Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Telkvists iztur metienu krusu, "Dinamo" uzvar ar 1:0

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Telkvists iztur metienu krusu, "Dinamo" uzvar ar 1:0
Mikaels Telkvists
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien uzvaru izcīnījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas viesos izturēja sāncenšu metienu krusu un ar 1:0 pārspēja Ņižņekamskas "Neftekhimik". Zviedram Mikaelam Telkvistam pirmā "sausā" spēle sezonā - atvairīti 47 metieni. Vienīgos vārtus guva Pols Šehura.

Lai gan pirms nedēļas komandas savstarpējā cīņā pirmo 20 minūšu laikā apmainījās ar pieciem rezultatīviem metieniem, šovakar pirmajā trešdaļā abu vienību vārtsargi palika nepārspēti – 0:0. Labākā iespēja bija "Neftekhimik" hokejistiem, taču mājinieki neprata realizēt 56 sekundes ilgo lielo skaitlisko vairākumu. Ņižņekamskas pārākumu apliecināja arī statistika – metienu attiecība bija 11:3 "Neftekhimik" labā. Tiesa, arī soda minūtēs pārāki bija mājinieki – 14:6.

18. minūtē neitrālajā zonā spēka paņēmienu pret Rīgas "Dinamo" uzbrucēju Polu Šehuru mēģināja izdarīt "Neftekhimik" kapteinis Maksims Pestuško, taču sanāca uzbrukums galvas rajonā un 2+10 minūšu noraidījums. 26 gadus vecais "Dinamo" uzbrucējs varēja maču turpināt, un tieši Šehura 26. minūtē atklāja rezultātu. Viņš kopā ar Aleksandru Ņiživiju aizskrēja pretuzbrukumā un rezultatīvi meta no ļoti šaura leņķa, gūstot savus ceturtos vārtus sezonā un panākot 1:0 Rīgas "Dinamo" labā.

Uzreiz pēc nonākšanas iedzinējos mājinieki pie "Dinamo" vārtiem izveidoja neskaitāmus bīstamus momentus un neizmantoja iespējas arī skaitliskajā vairākumā, metot garām arī pustukšiem vārtiem. Arī "Dinamo" izdevās saturīgs vairākums – vispirms veiksme palīdzēja arī mājiniekiem, pēcāk kombinācija noslēdzās ar netraucētu Arvīda Reķa metienu virsū sāncenšu vārtsargam.

Arī noslēdzošo pamatlaika trešdaļu krietni aktīvāk sāka mājinieki. To veicināja arī "Dinamo" hokejistu noraidījumi – vispirms noteikumus pārkāpa Kaspars Daugaviņš, pēcāk Ģirts Ankipāns un Reķis, atstājot rīdziniekus trijatā pat uz 54 sekundēm.

Tomēr pašas smagākās bija pēdējās minūtes. "Dinamo" hokejisti turpināja pelnīt noraidījumus un zaudēja svarīgus iemetienus savā zonā, taču labāko maču sezonā aizvadīja zviedru vārtsargs Mikaels Telkvists, kurš glāba neskaitāmas reizes. Telkvists atvairīja 47 metienus un aizvadīja pirmo "sauso" spēli sezonā, palīdzot Rīgas "Dinamo" svinēt panākumu ar 1:0.

Nākamā spēle rīdziniekiem svētdien Ufā pret "Salavat Yulaev".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Arvīds Reķis - Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš - Mārtiņš Porejs, Jēkabs Rēdlihs - Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums - Džeimijs Džonsons - Miks Indrašis, Aleksandrs Žirū - Pols Šehura - Aleksandrs Ņiživijs, Kaspars Daugaviņš - Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns, Gunārs Skvorcovs - Māris Bičevskis - Gints Meija, Elvijs Biezais.

KHL regulārā sezona, 23. novembris, Ņižņekamska

Ņižņekamskas Neftekhimik - Rīgas Dinamo 0:1 (0:0, 0:1, 0:0)

Vārti: 25:24 Šehura (Karsums, Ņiživijs) 0:1
Soda minūtes: 22:16
Metieni: 47:16
Vārtsargi: Mets Daltons - Mikaels Telkvists

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-23 19:49, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: cik maz gan latviešiem vajag lai pārgrieztu kažociņu otrādi, bēdīgi... mēs esam tik sīksta tauta, ka gūstam apmierinājumu kaut no sīkas maizes kripatiņas. grieķiem pensijas 4x lielākas kā mums, bet šie jau taisa grautiņus, pie mums pensionāri badā mirst, bet kāds tikai kaut ko pabļaustās, viss norimst un ir pa vecam. tas pats ar Dinamo, atliek iegūt vienu NOŽĒLOJAMU uzvaru un visi atkal slīkst eiforijā, priecājas un beidz biksēs no laimes. viss pa vecam, uzbrukums pakaļā, mūs šauda un Telly ir tā pati viduvējība, kas šodien aizvadīja sezonas spēli.
Par kādiem latviešiem vai visiem Tu raksti???
Šeit ir nedaudz vairāk par simts komentāriem, kur lielu daļu no viņiem sarakstijuši visādi pamuļķi ar Zuti priekšgalā.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-23 19:49, pirms 12 gadiem
Porejs ir labāks par Galviņu ! Arī Žirū var mierīgi sūtīt uz mājām ! Kur Cipulis un Saulietis ???

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 19:49, pirms 12 gadiem
Karsumu kapteinī. Ja, protams, Sogazam nav citu plānu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 19:51, pirms 12 gadiem
elsis rakstīja: [quote pulveris]
DR nav nekādas oficiālas saistības ar LV izlasi!!! To, ka daudz vietējo spēlētāju ir nolasīts, neliecina, ka tas ir izlases bāzes klubs!!!

Un ko tu gribi teikt, ka K. Astassenko pieminnai cinnaa buutu jaadodas kaadam citam klubam, nevis tam kur letinni speelee un kur speelee vinna ciinnu biedri.....
... un kāpēc tu iepin šo traģisko gadījumu DR kluba sakarā?

  +7 [+] [-]

, 2012-11-23 19:51, pirms 12 gadiem
Komandai paldies par uzvaru, par raksturu un pašaizliedzību, jo pagaidām ar ko citi palielīties nevar. Pret NH divas atšķirīgas uzvaras, ja izdotos savienot pirmās spēles veiksmi uzbrukumā un otrās spēles spēli aizsardzībā tad plejofā būtu.
Komanda kopumā nepārliecina, bet citas mums nav, Rīgā nekas tāds nav iedomājams, ka pie sliktas spēles izsvilpj komandu, pat tad kad tā ir uzbrukumā, kā to šodien dzirdēja Nižņekamskā. Uzvar pacietīgie un neatlaidīgie un mūsējie tādi ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-23 19:54, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Tragjisko??? Tu vispaar zini shaa vaarda noziimi???
nedabīga nāve!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-23 19:55, pirms 12 gadiem
Tādi mači kuros mūs nomētā 47-16 bet uzvaram nebūs daudz. Ja aizsardzība turpinās būt tik caurstaigājama, tad neko īpaši labu gaidīt nevar. Porejs-Laviņš top aizsargu pāris? Izklausās pēc play-off komandas... kā tad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-23 19:59, pirms 12 gadiem
Nu labi, Telkvists aizvadija 1 labu spēli , bet tomēr uzskatu ka viņš ir jālaiž mājās. Ko tas dod citas viņš spēles vienkārši norok.Nav viņam stabilitātes.

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:00, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Un kaads sakars sheit ar Kasparu??? Ja tu teiktu negaaidiita - tad es tev piekristu!!!
Es izteicu minējumu, bet 37 gados ļoti reti kurš mirst dabīgā nāvē, tāpēc atvaino, lai būtu - negaidītā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:04, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Narkotikas dara savu !!!!Lai cik beidiigi tas izklausiitos
Par to arī stāsts, pašam daudzi paziņas no peredoza ir tai saulē!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-23 20:05, pirms 12 gadiem
Bieži KHL redzu spēli pilnībā izvelk vārtsargs. Spēlēja vāji un uzvarēja, bieži redzu metienu attiecību aptuveni 40-20, 45-15, bet uzvar tā komanda kura mazāk metusi pa vārtiem. īpaši vārtsargs sezonas sākumā vilka Torpedo, Severstaļ. Domāju ka Dinamo kopumā sezonā vismaz vienu šādu uzvaru ir pelnījusi-kad spēle neiet, spēka maz un spēli izvelk vārtsargs. Kāpēc citas komandas kad šādi uzvar mēs tikai redzam rezultātu-sakām re malači - uzvarēja, ja Dinamo tā uzvar tad nokritizējam-cūcene, noveicās. Jā šodien noveicās, vai tad mums nevar veikties, sezonas laikā tik bieži zaudējāms spēlēs kurās bijām pelnījuši uzvarēt(īpaši sāpīgs bija zaudējums Donbass 2-4, kad mēs Donbasss pilnībā apspēlējām laukumā-tie brīžiem ilgstoši no zonas netika ārā, bet zaudējām). šodien uzvarējām spēlē kurā bijām acīmredzami vājāki gandrīz visos komponentos, izņēmums pašaizliedzība-tā mums parasti ir-metienus bloķējam, klupdami, krizdami, bet aizstāvāmies, jo spēka nav. Kāpēc pietrūkst spēka, ātruma jāprasa trenerim un drīzāk jau tam kurš mūs nodzenāja laukumā bez jēgas un prāta, bet tagad visticamāk atrodas Somijā.
Visas citas komandas uzvar arī nepelnītās spēlēs, kāpēc lai Dinamo būtu izņēmums. Šodien CSKA-Torpedo metieni 41-18, bet zaudē tikai pēcspēles metienos. Torpedo bieži spēles velk vārtsargs.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-23 20:05, pirms 12 gadiem
Vēl nesen nodomāju ka šosezon nav sauso uzvaru un līdzīgās (pat labās) spēlēs Telkvists ielaiž pāris burbuļus un zaudējam -1

Šodien super! Ja nav super buper mega budžet sastāvs ir kritiski vajadzīgas uzvaras 1:0 ar metienu attiecību 16:47... Bloķēti metieni maximāla koncentrācija mazākumā ir redzama jau vairākas spēles pēc kārtas! Jāsakārto vairākums!!!

Lai veicas arī turpmāk!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 20:06, pirms 12 gadiem
varejao rakstīja: Nu labi, Telkvists aizvadija 1 labu spēli , bet tomēr uzskatu ka viņš ir jālaiž mājās. Ko tas dod citas viņš spēles vienkārši norok.Nav viņam stabilitātes.
RD aizsardzība spētu arī Brodēram, Rinnem un Lundkvistam izskatīties kā amatieriem.

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:07, pirms 12 gadiem
Es visu spēli neredzēju un arī Szczechura'as golu neredzēju, taču no SC un KHL resursiem nevaru saprast, kurš tad rezultatīvi piespēlēja šim poļu izcelsmes kanādietim?
SC autori atkal paši izdomā statistikas datus?

SC: Vārti: 25:24 Šehura (Ņiživijs) 0:1

KHL text: 25:24Изменение счета. 0:1.38.Пол Щехура (15.Мартиньш Карсумс, 17.Александр Ниживий). Динамо Р. В равенстве


KHL mača protokols:
25:24 0:1 рав. 38. Щехура Пол (4) 15. Карсумс Мартиньш (12) 17. Ниживий Александр (7) Laukumā tolaik bija NN= 30,10,18,40,42,75 RD= 32,2,12,17,38,77 (arī gļuks-kurš tad bija laukumā- 12. vai 15. nr.).

Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:08, pirms 12 gadiem
Pēc šās spēles Neftekhimik fani jūtas tāpat kā mēs sezonas sākumā, ir nospiedošs pārsvars bet nevar iemest un rezultātā skaists zaudējums.Mums skaisto zaudējumu resursi izsmelti

  +3 [+] [-]

, 2012-11-23 20:09, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: cik maz gan latviešiem vajag lai pārgrieztu kažociņu otrādi, bēdīgi... mēs esam tik sīksta tauta, ka gūstam apmierinājumu kaut no sīkas maizes kripatiņas. grieķiem pensijas 4x lielākas kā mums, bet šie jau taisa grautiņus, pie mums pensionāri badā mirst, bet kāds tikai kaut ko pabļaustās, viss norimst un ir pa vecam. tas pats ar Dinamo, atliek iegūt vienu NOŽĒLOJAMU uzvaru un visi atkal slīkst eiforijā, priecājas un beidz biksēs no laimes. viss pa vecam, uzbrukums pakaļā, mūs šauda un Telly ir tā pati viduvējība, kas šodien aizvadīja sezonas spēli.
Labi salīdzināsim ar Mozambiku - tiem gada alga ir 20$ , bet krīzes nav.
Nevar salīdzināt tā valstis. Un grieķi jau nu galīgi stulbs piemērs-dedzina , grauj un paši gremdē savu valsti-tad būtu uzrakstījis ko reāli grieķi ar saviem grautiņiem uzlabo savā dzīvē.
Uzbrukums šodien slikts, aizsardzība vāja , Telkvists kopumā sezonā irt ļoti vājš un ir jāpadzen no komandas-es tam visam piekrītu, bet paskaidro man sakarīgi kāpeč es šodien nevaru priecāties par 3 punktiem un pašaizliedzību laukumā (nevis par spēli kopumā). Kad zaudējām Donbass es priecājos par parādīto sniegumu, bet tādi kā Tu čīkstēs visu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:10, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: tipisks latvietis,kad uzvar tad ir ok,kad zaudē,tad notirsh
Tie man liekas ir pokemoni,un mazgadigie,kas to vien mak,ka pateikt visadas glupibas...Nu nav jau brinums ka neviena pokemona nav,jo Telkvistam tak sausa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 20:11, pirms 12 gadiem
Labāk šāda uzvara nekā skaistie zaudējumi

  -1 [+] [-]

, 2012-11-23 20:13, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Bieži KHL redzu spēli pilnībā izvelk vārtsargs. Spēlēja vāji un uzvarēja, bieži redzu metienu attiecību aptuveni 40-20, 45-15, bet uzvar tā komanda kura mazāk metusi pa vārtiem. īpaši vārtsargs sezonas sākumā vilka Torpedo, Severstaļ. Domāju ka Dinamo kopumā sezonā vismaz vienu šādu uzvaru ir pelnījusi-kad spēle neiet, spēka maz un spēli izvelk vārtsargs. Kāpēc citas komandas kad šādi uzvar mēs tikai redzam rezultātu-sakām re malači - uzvarēja, ja Dinamo tā uzvar tad nokritizējam-cūcene, noveicās. Jā šodien noveicās, vai tad mums nevar veikties, sezonas laikā tik bieži zaudējāms spēlēs kurās bijām pelnījuši uzvarēt(īpaši sāpīgs bija zaudējums Donbass 2-4, kad mēs Donbasss pilnībā apspēlējām laukumā-tie brīžiem ilgstoši no zonas netika ārā, bet zaudējām). šodien uzvarējām spēlē kurā bijām acīmredzami vājāki gandrīz visos komponentos, izņēmums pašaizliedzība-tā mums parasti ir-metienus bloķējam, klupdami, krizdami, bet aizstāvāmies, jo spēka nav. Kāpēc pietrūkst spēka, ātruma jāprasa trenerim un drīzāk jau tam kurš mūs nodzenāja laukumā bez jēgas un prāta, bet tagad visticamāk atrodas Somijā.
Visas citas komandas uzvar arī nepelnītās spēlēs, kāpēc lai Dinamo būtu izņēmums. Šodien CSKA-Torpedo metieni 41-18, bet zaudē tikai pēcspēles metienos. Torpedo bieži spēles velk vārtsargs.
Laikam jau tāpēc, ka esam maksimālisti, gribam, lai DR uzvar katrā spēlē!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-23 20:14, pirms 12 gadiem
Tikko pamanīju kā Znaroks nocīnījies. Malacis no 0:3 uzvara ar 5:3.
Leo arī savu roku pielicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 20:16, pirms 12 gadiem
Ar Ābolu, Dinamo izskatās krietni labāk.

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:18, pirms 12 gadiem
ir tāda cilvēku suga- čīkstētāji, ar spēles rezultātu, pašu spēli tam nav nekāda sakara, tie vienmēr gānīsies. ta kā vnk jāpieņem fakts ka tādi cilvēki ir un pēc iespējas līdzcietīgāk pret viņiem jāizturas.. jo viņiem patiešām nav viegli dzīvot
FUNS rakstīja: Labi salīdzināsim ar Mozambiku - tiem gada alga ir 20$ , bet krīzes nav.
Nevar salīdzināt tā valstis. Un grieķi jau nu galīgi stulbs piemērs-dedzina , grauj un paši gremdē savu valsti-tad būtu uzrakstījis ko reāli grieķi ar saviem grautiņiem uzlabo savā dzīvē.
Uzbrukums šodien slikts, aizsardzība vāja , Telkvists kopumā sezonā irt ļoti vājš un ir jāpadzen no komandas-es tam visam piekrītu, bet paskaidro man sakarīgi kāpeč es šodien nevaru priecāties par 3 punktiem un pašaizliedzību laukumā (nevis par spēli kopumā). Kad zaudējām Donbass es priecājos par parādīto sniegumu, bet tādi kā Tu čīkstēs visu laiku.

     [+] [-]

, 2012-11-23 20:19, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Labāk šāda uzvara nekā skaistie zaudējumi
Kopumā es tev piekrītu, uzvara tas ir labi, visiem emocijas pozitīvas, labs garastāvoklis, bet zinot, ka tavi bērni spēlē hoķi, pašam gribētos redzēt kā tavus bērnus pretinieks vazā pa laukumu apspēlē uz vienas slidas, jo reāli jauniem spēlētājiem meistarības augšanai tas neko nedod, toties rakstura izturībai gan.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 20:20, pirms 12 gadiem
J.Yablo rakstīja: Ar Ābolu, Dinamo izskatās krietni labāk.
Kādos spēles komponentos?