Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Palīdzējām pretiniekiem uzvarēt"

Agris Suveizda

Rautakallio: "Palīdzējām pretiniekiem uzvarēt"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta avīze, f64

Rīgas "Dinamo" šovakar Kontinentālās hokeja līgas spēlē ar 3:5 atzina Austrumu konferences līdervienības Čeļabinskas "Traktor" pārākumu. Rīdzinieku galvenais treneris Peka Rautakallio pēcspēles preses konferencē bija manāmi uzvilcies un izrādīja neapmierinātību ar cīņas iznākumu.

Preses konferenci ar komentāru par spēli sāka Čeļabinskas "Traktor" galvenais treneris Valērijs Belousovs: "Dinamo" aizvadīja ļoti labu spēli. Patiesībā negaidīju, ka "Dinamo", spēlējot otro dienu pēc kārtas, spēs darboties tik enerģiski un tik labi. Trešās trešdaļas sākumā mums paveicās, guvām trīs vārtus un uzvarējām." Uzreiz pēc tam ļoti neapmierinātā balsī runāja Peka Rautakallio: "Jā, mēs palīdzējām pretiniekiem uzvarēt. Pieļāvām tādas kļūdas..."

"Labi aizvadījām epizodes, gaidījām īsto brīdi, inerci, sagaidījām, bet...Uz ledus mums bija labākie spēlētāji, un viņi nevarēja panākt rezultātu. No vienas puses spēlējām ar ļoti labu atdevi, bet no otras puses pieļāvām tādas kļūdas. Mums kaut kā pietrūkst. Esmu sašutis," Rautakallio turpināja. "Vai es zinu, kā mums pietrūkst? Jā, gūtu vārtu! Neizmantojam savus momentus, ļaujam pretiniekiem tikt pie savām iespējām. Vai es baidos tikt allaists? Kāpēc man no tā būtu jābaidās?"

"Bija arī labas, pozitīvas lietas. Piemēram, vairākums. Radījām daudz momentu, spēlējām mobili. Vairākumā darbojāmies tā, kā mums tas būtu jādara, bet atkal jau šos momentus neizmantojām. Vai līderus profilaksei nevajadzētu aizsūtīt uz Liepāju? Kāpēc mums būtu jāpalīdz Liepājai? Mums pašiem vajag palīdzību," joprojām izteiktu vilšanos demonstrēja Rautakallio.

Slēpts komentārs: adis

 +29 [+] [-]

, 2012-10-23 22:17, pirms 12 gadiem
Peka bija dusmīgs, vīlies, neizpratnē, apstulbis uzreiz vienā personā.
Žurnālistu jaut. reti tizli.... Nevar sagatavot ko normālu nekad.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:18, pirms 12 gadiem
adis rakstīja: ja mums jasamet nauda biļetei uz helsinkiem
Ja zudēsim Avto tad toč!!!
Slēpts komentārs: D-pils26

 +11 [+] [-]

, 2012-10-23 22:19, pirms 12 gadiem
Pakaļāaaa...
Slēpts komentārs: R101
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-23 22:21, pirms 12 gadiem
Vienu biļeti uz Helsinkiem, vienu uz Stokholmu!!! Un Galviņam lopu vāģi uz Liepāju!

  +8 [+] [-]

, 2012-10-23 22:23, pirms 12 gadiem
mums visi žurnālisti atskaitot Kreipānu un Puči , it sev sporta ir reti tizli. Nebrīnos, kāpēc Znaroks tos apd..š vai uzbrauc par viņu idiotismu.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-23 22:27, pirms 12 gadiem
kalviits vareetu kaadu miljonu sadabuut atri kadam legionaram... karlu un robiju majas jaasuuta

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:28, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Man ir čujs, ka Pekka pats aizies... Nevis tagad uzreiz, bet aizies.
Jā, melissa, pēc šodienas spēles tieši par to pašu iedomājos!

     [+] [-]

, 2012-10-23 22:29, pirms 12 gadiem
varbut vissem lidzjutejiem,jasamet naudiņa lai varetu kadu labu NHL snaiperi nopirkt

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:29, pirms 12 gadiem
Laba spēle, labs vairākums !

Nav komandā kapteiņa !

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:29, pirms 12 gadiem
nevainojiet tak to treneri ,viņš jau nevar iziet un ripas sākt mest! mums ir japriecās par to pašu ,kur mums komandā ir kāds ists SNAIPERS ?
mums ir daudz viduvēju speletāju !

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:31, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Jā, melissa, pēc šodienas spēles tieši par to pašu iedomājos!
Nu tas ir riskanti jebkurā gadījumā. Ja Pekka tagad pats aiziet, tā teikt "pametot komandu nelaimē", vai pēc tam būs vēl kāda augsta līmeņa komanda, kas viņu gribēs ņemt par treneri? Otrs variants - Pekka turpina cīnīties un varbūt (nepārāk liela iespēja, bet tomēr) izvelk komandu kaut cik pieklājīgā pozīcijā un savu reputāciju nesagrauj pavisam...

  +5 [+] [-]

, 2012-10-23 22:31, pirms 12 gadiem
Peka visu dara pareizi... Un vel vairaak ir javaino speletaji, jo ne jau vinjsh zaudee speles, taktiski viss ir ok, bet realizacijaaaaaa un tas kljudas pedejas speles arii iegazh visu komandu

  -3 [+] [-]

, 2012-10-23 22:31, pirms 12 gadiem
Pekkam jaabrauc maajaas!!! Vajadziigas paarmainjas, savaaaak tik ilgi ies liidz tam pareizajam celjam, ka aizbrauks tas PLAYOFF vilciens. Protams, Telkvistu nelaist vispaar tuvumaa RD. Vieniigo speeli, kuru vinsh aizvadija liimenii bija ar piepljuutiitaam bikseem

  +5 [+] [-]

, 2012-10-23 22:34, pirms 12 gadiem
Pat Skotijs Boumens neko neizdarītu ar komandu,kuras spēlētāju lielākā daļa neatbilst KHL līmenim un kuras kapteinis var būt autoritāte tikai sētas runčiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
Pričom tur Peka...? Ar tādiem vārtsargiem tālu nekur netikt tādai komandai kā Dinamo, Diemžēl....un jāatceras arī tas, Galviņš ir normāls KHL 3.aizsargpāra aizsargs, viņam vairāk par 15.min spēlē dot ir bīstami, tas nav viņa levels.... diemžēl
Nav laba aizsarga, nav vairākuma kordinātora, uzbrukuma uzsācēja utt. Šo domāju arī pirms viņa šīsdienas murgainās spēles.

Vispār ļoti žēl šā visa, galvenais lai čaļi saņemās psiholoģiski...spēlētprasme ir tāda kā viņa ir...varam piedziedāt, bet spēlēt, uzvarēt ar šo meistarību nevaram

  +8 [+] [-]

, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
Tas par to Liepāju bija štruntīgs jautājums. un par bailēm tikt atlaistam arī. Cmon ! Peka pateicu visu kā ir, viņš hokeju saprot, nevis tā kā večuks Šupis.
Tas, ka esam bedrē ir tikai un vienīgi komplektatora laža. Līderu, šaibu metēju nav. Un treneris tur var izstiepties.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-23 22:37, pirms 12 gadiem
Jā, un par vārtsargiem arī piekrītu. Apnicis jau skatīties, kā Tellijs pēc katra otrā metiens lūr vai ripa nav iekritusi jau vārtos. Jučers vēl ir zaļš. Vajadzēja kaut ko pārliecinošāku paņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:41, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Pekkam jaabrauc maajaas!!! Vajadziigas paarmainjas, savaaaak tik ilgi ies liidz tam pareizajam celjam, ka aizbrauks tas PLAYOFF vilciens. Protams, Telkvistu nelaist vispaar tuvumaa RD. Vieniigo speeli, kuru vinsh aizvadija liimenii bija ar piepljuutiitaam bikseem
trenera maiņa nekādas reālas pārmaiņas nedos. Ko dos pārmaiņas treneru korpusā jā gandrīz visās KHL komandās bija sastāva pārmaiņas saistībā ar NHL spēlētāju ierašanos, izņemto Rīgas Dinamo, kur ieradās vienīgi Daugaviņš, kas ir kapātājs, bet ne snaiperis.

Paskatoties kādi papildinājumi bija pārējiem no NHL, tikai idioti var nesaprast, ka mēs šogad galīgi vairs neesam konkurētspējīgi ar sastāvu kā iepriekšējos gados. Nebūtu lokauts, RD situācija būtu pilnīgi cita, ap KHL vidusmēra līmeni un playoff robežas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:43, pirms 12 gadiem
adis rakstīja: ja mums jasamet nauda biļetei uz helsinkiem
Ecolines no Rigas uz Tallinu pa 5 Ls aizved, pramis uz Helsinkie kkur 25 EUR

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš tad ir vainīgs?
Kurš liek Ģinamai dragāt hokeju, kas šiem spēlētājiem nav galīgi piemērots? Ņiživijs un vel dažs labs vecais buks jau atklāti Pekkas hokeja stilam liek virsū mīksto, un spēlē tā kā visu mūžu ir spēlējuši, un pie nesliktiem panākumiem tikuši. Jaunie cenšas spēlēt pēc Pekkas virtuālā pasaulē izspēlētām hokeja spēles shēmām, bet viņi paši vel nesaprot, ka tas nav viņu hokeja stils.
A kads ir to jauno stils?

  -2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:44, pirms 12 gadiem
Shed rakstīja: Jā, un par vārtsargiem arī piekrītu. Apnicis jau skatīties, kā Tellijs pēc katra otrā metiens lūr vai ripa nav iekritusi jau vārtos. Jučers vēl ir zaļš. Vajadzēja kaut ko pārliecinošāku paņemt.
paši jau pirmstam bļāvāt, ka nu jau Jučers ir Nr.1 vārtsargs un ka nafig to Holtu vajag. Dodiet tik mūsu pašu Jučeram iespēju, priekškam tērēt naudu leģionāriem, ja mums ir tik ļoti labs vārtsargs. Iztiksim ar Jučeru.

Skaidrs ka labs, bet nu nejau stabils Nr.1 uz visu sezonu + play off. Lūk te jums ir izpratne par hokeju, lielie hokeja fani

  -2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:46, pirms 12 gadiem
Kaa jau mes redzam peec rezultatiem,shosezon mums galigi neiet un iespejas tikt playoff pielidzinamas Sv Jura ievelesanai par Romas Katolu baznicas pavestu. Manuprat, no kluba vadibas puses,domajot ilgterminaa, vajadzetu atlaist lielako dalu legionarus un laut spelet vairak HK Rigas puisiem,jo rezultati nebus briesmigaki...zaudet jau vairs nav ko

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:46, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: trenera maiņa nekādas reālas pārmaiņas nedos. Ko dos pārmaiņas treneru korpusā jā gandrīz visās KHL komandās bija sastāva pārmaiņas saistībā ar NHL spēlētāju ierašanos, izņemto Rīgas Dinamo, kur ieradās vienīgi Daugaviņš, kas ir kapātājs, bet ne snaiperis.

Paskatoties kādi papildinājumi bija pārējiem no NHL, tikai idioti var nesaprast, ka mēs šogad galīgi vairs neesam konkurētspējīgi ar sastāvu kā iepriekšējos gados. Nebūtu lokauts, RD situācija būtu pilnīgi cita, ap KHL vidusmēra līmeni un playoff robežas.
Kurš Traktor,Jugra, Barys komandā ir no NHL?
Kaut kā nemanu vairums NHL komandās masveida NHL spēlētāju invāziju. Šādas komandas maksimums ir 4-5, bet pārējās nekas tāds nav novērots.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-23 22:49, pirms 12 gadiem
Neaizstāviet arī Pekku tik daudz .Kā mūsējie spēlē mazākumā ,praktiski stāv uz vietas nezin ko darīt .Pekka tika ņemts kā aizsardzības spec , bet izrādās nav ne aizsardzība nav ne uzbrukums .

  +2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:49, pirms 12 gadiem
Dinamo uz kopējā fona izskatās interesanti. Pirmajos divos periodos viennozīmīgi bija labāka komanda par Traktor (labāko komandu Austrumos), bet trešajā pieļāva tādas kļūdas, ka mati cēlās stāvus - iespējams pie vainas 2 spēles pēc kārtas. Iepriecināja vairākums, tomēr Pekka nav vainīgs pie tā, ka uzbrucēji nav spējīgi realizēt savas iespējas. Ja Dinamo realizētu kaut 10o daļu iespēju, komanda neatrastos vis pēdējā vietā Rietumos, bet tabulas virspusē visā līgā. Protams komandā ir vajadzīgas izmaiņas un pirmajai ir jābūt kapteiņa nomaiņai - nav Glaviņš vēl ne izaudzis, ne sasniedzis kaut ko tādu, lai vadītu komandu uz laukuma pašreiz. Liekas, ka tas viņu saisaista un tādēļ tiek pieļautas bērnišķīgas kļūdas! Dinamo deģeneratīvās padomes kļūda bija atlaist Ozo un Holtu. Lai arī Holts laida iekšā pa taurenītim, tomēr viņš bija stabilāks par Telkvistu. Bet ko gan no Krievijas WC papīriem var gribēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:50, pirms 12 gadiem
vajag kadu treneri no cccp laikiem, lai padzena shitos, par tadu speleshanu

     [+] [-]

, 2012-10-23 22:50, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: A kads ir to jauno stils?
Pamatā viņi savas spēlētāju gaitas ir sākuši pie veciem krievu hokeja stilu piekopjošajiem treneriem, un kāds bērnībā spēlētājiem pamats, tādā stilā +/- arī visu spēlētāja karjeru aizvadīs.
Mēģināt jau var viņus pāraudzināt, bet kad spēlētājam ir jau 20+, tas izdodās tikai ar ļoti retu spēlētāju jeb patiešām talantīgiem spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-23 22:50, pirms 12 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kaa jau mes redzam peec rezultatiem,shosezon mums galigi neiet un iespejas tikt playoff pielidzinamas Sv Jura ievelesanai par Romas Katolu baznicas pavestu. Manuprat, no kluba vadibas puses,domajot ilgterminaa, vajadzetu atlaist lielako dalu legionarus un laut spelet vairak HK Rigas puisiem,jo rezultati nebus briesmigaki...zaudet jau vairs nav ko
Vēl jau nedaudz par agru šādam solim, jo vēl jau zaudējumu sērija agri vai vēlu beigsies, kā arī uz gada beigām iespējams beidzas lokauts, kā rezultātā daudzās komandās varētu sākties nelielas jukas - līderi nav, iepriekšējie līderi ilgi bijuši malā uz NHL stāru fona. To varētu izmantot RD un beigās arī tikt playoff.

Un ja grib trenēt jaunos, tad viņiem vienalga jābūt blakus pieredzējušiem spēlētājiem no kā mācīties. Uzlaižot visus jaunos čaļus pret KHL līderiem nav nekādas jēgas. Tā būs vienkārši gaļa samalšanai, un neko viņi no tā neiemācīsies. Jaunie lai tie maksimāli progresētu ir jāiekļauj pieredzējuši spēlētāju virknējumos.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:54, pirms 12 gadiem
Soreiz Namej es tev piekritu,bet jaapzinas, ka ne jau treneris vien ir vainigs. Vainiga ir RD vadibas,kas;
1.Piesaistija sos legionarus,kas maigi izsakoties nav pasi labaki
2.Kas vilcinas ar trenera atlaisanu,jo jebkura nopietna kluba( pec tik katastrofala sakuma,ne jau tikai rezultatu un realizacijas zina) treneris butu atlaists
3.Sados gadijumos komandas kapteinim vajadzetu sapurinat parejos, bet mes jau redzm kads ir speletaju respekts attieciba uz kapteini
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš tad ir vainīgs?
Kurš liek Ģinamai dragāt hokeju, kas šiem spēlētājiem nav galīgi piemērots? Ņiživijs un vel dažs labs vecais buks jau atklāti Pekkas hokeja stilam liek virsū mīksto, un spēlē tā kā visu mūžu ir spēlējuši, un pie nesliktiem panākumiem tikuši. Jaunie cenšas spēlēt pēc Pekkas virtuālā pasaulē izspēlētām hokeja spēles shēmām, bet viņi paši vel nesaprot, ka tas nav viņu hokeja stils.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 22:55, pirms 12 gadiem
Vitjaza līdzjutējiem vismaz bija prieks ka tie mācēja izkauties , kad tie pa apakšu mīcījās .Kas mums ????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:01, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: ir gan namej, barisam veseli trīs
Labi, par Barys kļūdījos, bet kā jau teicu/rakstīju masveidā visās komandās tas nenotiek, un ne visās, kurās tā ir noticis tas ir attaisnojies.

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:02, pirms 12 gadiem
Te nav ko daudz pukstēt par vārtsargiem,Sorokina kungam arī spēles starpbrīžos niez mēle pakritizēt Telkvistu.Ja tā spēlē aizsargi un šodien konkrēti komandas kapteinis Galviņš,kurš komandai uztaisa problēmas jau mača sākumā,pie vārtiem atstājot ripu pretiniekam.Tad kāpēc vainīgs vārtsargs?Telkvistam vajadzēja ar nūju ievilkt Galviņam pa kāli,lai beidzot sāk spēlēt.Laiks nosēdināt Gunti uz rezervistu soliņa ,lai padomā par brāķi darbā.Būtībā jau zaudējums nav pārsteigums pret austrumlīgas līderkomandām.Piektdien redzēsim ,kādi izskatāmies uz pārliecinošā autsaidera Avtomobilist fona.Domāju,ja zaudēs vēl piektdien,tad sekos vētra Dinamo nometnē.Ko arī novēlu.Varbūt pēc tam kaut kas uzlabosies.

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:06, pirms 12 gadiem
Bet ari bez legionariem, mums ir savi pieredzejusie speletaji (tadi kaa Nizivijs,Karsums,K.Redlihs,R.Lavins), kas spetu dot savas zinasanas un pieredzi jaunajiem puikam. Uzskatu, ka nebutu slikti, ja ar kadu pieredzejuso aizsargu pari speletu, kas jaunais perspektivais aizsargs un pa kadam jaunajam pedejo mainu uzbruceju trijniekos.Man butu loti interesanti apskatities uz ko piemeram ir spejigs jaunais A. Kuzmenkovs
davix rakstīja: Vēl jau nedaudz par agru šādam solim, jo vēl jau zaudējumu sērija agri vai vēlu beigsies, kā arī uz gada beigām iespējams beidzas lokauts, kā rezultātā daudzās komandās varētu sākties nelielas jukas - līderi nav, iepriekšējie līderi ilgi bijuši malā uz NHL stāru fona. To varētu izmantot RD un beigās arī tikt playoff.

Un ja grib trenēt jaunos, tad viņiem vienalga jābūt blakus pieredzējušiem spēlētājiem no kā mācīties. Uzlaižot visus jaunos čaļus pret KHL līderiem nav nekādas jēgas. Tā būs vienkārši gaļa samalšanai, un neko viņi no tā neiemācīsies. Jaunie lai tie maksimāli progresētu ir jāiekļauj pieredzējuši spēlētāju virknējumos.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:06, pirms 12 gadiem
Ja Rautakallio netiek galā ar komandu, domāju Bebkoks labāku darbu neizdarītu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:13, pirms 12 gadiem
hounslow rakstīja: varbut vissem lidzjutejiem,jasamet naudiņa lai varetu kadu labu NHL snaiperi nopirkt
vieglāk būs pielikt santīmu pei gāzes un nopirkt 3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:13, pirms 12 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Soreiz Namej es tev piekritu,bet jaapzinas, ka ne jau treneris vien ir vainigs. Vainiga ir RD vadibas,kas;
1.Piesaistija sos legionarus,kas maigi izsakoties nav pasi labaki
2.Kas vilcinas ar trenera atlaisanu,jo jebkura nopietna kluba( pec tik katastrofala sakuma,ne jau tikai rezultatu un realizacijas zina) treneris butu atlaists
3.Sados gadijumos komandas kapteinim vajadzetu sapurinat parejos, bet mes jau redzm kads ir speletaju respekts attieciba uz kapteini
Eh,labi, nestāstīšu par tādām lietām, ka RD spēlētāju naturālu novirzīšanu uz bortiem, kur tie pamatā zaudē ripu, un centieniem no šīm apmalēm uz aklo izspēlēt uz laukuma centru u.t.t. nemaz nerunājot par metieniem uz aklo pretinieku vārtu virzienā ar cerību, ka varbūt iekritīs. Bet kā redzi, tad vairāk par divām ļoti reti, kad iekrīt.
No malas jau baigi skaisti izskatās, ka RD spēlētāji dragā, un skatītājiem tieši tas vajadzīgs, bet aizvien vairāk pārliecinos, ka RD nespēlē racionāli. Man klusas aizdomas, ka Pekka ir apmaldījies starp trīs priedēm, jo uz KHL laukumiem nevar dragāt, ka uz Somu un Ziemeļamerikas laukumiem.
Traktor šodien perfekti parādīja ko nozīmē spēlēt racionāli, ar vēsu galvu un bezjēdzīgu skraidelēšanu. Jā, skatītājiem šāds hokejs ne pārāk patīk, bet rezultāts no tāda ir spīdošs.
Un kas sportā ir galvenais?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamatā viņi savas spēlētāju gaitas ir sākuši pie veciem krievu hokeja stilu piekopjošajiem treneriem, un kāds bērnībā spēlētājiem pamats, tādā stilā +/- arī visu spēlētāja karjeru aizvadīs.
Mēģināt jau var viņus pāraudzināt, bet kad spēlētājam ir jau 20+, tas izdodās tikai ar ļoti retu spēlētāju jeb patiešām talantīgiem spēlētājiem.
He... Man gan ir pretejs viedoklis...
Kurs, tad ir tas, kurs ir piezemets, norakts, vai nepamanits, kaa kombicionala (atklata) hokeja pratejs?
Manuprat ikvienam musu 20+ gadniekam ir problemas ar piespeles atdosanu un uznemsanu (it ipasi). Ja ripa atlec ka no mura sienas, tad kads tur krievu hokejs.
Turklat ari ar metieniem tiem puikam ir problemas, nikis mest pa ledu, nevis pacelt ripinu, kur nu vel uzmest bez ripas apstadinasanas...
Nav ari jutams, ka puikas butu individuali pastradajusi pedejo menesu laika, jo sniegums individuali, ne par akeiku neuzlabojas, ja nu vieniga Dzera ar Meiju krit mazlie vairak acis, bet ne jau no viniem butu primarais prasit golus...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:22, pirms 12 gadiem
Kaa jau tu saproti, ka no legionariem tiek prasits visvairak un vairums no viniem pelna vairak kaa vietejie speletaji. Bet vai vini spele labak kaa vietejie speletaji? Uz so jautajumu man ir gruti atblidet! Vai mums ir nepieciesami legionari tikai tapat vien lai aizpilditu vietu.Ja reiz mes nevaram atlauties 5 normalus legionarus tad varbut panemt par mazliet lielaku naudu vinus uz pusi mazak, bet kvalitativakus...
Melissa rakstīja: Ko var ņemties ar tiem leģionāriem! Nākamā sezonā mums tādu var arī vairs nebūt, nebūs arī savi aizgājušie. Savāks dažus, kas spēlē Eiropas līgās un būs pavājināts izlases modelis! To pierādīja lokauts, šitāda izdevība ehh...

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:23, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: He... Man gan ir pretejs viedoklis...
Kurs, tad ir tas, kurs ir piezemets, norakts, vai nepamanits, kaa kombicionala (atklata) hokeja pratejs?
Manuprat ikvienam musu 20+ gadniekam ir problemas ar piespeles atdosanu un uznemsanu (it ipasi). Ja ripa atlec ka no mura sienas, tad kads tur krievu hokejs.
Turklat ari ar metieniem tiem puikam ir problemas, nikis mest pa ledu, nevis pacelt ripinu, kur nu vel uzmest bez ripas apstadinasanas...
Nav ari jutams, ka puikas butu individuali pastradajusi pedejo menesu laika, jo sniegums individuali, ne par akeiku neuzlabojas, ja nu vieniga Dzera ar Meiju krit mazlie vairak acis, bet ne jau no viniem butu primarais prasit golus...
Un tas jau ir stāsts par to kādu (cik kvalitatīvu) pamatu jauniem spēlētājiem ir ielikuši viņu bērnu dienu treneri.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:25, pirms 12 gadiem
Viss ir ļoti vienkārši un likumsakarīgi un tam tā arī ir jābūt-labākie tiek nopirkti,ko vietā likt adekvāti nav, un te arī rezultāts!
Varam spriest un bendēt nervus cik gribam,bet,ja piķis neatradās Dinamo vadoņiem ar ko noturēt savējos,tad uz brīnumu cerēt ir naivi !
Tas vien apliecina totālu Savicka stulbumu(atvainojos),ka viņš komandai sezonas sākumā deva uzdevumu izcīnīt Gagarina kausu!! Ar ko??
Ja apskatās Iteras naudas šķērdēšanu nevajadzīgām tūkstošus vērtām reklāmām,kas vērstas tikai uz zīmēšanos,tad kļūst vēl kaut kas saprotamāks..Naudas viņiem neesot

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:31, pirms 12 gadiem
Tie muusu zhurnalugas gan ir pilniigi iesaaceeji- ja nemaaki runaat un normaali uzdot jautaajumu angliski tad seedi maajaas pie tv! aaksti

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:32, pirms 12 gadiem
Shis hokejs man mazliet atgadina veco kanadas hokeju,bez jebkadam radosam izpausmem...Bet ja godigi, uz doto bridi butu diezgan gruti atrast piemerotu aizstajeju Rautakalio.Agrak mani simpatizeja H.Vasileva domasanas stils, manuprat, vins butu lieliska kandidatura, bet vai vins to veletos=domaju, ka ne
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,labi, nestāstīšu par tādām lietām, ka RD spēlētāju naturālu novirzīšanu uz bortiem, kur tie pamatā zaudē ripu, un centieniem no šīm apmalēm uz aklo izspēlēt uz laukuma centru u.t.t. nemaz nerunājot par metieniem uz aklo pretinieku vārtu virzienā ar cerību, ka varbūt iekritīs. Bet kā redzi, tad vairāk par divām ļoti reti, kad iekrīt.
No malas jau baigi skaisti izskatās, ka RD spēlētāji dragā, un skatītājiem tieši tas vajadzīgs, bet aizvien vairāk pārliecinos, ka RD nespēlē racionāli. Man klusas aizdomas, ka Pekka ir apmaldījies starp trīs priedēm, jo uz KHL laukumiem nevar dragāt, ka uz Somu un Ziemeļamerikas laukumiem.
Traktor šodien perfekti parādīja ko nozīmē spēlēt racionāli, ar vēsu galvu un bezjēdzīgu skraidelēšanu. Jā, skatītājiem šāds hokejs ne pārāk patīk, bet rezultāts no tāda ir spīdošs.
Un kas sportā ir galvenais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš tad ir vainīgs?
Kurš liek Ģinamai dragāt hokeju, kas šiem spēlētājiem nav galīgi piemērots? Ņiživijs un vel dažs labs vecais buks jau atklāti Pekkas hokeja stilam liek virsū mīksto, un spēlē tā kā visu mūžu ir spēlējuši, un pie nesliktiem panākumiem tikuši. Jaunie cenšas spēlēt pēc Pekkas virtuālā pasaulē izspēlētām hokeja spēles shēmām, bet viņi paši vel nesaprot, ka tas nav viņu hokeja stils.
Nu tādā stilā runājot jau vajadzētu sekot apmēram šādiem vārdiem - kurš liek spēlēt Ģinamkai KHL, šis līmenis viņiem pavisam nav piemērots, uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt, cik spēlētāju varētu uzspēlēct citā KHL komandā, ja Dinamo neeksistētu. Un tad vēl pirksti paliktu pāri.

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:41, pirms 12 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Shis hokejs man mazliet atgadina veco kanadas hokeju,bez jebkadam radosam izpausmem...Bet ja godigi, uz doto bridi butu diezgan gruti atrast piemerotu aizstajeju Rautakalio.Agrak mani simpatizeja H.Vasileva domasanas stils, manuprat, vins butu lieliska kandidatura, bet vai vins to veletos=domaju, ka ne
Vienreiz jau H.Vasiļjevs iebāza RD cilpā galvu, kā RD farma R2000 galvenais treneris, un tāpēc domāju,ka viņš nekāps uz tiem pašiem grābekļiem.
Kādu normālu treneri jau RU varētu atrast, bet diez vai RD vadība gribēs redzēt pie šīs komandas krievu treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 23:54, pirms 12 gadiem
trenera maiņa neko nedos!tiem plurkstetajiem tikai to vien vajag, lai atlaistu, tad sāktos lielās runas, kas tad nāks vietā un cik ,piemēram šogad Artis Ābols ir nobriedis.. un bla bla bla.
Jauns treneris ir jaunas pārmaiņas,kaut vai līdzīgs stils bet niansēs vienmēr točna būs citādāk, un tas nav vajadzīgs, adaptācija un viss pārējais un sezona ari galā un čušš.
pie visa ir vainīgs lokauts..mūsu budžets nevar konkurēt ar dažiem labiem.Manā uztverē Peka dara labi savu darbu, pret katru komandu ir labi sagatavota komanda, bet 5 min atsevišķu kadru slinkums var visu sačakarēt..Un jā Vārtusargu līnija nav tā stabilākā,neesmu pētijis statistiku bet vai RD vārtusargiem ir bijis vairāk par 30 metieniem uz vārtiem?Es varbūt pārklausijos, bet Masaļskim pēdējā spēlē bija ap 50!?, tad jautājums kāds rezultāts būtu RD pēc tādās nomētāšanas?
Trūkst meistarības, ko var gribēt, ka jāspēlē ar kaut kādiem Laviņiem uz laukuma, kurš saņemot pispēli pretinieku zonā nevis metīs uzreiz, bet apstādinās aizslidos garām un tad uzmetīs i to garām vārtiem, nu tā neies cauri vairs..Un ko tur no trenera prasīt, ja tas Laviņš jau 30 gadus tā spēlē..un tas ir tikai piemērs, nejau es tik traki Laviņam uzēdies esmu.
es uzskatu, ka pagāšsezon ar šo sastāvu mēs spēlētu
ļoti labi, bet šogad ir cita situācija, jo dažas spēlēs ir noluņotas, bet pārējās drāma, jo sezona strauji rit uz priekšu un turnīra tabula spiež uz emocijām.kamēr aiz okeāna viss nebūs vietās tikmēr tā tas arī notiksies, jo mēs neesam kaut kāds SKA, kurš gāž tik miljonus katru sezonu bet gagarinu kā neredz tā neredz un tad tik maina trenerus un miljonus pa labi un pa kreisi. mēs esam viduvēja komanda ar lielām ambīcijām labiem faniem un tā tas arī būs. sacepos

     [+] [-]

, 2012-10-23 23:55, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: kāpēc nemēgina piemēram beļavski, kad aizgaja supis viņš bija viens no kandidātiem un izgājis zviedru skolu
Nezinu.
Bet Beļavskis ar pieaugušo komandu jau paguva izgāzties VHL ar Permas ''Molot-Prikamje'', kur viņu ļoti ātri atlaida. Viņa lauciņš laikam tomēr ir jaunieši.

     [+] [-]

, 2012-10-24 00:30, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš tad ir vainīgs?
Kurš liek Ģinamai dragāt hokeju, kas šiem spēlētājiem nav galīgi piemērots? Ņiživijs un vel dažs labs vecais buks jau atklāti Pekkas hokeja stilam liek virsū mīksto, un spēlē tā kā visu mūžu ir spēlējuši, un pie nesliktiem panākumiem tikuši. Jaunie cenšas spēlēt pēc Pekkas virtuālā pasaulē izspēlētām hokeja spēles shēmām, bet viņi paši vel nesaprot, ka tas nav viņu hokeja stils.
Nav jau tās shēmas sliktas, tik mūsu bāleliņi un viss LV hokejs neprot tā spēlēt! Skat cik vajadzēja Šveices hokejam, lai viņi tādu iemācītos spēlēt, cik pašai Somijai pagāja laiks! Trakākais, ka LV treneri vispār nemāca spēka spēli, ja māca tad pa roku galam! Tā pati LM sistēma ar saviem slaidajiem spēlētājiem, nav īstas spēka spēles, tik tāda maigošanās gar bortiem. Par spēli bez ripas vispār gribas nerunāt, par tādu mūsu treneri pat dzirdējuši nav!!!

     [+] [-]

, 2012-10-24 00:30, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0ps09nFm3z0
Gadījumā ,ja kas ,liepājnieki jau varētu šo saukli paskandināt arī mūsu ''dinamiešiem''!Pašlaik nu viņi to būtu pelnījuši visprecīzāk!

     [+] [-]

, 2012-10-24 00:37, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: He... Man gan ir pretejs viedoklis...
Kurs, tad ir tas, kurs ir piezemets, norakts, vai nepamanits, kaa kombicionala (atklata) hokeja pratejs?
Manuprat ikvienam musu 20+ gadniekam ir problemas ar piespeles atdosanu un uznemsanu (it ipasi). Ja ripa atlec ka no mura sienas, tad kads tur krievu hokejs.
Turklat ari ar metieniem tiem puikam ir problemas, nikis mest pa ledu, nevis pacelt ripinu, kur nu vel uzmest bez ripas apstadinasanas...
Nav ari jutams, ka puikas butu individuali pastradajusi pedejo menesu laika, jo sniegums individuali, ne par akeiku neuzlabojas, ja nu vieniga Dzera ar Meiju krit mazlie vairak acis, bet ne jau no viniem butu primarais prasit golus...
... un par slidošanas kaiti visā LV hokejā arī varētu runāt stundām!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-24 00:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas jau ir stāsts par to kādu (cik kvalitatīvu) pamatu jauniem spēlētājiem ir ielikuši viņu bērnu dienu treneri.
... bet vai DR sistēmā notiek skautings, kas analizē katra spēlētāja [no bērna kājas] iemaņas un prasmes?! Vai ir individuālās sagatavotības treneri, kuri varētu pastrādāt ar spēlētājiem?! Vai ir tik daudz brīvā ledus, kur no treniņiem brīvajā laikā DR sistēmas spēlētāji varētu pilnveidoties?! UTT.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-24 00:44, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: kāpēc nemēgina piemēram beļavski, kad aizgaja supis viņš bija viens no kandidātiem un izgājis zviedru skolu
a kāpēc DR sistēmā nav sava farma, kur varētu audzināt ne tikai savus spēlētājus, bet arī savus trenerus?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-24 01:32, pirms 12 gadiem
leidza rakstīja: Peka visu dara pareizi... Un vel vairaak ir javaino speletaji, jo ne jau vinjsh zaudee speles, taktiski viss ir ok, bet realizacijaaaaaa un tas kljudas pedejas speles arii iegazh visu komandu
Nu tagad es arī tam pilnībā piekrītu. Šoreiz pie vainas bija dažas stulbas kļūdas, kas diemžēl maksāja dažus ielaistus vārtus (par pirmajiem pat pieminēt negribu!). Citādi spēle bija laba, bet Peka jau patiešām nevar iziet laukumā un ripas spēlētāju vietā pretinieku vārtos sākt mest...
Bet Galviņu kā kapteini gan būtu jānomaina. Par agru čalim vēl šajā amatā - ja sākumā vēl bija neko, tagad sāk pārdegt...
Kopumā runājot, viena tendence, kā man šķiet, ir iezīmējusies - sākumā mūsējie švaki meta iekšā, bet maz laida iekšā, un uz tā rēķina kaut ko vinnēja. Tad neliels periods, kad švaki met, bet daudz ielaiž. tagad, izskatās, ka var iemest vairāk, bet joprojām daudz ielaiž, līdz ar to uzvarām vēl nepietiek. Tāpēc ceru, ka tagad sekos periods, kad varēs iemest daudz (vismaz vairāk kā pretinieki), bet ielaidīs tikpat maz kā sākumā, un tad jau var cerēt uz uzvaru takas atgriešanos.
Kaut kad taču šim murgam ir jābeidzas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-24 08:27, pirms 12 gadiem
avtomobilist izškirs visu , ja tad zaudes, tad ja neatlaidis peku, tad vadiba galigi sajukusi.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-24 09:22, pirms 12 gadiem
Šito spēli tā kā itkā vajadzēja uzvarēt. Nemācēt izmest ripiņu ārā no savas zonas, - tas īstenībā bija Jūļa laiku Dinamo. Ielaist divus tādus zilos golus, būt vadībā ar 3:2 un tik bezzobaini atdot spēli, ko lai saka, Pekam vajag aiziet pie Jūļa un pajautāt, kā pareizi triekt galdā nazi un lauzt nūjas. Kāpēc saka, ka pirmajā periodā uzvar individuālā meistarība, otrajā uzvar fiziskā forma, bet trešajā uzvar tā komanda, kurai ir lielāka sirds? Kas notiek!? Pretinieki dod, bet mēs neņemam! Tiesa gan, mūsējie visi ir tik demoralizēti, ka Peka pie tādas akcijas tikai iegrieztu sev pirkstā...

     [+] [-]

, 2012-10-24 11:16, pirms 12 gadiem
Mjā, vakardien bij murgs. Vārtsargi mums tādi, vai nu ķer visu, vai salaiž iekša visu( vairāk jau otrs variants), uzbrucēji nemāk realizēt iespējas, aizsargi pieļauj rupjas kļūdas. Tā kā vakar grēkoja Galviņš pat Ozo laikos nebij. Bet nu Pekas mīlulis... Kādēļ vairākumā neļauj spēlēt Džeriņa maiņai? 1 toč nevelk