, pirms 17 gadiem
Bērziņu uz fermu!

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:18, pirms 17 gadiem
Kad nakama spele?

  +8 [+] [-]

, 2009-01-03 18:18, pirms 17 gadiem
Oxa,un tevi par fermas slauceju

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:18, pirms 17 gadiem
naakosho pret severstal jaauzvar!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-03 18:19, pirms 17 gadiem
Bērziņ,Bērziņ..........iemest nevar,tikai sūdus taisaKis kis kauns

  -5 [+] [-]

, 2009-01-03 18:19, pirms 17 gadiem
es pognozeeju: severstal-dinamo 0:1 pag.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:19, pirms 17 gadiem
Žēl ir, bet jātur īkšķi par nākamo spēli un jādomā pozitīvi
Pruseks, neskatoties uz ielaistajām ripām, uzskatu, ka labi spēlēja

  -9 [+] [-]

, 2009-01-03 18:20, pirms 17 gadiem
komenteejiet manu prognoozi!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:21, pirms 17 gadiem
zel bet tomer musejie ir un bus labakie ,lai veicas turpmak

  -5 [+] [-]

, 2009-01-03 18:21, pirms 17 gadiem
ZAKIJS rakstīja: Nevajadzēja teikt! Gribēju skatīties spēli nezinot rezultātu LTV7 .
es taa pat!

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:22, pirms 17 gadiem
severstal nav nekaads zveers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-03 18:22, pirms 17 gadiem
alzamora rakstīja: Tas jau ar tevi pilnigs lol, par tadu humora izjutu esi dizrdejis?
da labi sorry, shodien kkada struntiiga diena, tapee arii humora izjuuta kkada galiga di*sa

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:22, pirms 17 gadiem
jā tagad ešam tik pat daudz sauso spēļu kā prusekam

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:24, pirms 17 gadiem
11400 человек сегодня в Ледовом из 12500! А билеты, меж тем, были проданы все-REKORDS!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:25, pirms 17 gadiem
Rekords bija riigaa..

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:26, pirms 17 gadiem
Nebuus brīnums , ja pēc trešdienas tiks paziņots , ka komandu atstāj visi legionāri un vel pāris Latvijas izlases kandidātu...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:26, pirms 17 gadiem
Hosa,tava prognoze maigi sakot,galiga pakalaa 0:2, varti bus elisonam un cipulim.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:27, pirms 17 gadiem
tikko ska ierakstaa guva vaartus

  -4 [+] [-]

, 2009-01-03 18:27, pirms 17 gadiem
tikko ska ierakstaa guva vaartus.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:27, pirms 17 gadiem
Ered, ko muldi?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-03 18:27, pirms 17 gadiem
nu, ko.Severstaļ jāņem

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:27, pirms 17 gadiem
ar ko nākamā spēle???

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
Njemsim pec pilnas programmas

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
paske12345 rakstīja: ar ko nākamā spēle???
severstaļ

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
Ar severstal

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
Labi ka konkurenti arī pakāsa

  -5 [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
vaartus guus ankipaans!

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:28, pirms 17 gadiem
dYno rakstīja: negribu piekrist - re ku jankam brachka nolaida pa 12 vietu kas ir ljoti labi, jaagaida veel kaa OSC nobrauks..
tieši tā arī vollis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:31, pirms 17 gadiem
Nu ja paši nevar iemest,tad nav ko vienmeer cereet uz vaartusargu ,kaut gan,kas to zina kaa buutu ja tos vaartus Riigai ieskaitiitu un tiesnesis par aatru nenosvilptos
Tāpat Rīga ir The Best

  -3 [+] [-]

, 2009-01-03 18:31, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Labi ka konkurenti arī pakāsa
avangard nepakaasa-avangard uzvareeja lokomatiivi! ja gribi visus rezultaatus zinaat onlainaa tad ej khl.ru

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:32, pirms 17 gadiem
Nekas nenotiek tapat vien. Si spele bija jazaude,lai neapsteigtu znachoka uzvaru serijas uzvaru skaitu. Kgan ta butu tikai septita, bet ta ar rezervi. Tagad vel 6 uzvaras. Tad zaudejums. Un ta talak. Gala 6. vieta pec plejofiem. 6 RD veiksmes skaitlis. Piedodiet par murgojumu.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-03 18:32, pirms 17 gadiem
grayz rakstīja: Nu ja paši nevar iemest,tad nav ko vienmeer cereet uz vaartusargu ,kaut gan,kas to zina kaa buutu ja tos vaartus Riigai ieskaitiitu un tiesnesis par aatru nenosvilptos
Tāpat Rīga ir The Best
GO HOSSA & CO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:35, pirms 17 gadiem
Edzic, RD ir maksimalisti. Ja vinnet,tad sausaja. Diemzhel,ja zaudet,ari..

  +5 [+] [-]

, 2009-01-03 18:35, pirms 17 gadiem
3 no 4 vartiem mazakuma. Visi tris varti Berzina noraidijuma laika. Plus vel neiemet beigas. Rigai 2000 noderetu shads speletajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:36, pirms 17 gadiem
hossa2009 rakstīja: avangard nepakaasa-avangard uzvareeja lokomatiivi! ja gribi visus rezultaatus zinaat onlainaa tad ej www.khl.ru
Naivais..Es šo komandu pie konkurentiem līdz PO neuzskatuDrīzāk viņi mūs par tādiem neuzskata

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:37, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Kad nakama spele?
pirmdien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:38, pirms 17 gadiem
Žēl ka Hossa arī pēdējā laikā vairāk mīl trīt mēli ar tiesnešiem,nevis mest ripas pretinieku vārtos

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 18:39, pirms 17 gadiem
Neaiztiec ogri

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:40, pirms 17 gadiem
Avangard ir konkurents gan. Jo : 2 no 3 tikshanam esam vinnejushi. Vartu starpiba 0. Kur tu redzi parakumu? Abas manas milakas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:48, pirms 17 gadiem
ļoti vāja spēle mūsējo izpildījumā

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:48, pirms 17 gadiem
Trešdiena , vai vēlakais 5diena parādīs...

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:52, pirms 17 gadiem
erred rakstīja: Trešdiena , vai vēlakais 5diena parādīs...
zini, tas pat ticami izklausās... ne jau velti Gunča pēkšņi sācis vilkt šādu meldiņu: nra.lv: Ulmanis: tā nav Gazprom nauda - nra.lv
Slēpts komentārs: BayernM

     [+] [-]

, 2009-01-03 18:58, pirms 17 gadiem
wrigley rakstīja: ļoti vāja spēle mūsējo izpildījumā
Nu tak vis ir saprotams,tak nesen bija jaunas gads,svetki utt Latviesi mil iedzert un citi arii luuk iznakums , driz bus vis atguts un bus ok

  +3 [+] [-]

, 2009-01-03 19:04, pirms 17 gadiem
bļā.. un es te skatos kā muļķis un domāju ka LTV7 rāda tiešraidē šo maču.. a šitāds aplauziens... nemaz vairs negribas trešo periodu skatīties..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:06, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Naivais..Es šo komandu pie konkurentiem līdz PO neuzskatuDrīzāk viņi mūs par tādiem neuzskata
avangard ir tikai 1 vietu augstaak nekaa mees!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:07, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Žēl ka Hossa arī pēdējā laikā vairāk mīl trīt mēli ar tiesnešiem,nevis mest ripas pretinieku vārtos
zheel gan jaa..........

     [+] [-]

, 2009-01-03 19:07, pirms 17 gadiem
SKA ir komanda,kas liidz shim 40 speelees ielaidusi vismazaak ripas - 69 ... taa ka nevaram pelt savu komandu,jo pretinieks tieshamm bij speeciigs! veel naaks uzvaras

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 19:08, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Neaiztiec ogri
piekriitu

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:11, pirms 17 gadiem
bērziņam vajag papisināt nervus.... dažreiz riebjas skatīties uz viņa spēli.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:11, pirms 17 gadiem
Nekas, nākamās paņemsim !
Slēpts komentārs: JustDoiT.9

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:12, pirms 17 gadiem
ne pa temu,bet vai sitas tiesam ir no latvijas?? nhl.com: NHL.com - Players: Viktor Tikhonov, Coyotes

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:16, pirms 17 gadiem
diez gan bezzobaina spele, izskatijas ta it ka musu komandai neko nevajag shai spele! vairakums zem katras kritikas! ka kustejas un saspelejas SKA hokejisti, zel ka nav gribas spara un rkastura cinities katra spele! zel

  +3 [+] [-]

, 2009-01-03 19:16, pirms 17 gadiem
žēl gan! nu nakošajā spēlē severstalai jaatriebjas par pagajusho zaudejumu! Di-na-mo Di-na-mo Rī-ga

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:18, pirms 17 gadiem
spēlēt viņi māk ja ir vadībā. tāda mums ir tā debīlā skola. spēle galīgi rožainā pakaļā. ir jāaizmirst šī spēle. šuplera vietā bērziņam liktu atpūsties kādas pāris spēles, lai padomā....

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:19, pirms 17 gadiem
pruseks labākais ko es jums teicu bet nu kopumā ļoti bāla spēle

  +4 [+] [-]

, 2009-01-03 19:20, pirms 17 gadiem
ZAKIJS rakstīja: Nevajadzēja teikt! Gribēju skatīties spēli nezinot rezultātu LTV7 .
hmm, ko lai saka?
Vareeji nelasiit, gudrinieks.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-03 19:21, pirms 17 gadiem
diemžēl bija tāds pretīgs čujs, ka zaudēs, bet nu nekas, daudz svarīgāk ir paņemt priekša Severstalat, kas mums tiešie konkurenti uz playoffiem. Un tur mans čujs saka, ka būs! Uzbrucējiem kauns - domā, ka Pruseks visu izvilks, bet pašiem pietiks iemest 1 vai 2 golus...Ā, un vēl man čujs saka, ka LAT U20 rīt sasitīs lupatās kazahus

  +4 [+] [-]

, 2009-01-03 19:22, pirms 17 gadiem
P.S Un tiesneši nemaz tā "nesūkā", laiž lažas uz abām pusēm

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:36, pirms 17 gadiem
nu neko, jaaciinaas taalaak! lai veicaas!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:44, pirms 17 gadiem
archa07 rakstīja: Tāpat vislabākie!!!!
Kādi vislabākie? Pasties kur mēs atrodamies, piedod, bet ar jūsu savu "fanu" optimismu dažreiz pat riebjas lasīt.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 19:45, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: 4:0 ir sagrāve
Pret "SKA" tā nav traģēdija, taču rezultāts ir nopietns un "Dinamo" trenneru soliņam vajadzēs krietni paanalizēt "Dinamo" sniegumu laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 19:47, pirms 17 gadiem
arturiks17 rakstīja: Kādi vislabākie? Pasties kur mēs atrodamies, piedod, bet ar jūsu savu "fanu" optimismu dažreiz pat riebjas lasīt.
Mēs atrodamies sūda (piedodiet par izteicienu) Latvijā, kur cilvēki nodirš visus pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2009-01-03 19:47, pirms 17 gadiem
noskatoties so speeli, likaas ka RD sodien speelee. Izskatijaas, ka nemaz negrib uzvareet!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:50, pirms 17 gadiem
Bez variantiem,tik bezzobaina spēle sen nebija redzēta.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 19:52, pirms 17 gadiem
šodienas spēle diemžēl "nekāda"
vienīgi Bērziņa maiņa kaut cik centās un izcēlās,
lai veicās pirmdien

  +4 [+] [-]

, 2009-01-03 19:53, pirms 17 gadiem
Piedodiet Pruseka superextrafani bet nu pirmos triis vaartus vins tomeer nodirsa.ja rodas jautaajumu par otro kur traapija virs pleca manupraat vins par aatru noguulas jau uz celjiem un vinjam paarmeta vnk paari.jaa es zinu ka pateicoties vinjam mums sanaaca shaada uzvaru seerija bet varbuut shupleram vaidzeja atpuutu vinjam iedot jo nav vins nekkads emulators.naakamjaa speelee noteikti jaadod iespeeja Naumovam

     [+] [-]

, 2009-01-03 19:54, pirms 17 gadiem
Speedman rakstīja: da, es tikai jokojos tieši tādu reakciju es gribēju sagaidīt..
es tač pats nezinu kāds rezis RD..

nu redzi, ar ko tie joki beidzas...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 19:55, pirms 17 gadiem
simt punkti: 05.01. jādod iespēja Naumoovam!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 19:58, pirms 17 gadiem
Nezinu gan, man šitā spēle tāda slābena izskatījās. Dinamo it kā spēlēja normāli un tiešām var piekrist, ka Pruseks mūžam visās spēlēs nebūs mūris, taču kaut kā pietrūka - laikam vārtu
un vispār esmu šokā par Pitera faniem - 11 tūkstoši, bet spēles laikā mācēja vien nobļaut - Piter un beigās Malaci! Fūuuu
Latvijas fani ir VISLABĀKIE!

Baigi sasmējos par veci ar "sapuvušajiem " zobiem! Alkohola pēdas bija redzamas ļoti labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 20:03, pirms 17 gadiem
Tikko noskatiijos speeli-paliek diveejaada sajuuta,ja negrib speeleet,lai nespeelee,aatruma nebija,speeka panjeemienu nebija,vairaakuma izspeele zem katras kritikas.cieniijamie hokejisti saglabaajiet savu paslepnumu,nepienjemiet jums neierasto pozu,jo atvainojiet sodien Juus uzvilka bez variantiem.Veelu veiksmi turpmaak,bet ja Juus turpinaasiet saadaa garaa ,atvainojie ,saaksies jauna seerija...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 20:03, pirms 17 gadiem
Pelnīts zaudējums blāvā spēlē pret spēcīgu pretinieku. Bijām lēnāki, daudz brāķa, vairākums vnk tizls. Paši nočakarējam savus momentos jo neprot pieņemt piespēli, vairākas reizes pretinieks vnk pieslidoja un no aizmugures atņēma ripu, kamēr mūsējais domāja ko nu darīt, vai kārtojās bezgala ērtam metienam. ASK goli konfektes!
Katrā ziņā nākamā spēle ir svarīgāka un tur vajag punktus!

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:04, pirms 17 gadiem
Kāds nezin, kur var redzet, cik skatitaju bijuši arēnā ???

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:06, pirms 17 gadiem
bem320 rakstīja: Kāds nezin, kur var redzet, cik skatitaju bijuši arēnā ???
bija bišku pāri 11 tūkst. nevarēja pamanīt, vai ne?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-03 20:07, pirms 17 gadiem
Nu vienus vajadzeja iesist,lai Essam nebutu 7.sausa spele!!!

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:17, pirms 17 gadiem
Bēdīgs rezultāts.Es būtu ielaidis 2 ripas mazāk, bet tas neko neglābtu-jo uzbrucējiem bija mīkstas rokas , tipa no plastilīna ! Garās brīvdienas un atslābums -par ko baidījās Šuplers .

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 20:17, pirms 17 gadiem
nekas,nekas

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:20, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: 4:0 ir sagrāve
neko jaunu nepateici

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 20:20, pirms 17 gadiem
izskatijas ta ka musejie vel svetku noskanas galigi negaja spele

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 20:21, pirms 17 gadiem
Tam tur, kas Hartiganam iebrauca sejā vajadzēja sadot .. Cerēju, ka mūsējie ar kādu golu iesitīs, jo negribēju. lai Ešš panāk Pruseku sauso spēļu ziņā.. nu nekā! lai veicas turpmāk..

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:22, pirms 17 gadiem
shumis502 rakstīja: neko jaunu nepateici
Terminoloģija nav svarīgākais, galvenais ir spēle un tā bija visai štruntīga. Lai gan manuprāt šai gadījumā pēc spēles bija pārliecinošs zaudējums īsti par sagrāvi nesauktu, bet ja jau pieņemts ka 0:4 ir sagrāve tad lai būtu.

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:23, pirms 17 gadiem
ir ok!!nekeram krenki nakamreiz varbut paveiksies!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-03 20:24, pirms 17 gadiem
Liekat miera Martinu!

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:30, pirms 17 gadiem
laurinaa rakstīja: ir ok!!nekeram krenki nakamreiz varbut paveiksies!!
Pesimists!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 20:31, pirms 17 gadiem
Diina rakstīja: simt punkti: 05.01. jādod iespēja Naumoovam!!!
Domāju ,ka Šuplers šodien nevaino Pruseku un atstās to vārtos arī nākošā spēlē ! GO-GO-GO PRUSEK ! ! !

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 20:36, pirms 17 gadiem
anD_One rakstīja: Tam tur, kas Hartiganam iebrauca sejā vajadzēja sadot .. Cerēju, ka mūsējie ar kādu golu iesitīs, jo negribēju. lai Ešš panāk Pruseku sauso spēļu ziņā.. nu nekā! lai veicas turpmāk..
atceries - Makarovs

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 20:42, pirms 17 gadiem
Objektīvs un loģisks rezultāts,jo ja Pruseks nevelk,tad arī visai komandai neiet! SKA arī neko pārcilvēcisku nerādija,bet golus gan skaistus iemeta,pat neskatoties,ka trīs no tiem bija vairākumā!

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:46, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Liekat miera Martinu!
Varbūt Pruseku beidzot ir saniegusi Tava un Paskes vēstule,un tagad džekam sakāpa galvā???
Tas ,protams,joks un tāpēc neapvainojies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 20:50, pirms 17 gadiem
Leģionārs rakstīja: Neobjektīvs un pilnīgi idiotisks ir tavs komentārs,jo mazāk tu šeit parādīsies,jo labāk.
O,tizlenis,no Kuldīgas arī te ieklepojās!
Ne Tev es prasīšu atļauju ko kementēt nekā!
E,vispār,janoignorē Tevi!

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:02, pirms 17 gadiem
Žēl gan...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 21:04, pirms 17 gadiem
Tak neņemat to Ivaru galvā. Es jau pārliecinājos, ka viņš ir Daunis. Basketbols viņam nepatīk - hoķis ar ne, bet patīk rakstīt murgainus kom.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 21:11, pirms 17 gadiem
4485111 rakstīja: Tak neņemat to Ivaru galvā. Es jau pārliecinājos, ka viņš ir Daunis. Basketbols viņam nepatīk - hoķis ar ne, bet patīk rakstīt murgainus kom.
uzreiz kaa vinsh nefano par dinamo vinjam nepatiik hokejs?...kaa stulbi tu spried

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:13, pirms 17 gadiem
Voblers rakstīja: uzreiz kaa vinsh nefano par dinamo vinjam nepatiik hokejs?
Ta nav jēgas ko viņam un tamlīdzīgiem džekiem skaidrot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 21:19, pirms 17 gadiem
Voblers rakstīja: uzreiz kaa vinsh nefano par dinamo vinjam nepatiik hokejs?...kaa stulbi tu spried
Diemžēl jāska tā - 4 stundas atpakaļ sava kom. viņš rakstīja, ka viņam nepatīk nes baskets ne hoķis. Ko tad komentē ja neskaties. Jā ir mums šie sporta veidi līmenī kādā ir, bet labāk tādā vai labākā nekā vispār nav. Un kotu tur ivar vispār sprēga atradi pirmo kas par tevi tā go go go

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:20, pirms 17 gadiem
Voblers rakstīja: uzreiz kaa vinsh nefano par dinamo vinjam nepatiik hokejs?...kaa stulbi tu spried
Pats ari nefanoju

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:20, pirms 17 gadiem
Bet patīk

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:21, pirms 17 gadiem
4485111 rakstīja: Diemžēl jāska tā - 4 stundas atpakaļ sava kom. viņš rakstīja, ka viņam nepatīk nes baskets ne hoķis. Ko tad komentē ja neskaties. Jā ir mums šie sporta veidi līmenī kādā ir, bet labāk tādā vai labākā nekā vispār nav. Un kotu tur ivar vispār sprēga atradi pirmo kas par tevi tā go go go
es varbuut atskiriba no tevis nepavadu visu savu dziivi esportaa....

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:24, pirms 17 gadiem
Ha. paskaties kad pieregistrejos ha

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:24, pirms 17 gadiem
Zēl kad zaudējam un pārtraucam uzvaru sēriju!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 21:26, pirms 17 gadiem
Es domaju ka zinam visi kas par vainu. vienkarsi džeki labi nosvinēja un viss. Šī komanda ir stiprāka, bet spēlējām ne savā līmenī

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:36, pirms 17 gadiem
4485111 rakstīja: vienkarsi džeki labi nosvinēja un viss.
principā šādas lietas saki ja ir zināmi fakti...tagad sanāk ka cel neslavu spēlētājiem

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:39, pirms 17 gadiem
Ja kas tās ir tikai mans domas. Un kādu neslavu, kas viņi nav cilvēki. Vienreiz gadā jau var

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:40, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Liekat miera Martinu!
nē jo tās sausās spēles bija haļava un tikai aklie varēja teikt ka viņš ir izcils izcila bija mūsu aizsardzība un tizli bija pretinieku uzbrucēji tāpat jau var teikt, ka eš šodien stāvēja lieliski, bet ko tad mūsējie izdarīja,lai viņu pārspētu - neko. tā kā pruseks nav labāks par naumovu masaļski enkuzēnu muštukovu avotiņu un citiem Latvijas vārtsargiem,kam vienkārši vajag spēļu praksi

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:41, pirms 17 gadiem
ja SKA šitā turpinās, tad sezonas sākumā šur tur dzirdētie SKA - čempion ! vairs neliks smīkņāt !

mūsējie bija kā parasti, tikai SKA džekiem ir tāda fizuha, kāda RD nerādās pat sapņos. Tāpēc viņi arī var nopresēt RD, ka liekas, ka RD "šodien tādi nevarīgi"

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:42, pirms 17 gadiem
egils34 rakstīja: pruseks nav labāks par naumovu masaļski enkuzēnu muštukovu avotiņu un citiem Latvijas vārtsargiem,kam vienkārši vajag spēļu praksi
Tik nezin kapēc tos mūsu Prusekam līdzvērtīgos Muštukovus@Co nevienam TOP līgu klubam nevajag

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:44, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Objektīvs un loģisks rezultāts,jo ja Pruseks nevelk,tad arī visai komandai neiet! SKA arī neko pārcilvēcisku nerādija,bet golus gan skaistus iemeta,pat neskatoties,ka trīs no tiem bija vairākumā!
Lai kā Tu man nepatīc, bet piekrītu Tev tanī komentāra daļā, ka uzbrukuma līnija pārāk paaujas, ka "gan jau Pruseks izvilks, a mēs kaut kā vienu/divus iemetīsim..." Atkal darbs Šupleram sapurināt/iespert pa d...u uzbrucējiem! Esmu pārliecināts, ka pret Severstalat jau būs labs rezultāts... Tava prognoze (ja atmet visas sazvērestības teorijas)?

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:50, pirms 17 gadiem
PēterisP rakstīja: ja SKA šitā turpinās, tad sezonas sākumā šur tur dzirdētie SKA - čempion ! vairs neliks smīkņāt !

mūsējie bija kā parasti, tikai SKA džekiem ir tāda fizuha, kāda RD nerādās pat sapņos. Tāpēc viņi arī var nopresēt RD, ka liekas, ka RD "šodien tādi nevarīgi"
Tas gan, pat mazākumā šie nevis uztaisīja kvadrātu zonā, bet gāja virsū tam mūsu spēlētājam kuram bija ripa, un paspēja izskriet līdzu mūsu piespēlēm...es nevarēju saprast - mēs ilgi domājam, vai šie baigi skrien....

     [+] [-]

, 2009-01-03 21:52, pirms 17 gadiem
nau pa temu-bet varbut bkads var pateikt cikos sodien u20 speles pec Latvijas laika???

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 21:58, pirms 17 gadiem
peterisabolins rakstīja: nau pa temu-bet varbut bkads var pateikt cikos sodien u20 speles pec Latvijas laika???
1.30, bet ne šodien, bet rītnakt... tā kā ej čučēt un rītvakar savāri kafiju, jo spēlēs līdz kādiem 4.00

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 22:00, pirms 17 gadiem
P.S. a kazahpuikas šodien līdz 4iem rītā tiks pazemoti no karstasinīgajiem somu puikiem...

     [+] [-]

, 2009-01-03 22:02, pirms 17 gadiem
to jau drosi ka neradis??
bet vai tad sestdienas nakti nav pusfinali??
vai es ari kautko jaucu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 22:04, pirms 17 gadiem
peterisabolins rakstīja: to jau drosi ka neradis??
bet vai tad sestdienas nakti nav pusfinali??
vai es ari kautko jaucu
mūsējiem pusfināli nedraud, tikai cīņa par palikšanu A grupā, kas nu nemaz nav tas sliktākais variants

     [+] [-]

, 2009-01-03 22:05, pirms 17 gadiem
iihf.com: STATISTICS

ja netici...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-03 22:08, pirms 17 gadiem
Runčuks rakstīja: Lai kā Tu man nepatīc, bet piekrītu Tev tanī komentāra daļā, ka uzbrukuma līnija pārāk paaujas, ka "gan jau Pruseks izvilks, a mēs kaut kā vienu/divus iemetīsim..." Atkal darbs Šupleram sapurināt/iespert pa d...u uzbrucējiem! Esmu pārliecināts, ka pret Severstalat jau būs labs rezultāts... Tava prognoze (ja atmet visas sazvērestības teorijas)?
Man šobrīd vispār nav prognožu,jo RD ir apgāzis visas manas prognozes! Pagaidām man šī komanda ir absolūta mīkla,jo ir uzvarējuši tādas spēles,kas pēc visas loģikas būtu jazaudē,bet zaudējuši tās kurās bija jauzvar!
Vienīgi varu pateikt,ka ja varočiki vilks,tad būs arī rezultāts,jo laukuma spēlētāji šodien vel vairāk pasliktināja jau tā ne visai labo vidējo iemesto vārtu statistiku! Ja teiksim,ka RD aizvadītajās 39 spēlēs ir iemetuši vidēji 2,17 ripas spēlē,tad priekšpēdējā vietā esošais Vitjaz to ir iespējuši 2,38,bet nākošais pretinieks Severastaļ pat 2,58 ripas spēlē! Spēļu skaits vienāds!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 22:13, pirms 17 gadiem
0:4 hokeja nav sagrave,bet jaatzist to,ka SKA bija sodien stipraki un PRUSEKAM ari nebija ta labaka diena.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 22:15, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man šobrīd vispār nav prognožu,jo RD ir apgāzis visas manas prognozes! Pagaidām man šī komanda ir absolūta mīkla,jo ir uzvarējuši tādas spēles,kas pēc visas loģikas būtu jazaudē,bet zaudējuši tās kurās bija jauzvar!
Vienīgi varu pateikt,ka ja varočiki vilks,tad būs arī rezultāts,jo laukuma spēlētāji šodien vel vairāk pasliktināja jau tā ne visai labo vidējo iemesto vārtu statistiku! Ja teiksim,ka RD aizvadītajās 39 spēlēs ir iemetuši vidēji 2,17 ripas spēlē,tad priekšpēdējā vietā esošais Vitjaz to ir iespējuši 2,38,bet nākošais pretinieks Severastaļ pat 2,58 ripas spēlē! Spēļu skaits vienāds!
ieliku Tev plusu par argumentētu komentāru (fakti, nevis sazvērestību teorijas)

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 22:15, pirms 17 gadiem
Runčuks rakstīja: Lai kā Tu man nepatīc, bet piekrītu Tev tanī komentāra daļā, ka uzbrukuma līnija pārāk paaujas, ka "gan jau Pruseks izvilks, a mēs kaut kā vienu/divus iemetīsim..." Atkal darbs Šupleram sapurināt/iespert pa d...u uzbrucējiem! Esmu pārliecināts, ka pret Severstalat jau būs labs rezultāts... Tava prognoze (ja atmet visas sazvērestības teorijas)?
man arī brīžiem liekas ka mūsu spēlētāji sāk pārāk daudz paļauties uz Pruseku, vispār patika SKA tieši komandas spēle aizsardzībā, šāds hokejs nav tas baudāmākais bet rezultāts ir pozitīvs, gan jau mūsējie saņemsies un nākošā spēle būs rezultatīvāka.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 22:20, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Par to melno dienu pastrideshos. Lv - Ger 7:1
Arī volejbolisti ar 3-0 vinēja Norvēģus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-03 23:15, pirms 17 gadiem
svt.se: SVT Play

     [+] [-]

, 2009-01-03 23:27, pirms 17 gadiem
arturiks17, 19:44, pirms 4 stundām, citēt

archa07 rakstīja: Tāpat vislabākie!!!!

Kādi vislabākie? Pasties kur mēs atrodamies, piedod, bet ar jūsu savu "fanu" optimismu dažreiz pat riebjas lasīt.

Priekos un bēdās.

     [+] [-]

, 2009-01-03 23:42, pirms 17 gadiem
Runčuks rakstīja: ja netici...
neticu gan jo es skstos pusfinalu tagad Zviedrija pret Slovakiem un paslaik slovaki vinee 0;1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 00:13, pirms 17 gadiem
viss ir labi nākamā būs uzvara

     [+] [-]

, 2009-01-04 09:41, pirms 17 gadiem
vecamiesa rakstīja: arturiks17, 19:44, pirms 4 stundām, citēt

archa07 rakstīja: Tāpat vislabākie!!!!

Kādi vislabākie? Pasties kur mēs atrodamies, piedod, bet ar jūsu savu "fanu" optimismu dažreiz pat riebjas lasīt.

Priekos un bēdās.
jaa man ari pat negribu redzet skatities nekamo speli
(protams ja pruseks bus sava forma tad jau labi)...:*:*:*

     [+] [-]

, 2009-01-04 09:51, pirms 17 gadiem
vot es šo speli neskatijos man jautajums ka lavins nospeleja?! jo pedejas speles vins vispar speleja vissudigak man liekas vinju vajadzetu atlaist!? bet tas tikai manuprat

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 13:47, pirms 17 gadiem
Nepiekritu raksta autoram,ka 0:4 ir sagrave! Normals zagis.