Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Tūresens: "Malkins var iemest vairāk, galvenais, lai Norvēģija uzvar"

Jānis Pārums

Tūresens: "Malkins var iemest vairāk, galvenais, lai Norvēģija uzvar"
Patriks Tūresens
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules hokeja čempionāta rezultatīvākais spēlētājs un Norvēģijas izlases līderis Patriks Tūresens sarunā ar Krievijas plašsaziņas līdzekļiem apsolījis, ka Krievijai pret norvēģiem ceturtdaļfinālā nudien neklāsies viegli...

"Uzskatāt, ka tā ir neiespējamā misija? Cik procentus uz uzvaru dodat Norvēģijai? Piecus, desmit? Mēs tam nepiekrītam. Tas ir normāli, ka visi paredz Krievijas panākumu. Taču Norvēģija ir ne tikai iemācījusies neslikti spēlēt hokeju, bet arī spējīga uzvarēt mačus, kuri ir "uz dzīvību vai nāvi". Ceturtdaļfinālā mēs gribam to pierādīt. Mums ir milzīga pārliecība – apsolu, ka to jūs redzēsiet arī uz ledus. Būs bloķēti metieni, izlaušanās caur spēcīgo Krievijas aizsardzību, spēka paņēmieni," solīja Tūresens.

"Ir man arī divi personiski mērķi," uzsvēra norvēģis. "Pirmkārt, gribas palikt priekšgalā Malkinam rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, lai gan nebēdāšu, ja viņš iemetīs vairāk, bet Norvēģija uzvarēs. Otra lieta – gribētos atstāt iespaidu uz Krievijas līdzjutējiem. Teikšu godīgi – man ar "SKA" komandu neizdevās play off sērija pret Maskavas "Dynamo" komandu – es vispār paliku bez punktiem. Pēc tā varēja arī aizdomāties – vai tiešām Tūresens ir tik labs uzbrucējs? Šīs šaubas varu izgaisināt ceturtdaļfinālā, mačā, ko skatīsies visa Krievija."

Jāatgādina, ka grupu turnīra spēlē Krievija Norvēģiju pieveica ar 4:2.

1 2 50 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-16 23:28, pirms 13 gadiem
Thoresenam augsti mērķi skatījumā uz sevīm. Lai jau protams veicās! Puiši ir īsti cīnītāji, viegli krieviem nebūs.

  +7 [+] [-]

, 2012-05-16 23:31, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: Par Norvēģiju un Toresenu! Lai izdodas!!!
vai arī pret Krieviju ? kā tad ir ?
Slēpts komentārs: alnis10

     [+] [-]

, 2012-05-16 23:32, pirms 13 gadiem
Arī es par Norvēģiju! Šī izlase tiešām ir ļoti stipra un var sagādāt kādu pārsteigumu! Lai veicas un izdodas!

  +9 [+] [-]

, 2012-05-16 23:32, pirms 13 gadiem
Vot ar tādu attieksmi ir jādodas laukumā, pat ,ja esi nosacīti vājāks!
Novēlu ,lai norvēģiem izdodas uzvarēt!

     [+] [-]

, 2012-05-16 23:36, pirms 13 gadiem
Norvēģus sabaros ar dopingu un uzvarēs arī russlandi 8:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-05-16 23:38, pirms 13 gadiem
Saprotu kad nav etiski no manas puses aizradit par pareizrakstibu jo pats nerakstu gramatiski pareizi, bet briziem ienakot sc saprotu kad autori tikai vienu lietu ir iemacijusies tulkot vardus uzvardus ta kad nevar no sakuma iebraukt par ko iet runa, ja aju tadi naski esat uz latviskojumiem tad nu ludzu rakstiet rakstus ari gramatiski pareizi ne tikai izkroplojot vardus uzvardus..

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 23:38, pirms 13 gadiem
Norvēģi šogad ir ļoti nobrieduši. Spēle ir pārliecinoša un Krieviem būs smagi jāsvīst. Par Norvēģiju!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 23:45, pirms 13 gadiem
norveegji grib uzlekt augstaak par savu pakalju, bet es domaaju ka vinji speeciigi atrausies pa riikli no krieviem... cerams ka es kljuudos un buus interesants un skataams machs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-05-16 23:47, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: Par Norvēģiju un Toresenu! Lai izdodas!!!
Par Krieviju un Malkinu! Lai izdodas!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-05-16 23:54, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, ko Jūs noliedzat Krievijas izlasi, man,piemēram, liekas, ka tā ir izlase, kurā spēlē vieni no pasaules meistarīgākajiem hokejistiem, kuri rāda ļoti skaistu hokeju!

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 23:55, pirms 13 gadiem
Grib labāku līgumu khl???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-17 00:12, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Saprotu kad nav etiski no manas puses aizradit par pareizrakstibu jo pats nerakstu gramatiski pareizi, bet briziem ienakot sc saprotu kad autori tikai vienu lietu ir iemacijusies tulkot vardus uzvardus ta kad nevar no sakuma iebraukt par ko iet runa, ja aju tadi naski esat uz latviskojumiem tad nu ludzu rakstiet rakstus ari gramatiski pareizi ne tikai izkroplojot vardus uzvardus..
Ar tādu pareizrakstību kā Tev, jau nu tiešām nevajadzētu par to aizrādīt, jo Tava pareizrakstība ir pilnīgā pakaļā D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-17 00:19, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Labāk būtu lai raksta to vārdu Toresens vai Thoresens, savādāk tas Tūresens tā smieklīgi nedaudz skan..
Tā viņš skan, autors šo uzvārdu ir iemācījies pareizi. Bet ceturtdaļfinālā noteikti par Troļļliem, par sensāciju. Gaidāma tiešām cīņa uz dzīvību un nāvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-17 00:34, pirms 13 gadiem
Romis1991 rakstīja: Tā viņš skan, autors šo uzvārdu ir iemācījies pareizi. Bet ceturtdaļfinālā noteikti par Troļļliem, par sensāciju. Gaidāma tiešām cīņa uz dzīvību un nāvi
Neskan, ja piesieties pie tā ka skan uzvārdi tad arī jānoņem to "s" burtu katra uzvārda galotnē. Malkins nav Krievijā Malkins bet gan Malkin un tā tālāk.(Овечкин=Овечкинс?) Ja rakstīt pēc noteikumiem tad ievērojot tos visur.

     [+] [-]

, 2012-05-17 00:48, pirms 13 gadiem
par KRIEVIJU!!! un lai Malkinam hattrick!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-17 00:52, pirms 13 gadiem
uzlikshu toto par Norvegiju

  +1 [+] [-]

, 2012-05-17 00:59, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Saprotu kad nav etiski no manas puses aizradit par pareizrakstibu jo pats nerakstu gramatiski pareizi, bet briziem ienakot sc saprotu kad autori tikai vienu lietu ir iemacijusies tulkot vardus uzvardus ta kad nevar no sakuma iebraukt par ko iet runa, ja aju tadi naski esat uz latviskojumiem tad nu ludzu rakstiet rakstus ari gramatiski pareizi ne tikai izkroplojot vardus uzvardus..
+
Tas tieshaam ir psc, ka te tulko. Agraak bija - Ronaldo,Rivaldo, Roberto Karloss utt. Tagad - ronaldu, hujaldu un, kas mani vispaar sit nost - robertuuuu karlushss Labi, portugaalu valodaa it kaa vinji izrunaa to ''o'' kaa ''u'', bet tas ir viniem, visur pasaulee taapat izrunaa ar ''o'' !!
Nu un tas, ka tagad arii norveegiem saak rakstiit ''u'', tas ir 1. klases liimenis!!!

     [+] [-]

, 2012-05-17 00:59, pirms 13 gadiem
roma202 rakstīja: Neskan, ja piesieties pie tā ka skan uzvārdi tad arī jānoņem to "s" burtu katra uzvārda galotnē. Malkins nav Krievijā Malkins bet gan Malkin un tā tālāk.(Овечкин=Овечкинс?) Ja rakstīt pēc noteikumiem tad ievērojot tos visur.
tu te nejauc izrunu un gramatiku kopā tagad, ok? atzīsti, ka tu kļūdies!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-17 01:05, pirms 13 gadiem
baac varetu NOR uzvaret tas tik buutu fail
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-17 01:23, pirms 13 gadiem
Romis1991 rakstīja: tu te nejauc izrunu un gramatiku kopā tagad, ok? atzīsti, ka tu kļūdies!
tad atzisti ka latviešu gramatika izkropļo uzvārdus, jo dēļ tas zūd uzvārda oriģināla izruna. Tad kāda jēga sportacentra akcijai rakstīt uzvārdus tā originalaja izrunā ja tik un tā dēļ savas gramatikas tas pilnvērtīgi nav iespējams?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-17 03:44, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Saprotu kad nav etiski no manas puses aizradit par pareizrakstibu jo pats nerakstu gramatiski pareizi, bet briziem ienakot sc saprotu kad autori tikai vienu lietu ir iemacijusies tulkot vardus uzvardus ta kad nevar no sakuma iebraukt par ko iet runa, ja aju tadi naski esat uz latviskojumiem tad nu ludzu rakstiet rakstus ari gramatiski pareizi ne tikai izkroplojot vardus uzvardus..
Saki man lūdzu, kāpēc tu - cilvēks ar TIK ļoti traģisku rakstību - esi iedomājies, ka vispār kaut ko saprot no tā,kā norvēģu vārds būtu latviski pareizi jāraksta? Nē,bet nopietni, gribu saprast tavu domu gājienu No gramatikas neko nerubī, bet personvārdu rakstību pēkšņi baigi saproti? Kāpēc tu esi iedomājies,ka zini?

     [+] [-]

, 2012-05-17 03:53, pirms 13 gadiem
babjor rakstīja: +
Tas tieshaam ir psc, ka te tulko. Agraak bija - Ronaldo,Rivaldo, Roberto Karloss utt. Tagad - ronaldu, hujaldu un, kas mani vispaar sit nost - robertuuuu karlushss Labi, portugaalu valodaa it kaa vinji izrunaa to ''o'' kaa ''u'', bet tas ir viniem, visur pasaulee taapat izrunaa ar ''o'' !!
Nu un tas, ka tagad arii norveegiem saak rakstiit ''u'', tas ir 1. klases liimenis!!!
psc. nezināt pats par sevi nav slikti. Bet nezināt un reizē gvelzt par "1.klases līmeni",ja ir uzrakstīts pareizi - to var tikai idiots. Thoresen izrunā kā "Tūresen", tā arī rakstam,piekabinam tikai "s" klāt,bet tas jau visiem vārdiem latviski. kas tev nepatīk? Pēc kādiem tad likumiem būtu jāvadās?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-17 04:07, pirms 13 gadiem
roma202 rakstīja: tad atzisti ka latviešu gramatika izkropļo uzvārdus, jo dēļ tas zūd uzvārda oriģināla izruna. Tad kāda jēga sportacentra akcijai rakstīt uzvārdus tā originalaja izrunā ja tik un tā dēļ savas gramatikas tas pilnvērtīgi nav iespējams?
kāpēc nav iespējams? vienīgā latviskošana ir tas "s" galā,parējais viss ir tā,kā izrunā. Latviešu gramatika jau nu 100punkti nav tā,par kuru būtu jāsūdzas vārdu kropļošanas sakarā. Angļi/amerikāņi jebkuru pasaules vārdu izkropļos tā,ka tu pat nesapratīsi,ko viņš ir pateicis. Cik no mūsu hokejistiem amerikānis izrunātu pareizi? a? Un krievi ar saviem Gašekiem? a kas mums - tikai nemanāms "s" galā, bet jebkurš, izdzirdot savu vārdu, sapratīs,ka tas ir viņš. A jūs te gribat lēkāt pakaļ muļķa amerikāņiem tikai tāpēc,ka viņi nemāk izrunāt,tāpēc mēs arī nemācēsim?
Akcija? varbūt komatus pareizajās vietās likt arī ir akcija? Pēc kādiem likumiem tu ieteiktu vadīties? Visu rakstīt oriģinālvalodā? Vai arī Jordans, Henrijs (Anrī) - tādā garā? Vai kaut kā sašķirot tautības, kuras rakstīsim kā izrunā, kuras - kā raksta, vēl citas - kā stulbs amerikānis izrunā? Ja rakstam,kā izrunā,tad rakstam un miers, nah jūs te par dažiem vārdiem (Tūresens) sastresojušies, a par citiem, kuri tieši pēc tiem pašiem likumiem ir uzrakstīti, pat prātā nenāk iepīkstēties?

  -3 [+] [-]

, 2012-05-17 06:56, pirms 13 gadiem
Es nesaprotu - vai tiešām šodien kāds gaida kaut cik lielu norvēģu pretošanos RUS izlasei????

  +2 [+] [-]

, 2012-05-17 07:18, pirms 13 gadiem
Būtu jau labi,ja vārdi saskanētu arī ar darbiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 50 komentāri