Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

"Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus un zaudē arī "Traktor"

"Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus un zaudē arī "Traktor"
Aleksandrs Žirū
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Šovakar Rīgas "Dinamo" Kontinentālās hokeja līgas spēlē savā laukumā uzņēma Austrumu konferences līdervienību Čeļabinskas "Traktor" un sīvā cīņā piekāpās ar rezultātu 3:5, tādējādi piedzīvojot piekto zaudējumu pēc kārtas. Par spēles lūzuma brīdi kļuva trešas trešdaļas sākums, kad viesi īsā laikā guva trīs vārtus un no 1:2 panāca 4:3 savā labā.

Abās komandās, salīdzinājumā ar iepriekšējām spēlēm, bija veiktas vārtsargu maiņas. Rīgas "Dinamo" vārtos pēc spēles pauzes atgriezās Mikaels Telkvists, savukārt viesiem pirmoreiz starta sastāvā devās pieredzējušais baltkrievs Andrejs Mezins, kurš iepriekšējā mačā laukumā devās trešas trešdaļas vidū un palīdzēja pret Maskavas "Spartak" atspēlēties no 1:4 (5:4 bullīšos). Rīdziniekiem bija arī divas izmaiņas aizsardzības virknējumos. Sastāvā, protams, nebija diskvalificētā Matjē Karla, kā arī Rodrigo Laviņa, bet viņu vietā spēlēja Jēkabs Rēdlihs un Oskars Cibuļskis.

Spēli aktīvāk iesāka viesi, kas vairākkārt nostiprinājās "Dinamo" aizsardzības zonā un izdarīja vairākus metienus pa Telkvista vārtiem. Rīdzinieki Mezinu patraucēja tikai ar metieniem garām mērķim, bet trešdaļas vidū "Dinamo" ieguva divus vairākumus pēc kārtas. Peka Rautakallio bija nedaudz pamainījis vairākuma izspēli, un dinamieši radīja vairākus ļoti bīstamus momentus. Vēlāk pie vairākuma jau tika "Traktor", bet trešdaļas pēdējā minūtē aiz saviem vārtiem piespēlē rupji kļūdījās Guntis Galviņš – to izmantoja Maksims Karpovs, kurš atklāja spēles rezultātu (1:0).

Otrās trešdaļas sākumā "Dinamo" vēlreiz nokļuva vairākumā, bet trešdaļas turpinājumā spēle izlīdzinājās. "Traktor" brīžiem vairāk atkāpās aizsardzībā, ļaujot rīdziniekiem kontrolēt ripu un gaidot viņu kļūdas. Abas komandas apmainījās ar metieniem pa vārtu stabu, lielisku momentu no vārtu priekšas neizmantoja Mārtiņš Karsums, bet trešdaļas izskaņa aizritēja "Dinamo" zīmē. Vispirms Cibuļskis teicami noslēdza ātru pretuzbrukumu, bet trešdaļas priekšpēdējā minūtē ar piekto piegājienu beidzot tika realizēts skaitliskais vairākums – pēc labas kombinācijas no vārtu priekšas precīzi meta Aleksandrs Žirū (2:1).

Pēdējā trešdaļa iesākās ar kārtīgu vārtu šovu, kurā galveno lomu gan spēlēja viesi. Vispirms trešdaļas minūtē ripa vārtu priekšā atleca pie Vladimira Antipova, bet pēc divām minūtēm "Dinamo" atjaunoja vienu vārtu pārsvaru. Enerģisku spēli aizvadošais Kaspars Daugaviņš, kurš šovakar izprovocēja vairākus noraidījumus, ar teicamu piespēli atrada Andri Džeriņu, kuram atlika trāpīt brīvā vārtu stūrī (3:2). Pēc 25 sekundēm rezultāts atkal kļuva neizšķirts. Pēc burzmas vārtu priekšā Petri Kontiolam izdeva pārstumt ripu pāri vārtu līnijai, un somam tas bija jau septītais punkts (2+5) pēdējās trīs spēlēs.

Vēl pēc divarpus minūtēm Andrejs Kosticins iegāja rīdzinieku zonā un vārtu priekšā atrada Maksimu Jakuceņu - jau 4:3 "Traktor" labā. Peka Rautakallio nekavējoties pieprasīja pusminūtes pārtraukumu. "Dinamo" centās atspēlēties, izveidoja vairākus bīstamus, taču nespēja izglābties. Spēles izskaņā lielisku izdevību neizmantoja Džeimijs Džonsons (glāba Mezins), bet astoņas sekundes pirms spēles beigām Vjačeslavs Belovs pēc Kontiolas piespēles raidīja ripu tukšos vārtos - 5:3 "Traktor" labā. "Dinamo" pēdējo 10 spēļu laikā izcīnījis tikai piecus punktus un piektdien Liepājā pastarīšu duelī tiksies ar līgas šobrīd vājāko komandu Jekaterinburgas "Avtomobilist".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Jēkabs Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks – Arvīds Reķis; Mārtiņš Karsums – Džeimijs Džonsons – Miks Indrašis, Aleksandrs Žirū – Pols Šehura – Aleksandrs Ņiživijs, Kaspars Daugaviņš – Andris Džeriņš – Gints Meija, Robs Šremps – Māris Bičevskis – Elvijs Biezais.

KHL regulārā sezona, 23. oktobris, Rīga

Rīgas "Dinamo" - Čeļabinskas "Traktor" 3:5 (0:1, 2:0, 1:4)
Vārti: 19:08 Karpovs 0:1, 35:42 Cibuļskis (Džonsons) 1:1, 38:24 Žirū (Šehura, Ņiživijs, vair.) 2:1, 40:41 Antipovs (Kuzņecovs) 2:2, 42:51 Džeriņš (Daugaviņš, Galviņš) 3:2, 43:16 Kontiola 3:3, 45:38 Jakuceņa (Kosticins) 3:4, 59:52 Belovs (Kontiola, tukšos vārtos) 3:5
Metieni: 29:28
Soda minūtes: 6:10
Vārtsargi: Mikaels Telkvists (no 59:29 līdz 59:52 - tukši vārti) - Andrejs Mezins


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:40, pirms 12 gadiem
Puiši jau nu sitās cik nu ir tā spēciņa un meistarības, bet principā šajā sezonā mums vārtsarga nav, un nav svarīgi vai ir kāds vārtos vai nav,jo ja gadās sarežģīts metiens –banka.
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
bļ* kas par hui*u!! Kaut kas nesaprotams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Huļi mums tāda komanda?
Slēpts komentārs: Šindleru Jēkabs
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Perfekta komanda tas ''Traktor''. Pat bez liekas piepūles sasita RD. Mierīgi pīpēdama. Pat Garnetu nevajadzēja laist laukumā. Mezins pilnīgi būdams bez spēļu prakses droši kontrolēja notikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Gaidam Pekkas atvadu runu.
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Galviņš nulle kā kapteinis,arī pārējo RD spēlētāju(Karsums neskaitās) meistarība zem KHL vidējā līmeņa,Pekka nekāds treneris ...vienīgi St.Juris ar Hrjušu,Guņu un Opuļu svēti kā Indijas govis,kurām ar smadzenēm viss ok!
Slēpts komentārs: Čaisora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: samss
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Šoreiz atliek tikai raudāt. Nu vienkārši lieliski puiši nospēlēja, ko tur piebilst.
Nākamajā spēlē samīcām Auto un sākam uzvaru sēriju.
Tagad noteikti vienīgais ko var atcerēties ir Galviņa kļūda.
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Sorokinu uz Dinamo un par kapteini!
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
Lūk ko izsaka viens vārds VĀRTSARGS!!!
Slēpts komentārs: Ralfinolv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
ļoti žeel tas dinamo ! Avto sagrausim !
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
2 spēles pēc kārtas no 2-1 zaudējam 2-5!
, 2012-10-23 21:41, pirms 12 gadiem
tiesneshi?
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Un beigās 2 minūtes par ko? Viņš tikko bija apgriezies un ripa pati nāca virsū, nevis viņš tur skrēja cīnīties.
Slēpts komentārs: D-pils26
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Kad mēs pēdējo reizi uzvarējām?
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vakar skumji bija noskatities, kaa Gjinamo neviena komponente netika lidzi Metalurgam, kam sekoja neskaitamie noraidijumi.
Sodien interesanti bija paverot ka tiesneshi vargos Gjinamieshus vilka aiz ausim, lai pelavu maisus kaut nedaudz paceltos turnira tabula
p.s. patika moments, kad Gjinamieshi pasi iestuma traktoristus vartusargu laukuma un tika ieskaititi varti. Protams kepkas kam par hokeju sajega maza Areena svilpj!!

Speles BOMBA - Gjinamo iemeta vairak par 2 vartiem !!!
tava mamma
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
B**e, z****alo, cik var??? Ko tāds spēlētājs kā Jamie Johnson dara mūsu komandā, ko Robijs Šremps dara mūsu komandā??? CIK VAR??? Kā mums var būt tāds kapteinis kā Galviņš? Vnk tizlenis!! Fantastika!

Jāsaka gan, ka nedaudz labāk sākam spēlēt ;d
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Kauns skatīties , labāk skatos paņem 100 000 ja vari
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Opa Dinamo style.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Ja jau pat Šupis ārdija ģērbtuves, tad iedomājieties kas tur paliek pēc Pekkas

P.S.
I D I O T I
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Ākstu bars.
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Man ir ļotižēl treneru,speletaju un līdzjutēju!!!! ai....................
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Ej tu nost, niknuma nepietiek, ka tav var laut pretiniekiem izlidzinat skaitu un pec tam ari iziet prieksaa. Ka var laut tik brivi iziet uz musu vartiem. Reali vajag 2 periodus Juceram un 1 Telkvistam vai otrkart, aj kauns, nau rakstura komandai pilnigi  Respekt lidjutejem. Talak gazien papildlaikaa Liepajaa un pec tam divi zaudejumi Maskavaa un Sankt Peterburgaa.
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Savicka kungs, PARDOD KLUBU!!!
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
qwyx rakstīja: Puiši jau nu sitās cik nu ir tā spēciņa un meistarības, bet principā šajā sezonā mums vārtsarga nav, un nav svarīgi vai ir kāds vārtos vai nav,jo ja gadās sarežģīts metiens –banka.
vārtusargu gan es nevainotu šeit!
, 2012-10-23 21:42, pirms 12 gadiem
Šis ir tas plans sezonas glabsanai?
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Pekka ir jāatkāpjas, spēle galīgi trula. Galviņš- sliktākais kapteinis jebkuras LV sporta komandas vēsturē, šodien viens pirmie 2 goli uz viņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Huļi? ';
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Es atvainojos,bet Huļi tu dod noraidījumu Daugavinam kad vins pataisno slido nomainiities un ripa vinam vnk traapa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot, vairs nepārsteidz katrs zaudējums, kuru nākas piedzīvot...
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
es personīgi pēc brīvajām dienām redzēju daudz pozitīvā šajās divās spēlēs, tie bija grandi, tāpēc nenokārsim galvas un skatīsimies kādi mēs izskatīsimies pret Avto.
Galviņam jānoplēš ar varu tas C burts un reālākais šī brīža kandidāts uz C statusu ir Daugava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Pastarīši paliek pastarīši , ko tur var darīt , koncentrācijas nekādas un AIZSARDZĪBA nulles.
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Nakosaja spele, bus piepildits tikai Rigas Dinamo Fanu sektors
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Un beigās jau pēc Pekkas sejas izteiksmes varēja redzēt, ka ir nobijies par savu palikšanu.
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Galvins lo**!!!
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: Man ir ļotižēl treneru,speletaju un līdzjutēju!!!! ai....................
pilnibā piekritu!!!!
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
Nabaga apzombētie, kas tērē desmitiem latu par vienu spēli. Idioti. Mazohisti. Modes pakaļskrējēji.
Dinamo ir nožēlojama komanda! Aizmetiet vienreiz tās rozā brilles tautieši.
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
jāgaida kad KGBešņiks aizvāksies. Cik cilvēkiem viņš dzīvi sabojāja savā laikā strādādams. Simtiem! Tagad visiem bojā dzīvi ar nemākulīgi komandas vadīšanu
, 2012-10-23 21:43, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Gjinamieshiem labi, ka nakama spele pret Avtomobilstu.
varbut ar tiesneshu palidzibu spes izmocit uzvaru
Vel jau nekur nav teikts, ka Ģinama uzvarēs Automobilist. Tā komanda saprot,ka no viņiem neviens neko negaida, un tāpēc īpaši neiespringst jeb spēlē kā prot, kamēr Ģinamai pakaļa deg.
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Un beigās 2 minūtes par ko? Viņš tikko bija apgriezies un ripa pati nāca virsū, nevis viņš tur skrēja cīnīties.
tie paši strīpainie, kas vakar, amatieri ar LA'Č li'meņa tiesāšanu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Viss kārtībā! Mēs ejam pareizā virzienā!
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Gribēju teikt, ka pēc trešajiem ielaistajiem vārtiem jāmaina vārtsargs, bet tad sapratu, ka nav jau uz ko mainīt. Jučers vispār nevienu spēli nav uzvarējis.
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Gribam uzvaru, nedomājam ar galvu, rezultātā muļķīgas kļūdas pie saviem vārtiem... Domājams, ka arī pašiem RD čaļiem ir pieriebies tā zaudēt, ne tikai faniem...
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Laba spēle,laba spēle... SPORTĀ IR SVARĪGS REZULTĀTS UZ TABLO!!!
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
KARTEJAIS SUDS DR IZPILDIJUMA !!!!!!!!
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
seemslegit rakstīja: ir slikti cilvēki
Juris tak ir svēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:44, pirms 12 gadiem
Karsums bija pelnījis golu šodien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
nekad dzīvē neesmu redzējis tik nevarīgu un tizli paredzamu kapteini kā Galviņš paldies
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vakar skumji bija noskatities, kaa Gjinamo neviena komponente netika lidzi Metalurgam, kam sekoja neskaitamie noraidijumi.
Sodien interesanti bija paverot ka tiesneshi vargos Gjinamieshus vilka aiz ausim, lai pelavu maisus kaut nedaudz paceltos turnira tabula
p.s. patika moments, kad Gjinamieshi pasi iestuma traktoristus vartusargu laukuma un tika ieskaititi varti. Protams kepkas kam par hokeju sajega maza Areena svilpj!!

Speles BOMBA - Gjinamo iemeta vairak par 2 vartiem !!!
Tu kā super negatīvais esi reti pozitīvs, pat vairāk kā pozitīvs pret visām rus komandu veikumiem un padarīto laukumā! Negatīvi cilvēki izvērte visu sev apkārt negatīvi, nevis tēlo tādus!
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
ATLAIST NEVIS PEKU BET VADIBU KAS PARAKSTIJA NEKAM NEDERIGUS LEĢIONARUS
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: es personīgi pēc brīvajām dienām redzēju daudz pozitīvā šajās divās spēlēs, tie bija grandi, tāpēc nenokārsim galvas un skatīsimies kādi mēs izskatīsimies pret Avto.
Galviņam jānoplēš ar varu tas C burts un reālākais šī brīža kandidāts uz C statusu ir Daugava.
nav jau jēgas likt, ja nav zināms kad beigsies lokauts. tad jau Mežoni drīzāk jāliek
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
NU PILNĪGI LŪZERI!!! PAZORS prosta, pie televizora var tikai smieties kā dabū vārtus, ta kkādu cūceni ielaiž pretējā galā.
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Kāds var paskaidrot par ko Daugaviņu noraidīja? Viņš tak nespēlēja, bet slidoja uz maiņu...
apdraudēja sevi
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
Vai tiešām angļu žīdi man atļaus skatīties Barsas spēli tv3play ?
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
Tgd gan man mūsējos ir žēl.
, 2012-10-23 21:45, pirms 12 gadiem
Kamer RD neiegadasies kartigus aizsargus,kurie var izgrust no vartsargu laukuma speletejus,kurie brivi darbojas ar nuju un netrauceti met ripas vartos,neka laba nebus,vartsarga N 1. ari RD nav.
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Interesanti kur speleetu taadi kaa, Sotnieks kuri laikam domaa ka nu no Dinamo vinus jau tochna neizmetiis , darba vieta liidz pensijai .. Tapec man jau shkiet, daudzi arii laizh luni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Neiebraucu, kā viņi tik talantīgi pamanās padi.st? Katru reizi pakāš ar jaunu odziņu. Tad štangas nomētā, tad spēli nosēž uz soda beņķa un ja nekas nelīdz zaudēt, tad Telkvists ielaiž kādu ķeburu, lai pietiktu, vai kāds kā šodien Galviņš ar ko orģinālu izceļas. Viss kopā - precīzi tik cik vajag kāsienam. Un tas pie tā, ka no visām spēlēm zāģim bija jābut maksimums piecās, sešās. Zaeeeeebaaala.
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Kas tas pa prikolu HULI?
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Rīga
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Ceru ka ši bija pēdēja spēle Pekkas vadībā, kaut vietā lai Ābols nāk! Sāk jau kretinēt!
, 2012-10-23 21:46, pirms 12 gadiem
Telkvists - KHL caurspīdīgākais vārtsargs!!!
Kapēc Pautakalio vietā nepaņemt Starkovu? Abiem taču viena stulbuma pakāpe!!!
Kakova *uja nespēlē Raitis(neesmu dzirējis, ka būtu trauma)? Ja Raiča būtu, ta nebūtu
šāda vārtsarga iestumšana ar visu ripu vārtos. Pilnīgs cirks. Ļoti ceru, ka preses konferencē izskanēs vārdi:"Es atkāpjos"
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
kaa man tracina ssitie cciikstulli Zahaarovs un Vuguls. Driiz skatissos bez skannas. A kur Ivanaans?
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
Jāmācās,jāmācās un vēlreiz jāmācās šoreiz mūsu ziemeļamerikāniem KHl spēles noteikumus
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Interesanti kur speleetu taadi kaa, Sotnieks kuri laikam domaa ka nu no Dinamo vinus jau tochna neizmetiis , darba vieta liidz pensijai .. Tapec man jau shkiet, daudzi arii laizh luni
Nav jau kluba VHL tāpēc nav ar ko tādu Cibuļski aizvietot
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
Kadam tacu jabut pedeja vieta, sogad tie esam mes! Rigas Dinamo
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
N.E.R.D. rakstīja: ATLAIST NEVIS PEKU BET VADIBU KAS PARAKSTIJA NEKAM NEDERIGUS LEĢIONARUS
pilnībā piekrītu par visiem izņemot Giroux ehh kā cipulis noderētu
, 2012-10-23 21:47, pirms 12 gadiem
Šī bija viena no labākajām spēlēm Dinamo izpildījumā šosezon. Labi patika , beidzot bija kombinācijas daudz, labi momenti, skaistas izspēles, cīņasspars.
Jā zaudēja, vieta tabulā ļoti slikta, kopumā situācija nav laba. Bet ja šādi spēlēs tad līdzjutēji nenovērsīsies, te es domāju īstos līdzjutējus nevis tos kuri atbalsta tikai tos kam iet labi.
Par šo spēli - malači, brīnos ka bija spēks pēc vakardienas tik daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Rauliits rakstīja: A kur Ivanaans?
neatbilst KHL limenim
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Galviņu nost no kapteiņa amata,kapteinim jabūt +/- autoritātei,viņš tāds nav....
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
šādā situācijā ir jāveic kādas patiesi revolucionāras inovācijas, piem mainit vartsargu pec katra gola
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Ja pat uzvarēs Avto, ko tālāk? atkal visiem kāsīs, kamēr nepienāks pastarīšu duelis? Tak jāmaina kkas, cik var!
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Nu nudien nevaru atrast nevienu pretargumentu tam,lai padomātu pretējo tam,ka RD vadība ir vnk garīgi slimi cilvēki!veseļojaties abi Jurčiki,Aigar un Gunti!
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Pekka ata! Abols ar Ignatjevu ari!
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Kautkā vairāk man sāk patikt video par netīro bļodu, nekā dinamo spēle.... huļi!
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Nuuu pret Avtomobilistiem tiesneshu atbalsts par visiem 100%
Tur uzvaru bus gruti izlaist
Holts viens pats Auto vārtos būs divu Magņitku un Traktoru spēlētāju vērts, jo vēlme parādīt Savickis&Co,ka viņi ir kļūdijušies, būs vienkārši nežēlīga.
, 2012-10-23 21:48, pirms 12 gadiem
Laikam treneriem ir savakti kompromitejosi materiali par vadibu, ka vini tiek ta loloti, saudzeti, glabati, taupiti utt.
, 2012-10-23 21:49, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Šī bija viena no labākajām spēlēm Dinamo izpildījumā šosezon. Labi patika , beidzot bija kombinācijas daudz, labi momenti, skaistas izspēles, cīņasspars.
Jā zaudēja, vieta tabulā ļoti slikta, kopumā situācija nav laba. Bet ja šādi spēlēs tad līdzjutēji nenovērsīsies, te es domāju īstos līdzjutējus nevis tos kuri atbalsta tikai tos kam iet labi.
Par šo spēli - malači, brīnos ka bija spēks pēc vakardienas tik daudz.
jā, taisnība, ar vienu LIELU piepildi- biaj tak zaudējums
, 2012-10-23 21:49, pirms 12 gadiem
dienāāmo diezgan sīivi varētu pacīnīties ar Liepājas metelurgu vai HK rīga ,bet KHL viņiem nav ko darīit
, 2012-10-23 21:49, pirms 12 gadiem
EEEEEEEEEE sexy pekka op op op op opa pekka style
, 2012-10-23 21:49, pirms 12 gadiem
Tak butu laidushu Jurcheru... Besi tas Telkvists... Nevelk speli nemaz.. Ja jurcers vartos tad nevaicas pakasham kapaitali vai ar 1 golu bet ir kkada parliecība vārtos..!! Bet te ne kāaaaaa........
, 2012-10-23 21:49, pirms 12 gadiem
smejos - Rakstīts Dinamo 5 zaudējums pēc kārtas , jautājums cilvēkiem , Jūs atceraties kādu uzvaru 3pt šosezon , ā pareizi tikai 2vas ir uzvaras , KAUNS pa visu ĢĪMi , 5iden vēl zāģis no Avto un vispār būs maisam gals vaļā
, 2012-10-23 21:50, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: jā, taisnība, ar vienu LIELU piepildi- biaj tak zaudējums
Jā bija, tas ir ļoti slikti, bet pati spēle patika.
, 2012-10-23 21:50, pirms 12 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Savicka kungs, PARDOD KLUBU!!!
Bet klubs jau viņam nepieder, bet Makarova kungam Maskavā po kādu sniegumu rāda Ģinama. Viņam lika iedot priekš Ģinamas naudu,un viņš iedeva, bet pārējais po.
, 2012-10-23 21:50, pirms 12 gadiem
kā teica zīlniece-Reķis sastāvā-tā ir nelaime,vai nav variantu
, 2012-10-23 21:51, pirms 12 gadiem
Man nav ko teikt. Labāk turpināšu atbalstīt LM.
, 2012-10-23 21:51, pirms 12 gadiem
viss notiek pēc plāna - 10 zāģi, savickis ar kļušķu visus noslāna, piesola nemaksāt algu, atlaist pusi komandas, sākas varonīgais ceļš uz PO, 8 vietu un pirmajā kārtā izsists konferences līderis...

Īsāk sakot - pie stūres komunisti, un spēle pēc tāda paša stila - tb sagādājam paši sev problēmas un tad varonīgi tās pārvaram!

Šī nav kritika - spēle pati pa sevi bij skatāma, bet nu čaļi, iemācaties mest pa vārtiem GARĀM vārtsargam nevis pa viņu vai 9 stāvā.

SC - Hotj uz lokauta laiku paņemiet kādu normālu vārtsargu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:51, pirms 12 gadiem
VISI UZ LIEPAJU PIEKDIEN...
PASTARIŠU DUELI CERESIM UZ UZVARU!!!
JA NE TAD PAR VIENU LIDZJUTEJU DR BUS MAZAK
, 2012-10-23 21:52, pirms 12 gadiem
šitie tak pat alus kausu nevarētu izcīnīt, kur nu gagarinu......
, 2012-10-23 21:52, pirms 12 gadiem
Tiesnesi ka man patik tiesnesi
3 traktor varti nebija jaskaita ,salauza speli tiesnesi
Ja dinamo vadiba nesnieks protestu tad vini ir pid.arasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
N.E.R.D. rakstīja: ATLAIST NEVIS PEKU BET VADIBU KAS PARAKSTIJA NEKAM NEDERIGUS LEĢIONARUS
čist nerd! leģionāri šogad mums lieliski nolasīti, visi pirms sezonas brēca ka nu beidzot super leģionāri, viss super a tagad tā pati vecā dziesma!
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
Nudien Tādu idiotisku aisargu nav nevienā komandā un kad beidzot beigs auklēties ar to zviedru caurumu..
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
momentum?
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
Nu ko, lai saka pēc šādas spēles ? Pekam ir jāiet prom, tikai tāpēc, lai kaut ko mainītu. Šī komanda vairs netic sev un tai netic arī līdzjutēji. Sezona kopumā ir norakstīta un kāpēc gan nedot Ābolam iespēju ? Neizdosies ?!? Nu nekas ! Nākamsezon ar jauniem spēkiem, jaunu treneri. It kā jau neviens nav vainīgs, bet reizē vainīgi ir visi.
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Jā bija, tas ir ļoti slikti, bet pati spēle patika.
Bet ko tas dod, ja no 20 spēlēm labas ir 15, bet uzvaras pamatlaikā nieka 2
, 2012-10-23 21:53, pirms 12 gadiem
Pekka uzvilkts
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
Tādu Pekku vēl neesmu redzējis! NIKNS!
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
tiešām atrodas cilvēki,kas ir gatavi par šo maksāt ? LOOOOL
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
Peka riktīgi iekarsis un ir par ko
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
scdl10 rakstīja: smejos - Rakstīts Dinamo 5 zaudējums pēc kārtas , jautājums cilvēkiem , Jūs atceraties kādu uzvaru 3pt šosezon , ā pareizi tikai 2vas ir uzvaras , KAUNS pa visu ĢĪMi , 5iden vēl zāģis no Avto un vispār būs maisam gals vaļā
maisam gals ir jau sen vaļā! un būs vaļā līdz sezonas beigām!
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
Pekka nikns
, 2012-10-23 21:54, pirms 12 gadiem
Pekka go home
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
labs jautājums igorčikam
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nu ko, lai saka pēc šādas spēles ? Pekam ir jāiet prom, tikai tāpēc, lai kaut ko mainītu. Šī komanda vairs netic sev un tai netic arī līdzjutēji. Sezona kopumā ir norakstīta un kāpēc gan nedot Ābolam iespēju ? Neizdosies ?!? Nu nekas ! Nākamsezon ar jauniem spēkiem, jaunu treneri. It kā jau neviens nav vainīgs, bet reizē vainīgi ir visi.
Nez vai tā nākamā sezona būs, tādi jocīgi izteikumi no RD vadības puses turklāt izskatās, ka naudas vairs galīgi nav, jo lokauta laikā neko īsti paņemt nevar/negrib/vienalga?
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Jā bija, tas ir ļoti slikti, bet pati spēle patika.
Jā, RD laba spēle, jo Traktor īpaši neiespringa.
Kādreiz paskaties kā šī komanda spēlē pret KHL līderiem, tad Tu sapratīsi kāds tajā ir potenciāls. ne par velti viņi ir vieni no KHL līderiem. Ja viņi būtu ielikuši Garnetu vārtos, un spēlējuši uz pilnu klapi, tad Ģinama nebūtu ne par kapeiku labāki kā pret Magņitku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
Speleja,cinijas,sitas,nositas utt, kas notiek? vai tad tiesam esam tik vaaji. Jaaa visas parejas komadas nopirka pa kadam stabilam nhl speletajam nu vai pat 3 speletajus, mes protams nee(sorry daugavin), nu kka jau tas viss kopa savelkaas un rezultats ir tads ka iemest mes nemakam, bet GALVENA problema - nav tada ka mikela vai jankas kas iedos to idealo piespeli lai var iemest, sodien zhiruu gols, bija tas kas vajadzigs, nizivijs ir daudz vairak jaizmanto, ari shremps var tadas piespeles iedot.
Bus okey!!!
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
Frost rakstīja: tiešām atrodas cilvēki,kas ir gatavi par šo maksāt ? LOOOOL
Par ko maksāt? Par hokeju? Bļin, kā var nesaprast, ka ļoti daudziem cilvēkiem vienkārši patīk labs hokejs, poh ka mājas komanda zaudē. Bet hokejas kopumā nav slikts.
, 2012-10-23 21:55, pirms 12 gadiem
ingus-si rakstīja: dienāāmo diezgan sīivi varētu pacīnīties ar Liepājas metelurgu vai HK rīga ,bet KHL viņiem nav ko darīit
ar brīnumiem,kas saucās mazais racējs,dulevskis,mannāģīmis un kleinais karls KHLtiešām nav ko darīt-tad nu tiešām dodiet iespēju Gipteram ,Jakovļevam ,Birziņam vai Koļesņikovam-sliktāk nebūs,bet vecajiem pundurzaķiem -davaj dosvidaņije
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:56, pirms 12 gadiem
lāsts turpināsies kameer enerģiskais Cipuļu Mārtiņš nebūs sastāvā.
Tas ir kautkas nezskaidrojams, pēc Traktoristu 3ajiem vaartiem viss bija skaidrs kurš uzvarēs. 1,2,3 vaarti no nekaa + 4 aizsargi nolažoja. We are missing something, we are missing something. Cipuļu Mārtiņš You are missing. Un pat kolhoza līgā komanda bez GM nevar pastāvēt.
, 2012-10-23 21:56, pirms 12 gadiem
Treneri padzīt, padzīt visus imigrantus no komandas, bez tiem var labi iztikt, padzīt arī tizlos komentētājus un spēles režisoru.
spēles vienkārši nav skatāmas.
, 2012-10-23 21:56, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: Cik Žirū ir vārtu ?
5+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Šī bija viena no labākajām spēlēm Dinamo izpildījumā šosezon. Labi patika , beidzot bija kombinācijas daudz, labi momenti, skaistas izspēles, cīņasspars.
Jā zaudēja, vieta tabulā ļoti slikta, kopumā situācija nav laba. Bet ja šādi spēlēs tad līdzjutēji nenovērsīsies, te es domāju īstos līdzjutējus nevis tos kuri atbalsta tikai tos kam iet labi.
Par šo spēli - malači, brīnos ka bija spēks pēc vakardienas tik daudz.
ja šitā spēlēs ar šitām kļūdām kādas bija šodien tad no pēcpuses arī neizlīdīs,par tiesnešiem nav komenti,te jāpiekrīt pokemoniem,kolhozu līgā labākus nedabūt!!!
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
PEKA ŠODIEN IZCEPAS
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
we need a help, we need a help!
Belausovs labi ieteica, jāmaina sastāvs daļēji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
Dinamo vadība liek uz toto, ka būs zāģis, lai var nopirkt jaunu vārtsargu
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, RD laba spēle, jo Traktor īpaši neiespringa.
Kādreiz paskaties kā šī komanda spēlē pret KHL līderiem, tad Tu sapratīsi kāds tajā ir potenciāls. ne par velti viņi ir vieni no KHL līderiem. Ja viņi būtu ielikuši Garnetu vārtos, un spēlējuši uz pilnu klapi, tad Ģinama nebūtu ne par kapeiku labāki kā pret Magņitku.
Atkal jau spiežas cauri tava milzīgā nepatika pret DR. Kad vienreiz liksies mierā? Objektivitāte tavā teiktajā ir 0. Arī pēc katras DR uzvaras tev ir bijis ko pateikt - haļava, tiesneši pietiesāja utt. Nožēlojami.
, 2012-10-23 21:57, pirms 12 gadiem
Šremps un Žirū jaatstāj, pārejie leģionāri jāmet ārā ... jaatbrīvo līdzekļi kādam lokauta spēlētājam... ar kuru vietu GM domā, vai viņš vispār to dara?
Kapteiņa uzšuvi jādod Daugaviņam, tiešām neviens neredz ka viņš ir tas komandas motors????
Rautakalio ir ok, spēli protams uzvar tiesneši, za***** man jau tas viss...
jānopērk kāds ļevijs spēlētājs, lai sadod pa purnu kādam tiesnesim spēles laikā, diskvalificēs gan jau uz mūžu... pats piesakos šim darbiņam ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:58, pirms 12 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: isas parejas komadas nopirka pa kadam stabilam nhl speletajam nu vai pat 3 speletajus, mes protams nee
toties mums ir Ivanans, kam neslikti maksa, bet vinsh nespele...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:58, pirms 12 gadiem
Ne jau ka dināmo padi*sa nu nejau ka?
, 2012-10-23 21:58, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: Paldies !
6+1
, 2012-10-23 21:58, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Bet ko tas dod, ja no 20 spēlēm labas ir 15, bet uzvaras pamatlaikā nieka 2
Kā kuram, citam tas neko nedod, viņiem vajag punktus un vietu(protams arī man nesalīdzināmi lielāks prieks ir ja ir uzvaras) , citam laba spēle arī dod prieku jo patīk spēle kā tāda un ja es redzu ka mūsējie labi spēlē tad priecīgs par spēli , bet nevis par rezultātu. Ir jau jānodala cilvēki kuriem patīk hokejs kā tāds un kuriem interesē tikai Dinamo rezultāti un tāpēc interesējās par hokeju. Man prieku sagādā jebkura Dinamo spēle-pēc tam var paskatīties paanalizēt(spēles ierakstu un pēc tam skatos vēlreiz visu vai daļēji) - man ir interesanti pavērot konkrētu spēlētāju, kombinācijas, kļūdas utt. Tas ļoti interesē citas komandas tikai skatos bet Dinamo analizēju daudz dziļāk jo tā ir mana komanda.
, 2012-10-23 21:58, pirms 12 gadiem
Jāsāk ar būs laikam man likt likmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:59, pirms 12 gadiem
Šoreiz ar Pekku nekāda sakara......JA TĀDAS KĻŪDAS taisa savā aizvārtē, un ļauj bakstīt vārtusargu!!!! Vāks....paši sev šīs bankas atvedām....stulbums!!!
Un šitie debīlie Galviņa metieni no zilās...parsvarā nokavēti un virsū aizsargam...izskatās pēc truluma kalngala...
, 2012-10-23 21:59, pirms 12 gadiem
Deimians rakstīja: Šremps un Žirū jaatstāj, pārejie leģionāri jāmet ārā ... jaatbrīvo līdzekļi kādam lokauta spēlētājam... ar kuru vietu GM domā, vai viņš vispār to dara?
Kapteiņa uzšuvi jādod Daugaviņam, tiešām neviens neredz ka viņš ir tas komandas motors????
Rautakalio ir ok, spēli protams uzvar tiesneši, za***** man jau tas viss...
jānopērk kāds ļevijs spēlētājs, lai sadod pa purnu kādam tiesnesim spēles laikā, diskvalificēs gan jau uz mūžu... pats piesakos šim darbiņam ...
Daugaviņš nebūs kapteinis kaut vai tāpēc, ka viņš teorētiski jebkurā brīdī var aizbraukt atpakaļ uz NHL, kad sezona sāksies. Kapteiņus nemaina kā zeķes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 21:59, pirms 12 gadiem
Putina pirksts, sis jau paliek aizdomigi
, 2012-10-23 21:59, pirms 12 gadiem
Laipni aicināti uz VEF spēlēm.
, 2012-10-23 21:59, pirms 12 gadiem
malaci apsveicu amatieru komandu DINAMO AR KARTEJO ZAGI UN 5DIENA LIEPAJA ARI BUS ZAGIS
, 2012-10-23 22:00, pirms 12 gadiem
Pat nezinu, ko lai saka. Viss ir kārtībā, vienīgi vārtsargs netur līmeni, diemžel.
, 2012-10-23 22:00, pirms 12 gadiem
kas šodienas spēli arī rādija ASV ka traktoram bija jāuzvar!!!!!!
vajadzētu tak iesniegt par šiem abiem tiesnešiem sūdzību!!!!
, 2012-10-23 22:00, pirms 12 gadiem
Bl....dj, nav ko teikt. 2 trešdalas beigās, nepiefiksēju kurš - Meija varbūt, ja nē , sorry - kur izgāja pret vārtsargu - nolika vārtsargu, augšākvadrāts 1x1 brīvs, pretinieks netraucē, iet garām baksta kājsargos - vai tiešām saņemot tādu algu nevar pacelt šaibu augstāk. Vakar Magņitka taču mācīja, ka jāmet virs pleca mazā spraudziņā - te pusvārtos tukšos nevar trāpit((
, 2012-10-23 22:00, pirms 12 gadiem
guvbis rakstīja: un ļauj bakstīt vārtusargu!!!!
da neviens tur neko nebakstija, vnk uzgruda pashi Kosticinu virsu Tellquistam un gols...
, 2012-10-23 22:00, pirms 12 gadiem
liekas nav psihologa
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
Trevor Gillies VS Jon Mirasty / Тревор Гиллис...

labs, mazais atkal norāvās, šoreiz vēl konkrētāk!
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
imantsbg rakstīja: Nudien Tādu idiotisku aisargu nav nevienā komandā un kad beidzot beigs auklēties ar to zviedru caurumu..
aizsargi vienkārši fantastika-Reķis,mannāģīmis ,Duļevskis ,kleinais Karls-to nokomplektēt ir jāmāk-bez sevišķas matreālās ieinteresētības no GM to dabūt galā nevarētu
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
Heyy. rakstīja: Laipni aicināti uz VEF spēlēm.
VEF sācis spēlēt hokeju? Man interesē hokejs
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
Kauns nav??
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
meele rakstīja: ja šitā spēlēs ar šitām kļūdām kādas bija šodien tad no pēcpuses arī neizlīdīs,par tiesnešiem nav komenti,te jāpiekrīt pokemoniem,kolhozu līgā labākus nedabūt!!!
Tiesnešiem ne vakar ne šodien nav ne vainas. Tiesāja profesionāli-tas ka daudziem vakar nepatika-daudz kas var nepatikt-lai palasa noteikumus un lai paskatās atkārtojumus ar vēsu prātu tad sapratīs. Man vakar šķita tikai viena tāda kļūda-kad it kā Malkinu nogāza 3 periodā.
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
guvbis rakstīja: Šoreiz ar Pekku nekāda sakara......JA TĀDAS KĻŪDAS taisa savā aizvārtē, un ļauj bakstīt vārtusargu!!!! Vāks....paši sev šīs bankas atvedām....stulbums!!!
Un šitie debīlie Galviņa metieni no zilās...parsvarā nokavēti un virsū aizsargam...izskatās pēc truluma kalngala...
Da tas faktisk visiem mūsu aizsargiem - ir ripa, šķil pa vārtiem, nē b*a, gaida līdz pieslido pretinieks un tad jau nu ir lielais pi*ējs 9jā stāvā!
, 2012-10-23 22:01, pirms 12 gadiem
Mežone rakstīja: 5+1
6+1
, 2012-10-23 22:02, pirms 12 gadiem
MarcizZ rakstīja: Daugaviņš nebūs kapteinis kaut vai tāpēc, ka viņš teorētiski jebkurā brīdī var aizbraukt atpakaļ uz NHL, kad sezona sāksies. Kapteiņus nemaina kā zeķes.
Izstās lokauts ievilksies... SKA Kovaļčuku izvēlējas par kapteinu uz lokauta laiku... nebija slikti RD izdarīt to pašu ...
, 2012-10-23 22:02, pirms 12 gadiem
Heyy. rakstīja: Laipni aicināti uz VEF spēlēm.

VEF malači bet viņu fani vafeles gan ir nodzērusies urlas!!!!!!
, 2012-10-23 22:02, pirms 12 gadiem
bars161 rakstīja: Bl....dj, nav ko teikt. 2 trešdalas beigās, nepiefiksēju kurš - Meija varbūt, ja nē , sorry - kur izgāja pret vārtsargu - nolika vārtsargu, augšākvadrāts 1x1 brīvs, pretinieks netraucē, iet garām baksta kājsargos - vai tiešām saņemot tādu algu nevar pacelt šaibu augstāk. Vakar Magņitka taču mācīja, ka jāmet virs pleca mazā spraudziņā - te pusvārtos tukšos nevar trāpit((
vinsh jau pret Magnitku vakar pie 1 gola nezinaja ko darit, paveicas ka Dzherinsh pakera ripu un iemeta...
, 2012-10-23 22:02, pirms 12 gadiem
detrw rakstīja: šādi zāģi kā šis,ir baigā mistika!
Reķis- nelaime
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:02, pirms 12 gadiem
Progres jau ir vēlāk būs labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:03, pirms 12 gadiem
ko te teikt pārdzīvojumi te ir lieki
jāsavāc komanda jāsanāk kopā
un jāizrunā tie kas nevar tie lai suta uz liepaju
un jāsamazina algas vai nu citi mēri
skatitaji grib uzvaras ne zāģus.
, 2012-10-23 22:03, pirms 12 gadiem
VEF!
, 2012-10-23 22:03, pirms 12 gadiem
HK Rīga šodien vinēja
, 2012-10-23 22:04, pirms 12 gadiem
Oļegs Sorokins jau katrā spēlē ar Teqvistu vārtos,saka šos vārdus: Nu nedrīkst tādus vārtus ielaist ārzemju vārtusargs! (citāta beigas)
Jebkuram ārzemniekam ir jābūt galvas tiesu pārākiem,par vietējo,bet Dinamo ir pretēji! Es domāju,ka būtu vinnējuši ar Jučeru 3:1 vai 3:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:05, pirms 12 gadiem
Yablon..... rakstīja: Progres jau ir vēlāk būs labāk
ja līdz decembrim nepamodīsies kārtīgi, tad no tā labāk nebūs nekādas jēgas! izformēt komandu, trenēties un saspēlēties līdz nākamās sezonas sākumam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:05, pirms 12 gadiem
Kamēr nebūs stabila pirmā numura vārtos, tikmēr par uzvarām var aizmirst. Lietderīgāk būtu kādus trīs leģionārus atlaist, un pa to piķi paņemt stabilu vārtsargu
, 2012-10-23 22:05, pirms 12 gadiem
silence rakstīja: Oļegs Sorokins jau katrā spēlē ar Teqvistu vārtos,saka šos vārdus: Nu nedrīkst tādus vārtus ielaist ārzemju vārtusargs! (citāta beigas)
Jebkuram ārzemniekam ir jābūt galvas tiesu pārākiem,par vietējo,bet Dinamo ir pretēji! Es domāju,ka būtu vinnējuši ar Jučeru 3:1 vai 3:2
Ar Jučeru vārtos cik atceros šogad neviena uzvara nav gūta-visas uzvaras kad Telkvists bijis vārtos
, 2012-10-23 22:06, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Loģiski, Makarova spēļmantiņai ''Rīgas Dinamo'' drīz pienāks grūti laiki, jo galvenajam īpašniekam apniks apziņa, ka viņš ir ir līgas vājākā kluba īpašnieks, un to vada īsti ambāļi , tapēc projekts tiks slēgts.
kļudies vecīt RD īpašnieki ir krievi un viņiem ir poh galvenais ka vairāk eiropas klubi spēlētu KHL!!
, 2012-10-23 22:06, pirms 12 gadiem
Telkvists noraka,bet bez Ivanāna mūsējos iestum vārtos ar visu šaibu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:06, pirms 12 gadiem
Njā, tam gan jāpiekrīt, ja piektdien zaudēs, kādam galva ripos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:07, pirms 12 gadiem
Dināmo vs Holts Liepājā aij žēl ka holtijs nebūs rīgā
, 2012-10-23 22:07, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Ar Jučeru vārtos cik atceros šogad neviena uzvara nav gūta-visas uzvaras kad Telkvists bijis vārtos
da abi viņi caurumi... viens jauns un nepieredzējis tolkam, otrs pensis... Kkāds unikums!
, 2012-10-23 22:07, pirms 12 gadiem
nu ko, Pekka, joprojām tava komanda iet pareizajā virzienā?..... ja tu esi lūzers, tad atkāpies, bet nevelc mūsējos sev līdzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:09, pirms 12 gadiem
piekritu, ja ne ātrāk
MarcizZ rakstīja: Njā, tam gan jāpiekrīt, ja piektdien zaudēs, kādam galva ripos.
, 2012-10-23 22:09, pirms 12 gadiem
Huļi šodien Huļi rīt huļi kamēr zemē krīt
, 2012-10-23 22:09, pirms 12 gadiem
nav Ozo kas visu komandu spētu savākt, pekam tas nesanāk!!!
ja maina treneri tad arī trenera palīgus abus arīi!!
jo tie daudz ko iespaido!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:09, pirms 12 gadiem
kalcium rakstīja: da abi viņi caurumi... viens jauns un nepieredzējis tolkam, otrs pensis... Kkāds unikums!
Piekrītu, neviens no viņiem nav pirmā vārtsarga līmenī-abiem atvairītie metieni ap 90% , Telkvistam laikam tagad būs ap 89%. Viņi abi ir starp līgas vājākiem vārtsargiem pēc statistikas.
, 2012-10-23 22:10, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Loģiski, Makarova spēļmantiņai ''Rīgas Dinamo'' drīz pienāks grūti laiki, jo galvenajam īpašniekam apniks apziņa, ka viņš ir ir līgas vājākā kluba īpašnieks, un to vada īsti ambāļi , tapēc projekts tiks slēgts.
Un ko tad Tu trolli darīsi?
@irsā būs!
Mēs jau pārdzīvotu, projekts divu gadu vietā, eksistē piecus, par ko paldies, bet ko darīs sc.com miskastnieki, Tevi ieskaitot, būs jāmeklē kur grabēt tālāk!
, 2012-10-23 22:11, pirms 12 gadiem
Redzēju spēli, Peku absolūti nevar vainot. Spēlētāji ir švaki, kad šitā regulāri atslēdzas no spēles.

1.periods

+ mūsējie rāda atzīstamu hokeju, un nevienā brīdī Traktors neizskatījās labāks.
- nespēj no 2 vairākumiem iemest vismaz vienu šaibu kaut arī momenti bija
- Galviņa + Rēdliha nolaidība aizsardzībā savā zonā.

2.periods

+ trekns pluss. Veči pēc neveiksmīgām pirmā perioda beigām iznāk uz laukuma gatavi sadot pa zobiem. Visas 20 minūtes lauza Traktoru, un tika pamatoti atalgoti.

3.periods

- Veči pamanās zaudēt ātru golu, bet tas vēl ir piedodami, jo pēc spēles vēl neizskatījās, ka ir kaut kāds nokdauns. To pierāda nākamie vārti Džeriņa izpildījumā, un šeit sākās tas par Peka runāja - par tiem 10 %.
Traktoram nu nekādi nevajadzēja uzreiz atgūt vārtus un kur nu vēl tikt priekšā. Negribās ticēt, ka tas ir sagurums, vnk koncetrēšanās nokrita zem nulles.

Secinājums.

Peka nav slikts treneris. Spēlētāji šobrīd ir zaudējuši pārliecību, bet uz ledus dara ko var. Tomēr pārliecība pazūd brīžos, kad esam priekšā, jo tad tjipa visu galvās ievelkas doma "mēs varam uzvarēt" un veči apjūk nav gatavi nākamajam gājienam. Te ir jāsasauc komandu kopā un jāpasaka, veči, ja esam vadībā, turpinam kapāt tā itkā mēs būtu zaudētājos. Citādi to pārliecību neatgūsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:12, pirms 12 gadiem
qwyx rakstīja: Puiši jau nu sitās cik nu ir tā spēciņa un meistarības, bet principā šajā sezonā mums vārtsarga nav, un nav svarīgi vai ir kāds vārtos vai nav,jo ja gadās sarežģīts metiens –banka.
ne gluži v-sargos ir lieta - abiem galvās ir bezcerība un izmisums no mūsu aizsargiem...mēs katastrofāli zemu spēlējam (spiežamies pie vārtiem) !!! Un līdz ar to v-sargiem ir ļoooti grūti - vai nu aizsegta redzamība - ja nē tad tik un tā spēcīgi met no tuvas distances..pamēģini noreaģēt ...
, 2012-10-23 22:12, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Sākumā iespējams tā bija, bet tagad ar visu KHL globalizāciju krieviem sāk palikt vairāk vai mazāk poh*j par kādu ''Dinamo Rīgu''.
nu krievi var jau cerēt ka visas labākās eiropas komandas spēlēs KHL bet ar šdu tiesāšanas līmeni diezvai!!!
, 2012-10-23 22:12, pirms 12 gadiem
Nu kāpēc šodien zāģis? ';
, 2012-10-23 22:13, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Un ko tad Tu trolli darīsi?
@irsā būs!
Mēs jau pārdzīvotu, projekts divu gadu vietā, eksistē piecus, par ko paldies, bet ko darīs sc.com miskastnieki, Tevi ieskaitot, būs jāmeklē kur grabēt tālāk!
Varbūt tad viņi uzklups VEF komandai-arī varēs bļaut ka spēlē krievu līgā..šitādiem taču vajag kaut ko lamāt-tā ir viņu ikdienas maize kā jau kārtīgam latvietim ir jāapēd otrs latvietis
, 2012-10-23 22:13, pirms 12 gadiem
Jučeram trūkst talanta, Telkvistam gribēšanas... Tādā ziņā palaist Holtu bija ļoti stulba rīcība. Viņš vismaz bija īsts DR patriots + dažu labu spēli uz emocijām vien spēja pacelt.
, 2012-10-23 22:13, pirms 12 gadiem
Shed rakstīja: Redzēju spēli, Peku absolūti nevar vainot. Spēlētāji ir švaki, kad šitā regulāri atslēdzas no spēles.

1.periods

+ mūsējie rāda atzīstamu hokeju, un nevienā brīdī Traktors neizskatījās labāks.
- nespēj no 2 vairākumiem iemest vismaz vienu šaibu kaut arī momenti bija
- Galviņa + Rēdliha nolaidība aizsardzībā savā zonā.

2.periods

+ trekns pluss. Veči pēc neveiksmīgām pirmā perioda beigām iznāk uz laukuma gatavi sadot pa zobiem. Visas 20 minūtes lauza Traktoru, un tika pamatoti atalgoti.

3.periods

- Veči pamanās zaudēt ātru golu, bet tas vēl ir piedodami, jo pēc spēles vēl neizskatījās, ka ir kaut kāds nokdauns. To pierāda nākamie vārti Džeriņa izpildījumā, un šeit sākās tas par Peka runāja - par tiem 10 %.
Traktoram nu nekādi nevajadzēja uzreiz atgūt vārtus un kur nu vēl tikt priekšā. Negribās ticēt, ka tas ir sagurums, vnk koncetrēšanās nokrita zem nulles.

Secinājums.

Peka nav slikts treneris. Spēlētāji šobrīd ir zaudējuši pārliecību, bet uz ledus dara ko var. Tomēr pārliecība pazūd brīžos, kad esam priekšā, jo tad tjipa visu galvās ievelkas doma "mēs varam uzvarēt" un veči apjūk nav gatavi nākamajam gājienam. Te ir jāsasauc komandu kopā un jāpasaka, veči, ja esam vadībā, turpinam kapāt tā itkā mēs būtu zaudētājos. Citādi to pārliecību neatgūsi.
Lieliski pateikts ... mož, lai psihologu piesaista, problēmas ir psiholoģiska tipa ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:14, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu, neviens no viņiem nav pirmā vārtsarga līmenī-abiem atvairītie metieni ap 90% , Telkvistam laikam tagad būs ap 89%. Viņi abi ir starp līgas vājākiem vārtsargiem pēc statistikas.
tur jau tā lieta... kurā virzienā skatījās tie 3 auni mīkstajos krēslos, nav saprotams... Ja vēl pa Jučeru varētu saprast - svējais un un 2GK lomu pavilktu, tad telkvists, jau vienā no sezonām parādīja, ka nevelk viņš vairs... Itkā jau saka - 2 uz viena grābekļa nekāpj...
, 2012-10-23 22:14, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Sākumā iespējams tā bija, bet tagad ar visu KHL globalizāciju krieviem sāk palikt vairāk vai mazāk poh*j par kādu ''Dinamo Rīgu''.
Tā vis nav ,Latvija ir vājākais posms Baltijā un to bez krievu ietekmes neatstās kremlis.Nav svarīgas uzvaras ,svarīgi ir lai arēnā Rīga skanētu padomijas himna.
, 2012-10-23 22:14, pirms 12 gadiem
Dvj puiši saņemās un aiziet jāsāk uzvaru vilnis
, 2012-10-23 22:14, pirms 12 gadiem
Pedejais laiks rikoties
Kad dinamo vadiba saks domat ar galvu
1 Mainit kapteini
2 Nav ko taupit naudu Ozo, Spruktu , Masalski uz Dinamo
Karlu , srempu , telkvistu sutit uz majam
, 2012-10-23 22:15, pirms 12 gadiem
Nezinu, būtu Rīgai ar Liepāju tiešām labas farma attiecības, varētu kādu buntīti ar spēlētājiem nosūtīt lejā, it īpaši aizsargus!

Paņemt augšā Liepājas spēlētājus, varbūt kāds izlec, izmanto iespēju, varbūt situācijas maiņa pamodina no pašapmierinātības un drošības sajūtas arī tagadējos spēlētājus!

Ja sākot ar AVTO spēli lietas neaiziet, un tad nekas netiek darīts, tad es šo komandu nesaprotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:17, pirms 12 gadiem
Mozsh uz spēli pret Avtomabilist laukāa jālaiž Liepājas Metelurgs ,varbūūt varētu cerēt uz uzvaru
, 2012-10-23 22:19, pirms 12 gadiem
Eu bet kā fārms ir tak kkāds somu klubs! kapēc no turienes nevar savākt kādu?
, 2012-10-23 22:19, pirms 12 gadiem
kalcium rakstīja: tur jau tā lieta... kurā virzienā skatījās tie 3 auni mīkstajos krēslos, nav saprotams... Ja vēl pa Jučeru varētu saprast - svējais un un 2GK lomu pavilktu, tad telkvists, jau vienā no sezonām parādīja, ka nevelk viņš vairs... Itkā jau saka - 2 uz viena grābekļa nekāpj...
Kad vasarā uzzināja ka atlaida Holtu un paņēma Telkvistu biju izbrīnīts. Vienīgais mans skaidrojums tam-Telkvists bija lētāks, lai arī tam ir grūti noticēt. Jo Telkvists arī pirmajā sezonā nepārliecināja. Jā Holtu nekad neesmu uzskatījis par pirmo vārtsargu-viņš bij akā labs otrais vārtsargs kurš uz kādu laiku varēja sasniegt arī labu formu. Gribējām pēc komandas vadības izteikumiem labu pirmo vārtsargu(tā viņi pamatoja Holta atlaišanu ka viņš nav labs otrais vārtsargs-labi piekrītu tad vietā ņemiet kaut ko līdzīgu Gārnetam, Košeckinam, bet protams tāda līmeņa nav naudas, nu tad vajadzēja paturēt Holtu kā labu otro vārtsargu.
, 2012-10-23 22:19, pirms 12 gadiem
Ņiživijs ar savu "ripas turēšanu" vienkārši malacis, kā uznāk kāds virsū tā viņš uz ledus, kājas nevelk līdzi galvai... vecs pirdiens, kas domā ka smarožo labi ... Žēl gan ...

Šremps, Karls un Tellqvist jāmet ārā ... Jučers jātrenē kā numero UNO... jāpērk 1 sakarīgs uzbrucējs no ārzemēm...
, 2012-10-23 22:19, pirms 12 gadiem
satann rakstīja: Pedejais laiks rikoties
Kad dinamo vadiba saks domat ar galvu
1 Mainit kapteini
2 Nav ko taupit naudu Ozo, Spruktu , Masalski uz Dinamo
Karlu , srempu , telkvistu sutit uz majam
Tu uzsauc naudu tiem pasākumiem ,par kuriem raksti,ja nē paklusē.Ja kādu sūtu mājās ,tad nosauc spēlētājus ,kuri ir dabūjami par to pašu cenu.
, 2012-10-23 22:20, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Ar Jučeru vārtos cik atceros šogad neviena uzvara nav gūta-visas uzvaras kad Telkvists bijis vārtos
Nav svarīgi ar ko gūtas uzvaras, svarīgi ka v-sargs spēlē - Teļiks ir REĀLS CAURUMS iznemot vienu speli, kad pakāsām, bet spēlēja čalis reāli labi - vecai vecenei arī reizēm gadās pruha. Domāju, ka ar Māri sodien toč būtu uzvara (man arī ne viņš īsti patīk, kā otrais ok)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:21, pirms 12 gadiem
Nu ja skatās no tā aspekta, ka spēlējām ar vienu no līderkomandām, tad šodienas spēle bija tīri okey. Galvenais patika, ka pirmo reizi veči sāka iet uz vārtiem ar gaļu(bet tā ir jāspēlē visu laiku!). Bez Raita pilnīgi izjukusi 4. maiņas loma - šeit tomēr Pekkas neprofesionalitāte vai izmisums!
Par jēlo vārtsargu spēli??? Nu šeit Jjau Lipmanis u Puče pateica - nu nevar politmarionetes būt profesionālas...
, 2012-10-23 22:22, pirms 12 gadiem
Deimians rakstīja: Ņiživijs ar savu "ripas turēšanu" vienkārši malacis, kā uznāk kāds virsū tā viņš uz ledus, kājas nevelk līdzi galvai... vecs pirdiens, kas domā ka smarožo labi ... Žēl gan ...

Šremps, Karls un Tellqvist jāmet ārā ... Jučers jātrenē kā numero UNO... jāpērk 1 sakarīgs uzbrucējs no ārzemēm...
Bet makarova kungs nedo naudu tam vienam sakarīgam uzbrucējam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:24, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nez vai tā nākamā sezona būs, tādi jocīgi izteikumi no RD vadības puses turklāt izskatās, ka naudas vairs galīgi nav, jo lokauta laikā neko īsti paņemt nevar/negrib/vienalga?
Bet nav jau arī tās naudas vairāk! Kāpēc, lai Gazprom Dinamo dotu vairāk ? Krieviem jau to konkurenci tā pa īstam no Dinamo nevajag. Galvenais, lai ir komanda no Latvijas. Lai gan varbūt tagad kad ir Slovākijas un Ukrainas komandas, arī to no Dinamo vairs nevajag. Bet izlasei jau tāpat tāds Dinamo - bijis, nebijis.
, 2012-10-23 22:25, pirms 12 gadiem
satann rakstīja: Pedejais laiks rikoties
Kad dinamo vadiba saks domat ar galvu
1 Mainit kapteini
2 Nav ko taupit naudu Ozo, Spruktu , Masalski uz Dinamo
Karlu , srempu , telkvistu sutit uz majam
Jā,jā un Saulieti šurp,redz ukros golu ielicis!!!Tam par godu pat video ielikts SC Bļ.āksti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:25, pirms 12 gadiem
Piedodiet hokeja fani , bet mans slēptākais murgs ir lai Dinamo šogad un nākošgad paliek pēdējā vietā UN NOLĀDĒTAIS VIAŠROTS BANKROTĒTU!
Atņēmāt vienkāršai tautai hokeju - seko Dieva sods.. oi alus jau laikam par daudz dzerts....
, 2012-10-23 22:26, pirms 12 gadiem
reinis619 rakstīja: Kauns skatīties , labāk skatos paņem 100 000 ja vari
tad skaties un nebāz te savu nošmulēto degunu!
, 2012-10-23 22:26, pirms 12 gadiem
Tellijs var iet sargāt ''Trim vaļiem'' sētas vārtiņus, bet tas vārtsargu treneris no Somijas lai ņem to idiotu Peku, kurš nemainīja vārtsargu pēc 3.ielaistās ripas, un brauc uz dzimteni dejot savu polku.Pilnīgs idiotisms, ne RD.Varenais kapteinis Galviņš pavisam nopietni ir slims ar zvaigžņu slimību, slido pa ledu - paļci vejerom.besī laukā tas amatierisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:27, pirms 12 gadiem
Dinamo var vilkt paralēles ar Andri Biedriņu. pret Jugra 6min ielaiž 4 golus, te 5min 3 piezimes, gluži kā Andrītim ar piezīmēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:29, pirms 12 gadiem
Kaads var buut Daugavins kapteenis ja vinsh neko neraada, tad jau labaak Ivanaanu ,tas kaut pusi komandas geerbtuvee pamiiciitu,lai dziive salda nebuutu, a to chomi komandaa nejuut stingru roku!
, 2012-10-23 22:30, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Es personīgi esmu VEF fans, tādēļ nečīksti Vēsturniek un turpini atbalstīt zaudētājus.
Es atbalstu SAVU KOMANDU neatkarīgi no tā vai zaudē vai uzvar un ja Tu esi VEF fans tad atceries ka fans atbalsta savu komandu arī tad ja komanda zaudē spēli pēc spēles un ceru ka pierādīsi ja VEF sāks zaudēt(ceru ka tas nenotiks) arī tad Tu viņu atbalstīsi.
Kā tu "atbalstīji" Latvijas hokeja izlasi labi atceros no Taviem komentāriem maijā
, 2012-10-23 22:30, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Kad vasarā uzzināja ka atlaida Holtu un paņēma Telkvistu biju izbrīnīts. Vienīgais mans skaidrojums tam-Telkvists bija lētāks, lai arī tam ir grūti noticēt. Jo Telkvists arī pirmajā sezonā nepārliecināja. Jā Holtu nekad neesmu uzskatījis par pirmo vārtsargu-viņš bij akā labs otrais vārtsargs kurš uz kādu laiku varēja sasniegt arī labu formu. Gribējām pēc komandas vadības izteikumiem labu pirmo vārtsargu(tā viņi pamatoja Holta atlaišanu ka viņš nav labs otrais vārtsargs-labi piekrītu tad vietā ņemiet kaut ko līdzīgu Gārnetam, Košeckinam, bet protams tāda līmeņa nav naudas, nu tad vajadzēja paturēt Holtu kā labu otro vārtsargu.
Tur jau tā lieta... Da ir piķis... Lai arī ja klubs ir taisīts kā biznesa projekts, tad tajā ir jāiegulda... Bet šitie jau nav biznesmeņi, bet plānā galdiņa urbēji... lielu piķi un uzreiz. Pa kabatām sadala un no pārpalikuma mēģina savākt komandu... nav jāpērk zvaigznes, arī no videjā gala var savākt labu komandu.

bet šī gada sezona izskatās vienkārši neloģiska un nesaprotama... Ne tikai no tā, ko dara vadība, bet arī spēlētāji... lai vai kā, tur kkas nav tīrs...
, 2012-10-23 22:32, pirms 12 gadiem
Kur ir Raitis -Hullllli vinsh nav sastaavaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa
, 2012-10-23 22:32, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Bet makarova kungs nedo naudu tam vienam sakarīgam uzbrucējam.
nu bet vai tad laužot līgumu ar esošajiem leģionāriem līdzekļi neatbrīvojas? kompensāciju mož izmaksā par līguma laušanu, bet algas tak pilnā apmērā netiek izmaksātas... pie tam no 3iju spēlētāju algām gan jau kaut kam sakarīgam sagrabināt jau var
Nu protams es varbūt neko no tā visa nesajēdzu ... hehehe
, 2012-10-23 22:32, pirms 12 gadiem
Par to jau ir stāsts, te ir psihologu "komanda" vajadzīga..., jo rubļus labāka līmeņa spēlētājiem tāpat neviens nedos, un kad beidzot šitais aunu-fanu bars sapratīs, kad ne jau trennerī ir problēma, bet ir spēlētāju meistarības trūkumā un nevarēšanā realizēt momentus, kuri ir vairāk nekā pietiekoši.
Deimians rakstīja: Lieliski pateikts ... mož, lai psihologu piesaista, problēmas ir psiholoģiska tipa ...
, 2012-10-23 22:33, pirms 12 gadiem
moors rakstīja: Kaads var buut Daugavins kapteenis ja vinsh neko neraada, tad jau labaak Ivanaanu ,tas kaut pusi komandas geerbtuvee pamiiciitu,lai dziive salda nebuutu, a to chomi komandaa nejuut stingru roku!

Kapteiņa maiņa jebkurā gadījumā ir sākums ...
, 2012-10-23 22:33, pirms 12 gadiem
par kādu pašatdevi te jūs runājiet . Šosezon kaut viens būtu gūlies ripai priekšā .Bez rakstura būtnes .Vienīgais kas sitās ir Daugaviņš .
, 2012-10-23 22:34, pirms 12 gadiem
xvalchax rakstīja: Par to jau ir stāsts, te ir psihologu "komanda" vajadzīga..., jo rubļus labāka līmeņa spēlētājiem tāpat neviens nedos, un kad beidzot šitais aunu-fanu bars sapratīs, kad ne jau trennerī ir problēma, bet ir spēlētāju meistarības trūkumā un nevarēšanā realizēt momentus, kuri ir vairāk nekā pietiekoši.
Ar Rautakalio viņi spēlē tā kā vajadzētu spēlēt hokeju (momentu ziņā), bet meistarības un veiksmes trūkums acīmredzams. Nav trenera vaina...
, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
maize rakstīja: Nezinu, būtu Rīgai ar Liepāju tiešām labas farma attiecības, varētu kādu buntīti ar spēlētājiem nosūtīt lejā, it īpaši aizsargus!

Paņemt augšā Liepājas spēlētājus, varbūt kāds izlec, izmanto iespēju, varbūt situācijas maiņa pamodina no pašapmierinātības un drošības sajūtas arī tagadējos spēlētājus!

Ja sākot ar AVTO spēli lietas neaiziet, un tad nekas netiek darīts, tad es šo komandu nesaprotu!
labi teikts, komandaa tieshaam nav konkurences!
, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
Mes ar kaiminu apsedamies parpipejam so lietu un konstatejam ka nervus teret uz dinamo sosezon nav verts .
Musu arzemnieki spele ka no nabagu majas butu panemti .
, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
kalcium rakstīja: Tur jau tā lieta... Da ir piķis... Lai arī ja klubs ir taisīts kā biznesa projekts, tad tajā ir jāiegulda... Bet šitie jau nav biznesmeņi, bet plānā galdiņa urbēji... lielu piķi un uzreiz. Pa kabatām sadala un no pārpalikuma mēģina savākt komandu... nav jāpērk zvaigznes, arī no videjā gala var savākt labu komandu.
Vienmēr var atrast plusus, varbūt sezonas otru pusi laukumā būs tikai latviešu puiši, žēl būtu zaudēt no leģionāriem tikai Žirū. Arī nebūtu slikti-cīnītos lai nepaliktu 26 vietā un mūsējie krātu pieredzi.
KHL mūsu jaunie dabūtu labu rūdījumu-Cipuli atpakaļ, varbūt kādu mūsējo no Ukrainas vai Baltkrievijas atdabūtu uz Dinamo. Vienmēr jāmeklē pozitīvās puses-arī negatīvās lietās var atrast plusus.

bet šī gada sezona izskatās vienkārši neloģiska un nesaprotama... Ne tikai no tā, ko dara vadība, bet arī spēlētāji... lai vai kā, tur kkas nav tīrs...
, 2012-10-23 22:35, pirms 12 gadiem
realais vecis rakstīja: par kādu pašatdevi te jūs runājiet . Šosezon kaut viens būtu gūlies ripai priekšā .Bez rakstura būtnes .Vienīgais kas sitās ir Daugaviņš .
Katru spēli viņš cieš no pretiniekiem, ceļas kājās un spēlē tālāk... lielisks piemērs...
, 2012-10-23 22:37, pirms 12 gadiem
Deimians rakstīja: nu bet vai tad laužot līgumu ar esošajiem leģionāriem līdzekļi neatbrīvojas? kompensāciju mož izmaksā par līguma laušanu, bet algas tak pilnā apmērā netiek izmaksātas... pie tam no 3iju spēlētāju algām gan jau kaut kam sakarīgam sagrabināt jau var
Nu protams es varbūt neko no tā visa nesajēdzu ... hehehe
Piemēram Sprukts šajā sezonā pelna tik pat ,cik apmēram mums 3-4 leģionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:39, pirms 12 gadiem
Ziniet ko es secinu ? Mums nav neviena normāla aizsarga !Latvieši tak ir bijuši slaveni ar labiem aizsargiem a tagad vienas bābas !
, 2012-10-23 22:39, pirms 12 gadiem
Piedodiet, bet kapteinis, kas izskatās, ka neprot runāt krieviski. Pekka, kas nevar sapurināt komandu... Par ko mēs te vēl varam runāt. Biju arēnā, žēl, tos citus 6tūkstoš ciktur skatītājus... sirmi mati un ne jau dēļ tā, ka nevar... Var, tikai vajag pamainīt, sākot ar menedžeri Kalvīti, kapteini Galviņu un treneri Pekku....
, 2012-10-23 22:39, pirms 12 gadiem
realais vecis rakstīja: par kādu pašatdevi te jūs runājiet . Šosezon kaut viens būtu gūlies ripai priekšā .Bez rakstura būtnes .Vienīgais kas sitās ir Daugaviņš .
vienaa speelee Daugaviņš patika ,kad speeleeja pret SALAVAT JULAJEVU paaraajaas vinsh ne ar ko labaaks nav. Gan jau vinsh arii grib uzspeeleet labaakaa klubaa nekaa RD
, 2012-10-23 22:40, pirms 12 gadiem
Galviņš neder par kapteini,pārāk jauns,nav autoritāte,kāds bija Sandis Ozoliņš,viņš mācēja komandu sapurināt,bet guņa nedar tam..
, 2012-10-23 22:43, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Es personīgi esmu VEF fans, tādēļ nečīksti Vēsturniek un turpini atbalstīt zaudētājus.
Kāds te īpaši aizskarts.
, 2012-10-23 22:47, pirms 12 gadiem
Malachi, taa turpinaat
, 2012-10-23 22:47, pirms 12 gadiem
mĒS JAU ATBALSTAM, bet tik - kr val - bezdarno SPĒLĒT NEDRĪKST.
, 2012-10-23 22:51, pirms 12 gadiem
LinartsLV rakstīja: Galviņš neder par kapteini,pārāk jauns,nav autoritāte,kāds bija Sandis Ozoliņš,viņš mācēja komandu sapurināt,bet guņa nedar tam..
Tāda līmeņa spēlētāju kā Sandis, DR vairs neredzēt tuvākajā nākotnē... Tā bija milzīga privilēģija, kad Sandis spēlēja, bet DR vadības auni to nespēja apjēgt.
, 2012-10-23 22:51, pirms 12 gadiem
guvbis rakstīja: Šoreiz ar Pekku nekāda sakara......JA TĀDAS KĻŪDAS taisa savā aizvārtē, un ļauj bakstīt vārtusargu!!!! Vāks....paši sev šīs bankas atvedām....stulbums!!!
Un šitie debīlie Galviņa metieni no zilās...parsvarā nokavēti un virsū aizsargam...izskatās pēc truluma kalngala...
pilnīga taisnība par Galviņu, bet Pekka viņam stūrgalvīgi daudz liek spēlēt un pats sev rok bedri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 22:57, pirms 12 gadiem
Kā allaž esmu domājis,kad vārtsargs vēl joprojām ir
vājais ķēdes posms-tas jau ir 50% no komandas,tālāk pozicionāla spēle,nevis bezjēdzīgi iemetieni pretinieku zonā kuros pazūd reāli uzbrukumi,mest TĒMĒTI,nevis vārtu virzienā vai virsū.Un piekritīšu par Gunti-jānolaižas uz zemes un jāspēlē ar komandu......Un galu,galā varbūt nākošsezon Sandim būt par treneri.Tīri mans viedoklis.
, 2012-10-23 22:59, pirms 12 gadiem
Kā Pekka neredz, ka Tellijs lūzt, ja ielaiž divas ripas īsā laikā.Nu kā to var neredzēt!!!!!!
, 2012-10-23 23:01, pirms 12 gadiem
Man patīk pati spēle, protams, rezultāts ir uz tablo ir slikts, bet paskataties no citas puses, spēlējam ar KHL līderiem cienīgu spēli - pat labāk, daudz uzbrūkam, gūstam arī 3 vārtus. Domāju sniegums ir ļoti labs, bet jādabūn vēl 10 - 15 % aizsardzībā. Nākošajās spēlēs viss jau būs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 23:02, pirms 12 gadiem
suriks77 rakstīja: Kā allaž esmu domājis,kad vārtsargs vēl joprojām ir
vājais ķēdes posms-tas jau ir 50% no komandas,tālāk pozicionāla spēle,nevis bezjēdzīgi iemetieni pretinieku zonā kuros pazūd reāli uzbrukumi,mest TĒMĒTI,nevis vārtu virzienā vai virsū.Un piekritīšu par Gunti-jānolaižas uz zemes un jāspēlē ar komandu......Un galu,galā varbūt nākošsezon Sandim būt par treneri.Tīri mans viedoklis.
A nav slikta doma OZO par treneri , bet šis jau nenāks .Znoroks jau arī sāka gandrīz tādā vecumā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 23:06, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ziepes jau tādas, ka līdz PO ir tikai 7p
Tikai,kā tos dabūt??????
, 2012-10-23 23:07, pirms 12 gadiem
kalcium rakstīja: viss notiek pēc plāna - 10 zāģi, savickis ar kļušķu visus noslāna, piesola nemaksāt algu, atlaist pusi komandas, sākas varonīgais ceļš uz PO, 8 vietu un pirmajā kārtā izsists konferences līderis...


Īsāk sakot - pie stūres komunisti, un spēle pēc tāda paša stila - tb sagādājam paši sev problēmas un tad varonīgi tās pārvaram!

Šī nav kritika - spēle pati pa sevi bij skatāma, bet nu čaļi, iemācaties mest pa vārtiem GARĀM vārtsargam nevis pa viņu vai 9 stāvā.

SC - Hotj uz lokauta laiku paņemiet kādu normālu vārtsargu...
pēc tava prātojama, tam būtu jābeidzas ar skandālu un kluba bankrotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-23 23:10, pirms 12 gadiem
jaunu kapteini!
, 2012-10-23 23:10, pirms 12 gadiem
isti nesaprotu ka no 1:0 peksni 2:1, maybe traktoram 1 ripu uzskinkoja? ta vismaz raksta rakstits.
, 2012-10-23 23:11, pirms 12 gadiem
heheee... toties nākamajā spēlē UZVARA, jo tā notiks Liepājā... kā saka vēsture (un tā atkārtojas) pagaidām tikai vinnēti mači šajā vēju pilsētā
, 2012-10-23 23:12, pirms 12 gadiem
Telqvists zb ar saviem izgājieniem no vārtiem. Atsit pirmo metienu bet vārti tukši, ja pretiniekam atsistā ripa tiek banka... shodien 3 tadas...
, 2012-10-23 23:13, pirms 12 gadiem
Tu spēj arī argumentētu kritiku veikt? Vai tikai kā Pelīte Pīkstīte čīkstēt? ....
čigāns12 rakstīja: Peka pisies, galvin pisies, vartsargi pisaties na*uj no Dinamo
, 2012-10-23 23:22, pirms 12 gadiem
nu puišiem neiet un ar tiem nepozitīviem komentāriem labāk nebūs. jo varbūt tos arī neizlasa spēlētāji, bet kaut kā jau tas viss jau līdz viņiem aiziet. un vispār mēs esam maza tauta un vienam otru jāatbalsta. kad uzzināju ka viasat pārņem tiesības raidīt tad jau bija nelāga nojauta, ka nebūs labi. pazūdīs daudzu atbalstītāju pulks. domu spēks ir milzīgs. Domāju, ka par Štrombergu, Pļaviņu un Šmēdiņu juta līdzi liela daļa latviešu un re rezultāts. Komanda ir laba, bet tas atbalsts ir kļuvis mazāks no mums.
, 2012-10-23 23:28, pirms 12 gadiem
realais vecis rakstīja: par kādu pašatdevi te jūs runājiet . Šosezon kaut viens būtu gūlies ripai priekšā .Bez rakstura būtnes .Vienīgais kas sitās ir Daugaviņš .
slims esi ? daugavinsh vieaa spelee divreiz atravaas , karsums regulaari pakriit priekshaa ripai tapat arii meija u galvinsh, visu izkjir psihologjiskais stavoklis - moraali sagrauta komanda kas visticamaak ir eatgrieziniski kameer treeru mainja nebuus, u komada kas ir liideri un spele iet o rokas, bet cilveekam kas gudri maak tikai seet savus meeslus to nesaprast jo pats to vie māk kā uz kompiiša NHL uzspēlēt un domāt ka ir visu varenais Bruss... Laidies stulbais zemniek.
, 2012-10-23 23:29, pirms 12 gadiem
atvainojos man "n" burtish nojuudzies
, 2012-10-23 23:39, pirms 12 gadiem
Piektdien forša spēle briest! Principiāla. Nez kāds būtu ( būs) rezultāts, ja vienu maču nospēlētu a la Vorobjova stilā? Domāju, ka ar 2 ripām pietiktu 3p un nesmukai uzvarai
, 2012-10-23 23:41, pirms 12 gadiem
Nu bļin.

Nezināju ka to teikšu, bet tomēr ar Holtu bija labāk.
Lai arī daudzi viņu sauca par sietu vismaz 5 spēlēs pēc kārtas nebija 4-5 ripas mūsu vārtos.
, 2012-10-23 23:42, pirms 12 gadiem
Art_Is rakstīja: heheee... toties nākamajā spēlē UZVARA, jo tā notiks Liepājā... kā saka vēsture (un tā atkārtojas) pagaidām tikai vinnēti mači šajā vēju pilsētā
Vispār Liepāja ir 2 zaudēti mači.
Pret SKA 3:2 OT.
Pret CSKA 4:1 (pārbaudes spēle).
, 2012-10-23 23:47, pirms 12 gadiem
Ir pilnīgi skaidrs, ka Dinamo vajag uz naudīgākiem klubiem aizgājušos letiņus, un tiem letiņiem, savukārt, vajag Dinamo. Atsevišķi neiet ne vieniem, ne otriem.
, 2012-10-24 00:01, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Zaudējumā es nevēlos vainot nevienu Dinamo spēlētāju!!! Zaudēja Tie kas komentēja šo spēli(man joprojām ir jautājums - kuru īsti komandu jūs atbalstat, jūs urlistānas padauzas!? ) un tiesneši, kas savas korumpētībā ir gatavi spļåut pat savai mātei sejā spļaut(urlu dabā)!!! Lai man piedod latviešu Dievs, bet šito spēli mēģina spēlēt slāvu vijole un lai tikai man dod mūsu Dievs šam vijolniekam reizi pārgriezt rīkli par šitādu cūceni!!! Dievs svētī Latviju!!!
Bravo, piekrītu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-24 00:08, pirms 12 gadiem
tagad redzam ko nozīmēja OZO mūsu komandā.Galviņu uz Liepāju,klauns,cik ilgi Pekka vēl auklēsies ar to MĪLULI.Diemžēl nav vairs cilvēku komandā kas var uztaisīt sapulci un izv'ālēt visus un VISUR?Šinī situācijā kad nav kas sapurina komandu,vajadzētu ļaut viņiem uzspēlēt pie TUKŠĀM tribīnēm,varbūt nospēlējot 2-3 spēles klusumā tas VIŅUS SAPURINĀTU UN MOTIVĒTU
, 2012-10-24 00:56, pirms 12 gadiem
kur Ivanāns?

Un vispār labi, ka Minhene izmocīja trīs punktus pret Lilli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-24 02:00, pirms 12 gadiem
CIPUĻA LĀSTS !!!!!!!!!!!!!!!!
, 2012-10-24 02:02, pirms 12 gadiem
Vēlreiz par spēli: cik daudz mums hokeja specu, kuri nekad nav ņēmuši rokā nūju un pat nekad nav uzkāpuši uz slidām !!!
Ja visiem būtu tāds talants , kā te vienam otam , tad Latvija tiešām beidzot būtu leiputrijā.
Vieglākais , ko izdarīt internetā ir nolaist sēklu uz monitora kādas erotiskas lapas iespaidā.
Vēl vieglāk kādu kritizēt par to, no kā tu nekā nesajēdz.....
Maan turpināt????
, 2012-10-24 02:44, pirms 12 gadiem
Handry rakstīja: Vēlreiz par spēli: cik daudz mums hokeja specu, kuri nekad nav ņēmuši rokā nūju un pat nekad nav uzkāpuši uz slidām !!!
Ja visiem būtu tāds talants , kā te vienam otam , tad Latvija tiešām beidzot būtu leiputrijā.
Vieglākais , ko izdarīt internetā ir nolaist sēklu uz monitora kādas erotiskas lapas iespaidā.
Vēl vieglāk kādu kritizēt par to, no kā tu nekā nesajēdz.....
Maan turpināt????

Bišķi bailes sametās Da, asais SPEC! Tu sajēdz, ka šis ir biznesa prodžekts, tāpat kā ZOO, cirks, Depeche Mode koncerttūre utt. Sapulcējas cilvēki un veic kopēju darbu. Par prieku un gandarījumu citiem, kuri nākuši šo mākslu baudīt. Gribētos vairāk akmiņus ripināt šlipsoto tēvoču virzienā. Ir uzaicināti sakarīgi džeki no LV, kuri vēl ir dabonami par lētāku naudu, pieaicināti viesmākslinieki, pastiprināt komandu. Nav rezultāta. Kāds posms buksē. Visi grib uzvaras ( skaisti lecošus tīģerus iekš cirka, tikko svaigas zebras no Tanzānijas, vēl joprojām baisi enerģiski dimdinošus Depeche Mode utt.) Cerams nav par strauju? Komanda sastāv no daudz individualitātēm. Pamatīgs veču bars, kurš jāvieno kopīgam mērķim. Ja kāds posms iztrūkst, tad rezultāts uz sejas Meistarības trūkums? Pieredze ir visiem (izņemot dažus). Kas trūkst? Davai, īstais brīdis šlipšu vīriem paskaidrot kvēlajiem faniem, kas par drēbi un kas sekos. A nevis Kira vs Jurka
, 2012-10-24 03:22, pirms 12 gadiem
Tā saucamais fans ir visai flexibels Ja vinne, tad es ar biju kā 6-ais laukumā, ja zāģis, nu tad, čaļi, sorry, jūs paši tieciet galā, es tik tribīnēs Lab, ka iepriekšējos gadus Čehovu nenoliku. Sirdsapziņa tīra! I šosezon arī neredzu nevienu iemeslu, lai autsaiderus apvainotu. Pieaugušu veču baram jātiek skaidrībā, ko darīsim rīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-24 04:39, pirms 12 gadiem
Viss kārtībā. Nav pamata satraukties. Tas Kungs zin, ka viss bus labi/
, 2012-10-24 08:58, pirms 12 gadiem
Tellqvistam uzmet pa varteim sarezgjitu metienu nevar atsargat, butu labak ja butu mums vartos Holts ar Jucheru, un par Jucheru runaajot viens vards MALACIS,!
, 2012-10-24 09:06, pirms 12 gadiem
Jātrenējas vairāk, jau rakstīju par Meiju, ka nevar pacelt ripu, kad neviens netraucē - aizvakar jau bija tie paši mēsli - ne jau viņš apzināti Džeram atstāja ripu - nezināja ko darīt, apdirsās, ripa palika, labi, ka Džera tur bija un iemeta. Pilnīgs pāķa variants - nav saprotams, ko tāds KHLā var darīt, bet laikam jau labāka nav(( . Vienalga - veiksmi puišīem, saņemties, cīnīties uzbrukumā kā vakar un gan jau būs labi rezultāti.
, 2012-10-24 09:43, pirms 12 gadiem
vairāk dūšas vajag, vairāk jākapā, vairāk jāskrien, vairāk jācilā svari, vairāk jātrenējas ar ripu, vairāk jāsaspēlējas!
, 2012-10-24 09:53, pirms 12 gadiem
Reķis ir nelaimes putns-ar viņu sastāvā nav bijusi neviena uzvara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-24 12:14, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Šī bija viena no labākajām spēlēm Dinamo izpildījumā šosezon. Labi patika , beidzot bija kombinācijas daudz, labi momenti, skaistas izspēles, cīņasspars.
Jā zaudēja, vieta tabulā ļoti slikta, kopumā situācija nav laba. Bet ja šādi spēlēs tad līdzjutēji nenovērsīsies, te es domāju īstos līdzjutējus nevis tos kuri atbalsta tikai tos kam iet labi.
Par šo spēli - malači, brīnos ka bija spēks pēc vakardienas tik daudz.
Kādi vēl īstie līdzjutēji? Īstie līdzjutēji ir tie, kas ir fanu sektorāun varbū vēl pāris simti arēnā. Pāŗējie, kas tur ir lielākā daļa nemaz nezin, kas ir pretinieks, kādā vietā tabulā atrodas dinamo, kādi vispār spēlētāji mums ir. Lielākā daļa iet uz Dinamo modes pēc, iet uz to, kas populārs, tici man tur maz kuriem rūp, vai dinamo uzvar vai zaudē, viņi nemaz nezin situāciju šobrīd. Ir jauna diena, nav ko darīt, kāds kādu uzaicina un iet skatīties Dinamo. Starp citu ļoti daudz krievi iet uz DInamo , ļoooooti daudz. Es katru reizi pie kojām redzu, krievus ar dinamo šallēm kas brauc uz spēli, tik nezinu kurus viņi atbalsta.
, 2012-10-24 12:17, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Zaudējumā es nevēlos vainot nevienu Dinamo spēlētāju!!! Zaudēja Tie kas komentēja šo spēli(man joprojām ir jautājums - kuru īsti komandu jūs atbalstat, jūs urlistānas padauzas!? ) un tiesneši, kas savas korumpētībā ir gatavi spļåut pat savai mātei sejā spļaut(urlu dabā)!!! Lai man piedod latviešu Dievs, bet šito spēli mēģina spēlēt slāvu vijole un lai tikai man dod mūsu Dievs šam vijolniekam reizi pārgriezt rīkli par šitādu cūceni!!! Dievs svētī Latviju!!!
Tu esi pilnīgi nenormāls..
, 2012-10-24 12:53, pirms 12 gadiem
bauhaus rakstīja: nu puišiem neiet un ar tiem nepozitīviem komentāriem labāk nebūs. jo varbūt tos arī neizlasa spēlētāji, bet kaut kā jau tas viss jau līdz viņiem aiziet. un vispār mēs esam maza tauta un vienam otru jāatbalsta. kad uzzināju ka viasat pārņem tiesības raidīt tad jau bija nelāga nojauta, ka nebūs labi. pazūdīs daudzu atbalstītāju pulks. domu spēks ir milzīgs. Domāju, ka par Štrombergu, Pļaviņu un Šmēdiņu juta līdzi liela daļa latviešu un re rezultāts. Komanda ir laba, bet tas atbalsts ir kļuvis mazāks no mums.
Patiesībā jau DR nav nekāda LV komanda, ko te Jurijs grib baigi "iezīmēt". Latvijas komanda nosacīti DR bija pirmajā sezonā.... Labāk gaidam izlases izpildījumu un lai DR izlases kandidāti nemaz nemēģina sačkot!!!! Ar akmeņiem tad tiešām nomētāsim.. PAR IZLASI!!!!
, 2012-10-24 12:57, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: vairāk dūšas vajag, vairāk jākapā, vairāk jāskrien, vairāk jācilā svari, vairāk jātrenējas ar ripu, vairāk jāsaspēlējas!
Pēdējiem diviem nosacījumiem piekrītu.... Nav jau nozīmes skraidelēt pa to laukumu, ja nevar iemest tukšā stūrī....Pats Daugava nepārcēla pāri vārtsarga kājsargam, tad ko prasīt no "pārējiem"?
, 2012-10-24 13:15, pirms 12 gadiem
Ka var ta neiet, nesaprotu, kas ir ar Dinamo ! Sita izlaist speeli , psc.
, 2012-10-24 13:34, pirms 12 gadiem
es zinu ka Dinamo Riga ieklus play off !
Mēs jums ticam veči ....
, 2012-10-24 16:09, pirms 12 gadiem
īstie fani sektorā tā lej iekšā alu, ka varu diezgan droši teikt visus vārtus skatās nākamājā dienā atkārtojumos! Tas, ka daudziem tā ir modes leitas tas tiesa - sapērk paiku, dzeramo un tad nāk uz citiem skatīties un sevi parādīt...

Īsts fans var sēdēt mājās pie TV, žmiget īkšķūs cik var un vēl naktī dabūt mieles par konkrētu spēles epizodi, tāpēc nejauksim īstus fanus, lai arī kur tie būtu ar tiem, kas nāk uz fanu sektoru un vienkārši fana pēc liek mūlī!

bārda un sifons rakstīja: Kādi vēl īstie līdzjutēji? Īstie līdzjutēji ir tie, kas ir fanu sektorāun varbū vēl pāris simti arēnā. Pāŗējie, kas tur ir lielākā daļa nemaz nezin, kas ir pretinieks, kādā vietā tabulā atrodas dinamo, kādi vispār spēlētāji mums ir. Lielākā daļa iet uz Dinamo modes pēc, iet uz to, kas populārs, tici man tur maz kuriem rūp, vai dinamo uzvar vai zaudē, viņi nemaz nezin situāciju šobrīd. Ir jauna diena, nav ko darīt, kāds kādu uzaicina un iet skatīties Dinamo. Starp citu ļoti daudz krievi iet uz DInamo , ļoooooti daudz. Es katru reizi pie kojām redzu, krievus ar dinamo šallēm kas brauc uz spēli, tik nezinu kurus viņi atbalsta.
, 2012-10-24 16:14, pirms 12 gadiem
Un redzot kā mūsu stāri bija impotenti PČ, šogad novēlu arī visiem bijušiem un esošajiem ģinamiešiem kolhozā impotenci un ūsas uzaudzēt tikai uz Latvijas hokeja izlasei svarīgām spēlēm - tikai tā mani, kurš 4 gadus diezgan normāli sekoja līdz RD spēlēm varēs atgriezt atpakaļ uz intereses viļņa 6 RD kolhoza sezonā (ja tāda būs).