Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' otrā neveiksme pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' otrā neveiksme pēc kārtas
''Dinamo'' ielaida sešus vārtus. Tiesa, viena ripa ielidoja tukšos, un to iemeta Maksims Ribins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' savā laukumā šodien piedzīvoja otro neveiksmi pēc kārtas. Šoreiz ar 4:6 nācās atzīt Sanktpēterburgas ''SKA'' pārākumu. Divus vārtus rīdzinieku labā iemeta Marks Hartigans, pa reizei izcēlās Broks Troters un Ģirts Ankipāns.

Šodienas spēli ''Dinamo'' vārtos iesāka zviedrs Mikaels Telkvists, kuram vārtu drošība bija uzticēta arī pēdējos divos mačos. Pretējos vārtos stājās čehs Jakubs Štepaneks, tātad, neviena vārtsarga no komandu pirmās tikšanās reizes. Aizsardzībā malā tika atstāti brāļi Rēdlihi – Krišjānis un Jēkabs. Savukārt uzbrukuma virknējumos vieta neatradās Andrim Džeriņam un Gintam Meijam, bet spēlēja gan Jurajs Mikušs, gan Vitālijs Karamnovs. ''SKA'' rindās nespēlēja Aleksejs Jašins – viena no komandas ikonām.

Pirmās minūtes tika aizvadītas ļoti ātrā tempā, ar veiksmīgu vidus zonas pāreju. Liels pārsvars pateicoties vairākumiem bija mājiniekiem, taču jāsaka – arī vienādos sastāvos vairāk uzbruka ''dinamieši''. Rīdzinieki līdz reālai vārtu gūšanas iespējai netika, bet ''SKA'' ar veiksmes palīdzību panāca 1:0. Aizsargs Deniss Grebeškovs meta no zilās līnijas, un ripa pēc rikošeta atrada ceļu Telkvista vārtos. Neilgi pēc vārtu zaudējuma mājiniekiem atkal bija iespēja vairākumā, un šoreiz tā tika izmantota.

Vārtu priekšā veiksmīgi cīnījās Oskars Cibuļskis un Tomašs Surovijs, bet ripu vārtos iedabūja Marks Hartigans – 1:1. Kanādietim šie bija sestie vārti astoņās spēlēs – lielisks rādītājs. Jāatzīmē, ka Štepanekam šie bija pirmie zaudētie vārti pret ''Dinamo''. Arī turpinājumā spēli kontrolēja mājinieki, savukārt ''SKA'' hokejisti atbildēja vien ar epizodiskiem pretuzbrukumiem. Taču veiksme atkal uzsmaidīja viesiem – Rodrigo Laviņš rupji kļūdījās savā zonā, un rezultāts kļuva 2:1. Tā arī noslēdzās pirmā trešdaļa, taču jāsaka, ka likumsakarīgāk būtu, ja vadībā atrastos mājinieki.

Otrās trešdaļas sākumā rezultāts varēja kļūt vēl nepatīkamāks – uz savas zilās līnijas kļūdījās Arvīds Reķis, taču viesu hokejists izgājienu vienatnē pret Telkvistu neizmantoja. Tiesa, ripa tomēr lēni slīdēja rīdzinieku vārtos, taču Reķis to izsita. Viesi acīmredzami bija sasparojušies, tagad aktīvāk apdraudot ''Dinamo'' vārtus, taču rezultāts nemainījās. Mājinieki par to varēja būt pateicīgi zviedru vārtsargam, kurš itin bieži glāba, atvairīdams lielu skaitu metienu.

20 minūšu laikā mājinieki tā arī neprata izveidot reālu vārtu gūšanas iespēju. Pēc 40 minūtēm 2:1 ''SKA'' labā, taču, kā izrādījās vēlāk, divas trešdaļas bija tikai prelūdija pēdējam periodam. Tā sākumā viesi joprojām centās spēlēt ļoti agresīvi, taču viņu aizraušanos mājinieku zonā sodīja Broks Troters, aizskriedams pretuzbrukumā, kuru gan izmantot neizdevās. Tomēr visai drīz Hartigans guva savus otros vārtus šodien – 2:2! Ieslidojis zonā viņš uzreiz meta, un precīzi!

Pēc nepilnām divām minūtēm Troters saņēma ripu savā zonā, pārslidoja laukumu un ar metienu ''zem aizsarga'' izvirzīja ''dinamiešus vadībā – 3:2! Jāatzīmē, ka abi vārti gūti ar netiešu tiesnešu palīdzību – Hartigans zonā ieslidoja pirms ripas, savukārt Troteram piespēlēja Sotnieks, kuram tobrīd bija jāatrodas uz noraidīto soliņa (kļūdaini noraidīts Miķelis Rēdlihs). Prieki gan nebija ilgi – Tonijs Mortensons ar atkārtotu metienu pārspēja Telkvistu un panāca neizšķirtu 3:3. Taču tas nebūt nebija vienīgais pavērsiens spēlē.

Ripa pretinieku zonā veiksmīgi atlēca pie Ģirta Ankipāna, kurš to trieca tukšajos vārtos tieši zem pārliktņa (Štepaneks bija vārtus atstājis, lai iegūtu ripu, taču pēc rikošeta viņš bija bezspēcīgs). 4:3 ''Dinamo'' labā! Taču tas arī bija viss – viesi pēdējo sešu minūšu laikā iemeta trīs bezatbildes ripas (vienu – tukšos vārtos), uzvarot spēlē ar 6:4. Labākais mājiniekiem Hartigans. Nākamā spēle jau pirmdien, viesos pret Hantimansijskas ''Jugra'', kuru pārstāv Latvijas vārtsargs Edgars Masaļskis.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks – Arvīds Reķis, Rodrigo Laviņš – Guntis Galviņš; Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns, Lauris Dārziņš – Jurajs Mikušs – Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Vitālijs Karamnovs – Broks Troters, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 25. septembris

Rīgas Dinamo - Sanktpēterburgas SKA 4:5 (1:2, 0:0, 3:4)

Vārti: 5:52 Grebeškovs (Buts, Sušinskis) 0:1, 10:19 Hartigans (Ozoliņš, vair.) 1:1, 18:03 Kučerjavenko (Šitikovs, Kļimenko) 1:2, 46:52 Hartigans 2:2, 48:37 Troters (Sotnieks) 3:2, 51:08 Mortensons (Afinogenovs, vair.) 3:3, 53:36 Ankipāns 4:3, 54:09 Buts (Čajaneks) 4:4, 57:05 Vainhandls (Afinogenovs, Mortensons) 4:5, 59:45 Ribins (Gusevs) 4:6
Soda minūtes: 10:10
Vārtsargi: Telkvists - Štepaneks

 +15 [+] [-]

, 2010-09-25 19:15, pirms 15 gadiem
Pēdējās 2 spēlēs mums pietrūkst veiksmes

 +47 [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
lai ari musejie zaudeja, bet spele tomer fantastiska!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Vagon
Slēpts komentārs: RiiBrii

 +11 [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
Fantastiska spēle, tikai beigās nepaveicās.

Hartigans monstrs
Slēpts komentārs: heh
Slēpts komentārs: Sevens111
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
Laviņš uz LM!
Slēpts komentārs: Nastradamus

 +21 [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
Fantastiska spēle, bet nepelnits zaudejums
Lai veicas izbraukuma.
Slēpts komentārs: chau1999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
skaista spēle, varējām izraut uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:16, pirms 15 gadiem
Nu ko, spēlējām cienīgi, spēle aizraujoša, mūsējie malači!
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

 +49 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
dārziņa maiņa ar mikušu centrā pilnigi nekāda

 +36 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
Mikuš nes neveiksmi

 +33 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
Ko var gribēt ja visādus Mikušus liek sastāvā.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
trukst liela stay-at-home aizsarga-varbut-legionara

 +22 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
HOSSSSA rakstīja: kas par spēli.

patika 3 puslaiks
Puslaiks? tiešām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
Mūsējie malači.Cīnijās līdz galam.Gandrīz nervu sabrukums bija.
Slēpts komentārs: chespis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2010-09-25 19:18, pirms 15 gadiem
Caurstaigājama sēta aizsardzībā.Kā saka astotnieks sāk izzust.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:18, pirms 15 gadiem
Spele laba! Nervi cupa!
bet sodien uzvareja stiprakais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:18, pirms 15 gadiem
no defense
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:19, pirms 15 gadiem
NAV KOMENTĀRS

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:19, pirms 15 gadiem
Prieks par Marku Hartiganu, un Mikaelu Telqvistu - izvilka daudz momentus, paris 1x1 - tiesham #1 vartsargs.
laba spele, mazliet veiksme pietruka, kopuma esmu apmierinats.

 +13 [+] [-]

, 2010-09-25 19:19, pirms 15 gadiem
Vai tiešam treneru štābs nesaprot, ka aizsargi Laviņš un Galviņš ir lielākie Dinamo racēji aizsardzībā? Cik ielaistajos golos šodien šie augstāk minētie spēlētāji bija laukumā? Es saskaitīju 3. Laviņš savā zonā skaisti kļūdās, Galviņš ļauj pretiniekam izlīdzināt rezultātu, kad ripa jau vārtos, tad tik ar spēku klūp virsū. Super aizsargi, prieks par viņiem.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:19, pirms 15 gadiem
man ir 3 vārdi - Paldies tev "Laviņ"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:19, pirms 15 gadiem
pirms tam puse nolika trotteru, tagad mikušu.

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:20, pirms 15 gadiem
jā, jā fantastiska aizsardzība gribētos redzēt mūsu spēlētāju lietderības koeficientu!

P.S. palaidu garām, kurš Slesarjs šodien beigās balvu pasniedza.
Slēpts komentārs: Kafija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:21, pirms 15 gadiem
Galvinju!!!!!!!!!!
Lavinju!!!!!!!!!!!

Ja ne uz farmu, tad uz izbraukumu nenjemt!!! Lai apdoma dzivi! To vieta jaunos panjemt, tie vismaz cetisies! 2 varti chista uz vinju sirdsapzinjas! Viens Pensjonars, otrs vnk nevelk!

Spele pati pa sevi +/- laba, bet tie 2... Reali SKA shon bij njemami!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:21, pirms 15 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Vai tiešam treneru štābs nesaprot, ka aizsargi Laviņš un Galviņš ir lielākie Dinamo racēji aizsardzībā? Cik ielaistajos golos šodien šie augstāk minētie spēlētāji bija laukumā? Es saskaitīju 3. Laviņš savā zonā skaisti kļūdās, Galviņš ļauj pretiniekam izlīdzināt rezultātu, kad ripa jau vārtos, tad tik ar spēku klūp virsū. Super aizsargi, prieks par viņiem.
Tu nekad nēsi slidojis tāpēc aiztaisi muti!
Slēpts komentārs: Ovechk1n
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:21, pirms 15 gadiem
Patiesībā jau nav tik traki,jo 4 punkti 4 mājas spēlēs ir tīri zolīdi. Katrā spēlē pa 1 punktam.
Skatieties uz lietām pozitīvi un ar optimismu.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:21, pirms 15 gadiem
Izskatījās, ka pēc ceturtajiem Dinamo iemestajiem vārtiem komanda sāka atslābt un redz rezultāts 4:6. Pēdējās minūtes, ne tikai, bet izteikti laža viena pēc otras. Bet ļoti skatāms hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:21, pirms 15 gadiem
lvars no Liepājas rakstīja: PO mēs nebūsim šogad tas ir simts punkti. Visas komandas kuras cīnās par PO jau sākušas sezonu labāk par mums, SPartaks,Atlants, CSKA tik un tā beigās tiks PO. Takā mums vairāk jau mazāk viss bija zaudēts pēc spēles ar Avto
Atceries iepriekšējo sezonu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Ir vēl viena labā, jo RD fārms 0:5 pret Neman.
Un kas tur labs cirvi?

  +9 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Jā diemžēl ko līdz viņš atnāca tā spēlē sliktāk DINAMO
domāju gan , kāda tad var būt motivācija spēlētājiem sisties par katru cm laukumā , ja atbrauc kautkāds tirliņš un tevi izmet no sastāva ne par ko

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
Čalis rakstīja: Tu nekad nēsi slidojis tāpēc aiztaisi muti!
Par to es nebūtu tik pārliecināts, nāc un aiztaisi man muti varoni.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
dajebkur rakstīja: pirms tam puse nolika trotteru, tagad mikušu.
tu idiot, troteru nolika matulis - pirms sezonas troteru tieshi visi gribeja redzet, tagad ari met golus, pec statistikas bij labs, mikush ir bomz*s un tur jau neko nepadarit, lai meija vai kas tur labak spele.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
Kafija rakstīja: Wnk Idioti
Sākot ar tevīm!
Slēpts komentārs: Ovechk1n

 +20 [+] [-]

, 2010-09-25 19:22, pirms 15 gadiem
Ovechk1n rakstīja: LAVINS UN REKIS UZ LM, TELLQUST UZ ZVIEDRIJU
Telkvistu var vismazāk vainot, ja jau aizsardzībā tādas lažas tika pielaistas.
Slēpts komentārs: PuLVeris

 +15 [+] [-]

, 2010-09-25 19:23, pirms 15 gadiem
Varat salikt man minusus,bet esmu parliecinats par to,ka RD pusi no aizsargiem ir jaatbrivo no komandas,cik nebutu labs vartsargs,ar tadu aizsardzibu nekas labs nebus.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:24, pirms 15 gadiem
Kapec uz iemeteiena bija Reedlihs kas pa lazhu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:24, pirms 15 gadiem
Laba spēle, tik vietām viņi nospēlēja ļoti slikti.
Ko var dir*t par Mikušu, paši esat 1001x sliktāki hokejisti un panākumi tādi nav, besī jau.

 +13 [+] [-]

, 2010-09-25 19:24, pirms 15 gadiem
tas ir psc dārziņa maiņa ar katru spēli izskatijās arvien labāk, nē šuplers ieliek kaut kadu mikušu centrā, un šī maiņa uzreiz nekāda nebrīnīšos ja mikuš nakamā spēlē spēlēs Hartigana vietā pirmajā maiņā

  +6 [+] [-]

, 2010-09-25 19:24, pirms 15 gadiem
chespis rakstīja: stulbais veinhagls, pida**as ! besii..
Veinhandls visu perfekti izdarīja. Labāk tos lamuvārdus uz mūsu izcilajiem aizsargiem attiecini.
Slēpts komentārs: cang

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 19:25, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau drīzāk Telkvists.
A varbūt tu ? klauns noteikti kautkāds jau esi ja māki nolikt komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 19:25, pirms 15 gadiem
Aizsardzība nulle, ko dod tie četri goli, ja mēs nevaram noturēt aizsardzību.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:25, pirms 15 gadiem
nu žēl protams ka viss tā beidzās. izšķirīgajos brīžos meistarība nospēlēja galveno lomu kas viņiem ir nedaudz augstāka. Vajadzēja jau prast tomēr Automobīli uzvarēt savā laukumā. Tagad - jācer atkal uz veiksmīgu izbraukuma tūri jo pašmāju spēles neizvērtās veiksmīgas. četrās spēlēs trīs zaudējumi, nez vai tas ir tas ko gaidām

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:26, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Veinhandls visu perfekti izdarīja. Labāk tos lamuvārdus uz mūsu izcilajiem aizsargiem attiecini.
Tieši tā,jo Veihandls perfekti izdarija savu darbiņu.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:26, pirms 15 gadiem
visādi citādi spēle loģiska: pārējās komandas ieskrienas, Dinamo nolaiž tvaiku. kas arī bija sagaidāms ar Šuplera īpatnējo hokejistu atlasi.

  +6 [+] [-]

, 2010-09-25 19:27, pirms 15 gadiem
chespis rakstīja: stulbais veinhagls, pida**as ! besii..
Īstenībā es nesaprotu kā Veinhandls var spēlēt tik augstā līmenī, ja viņš praktiski redz tikai ar pusotru aci, pēc incindenta u-20 čempī, jāizsaka apbrīna par tādu sniegumu.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:27, pirms 15 gadiem
Jā Laviņš nākošajā izbraukumā varēs atpūsties.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:27, pirms 15 gadiem
Reki prom

 +15 [+] [-]

, 2010-09-25 19:27, pirms 15 gadiem
Jēga bija paņemt Mikušu un izjaukt maiņas, kuras labi spēlēja sezonas sākumā? Lai būtu spēlējis LM sākumā.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:28, pirms 15 gadiem
Nekas, nepaveicaas, bet chalji labi cinijaas un par to paldies vinjiem !

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:28, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir labāk-zaudēt skaistā spēlē,jeb uzvarēt sliktā?
Viennozīmīgi uzvarēt sliktā.... katrā ziņā RD šosezon paliek jau par tādu kā "izsēto uzvaru" komandu.... pie 4:3 un nepilnām sešām minūtēm vairs tik ko spēlēt uzvara bija jānotur....

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 19:28, pirms 15 gadiem
kanvit rakstīja: Varat salikt man minusus,bet esmu parliecinats par to,ka RD pusi no aizsargiem ir jaatbrivo no komandas,cik nebutu labs vartsargs,ar tadu aizsardzibu nekas labs nebus.
Pats saproti , ko runā? Ko tad Dinamo Rīga ar savu MILZĪGO budžetu ņems vietā? Tie visi aizsargi būtu jau sen prom, ja Dinamo būtu kaut cik pieklājīgs budžets.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:28, pirms 15 gadiem
zaudejums paliek zaudējums, bet spele laba un ja tā turpināsim tad parejam komandam nav izredžu pret mums! par Dinamo, par skaistu hokeju... aiziet tagad uzpē;let pret masaļki pirmdien tur musejiem paveiksies jo zinām Edža vājās vietas....

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:28, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: nu žēl protams ka viss tā beidzās. izšķirīgajos brīžos meistarība nospēlēja galveno lomu kas viņiem ir nedaudz augstāka. Vajadzēja jau prast tomēr Automobīli uzvarēt savā laukumā. Tagad - jācer atkal uz veiksmīgu izbraukuma tūri jo pašmāju spēles neizvērtās veiksmīgas. četrās spēlēs trīs zaudējumi, nez vai tas ir tas ko gaidām
Nevis meistariba, bet gan Lavinjsh a Galvinju! Nu kopa vinji ir ka sudigs siets! Ta vieta labak jaunos panjemtu no tas pashas HK Riga, vai Metalurga!!! Kad beidzot Shupis ar Ignatjevu to sapratis?!

  +7 [+] [-]

, 2010-09-25 19:29, pirms 15 gadiem
Lai tur vai kā beigās, bet ar tādu gaitu līdz playoffiem būs labi. Patiesībā šoreiz vairāk veicās SKA.

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 19:29, pirms 15 gadiem
Juulim iesaku, pirms vilkt iekshaa savu tautieti, nesad.... visu ko bija saveidojis!

 +14 [+] [-]

, 2010-09-25 19:29, pirms 15 gadiem
patīk sotnieks un cibuļskis kā aizsargi .. + vinjiem abiem!!

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 19:29, pirms 15 gadiem
Nonjemu cepuri visu fanu priekshaa kas bija areenaa!JUUS BIIJAAT FANTASTISKI!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:30, pirms 15 gadiem
skaistā spēlē, skaists zaudējums
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 19:30, pirms 15 gadiem
TaunT rakstīja: Nekas, nepaveicaas, bet chalji labi cinijaas un par to paldies vinjiem !
Nu principā manā pagalmā puikas arī labi cīnās, kad ārā mīnusi un uzlej ledu....

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:30, pirms 15 gadiem
Bļe nu tā spēle ko var mūsējie spēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:31, pirms 15 gadiem
Lai nu ko, bet kaut kas jādara ar aizsardzību. Tā vietā, lai paņemtu kādu leģionāru aizsargu, paņem Mikušu. Uzbrukums DR ir uz urrā, bet aizsardzībā ir lielas problēmas.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:32, pirms 15 gadiem
Lasu tagad atkal meklē grēkāzi kuru tagad lamāsim-cits Laviņu, cits Galviņu, cits nezin kāpēc Mikušu.
Labi šodien bija Hartigans , patika Cibuļskis, brīžiem super izskatījās Troters, Ņižvijs, Telkvists ar katru spēli jūtas arvien labāk-izskatās ka pagaidām ir labāks par Holtu.
Slēpts komentārs: kalcium

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:32, pirms 15 gadiem
Izšķirošais moments šķiet bija Ankipāna noraidījums pareizāk sakot viņa nesavaldīšanās - 3 periods ,11 min. esam vadībā +1 , ripai jau pie borta kā saka viss asums beidzies ,nē bet vajag taču pagrūstīties .

 +15 [+] [-]

, 2010-09-25 19:32, pirms 15 gadiem
Mikuša vietā vajag aizsargu - leģionāru. Es nesaku, ka viņš ir slikts (ko es arī nedrīkstētu teikt, jo aizvadījis tikai 2 spēles), bet kāda jēga bija jaukt ārā maiņas.. Vajag daudz maz stabilu aizsargu ar pieredzi, tādu ko varētu atļauties, protams.

  +6 [+] [-]

, 2010-09-25 19:33, pirms 15 gadiem
šodien nevajadzēja Duļevski laist laukumā.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:33, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: Bez Ozo buutu taadaas auzaas iegaajushi!!p.s. Ozo ir viniigais , kas visas piespeeles uznjem bez kljuudaam un katra otra vinja pispeele ir ja ne perfekta , tad laba!!!
Piekrītu iepreikšējai atbildei -pārspīlēt nevajag -Sandis bija labs 1-2 periodu, pēdējā trešdaļā varēja just ka Sandis ir ļoti noguris un nekas vairs nesanāca viņam izņemot perfekto slidojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:35, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Izšķirošais moments šķiet bija Ankipāna noraidījums pareizāk sakot viņa nesavaldīšanās - 3 periods ,11 min. esam vadībā +1 , ripai jau pie borta kā saka viss asums beidzies ,nē bet vajag taču pagrūstīties .
Bet par ko tad nelamat Lavinju ar Galvinju?! 2 varti uz vinju sirdsapzinjas... ja nebutu vinji lazojushies butu vinnejushi simt punkt! a ta 2x nolazojas un ludzu jums! Es saprotu sezonas sakums, bet vng...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:35, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Lasu tagad atkal meklē grēkāzi kuru tagad lamāsim-cits Laviņu, cits Galviņu, cits nezin kāpēc Mikušu.
Labi šodien bija Hartigans , patika Cibuļskis, brīžiem super izskatījās Troters, Ņižvijs, Telkvists ar katru spēli jūtas arvien labāk-izskatās ka pagaidām ir labāks par Holtu.
A kāpēc gan ne, kurš no aizsargiem var iedot labu pirmo piespēli, tikai Ozoliņš. Kurš no aizsargiem visbiežāk kļūdas pozicionāli - Laviņš. utt.

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:35, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Lasu tagad atkal meklē grēkāzi kuru tagad lamāsim-cits Laviņu, cits Galviņu, cits nezin kāpēc Mikušu.
Labi šodien bija Hartigans , patika Cibuļskis, brīžiem super izskatījās Troters, Ņižvijs, Telkvists ar katru spēli jūtas arvien labāk-izskatās ka pagaidām ir labāks par Holtu.
ā, nu tad jau viss forši. Nezin tikai kurš kļūdijās, kad palaida 6 golus? laikam Arena Rīga īpašnieks.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:35, pirms 15 gadiem
Un tā , pamazām, labais sezonas sākums pārvēršas par ... . Trīs žaģi viena uzvara , nu galīgā u.... .

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:36, pirms 15 gadiem
Lavinu ar Galvinu komplekta aizsutisim uz metalurgu lai beidzot iemacas ka pareizi jaizmet ripa no zonas ara ZB skatities uz tiem auniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
" uzbrukuma virknējumos vieta neatradās Džeriņam un Meijam.." Precīzi,autor,pateikts!
Iesākts bija labi,taču tagad kaut kas jāmaina un mūsējiem vieta vairs neatrodas...Var jau runāt par nesaprašanos ar jauno partneri,bet ne Miķelim,ne Laurim kaut kā ir agrāk redzēts lielāks cīņasspars. Karamnovu pirmajās spēlēs nomarinēja ,bet,kā uzvaras panesās,tā uzvarētāji lai deldē beņķus,bet viņu vietā nāk kaut kas nesaprotams..

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
laabak nopirktu kaadu labu aizsargu nekaa kaut kaadus Mikušus....aizsardziiba diezgan vaaja...bet taa kopumaa speele laba

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aicinu visus Glory Hanter tagad fanot par Minskas Dinamo,jo viņi ar 17 punktiem saglabā stabilu vienvadību KHL.
Tas jau aicinājums LM faniem

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
Duļevski visi atcerās dēļ vienas spēles Pč. Patiesībā jau, ja viņu nezankā, tad tīri stabils un neslikts aizsargs (pat labs). Kļūdās visi....
Ozo vēl nebija vajadzīgā niknuma, bet nu skaistulis atkal.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Bet par ko tad nelamat Lavinju ar Galvinju?! 2 varti uz vinju sirdsapzinjas... ja nebutu vinji lazojushies butu vinnejushi simt punkt! a ta 2x nolazojas un ludzu jums! Es saprotu sezonas sakums, bet vng...
Nu Laviņā piespēle bija ekstrā , žēl tikai ka ne tajā laukuma pusē un ne tam spēlētājam

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: ā, nu tad jau viss forši. Nezin tikai kurš kļūdijās, kad palaida 6 golus? laikam Arena Rīga īpašnieks.
Bet daži jau meklē vienu konkrētu cilvēku kuru vainot pie zaudējuma.Uzsveru VIENU nevis vairākus.
Slēpts komentārs: cang

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:38, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Nu Laviņā piespēle bija ekstrā , žēl tikai ka ne tajā laukuma pusē un ne tam spēlētājam
Vinsh cereja, ka ta tiks pie rezultativitates punkta
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

  +9 [+] [-]

, 2010-09-25 19:39, pirms 15 gadiem
cang rakstīja: gagelis2, nesi slimigs,samilejies ozolaa,ne pa velti palaida no nhl-mesls,narkomans...
mesls,narkomans...

Tu par sevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
Par mūsu brašuļiem nerunājot - gadījumā Hartigans nesāk Hossu uzvilkt?
...Un kur draftētāji skatās - Cibuļski garām gan savulaik nevajadzēja laist.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu iepriekšējiem komentāriem par dīvaino Šuplera politiku-paņemt savu tautieti Mikušu,un izjaukt labi spēlējošas maiņas.Kur loģika?Nu šodien arī Laviņš ziepes vārīja-viens gols uz viņa sirdsapziņas un kopā ar Galviņu bija vēl 2 vārtu zaudējumā.4 punkti 4 spēlēs savās mājās...Ko līdz skaists zaudējums?Vajadzēja ar Automobilistu sisties kā šodien.

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
cang rakstīja: gagelis2, nesi slimigs,samilejies ozolaa,ne pa velti palaida no nhl-mesls,narkomans...
jā tu nu gan esi aftariķets vietējais, bazara nav, bildē var redzēt

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Bet daži jau meklē vienu konkrētu cilvēku kuru vainot pie zaudējuma.Uzsveru VIENU nevis vairākus.
Tad teiksim atklāti, visa komanda nospēlēja slikti aizsardzībā, katrs kaut ko, bet neizdarīja līdz galam. Spēka spēle pie bortiem, vārtu priekšā, izcili precīzās piespēles savā laukuma pusē, utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viennozīmīgi uzvarēt sliktā.... katrā ziņā RD šosezon paliek jau par tādu kā "izsēto uzvaru" komandu.... pie 4:3 un nepilnām sešām minūtēm vairs tik ko spēlēt uzvara bija jānotur....
Pilnīgi piekrītu, un šī nav pirmā reize -pret AKBars zaudējām divus punktu, šodien trīs arī pirmajā spēlē vienu..... Ceru ka beigās to punktu nepietrūks, lai tiktu play-off, bet tāpat tas nav labi, ka mēs zaudējam faktiski jau iegūtus punktus.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 15 gadiem
lvars no Liepājas rakstīja: Tu jau esi Glory Hanters vienīgais jo fano par kkādu sūda klubu No Minskas, te citu tādu nav
Sūda klubs no Minskas. pašlaik sūdainie drāž visus pēc kārtas Ivar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:41, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Bet daži jau meklē vienu konkrētu cilvēku kuru vainot pie zaudējuma.Uzsveru VIENU nevis vairākus.
Nu es jau atradu: Arēnas īpašnieku. Jo visādi citādi taču puiki un treneris laikam pēc daža vārdiem esot super un nekļūdās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: wild21

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:41, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kr4 rezumējums tāds, ka mēs pārāk daudz gribam no DinRīga. Tas, ka mēs tā varam spēlēt ar šādām koman'dām jau ir zili brīnumi. Pēc budžeta un spēku samēriem mums būtu jābūt lejasgalā, bet redz kā mums iet. Nemaz tik slikti nav. Ja tiksim play off, tā jau atkal būs sensācija.
Zel ka tev nevar iedot vairak ka 1 minusu! Pie mums es vismaz uzskatu ka ir adekvata samaksa... Krievija viss ir reizes 10 parmaxats... ja ne vairak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: toliks198

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:44, pirms 15 gadiem
CyKA beidzot panāca to ko gribēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 19:44, pirms 15 gadiem
toliks198 rakstīja: Duļevskis un Cibuļskis spēj sačakrēt to ,ko nespēj vesela komanda..Duļevska kungs un Cibuļska kungs varbūt Jums turpināt karjeru fārmklubā..tur varēsiet lēnām slidināties,runāties ar tieanešiem,bļaut uz jaunajiem spēlētājiem......ir tak kur iet,ja negribās spēlēt kārtīgu hokeju,tak tiešām varbūt nevajag mocīties....
Pie kā Cibuļskis vainīgs? Argumentē.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:44, pirms 15 gadiem
Šodien pēcspēles preses konferenci var neskatīties .Apmēram var nojaust standarta - saldās frāzes un nedod dievs kāds pajautās kādu konkrētu jautājumu Pans atkal apvainosies un paliks dusmīgs (jo ir neizpratnē par to ,kā žurnālisti var nezināt ,ka KHL ir stipras komandas kā Rīgas Dinamo un vēl stiprākas - kā visas pārējās)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:45, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Vinsh cereja, ka ta tiks pie rezultativitates punkta
Tika jau arī /-1 .Viņš tic tam ka - ja tu ļoti stipri kaut ko vēlies ... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:46, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: Nav jau Lavinsh tik suudiigs , kaa Juus te vinju maleejat, vai tad savaadaak vinsh speeleetu 3, sezonu RD un n-tos gadus izlasee!!chalis kljuudijaas , bet vai tad citi nekljuudijaas???iisteniibaa Lavinsh aisardziiba dara milziigu darbu , un visiem noliceejiem iesaku samekleet pagajushaas sezonas video-"ko laukumaa izdarija Lavinjsh?"(nu bija taadi video par RD speeletaajiem peec katras speeles) un tad smirdeet!!!
Kas vins visiem udeni pienes nu tas tiesam ir milzigs darbs

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:46, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kr4 rezumējums tāds, ka mēs pārāk daudz gribam no DinRīga. Tas, ka mēs tā varam spēlēt ar šādām koman'dām jau ir zili brīnumi. Pēc budžeta un spēku samēriem mums būtu jābūt lejasgalā, bet redz kā mums iet. Nemaz tik slikti nav. Ja tiksim play off, tā jau atkal būs sensācija.
nafig tad spēlēt, varbūt uzreiz sadalīt vietas pēc budžetiem?

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:47, pirms 15 gadiem
Liepājas skauģu barelim varbūt labāk būtu koncentrēties uz sava klubiņa veiksmēm un neveiksmēm. vai atgādināt jūsu 0:5? tas arī ir tas ko jūs esat pelnījuši
Slēpts komentārs: Bang
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: wild21

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:49, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Šodien pēcspēles preses konferenci var neskatīties .Apmēram var nojaust standarta - saldās frāzes un nedod dievs kāds pajautās kādu konkrētu jautājumu Pans atkal apvainosies un paliks dusmīgs (jo ir neizpratnē par to ,kā žurnālisti var nezināt ,ka KHL ir stipras komandas kā Rīgas Dinamo un vēl stiprākas - kā visas pārējās)
Vēl nesen tv ēterā,kad Gints Bisenieks ieteica mūsu žurnālistam pajautāt par šīm spēlētāju maiņām,tad arī viņš samulsis skaidroja,ka nevēloties iekļūt kaut kādā melnajā sarakstā.Apmēram tā.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 19:50, pirms 15 gadiem
Šī noteikti nebija Laviņa labākā spēle 2 zaudēti vārti pēc viņa kļūdām,bet arī Telkvists nebija nekāds dižais glābējs šajā spēlē. Laikam SKA sāk atgūties vai arī paildzina čirkainā enģelīša agoniju.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 19:50, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Zel ka tev nevar iedot vairak ka 1 minusu! Pie mums es vismaz uzskatu ka ir adekvata samaksa... Krievija viss ir reizes 10 parmaxats... ja ne vairak...
Tur jau tā lieta, ka tādiem kā Laviņš un Galviņs'samaksā šīs "adekvātās" algas un viņi ir apmierināti. Spēlētājus par lielāku samaksu un meistarību nevaram atļauties. Bet, Krievijā, kur ir šīs 10x pārmaksātās algas var atļauties pasaules līmeņa zvaigznes. Un tad mēs brīnamies, kpc mums aizsardzība ir tāds siets?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:52, pirms 15 gadiem
Jaa Mikush neiederaas pie Mikjelja un Daarzinja,kaut arii ir Labaaks par troteru tikai iemetienos,kas nav mazsvariigi!Troters ir daudz meistariigaaks un speeciigaaks par Mikushu!Shuplers cerams ieberziisies ar savu Mikushu,tas bija ljoti negodiigs gaajiens no trenera puses atnjemt vietu ,jau Mikjelja mainjaa speeleejosham Troteram.Chalis tikko ieradaas,citi ,jau no pasha saakuma sevi pieraadija!

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:53, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: trukst liela stay-at-home aizsarga-varbut-legionara
Tāds kā Jurcina vai Valabiks?

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 19:54, pirms 15 gadiem
Shuplers kritiis no sava trenera postenja pateicoties savam Mikusham!Pietiek vinjam jau buut par treneri,ljoti kaitinosh un neprognozeejams treneris-sliktaa noziimee!

 +11 [+] [-]

, 2010-09-25 19:55, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Mikuš nes neveiksmi
Nē, Krauklis. Nevajadzēja viņam dziedāt himnu pirms iepriekšējās spēles. Tādi cilvēki nedrīkst dziedāt himnu.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-25 19:57, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: Tu pats kadreiz esi meeginaajis hokji uzspeeleet?
P.S. UZ LEDUS nevis uz PC????
Beidz tam lavinam pielaizities vins ir nekam nederigs speletajs kurs pa visu savu karjeru nevar iemacities ka no zonas izmest ripu vai slidot atmuguriski vins mak tikai krist un kratit savu galvu

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:58, pirms 15 gadiem
M. Rēdlihs šodien ir zaudējies jebkādas cieņas paliekas manā skatijumā, un ne jau par spēli šeit runa. Pēc spēles, kad komandai vajadzēja pasniegt dzirdes aparātu mazam bērnam kā dāvanu, tad šis kā mazs apraudājies puika, kam sāp audētā spēlīte, aiztesās uz ģērbtuvēm pat nenofotogrāfējies ar komandu un meiteniti kam pasniedza dzirdes aparātu. Manuprāt šāda rīcība ir nožēlojama. Un šī nav pirmā reize, kad Miķelis šādi izrīkojas...
P.S. prieks par visiem skatītājiem kas palika līdz beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:00, pirms 15 gadiem
Tagd gan aizsargu vidū vajadzīga pamatīga rotācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:02, pirms 15 gadiem
Par Mikušu , ja spēlētājs "kaujas" (ne pārbauses spēles) apstākļos nav spēlējis cik tur tos mēnešus vai nebūtu bijis lietderīgāk lai džeks iespēlējas un sajūt spēles garšu Liepājas klubā (ja reiz tā sadarbība ir) nevis sajaukt virknējumus (neiet runa par piespiedu kārtā veiktajām izmaiņām) ,lai džekam uztaisītu trenniņus .

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 20:02, pirms 15 gadiem
Bang rakstīja: Telkvists ir labs vārtusargs,bet nes mums neveiksi
Nu kā var kaut ko tik stulbu uzrakstīt...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:03, pirms 15 gadiem
lvars no Liepājas rakstīja: Šupleram ir lūzeru psiholoģija. Būs grūti, būs grūti, mūsu labākā spēle kurā ielaidām maz vai 10 vārtus, pretinieku komanda labi spēlēja, puiši malači. Nafig nevar pateikt kādu stingrāku vārdu, puiši saņemās tā nevar sukas nah.uj bļad
Tāpēc mēs spēlējam kopumā 3 sezonu labā līmenī ka Šuplers ar savu inteliģenci uztaisa komandu-tā kā tu gribi rupji lamāties-tad mums nebūtu nekas-tādā atmosfērā pie lamu vārdiem spēlēt negribas -atceros savu bērnību un jaunībā-lamu vārdi nosit visu spēlētprieku.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 20:03, pirms 15 gadiem
Mums vēl paveicās...Hartigana otrie vārti no aizmugures-100% Vispirms abas kājas iebrauca zonā,tad ripu ievilka!.....)))

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:03, pirms 15 gadiem
Deron Williams rakstīja: Kaadaa jeega Mikusu vajadzeeja likt 3. mainaa, es tiesaam nesaprotu.
Vina vieta 4. mainaa, ne augstaak.
Juutu ka Troters saak atveerties.
Nekas ,ja Trotters pārāk atvērsies ,tad Šuplers viņu mazliet "pievērs".Ir viņam instrumenti.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 20:05, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: Es vinjam nepielaizos, jo vinjs taapat sportacentrs.com nenaak komentus lasiit , vienkaarshi besii , ka visu laiku var kaadu nolikt!!!
Labi nu paskaties ka vins spele vinu ir par ko nolikt jebkuram jaunajam aizsargam par kludam apgriez speles laiku a tas kekss var taisit sadas mulkibas sava zona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:07, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: beidzot mūs nolaida uz zemes,pietiks sapņot!
Uz zemes mūs nolika aizvakar!!...)))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 20:08, pirms 15 gadiem
Skaista spēle, ne tik skaists iznākums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:15, pirms 15 gadiem
Nu vai ziniet - tie, kas tagad kaut ko baigi dir.š par to, ka jāmaina Šuplers vai ka viss - playoffos mums netikt, jums ar galvu viss ir kārtībā? Kam mēs zaudējām??! Spēle bija laba, saturīga un aizraujoša. Dinamo skrējās ar Ska kā līdzīgs ar līdzīgu, protams, varbūt tieši tāpēc arī zaudējums, BET - ja Dinamo tā nedarītu, tas vairs nebūtu mūsu Dinamo.

Mikušu vainot pie visām pasaules neveiksmēm arī nebūtu prātīgi - arī šodien džeks spēlēja diezgan ok. Kāpēc tika laists vairākumā, nezinu - to gan Šupim vēl darīt nevajadzēja. Troters malacis! Ļoti skaisti vārti. Un par Hartiganu vispār var neizteikties - mums ir jauns snaiperis! Nesaku - jauns Hossa, jo tas viņš nav. Bet vai maz vajag? Viņam pašam labu īpašību pietiek!

Ar drošu skatu varam raudzīties nākamo spēļu virzienā, esmu pārliecināts, ka veiksies labi. Jugru noteikti vajadzētu apspēlēt, pagrūtāk varētu iet ar Avangardu, bet Spartaks ir Spartaks.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:16, pirms 15 gadiem
Ja no pirmajām spēlēm daudz metām iekšā, bet uzvarējām, tad tagad tikpat spējam gūt vārtus, bet zaudējam!!!!
Pāris dramatiskas neuzmanības kļudas un vari kasīt ripu no sava tīkla ārā. Vienkārši neuzmanība un koncentrēšanās trūkums aizsardzībā. Iepriekšējā spēlē tas bija vērojams uzbrukumā.
Slēpts komentārs: avangard09

  -4 [+] [-]

, 2010-09-25 20:24, pirms 15 gadiem
Laviņš.... vairāk par 2 vai 3 spēka paņēmieniem neko nemāk... lūzers...

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 20:24, pirms 15 gadiem
Hartigans, jau gandrīz iemetis tik pat ripu kā visā pagājušajā sezonā

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 20:26, pirms 15 gadiem
sadam husein rakstīja: Nu kā var kaut ko tik stulbu uzrakstīt...
sadam tu dzīvs

  +7 [+] [-]

, 2010-09-25 20:37, pirms 15 gadiem
Lieliska spēle! Arēnai jumts nost cēlās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 20:41, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: domāju gan , kāda tad var būt motivācija spēlētājiem sisties par katru cm laukumā , ja atbrauc kautkāds tirliņš un tevi izmet no sastāva ne par ko
shodienas labakais komentars

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 20:43, pirms 15 gadiem
Liekat mieru Lavinam, vinam sodien vardadiena, bet jus te vinu sita Ehhh

  +8 [+] [-]

, 2010-09-25 20:46, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Liekat mieru Lavinam, vinam sodien vardadiena, bet jus te vinu sita Ehhh
Tādi ir tie "labākie fani pasaulē",daži Mikušu noliek(ķipa viņš visu spēli noraka),daži Laviņu un Galviņu...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 20:56, pirms 15 gadiem
HAĻAVA!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-09-25 20:59, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Tādi ir tie "labākie fani pasaulē",daži Mikušu noliek(ķipa viņš visu spēli noraka),daži Laviņu un Galviņu...
Nu diemžēl Laviņam neiegadījās veiksmīga spēle šodien,kaut arī vārda diena...Tāpēc tad par to nedrīkst te runāt?Mikuša jautājums ir komplicētāks-atbrauc Šuplera tautietis un uzreiz tiek likts 3.maiņā,kaut gan nav bijis kopā ar komandu un viņam būtu sevi vispirms jāpierāda treniņos un 4.maiņā-rezultātā tiek izjaukti jau saspēlējušies virknējumi un nedomāju,ka malā nosēdinātie latviešu spēlētāji Meija un Džeriņš ir priecīgi un tas vairo komandas garu-par Štālu nemaz nerunāsim-kuram vispār nedeva kaut 1 spēli uzspēlēt,lai mēs līdzjutēji varētu spriest-kas tad ir labāks laukumā.Un tas man izraisa daudz jautājumu-brīnums,ka žurnālisti neuzprasa tieši Šupleram to preses konferencēS.
Slēpts komentārs: neatkarigais

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 21:20, pirms 15 gadiem
3. trešdaļā ar sirdi slikti palika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 21:26, pirms 15 gadiem
skatīšos atkārtojumu, neredzēju, bet ar draugiem klausījos swh makšķerējot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 22:05, pirms 15 gadiem
Viss pamazām nostājas savās vietās - uz haļavām ilgi neizvilksi, diemžēl!
Šogad visas komandas ir spēkos vēl līdzīgākas, pēc otrā izbraukuma redzēsim, ko Dinamo var un ko nē!

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 22:10, pirms 15 gadiem
OILER1981 rakstīja: Prieksh kam malaa atstaja Meiju un Dzerinju, bet ielika Karamnovu un Mikushu? Mikush nedereja Spartakam, bet te vinu bez parbaudes panem. Uzvaretaju sastavu nemaina un lidz spelei pret Avtomobilist, kad tika mainiti virknejumi tikai tapec, ka jaatrod vieta Shuplera tautietim Mikusham, viss bija ok. Ja, zaudeja AkBars, bet kaa?!! Uzvareja Neftehimik. Blaviens, te acimredzami, ka tika iebazts neispelets speletajs Mikushs. Kada konkurence? Vinhs izgaja pirsezonas nometni, ka vinhs tika ielikts sastava un latvieshi palika malaa?? Cerams, ka RD vadiba liks Shupleram saprast, ka ne kada savu speletaju bidishana nevar but un jaspele tiem, kas pieradija sevi pirmssezonas nometnee. Vieniem jarukaa vasaraa, cits var atnakt un tikai tapec, ka ir trenera tautietis, tiek ielikts sastava. Es nesaprotu, kapec Karamnovs speleja?? Vinhs pirmssezonas speles uz mani nekadu pozitivo iespaidu neatstaja un ari Riga rindas nebija tas labakais! Prieksh kam bija jaukt ara iespeleto mainu, Dzerinsh, Meija un Bukarts?? Ta bija vietejo jauno speletaju mainja, kurai bija jaspele! Mans secinajums: kamer nebus Latvijas trenera, vietejie speletaji netiks sastava! Tambijevu par RD treneri! Nomarineja Mushtukovu, labu vartusargu, tikai tapec, ka vinhs nebija slovaks. Esmu parliecinats: butu Mushtukova vietaa tada pasha limenja slovaku vartusargs, vinsh speletu! Shuplers tak slovaks... Tauta, jacel ir bunti, jacel neapmierinatiba! Ja sho lasa kads no RD vadibas, ceru, ka kaut kas tiks darits. Shuplers "jaizsauc uz paklaja" un vinam stingri janorada, ko drikst un ko nedrikst darit! Nedrikst mest letinjus ara tikai tapec, ka ieradies viens slovaks. Uz LM vinu! Vinsh ir jauns un talantigs? Dzerinsh ir vecs un netelantigs, ja?? Var redzet, ka ari ar jaunajiem Hk Riga speletajiem Shupleram viss ir po... Liek tos, kas nemaz nav tie labakie.
daleeji piekriitu, jo nezinu iisti par to saveejo biidiisanu, bet tiesam man liekas ka sajaas divaas speelees arii suplers noraava uudeni un es zinu ka man daudzi salix miinusus, bet nu pilniigi piekriitu ka nevajadzeeja jaukt aaraa mainas, atstaat jaunos dzerinu un meiju uz benka, jo vini jau bija saspeeleejusies un taa maina nebuut neizskatijaas slikti un meta arii vaartus+ arii troters, redlihs un mikelis speeleeja vienaa mainaa labi, tikai viniem vnk neveicaas, bet tagad stulbi sanaak atbrauc kaut kaads mikuss( lai gan es nesaku ka vins ir slikts speeleetajs, bet nu nekaada superzvaigzne jau no vins noteikti nav) un peeksni ir jaapaarkaarto viss sastaavs , visas mainas kas bija iespeeleejusaas tiek izjauktas( iznemot 1.) , tikai lai buutu vinam kur speeleet lai gan nesaprotu prieks kam tas bija vajadziigs un par speeli pret automabiilistiem arii nesaprotu kaapeec bija jaaizjauc 3 mainas, jo vareeja vnk tuksaas vietas aizpildiit piemeeram kaut vai ar karamnovu un podzinu!!!
Slēpts komentārs: Half man half amazing

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 22:21, pirms 15 gadiem
2 vārti uz laviņa kakla un pamēģināt kāds to apstrīdēt

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 22:24, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Kaut ko tik skaistu sen nebiju redzējis. Pat Titāniks ar Leo nestāv ne tuvu!
es pedejo minuti vnk nevareju skatiities zem segas saritinajos un raustiijos!! zeel butu idiali ja buttu beigas iemetuši!! bet spele bija tapat laba!! nervi vieniigais dirssaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-25 22:54, pirms 15 gadiem
musejie zaudeja, bet spele tomer aizraujoša,!
Slēpts komentārs: alternativve

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:11, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu vai ziniet - tie, kas tagad kaut ko baigi dir.š par to, ka jāmaina Šuplers vai ka viss - playoffos mums netikt, jums ar galvu viss ir kārtībā? Kam mēs zaudējām??! Spēle bija laba, saturīga un aizraujoša. Dinamo skrējās ar Ska kā līdzīgs ar līdzīgu, protams, varbūt tieši tāpēc arī zaudējums, BET - ja Dinamo tā nedarītu, tas vairs nebūtu mūsu Dinamo.

Mikušu vainot pie visām pasaules neveiksmēm arī nebūtu prātīgi - arī šodien džeks spēlēja diezgan ok. Kāpēc tika laists vairākumā, nezinu - to gan Šupim vēl darīt nevajadzēja. Troters malacis! Ļoti skaisti vārti. Un par Hartiganu vispār var neizteikties - mums ir jauns snaiperis! Nesaku - jauns Hossa, jo tas viņš nav. Bet vai maz vajag? Viņam pašam labu īpašību pietiek!

Ar drošu skatu varam raudzīties nākamo spēļu virzienā, esmu pārliecināts, ka veiksies labi. Jugru noteikti vajadzētu apspēlēt, pagrūtāk varētu iet ar Avangardu, bet Spartaks ir Spartaks.
piekriitu Tev GANDRIIZ par visiem 100% tik to Hartiganu gan nevajadzeetu taa paarslaveet, nez cik ilgi veel noturees taadu tempu
ps: aatraak atpakalj Tripaanu !! tikai 2.o dinamo speeli paskatiijos, bet taa vecene tajaas starpperiodu intervijaas ir kkas shausmiigs

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 23:17, pirms 15 gadiem
neatkarigais rakstīja: Dinamo nograbēja un nograbēs bez HOLTA. Telkvistam tik dodad labāko spēlētāja nosaukumu un rociet spēli tālāk.
nevar visu novelt uz vārtsargu, viņš glāba neskaitāmas reizes. aizsardzība mums šoreiz bija "līmenī", par daudz kļūdamies

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:20, pirms 15 gadiem
Cik stulbs ir videejai Dinamo liidzjuteejs!!! Ko var vaariities par PERESPEKTIIVU, bet pagaidaam ne paaraak veiksmiigu Mikushu? BEZPERESPEKTIIVAIS Dulevskis bija vainojam vismaz 2 vaartu zaudeejumaa: vienreiz atdeva piespeeli pretiniekam no laukuma stuura un otraa epizoodee nenostuuma uzbruceeju no vaartu priekshas. Veel kaadaas 3 epizodees noveicaas peec Duljevska kljuudaam. Nu, cik ilgi vinju sildiis Dinamo pamatsastaavaa? Un trakaakais, ka liela dalja liidzjuteeju atbalsta vinju!!! Vai vinji tieshaam skataas citu speeli???? Kaut kaadam naivam patriotismam te nav vietas, ja veelamies ciiniities pa tabulas augshgalu. Duljevski prom no komandas!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 23:44, pirms 15 gadiem
diemžēl, neredzēju 3.perioda pēdējās 10 minūtes, BET kādā sakarā te daudzi cepās par Telkvistu? man gan liekas, ka čalis diezgan stabili spēlēja. šodien atkal iekrita tādi "smieklu vārti" pec Laviņa piespēles pretiniekam no stūra. atlēkušās ripas, ļāvām izdarīt vairākus metienus, nu un tas arī viss. patrāpijās SKA spēlētājs īstajā vietā ,lai trāpītu... pie pretinieku vārtiem ļoti labi darbojamies - vairāki metieni, savācam ripas, taisam burzmu, bet pie saviem vārtiem to nedarām. par to gan aizsargiem vajadzētu aizdomāties UN kāpēc tik bieži vārtsargam tiek aizsegts skats ?! ja paši spēlētāji nesaprot, tad kāpēc pats Telkvists nevarētu par to aizrādīt? savādi

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:49, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: āksti, ar tādu defu.. rēķis un laviņš spēles "zvaigznes"
idiot davai izej pats uz laukumi Hokeja zvaigzne atradusies izej viņu vieta uz laukuma nevis raksti kritiku un rauj duuree - SAŅEMIES ! par speeli vnk no coments speele tik intresanta un spraiga žēl ka zaudējām bet rezultāts vareeja arii buut 0:6

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 23:51, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Tādi ir tie "labākie fani pasaulē",daži Mikušu noliek(ķipa viņš visu spēli noraka),daži Laviņu un Galviņu...
manupraat SC ir tikai daži desmiti kuri nenoliek mūsējos . cerams nepaliksim vieniigie

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:53, pirms 15 gadiem
Half man half amazing rakstīja: 2 vārti uz laviņa kakla un pamēģināt kāds to apstrīdēt
buutu tu viņa vietaa būtu 20 vārti uz tava kakla

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:53, pirms 15 gadiem
re - apstriideeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-26 00:14, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: latviesii ir un paliek latviesii
Nekāda sakara ar latviskumu. Ja komandā ņem ārzemniekus, tad ir visas tiesības sagaidīt, ka tie būs vismaz vienā līmenī ar komandas līderiem. Un tā tas ir visur. un vai tad kāds ir nolicis, piemēram, Hartiganu?

     [+] [-]

, 2010-09-26 01:31, pirms 15 gadiem
Ja DUĻEVSKIS nākamo spēli nesēdēs malā,tad es ahujejeu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-26 07:45, pirms 15 gadiem
krist-apsss rakstīja: vajag mainiit galveno treneri
Tu būsi viņa vietā,ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-26 10:13, pirms 15 gadiem
krist-apsss rakstīja: vajag mainiit galveno treneri
sākās vnk cik tupam jābūt lai kko tādu uzrakstītu tagad? tas pats bija pagājušajā sezonā bet pēc playoff atkal visi Šūpīti dieva vietā cēla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 11:07, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kamēr mums aizsardzībā būs visādi laviņi, reķi un cibuļski, uz labu rezultātu nav ko cerēt !!! Kāda velna pēc jāpērk uzbrucēji, ja viņus vairs nav kur grūst, kāpēc nevar nopirkt pārīti jēdzīgus aizsargus !!!
man jau liekas, ka labāk, lai zaudējam nekā pērkam un pērkam un vēlreiz pērkam... vispār DR sāk izskatīties pēc tipiska LV projeka. daudz štata vietu (treneris, trenera asistents, vārtsargu treneris, aizsargu treneris), nav biku par daudz? un rezultāta pa lielam nav...
PS
bet spēlē Dinamo gan daudz labāk kā pagājušo gadu, lai tā turpinās visas sazonas garumā...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 11:33, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kamēr mums aizsardzībā būs visādi laviņi, reķi un cibuļski, uz labu rezultātu nav ko cerēt !!! Kāda velna pēc jāpērk uzbrucēji, ja viņus vairs nav kur grūst, kāpēc nevar nopirkt pārīti jēdzīgus aizsargus !!!
Nevajag nemaz Cibuļskis nemaz nav tik slikts!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 12:08, pirms 15 gadiem
Jūs mudaki esat, vismaz tas jūsu noniecinātais Laviņš arī var atdod kādu skaistu piespēli vai uztaisīt kādu spēka paņēmienu, atšķirībā no Sotnieka

     [+] [-]

, 2010-09-26 12:09, pirms 15 gadiem
Half man half amazing rakstīja: 2 vārti uz laviņa kakla un pamēģināt kāds to apstrīdēt
Piekritīšu, bet kad 2 vārtyimir Sandim uz kakla vai Ņiživijam vaI tad Tu arī to rakstīsi. Jautājums šeit ir par attieksmi-nepatīok jau kas cits-7 speļes Laviņam bija vidējas vai labas-kā uzreiz ir slikta tā visi bļauj un raksta, nepatīk tas ja slikta spēle ir kādam mīlulim tad to kaut kā cenšas nepamanīt

     [+] [-]

, 2010-09-26 12:11, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Nekāda sakara ar latviskumu. Ja komandā ņem ārzemniekus, tad ir visas tiesības sagaidīt, ka tie būs vismaz vienā līmenī ar komandas līderiem. Un tā tas ir visur. un vai tad kāds ir nolicis, piemēram, Hartiganu?
Es nevienā KHL komandā neatradu ka visi ārzemnieki ir vismaz vienā līmenī ar komandas līderiem

  -1 [+] [-]

, 2010-09-26 12:17, pirms 15 gadiem
Jautājums ir ļoti vienkāršs? Kad Savicka kungs beidzot sapratīs,ka Šuplers nav nekāds treners vispār? Vai tiešām jāgaida līdz ziemassvētkiem kad viņš tiks patriekts no šīs blatņiku kompānijas?

     [+] [-]

, 2010-09-26 12:42, pirms 15 gadiem
Es to Veinhandlu vnk ciest nevaru!

     [+] [-]

, 2010-09-26 12:49, pirms 15 gadiem
O tikai divi zaagi peec kaartas un jau visi visus grib atseedinaat
Nu gan RD faneljiem pacietiiba vaaja, nu nav RD nekaads super klubs kursh nezaudee divas speeles peec kaartas vispaar sezonaa, taa kaa saakiet pierast

  -1 [+] [-]

, 2010-09-26 13:41, pirms 15 gadiem
Pasauc atpakaļ SOROKU, dabū Kuvaldu no Kanadas un viss būs O.K.!

     [+] [-]

, 2010-09-26 13:48, pirms 15 gadiem
Telkvistam jaalauj vel uzspeeleet!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 14:15, pirms 15 gadiem
Dzheremijs rakstīja: Es to Veinhandlu vnk ciest nevaru!
kāpēc tieši Veinhandlu, tapēc ka viņš izšķirošo iemeta? tur jau tika izspēlēta līdz tukšiem vārtiem. ko tad viņam vajadzēja nemest iekšā. dīvaini jūs esat dažs

     [+] [-]

, 2010-09-26 14:16, pirms 15 gadiem
neko vēl daudz tabulā neesam nokrituši, bet nu jāsaņemās. izbraukuma spēles vismaz divas būtu jāuzvar un to var izdarīt

     [+] [-]

, 2010-09-26 14:20, pirms 15 gadiem
Spēle nebija slikta. Daudz labāk kā pret Avtomobilist. Es biju arēnā un vienīgais, ko naturāli redzēju un secināju - pietrūkst koncentrācijas un aizsargu. Laviņš taisa ziepes, Ozoliņš aizraujas ar uzbrukumiem. Man personīgi nepatīk duets Laviņš-Cibuļskis, bet katram ir savs viedoklis. Telkvists normāli nospēlēja, taču es domāju, ka nākamajā mačā vajag Holtu vārtos ielikt. Un padomāt, ko darīt ar taktiku, jo ar šitādu koncentrāciju tālu netiksim. Tik daudz reižu bijām vadībā, paiet pāris sekundes un bums - atkal nekā. Jāaizmirst spēle un jāiet uz priekšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 18:52, pirms 15 gadiem
Spēle vienkārši lieliska!
Žēl,ka zaudējām,bet tāds ir hokejs!
Gan nākamās spēlēs paveiksies!

     [+] [-]

, 2010-09-27 01:17, pirms 15 gadiem
Lai ari musejie zaudeja nezaudesim vsmz mes ticibu RD!
Lai jaw Shuplers domaa kam ir jaaspeelee kam nav, vinam tas vislabaak zinaams!
Peec ruugtiem zaudeejumiem naaks arii fantastkas uzvaras!
Turam iikshkus!
TIKAI RIGA TIKAI DINAMO!

     [+] [-]

, 2010-09-27 10:50, pirms 15 gadiem
Duļevskis&Golovkins=kaprači

     [+] [-]

, 2010-09-28 14:07, pirms 15 gadiem
spēle laba ,bet kā vienmēr nedaudz pietrūka!!!!!!!!!!!!!