Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristaps Driķis

Video: Lielā saruna ar Aleksandru Ņiživiju (krievu val.)

Piedāvājam iespēju noskatīties ru.sportacentrs.com veidoto lielo sarunu ar Rīgas "Dinamo" uzbrucēju Aleksandru Ņiživiju. Tajā Aleksandrs atbild uz jautājumiem par Olimpiādi, Rīgas Dinamo un citiem ar hokeju saistīties jautājumiem.

Slēpts komentārs: S.T.A.T.
, 2010-03-01 19:42, pirms 14 gadiem
Njām,vismaz titrus varēja ielikt.
, 2010-03-01 19:44, pirms 14 gadiem
Ņiživijs jau rulzz, tikai forshi ja latviski arī būtu...
Slēpts komentārs: belyz
, 2010-03-01 19:46, pirms 14 gadiem
belyz rakstīja: jautājums jums abiem - cik jums gadi? krievu valodu skolās pasniedz no 6tas klases vai 5.tas....
Ja neesi pamanijis,tā nav vienīgā valoda .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: belyz
, 2010-03-01 19:48, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: ha ha ! Nepatik NESKATIES Pimpausi!
kas tev kaut ko prasija? sēdi un skaties.
, 2010-03-01 19:48, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā žurnālists labāks kā lv versijās
, 2010-03-01 19:49, pirms 14 gadiem
belyz rakstīja: jautājums jums abiem - cik jums gadi? krievu valodu skolās pasniedz no 6tas klases vai 5.tas....
Kad Tu skolu esi beidzis?
Krievu nav obligāta svešvaloda.Veciem komunistiem grūti saprast, ka tagad kā otro svešvalodu labāk ņem vācu, franču nevis krievu.
, 2010-03-01 19:49, pirms 14 gadiem
belyz rakstīja: jautājums jums abiem - cik jums gadi? krievu valodu skolās pasniedz no 6tas klases vai 5.tas....
jau ilgi maacos krievu valodu(4 vai 5 gadi) bet skolaa iemaaciities to ir ljoti gruuti takaa tas neko neizsaka
, 2010-03-01 19:50, pirms 14 gadiem
Kā spēlētājs viņš ir ļoti labs, bet ļoti žēl ka viņš nevar vismaz elementārākās frāzes latviešu valodā iemācīties, ja jau spēlē Latvijas izlasē un RD, cienot savu valsti!
, 2010-03-01 19:50, pirms 14 gadiem
ForcaJuve88 rakstīja: Kad Tu skolu esi beidzis?
Krievu nav obligāta svešvaloda.Veciem komunistiem grūti saprast, ka tagad kā otro svešvalodu labāk ņem vācu, franču nevis krievu.
nu var jau tikkai vainu vaacu vai krievu franchu var papildus veel maaciities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 19:56, pirms 14 gadiem
Ir smieklīgi, ka mūsu jaunatne mācās franču valodu, tas ir tas pats, kas celtniekam bumers, huļi tve viņš ir vajadzigs, ja tev viens pāris džinsas ir, ar valodu tas pats, kāda franču valoda, kur irsā tu viņu bāzīsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 20:01, pirms 14 gadiem
Ko jūs par to valodu? Man vienalga, kādā mēlē viņš runā, ka tikai normāli spēli taisa.
Slēpts komentārs: sport_star
, 2010-03-01 20:04, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: cik ilgi dzīvosi ar to urlu valodu? Gribas jau jaunajiem tikt prom, un kaut kur plašāk attīstīties, nevis to urlu valodu,katru dienu klausīties.
Vot tur arī bāzīs - Ārzemēs. ja tu zini,ko tas vārds nozīmē. ja nezināji,tad franču valoda ir otra oficiālā pieņemtā valoda pasaulē.
Puisi, es runāju par to, ka pirms sniegties pēc augstākiem plauktiem izslauki apakšējos.
, 2010-03-01 20:07, pirms 14 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Puisi, es runāju par to, ka pirms sniegties pēc augstākiem plauktiem izslauki apakšējos.
hmm kad tu gāji skolā? Varbūt tad bija cita kārtība,īsti nezinu,kā tajos kolhozas un PSRS laikā bija. Bet tagad jau 6. klasē ir jaizvēlas, kuru no valodām ņems.Franču,vācu,vai krievu. Un tais gados,jau vecāki nosaka vairāk vai mazāk, un viņi jau ar priekšroku nedod urlu valodai, jo tajos laikos, jau vēl redzēja perspektīves un iespējas nākotnē.
Tagad varbūt ir savadāk.
Bet anyway, šis ir sporta portāls, neiedziļināsimies šijā tēmā.
, 2010-03-01 20:25, pirms 14 gadiem
stulbie neattīstītie latvieši, kā var nezināt krievu valodu? Lai arī jums paši krievi un to valoda vai jebkas cits nepatiktu, es nesapratu, ka var viņu nezināt, tas vien liecina par jūsu intelektu mazo, jo vel vairāk ja jūs sākat kautko gvelst par to valodu vai tautību, lai arī es pats esmu latvietis, neaizmirstiet to ka KRIEVU valoda ir daudz varenāka un lielāka, un ja jūs tiešām domājat, ka vēl latviešu valodai būs liela nozīme, tad smagi šaubies neattīstītie stulbie letiņi. Te vairs nejiet runa par nacionalitāti vai ko citu, latviešu valoda izmirs un tas ir fakts. Un komentārie no sīkajiem jēlajiem patriotiem, kas tik optimistiki uzskatīs, ka es runāju pilnīgas muļķības, paaudzaties un tad jums arī dajies krievu valoda būs daudz noderīgāka nekā latviešu.
, 2010-03-01 20:26, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: hmm kad tu gāji skolā? Varbūt tad bija cita kārtība,īsti nezinu,kā tajos kolhozas un PSRS laikā bija. Bet tagad jau 6. klasē ir jaizvēlas, kuru no valodām ņems.Franču,vācu,vai krievu. Un tais gados,jau vecāki nosaka vairāk vai mazāk, un viņi jau ar priekšroku nedod urlu valodai, jo tajos laikos, jau vēl redzēja perspektīves un iespējas nākotnē.
Tagad varbūt ir savadāk.
Bet anyway, šis ir sporta portāls, neiedziļināsimies šijā tēmā.
No sākuma tev arī nebūtu slikti latviešu valodu piekopt, lai kādu citu valodu saukāt par urlu valodu
, 2010-03-01 20:26, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ņiživijs mītu par slikto barošamu atmaskoja. Tomēr kārtējais RUS blefs,kam tas viņiem bija vajadzīgs,var tik minēt. Visam viņa teiktjam Respect. Izņemot to murgu par mazajiem laukumiem un viņu prioritātēm.
Vēl viņš teica, ka viņš spēlē "čem proše, tem lutše", kam diegan grūti noticēt
Slēpts komentārs: sport_star
, 2010-03-01 20:32, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: cik ilgi dzīvosi ar to urlu valodu? Gribas jau jaunajiem tikt prom, un kaut kur plašāk attīstīties, nevis to urlu valodu,katru dienu klausīties.
Vot tur arī bāzīs - Ārzemēs. ja tu zini,ko tas vārds nozīmē. ja nezināji,tad franču valoda ir otra oficiālā pieņemtā valoda pasaulē.
Un ko tu darīsi ar savu fraņču valodu? Ņemot no visiem aspektiem, Latvijā dzīvot ir daudzas reizes vieglāk ja zini krievu valodu, visās tuvajās kaimiņ valstīs +/- saprot krievu valodu.
, 2010-03-01 20:36, pirms 14 gadiem
Smokijs rakstīja: stulbie neattīstītie latvieši, kā var nezināt krievu valodu? Lai arī jums paši krievi un to valoda vai jebkas cits nepatiktu, es nesapratu, ka var viņu nezināt, tas vien liecina par jūsu intelektu mazo, jo vel vairāk ja jūs sākat kautko gvelst par to valodu vai tautību, lai arī es pats esmu latvietis, neaizmirstiet to ka KRIEVU valoda ir daudz varenāka un lielāka, un ja jūs tiešām domājat, ka vēl latviešu valodai būs liela nozīme, tad smagi šaubies neattīstītie stulbie letiņi. Te vairs nejiet runa par nacionalitāti vai ko citu, latviešu valoda izmirs un tas ir fakts. Un komentārie no sīkajiem jēlajiem patriotiem, kas tik optimistiki uzskatīs, ka es runāju pilnīgas muļķības, paaudzaties un tad jums arī dajies krievu valoda būs daudz noderīgāka nekā latviešu.
Ja tu esi latvietis, tad es esmu grīda zem pisuāriem Arēnā Rīga
, 2010-03-01 20:37, pirms 14 gadiem
laba intervija
, 2010-03-01 20:38, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: cik ilgi dzīvosi ar to urlu valodu? Gribas jau jaunajiem tikt prom, un kaut kur plašāk attīstīties, nevis to urlu valodu,katru dienu klausīties.
Vot tur arī bāzīs - Ārzemēs. ja tu zini,ko tas vārds nozīmē. ja nezināji,tad franču valoda ir otra oficiālā pieņemtā valoda pasaulē.
valoda pasaulē? puis, tā ir ES oficiāla valoda, ar pasauli tam na nekāda sakara, vēl jo vairāk tāpēc, ka nedz Amerikā, nedz Ķīnā franciski nerunā.
un tas, ka jūs neprotat krievu valodu, dzīvojot blakus 150mlj nācijai, ir tiaki un vienīgi jūsu nolaidība!
, 2010-03-01 20:40, pirms 14 gadiem
Ko Jūs te pukstat, izbrauc mazliet laukā no Latvijas kaut uz Igaunijas, kaut uz Lietuvas pusi un tālāk uz rietumiem, tur pārsvarā cilvēki nelabprāt runā krievu mēlē, lai jūs man nepukstētu virsū, es krievu valodu saprotu un man nav grūtības gan viņu klausīties, gan arī krieviski runāt, bet nepukstiet, ka tā valoda ir daudz varenāka un lielāka, tāda viņa ir tikai varenajā Krievijā un kaut kādos lielvalstu lielpilsētu krievu geto kvartālos, daudz labāk var komunicēt angliski un tai pašā franču mēlē un vāciešu, krieviski tu vari pirkt sempenes veikalā vai arī atbildēt kādām, kurš šeit ilgi dzīvojis un nav iemācījies šīs zemes valodu, cik ir pulkstenis...
, 2010-03-01 20:41, pirms 14 gadiem
un ja jums krievu val saistās ar urlām, man patiesi jūs žēl.. par puškinu, dostojevski, ļermontovu, tolstoju un citiem pasaules mākslinieku grandiem, jūs visticamāk neko nezināt, tumsoņas
, 2010-03-01 20:42, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: valoda pasaulē? puis, tā ir ES oficiāla valoda, ar pasauli tam na nekāda sakara, vēl jo vairāk tāpēc, ka nedz Amerikā, nedz Ķīnā franciski nerunā.
un tas, ka jūs neprotat krievu valodu, dzīvojot blakus 150mlj nācijai, ir tiaki un vienīgi jūsu nolaidība!
Uzraksti Google.lv Franču valoda un pameklē info. Eirovizijās un citos starptautiskos pasākumos runā 2 valodās-Angļu un franču. Vai esat dzirdējuši,ka runā krieviski?
Nu,kāpēc man viņu vajag zināt?Bet krieviems latviešu valodu gan vajadzētu zināt perfekti, ja reiz šeit ir ievākušies, bet gandrīz katrs otrais ne sūda neko nezin no mūsu valodas.
Slēpts komentārs: pedrito2k
, 2010-03-01 20:44, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Uzraksti Google.lv Franču valoda un pameklē info. Eirovizijās un citos starptautiskos pasākumos runā 2 valodās-Angļu un franču. Vai esat dzirdējuši,ka runā krieviski?
Nu,kāpēc man viņu vajag zināt?Bet krieviems latviešu valodu gan vajadzētu zināt perfekti, ja reiz šeit ir ievākušies, bet gandrīz katrs otrais ne sūda neko nezin no mūsu valodas.
čali, es zinu piecas valodas un lepojos ar to! tāpat man nav problēmu skatīties materialu angļu valodā un tur nez kāpēc neviens nerunā, kāpēc viss ir angliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 20:49, pirms 14 gadiem
Laiks jau būtu iemacīties,visu mūžu nodzīvojis.. Bet nu tak!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 20:52, pirms 14 gadiem
Pēdējā laikā sāku ievērot cilvēciņiem tendenci dižoties ar to ka nezin priekšmetu (krievu valodu)! Protams visu nekad nezināsi, bet ja nezini - tad vismaz paklusē! Bet nē - baigo varonību jāizsaka! Kaut kāds sakropļojums...
Slēpts komentārs: Vidziņš
, 2010-03-01 21:00, pirms 14 gadiem
Kas vains krievu valodai? Labāk jau nu zināt krievu valodu, nekā latviešu jo tā noder vairāk pasulē nekā lv valoda, pats tajos pašos leišos vai vel kur citur, tpc nav javaino Sašu ka runā krieviski un nezin LV!
, 2010-03-01 21:02, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Lasu un brīnos kāda lielākā daļa tomēr ir tumsoņas un pajolīši! Visudslaikos bļāva "Sadedzināt viņu", bet tagad Latvijā "Nāvi okupantiem" !
Cita acī skabargu redz, savā baļķi neierauga
, 2010-03-01 21:19, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: jau ilgi maacos krievu valodu(4 vai 5 gadi) bet skolaa iemaaciities to ir ljoti gruuti takaa tas neko neizsaka
Tev draugs laikam ir grūta galva.... es vēl krievu laikos krievu valodu skolā iemācijos apmēram gada pusotra laikā.... Arī tagad jau krievu līdzcilvēku nav palicis dikti mazāk! Ja gribēsi iemācīsies labāk nekā tās franču vai vācu valodas.... tās abas Latvijā ļoti maz izmanto! Ak, jā vēl... piemēram stājoties darbā LV, ja zini latviešu, krievu, angļu ,tad būs lielāka iespējamība, ka arī tiksi tur strādāt nekā, ja zini tikai LV un angļu valodu... tas tā no persoonīgās pieredzes! Valodu zināšanas (jo vairāk jo labāk) ir katra cilvēka bagātība un neviena valoda un cuik zinu viņu zinašana pa skādi nevienam nav nav nākusi! Tieši otrādi! Saproti ko tie citi tur boksterē!
, 2010-03-01 21:26, pirms 14 gadiem
Par interviju! Ļoti laba! Saška jautrais čalis! Interesanti , ka šim patika kā Bils Makrīrijs tiesāja pēdējo maču ar čehiem! Un tur var viņam pilnībā piekrist, jo viss bija "pa tēmu" un soģis nevajadzīgi spēlē nejaucās! Nav arī nekāds brīnums, jo arī manuprāt, Makrīrijs ir viens no labākajiem, ja ne labākais NHL soģis!
, 2010-03-01 21:29, pirms 14 gadiem
katra lieta ko cilvēks iemācās,ne vienmeer ir noderiiga arii dziivee,biezzi liaks a kam man tas buus vajadziigs,bet visas shiis mazaas un arii ne tik mazaas lietinjas summeejaas kopaa un veido muusu katra intelektu!Jo viaraak ir sho lietu ko cilveeks ir apguvis vai nu profesionaali,vai pashmaaciibas celjaa,jo vinjsh ir erudītāks,daudzpusiigaaks!Nav pareizi nolikt cilveeku ka vinjsh maacaa franču valodu,ka varbuut visa muuzza laikaa uz franciju taa arii neazibrauks,bet vinjsh buus par vienu valodu bagaataaks,un kas zin kad tas var nodereet!!!
nekaa personiiga,taas ir tikai manas personiigaas domas!!!
, 2010-03-01 21:31, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ņiživijs mītu par slikto barošamu atmaskoja. Tomēr kārtējais RUS blefs,kam tas viņiem bija vajadzīgs,var tik minēt. Visam viņa teiktjam Respect. Izņemot to murgu par mazajiem laukumiem un viņu prioritātēm.
Redz Saškam arī mazie laukumi iepatikās! Bet Tu ir spītīgs! Tak nespēlē jau gluži uz tenisa laukumumiem.... Vai moš ta krieviem vispār ir jāpāriet uz bendija laukumiem! Tie ir "viņu hokeja" (pirmssākumu) īstie laukumi... ja kas!
, 2010-03-01 21:36, pirms 14 gadiem
Labs. Tāds kautrīgs tas Nizhivijs, bet labs.
, 2010-03-01 21:40, pirms 14 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Kā spēlētājs viņš ir ļoti labs, bet ļoti žēl ka viņš nevar vismaz elementārākās frāzes latviešu valodā iemācīties, ja jau spēlē Latvijas izlasē un RD, cienot savu valsti!
paga paga 1. Sezonas sākumā intervijas starp periodiem viņš centās runāt Latviski (ja nemaldos), bet viņš kaunējas, jo viņam likas ka nesanak, bija tā vai ne? kāds vēl varbut atceras?
, 2010-03-01 21:40, pirms 14 gadiem
Nedaudz izbrīnijos par to ka mazie viņam iepatikās, jo vismaz pirmajās spēlēs likās ka viņš uz tā mazā "bija ēnā". Varbūt iepatikās tādā ziņā, ka tur mazāk jāskraida?
, 2010-03-01 21:43, pirms 14 gadiem
Jums neapnika?

Jus ne pa temu rakstat.

Paskaidrojiet, kas ir urla?

Intervija loti laba, patika.

"Чем проще, тем легче"- Laikam tas sporta nav iespejams
, 2010-03-01 21:45, pirms 14 gadiem
Par to valodu - viņš tak rīdzinieks ir, valoda viņam nav sveša, bet tās prakses jau nav bijis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 21:56, pirms 14 gadiem
edbrahman rakstīja: Par to valodu - viņš tak rīdzinieks ir, valoda viņam nav sveša, bet tās prakses jau nav bijis...
Un, ko tad viņš darīs, ja Znaroka vietā ieliks kādu Latvju mēlē runājšu treneri? Komandas biedri visu laiku arī nepārtūlkos, lai tik iemācās kaut vai atandarta frāzes.
, 2010-03-01 22:00, pirms 14 gadiem
dimitrijse rakstīja: Paskaidrojiet, kas ir urla?
Urla (lietots, kā attiecinājums uz sociālu grupu)- radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis, kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai un ir naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem.
, 2010-03-01 22:04, pirms 14 gadiem
Jēzus!!! Es nespēju vien nobrīnīties kādi plānā galdiņa urbēji te komentē.
Un lietotājs pedrito2k ...... vienkārši nav komentāri. Paaudzies.
, 2010-03-01 22:08, pirms 14 gadiem
Tur jau ir tā lieta - esmu pārliecināts ka saprast viņš saprot, pašam runāt tā ir cita lieta. Bet padomā - ja cilvēks ir spēlējis zviedrijā (tur pavisam sveša valoda) tad jau te kādas problēmas var rasties?
, 2010-03-01 22:10, pirms 14 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Urla (lietots, kā attiecinājums uz sociālu grupu)- radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis, kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai un ir naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem.
Negribi daudz rakstit un turpinat temu.

Mans viedoklis

"naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem"- Latvieši ir naidīgāk noskaņoti ne ka krievi.

"radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis"-Cilveks, kurš ir labi izglitots, zina, ka padomju laikos Krievijā bija vel sliktak neka šeit, skatoties par kuru laika periodu iet runa.

"kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai"- Es pilnigi atbalstu tevi. Šeit jau ir runa par cilveku, ir viņš debils vai ne.
Slēpts komentārs: toto60
, 2010-03-01 22:34, pirms 14 gadiem
toto60 rakstīja: Kāda velna pēc tas Latvijas pilsonis, aziāts nolāpītais, vēl nav iemācījies valsts valodu? Par cik un kurā Aldermanes kantorī viņš ir nopircis pilsonību?
Man liekas, ka vienigais aziats šeit esi tu
Slēpts komentārs: anti-gravitation
, 2010-03-01 22:50, pirms 14 gadiem
dimitrijse rakstīja: Negribi daudz rakstit un turpinat temu.

Mans viedoklis

"naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem"- Latvieši ir naidīgāk noskaņoti ne ka krievi.

"radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis"-Cilveks, kurš ir labi izglitots, zina, ka padomju laikos Krievijā bija vel sliktak neka šeit, skatoties par kuru laika periodu iet runa.

"kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai"- Es pilnigi atbalstu tevi. Šeit jau ir runa par cilveku, ir viņš debils vai ne.
Man prieks, ka esam pie kopsaucēja! Bet par to naidīgo Latviešu noskaņojumu... jau PSRS laikiem zināms, ka Latvieši bijuši daudz pretimnākoši Padomju varai un ar to līdzi nākušajiem cilvēkiem nekā Lietuvieši un Igauņi, tāda tā čaklo zemnieku, pielīdēju daba ir bijusi (to redzam arī mūsdienās). Taču fakts, ka agresija, kuru pasvītro tu, ir radusies tieši šo urlu darbības rezultātā, kā pretreakcija no Latviešu jauniešu puses! Starpcitu es uzskatu, ka šī nacionālā domāšana ir ļoti svarīga, ne vien politiskajā plāna, bet pat no ekonomikas viedokļa. Taču kopēji skatot, protams, lai kā arī vēlētos Latvija pēc nacionālā sastāva ir tāda, kāda tā ir un es uzskatu ka Latvijas iedzīvotājiem ir jādzīvo mierā un saskaņā, ja Krievi piekāpsies ar urlošanos , tad zinot Latviešu mentalitāti, vidus ceļš tiks atrasts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-01 23:11, pirms 14 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Urla (lietots, kā attiecinājums uz sociālu grupu)- radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis, kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai un ir naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem.
radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis <- ej galīgi kā es par šo ierēcu nu tu āzis esi!!! kur tik stulbu "Faktu" izrāvi?! gribi teikt, ka tie urlas, kas runā latviski ir arī post padomju valsts tautības pārstāvis?! šaubos gan, jo vairums tādu urlu tikai no krievu valodas prot pateikt - tie ir lamvārdi!

Un pareizi saka cilvēki un mani vecāki, kuri dzīvē ir pieredzējuši vairāk nekā Jūs - 12 - 15 gadīgie, hormonu vētru iespaidā, satrakojušies tīneidžeri Ka, ja Tu zini daudz valodu, Tu esi "bagātākais" cilvēks pasaulē! Tāpēc šobrīd kopš dzimšanas pārzinu krievu un latviešu valodas, kā arī ir labas sekmes angļu valodā + apgūstu vēl tgd franču valodu! Tā kā mācaties puiši, neslinkojiet
, 2010-03-01 23:13, pirms 14 gadiem
Nezinu, man liekas, ka tā saucama "miera" nebūs.

Bet par nacionālu domāšanu tu pareizi izrakstīji. Tas ir loti svarīgi, jo dzīvojot kopa(mierā), vieglāk būs. Bet diemžēl.Jaunie stereotipi kuri attīstās katru gadu, ka visi krievi ir riebīgi un stulbi un tā tālāk.
, 2010-03-01 23:26, pirms 14 gadiem
Januks rakstīja: radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis <- ej galīgi kā es par šo ierēcu nu tu āzis esi!!! kur tik stulbu "Faktu" izrāvi?! gribi teikt, ka tie urlas, kas runā latviski ir arī post padomju valsts tautības pārstāvis?! šaubos gan, jo vairums tādu urlu tikai no krievu valodas prot pateikt - tie ir lamvārdi!

Un pareizi saka cilvēki un mani vecāki, kuri dzīvē ir pieredzējuši vairāk nekā Jūs - 12 - 15 gadīgie, hormonu vētru iespaidā, satrakojušies tīneidžeri Ka, ja Tu zini daudz valodu, Tu esi "bagātākais" cilvēks pasaulē! Tāpēc šobrīd kopš dzimšanas pārzinu krievu un latviešu valodas, kā arī ir labas sekmes angļu valodā + apgūstu vēl tgd franču valodu! Tā kā mācaties puiši, neslinkojiet
es īsti nesaprotu, tavas vispārējās sajūsmas iemeslu! Jā formulēju uz vietas, steigā, bet pasaki, kādas vēl urlas, kas neprot krievu valodu? izlasi vēlreiz definīciju! Āpsis, iebrauci vispār manā definīcija? es nerunāju par kkādu tīni, kas apkārt plenderē vnk adidas biksēs labāk būtu smadzenes kustinājis ar kādu matemātiku nekā notrulinātajās šūnās bāzis vēl kādas valodas izņemot dzimto! Starp citu tas tevis nosauktais variants šobrīd ir 30% Latvijas skolēnu, tā ka diezko neizcelies, mūsu maziņais poliglots
, 2010-03-02 01:05, pirms 14 gadiem
Tātad lielākā daļa salašņu, kas šeit komentē, uzskata , ka valsts valoda nav jāzin. Viņš ir Latvijas pilsonis , kas spēlē Latvijas izlasē.

Kurš te pļāpāja par krievu valodas pārākumu? Labi būtu ja nejauktu - carisko Krieviju ar tagadējo " urļlandiju ". Tas ir tāpat kā salīdzināt pirmskara Latviju ar tagadējo lupatlašu valsteli.
, 2010-03-02 08:42, pirms 14 gadiem
Smokijs rakstīja: stulbie neattīstītie latvieši, kā var nezināt krievu valodu? Lai arī jums paši krievi un to valoda vai jebkas cits nepatiktu, es nesapratu, ka var viņu nezināt, tas vien liecina par jūsu intelektu mazo, jo vel vairāk ja jūs sākat kautko gvelst par to valodu vai tautību, lai arī es pats esmu latvietis, neaizmirstiet to ka KRIEVU valoda ir daudz varenāka un lielāka, un ja jūs tiešām domājat, ka vēl latviešu valodai būs liela nozīme, tad smagi šaubies neattīstītie stulbie letiņi. Te vairs nejiet runa par nacionalitāti vai ko citu, latviešu valoda izmirs un tas ir fakts. Un komentārie no sīkajiem jēlajiem patriotiem, kas tik optimistiki uzskatīs, ka es runāju pilnīgas muļķības, paaudzaties un tad jums arī dajies krievu valoda būs daudz noderīgāka nekā latviešu.
tu pat nejeedz uzrakstit pareizi vaardu NEJIET! tad par ko tu tur vispaar runaa gudrais intelektuaali!
, 2010-03-02 08:47, pirms 14 gadiem
Piekrītu tiem, kas uzskata, ka labāk krievu valodu zināt nekā nezināt. Nevajag aizmirst, ka Krievija ir milzīga valsts ar milzīgu skaitu iedzīvotājiem. Ir pietiekami daudz kompānijas, kuras cer ielauzties un daudzas jau ir ielauzušās krievu tirgū. Ja angļu, franču un vācu valodu zina pietiekami daudz cilvēku visā pasaulē, tad ar krievu valodu ir savādāk. Un bieži ir tā, ka ārzemju kompānijas meklē cilvēkus ar krievu valodas zināšanām. Mana pazīstamā Kanādā dabūja labu darbu pateicoties tam, ka pārzin krievu valodu. Nezinātu, netiktu.
Un vēl. Ja dzīvo Latvijā un domā palikt, tad krievu valoda ir obligāti jāzina. Ja nezināsi, tad darba tirgū nebūsi tik pieprasīts. Pie kājas visas urlu lietas, tā tas vienkārši ir. Un kad pašiem nāksies saskarties, ka tomēr vajadzēja krievu valodu mācīties, tad arī sapratīs, par ko es un daudzi citi te komentē. Jebkuras valodas pārzināšana ir tikai bonuss. Un krievu valoda Latvijā patiesībā ir pirmā svešvaloda, kura būtu jāzin. Var jau bļaustīties, ka ja krievi nemācās latviešu valodu, tad kāpēc lai es mācītos krievu valodu. Varu pateikt, ka gudrāki krievu vecāki savus bērnus laiž latviešu skolās. Bērni iemācās abas valodas perfekti + to pašu angļu un papildus vēl kādu valodu.

Ja par interviju, tad varu pateikt, ka man ļoti patika, tik žēl, ka tik īsi, laiks paskrēja nemanot. Intervētājs ļoti labs, gan uzprasīja to ko gribēja, gan arī no Aleksandra atbildēm izveidoja papildus jautājumus.
Lai Aleksandram un Dinamo veiksmīga izbraukuma tūre un pēc tam sarūpēts pārsteigums play off
, 2010-03-02 10:15, pirms 14 gadiem
debīlie nacionālisti !!! esmu labāk par normalu krievu čali ( Ņiživiju, Vihrovu, Naumovu - šo sarakstu varētu turpināt gari, jo gari), kas parstāv Latviju un intetrvijā, izsakās kā viņam ertāk, proti dzimtājā valodā, nekā par tādiem pridurkiem, kas te kunkst: '' vee krieviski mes tak esam letiņi, nafig mums krievu val utt. '' nedaprotat paši vienīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-02 11:37, pirms 14 gadiem
Nizivijs,malacis
, 2010-03-02 11:38, pirms 14 gadiem
miljums rakstīja: Kas vains krievu valodai? Labāk jau nu zināt krievu valodu, nekā latviešu jo tā noder vairāk pasulē nekā lv valoda, pats tajos pašos leišos vai vel kur citur, tpc nav javaino Sašu ka runā krieviski un nezin LV!
tad jau labak iemacities anglu val ta noder veel vairakha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-02 13:38, pirms 14 gadiem
belyz rakstīja: jautājums jums abiem - cik jums gadi? krievu valodu skolās pasniedz no 6tas klases vai 5.tas....
ei, cik tev gadu, kretīn. latviešu valodu māca jau no pirmās. joprojām jums ir grūtības ar iemācīšanos. lohi
, 2010-03-02 13:47, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: hmm kad tu gāji skolā? Varbūt tad bija cita kārtība,īsti nezinu,kā tajos kolhozas un PSRS laikā bija. Bet tagad jau 6. klasē ir jaizvēlas, kuru no valodām ņems.Franču,vācu,vai krievu. Un tais gados,jau vecāki nosaka vairāk vai mazāk, un viņi jau ar priekšroku nedod urlu valodai, jo tajos laikos, jau vēl redzēja perspektīves un iespējas nākotnē.

Tagad varbūt ir savadāk.
Bet anyway, šis ir sporta portāls, neiedziļināsimies šijā tēmā.
Kak mozhno bitj takim mudakom ? urla valoda eto to chto zvu4it iz tvoeо golovi !!!
, 2010-03-02 13:48, pirms 14 gadiem
Veetra rakstīja: Un, ko tad viņš darīs, ja Znaroka vietā ieliks kādu Latvju mēlē runājšu treneri? Komandas biedri visu laiku arī nepārtūlkos, lai tik iemācās kaut vai atandarta frāzes.
vārds vietā. pat starkovs sācis runāt latviski. tas vienkārši parāda tā cilvēka attieksmi pret valsti, kurā viņš dzīvo.... pārējiem par LV valodas zināšanas noliegšanu- Rīga- Terehova, tālāk jau ar kājām tiksiet..
, 2010-03-02 13:51, pirms 14 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Urla (lietots, kā attiecinājums uz sociālu grupu)- radikāli noskaņots post padomju valsts tautības pārstāvis, kurš nav lojāls pret valsti, kuru tas apdzīvo(Latviju), aktīvi pauž piederību citai nācijai un ir naidīgi noskaņots pret apdzīvotās teritorijas pamatiedzīvotājiem.
+10
, 2010-03-02 13:54, pirms 14 gadiem
Feno rakstīja: Piekrītu tiem, kas uzskata, ka labāk krievu valodu zināt nekā nezināt. Nevajag aizmirst, ka Krievija ir milzīga valsts ar milzīgu skaitu iedzīvotājiem. Ir pietiekami daudz kompānijas, kuras cer ielauzties un daudzas jau ir ielauzušās krievu tirgū. Ja angļu, franču un vācu valodu zina pietiekami daudz cilvēku visā pasaulē, tad ar krievu valodu ir savādāk. Un bieži ir tā, ka ārzemju kompānijas meklē cilvēkus ar krievu valodas zināšanām. Mana pazīstamā Kanādā dabūja labu darbu pateicoties tam, ka pārzin krievu valodu. Nezinātu, netiktu.
Un vēl. Ja dzīvo Latvijā un domā palikt, tad krievu valoda ir obligāti jāzina. Ja nezināsi, tad darba tirgū nebūsi tik pieprasīts. Pie kājas visas urlu lietas, tā tas vienkārši ir. Un kad pašiem nāksies saskarties, ka tomēr vajadzēja krievu valodu mācīties, tad arī sapratīs, par ko es un daudzi citi te komentē. Jebkuras valodas pārzināšana ir tikai bonuss. Un krievu valoda Latvijā patiesībā ir pirmā svešvaloda, kura būtu jāzin. Var jau bļaustīties, ka ja krievi nemācās latviešu valodu, tad kāpēc lai es mācītos krievu valodu. Varu pateikt, ka gudrāki krievu vecāki savus bērnus laiž latviešu skolās. Bērni iemācās abas valodas perfekti + to pašu angļu un papildus vēl kādu valodu.

Ja par interviju, tad varu pateikt, ka man ļoti patika, tik žēl, ka tik īsi, laiks paskrēja nemanot. Intervētājs ļoti labs, gan uzprasīja to ko gribēja, gan arī no Aleksandra atbildēm izveidoja papildus jautājumus.
Lai Aleksandram un Dinamo veiksmīga izbraukuma tūre un pēc tam sarūpēts pārsteigums play off
Lieliski pateikts.

Brinos ari par to, ka cilvekiem krievu valoda var sagadat kadas problemas, ja neskaita kadus laukus uz patiesam mazpilsetas, tad krievisi runajoshu cilveku apkart ir loti daudz, gan es, gan mani draugi krievu valodu zin kops bernibas neko ipasi nemacoties. Un ka jau mineja - jebkura papildus valoda cilvekam ir bonuss.
, 2010-03-02 14:30, pirms 14 gadiem
Visrēcīgākais Igaunijā ir tas, ka viņi negrib runāt krieviski un lepni piedāvā english, bet, kad sākas saruna angļu valodā, tad viņi nikuja nevar dabūt pāri par lūpu. Krievu valoda ir ļoti sarežģīta valoda un tas ir tikai pluss cilvēkiem, kas to māk. protams, jo vairāk valodu, jo labāk.
, 2010-03-02 14:34, pirms 14 gadiem
Vēl es domāju, ka Ņiživijs saprot latviski un noteikti var arī kaut ko var pateikt. Tomēr man labāk patīk, ka cilvēks var raiti un tekoši atbildēt uz jautājumiem un nevis mocīties neko nepasakot, ilgi mēģinot noformulēt domu kā tas bieži ir ar tiem krieviem, kuri ikdienā nerunā LV.
, 2010-03-02 15:00, pirms 14 gadiem
Feno rakstīja: Un vēl. Ja dzīvo Latvijā un domā palikt, tad krievu valoda ir obligāti jāzina. Ja nezināsi, tad darba tirgū nebūsi tik pieprasīts. Pie kājas visas urlu lietas, tā tas vienkārši ir. Un kad pašiem nāksies saskarties, ka tomēr vajadzēja krievu valodu mācīties, tad arī sapratīs, par ko es un daudzi citi te komentē. Jebkuras valodas pārzināšana ir tikai bonuss. Un krievu valoda Latvijā patiesībā ir pirmā svešvaloda, kura būtu jāzin. Var jau bļaustīties, ka ja krievi nemācās latviešu valodu, tad kāpēc lai es mācītos krievu valodu. Varu pateikt, ka gudrāki krievu vecāki savus bērnus laiž latviešu skolās. Bērni iemācās abas valodas perfekti + to pašu angļu un papildus vēl kādu valodu.
Perfekti pateikts! Ne ko pielikt ne ko atņemt! Kad lielie nacionāl patrioti izaugs un paši saskarsies ar Latvijas darba tirgus īpatnībām (visur tev kā + ir ja zini arī krievu valodu bez LV un ENG), tad, domāju, gribi vai negribi vajadzēs to krievu valodu mācīties protams, ja šie negribēs strādāt pa sētniekiem vai palīgstrādniekiem! Zinot tikai latviešu un angļu valodu ceļš būs viens... uz Īriju sēnes lasīt! Un būtu jāatcerās vienu - valodas ir TAVA bagādtība!!!! Jo vairāk zini, jo vieglāk ir ar citiem komunicēt nesaktoties, kurā pasaules malā atrodies - vai austrumos vai rietumos!
, 2010-03-02 15:02, pirms 14 gadiem
Hunter rakstīja: Vēl es domāju, ka Ņiživijs saprot latviski un noteikti var arī kaut ko var pateikt. Tomēr man labāk patīk, ka cilvēks var raiti un tekoši atbildēt uz jautājumiem un nevis mocīties neko nepasakot, ilgi mēģinot noformulēt domu kā tas bieži ir ar tiem krieviem, kuri ikdienā nerunā LV.
A ko te visi gribēja? Lai Tims šim jautā krieviski, bet Saška atbid latviski?? Tas tik būtu cirks!!!
, 2010-03-02 15:07, pirms 14 gadiem
nu riktiigs eeemoooo
, 2010-03-02 16:50, pirms 14 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Tas jau nav domāts analfabetiem, bet videjai Latvijas sabiedribas skirai.
Tad jau tu esi analfabēts, ja nemāki, piemēram, vāciski?

Vidējāi šķirai nu gan tu pateici, citiem vienkārši to valodu nevajag zināt un negrib zināt, jo viņa tā pat nenoder daudzkur. Nav jau viņa obligāta un darba tirgū bez viņas arī ļoti labi va iztikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-02 17:24, pirms 14 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Ir smieklīgi, ka mūsu jaunatne mācās franču valodu, tas ir tas pats, kas celtniekam bumers, huļi tve viņš ir vajadzigs, ja tev viens pāris džinsas ir, ar valodu tas pats, kāda franču valoda, kur irsā tu viņu bāzīsi?
Tev domāšana ir 3šās klases līmenī..
Ja gribi kaut cik normālu darbu UN darba samaksu bez divām svešvalodām (izņemot krievu) nekas neiznāks.. un LV apmēram 1/2 iedzīvotāji ir krievu tautības.. tā, ka otra valoda ar tev jāmak.. lai kaut cik normāli varētu komunicēt.. tajā pašā Kanādā, kur notika ziemas olimpiskās spēles apmēram 30 % iedz. ir francūži, un Kanādā ir 2 valsts valodas- angļu un franču valoda..
, 2010-03-02 18:49, pirms 14 gadiem
Tas tik ņirdz
, 2010-03-02 23:50, pirms 14 gadiem
Negribēju iesaistīties, bet tomēr vienu komentāru atstāšu:
Jūs nevarat saprast vienu svarīgu lietu, ka krievu valoda ir viena no grūtākajām pasaulē un to ļoti grūti iemācīt ja tev nav apkārt krievu. Zinu dažus ES pilsoņus no dažām valstīm, kuri grib iemācīties to, bet vienkārši nevar, jo tā ir ļoti grūta viņiem.. Līdz ar to, visi gudri, kas šeit dzīvo labprāt izmanto to priekšrocību, lai iemācīties grūtu valodu...
Lai veicas Dinamo, ceram uz playoff!
, 2010-03-03 19:20, pirms 14 gadiem
Smokijs rakstīja: stulbie neattīstītie latvieši, kā var nezināt krievu valodu? Lai arī jums paši krievi un to valoda vai jebkas cits nepatiktu, es nesapratu, ka var viņu nezināt, tas vien liecina par jūsu intelektu mazo, jo vel vairāk ja jūs sākat kautko gvelst par to valodu vai tautību, lai arī es pats esmu latvietis, neaizmirstiet to ka KRIEVU valoda ir daudz varenāka un lielāka, un ja jūs tiešām domājat, ka vēl latviešu valodai būs liela nozīme, tad smagi šaubies neattīstītie stulbie letiņi. Te vairs nejiet runa par nacionalitāti vai ko citu, latviešu valoda izmirs un tas ir fakts. Un komentārie no sīkajiem jēlajiem patriotiem, kas tik optimistiki uzskatīs, ka es runāju pilnīgas muļķības, paaudzaties un tad jums arī dajies krievu valoda būs daudz noderīgāka nekā latviešu.
Jebkurš, kas pilnā nopietnībā var apgalvot, ka viena valoda ir daudz dižāka un varenāka par otru ir šauri domājošs neizglītots cietpauris pēc savas definīcijas.. ar savu izteiksmes formu un stilu tu to diezgan skaidri pierādi..
Neviens jau te neapgalvo, ka krievu valoda ir nekam nederīga, bet apgalvot, ka nezināt dižo un vareno krievu valodu ir bez maz vai noziegums - tas vienkārši izklausās pēc veca, neaptēsta slima komunista murgiem, kas turās pie saviem trulajiem uzskatiem tikpat bailīgi kā aklais pie sienas, un vicina sarkano karodziņu kliedzot "fašist neproiģot"..

Pat tad ja tev pasē ir rakstīts latvietis - zini droši, ka tā ir tikai sintakses kļūda - tāds tu neesi un diez vai kaut kad būsi.
, 2010-03-04 00:15, pirms 14 gadiem
..par pašu Aleksandu Ņiživiju, protams, varu teikt tikai labāko.. tas ka viņš neizvēlas komunicēt latviešu valodā ir viņa paša izvēle, un tas viņu nepadara ne par sliktāku cilvēku ne par sliktāku hokejistu.. es atšķirībā no citiem šeit neuzskatu, ka nezināt kādu valodu ir grēks..

žēl tikai, ka šādi komentāri met nesmuku ēnu uz šīs intervijas, un, iespējams, ka labāk, ja viņš pats tos nelasīs
, 2010-03-06 22:16, pirms 14 gadiem
Zobinu būtu ielicis !!