Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" 59. minūtē izvairās no nulles, bet turpina zaudēt

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" 59. minūtē izvairās no nulles, bet turpina zaudēt
Kari Heikile un Armands Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Garāko zaudējumu sēriju sezonā - sešas spēles - piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 1:3 atzina Ufas "Salavat Yulaev" pārākumu. Rīdzinieki divas reizes kapitulēja mazākumā - rādītājā, kurā ieņem 28. vietu 28 komandu konkurencē. Goda ripu 59. minūtē iemeta Andris Džeriņš.

Piecus zaudējumus pēc kārtas piedzīvojušais Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" dzīvības pazīmes izrādīja spēles ievadā, kad pretuzbrukumus organizēja Lauris Dārziņš un Miks Indrašis. Taču pēc Tima Sestito aiz pretinieku vārtiem nopelnītā noraidījuma aina mainījās. Stīvens Saigo iztraucēja sāncenšu rezultatīvākā uzbrucēja Linusa Ūmarka metienu no tuvas distances, bet otrajā noraidījumā paveicās laukuma saimniekiem.

Lai izturētu Andra Džeriņa četras soda minūtes par spēli ar augstu paceltu nūju, rīdziniekiem pietrūka tikai desmit sekundes. 22. minūtē somu aizsargs Sami Lepiste izdarīja plaukstas metienu no zilās līnijas, kura trajektoriju mainīja gan Ufas "Salavat Yulaev" kapteinis Igors Grigorenko, gan Nikolajs Prohorkins, un rezultāts kļuva 1:0. Turklāt nepagāja pat minūte, kad Prohorkins atgriezās notikumu centrā - viņš pie Rīgas "Dinamo" vārtiem nometa cimdus un izkāvās ar Tomāšu Kundrāteku. Čehu aizsargs saņēmās, pārņēma iniciatīvu un nolika pretinieku uz ledus.

Tomēr tas komandu nesapurināja. Sekoja pusotru minūti ilgs vairākums piecatā pret trim, bet vārtu priekšā nebija nevienas dzīvas dvēseles, tādēļ Krišjāņa Rēdliha un Gunāra Skvorcova metieni no distances bija bezjēdzīgi - ufiešu vārtsargs Vladimirs Sohatskis situāciju kontrolēja.

Noslēdzošās trešdaļas pirmajā uzbrukumā Ufas "Salavat Yulaev" dubultoja pārsvaru. Prohorkins apslidoja vārtus un atrada Grigorenko, un mājinieku kapteinis no vārtsarga laukuma iebakstīja ripu vārtos - 2:0. 52. minūtē vēlreiz kapitulēja Kontinentālās hokeja līgas sliktākais mazākums - aizsargs Aleksandrs Loginovs tika pie netraucēta metiena no tuvas distances, un Sedlāčekam nebija nekādas cerības izglābt.

Vienus vārtus izdevās atspēlēt tikai tad, kad jau bija par vēlu. Minūti un 41 sekundi pirms beigu sirēnas skaisti izcēlās Andris Džeriņš, kurš no kreisās puses iešāva ripu tuvajā stūrī zem pārliktņa. Taču neko vairāk par 1:3 Rīgas "Dinamo" atlikušajos mirkļos nepanāca.

Rīgas "Dinamo" ar 22 spēlēs sakrātajiem 24 punktiem atrodas Rietumu konferences pēdējā vietā. 13. pozīcijas īpašniece Čerepovecas "Severstal" ir sešu punktu attālumā, turklāt ar vienu maču rezervē.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Jūakims Ēriksons); Tomāšs Kundrāteks - Stīvens Saigo, Guntis Galviņš - Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Sotnieks - Ēriks Ševčenko; Lauris Dārziņš - Ville Leino - Miks Indrašis, Gunārs Skvorcovs - Tims Sestito - Miķelis Rēdlihs, Kaspars Saulietis - Andris Džeriņš - Gints Meija, Māris Jass - Armands Bērziņš - Māris Bičevskis, Roberts Locāns.

KHL regulārā sezona, 22. oktobris, Ufa

Ufas "Salavat Yulaev" - Rīgas "Dinamo" 3:1 (0:0, 1:0, 2:1)

Vārti: 21:39 Prohorkins (Lepiste, Grigorenko, vair.) 1:0, 40:52 Grigorenko (Lepiste, Prohorkins) 2:0, 51:23 Loginovs (Hartikainens, Makarovs, vair.) 3:0, 58:19 Džeriņš (Sotnieks, Meija) 3:1
Soda minūtes: 13:21
Metieni: 33:24
Vārtsargi: Vladimirs Sohatskis - Jakubs Sedlāčeks

 +15 [+] [-]

, 2015-10-22 19:23, pirms 9 gadiem
ZVAIGZNES !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:24, pirms 9 gadiem
Apsveicu izmirstošās profesijas pārstāvjus! Hokejists - tas skan lepni! Bet ne Latvijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-22 19:24, pirms 9 gadiem
Un turpinās arī tālāk zaudēt.. Tāds nu ir šīs sezonas Rīgas Ģinamo liktenis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:25, pirms 9 gadiem
Laikam jau somam laiks iet...sliktāk noteikti nebūs! Par Dinamo diženumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-22 19:25, pirms 9 gadiem
Dazi Indrasveidigie un Leinoveidigie ir jaapsedina uz paris spelem...Laurim ar deretu atpusties...Nu uzbrukums nekads jau kuro speli...Dzerins paradija ka ir jamet jebnokuras pozicijas,nevis jamokas,kamer ripa ir pazaudeta...Zel ka sis gols bija par velu...Apsveicu ar kartejo zagi...

 +12 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
TIKAI RIŽKOJE TIKAI ĢINAMA!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
K.Rēdlihs lai pēc spēles paliek trenēties mest vārtos... Savādāk apnicis ka komentētāji saka visu laiku,Krišš-garām vārtiem,pāri vārtiem un tā visu laiku!

 +13 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
*Par cīņas sparu sūdzēties jau nu gan nevar – daudz spēka spēles, cenšanās, cīnās, bloķēti metieni – tur it kā viss kārtībā pa lielam.
*Tas uzbrukums, tas švakais uzbrukums. Leino nav 1.maiņas spēlētājs šādā līmenī, Dārziņu ar Indraši pretinieki viegli atbruņo, pietrūkst spēka. Vēl paliek Miķelis uz ko cerēt. Šucu atlaist bija kļūda.
*Ja būtu precīzo piespēļu statistika, tad tur mēs droši vien arī būtu pēdējie, it ka paliek pietrūskt tā viena pēdēja precīzā piespēle.
*Vēl es nesaprotu to nemākulību izgājienos trīs pret divi – kāpēc neizvietojas trijstūrī, kur spēlētājs no sāna atspēlē trešajam spēlētājam?
*Kā vsp.kādu var saukt komandā par mazākuma speciālistu, ja mums ir pēdējā vieta statistikā?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
STĀRI ATSLIDO KĀRTĒJO SPĒLI!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
Dinaburga savā elementā !!!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:26, pirms 9 gadiem
Nevar saprast mums neder tas somu hokejs vai speletaji latviesu tadi izlepusi ka negrib spelet ?

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: Vajag naudu? Liekat uz Rigas Dinamo zaudēm es jau rīt eju brokastis ēst uz restorānu
Es rīt eju uz tualeti, pēc tam dušā, pēc tam brokastis virtuvē...bet kuru gan tas interesē?

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Prieks! Komanda ļoti mērķtiecīgi virzās uz 1 vietu!

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Laikam jau somam laiks iet...sliktāk noteikti nebūs! Par Dinamo diženumu!
Un Abolam laiks nakt atpakal Varetu samainities vietam

  +7 [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Novēlu Rīgas Dinamo ar šādu spēli kādu viņi rāda šajā sezonā, būt pēdējiem sezonas beigās visā līgā. Vairs nav jēgas pat skatīties viņu spēles.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Nu jau spéle vairs nav bezceríga, bet pat smieklíga, jo, ja komandai, kurai nav meistaríbas, pazúd arí cínjasspars par 110% 60 minúshu garumá, tad jautájums ir - KAM TÁDS HOKEJS VAJADZÍGS?
Šodienas spēlē jau nu gan nevar sūdzēties par cīņassparu! Pārējais gan pamatīgi kliboja.

 +19 [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Jaunais Džeriņš iemeta, prieks skatīties, kā jaunatne spēlē .

  +5 [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Gagārina mau*a Nadij mees jau naakam

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:27, pirms 9 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: KHL līmenis priekš Dinamo ir par augstu.
Jāmeklē kādas citas alternatīvas. Ieteiktu Savicka kungam parunāt ar somiem,zviedriem vai kādu citu Eiropas līgu. Jo tomēr KHL ir Eiropas spēcīgākā hokeja līga, un kā redzams mūsējie netur līdz šim līmenim.
Bet ja tā padomā, kam gan mēs esam vajadzīgi!!
Bēdīgi skatīties..
Alternativa ir CL spelet,vai LAC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
RD iet Prāta vētras pēdās,brauc russiu iepriecināt krievu tautu,un šodien cerēju,ka kaut kam ir jāmainās,diemžēl atkal mieles...

  -3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Nu jau spéle vairs nav bezceríga, bet pat smieklíga, jo, ja komandai, kurai nav meistaríbas, pazúd arí cínjasspars par 110% 60 minúshu garumá, tad jautájums ir - KAM TÁDS HOKEJS VAJADZÍGS?
Cīņas spars ir labs (spēka paņēmieni, bloķēti metieni) , meistarības nav (momentu realizācija).

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUULI JUUUUUUUUUUUUUUUUUULI KUR TU ESI???????

mums vajag tevi lai tu vari atjaat baltaa zirgaa un sakaut sarkanos

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: Gagārina mau*a Nadij mees jau naakam
, viss monitors ar kafiju, paldies

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Un Abolam laiks nakt atpakal Varetu samainities vietam
Diez vai palīdzēs...te būtu Znarokam jānāk, vai NAzarovam...

  +5 [+] [-]

, 2015-10-22 19:28, pirms 9 gadiem
dzonis98 rakstīja: K.Rēdlihs lai pēc spēles paliek trenēties mest vārtos... Savādāk apnicis ka komentētāji saka visu laiku,Krišš-garām vārtiem,pāri vārtiem un tā visu laiku!
Pēc īstenām Cibuļska tradīcijām!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:29, pirms 9 gadiem
TRTD SVĒTKI!!!!!

FUŅIS JAU NEDĒĻU NAV REDZĒTS DR RAKSTOS!!!
VEEL NAV ATLAIDIS

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:29, pirms 9 gadiem
FUNIS VEEL PLOSTO un seero par komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:29, pirms 9 gadiem
Progresīvie somu hokeja treneri regresīvajam KHL hokejam neder. Negribas ticēt, ka trešās šķiras leģi un Latvijas izlases ceturtās maiņās kapļi nespēj turēties KHL tabulas vidusdaļā. Droši vien vienkārši nav motivācijas, jo ir garantēti lieli līgumi.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:30, pirms 9 gadiem
4emsis rakstīja: Nevar saprast mums neder tas somu hokejs vai speletaji latviesu tadi izlepusi ka negrib spelet ?
Ar Rautakalio vareja spelet,kapec tagad nevar??? Kapec citi var pakartoties,bet mes nevram,tas jau laikam ir galva tuk tuk,ja nemak spelet citu stilu...Tapec tu esi profesionalis,un ir jamak spelet dazadi stili...man liekas te vairak ir taktika pilnigi cav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2015-10-22 19:30, pirms 9 gadiem
Izteicu vēlmi trenēt Rīgas "Dinamo" - atbilde bija tūlītēja. ';

  +7 [+] [-]

, 2015-10-22 19:30, pirms 9 gadiem
Jurčiks Ragana nabags..tas droši vien arī nobuhājies un noraudājies par komandu

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:30, pirms 9 gadiem
Kauns par šādu komandas spēli. Sliktākā sezona atjauninātās Dinamo izpildijumā. Jāmaina viss kas vien ir iespējams - kapteinis, treneri, sastāvs...

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:31, pirms 9 gadiem
Vajag Ozo par kapteini atpakaļ , Lieckalniņu vienā sānā dūri galdā otrā sānā !

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:31, pirms 9 gadiem
Maziem solīšiem pretī Gagarina kausam. Jastāda taču visaugstakie mērķi vai ne? Smiekli nak, Dinamo Latvijas hokeja virsliga iederās vairāk kā KHL.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:32, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Diez vai palīdzēs...te būtu Znarokam jānāk, vai NAzarovam...
Nu Nazarovs iederetos,par tadiem zaudejumiem visi zili melni staigatu un kads arsts ar tiktu atlaists un piekauts

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:32, pirms 9 gadiem
Tautas komanda>?par šo pārpratumu balso tikai rīgas krievi un viss....aka permanbuco,funs,arhīvsx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:32, pirms 9 gadiem
kapteinis bez krampja

  +5 [+] [-]

, 2015-10-22 19:33, pirms 9 gadiem
TIKAI FUŅIS TIKAI RIŽKOJE!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:33, pirms 9 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kapteinis bez krampja
kapteinis un visa komanda impotences kalngals !

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:33, pirms 9 gadiem
PinkPonny rakstīja: Izteicu vēlmi trenēt Rīgas "Dinamo" - atbilde bija tūlītēja.
Pie si es esmu bez ieksam Nu es ar Rangers esmu izcinijis 10 kausus,tad jau mani panems

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:33, pirms 9 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kapteinis bez krampja
Ozo jau sen pameta grimstošo kuģi.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:34, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Laikam jau somam laiks iet...sliktāk noteikti nebūs! Par Dinamo diženumu!
Tu domā, ka atrāviens no priekšpēdējās vietas sasniegs 20 punktus? Mļja, ja tā būs, tad tiešām dižena prognoze!

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:34, pirms 9 gadiem
Dinamo vadiba ir ķirzakas

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: Nemuldi, tik vāji lai spēlētu LAC jau nu mēs tiešām neesam.
Tomēr LAC tas nav hokejs, bet parodija. Mazliet atgādina paraolimpisko hokeju! Piedodiet nekā personīgā, bet nu LAC ir tuvu vietējam Āzijas čempionātam.
Nu augstaka limeni mes nemakam spelet...ja nemak iemest pat vairakuma 5 vs 3,tad brinos ka esam stie visa liga vairakuma...

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ozo jau sen pameta grimstošo kuģi.
piedod atvaino..kad bija Ozo - kugis veel negriba! Ozo speeja to satureet kopaa
bez vinja - visi kaa lupatas! kauns saktiities

  -3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: TRTD SVĒTKI!!!!!

FUŅIS JAU NEDĒĻU NAV REDZĒTS DR RAKSTOS!!!
VEEL NAV ATLAIDIS
Tev taisnība, es arī viņu
sen neesmu redzējis.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tev taisnība, es arī viņus sen neesmu redzējis.
OOO FUŅĀĀĀĀ
ko peec siis dienas zagja dariisi? atlaidiisi liidz naakosajai speelei?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Pie si es esmu bez ieksam Nu es ar Rangers esmu izcinijis 10 kausus,tad jau mani panems
Pff amatieris, es ar Canadians 2x pēc kārtas pro līmenī . Pārspēj šito!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:35, pirms 9 gadiem
Sētnieki-hokejisti, lūdzu pieteikties darbā! Sevišķi, kas uztrennējušies ledus slaucīšanā ar nūju! Darbs nav grūts bet atbildīgs! Jānotīra teritorija ap arēnu " Rīga"! Lai cilvēki varētu apmeklēt basketbola spēles vai koncertus! Vieglas smiltis hokejam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:36, pirms 9 gadiem
ko visi tā streso?!
pelnīti

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:36, pirms 9 gadiem
#MyLittlePony rakstīja: Jāāāāāāāāāāāāāāāāā, mēs iemetām, svētki var sākties
Ponijam arī jau aizkritis! Vispār nedaudz esmu norūpējies par kepku nākotni. Mož, organizēt papildus telefona līnijas? Lūdzu, pieskatam laikabiedrus!!!

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:36, pirms 9 gadiem
Kads vel OZO...laujiet vinam atpusties un gaidit pensiju...treneris vins nez vai bus...un hokeju ari vairs nespeles,aizmirstiet...tad jau vairak ticu ka vins ies politika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:36, pirms 9 gadiem
Daņila Fox rakstīja: Kads nezin kads ir khl rokords zaudejumu sērijā?
10 vai 11 zaagi peec kaartas.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:37, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: piedod atvaino..kad bija Ozo - kugis veel negriba! Ozo speeja to satureet kopaa
bez vinja - visi kaa lupatas! kauns saktiities
Bet Dārznieks arī netiek galā!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:38, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Bet Dārznieks arī netiek galā!
tas jau nav Kapteinis! tikai kapteinja vietas aizpildiitaajs..

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:38, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Pff amatieris, es ar Canadians 2x pēc kārtas pro līmenī . Pārspēj šito!
Nu tad jau mes varam iet trenet,es kaut par asistentu

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:38, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Pff amatieris, es ar Canadians 2x pēc kārtas pro līmenī . Pārspēj šito!
Es Somijas līgu ar Karpat.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:38, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Latvijas izlasei jau pēdēja vieta visā līgā. Var tikai apbrīnot cik neticami spēcīga ir KHL līga. Šobrīd tā viennozīmīgi ir spēcīgākā līga visā pasaulē.
Ja tā aizdomājas sanāk baigi jocīgi , visi apsmej "Kolhoza" līmeni - manuprāt būtu jāsāk raudāt par LATVIJAS IZLASES PAMATSPĒLĒTĀJU LĪMENI..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:38, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: , viss monitors ar kafiju, paldies

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:39, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: tas jau nav Kapteinis! tikai kapteinja vietas aizpildiitaajs..
Nu vispār jau jā,viņu pēc 20 gadiem Kolorado Avelanche simboliskajā izlasē neviens neievēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:40, pirms 9 gadiem
Jokerit uzvara!!! Somi malači, atšķirībā no Ģinamkas daiļslidotāju komandas

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:40, pirms 9 gadiem
Gāzes cena šodien celsies, jo Dinamo zaudēja!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:40, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: tas jau nav Kapteinis! tikai kapteinja vietas aizpildiitaajs..
Atceros OZO,tas pie katras epizodes pusstundu bazareja ar tiesnesi...a Darzins,kaut ko pieslido,atmet ar roku un viss...tad jau labak Sestito butu kapteinis,domaju ka vins butu labaks...i biete var iedod,i kaut ko pateikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:40, pirms 9 gadiem
Tad tad gan jaunums, ka atkal zaudē.
Es tikai vienmēr esmu brīnījies, kāpēc tāda interes par šo pasākumu,spēlē Krievijas atklātajā līgā, kas nebūt nav stiprākā pasaulē. Par NHL nerunāsim, bet arī citas nav īpaši sliktākas, ko pierāda arī Spenglera un citi kausi, kas ir tikpat oficiāli, taču vecāki par KHL. Puikas spēlē, ok, bet tur nu nekā īpaša tai līgā un sistēmā nav.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:40, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Nu vispār jau jā,viņu pēc 20 gadiem Kolorado Avelanche simboliskajā izlasē neviens neievēlēs.
mes tak vel par to pasu Darzinju runajam?

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:41, pirms 9 gadiem
Hokeja fans32 rakstīja: Gribaas Dzzerinna interviju dzirdeet, ja taada ir.
nebuus! nu puika veel jauns un perspektiivs! gan jau viss izdosies !

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:41, pirms 9 gadiem
Aizvāciet beidzot to Heikilu.
Šausmas.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:41, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: OOO FUŅĀĀĀĀ
ko peec siis dienas zagja dariisi? atlaidiisi liidz naakosajai speelei?
Gaidīšu nākošo spēli. Ilgi nav jāgaida - tikai 2 dienas.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:42, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu tad jau mes varam iet trenet,es kaut par asistentu
Tač čali jau atšuva, kur ta mēs .

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:42, pirms 9 gadiem
pūce rakstīja: Jokerit uzvara!!! Somi malači, atšķirībā no Ģinamkas daiļslidotāju komandas
Labi Jokerit sastavs ir kads...salidzinat nevar...bac Yugrai pat sudigaks sastavs ka mums,bet ir playoff zona...iedomajos kas bus kad bus majas jaspele ar Yugru...bus cav...

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:42, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: mes tak vel par to pasu Darzinju runajam?
Tu par to,kur ES CERU KA KĀDREIZ,MAN DĀRZIŅŠ BŪS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 19:43, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Atceros OZO,tas pie katras epizodes pusstundu bazareja ar tiesnesi...a Darzins,kaut ko pieslido,atmet ar roku un viss...tad jau labak Sestito butu kapteinis,domaju ka vins butu labaks...i biete var iedod,i kaut ko pateikt...
nu Sestito jaa!
bet es domaaju vinsh tgd pats saprot kur nonaacis un jeegas no taa nav nekaadas- 1ns nav kaujinieks...a paarejie pat ierochus nejeedz pienest..tikai skataas un urbina degunu

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:43, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač čali jau atšuva, kur ta mēs .
Ja met ara pa durvim,jakapj pa logu...

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:43, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Tu par to,kur ES CERU KA KĀDREIZ,MAN DĀRZIŅŠ BŪS?
nu vasaraa vajadzeetu!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:44, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač čali jau atšuva, kur ta mēs .
Un domaju ka visa komanda bus jasuta uz Kandavu grabt lapas

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:44, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Labi Jokerit sastavs ir kads...salidzinat nevar...bac Yugrai pat sudigaks sastavs ka mums,bet ir playoff zona...iedomajos kas bus kad bus majas jaspele ar Yugru...bus cav...
kaa to saprst suudiigaks sastavs?
tu gribi teikt vinjiem ir suudiigaki speletaji par dzerinjiem un meijaam??

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:44, pirms 9 gadiem
Fakts , ka nav nekādas reakcijas no GM un valdes puses pierāda, ka uz hokeju viņiem tur ir pajāt, tur ir citi mērķi kuri ir jāuztur dzīvi. Nu Sējējam varbūt interesē , kas notiek komandā, varbūt .

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:45, pirms 9 gadiem
Vajadzet piesaistit komandai kad zviedru speletaju piemeram - Seteberju vai Lāšōnu spele uzlabotos, ne Ulvi?

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:45, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: nu vasaraa vajadzeetu!
Vasarā sliekas,dārzi,alus,humuss,tjolkas un 4BALTI KREKLI

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:45, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Fakts , ka nav nekādas reakcijas no GM un valdes puses pierāda, ka uz hokeju viņiem tur ir pajāt, tur ir citi mērķi kuri ir jāuztur dzīvi. Nu Sējējam varbūt interesē , kas notiek komandā, varbūt .
tur tikai nauda visiem interesee

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:46, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kāda jēga krieviem uzturēt jau entos gadus šo dinaburgu? KĀDA? Tas ir pipec šitā 12 miljonus nomest zemē! Drošvien keponi vēl arvien tic ka var izcīnīt gagarinu! HĀAAAAAAAAAAAAAA

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:46, pirms 9 gadiem
Neskatos Dinamo spēles, bet kā tas Kundrateks pamanījies tādu +/- sakrāt?

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:46, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Vasarā sliekas,dārzi,alus,humuss,tjolkas un 4BALTI KREKLI
Sprukts paargaajis tikai uz slieku biznesu? hokim metis ar mieru?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:46, pirms 9 gadiem
RIP Dinamo Rusko/nemeckij gaz projektam

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:46, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: tur tikai nauda visiem interesee
Nē nu es pa lielam saprotu, nav jau sava nauda un vienalga, kurā podā to noskalo.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:47, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: Sprukts paargaajis tikai uz slieku biznesu? hokim metis ar mieru?
Pastā maz maksā,bet biohumuss tagad topā,Mikam alus ar ir aizgājis.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:47, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Neskatos Dinamo spēles, bet kā tas Kundrateks pamanījies tādu +/- sakrāt?
vinsh vieniigais vismaz ar +/- kof. censhas sev nakosajaa sezonaa liigumu nopelniit ar kaadu sakariigaaku klubu

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:48, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Pastā maz maksā,bet biohumuss tagad topā,Mikam alus ar ir aizgājis.
pag pag?
tas ir tas alus ''Miķelis'' ?
ja tas- tad garshiigs! ..nav taakaa leetie aldari vai ceesinieki

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:49, pirms 9 gadiem
problēma nav ģinamas spēlētājos, bet viņi ir izlutināti ar labiem līgumiem un bez motivācijas. Plus soms neder krievu līgai.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:49, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: pag pag?
tas ir tas alus ''Miķelis'' ?
ja tas- tad garshiigs! ..nav taakaa leetie aldari vai ceesinieki
Nu tas pats,kam VID uzlika veto,jo bija pārāk garšīgs.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:49, pirms 9 gadiem
meistarības nekad nav bijis daudz, taktiskais arsenāls īpaši klibo, bet tā kopumā valstī viss ir kārtībā- šis ir tikai atspulgs..

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:50, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: problēma nav ģinamas spēlētājos, bet viņi ir izlutināti ar labiem līgumiem un bez motivācijas. Plus soms neder krievu līgai.
nez cik Nazarovs prasiitu par rizkojes treneeshanu?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:50, pirms 9 gadiem
[quote didzislv]
*Par cīņas sparu sūdzēties jau nu gan nevar – daudz spēka spēles, cenšanās, cīnās, bloķēti metieni – tur it kā viss kārtībā pa lielam.
*Tas uzbrukums, tas švakais uzbrukums. Leino nav 1.maiņas spēlētājs šādā līmenī, Dārziņu ar Indraši pretinieki viegli atbruņo, pietrūkst spēka. Vēl paliek Miķelis uz ko cerēt. Šucu atlaist bija kļūda.
*Ja būtu precīzo piespēļu statistika, tad tur mēs droši vien arī būtu pēdējie, it ka paliek pietrūskt tā viena pēdēja precīzā piespēle.
*Vēl es nesaprotu to nemākulību izgājienos trīs pret divi – kāpēc neizvietojas trijstūrī, kur spēlētājs no sāna atspēlē trešajam spēlētājam?
*Kā vsp.kādu var saukt komandā par mazākuma speciālistu, ja mums ir pēdējā vieta statistikā?

Bez Znaroka viņi nav spējīgi spēlēt. Zvaigznes....! Pāris reizes ar nūju pa muguru dabūtu un viss būtu kārtībā. Šinī sastāvā tik Sestito, Saulietis un Skvorcovs grib kko pierādīt. Pluss Miķelis un Soča ar Eriksonu.

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:51, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: nez cik Nazarovs prasiitu par rizkojes treneeshanu?
Viņs nav sado-mazo

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:52, pirms 9 gadiem
sekmīgi izkonkurē Miķeli- Bauskas pa dārgo, Lāčplesis gaišais pa lēto

     [+] [-]

, 2015-10-22 19:53, pirms 9 gadiem
Rietumu_Fronte rakstīja: nez cik Nazarovs prasiitu par rizkojes treneeshanu?
Vairāk nekā nabagi var atļauties. Visa nauda iztērēta nederīgos leģos.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:54, pirms 9 gadiem
Kaut viņus suns aptaisītu! Un lielāko čupu Heikilem.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:54, pirms 9 gadiem
Sāniņš rakstīja: Nesaprotu, kāda jēga krieviem uzturēt jau entos gadus šo dinaburgu? KĀDA? Tas ir pipec šitā 12 miljonus nomest zemē! Drošvien keponi vēl arvien tic ka var izcīnīt gagarinu! HĀAAAAAAAAAAAAAA
Jēga ir pirms spēlēm atskaņot LV himnu kopā ar PSRS. Tā arī visa jēga par ko vērts dot 12 reiz desmit setajā gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:55, pirms 9 gadiem
Virsraksts - Dinamo keep going deep
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 19:56, pirms 9 gadiem
Ar steigu vajag citu koncepciju. Vietējos liekēžus spēlētājus patriekt, patriekt arī visus leģus. Nākamsezon vietā desmit leģus, visus no AHL. Un rezultāts būs.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 19:58, pirms 9 gadiem
Jau velmes nav skatities! Man priece kaa Spartak speelee!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 20:07, pirms 9 gadiem
1,5 minūte 5pret3 paradīja kas ir kas. Lupatas.
Pirmais trijnieks no nullēm sastāv un tā no spēles uz spēli. Ko gaida svētais juris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:08, pirms 9 gadiem
Tīri pieklājīgs rezultāts pret top KHL klubu.Pat tradicionālos vienus vārtus guvām.Ne jau treneri jāaizvāc,bet vismaz divas maiņas aizsūtīt uz Liepāju stāžēties,bet viņu vietā leģionārus, kuri spējīgi gūt vārtus.Kādus piecus uzbrucējus pa visu Eiropu varētu atrast,kuri mierīgi spēlētu par tādu pašu līgumu ,kā mūsu bāleliņiem,kuriem hokeja vārtu vietā vajadzētu rokasbumbas vārtus.Otrais ,prātīgākais variants.Prom visus leģionārus un lai jaunie nobeidz šo nekam nevajadzīgo sezonu.Tikai viena nelaime,ne jau Savickis komandē šo parašu,bet droši vien ,ka naudes devēji.Tā kā jāpiecieš šis bardaks būs līdz februāra beigām.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:14, pirms 9 gadiem
norma izpildīta, viens goliņš iemocīts ar ko arī apsveicu. pilnīgs bezcers ne komanda, atlaist visus nahren. jau kauns paliek

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:14, pirms 9 gadiem
Žēl,cerēju uz pirmo uzvaru-nesagaidīju. Redzu,ka spēlēt sākam tikai spēles izskaņā kad vairs neko nevar saglābt. To sapratu jau tad kad 5 pret 3 gandrīz 2min nevarēja gūt nevienus vārtus-tas ir murgs. Pēdējā vieta jau arī nevar palikt tukša. Mums tuvojas arī Gagarina īpašniece SKA. Tomēr vēl skatīšos-varbūt kādreiz izdosies uzvarēt...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:16, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Tīri pieklājīgs rezultāts pret top KHL klubu.Pat tradicionālos vienus vārtus guvām.Ne jau treneri jāaizvāc,bet vismaz divas maiņas aizsūtīt uz Liepāju stāžēties,bet viņu vietā leģionārus, kuri spējīgi gūt vārtus.Kādus piecus uzbrucējus pa visu Eiropu varētu atrast,kuri mierīgi spēlētu par tādu pašu līgumu ,kā mūsu bāleliņiem,kuriem hokeja vārtu vietā vajadzētu rokasbumbas vārtus.Otrais ,prātīgākais variants.Prom visus leģionārus un lai jaunie nobeidz šo nekam nevajadzīgo sezonu.Tikai viena nelaime,ne jau Savickis komandē šo parašu,bet droši vien ,ka naudes devēji.Tā kā jāpiecieš šis bardaks būs līdz februāra beigām.
Nauda ir.Kāpēc iespringt.Jurka draugs,atmetīs ja vajadzēs.Izlase?Līderus neņems.Meija smaida.Nauda arī federācijā - vajad v.i.Mūsu čempī vienu komandu izmetīsim.Malači.Paraksts......Kirovs.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:19, pirms 9 gadiem
Cau,dzeki un Dinamo fani,man jau sak likties ka so sezonu nekas ipas nenotiks,kaut gan esmu Dinamo fans no soc laikiem,un sis projekts mani atgrieza tajos laikos kad reali fanoju par Nazarovu(4) Frolikovu Odincovu Znaroku Freimani Semerjaku utt ,atceros pat Golovkovu kurs no zilas linijas sava pirmaja spele guva savus pirmos vartus,labi stasts ne par to,bet sobrid saja Dinamo modeli ari nesaskatu nekadu atdevi no speletajiem,treneris nav svu uzdevumu augstumos,man skiet ja nepirktu Legionarus un piesaistitu savus LV dzekus tad reali varetu veidot LV izlasi,ts gatavot PS cempim.

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:25, pirms 9 gadiem
TE runā ka vajag pirkt leģionārus,es gan tādu hokeju neskatītos kur nav latviešu bet saucas par Rīgas komandu. Skatos tikai tāpēc ka lielākā daļa ir latviešu,ideāli ka visi būtu mūsējie,ka visādi Daugaviņi,Karsumi un citi pasaules dauzoņas spēlētu mājās-tā būtu īsta Latvijas komanda un būtu prieks. Sasapņojos...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:29, pirms 9 gadiem
aigarstarvids rakstīja: Cau,dzeki un Dinamo fani,man jau sak likties ka so sezonu nekas ipas nenotiks,kaut gan esmu Dinamo fans no soc laikiem,un sis projekts mani atgrieza tajos laikos kad reali fanoju par Nazarovu(4) Frolikovu Odincovu Znaroku Freimani Semerjaku utt ,atceros pat Golovkovu kurs no zilas linijas sava pirmaja spele guva savus pirmos vartus,labi stasts ne par to,bet sobrid saja Dinamo modeli ari nesaskatu nekadu atdevi no speletajiem,treneris nav svu uzdevumu augstumos,man skiet ja nepirktu Legionarus un piesaistitu savus LV dzekus tad reali varetu veidot LV izlasi,ts gatavot PS cempim.
Es arī, tīneidžeris būdams, sēdēju patēva atdotajā abonimentā Sporta pilī , pārtraukumos gāju pēc kūkām un limonādes, un arī labi atceros tos laikus. Tikai šis RD ir ļoti tālu no Tevis nosauktajiem. Patoesībā nupat jau izsmiekls gan sportiski, gan politiski.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:37, pirms 9 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: Nemuldi, tik vāji lai spēlētu LAC jau nu mēs tiešām neesam.
Tomēr LAC tas nav hokejs, bet parodija. Mazliet atgādina paraolimpisko hokeju! Piedodiet nekā personīgā, bet nu LAC ir tuvu vietējam Āzijas čempionātam.
Tu esi kādu LAČ spēli redzējis?Diemžēl skatoties ,kā patreiz spēlē Dinamo liekas,ka Mogo un Kurbada apvienotā komanda viņus vinnētu...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:40, pirms 9 gadiem
Interesanti cik ilgi vēl svētjurim pietiks pacietības? Diez pukala kakala Heikila līdz novembrim vismaz noturēsies? Es sezonas sākumā devu divus mēnešus.... drīz tie beigsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:43, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Interesanti cik ilgi vēl svētjurim pietiks pacietības? Diez pukala kakala Heikila līdz novembrim vismaz noturēsies? Es sezonas sākumā devu divus mēnešus.... drīz tie beigsies!
Man sāk likties, ka Jurim ir vienalga.
Heikilu sen jau vajadzēja patriekt.

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:44, pirms 9 gadiem
Brīvības Piemineklis rakstīja: Nemuldi, tik vāji lai spēlētu LAC jau nu mēs tiešām neesam.
Tomēr LAC tas nav hokejs, bet parodija. Mazliet atgādina paraolimpisko hokeju! Piedodiet nekā personīgā, bet nu LAC ir tuvu vietējam Āzijas čempionātam.
Un aizej apskaties kā ,piemēram Macijevskis savos 40 gados vairākumā LAČ spēlē ieliek ripu tieši devītniekā-nevis kā Dinamo 5:3 spēlējot pat riktīgi pa vārtiem nevar trāpīt...

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:46, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man sāk likties, ka Jurim ir vienalga.
Heikilu sen jau vajadzēja patriekt.
Jurim nekad nav bijis vienalga.....gāzes cena Latvijai.Tagad nāk iekšā Asv ar lētāku piedāvājumu,čekistam tas ir gāzes kamera.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 20:47, pirms 9 gadiem
Vislabakas zales butu,majas speles atstat dinamo pie tuksam tribinem, varbut tas vinus pamodinatu.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-22 20:47, pirms 9 gadiem
Redzot, Rābes darba augļus, man sāk likties, ka tā SA intervija, kur šis sevi bezgalīgi slavēja, ir kaut kāds izdomājums.
Redz, tādas fizuhas bedres neesot. Bet izrādās, ka pat ir bezdibenis.

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:49, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Redzot, Rābes darba augļus, man sāk likties, ka tā SA intervija, kur šis sevi bezgalīgi slavēja, ir kaut kāds izdomājums.
Redz, tādas fizuhas bedres neesot. Bet izrādās, ka pat ir bezdibenis.
Vai mūsu nīkuļi ir spējīgi izdarīt Rābes testus?

  +4 [+] [-]

, 2015-10-22 20:51, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Vai mūsu nīkuļi ir spējīgi izdarīt Rābes testus?
Varbūt viņš nemaz nav tik labs, par kādu sevi uzskata?
Domāju, ka ir spējīgi izpildīt jebkurus testus, bet tikai, vai šie vingrinājumi, šī programma, ko Rābe komandai sastādija, ir tā pareizā?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 21:03, pirms 9 gadiem
Neskatos Dinamo spēles, bet visiem fizio speciālistiem būtu jāiet pie Kundrateka, jo ar pliku meistarību, tādu +/- nedabūsi un komandai nepalīdzēsi...

     [+] [-]

, 2015-10-22 21:06, pirms 9 gadiem
Shitais galiigi muusu chaljiem nenaak par labu attiistiibai, ja nu vieniigi pirmgadniekiem. Tas ka stipri augstaaks liimenis KHL kaa muusu chali, tas tiesa, bet peec tik daudz piedziivotiem zaudeejumiem peedeejo sezonu laikaa speeleetaaju moraale ir galiigi pakaljaa. Speeleetaaji to varbuut noliegs, bet puishiem ticiiba pashiem sev vairs vispaar nav, taapeec arii nevar iemest. Labaakais muusu puikaam buutu mekleet darbus aarzemees, uzkraat emocijas, atguut paarlieciibu un tad arii izlase labaak izskatiisies chempii. Arii pavisam jauni puikas aug un skataas kaa mees nespeejam guut vaartus un ticiet vai nee vinjiem arii buus tas pats - nu ko tad es jau neko. Lai kaads cits met un ir nekauniigs

     [+] [-]

, 2015-10-22 21:09, pirms 9 gadiem
kips9 rakstīja: Shitais galiigi muusu chaljiem nenaak par labu attiistiibai, ja nu vieniigi pirmgadniekiem. Tas ka stipri augstaaks liimenis KHL kaa muusu chali, tas tiesa, bet peec tik daudz piedziivotiem zaudeejumiem peedeejo sezonu laikaa speeleetaaju moraale ir galiigi pakaljaa. Speeleetaaji to varbuut noliegs, bet puishiem ticiiba pashiem sev vairs vispaar nav, taapeec arii nevar iemest. Labaakais muusu puikaam buutu mekleet darbus aarzemees, uzkraat emocijas, atguut paarlieciibu un tad arii izlase labaak izskatiisies chempii. Arii pavisam jauni puikas aug un skataas kaa mees nespeejam guut vaartus un ticiet vai nee vinjiem arii buus tas pats - nu ko tad es jau neko. Lai kaads cits met un ir nekauniigs
Cik tad ir to jauno puiku? Cik šodien izgāja laukumā?

     [+] [-]

, 2015-10-22 21:15, pirms 9 gadiem
Nespējnieki šosezon salasīti. Ne treneris, ne spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 21:21, pirms 9 gadiem
gulbis30 rakstīja: Vislabakas zales butu,majas speles atstat dinamo pie tuksam tribinem, varbut tas vinus pamodinatu.
Beidz, par to viņiem būtu pilnīgi nospļauties, savu algu viņi dabū un viss.

     [+] [-]

, 2015-10-22 21:21, pirms 9 gadiem
kips9 rakstīja: Shitais galiigi muusu chaljiem nenaak par labu attiistiibai, ja nu vieniigi pirmgadniekiem. Tas ka stipri augstaaks liimenis KHL kaa muusu chali, tas tiesa, bet peec tik daudz piedziivotiem zaudeejumiem peedeejo sezonu laikaa speeleetaaju moraale ir galiigi pakaljaa. Speeleetaaji to varbuut noliegs, bet puishiem ticiiba pashiem sev vairs vispaar nav, taapeec arii nevar iemest. Labaakais muusu puikaam buutu mekleet darbus aarzemees, uzkraat emocijas, atguut paarlieciibu un tad arii izlase labaak izskatiisies chempii. Arii pavisam jauni puikas aug un skataas kaa mees nespeejam guut vaartus un ticiet vai nee vinjiem arii buus tas pats - nu ko tad es jau neko. Lai kaads cits met un ir nekauniigs
Teksts pareizs,bet risinājums?Ja tev mājās salds miegs,laba paika un tjolka,eks sieva silda katru nakti-kam rauties,nauda tik un tā nāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 21:35, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt viņš nemaz nav tik labs, par kādu sevi uzskata?
Domāju, ka ir spējīgi izpildīt jebkurus testus, bet tikai, vai šie vingrinājumi, šī programma, ko Rābe komandai sastādija, ir tā pareizā?
Cik tad vajag paiet laikam,lai saprastu,ka šos kokejistus pat Znaroks aizdzītu uz mežu pēc malkas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 21:40, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nebūtu ne vainas, dažam labam latviešu spēlētājam tas arī noderētu, lai beidzot saprastu, ka jāsāk spēlēt. , bet kopumā komanda savākta no alus brūvētājiem, kredītu paņēmušajiem antiņiem un lētā z-amerikas gala līgas spēlētājiem kas nu atbilst kārtīgam kolhozam.
Šitiem leģionāriem tik malku cirst,par hokeju aizmirstam.Nauda ne mazāk par 2ooo evrikiem - nav ko iespringt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 21:58, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: *Par cīņas sparu sūdzēties jau nu gan nevar – daudz spēka spēles, cenšanās, cīnās, bloķēti metieni – tur it kā viss kārtībā pa lielam.
*Tas uzbrukums, tas švakais uzbrukums. Leino nav 1.maiņas spēlētājs šādā līmenī, Dārziņu ar Indraši pretinieki viegli atbruņo, pietrūkst spēka. Vēl paliek Miķelis uz ko cerēt. Šucu atlaist bija kļūda.
*Ja būtu precīzo piespēļu statistika, tad tur mēs droši vien arī būtu pēdējie, it ka paliek pietrūskt tā viena pēdēja precīzā piespēle.
*Vēl es nesaprotu to nemākulību izgājienos trīs pret divi – kāpēc neizvietojas trijstūrī, kur spēlētājs no sāna atspēlē trešajam spēlētājam?
*Kā vsp.kādu var saukt komandā par mazākuma speciālistu, ja mums ir pēdējā vieta statistikā?
100 % taisnība

     [+] [-]

, 2015-10-22 22:14, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Es arī, tīneidžeris būdams, sēdēju patēva atdotajā abonimentā Sporta pilī , pārtraukumos gāju pēc kūkām un limonādes, un arī labi atceros tos laikus. Tikai šis RD ir ļoti tālu no Tevis nosauktajiem. Patoesībā nupat jau izsmiekls gan sportiski, gan politiski.
Nu ja nevaru Tev nepiekrist.

     [+] [-]

, 2015-10-22 22:30, pirms 9 gadiem
Pats vaininieks Seejeejs pie speeleetaaju solina staavot aizved Dinamo peedeejaa gaitaa...

  -1 [+] [-]

, 2015-10-22 22:51, pirms 9 gadiem
Varbut ja DR nav tik daudz meisteribas lai gut vartus,tad iespejams labak butu to kruto hokejistu vieta nopirkt realus kauslus ,katra maina pa vienam plus vel divus,tris diskabela pec,domaju Arena butu pilna ar lidzjutejiem,jo sis somu hokejs nav mums ipasi pienemams,ta pat ka pie Rautakalio,kaut gan toreiz visu vilka OZO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-23 00:33, pirms 9 gadiem
Cienītie !Jūs te maļat visādus sūdus,rokat kā sūdu vaboles dziļi s..ā...bet vai Jūs spējat beidzot loģiski,padomāt,un izteikt kādu saprātīgu viedokli,kas patiesībā pietrūkst Dinamo komandai .Tak var beidzot šeit kāds analītiski ko uzrakstīt..nevis kā mazu bērnu niķus lasīt.Hokeja pārzinēji,sakiet ko svētīgu,nevis ņergas ,puņķainos tīņu komentārus lasīt.Paldies jau iepriekš !

     [+] [-]

, 2015-10-23 01:16, pirms 9 gadiem
Dinamo trennneri jamaina. Arra no Rīgas

     [+] [-]

, 2015-10-23 08:40, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Jaunais Džeriņš iemeta, prieks skatīties, kā jaunatne spēlē .
labs

  +1 [+] [-]

, 2015-10-23 08:52, pirms 9 gadiem
ozzols rakstīja: Cienītie !Jūs te maļat visādus sūdus,rokat kā sūdu vaboles dziļi s..ā...bet vai Jūs spējat beidzot loģiski,padomāt,un izteikt kādu saprātīgu viedokli,kas patiesībā pietrūkst Dinamo komandai .Tak var beidzot šeit kāds analītiski ko uzrakstīt..nevis kā mazu bērnu niķus lasīt.Hokeja pārzinēji,sakiet ko svētīgu,nevis ņergas ,puņķainos tīņu komentārus lasīt.Paldies jau iepriekš !
Un ko Tu pats tik analitisku tagad uzrakstiji?
Neko, tikai nodarbojies ar flatulenci komentos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-23 08:57, pirms 9 gadiem
ozzols rakstīja: Cienītie !Jūs te maļat visādus sūdus,rokat kā sūdu vaboles dziļi s..ā...bet vai Jūs spējat beidzot loģiski,padomāt,un izteikt kādu saprātīgu viedokli,kas patiesībā pietrūkst Dinamo komandai .Tak var beidzot šeit kāds analītiski ko uzrakstīt..nevis kā mazu bērnu niķus lasīt.Hokeja pārzinēji,sakiet ko svētīgu,nevis ņergas ,puņķainos tīņu komentārus lasīt.Paldies jau iepriekš !
ar ko Tavs komentārs atšķiras?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-23 09:03, pirms 9 gadiem
ja Juris ar Normundu neveic pārmaiņas, tad laikam viss ir izlemts ...

     [+] [-]

, 2015-10-23 17:59, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tad ir to jauno puiku? Cik šodien izgāja laukumā?
Tur jau taa lieta

     [+] [-]

, 2015-10-23 18:00, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Teksts pareizs,bet risinājums?Ja tev mājās salds miegs,laba paika un tjolka,eks sieva silda katru nakti-kam rauties,nauda tik un tā nāk?
piekriitu tev, neesmu funkcionaars taapeec gruuti teikt, kas buutu pareizaak