Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvija paliek sausā un piedzīvo sagrāvi

Latvija paliek sausā un piedzīvo sagrāvi
Edgars Lūsiņš šajā situācijā glāba, tomēr viņa vārtos pabija piecas ripas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Latvijas hokeja valstsvienība, gatavojoties pasaules čempionātam, aizvadīja pirmo pārbaudes spēli savu skatītāju priekšā. Mačā pret Somijas hokejistiem mūsējiem neatradās pretlīdzekļi - sagrāve ar 0:5. Labākā spēlētāja godā aizsargs Krišjānis Rēdlihs.

Spēli komandas iesāka lēnīgā un piesardzīgā tempā. Pirmais reālais moments radās latviešiem, tomēr nepratām izmantot izgājienu trijatā pret vienu: Sergeja Pečuras metienu atvairīja sāncenšu vārtsargs. Tūdaļ prettriecienu deva arī somi, bet precīzi spēlēja Edgars Lūsiņš, atvairot Jannes Pesonena metienu no tuvas distances.

Pēc uzplaiksnījuma sekoja noraidījumu vētra, kas Latvijai maksāja vārtu zaudējumu: ilgu laiku sekmīgi un pacietīgi cīnījušies trijatā pret pieciem, mājinieki salūza, nespējot no vārtu priekšas nostumt labi zināmo provokatoru Leo Komarovu, kurš neļāva Lūsiņam atvairīt aizsarga Miko Maenpā plaukstas metienu no distances - 1:0. Turklāt pēc īsa mirkļa viesi guva vēl vienus vārtus, bet ripa vārtos tika ievirzīta ar augstu paceltas nūjas palīdzību, tādēļ tiesneši pieņēma pareizu lēmumu, to neieskaitot.

Trešdaļas izskaņā uzbrukumā teicami darbojās pirmā maiņa, allaž metiena pozīcijā nokļūstot Robertam Bukartam. Tomēr ripa spītīgi nevēlējās lidot somu vārtos. Neilgi pirms beigām pie mūsējo vārtiem saķērās aizsargs Oskars Cibuļskis un sāncensis, kurš saņēma noraidījumu par sitienu Lūsiņam. Mājinieki atbildi parādā nepalika, atkal netiekot galā ar Komarovu, kurš pārtvēra ripu un uz pārkāpumu izprovocēja Jēkabu Rēdlihu. Tādējādi pēc 20 minūtēm 1:0 Somijas valstsvienības labā. Somiem iespaidīgs pārsvars arī izdarītajos metienos - 21 pret četriem!

Otrās trešdaļas ievadā viesiem pēc rupjas Latvijas valstsvienības kapteiņa Kristapa Sotnieka kļūdas izdevās dubultot pārsvaru - 2:0. 24 gadus vecais aizsargs izdarīja riskantu piespēli gar vārtiem, to pārtvēra Juso Pustinens, veikli pārspējot Lūsiņu. Mūsējie nezaudēja apņēmību un cerības, izveidojot pārīti labu momentu, taču ielaida arī trešos vārtus.

Lūsiņš veiksmīgi atvairīja metienu no tuvas distances, taču pazaudēja ripu, un momentu, gūstot otros vārtus spēlē, izmantoja Pustinens, panākdams 3:0 Somijas labā. Situāciju nepatīkamāku padarīja arī aizsarga Oskara Cibuļska savainojums; viņš pameta laukumu un devās uz ģērbtuvēm. Turpinājumā iespējas bija abām vienībām, trešdaļas izskaņā atjaunojās noraidījumu sērga. Latviešiem izdevās izveidot pateicīgu pretuzbrukumu, bet pēc Roberta Jekimova piespēles Sotnieks no labas pozīcijas nespēja gūt pirmos vārtus mājinieku labā. Pirms noslēdzošajām 20 minūtēm trīs vārtu handikaps somiem - 3:0.

Rezultāts šādā veidolā ilgi nesaglabājās, jo Pustinens jau trešdaļas 39. sekundē trešo reizi mačā pārspēja Lūsiņu, gūstot pirmo hat trick izlases rindās un panākot graujošo 4:0 viesu labā. Mūsējiem gan tūdaļ bija lieliska iespēja reabilitēties, jo tika iegūts lielais skaitliskais vairākums. Izmantojot vien metienus no distances, cerēto rezultātu sasniegt neizdevās.

Vienības acīmredzami bija samierinājušās ar spēles gala iznākumu, taču nespēlēja draudzīgi. Vispirms Juso Hietainens vairākumā ripu meta virs Lūsiņa pleca; vārtu priekšā kārtējo reizi ganījās Komarovs. Pēcāk aiz somu vārtiem saķērās Jekimovs un Maenpā. Rezultāts vairs nemainījās - pārliecinoša Somijas uzvara ar 5:0.

Lūsiņš tika galā ar 43 sāncenšu metieniem, kas deva 89,5% atvairīto metienu. Par labāko tika atzīts aizsargs Krišjānis Rēdlihs. Somiem trešā uzvara pēc kārtas, Latvijai - trešais zaudējums pēc kārtas. Rīt pulksten 19:30 komandas spēkus samēros atkārtoti.

Latvijas izlases sastāvs:

Edgars Lūsiņš (Māris Jučers); Oskars Cibuļskis - Krišjānis Rēdlihs, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Gints Meija; Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Miķelis Rēdlihs - Aleksejs Širokovs - Raimonds Vilkoits; Māris Jass - Jānis Andersons, Kaspars Saulietis - Sergejs Pečura - Juris Štāls; Alberts Iliško - Mārtiņš Jakovļevs, Roberts Jekimovs - Vitālijs Pavlovs - Ronalds Ķēniņš.

Euro Hockey Challenge, Rīga, 7. aprīlis

Latvija - Somija 0:5 (0:1, 0:2, 0:2)

Vārti: 07:25 Komarovs (Maenpā, Ūsitalo, vair.) 0:1, 24:31 Pustinens 0:2, 27:37 Pustinens (Pesonens) 0:3, 40:39 Pustinens 0:4, 55:27 Hietanens (Pesonens, Puistola, vair.) 0:5
Soda minūtes: 22:16
Metieni: 26:48
Vārtsargi: Edgars Lūsiņš - Tēmu Lasila


, 2011-04-07 21:44, pirms 14 gadiem
Uz palīglīgu!
, 2011-04-07 21:46, pirms 14 gadiem
Sotniekam sudiga spēle!
Slēpts komentārs: Ibra
, 2011-04-07 21:47, pirms 14 gadiem
Visu cieņu puišiem par centību, tomēr ar šāda veida izlasi mēs PČ labākajā gadījumā cīnītos par izkļūšanu no grupas.
, 2011-04-07 21:47, pirms 14 gadiem
cirks ......
, 2011-04-07 21:47, pirms 14 gadiem
var jau zaudēt, bet ne jau tā...!
, 2011-04-07 21:47, pirms 14 gadiem
panikas ģērbtuvē nav
, 2011-04-07 21:47, pirms 14 gadiem
Pašvaki, pašvaki...
Slēpts komentārs: Piigoznis
Slēpts komentārs: bigpupa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 21:48, pirms 14 gadiem
paldies!
, 2011-04-07 21:48, pirms 14 gadiem
Lai arī pārbaudes spēles, bet pēdējās trijās spēlēs ielaisi 16 vārti! Neapmierinoši, bitīt matos
Znaroks būs dusmīgs.
';
, 2011-04-07 21:48, pirms 14 gadiem
savu skatiitaaju priekshaa. kaunam ir jaabuut...
, 2011-04-07 21:48, pirms 14 gadiem
Kauns
, 2011-04-07 21:48, pirms 14 gadiem
Pārbaudes spēle, ta pārbaudes spēle, taču ir viena lieta, ko ļoti pamatoti var pārmest - gūto vārtu skaits.
, 2011-04-07 21:49, pirms 14 gadiem
būs jau labi
Slēpts komentārs: Tava Mamma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ChristianDK
, 2011-04-07 21:49, pirms 14 gadiem
kam negadās!!!
, 2011-04-07 21:49, pirms 14 gadiem
joparesetē nu bet, tā jau ir tikai pārbaudes spēle... līdz Bratislavai viss štokos būs
, 2011-04-07 21:49, pirms 14 gadiem
Ar so izlases modeli ir jaspele ar Japanu
, 2011-04-07 21:49, pirms 14 gadiem
Njā,Lūsiņam divās spēlēs 12 bankas vārtos.
Masaļskim aiz muguras joprojām caurums.
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
c'mon let's twist again, uu pa pa ...
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
kurš no mūsējiem šodien iemeta vārtus?
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
Ceru, ka Lūsiņš uz PČ laukumā neizies. Dievs dod Masaļskim izturību un veselību.
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
viss bus ok, mus jau tas arī nav istais sastāvs. domaju ka PČ viss bus kartībā
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,Lūsiņam divās spēlēs 12 bankas vārtos.
Masaļskim aiz muguras joprojām caurums.
A ko tu gribi? 4(?) spēles RD pamatā sezonas laikā, kas tā par spēļu praksi a?
, 2011-04-07 21:50, pirms 14 gadiem
Kaut ,kā bez dzirkstis bij mūsējo spēle'!!!!!!!!!
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
ChristianDK rakstīja: nizivijs,ankipans,mikelis speleja?
tikai mikelis speleja
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
Jā var redzēt ka mazgadīgo kompānija savākusies atkal komentāros, kā zāģis pārbaudes spēlē tā noliek savējos zemāk kā zāle un ja rīt uzvarēs, tad tie paši bļaus, ka jē mums būs medaļas čempī...
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,Lūsiņam divās spēlēs 12 bankas vārtos.
Masaļskim aiz muguras joprojām caurums.
LV grib izcelties ar vismazāko vārtsargu!!!
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
ja pēdējā pārbaudes spēlē pirms čempja būtu šāda spēle un šāds rezultāts, varbūt būtu iemesls panikai. Tagad necelsim traci, lai puiši gatavojās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
Juris no Ludzas rakstīja: kam negadās!!!
Jā, it kā mums tā būtu pirmā reize
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 21:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko tu gribi? 4(?) spēles RD pamatā sezonas laikā, kas tā par spēļu praksi a?
Es ta to saprotu, bet Znaroks&Co ir citādās domās.
Mums taču pat uz OS var aizbraukt vārtsargs vispār bez spēļu prakses.
, 2011-04-07 21:52, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Lai arī pārbaudes spēles, bet pēdējās trijās spēlēs ielaisi 16 vārti! Neapmierinoši, bitīt matos
Znaroks būs dusmīgs.
Nav mums otra vārtusarga,saproti?!
, 2011-04-07 21:52, pirms 14 gadiem
Piigoznis rakstīja: Nepatīk Lūsiņš
Nu Lusins spele sava limeni nevar vinam parmest, 2 speles 13 vartus ielaida, pret lielvalstu hokeja rezervem, tas nav Labi
, 2011-04-07 21:52, pirms 14 gadiem
Tikai Rīga,tikai Dinamo?Atslābstiet,mums ir +/- 10 spēlātāji,kas var spēlēt KHL,un Latvijas izlasē,bet ne ka līderi klubā ,piepalīdzēt pie meistarīgākiem,ātrākiem un labākiem SOMIJAS SM līga....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 21:52, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: LV grib izcelties ar vismazāko vārtsargu!!!
Kāds ir tas vārtusargs, tāds arī jāņem, ko padarīsi. Karsumu likt vārtos? Vai Sprukts, ja negrib kā centrs, lai pamēģina vārtos?
, 2011-04-07 21:53, pirms 14 gadiem
Hokejisti! Dzeki, sadodiet pa muti tam Komarovam beidzot, ludzu!!!
, 2011-04-07 21:54, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: LV grib izcelties ar vismazāko vārtsargu!!!
Nu,augumam ne vienmēr ir izšķirošā nozīme.
Neaizmirsti ka A.Irbe arī nebija Saboņa dubultnieks pēc auguma.
, 2011-04-07 21:54, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kāds ir tas vārtusargs, tāds arī jāņem, ko padarīsi. Karsumu likt vārtos? Vai Sprukts, ja negrib kā centrs, lai pamēģina vārtos?
Nav jau tikai Lūsiņš un Masaļskis!!! Ir arī citi, bet kam mums 1.90 vārtsargus, dod 1.70, lai virs pleca visu samet!!!
, 2011-04-07 21:54, pirms 14 gadiem
Rīt jāņem biļete uz spēli, gan jau vienīgais būšu, varēšu izvērsties.
, 2011-04-07 21:54, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: Nav mums otra vārtusarga,saproti?!
Kaut kā neatceros, ka būtu nolicis vārtsargu.
, 2011-04-07 21:54, pirms 14 gadiem
Bus labi , vel naks klat Ankipans, Karsums, Nizivijs, Cipulis, Darzins,Vasiljevs. Un ja vel Daugavins, Skrastins, Kulda....
, 2011-04-07 21:55, pirms 14 gadiem
Statistika visu diemžēl parāda-versiju nekādu...
, 2011-04-07 21:55, pirms 14 gadiem
Davai Značok,no*ļeģojies un būs ok...
, 2011-04-07 21:55, pirms 14 gadiem
no katra zaudējuma un kļūdām ir jāmācās. viss būs kārtībā uz pč
, 2011-04-07 21:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,augumam ne vienmēr ir izšķirošā nozīme.
Neaizmirsti ka A.Irbe arī nebija Saboņa dubultnieks pēc auguma.
Cik GK NHL augumā ir zem 1.80?!?!?!
, 2011-04-07 21:55, pirms 14 gadiem
nu, ar tadam kjludam aizsardzibaa... un nejau jaunie kludijas tik daudz, cik to darija sotnieks, redlihi-ok, tikai parbaudes spele, bet ja dazhi doma, ka vinji jau par 90% ir izlase, tikai tapec, ka vini spele dinamo un ir izlase lielaka pieredze, tad tas ir mulkjigi, cerams, ka Zbnaroks to ieskaidros...jo daudiem ta vel pa ligumu ar to pasu Dinamo ir japacinas.. bet kopuma, bez Darzinja, Vasiljeva, Karsuma , Daugavina un dzelzs Kārļa esam tadi kadi esam...
, 2011-04-07 21:56, pirms 14 gadiem
Tomer pasvakas mums ir tas rezerves, diemzel....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 21:56, pirms 14 gadiem
Lūsis ir gnomiks ar tādu augumu,un vēl uz ceļiem krīt visās situācijās
, 2011-04-07 21:57, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Cik GK NHL augumā ir zem 1.80?!?!?!
Ir tev taisnība, ka nav labi būt maza auguma varočikam, bet tas pats milzis Košačkins RU izlases un Severastāl vārtos arī gana bieži lažo.
, 2011-04-07 21:57, pirms 14 gadiem
Viss ok, parbaudes spele, tikai tomer federacijai vajadzetu padomat nedaudz logiskak, ceturdienas vakars, arena tuksa, sastavs nav specigakais, vai tiesam ir tik gruti uzlikt zemas bilesu cenas?5ls visam vietam un atnaks paris k atbalstit, bet pec tik neziteixmiga zaaga par sadam cenam bus brinums ja vispar kads atnaks.
, 2011-04-07 21:58, pirms 14 gadiem
Nu kā lai te ņepaņirgājas, ka vidējam Latvijas alusvēderam labāk patīk pabļaut par dinamku ar Gazprom/Sogaz uzrakstu uz ķiveres.
, 2011-04-07 21:58, pirms 14 gadiem
Neredzēju nekādas versijas pret SM līgas spēlātājiem un 5 puikiem no
khl...
, 2011-04-07 21:58, pirms 14 gadiem
skatos Znarokam atkal Orbit vietā Dirol iesmērēts - spēle nevedas.
cerams līdz PČ atradīs īsto košļeni
, 2011-04-07 21:59, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tev taisnība, ka nav labi būt maza auguma varočikam, bet tas pats milzis Košačkins RU izlases un Severastāl vārtos arī gana bieži lažo.
Lažot ir viena lieta [meistarība], bet gabarīti ir cita [dabas dots]!!!

Tas pats Lūsiņš, izgājieni no vārtiem, sāk sirds pukstēt straujāk, jeb tālā izslidošana pirms metiena, u.c.
, 2011-04-07 21:59, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav jau tikai Lūsiņš un Masaļskis!!! Ir arī citi, bet kam mums 1.90 vārtsargus, dod 1.70, lai virs pleca visu samet!!!
O, jā, 18 gadīgais Gudlevskis ar savu lielo pieredzi ir noteikti tas, kurš jāņem uz PČ kā pirmais numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:01, pirms 14 gadiem
Labāko nosaka treneris. Šādi Značoks vienkārši paņirgājās par Soču, kura 2 rupjas kļūdas "atveda" 2 golus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:02, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: ja pēdējā pārbaudes spēlē pirms čempja būtu šāda spēle un šāds rezultāts, varbūt būtu iemesls panikai. Tagad necelsim traci, lai puiši gatavojās.
Kuri puiši? Tie, kuri vispār PČ nespēlēs?
, 2011-04-07 22:02, pirms 14 gadiem
Vairāki LV izlases kandidāti tika svērti un atrasti ļoti viegli esam. Sevišķi degradējies Jekimovs. No citiem neko vairāk gaidīt arī nav pamata - aizsardzībā RD caurumi un lupatas, ko viens pats odiņš izsmej visos caurumos.
, 2011-04-07 22:02, pirms 14 gadiem
smart, 21:56, pirms 3 minūtēm
AtceltZiņot Tomer pasvakas mums ir tas rezerves, diemzel....

Uz kāda fona?

Ar šo somu izlasi mēs varētu cīnīties vien vislabākajā sastāvā.

Kad uzvarējām norvēģus tajā turnīrā, tad mūsu rezerves daudzi

salielīja, tagad saka atkal ko citu...
, 2011-04-07 22:02, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: O, jā, 18 gadīgais Gudlevskis ar savu lielo pieredzi ir noteikti tas, kurš jāņem uz PČ kā pirmais numurs.
Vai tad es kaut kur pieminēju Gudļevski.
Gudļevskim - pa ilgu un biežu vārtās uz ceļiem, lēnu ceļas kājās. Problēmas, kas uz sitiena nāk prātā.
, 2011-04-07 22:03, pirms 14 gadiem
Nu ka vēl paši būtu kādu golu iesituši ......,bet nu nekā! Žēl. Uz somu fona ,mūsējie tādi baigi bezpalīdzīgie izskatījās - it kā bez iedvesmas un cīņasspara,uz kādu no malas gaidot!
, 2011-04-07 22:03, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad es kaut kur pieminēju Gudļevski.
Gudļevskim - pa ilgu un biežu vārtās uz ceļiem, lēnu ceļas kājās. Problēmas, kas uz sitiena nāk prātā.
Kurš tad vēl mums ir 1.90 garš?
, 2011-04-07 22:03, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kurš tad vēl mums ir 1.90 garš?
Es.
, 2011-04-07 22:04, pirms 14 gadiem
Kāpēc neviens nesaprot, ka šis nav galējais sastāvs un šīs ir tikai pārbaudes spēles.
, 2011-04-07 22:04, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Jā var redzēt ka mazgadīgo kompānija savākusies atkal komentāros, kā zāģis pārbaudes spēlē tā noliek savējos zemāk kā zāle un ja rīt uzvarēs, tad tie paši bļaus, ka jē mums būs medaļas čempī...
Tu man varētu mazdēls būt, bet ko tas maina
, 2011-04-07 22:04, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es.
Tu jau varētu visu Rīgas DInamo sastāvu aizvietot.
, 2011-04-07 22:05, pirms 14 gadiem
Viss ir vienkārši 9-12 PC ir normāla vieta,mums ir mazas zvaigznītes,kas var noturēt LATVIJAS izlasi A grupā,par pārējo,tas jau ir augstāk par di...u,tāpat,kā konsilidācija budžetam
Slēpts komentārs: longbear
, 2011-04-07 22:06, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Vairāki LV izlases kandidāti tika svērti un atrasti ļoti viegli esam. Sevišķi degradējies Jekimovs. No citiem neko vairāk gaidīt arī nav pamata - aizsardzībā RD caurumi un lupatas, ko viens pats odiņš izsmej visos caurumos.
Uz Jekimovu es arī biju vairāk cerējis, viņam bija laba sezona somija, bet šodien un spēlē pret zviedriem bija nemanāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:06, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Bus labi , vel naks klat Ankipans, Karsums, Nizivijs, Cipulis, Darzins,Vasiljevs. Un ja vel Daugavins, Skrastins, Kulda....
Kas tur būs labi - somiem (un arī citiem) pašreizējais sastāvs ir labi ja 40%. Tā kā +/- tas pats vien būs ar visiem dārziniem un daugaviņiem. Būsim taču reālisti, bet nevis mūžīgi cerēsim uz brīnumu!
, 2011-04-07 22:06, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kurš tad vēl mums ir 1.90 garš?
Raitums, Muštukovs - 1.85
, 2011-04-07 22:07, pirms 14 gadiem
Krišjānim tač iedeva balvu kā labākajam nevis Sočam.
, 2011-04-07 22:07, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: kanāriju salās?
arī tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:07, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Vairāki LV izlases kandidāti tika svērti un atrasti ļoti viegli esam. Sevišķi degradējies Jekimovs. No citiem neko vairāk gaidīt arī nav pamata - aizsardzībā RD caurumi un lupatas, ko viens pats odiņš izsmej visos caurumos.
Lūk šis ir vistrakākais: visu sezonu spēlēt pret Komarovu un tā arī nespēt (negribēt!) nolikt šamo pie vietas: nu tas ir jāmāk!
, 2011-04-07 22:08, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es nesaprotu kapes Jekimovam dod tik daudz speles laika, ir par vinu daudz labaki un pieredzejusaki kandidati, nekas pret Jekimovu, bet vins vel isti neiet tai mainaa...
Tāpēc ka viš ir Značoka mīlulis.
, 2011-04-07 22:09, pirms 14 gadiem
longbear rakstīja: Spruktam ierunāsies sirdsapziņa drīz
Tak liekat to Spruktu mierā ,lai tas cilvēks vienreiz atvelk elpu!
, 2011-04-07 22:09, pirms 14 gadiem
dwayne wade rakstīja: Krišjānim tač iedeva balvu kā labākajam nevis Sočam.
Es arī ņepoņatkā. Autors steidzās acīmredzot..
, 2011-04-07 22:09, pirms 14 gadiem
Kā tad, Sotnieks labakais-uzdavināja Somiem golu...,ta tik turpināt..!!!!
, 2011-04-07 22:10, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tak liekat to Spruktu mierā ,lai tas cilvēks vienreiz atvelk elpu!
tak šis jau ir mierā
, 2011-04-07 22:12, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Raitums, Muštukovs - 1.85
[/quote]

Šo augumus es zināju, taču tu teici:

[quote pulveris]
Nav jau tikai Lūsiņš un Masaļskis!!! Ir arī citi, bet kam mums 1.90 vārtsargus, dod 1.70, lai virs pleca visu samet!!!
Un abiem, kā dzirdēts, ir savas problēmas un iemesli, kāpēc nav treniņnometnē. Ar varu vilkt?
, 2011-04-07 22:12, pirms 14 gadiem
Soča ir īsts latvietis - matus griež pa čiriku
, 2011-04-07 22:12, pirms 14 gadiem
Atkal bāleliņiem ierādīja vietu hokeja sabiedrībā, varbūt jāsāk vienreiz apzināties Latvijas hokeja līmeni,un kaut ko mainīt jauniešu sagatavotības darbā!
, 2011-04-07 22:12, pirms 14 gadiem
Pazors kur Gudļevskis
, 2011-04-07 22:13, pirms 14 gadiem
longbear rakstīja: tak šis jau ir mierā
Nu diez vai .... viņu jau tagad ''knābā'' visi ,kam nav slinkums!
, 2011-04-07 22:14, pirms 14 gadiem
no musu puses vispar nebija skatama spele,nevar pat vairakumus ispelet,ir ko treneties
, 2011-04-07 22:15, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Šo augumus es zināju, taču tu teici:

Un abiem, kā dzirdēts, ir savas problēmas un iemesli, kāpēc nav treniņnometnē. Ar varu vilkt?
Visa LV hokeja problēma ir neprasme izmantot spēlētāja gabarītus.
Savā laikā, kad LV futbola izlasi trenēja Jānis Gilis, viņam uzdeva jautājumu, kāpēc viņš izlases satāvā neņem LM pussargu Daņilovu, atbilde: nepietiekoši auguma parametri!!!!!!!!!!!!!
, 2011-04-07 22:16, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu diez vai .... viņu jau tagad ''knābā'' visi ,kam nav slinkums!
knābā viņu par djēlu, lai paskatās kā izlasei spēle iet. bet nu jā margarita salās izklausās labāk
, 2011-04-07 22:18, pirms 14 gadiem
Te mazi pokemoni visur ir,kas ņaud?! Es nesaprotu, šeit cīnās par 3 un 4 maiņu vairāk par 4 maiņu.. ko jūs tur gribas redzēt, kā mēs dr*žam somus? Domājiet ar galvu, spriest varēs,ka visi būs uz sliedēm.. tiešām te dažus nesaprotu!!!!!
, 2011-04-07 22:19, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Visa LV hokeja problēma ir neprasme izmantot spēlētāja gabarītus.
Savā laikā, kad LV futbola izlasi trenēja Jānis Gilis, viņam uzdeva jautājumu, kāpēc viņš izlases satāvā neņem LM pussargu Daņilovu, atbilde: nepietiekoši auguma parametri!!!!!!!!!!!!!
Bet ja nav citu, no kā izvēlēties šobrīd? Masaļskim vienam uz Slovākiju braukt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:21, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Visu cieņu puišiem par centību, tomēr ar šāda veida izlasi mēs PČ labākajā gadījumā cīnītos par izkļūšanu no grupas.

Kadas grupas, ar sadu izlasi mes b divizija, neuzvaretu !!!!

Skumji ka valstii ir ap 10 augstas klases hokejistu, un aiz viniem nav nekaa !!!!
, 2011-04-07 22:21, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: Te mazi pokemoni visur ir,kas ņaud?! Es nesaprotu, šeit cīnās par 3 un 4 maiņu vairāk par 4 maiņu.. ko jūs tur gribas redzēt, kā mēs dr*žam somus? Domājiet ar galvu, spriest varēs,ka visi būs uz sliedēm.. tiešām te dažus nesaprotu!!!!!
Var jau cīnīties par vietu 4 maiņā, bet aizsargam jāprot ievadīt uzbrukums. Uzbrucējam uzņemt ripu. Pirms metiena neatvēzēt nūju aiz ausīm. Neasistēt pretspēlētājam. utt., u.c.
, 2011-04-07 22:21, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu diez vai .... viņu jau tagad ''knābā'' visi ,kam nav slinkums!
Vai tad nav par ko knābāt? Nav jau nekāds superstārs, kas varētu 1 pats izglābt izlasi, bet attieksmi pretīgi nodemonstrēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:24, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Bet ja nav citu, no kā izvēlēties šobrīd? Masaļskim vienam uz Slovākiju braukt?
Protams, no šodienas skatapunkta raugoties Tev taisnība, jāņem kas ir!!!
, 2011-04-07 22:24, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: Te mazi pokemoni visur ir,kas ņaud?! Es nesaprotu, šeit cīnās par 3 un 4 maiņu vairāk par 4 maiņu.. ko jūs tur gribas redzēt, kā mēs dr*žam somus? Domājiet ar galvu, spriest varēs,ka visi būs uz sliedēm.. tiešām te dažus nesaprotu!!!!!
protams, ka dr''zt somus te , cerams, neviens nebija sataisījies. No otras puses: uzbrukums šodien bija totāls zero. Un ne jau pirmo gadu.
, 2011-04-07 22:26, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Var jau cīnīties par vietu 4 maiņā, bet aizsargam jāprot ievadīt uzbrukums. Uzbrucējam uzņemt ripu. Pirms metiena neatvēzēt nūju aiz ausīm. Neasistēt pretspēlētājam. utt., u.c.
Taisnība, turklāt, domāju, ka aizsargiem ir lielāka konkurence nekā uzbrucējiem, kuru pirmie 3 trijnieki ir aptuveni skaidri.
, 2011-04-07 22:30, pirms 14 gadiem
kā izskataas znarokam ir kur dzekus padzenaat
, 2011-04-07 22:37, pirms 14 gadiem
izskatās, ka komandas kapteinis bija noteikts pēc principa: "Eu, moš ej tu, neviens cits negrib..." Lai nu kurš, bet Sotnieks!
manuprāt, spēle nebija tik bezcerīga, somiem tikai paveicās vairāk, un, jāatzīst, saprotu, kāpēc Vehanens ir trešais vārtsargs viņiem...
, 2011-04-07 22:38, pirms 14 gadiem
kauns, kauns
, 2011-04-07 22:39, pirms 14 gadiem
niikee rakstīja: izskatās, ka komandas kapteinis bija noteikts pēc principa: "Eu, moš ej tu, neviens cits negrib..." Lai nu kurš, bet Sotnieks!
manuprāt, spēle nebija tik bezcerīga, somiem tikai paveicās vairāk, un, jāatzīst, saprotu, kāpēc Vehanens ir trešais vārtsargs viņiem...
Attīstot šo domu, vai saproti, kāpēc KHL Barsiem viņš ir pirmais?
, 2011-04-07 22:42, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Attīstot šo domu, vai saproti, kāpēc KHL Barsiem viņš ir pirmais?
skaidrs, kas ir augstākā līmenī - Somijas hokeja līga vai KHL...
, 2011-04-07 22:45, pirms 14 gadiem
berimors rakstīja: Kas tur būs labi - somiem (un arī citiem) pašreizējais sastāvs ir labi ja 40%. Tā kā +/- tas pats vien būs ar visiem dārziniem un daugaviņiem. Būsim taču reālisti, bet nevis mūžīgi cerēsim uz brīnumu!
es teiktu somiem 10%-15% no šī sastāva brauks uz čempi
, 2011-04-07 22:45, pirms 14 gadiem
Duble Dice rakstīja: Skumji ka valstii ir ap 10 augstas klases hokejistu, un aiz viniem nav nekaa !!!!
Vēl skumjāk ir tas,ka trīs reizes vairāk čaļiem kuri nav blatņiki vai kautkādā veidā ir neparocīgi mūsu funkcionāriem nedod iespēju pat parādīt sevi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-07 22:57, pirms 14 gadiem
speeli neredzeeju ,bet izskataas ,ka ne uzbrukums ,ne aizsardziiba neiet...
darzins nizivijs bus ,tad vismaz ceribas uz uzbrukumu jeedziigu.
, 2011-04-07 23:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,Lūsiņam divās spēlēs 12 bankas vārtos.
Masaļskim aiz muguras joprojām caurums.
Lūsiņš daudz darīja un glāba, bet ja komanda dzīvo pa savu zonu un ļauj mest ko tur var padarīt?
Cik mēs spēlējām viņu zona un cik viņi mūsu? + Sotnieka meistarstiķis. Lūsiņam nav nekāda vaina + prakse nav
, 2011-04-07 23:05, pirms 14 gadiem
Ja dinamo sezonas laikā pateici kaut ko sliktu par Lūsiņu, tad tevi norēja. Nu nevajag par pāris spēlēm, epizodēm kādu uzreiz celt debesīs.
, 2011-04-07 23:06, pirms 14 gadiem
skatijos pa tv izsledzu jau kad bija 3:0 bez cerigi
, 2011-04-07 23:07, pirms 14 gadiem
Gribētu redzēt M.Jučeru vārtos rīt-domāju,ka viņam ir daudz lielāka spēļu prakse nekā Lūsiņam un varētu arī labāk nostāvēt,vēl jau ir arī Raitums,bet,ko var gribēt no vārtsargiem,ja Sotnieks vienkārši nospēlē pret visiem likumiem un ,dodot piespēli šķērsām zonai uzliek ripu pretiniekam uz nūjas.Nav saprotams,kāpēc A.Širokovs netiek mēģināts centrā,bet pa malu,Džeriņa maiņai šodien ielaisti 2 vārti vienādos sastāvos,ne tikai nevar iemest,bet vēl zaudē mikromačus-izskatās,ka 4.maiņa būs Štāls-Pečura-Saulietis un jautājumu vairāk ir par aizsargiem.
, 2011-04-07 23:07, pirms 14 gadiem
Nav ko satraukties?
Ar šo izlasi mēs varām cīnīties par palikšanu 1.divīzijā!
Nepieredzējuši spēlētāji,bezatbildīgi treneri!
Lai puiši gatavojas?
, 2011-04-07 23:15, pirms 14 gadiem
visi kas atgustas no traumam ir ari tie galvenie lideri sodien vienigie normalie bija redlihi sotnieks Stals Bukarts Dzerins Sauliets Sirokovs Cibulskis
nesaprotu ka izlases sastava visu laiku tiek tas Pecura
, 2011-04-07 23:28, pirms 14 gadiem
Vienkarsi riebjas lasit jusu komentarus. Nolikat puishus izcili Bet no vienas puses labi ka neko negaidat no izlases PC, jo varesiet ar mierigu sirdi visu verot un laiks radis kada bus KOMANDA pashas beigas.
, 2011-04-07 23:35, pirms 14 gadiem
vienkarshi briesmigi... sava laukuma 0-5 musu 2.izlas pret somu 3. izlasi. skjita, ka tie kas talu no izlases nespeleja jo netic, ka varetu tikt, bet tie kas izlasee - nespeleja tapec, ka negribeja lieki puleties. Atlikushas vien 5as parbaudes speles, tas ir minimums lai iespeletu izlasi ... nav jegas vairs parbaudit talakos rezervistus! jacer ka vismaz 3-4 pec sodienas tiks atskaitiiti! lai vai kaa -tik vaji pirms PČ muusejie lai kada sastavaa- nav redzeti!
, 2011-04-07 23:37, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Gribētu redzēt M.Jučeru vārtos rīt-domāju,ka viņam ir daudz lielāka spēļu prakse nekā Lūsiņam un varētu arī labāk nostāvēt,vēl jau ir arī Raitums,bet,ko var gribēt no vārtsargiem,ja Sotnieks vienkārši nospēlē pret visiem likumiem un ,dodot piespēli šķērsām zonai uzliek ripu pretiniekam uz nūjas.Nav saprotams,kāpēc A.Širokovs netiek mēģināts centrā,bet pa malu,Džeriņa maiņai šodien ielaisti 2 vārti vienādos sastāvos,ne tikai nevar iemest,bet vēl zaudē mikromačus-izskatās,ka 4.maiņa būs Štāls-Pečura-Saulietis un jautājumu vairāk ir par aizsargiem.
Sotnieks jau visu spēli taisīja brīnumus - kādas piespēles viņš deva, pilnīgas auzas.... nu kā var pilnīgi brīvam un netraucētam esot dot piespēli partnerim slidās....
a par Širokovu - Širokovs NAV centrs... tas ka viņu laiku pa laikam bāž centrā vēl neko neizsaka. Pašam Širokovam nepatīkot centrā spēlēt. Ne velti Širokovs Čehijā parasti pa malu spēlēja.
, 2011-04-07 23:38, pirms 14 gadiem
un sabiedrissks fui LHF un Lipmanam! nekads info par spelem, pat chomi, kas interesejas par hokji, nezinaja ka sodien spele ta ka ne jau bileshu cenaa vaina, bet tas ka nav info. var pirkt bileti par 3Ls un sedeet kur velies!
, 2011-04-07 23:43, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: un sabiedrissks fui LHF un Lipmanam! nekads info par spelem, pat chomi, kas interesejas par hokji, nezinaja ka sodien spele ta ka ne jau bileshu cenaa vaina, bet tas ka nav info. var pirkt bileti par 3Ls un sedeet kur velies!
Vai Tev čomiem ir internets? Šodien visos portālos bija informācija!
, 2011-04-07 23:45, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: un sabiedrissks fui LHF un Lipmanam! nekads info par spelem, pat chomi, kas interesejas par hokji, nezinaja ka sodien spele ta ka ne jau bileshu cenaa vaina, bet tas ka nav info. var pirkt bileti par 3Ls un sedeet kur velies!
3ls ja tev esi berns pensionars vai indvulids
, 2011-04-07 23:46, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai Tev čomiem ir internets? Šodien visos portālos bija informācija!
informācija jau točno bija visur - radio, TV, Internetā...
, 2011-04-07 23:47, pirms 14 gadiem
kreilis7 rakstīja: Viss ir vienkārši 9-12 PC ir normāla vieta,mums ir mazas zvaigznītes,kas var noturēt LATVIJAS izlasi A grupā,par pārējo,tas jau ir augstāk par di...u,tāpat,kā konsilidācija budžetam
Nedaudz nepiekrītu tev, mūsu vieta ir 8. , tiesa, ne augstāk, vismaz šobrīd. Sav viedokli soreiz gan nepamatosu, negribas tik daudz rakstit
, 2011-04-07 23:53, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nedaudz nepiekrītu tev, mūsu vieta ir 8. , tiesa, ne augstāk, vismaz šobrīd. Sav viedokli soreiz gan nepamatosu, negribas tik daudz rakstit
8.??? un kuriem tad būtu jābūt aiz mums? Slovākijai, Šveicei? ASV? (par norvēģiem, vāciešiem un baltkrieviem vispār nerunāju)
, 2011-04-08 00:20, pirms 14 gadiem
Kur LHF ir prāts rīkot spēles ar zviedriem un somiem, kad, kā jau parasti ap šo laiku, treneru rīcībā ir tikai B sastāvs? Skaidri tak zinam, ka mūsu rezerves nav šo pretinieku cienīgas. Kāda jēga pārbaudīt rezerves spēlē,kur mūsējie šaibu kontrolē 20% spēles un īsti pat zonā ieet nevar. Pirmajām pārbaudes spēlēm tieši jābūt ar vājākiem pretiniekiem, tādējādi dodot mūsu spēlētājiem iespēju spēlēt ne tikai atsisties. Ar zviedriem un somiem varējām spēlēt pāris dienas pirms čempja, kad varam viņiem izrādīt pienācīgu pretestību, atā, ne faniem, ne pašiem spēlētājiem prieks.

Tomēr puišiem pašatdeves trūkumu pārmest nevar, spēlēja un sitās kā varēja.
, 2011-04-08 00:24, pirms 14 gadiem
Ta jau nav Lusina vaina bet trenera!vins maz zin ko un ka spele vina padotie?izskatas pec setas hokeja no musu puses!nekadas kombinacijas standarta aizsardziba uzbrukums nulle!PC es pat domaju ka nenoturesimies augstakaja divizija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 00:28, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Kur LHF ir prāts rīkot spēles ar zviedriem un somiem, kad, kā jau parasti ap šo laiku, treneru rīcībā ir tikai B sastāvs? Skaidri tak zinam, ka mūsu rezerves nav šo pretinieku cienīgas. Kāda jēga pārbaudīt rezerves spēlē,kur mūsējie šaibu kontrolē 20% spēles un īsti pat zonā ieet nevar. Pirmajām pārbaudes spēlēm tieši jābūt ar vājākiem pretiniekiem, tādējādi dodot mūsu spēlētājiem iespēju spēlēt ne tikai atsisties. Ar zviedriem un somiem varējām spēlēt pāris dienas pirms čempja, kad varam viņiem izrādīt pienācīgu pretestību, atā, ne faniem, ne pašiem spēlētājiem prieks.

Tomēr puišiem pašatdeves trūkumu pārmest nevar, spēlēja un sitās kā varēja.
Tad iesaki pirmās spēles spēlēt pret Igauniju un Lietuvu? - (un priecāties, cik kruti mūsēji spēlē?)
Manuprāt, tas ir labi, pretī ir šādi pretinieki - tādiem kā Iliško, Ķēniņš, Pavlovs, Jakovļevs un vēl dažiem tās vispār ir pirmās tāda līmeņa spēles karjerā. Otrkārt, tieši pret spēcīgākiem pretiniekiem spēlējot var vislabāk novērtēt savas nepilnības.

P.S. LHF te ņepričom - tās ir EHC spēles, kuru kalendāru plānoja IIHF (nevis Lipmana kantoris)
, 2011-04-08 00:46, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tad iesaki pirmās spēles spēlēt pret Igauniju un Lietuvu? - (un priecāties, cik kruti mūsēji spēlē?)
Manuprāt, tas ir labi, pretī ir šādi pretinieki - tādiem kā Iliško, Ķēniņš, Pavlovs, Jakovļevs un vēl dažiem tās vispār ir pirmās tāda līmeņa spēles karjerā. Otrkārt, tieši pret spēcīgākiem pretiniekiem spēlējot var vislabāk novērtēt savas nepilnības.

P.S. LHF te ņepričom - tās ir EHC spēles, kuru kalendāru plānoja IIHF (nevis Lipmana kantoris)
Tieši tā! Ja apdedzināties, tad labāk sākumā pret spēcīgiem pretiniekiem, izspriest (ne izspiest!) visu, un tad uztaisīt pamatīgo izlasi.
Ja nākotnē EHC kļūs par kaut ko ievērības cienīgu,tad varēs arī turp deleģēt labākus spēkus.
Man arī katrs zāģis sāpīgs, bet saprotu, ka visu laiku vinnēt nevar.
Bet - zaudēt arī nē!!! Un es ticu tiem čaļiem, kas stūrē Latvijas izlasi, un čaļiem, kas tajā spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 00:57, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tad iesaki pirmās spēles spēlēt pret Igauniju un Lietuvu? - (un priecāties, cik kruti mūsēji spēlē?)
Manuprāt, tas ir labi, pretī ir šādi pretinieki - tādiem kā Iliško, Ķēniņš, Pavlovs, Jakovļevs un vēl dažiem tās vispār ir pirmās tāda līmeņa spēles karjerā. Otrkārt, tieši pret spēcīgākiem pretiniekiem spēlējot var vislabāk novērtēt savas nepilnības.
Kāpēc atkal otrā galējībā? Tie paši austrieši, baltjrievi vai norvēģi būtu labi sparinpartneri. Ko pēc šitādas spēles var spriest vai novērtēt? Ka mūsu tālākās rezerves spēlētājiem ir jāpieliek pilnīgi visos hokeja elementos vai? To es varēju pateikt kautvai tikai paskatoties uz rosteriem vien. Mēs tak nevarējām zonā ieiet regulāri un, ko tad tas pats Ķēniņš iegūst? Varbūt tikai lompleksus no tā, ka šaibai visu spēli nav pieskāries.

Es saprotu, ka spēlēt ar zviedriem un somiem nesanāk regulāri, bet tomēr, varbūt ir jāatsakas no šādiem pretiniekiem, kad mums nav, ko likt pretī.
, 2011-04-08 07:52, pirms 14 gadiem
cik daudz skatītāju bija?
, 2011-04-08 08:10, pirms 14 gadiem
anonimz9 rakstīja: cik daudz skatītāju bija?
2600
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 09:25, pirms 14 gadiem
ko gan lusinam var parmest ja laukuma speletaji nespej wartus iemest?
labak la kludas gadas parbaudes speles neka pasaules cempionata?
PAR LIELU LATVIJU
, 2011-04-08 09:28, pirms 14 gadiem
lusins= 0
, 2011-04-08 09:48, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Kāpēc atkal otrā galējībā? Tie paši austrieši, baltjrievi vai norvēģi būtu labi sparinpartneri. Ko pēc šitādas spēles var spriest vai novērtēt? Ka mūsu tālākās rezerves spēlētājiem ir jāpieliek pilnīgi visos hokeja elementos vai? To es varēju pateikt kautvai tikai paskatoties uz rosteriem vien. Mēs tak nevarējām zonā ieiet regulāri un, ko tad tas pats Ķēniņš iegūst? Varbūt tikai lompleksus no tā, ka šaibai visu spēli nav pieskāries.

Es saprotu, ka spēlēt ar zviedriem un somiem nesanāk regulāri, bet tomēr, varbūt ir jāatsakas no šādiem pretiniekiem, kad mums nav, ko likt pretī.
Tu nesaproti vienu lietu - atkārtoju vēlreiz EHC kalendāru plāni IIHF. Ja Latvija atsakās spēlēs tur, tad viņu vietā tiktu Francija un Latvija varētu izvēlēties pretiniekus starp Slovēniju, Poliju, Itāliju u.c. I divīzijas izlasēm. Baltkrievi un norvēģi tāpat spēlētu EHC un Latvija nevarētu ar viņiem spēlēt, jo viņiem jau kalendārs ir pietiekami noslogots ar EHC spēlēm.

Savukārt, tādam Ķēniņam (u.c. "jaunuļiem) kaut kad jau ir jāspēlē augstākā līmenī - šīs spēles kā reizi ir labākais brīdis to darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 10:02, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nedaudz nepiekrītu tev, mūsu vieta ir 8. , tiesa, ne augstāk, vismaz šobrīd. Sav viedokli soreiz gan nepamatosu, negribas tik daudz rakstit
Tieši tāpat, kā KHL Dinamo vieta ir 9.-16., LV vieta pasaulē ir 9.-12. Augstāk var tikt, tikai pateicoties lielai veiksmei īstajā brīdī. Un arī tas, sākot ar nākamo gadu, diez vai būs pietiekami.
, 2011-04-08 10:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tu nesaproti vienu lietu - atkārtoju vēlreiz EHC kalendāru plāni IIHF. Ja Latvija atsakās spēlēs tur, tad viņu vietā tiktu Francija un Latvija varētu izvēlēties pretiniekus starp Slovēniju, Poliju, Itāliju u.c. I divīzijas izlasēm. Baltkrievi un norvēģi tāpat spēlētu EHC un Latvija nevarētu ar viņiem spēlēt, jo viņiem jau kalendārs ir pietiekami noslogots ar EHC spēlēm.

Savukārt, tādam Ķēniņam (u.c. "jaunuļiem) kaut kad jau ir jāspēlē augstākā līmenī - šīs spēles kā reizi ir labākais brīdis to darīt.
Njā,es vakar šito skaidroju,spēles laikā komentētāji skaidroja, un tagad arī Tu skaidro, bet joprojām daudziem nepielec ka šīs šogad nav vienkārši pārbaudes spēles.
Mūsējiem vajadzētu arī kaut ko uzvarēt, jo savādāk nākošā sezonā EHC spēlēs kāda cita izlase,kas šogad šajā turnīrā nespēlē, un tad jau LV būs daudz grūtāk sarunāt sparingpartnerus pirms PČ.
, 2011-04-08 10:07, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Nu patreiz izlasē jau baigākie KHL pārstāvji cīnās
Un Tu domā,ja vakar LV izlasē būtu bijuši Karsums,Sprukts un Dārziņš,tad musējiem būtu daudz vairāk izredžu pret somiem?
Iespējams,ka nebūtu palikuši sausā, bet diez vai būtu uzvarējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 10:16, pirms 14 gadiem
Negribas apliet ar dubļiem Lūsiņu, taču kaut kā nepārliecinoši viņam tā spēle izskatās... Un toreiz, kad viņš paspēja RD vārtos pastāvēt, nespēja saprast viņa acīmredzamo apmierinātību ar savu sniegumu, kas viņam intervijās līda pa visām spraugām - nu bija veiksme bullīšos, pārējās spēles neizgāza, taču podus tur taisīja ik pa brīdim, zaudēja vārtus gandrīz vinnētas spēles galotnē utt Kas tur tāds ar ko tā lepoties? Ar augumu švaki, taču Irbēm bija tik pat necili parametri - galvenais tomēr ir galvā un attieksmē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 10:20, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Protams, ka nē! Tur ir jāmaina bez maz vai visi, jo patreiz tur spēlē 2. - 3. izlase. Atstāt varētu Bukartu, Meiju un Sotnieku. Pārējais ir vienkārši ārprāts.
pēc vakardienas spēles neredzu vietu izlasē Sotniekam - kā var viens spēlētājs tik daudz sūdu viena spēlē sataisīt? Jass par viņu ir krietni vairāk pelnījis spēlēt izlasē.
, 2011-04-08 10:21, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Nav viņam pieredzes un tie nebija līdz bullīšiem pārguruši spēlētāji.
vēl lielāka problēma ir viņa augums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-08 11:09, pirms 14 gadiem
Visi dabus pa ausim sakot ar sotacinu beidzot ar lusinu.
, 2011-04-08 11:33, pirms 14 gadiem
Ārprāts, tāds fiasko jaunajiem censoņām! Pilnīgi kauns palika, esam otrā izlase, aiz Austrijas, kas nespēj gūt nevienus vārtus pārbaudes spēlē, kaut vienus, bet nu vajadzēja iemest. Momenti bija daudz, bet neiemeta, žēl. Pārāk gausi spēlējām un pārāk daudz kļūdījāmies.
, 2011-04-08 12:41, pirms 14 gadiem
skatitaju nav , ka lai tad spelee?! uzlimejiet uz pakalas viniem lielo D , tad saks spelet ! Utainasi dinamo atnemis hokeja svetkus tautai , nozelojami!
, 2011-04-08 13:30, pirms 14 gadiem
Tas jau bija gaidaams, pat PČ nevaram iemest pret somiem, kur nu vel ar otro sastaavu, shodien bus labaak prognozeeju 1:4.